جنسیسهیوندای

جنسیس در سودای کسب اعتبار برای رقابت با سه‌گانهٔ آلمانی‌ها

همزمان با رونمایی از یک SUV کانسپت توسط جنسیس در نمایشگاه نیویورک، این برند نوپای کره‌ای گفته است که می‌خواهد به‌عنوان یک برند معتبر با سه‌گانهٔ آلمانی‌ها یعنی مرسدس بنز، ب‌ام‌و و آئودی بپردازد. رئیس جنسیس آقای «Manfred Fitzgerald» در مصاحبه‌ای با Car Advice در مورد این شرکت طی نمایشگاه نیویورک گفته است که اولویت شماره یک جنسیس تثبیت جایگاه خود در بازار و حتی رسیدن به سودآوری در کوتاه‌مدت است.

hyundai-genesis_gv80_concept-2017-1024-01

وی دراین‌باره گفته است:

«ما در مورد تثبیت یک برند صحبت می‌کنیم. تثبیت یک برند معتبر. البته هم‌اکنون ما در جنسیس در حال ضرر دهی و از دست دادن سرمایه نیستیم ولی این اولویت اصلی ما نیست. ما شایستگی خود در طراحی و همین‌طور در آنچه که می‌توانیم در بخش خدمات به خریداران خود ارائه دهیم را نشان داده‌ایم».

genesis-01

در حال حاضر بازوی لوکس هیوندای به همراه شرکت مادرش جاه‌طلبی‌های جسورانه‌ای را برای آینده تدارک دیده و در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن دو SUV، یک سدان کوچک و یک کوپهٔ اسپرت به طیف محصولات خود تا سال ۲۰۲۰ است.

genesis-g80-2017-01

فیتزجرالد در مورد گسترش محصولات جنسیس نیز گفته است:

«تمامی رقبای دیگر ما به دنبال افزایش تعداد محصولات و همین‌طور تولید بیشتر هستند درحالی‌که ما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم و فعلاً تنها دو خودرو در سبد محصولات خود داریم. به همین دلیل در اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت قصد داریم تعداد محصولات خود را افزایش دهیم تا جنسیس در بازار به‌عنوان یک رقیب واقعی به رسمیت شناخته شود. ما می‌خواهیم به یک رقیب معتبر تبدیل شویم و این چیزی است که هم‌اکنون در حال تلاش برای رسیدن به آن هستیم».

genesis-g90-2016-03

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. Mehrbod

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (320 ديدگاه)

    اصالت یعنی قدمت یعنی فرصتی که یک کارخانه و سازنده در جهت اصلاح و بالابردن کیفیت ، بهبود طراحی و مهندسی ، در گذر زمان و سالها کار و تلاش ، به آن رسیده است . نه این زمان را می شود قیچی کرد و نه می توان میانبر زد .
    البته انتظاری نیست که همه طبقات و همه جوانان کشور و اقشاری با نام مستعار “تازه به دوران رسیده ” ، واژه اصالت را درک کند که در این صورت این همه ناهنجاری را شاهد نبودیم .

    1. ممد

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (49 ديدگاه)

      کاری به هیوندای ندارم،
      ولی اصالت بیشتر سپری به نظر میاد که قدیمی تر های ما ایرانی ها پشتش قائم می شن تا مجبور به رویارویی با چالش های رقبای تازه و نسل جدید نشن.
      کیفیت و نوآوری لزوما با قدمت رابطه نداره و شما اصالت رو به این معنی در زبان انگلیسی پیدا نمی کنید. (کلمه و ایده اش هست، ولی نه به معنی که این دوستمون می گن.)

      این هم مثال نقض ماشینی: تسلا
      مثال نقض جامعه هم نگاهی کنید به افکار پوسیده، خرافی و منسوخ شده ی برخی از باصالت ها.

      هم قدیمی ها هم جدید ها توان کیفیت بالا رو دارند.

    2. Khan

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (362 ديدگاه)

      یاد پرتاب میمون توسط ا.ن به فضا افتادم
      که کارشناس های ناسا میگفتن ایران چشه، ما اگر زمانی موجود زنده فرستادیم واسه این بود ببینیم اونجا چه خبره درمورد حیات. الان که مشخصه همه چی چرا ایران از صفرشروع کرده.

      حالا جنسیس هم لازم نیست از صفر شروع کنه. کلیات مشخصه و آزمون خطا شده قبلا، یه سری ریزه کاری ها تفاوت ایجاد کرده که بله اون تا حدودی مربوط به قدمت بیشتر آلمانی هاست ولی بازم راه زیادی‌ نیست.
      خودم تعصب خاصی ندارم همه ماشین های خوب رو هم فارغ از اسم تحسین میکنم، دوباره هم صحبت های توی خبر رو بخونی هیچ جا ادعای برابری یا برتری نکرده، همه اش درمورد تلاش و اهداف صحبت کرده.

      بند آخرم که فقط تاسف بخوریم کافیه. شما با این طرز صحبتت یه نگاه توی آینه به خودت هم بکن.

      1. Mehrbod

        ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (320 ديدگاه)

        آری منم عرض کردم “انتظاری نیست که همه… درک کنند” ..!

        1. #ali.m#

          ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          واقعا نیازی نیست .??
          بهترین کامنتی ک در بخش خودرو های کره ای دیدم.

        2. محمدرضا

          ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (89 ديدگاه)

          دقیقا این کامنت نماد همون تازه به دوران رسیده بود که خودتون گقتین.فکر می کنید از بقیه بیش تر میفهمید و حتما حرفتون درسته

      2. حامد

        ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (73 ديدگاه)

        دوست من تمامی خودروهای کره ای هیوندای وام دار مرکز طراحی خود در آلمان هستند و این مرکز اگر نباشد کره ای ها از خودشون هیچی در طراحی موتور و .. ندارند.. دانش ساخت و طراحی تا حدودی انحصاری و جزو علوم استراتژیک و مخفی است و در اختیار هر تازه به دوران رسیده ای نیست

    3. #ali.m#

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      کاملا درسته لوکس کره ای هیچ وقت حسی که لکسس بهت میده یا حسی که کادیلاک بهت میده رو نداره .تو ماشین ژاپنی حس میکنی یه عمر تجربه و تلاش و پشتکار و تکنولوژی پشتته .
      کسی که سوار شده باشه میدونه چی میگم.

    4. Ace

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      دوست عزیز شما خودت MG سوار میشی.
      با نهایت احترام ؛ به نظرت MG سواران نسبت به کره ای سواران خیلی با اصالت هستند؟
      .
      هیچ وقت ماشین یک نفر اصیل یا تازه به دوران رسیده بودنش رو تعیین نمیکنه.
      اون کسی که ماهی 1 میلیارد درآمد حلال داره ؛ میتونه پورشه 1 میلیاردی بخره اما 200 تومن میده واسه سانتافه و با 800 میلیون دیگه واسه جوانان این کشور اشتغال زایی میکنه از هزار تا رولزرویس سوار اصیل تر و با شرف تره.
      .
      قضاوت شخصیت یک نفر از روی ماشینش مصداق بارز جهان سومی بودن من و شماست.

      1. Mehrbod

        ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (320 ديدگاه)

        دوست من شما دقت نمی کنید که چه می خوانید.. من عرض کردم افرادی با این ویژگی ها نمی توانند به درستی اصالت را درک کنند .. آنهم اصالت های طراحی و مهندسی را نه اصالت خانوادگی و نژادی.. شما مطالب را قاطی می خوانید..!!
        این چه ربطی به خودروشان دارد؟ من کی به خودروشان اشاره کردم؟
        شما برداشتتان درست نیست ..
        خودرو هیچ کس ( حتی داشتن یا نداشتن وسیله شخصی ) ربطی به جایگاه شخصیتی شان ندارد..
        من اصلا به برند ، خودرو و شخصی اشاره نکردم ولی ظاهرا بعضی ها به خودشان گرفتند..!!!
        شما کجا خواندی این مطلب را که میفرمایید؟؟ دوباره بخوانید..
        ارادتمندم ولی جهان سومی بودن هم حتی عیب شخصیتی نیست..

        1. Ace

          ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          منم ارادتمندم.
          متن کامنت شما جوری بود که من اینطور برداشت کردم.

        2. ممد

          ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (49 ديدگاه)

          شما تو کامنتت اولت به افراد به تصورتون تازه به دوران رسیده اشاره کردید و بحث افراد از اونجا شروع شد و بعدش هم در کامنت بعدی با توهین به افراد مخالف ادامه دادید این بحث رو. توهین به فرد از انواع مغلطه هست، چطور نمی دانید؟!
          در نهایت در کامنت سوم شاکی هستید که چرا بحث افراد پیش اومده!!

          به هر حال اگر ام جی دارید دلیل کامنتتون قابل درک می شه.

        3. حامد

          ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (73 ديدگاه)

          ایشون دقیقا آدمایی مانند شما را اشاره کرده.. آدمایی که از روی نا پختگی و بچگی گاهی میان و میگن : یه چرخ جنسیس میارزه به همه کارخونه بنز!!!!
          ایشون توی کامنتش گفت که همچین آدمایی اصالت هارو درک نمیکنند بعد همشون اومدند و کامنت گذاشتند!

        4. ممد

          ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (49 ديدگاه)

          آقا حامد امیدوارم یه روزی به این حد از درک و فهم برسید که در مورد افرادی که نه شناختی راجع بهشون دارید و نه اصلا می دونید کی هستند و چکاره انقدر راحت قضاوت نکنید. شما توی اینترنت نمی دونید با چه کسی با چه سن و چه سطح سواد و شغلی در ارتباط هستید و اونوقت کامنتتون برعکس می شه، مخصوصا که انقدر بدون اطلاعات صحبت می کنید.

          موفق باشید.

        5. حامد

          ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (73 ديدگاه)

          ببخشید من شما را بجا نیاوردم “ممد” گرامی..

  2. Gtr

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (913 ديدگاه)

    دمشون گرم
    خدایی اینا اگر موفق نشن باید به خیلی چیزها شک کرد
    واقعا مردم شرق آسیا اراده خیلی قوی ای دارن

  3. Hamid AMG

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (73 ديدگاه)

    واقعا باید تحسین کرد این کره ایها رو
    قشنگ دارن فعل خواستن توانستن است رو صرف میکنن
    با این همت و اراده ای که از خودشون نشون میدن نباید شک کنیم که تا چند وقت دیگه تبدیل به یکی از غولهای صنعت خودرو تبدیل میشن
    کمااینکه همین الانم واس خودشون غولی شدن و به هر چیزی هم که میخواستن رسیدن
    واقعا دمشون گرم،احسنت بر این اراده
    ماهم با اونا شروع کردیم !!!
    حالا اونا کجان و ما کجاییم!!!???

    1. نوید جهرمی

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      نمیدونم چرا تلاش هیوندای و کیا قابل تحسسینه ولی تلاش پژو سیتروئن با معرفی برند دی اس منفور.
      هر چه رقابت بیشتر باشه شاهد پیشرفت بیشتری خواهیم بود. شخصا که از همشون استقبال میکنم.

  4. خسرو

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    طراحی به کنار-رسیدن به پرفورمنس بالا چیزی نیست که تو یک شب به دست بیاد/مگر قیمت پایین به کمک اینگونه ماشین ها بیاد/خیلی خیلی زوده حرف از رقابت بزنه /هروقت اومدی تو فرمولا شرکت کردی میشه گفت یه خبرهایی هست ..

  5. Sina

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (384 ديدگاه)

    دیگه دنیای خودرو هم داره بی مزه میشه، هر کی رو میبینی اومده واسه ما خودروی لوکس و سدان اسپرت میسازه و داره ریش سفید هارو تهدید میکنه …، بهترین دوران صنعت خودرو همون دو دهه 80 و 90 بود که سه غول دنیا یعنی ژاپن و آلمان و آمریکا داشتن با هم رقابت میکردن، واقعا عجب دورانی بوده آون زمان.. اصلا خبری از چین و کره و…… هم نبود

    1. محمدرضا

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (89 ديدگاه)

      بده که مشتری حق انتخاب های بیش تری داره و کلی از شرکت از تمام نقاط دنیا تمام تلاششون رو می کنن که مشتری ماشین اون ها رو بخره؟تمام این ها در نهایت به سود خریدار هستش

      1. آریا

        ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (263 ديدگاه)

        آره به سود خریداره به دو دلیل:
        1.جنسیس و امثالهم آپشن بیشتر با قیمت کمتر میدن
        2. سه گانه های آلمانی هم با سرعت بیشتر پیشرفت میکنن تا همیشه یه پله جلوتر باشن

  6. Cvm

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (544 ديدگاه)

    همه میخوان با سه گانه های آلمانی رقابت کنن

    1. Ace

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      اندازه ی این حرفا نیستن.

  7. رامتین

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3254 ديدگاه)

    چه پیشرفتی کرده!

  8. samurai

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (598 ديدگاه)

    شتر گاو پلنگ
    هر جاشو نگاه کنی یاد یه مدل ماشین میفتی

  9. سهيل

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    همه میخوان رقیب بنز و بی ام و بشن فکر میکنن با حرف زدن میتونن برای خودشون اعتبار کسب کنن

    1. Reza

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (3 ديدگاه)

      حرف نزده فقط ،میبینی که داره عمل میکنه،سرعت پیشرفت کره تو این ۱۰ سال رو نگاه کنی متوجه میشی،تو یه مقاله تو همین پدال هم کیفیت رانندگی جنسیس رو با سری ۷ مقایسه کردن این یعنی عمل

  10. حمیدرضا

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    کار خیلی سختی دارن چون ژاپنی ها هم اینفینیتی و لکسوس و اکورا رو دارن منتهی به اندازه المانی ها محبوب نیستن حتی کادیلاک و لینکلن امریکا هم هستن جدیدا دی اس به کلاسای پرطرفدار هاچ بک و کراس اور کوچک وارد شده رقابت داغ داغه

  11. آریا

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    لکسس این همه سال داره زور میزنه چند وقت پیش خودشون اعتراف کردن که اعتبار برند مرسدس بنزو ندارن(مطلبش تو همین پدال هست)
    حالا اینا میخوان دو روزه به پای آلمانیا برسن
    عمرا

    1. amin

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (47 ديدگاه)

      اینا دو روزه به آلمانیا رسیدن و از آلمانیا هم جلو زدن .همین هیونداشون از بنز و بی ام و جلوتره .ببین حالا جنسیسشون چی میشه . کیفیت و خدمات و استهلاک و اپشن ها و آمار مرگ و میر و رده بندیشون در جی دی پاور همه از بنز و بی ام و بهتره . ممکنه به لکسس و پورشه وکادیلاک نرسند ولی قطعا از دو خودروساز آلمانی جلوترند.بی ام و وبنز یه سنسور عقب میذارن اپشن حساب میکنن .یه سنسور جلو اپشن یه دوربین عقب آپشن یه سقف جیر آپشن یه کفپوش آپشن .آقا دیگه شورشو در اوردن .والا ایران خودرو هم همچی کاری نمیکنه .
      فقط یه سری یاد گرفتن بگن بنز و بی ام و .’ دیگه نمیدونن صد ساله شروع کردن ولی از خودروسازهای 25 ساله هم عقب ترن؟در ضمن مدیران لکسس همچی حرفی نزدن به اسم اونا شایعه سازی کردن لکسس رتبه اول دنیاست ایند بدونید

      1. ب ام و سلطان

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (198 ديدگاه)

        اول اینکه بنز و سلطان بعدم اینکه نبینم اینجوری در مورد سلطان و بعدش آلمانی ها حرف بزنی سلطان صاحب نشان و قدرت نهانه احترام بهش واجبه

  12. رهگذر

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (353 ديدگاه)

    جالبه سخن گوشون فامیلیش آلمانیه!!

  13. sunmartin

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    کامنت های کاربران را مطالعه کردم در کل همه به نکات خوبی اشاره داشتند بجز کامنت حامد و مهربد که کره ای سوار ها و کره جنوبی را به تازه به دوران رسیده گی و ناپختگی متهم کردن و بنوعی من و امثال من را به سخره گرفتن در حالیکه خودوری اصیل این دو کاربر سایت از ساخته های سلطان تقبل “چین ” است اما با نگاهی به قدمت کره جنوبی و رنکینک سالانه کیفیت و نوع آوری و رضایت مشتریان و طراحی خواه ناخواه باید مطرح بودن این دو خودورساز یعنی “کیا ” و ”
    هیوندای” را به رسمیت شناخت چه شما مخالفان و کره ای ستیزان قبول کنید چه نکنید در حال حاضر بلحاظ پیشرفت کره ای ها در مقام دوم و بلحاظ فروش چهارمین در جهان هستند حال با این سخنان بی اساس و از سر حب و بغض و کینه ورزی نمیتوانید کوچگترین خدشه ای به این دوشرکت کوشا با برترین مهندسان آلمانی با کوهی از تجربه وارد نمایید فراموش نکنید جناب شریر دارنده نشان فرمان طلایی در جهان و جناب آلبرت بیرمن دارنده نشان گوی سبقت در طراحی و مهندسی بدنه و انجین بوده و اکنون چند سالی است که کریس بنگل مطرح نیز در جنسیس مشعوا به فعالیت است پس با کم سوادها و تازه به دوران رسیده ها طرف نیستیم بمانند چینی های یخچال و اسباب بازی ساز که اکنون ادعای خودورسازی دارند
    در پایان ادب مرد به ز دولت اوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا