زمان زیادی نیست که هیوندای نام جنسیس را بر برند لوکس تازه خود گذاشته، برندی که امروز شاهد رونمایی از نخستین عضو آن بودیم. با پرچمدار بعدی کرهایها دست بدهید، جنسیس G90.
جی ۹۰ که مردمان کشورش او را به نام EQ900 میشناسند، قرار است جای هیوندای اکوس (Equus) را بگیرد. دیگر اینکه سازندگان پلتفرم هیوندای جنسیس ۲۰۱۵ را کشوقوس داده و جی ۹۰ را بر آن استوار ساختند؛ بهعلاوه بد نیست بدانید که وقتی نسخه نو نوار شده جنسیس ۲۰۱۵ در سال آینده میلادی خودش را نشان بدهد، سازندگان نام جی ۸۰ را به او اعطا خواهند کرد تا ترتیب این سری به قوت خود باقی بماند. در سینه این کرهای رعنا، موتور ۳٫۳ لیتری توربوی دوقلوی V6 میتپد که با هر ضربان خود نیرویی معادل ۳۶۵ اسب و ۵۰۹ نیوتون متر گشتاور را از پیچوخم گیربکسی اتوماتیک و هشت سرعتِ عبور داده و به چرخها میرساند. بهمحض تأمین نیرو، جی ۹۰ صفر تا ۱۰۰ کیلومتر (۶۲ مایل) بر ساعت را در ۶٫۲ ثانیه طی میکند. مدل کم زورتر و ابتدایی این خودرو نیز نیرویش را از موتور ۳٫۸ لیتری V6 میگیرد که با تمام ۳۰۷ اسب نیرو و ۳۹۶ نیوتون متر گشتاورش گوشبهفرمان است. انجین قویترین برادران، دیوی نهچندان تنومند از تبار V8 است که با ظرفیتی پنج لیتری نیروی حدود ۴۲۰ اسب و گشتاوری ۵۱۹ نیوتون متری را در چنته دارد، همهٔ این اعداد و ارقام صفر تا صد ۵٫۷ ثانیهای را برای برادر بزرگتر رقم میزنند. خودرو بهصورت استاندارد دیفرانسیل عقب است اما کرهایها دست خریدار را برای انتخاب سیستم چهارچرخ محرک H-TRAC باز گذاشتهاند بهعلاوه سیستم کنترل تطبیقی تعلیق جنسیس نیز برای علاقهمندان در دسترس خواهد بود.۵۹ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
LOOKOUT
۱۹ آذر ۱۳۹۴ما کجا و دنیا کجا ؟
aston martin
۱۹ آذر ۱۳۹۴حقمون همینه
HELL CAT
۱۹ آذر ۱۳۹۴حقمون همینه واقعا شما مردمم تایید میکنید واقعا که
aston martin
۱۹ آذر ۱۳۹۴بعله هلکت جان حقمون همینه
حق دادنی نیس گرفتنیه ما هم میتونستیم با تحریم این حق کش ها حقمون رو بگیریم ولی بجاش با یه وام که کل زندگیمون رو پر قسط میکنه وا میدیم و میریم پراید 40 میلیونی میخریم
حالا تو بگو حقمون نیست ؟
Ali2240
۱۹ آذر ۱۳۹۴برادر عزیز قربون اون اسم قشنگت برم استون مارتین جان
کی برای پرایید ۴۰ تومن پول داده؟ مردم روی موج شایعه سوارن کلا
پراید ۱۳۱ با اقساط ۴ساله حدود ۲۶تومن با تمام هزینه هاش تموم میشه کی برای پراید ۴۰تومن پول داده آخه؟
درسته این آشغالا این قیمتا نمیارزن اما ۴۰ تومنم شایعست بخدا
Ali2240
۲۰ آذر ۱۳۹۴دوست عزیز اتفاقا بی سواد نیستیم
این دوستمون آقا یاشار زحمت جمع و ضربش رو کشیدن حالا شما جمع بزن این اعداد رو شاید اصلا ۷۰میلیون در اوردی و مارو از بی سوادی نجات دادی
american and japan
۱۹ آذر ۱۳۹۴جناب علی 2240 شما اگر باسواد باشید((قصد جسارت نیست)) با چند محاسبه ی ساده متوجه میشین نزدیک 40 میلیون((دست کم))در اومده.خواهشا یک کم فکر کنید و جست و جو کنید بعد نظرات رو بیان کنید
یاشار
۱۹ آذر ۱۳۹۴من رفتم نمایندگی سایپا موقع وام 25 میلیونی
برای پراید 131 se تک سوز 4 میلیون 384 هزار تومن پیش پرداخت داشت و 8 فقره چک 6 ماهه به مبلغ 2 میلیون 784 هزار و 200 تومان باید میدادیم حالا با یه جمع ساده مبلغ کل پرداختی میشه 26 میلیون 657 هزار 600 تومان.
40 میلیون شایعه بود و هست لطفا منصفانه و با اطلاعات مناسب نظر بدید و دیگران رو به بی اطلاعی متهم نکنید.
aston martin
۲۰ آذر ۱۳۹۴خیلی ساده این
با سودش محسابه کردم من .
فک کردین وام 25 میلیونی رو مفتکی میدن؟ با بهره اش و همینطور با هزینه ای که اون پراید از بابت خراب شدنش قراره روی دست خریدار بزاره قیمتش از چل تومن هم فراتر میره.اونم تو یه بازه ی زمانی خیلی کوتاه
armin
۱۹ آذر ۱۳۹۴اقا چه ربطی داره … سایپا و ایران خودرو از بدو تاسیسشونم با اینا قابل مقایسه نبودن و از اولم مونتاژ کار خالص بودن یه جوری میگی انگار ایرانیا از اول خودشون طراحی و تولید میکردنً الان اینجوری شدن … نه داداش از اولم مونتاژ میکردن الانم همینطور ولی اونا از زمانی که بوجود اومدن فلسفه کاریشون فرق میکرد
میثم
۲۱ آذر ۱۳۹۴عجب !!!! قابل مقایسه نبودند ؟؟؟ اینا بعد ما شروع کردند تا جایی که اومدن و از خط تولید اریا و پیکان دیدن کردند و گفتند ارزو داریم ما هم مثل ایران خطوط تولید و مونتاژ خودرو داشته باشیم !!!! من فاتحه خوندم به اون آدمهای بی لیاقتی که تو این 50 سال وضع خودرو در ایران به اینجا رسوندند …..
و سلامی هم بکنیم به ملت همیشه در صحنه که رفتند و تا تونستند آشغال خریدند و دزدا رو از مرگ حتمی نجات دادند !
Zippo
۱۹ آذر ۱۳۹۴واقعا زیباست
هیچی کم نذاشته
یک اعلام خطر جدی برای المان ها
حداکثر تا ۲ یال دیگه این ماشین رو در لیست های مجله های برتر دنیای خودرو در رده های بالا مشاهده خواهید کرد
ali ayat
۱۹ آذر ۱۳۹۴نچ اصلا فکرشم نکن تا بیاد خودشو جمع کنه تو موتور و سیستم تعلیق جا مونده
aston martin
۲۳ آذر ۱۳۹۴چن بار بگیم محاله به المان برسه
shahab
۱۹ آذر ۱۳۹۴در اینکه هیوندا داره خیلی پرسرعت پیشرفت میکنه شکی نیست
اما جلو پنجرش که کامل مال آءودیه چراغ عقبشم که بنزs
ali ayat
۱۹ آذر ۱۳۹۴نه چراغ عقبش شبیه جگواره نه بنز
Sina
۱۹ آذر ۱۳۹۴دوستان یادتون نره که ((سایپا در اندیشه ای متفاوت)) هست
حمادی
۲۰ آذر ۱۳۹۴یادمون میمونه برای همین پراید 40 تومنی رو داریم میگیریم
ali ayat
۱۹ آذر ۱۳۹۴از لحاظ طراحی آپشن و ظرافت عالی بود یه چیزی که هست امکان داره که این هیوندای با کمک شرکت های بزرگ این خودرو ها رو تولید کرده مثلا بنز یه شرکتی رو داره که فقط براش سنسور میسازه هیوندا با اون شرکت برای ساختن سنسور البته بطور اختصاصی برای خود هیوندا که سفارش خود شرکت هست براش میسازه و بنز و یا هر شرکتی تو نصب کمکش میکنه خیلی جالبه اگه یه بار به خارج از این جهان سوم سفری کرده باشید یه عجایبی میبینید که واقعا شوکتون میکنه مثلا یکی دوستام گفت که رقابت اینجا بی معنیه من گفت مگه امکانش هست ولی واقعا دوستان اینجور چیزی هست و تا نبینید شاید باور نکنید
بهزاد
۱۹ آذر ۱۳۹۴خودروی خوش استایلی هست و معلومه وقت خوبی برای آماده کردنش صرف شده.
ali ayat جان شرکت های زیادی در تولید سنسور فعالیت میکنند و قرار نیست هر شرکتی برای نصب سنسور با بنز همکاری کنه چون خود این شرکت هم از سنسورهای بوش و سایرین استفاده میکند.
رقابت اونجا بی معنیه؟! کل سیستم اقتصادی و سیاسی اونجاها بر اساس رقابت شکل گرفته و احتمالا دوستان شما در بیان واقعه دچار مشکل هستند.
اگر دوست داشتید بزرگترین تولید کننده های سنسورهای اتوموتیو را نام ببرم.
ali ayat
۱۹ آذر ۱۳۹۴نه نه اصلا آقا بهزاد قبول ندارم شما رو چه مدرکی میگی اونجا به خاطر رقابت اینجوره اولا من بنزی که گفتم مثالی بود که تو دهنم چرخید وگرنه منم میدونم که بنز و آِودی هم از انژکتور های engمدل پیزو تولید شرکت بوش استفاده میکنن ولی شاید بعدم خود من که طرفدار آلمانی هم میدونم که بی ام و برای تولید ماشین هیبریدی از تویوتا کمک گرفت پس این چجور رقابتیه ؟؟ البته نه که بخوام بگم گل و بلبل هستو همه چی آروم نه اصلا ولی اینجوری که جنگ باشه نیست مثلا همین هیوندا چند درصدی از سهام کیا رو خریده ولی یهو کیا یه محصول میزنه محصول همه رده هیوندا فروشش نصف میشه این یه جور بازیه چرا باید همیشه گرگ باشیمو خورده نشیم چرا باید این همه چیزو از هم مخفی کنیم و تنهایی بریم بالا این هم رقابته ولی چیزی که متاسفانه تو ایران و برخی از کشور ها رایجه
Ali2240
۱۹ آذر ۱۳۹۴اینجا هم رقابت بی معنیه
مثلا سایپا و ایرانخودرو قرار میزارن
سایپا میگه بازار ماشین های زیر ۳۰ تومن با من بین ۳۰ تا ۵۰ واسه ایرانخودرو
۵۰ تا ۷۰ رو دوباره سایپا آشغال چینی میده دست مردم ۷۰ به بالا ایرانخودرو نخاله مثلا شاسی بلند چینی میده خورد مردم
اینا تو چپاول جیب مردم همدستن و باهم رقابتی ندارن
Ali2240
۱۹ آذر ۱۳۹۴خیلی دوسش دارم، خیلی
خداکنه این قانون مسخره منع ورود ۲۵۰۰ برداشته شه حداقل این جور مجسمه های هنری رو در سطح شهر از نزدیک زیارت کنیم
alif
۱۹ آذر ۱۳۹۴از استایله عقب که کپیه اس کلاس نسله قبله .اگه جاهای دیگشم بررسی کنی حتما کپی برداری از ماشینایی دیگس . در کلا اگه هیوندای بره سراغه همون ماشینایی خودش واسش بهتره تا اینکه لقمه بزرگ تر از دهنش برداره
mohsen
۱۹ آذر ۱۳۹۴موتورش کپی پیکانه و سیستم سوخت و ترمز کپی پراید جلو داشبو ردشم عینا از سمند کپی کرده لاستیکاشو هم تراکتورسازی تبریز براش زده صندلی ها شم مال پجو کلا همه چیش کپی کپیه
Hamid
۱۹ آذر ۱۳۹۴چراغ جلو ماستنگ 2015
چراغ عقب اس500
محمود
۱۹ آذر ۱۳۹۴g90 از همه نظر ارتقاء پیدا کرده به جز قیمت!! ولی تو ایران از همه نظر پسرفت میکنن به جز قیمت !!!!
حمادی
۲۰ آذر ۱۳۹۴همینه دیگه …سایپا در اندیشه ای متفاوت است
امین
۱۹ آذر ۱۳۹۴دنیا در حال پیشرفتی سرسام آور و ما
اندر خم یک کوچه درگیر نرخ ارز و تورم و حداقل دست مزد …
خنده داره ولی بیشتر گریه دار
Hamid
۱۹ آذر ۱۳۹۴آرم = بنتلی
sina
۱۹ آذر ۱۳۹۴zippo جان کجایی ؟! بیا ک راست کار خودته این جنسیس
Kamran.k
۱۹ آذر ۱۳۹۴کلا انگار از بنز s500 الگو برداری شده
پویان
۱۹ آذر ۱۳۹۴ترکیب زیبایی از کپی یا الهام شدید گرفتن از چند ماشین. جلوپنجره آئودی. چراغ جلوی ماستانگ. عقب اس کلاس. فرم انتهایی شیشه های بغل شبیه رولزرویس
mds
۱۹ آذر ۱۳۹۴همه به افتخار این مجسمه مرگبار یک ساعت سکوت..
آلمانی ها به احترامش 2 روز تعظیم کنند..
و ژاپنیها و چینیها یک هفته تعظیم مطلق…
Mostafa&M-D
۱۹ آذر ۱۳۹۴mds رو نظرت فکر کن بعد بفرست هیوندای خیلی شرکت خوبیه ولی نه در حد آلمانیها
آلمانیا به چیزی که ازشون کپی کردن تعظیم کنن!!!
mahdi
۱۹ آذر ۱۳۹۴mdsجان انقدری که شما افتخار کردی به کره وهیوندایی خودشون هم انقدر افتخار نکردن به خودشون !!!!خیلی باحالی داداش( مجسمه مرگبار )!!
KING 918
۱۹ آذر ۱۳۹۴mds میشه بگی چرا المانیا باید تعظیم کنن ؟؟؟؟؟؟
نکنه میخوای بگی بنز هنوز به این حد نرسیده ………!!!!!!!!!!!
عجب بابا …………
luis
۱۹ آذر ۱۳۹۴ژاپن کنار چین؟؟؟؟ بعد ژاپن تعظیم کنه؟؟؟؟؟
فک کردی لوکس سازی کشکه؟؟؟؟؟
بزار حالا تا یه چند سال دیگه بت میگم
erfan
۱۹ آذر ۱۳۹۴دوست عزیز با این اسکی که جنسیس از روی المانیا رفته شما ترجیحا 2 روز عزا عمومی اعلام کنید تا بعد…
ماشاالله شما دوست عزیز یجوری کامنت میزاری انگار بنزو آیودی از رو هیوندای copy میکنن…
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۹ آذر ۱۳۹۴mds جان یه بار بنده عرض کردم که نمای عقبش کپی S class هست بازم میگم.
شما گفتی طراحش آلمانیه و میاد از آلمانیا کپی میکنه…
درسته پیتر شرایر از طراحان هست ولی دلیل بر کپی کاری نمیشه.بر هیچ کس علی الخصوص هیوندای پوشیده نیست که در مسیری پا گذاشته که خلاقیت و نوآوری مطلق رو میطلبه.
هیوندای باید مثل هر خودروساز دیگری که سعی در پیشرفت داره طراحی خاص خودش رو داشته باشه نه به بهانه ی داشتن طراحی چون پیتر شرایر بیاد کپی کاری کنه…
اصالت خیلی چیز مهمیه به ویژه در چنین کلاسی در خودرو ها…
بنده نپسندیدم.
البته اینها همه نظر شخصی من بود.
ارادت
یاشار
۱۹ آذر ۱۳۹۴سلام باربد جان به نظرم هیوندای تو جنسیس همون راهی رو میره که تویوتا با لکسس رفت تازه با کپی کاری کمتر. عکسای لکسس اواخر دهه 90 میلادی رو ببین کپی مرسدس اس کلاس هستش فقط آرمش فرق میکنه
mohsen
۱۹ آذر ۱۳۹۴توصیه میکنم دوباره به سری 6 که اونروز سوارش شدید دوباره سوار شید سودایی مزاج شدید
تنها کسی که تعظیم میکنه ملت بدبخت ماست که یه خورده پول داره میخواد ماشین بخره به اون پولش تو دنیا S Class میدن ولی انجا میشه یک سوم پول S class و مجبوره همین هیوندا رو بخره حالا عقل تو کلش باشه بنز و بی ام وه میخره با پولی که به این میخواد بده
کاریم به کپی کاریش ندارم همون کپیم لیاقت میخواد که ما اونم نداریم یه ماشین لا اقل کپی کنیم
benz
۱۹ آذر ۱۳۹۴خدایی همش تقلیده….ارمش از بنتلی…نما جلوس ائودی…پشتشم شبیه s500…هویت نداره هیوندایی
ارمان
۱۹ آذر ۱۳۹۴جلو a8 عقب s500 از کنار کادیلاک xts واسه شروع بد نیست
Hamid
۱۹ آذر ۱۳۹۴من متوجه شدم هرچه دیدگاهت به واقعیت نزدیکتر باشه تعداد دیسلایکها بیشتر میشه.
عجب موجوداتی هستیم ما ایرانیها (:
حسین
۱۹ آذر ۱۳۹۴هیولای لوکس
احمد باقری
۱۹ آذر ۱۳۹۴پس بالاخره فهمیدی که اگه حرف راست رو بزنی بیشتر دیسلایک می خوری.
Hamid
۱۹ آذر ۱۳۹۴آره ولی اصلن اهمیتی نداره. اینجا همه مدل آدم پیدا میشه و دلیلی برای ناراحتی وجود نداره جناب باقری.
Kamran.k
۱۹ آذر ۱۳۹۴گل گفتی حمید جان
تامکت
۱۹ آذر ۱۳۹۴ی ژاپنی دوست…ولی…
آقا دمشون گرررم..ساختن ی خودروی لوکس یعنی داشتن تکنولوژی..ینی تونستن…خاستن..
محمد
۱۹ آذر ۱۳۹۴اقایون….چرا کلیک راست نمیشه کرد تو سایت؟؟؟
اخه یعنی چی …اگه اینطوری باشه ماکه دیگه اصلا توسایت نمیذاریم…این واقعا توهین به کاربران سایت هست ..تا دو روز پیش کلیک راست رو عکسا و…بود الان یباره نیست
گفتیم پدال بهترین سایت خودرو هست ازهمه بهترینه ولی الان….!!! بدترین سایت پداله
امیرحسین
۱۹ آذر ۱۳۹۴دوستی که میفرمایید تا دو سال دیگه آلمانی ها به پایان راه می رسند و هیوندای جای آنها رو میگیره خدمت شما عارض ام که تو سایت پدال مرسدس E کلاس رو بررسی شده و اگر منطقی در وجود شما باقی مانده باشه میتونین قضاوت کنین که کدام برتر هست
حتی مرسدس کلاس S هم نمیشه چه برسه به رولزرویس,بنتلی یا می باخ
آقا جان کره ای تو بخش میان رده (برای مثال آزرا,کادنزا)تونستن ماشین های خوبی رو با قیمت مناسب برای طبقه متوسط تولید و رضایت مشتریان رو جلب کنن ولی هنوز خیلی مونده بتونن برای مشتریانی که به دنبال قابلیت های خاصی مثل سرعت,شتاب,آفرود, لوکس و غیره هستن ماشین طراحی کنن
Kamran
۱۹ آذر ۱۳۹۴امروز مدیر یکی از بخشهای سایپا اعلام کرد پراید اس ایکس 100 مقاوم سازی شده است. این کجا و آن کجا. واقعا خجالت دارد. البته با این مدیران لایق! انتظار بیش از این نمی رود. ما لیاقتمان همینها هستند و بس.
شایان (ماشین برقی ، ماشین آینده!)
۱۹ آذر ۱۳۹۴خدایی خوبه …
هیوندا خوب داره پیشرفت میکنه … کاش روی تعلیق و هندلینگش هم بیشتر کار کنه. مثل مزدا بشه خوب میشه دیگه هیچی کم نداره.
Erfan
۲۰ آذر ۱۳۹۴لوگو که بنتلیه، شایدم استون مارتین.
عقبشم که بنز اس 500
جلو پنجره هم که آئودی
اسمشم که هیوندا :|
در کل هیوندا یه بنز معرفی کرده :|
کلاً مثل همن. سامسونگشونم اینجوریه، همش کپی از رو این و اون.
—————————————————
الآن یه عده میان میگن خب تو بلدی بهترشو بساز :|
درسته هیوندا خوب پیشرفت کرده ولی این دلیلی نمیشه من از برند های کره ای خوشم بیاد.
amir
۲۱ آذر ۱۳۹۴اولا که چه شما خوشت بیاد چه نیاد واس اونا فرقی نداره ما ایرانیا اصلا تو دنیا *** دوما مطالعه نداری حرف نزن طراح هیوندای پیتر شرایره که اگر بدونی راجبش یکی از بزرگترین طراح های دنیاس و طراحی این ماشین اگر کپی کاریه تقصیر هیوندای نیست سوما چه شما بخوای چه نخوای چه بگی سامسونگ بده چه بگی خوبه بعد از اپل (که قلب تپنده ی گوشیاش رو سامسونگ میسازه)دومین موبایل ساز پرفروش دنیاست پس لطفا در مورد سامسونگ حرف بی مدرک نزن شما پولداری برو پورشه سوار شو الکی هم تو پیج ماشین های هیوندای تعصب خودت رو بیرون نریز
sina
۲۰ آذر ۱۳۹۴انصافاااا…انصافاااا…
این همه نقد میکنید و حرف میزنید که چی…
ما فقط مصرف کننده هستیم…سوار میشیم و از امکانات لذت میبریم…
فقط کافیه همه اینو تو خیابون و اتوبان ببینن آب از لب و لچشون میریزه…میگن اوووفف چه چیزیه…
بعد میاییم میگیم فلان کپی فلان چیزه….
سایپا و ایرانخودرو هم میتونن کپی کنن …بریم به فکر خودمون باشیم…
hossein
۲۲ آذر ۱۳۹۴چراغهای جلو BMW -جلوپنجره Audi-چراغهای عقب Jaguar
arvin
۱۳ اسفند ۱۳۹۴عقبش کپی پیست مرسدس اس کلاسه.