جنسیسهیوندای

رونمایی از نخستین خودروی مستقل جنسیس: جی 90

زمان زیادی نیست که هیوندای نام جنسیس را بر برند لوکس تازه خود گذاشته، برندی که امروز شاهد رونمایی از نخستین عضو آن بودیم. با پرچم‌دار بعدی کره‌ای‌ها دست بدهید، جنسیس G90.

2016 Genesis G90 EQ900
۲۰۱۶ Genesis G90 EQ900
جی ۹۰ که مردمان کشورش او را به نام EQ900 می‌شناسند، قرار است جای هیوندای اکوس (Equus) را بگیرد. دیگر اینکه سازندگان پلتفرم هیوندای جنسیس ۲۰۱۵ را کش‌وقوس داده و جی ۹۰ را بر آن استوار ساختند؛ به‌علاوه بد نیست بدانید که وقتی نسخه نو نوار شده جنسیس ۲۰۱۵ در سال آینده میلادی خودش را نشان بدهد، سازندگان نام جی ۸۰ را به او اعطا خواهند کرد تا ترتیب این سری به قوت خود باقی بماند.
2016 Genesis G90 EQ900
۲۰۱۶ Genesis G90 EQ900
در سینه این کره‌ای رعنا، موتور ۳٫۳ لیتری توربوی دوقلوی V6 می‌تپد که با هر ضربان خود نیرویی معادل ۳۶۵ اسب و ۵۰۹ نیوتون متر گشتاور را از پیچ‌وخم گیربکسی اتوماتیک و هشت سرعتِ عبور داده و به چرخ‌ها می‌رساند. به‌محض تأمین نیرو، جی ۹۰ صفر تا ۱۰۰ کیلومتر (۶۲ مایل) بر ساعت را در ۶٫۲ ثانیه طی می‌کند.
2016 Genesis G90 EQ900
۲۰۱۶ Genesis G90 EQ900
مدل کم زورتر و ابتدایی این خودرو نیز نیرویش را از موتور ۳٫۸ لیتری V6 می‌گیرد که با تمام ۳۰۷ اسب نیرو و ۳۹۶ نیوتون متر گشتاورش گوش‌به‌فرمان است. انجین قوی‌ترین برادران، دیوی نه‌چندان تنومند از تبار V8 است که با ظرفیتی پنج لیتری نیروی حدود ۴۲۰ اسب و گشتاوری ۵۱۹ نیوتون متری را در چنته دارد، همهٔ این اعداد و ارقام صفر تا صد ۵٫۷ ثانیه‌ای را برای برادر بزرگ‌تر رقم می‌زنند.
2016 Genesis G90 EQ900
۲۰۱۶ Genesis G90 EQ900
2016 Genesis G90 EQ900
۲۰۱۶ Genesis G90 EQ900
خودرو به‌صورت استاندارد دیفرانسیل عقب است اما کره‌ای‌ها دست خریدار را برای انتخاب سیستم چهارچرخ محرک H-TRAC باز گذاشته‌اند به‌علاوه سیستم کنترل تطبیقی تعلیق جنسیس نیز برای علاقه‌مندان در دسترس خواهد بود. البته بگذارید به یادتان بیاورم که تمامی مشخصات ذکر شده برای مدل مخصوص کره‌ای‌ها است و مدلی که به بازار ایالات‌متحده می‌رود، چند ماه پیش از انتشار خودرو مشخص خواهد شد. شمایل جی ۹۰ جوان حاصل زبان طراحی «ظرافت ورزشی» است که در خطوط عضله مانند، جلوپنجره شش‌ضلعی، چراغ‌های جلوی تازه و چراغ‌های عقب عمودی خلاصه می‌شود.
2016 Genesis G90 EQ900
۲۰۱۶ Genesis G90 EQ900
2016 Genesis G90 EQ900
۲۰۱۶ Genesis G90 EQ900
همان‌طور که احتمالاً حدس می‌زنید، هیوندای امکانات زیادی را برای فرزند خود دست و پا کرده درست به‌گونه‌ای که ظاهر بیرونی خودرو چشم بسیاری از بینندگان را به خود مجذوب می‌کند. کابین عضو جدید گروه جنسیس مزین به لوازم چرمی، صندلی‌هایی با تنظیم الکتریکی، تریم چوبی، صفحه ۱۲٫۳ اینچی اطلاعات و سرگرمی، تبلت های ۹٫۲ اینچی برای سیستم سرگرمی صندلی‌های عقب، سیستم کنترل تهویه سه ناحیه‌ای و شارژر وایرلس است. EQ900 در نیمه نخست سال آتی میلادی (۲۰۱۶) قدم با بازار خواهد گذاشت درحالی که تا پیش از نیمه دوم ۲۰۱۶ به زیارت مدل جهانی جی ۹۰ نائل نمی‌شویم. منبع: کار اسکوپز

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

مهدی بازیار

نویسنده و مترجم اخبار دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۹ دیدگاه‌ها

  1. LOOKOUT

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    ما کجا و دنیا کجا ؟

    1. aston martin

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      حقمون همینه

      1. HELL CAT

        ۱۹ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (196 ديدگاه)

        حقمون همینه واقعا شما مردمم تایید میکنید واقعا که

        1. aston martin

          ۱۹ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (1346 ديدگاه)

          بعله هلکت جان حقمون همینه
          حق دادنی نیس گرفتنیه ما هم میتونستیم با تحریم این حق کش ها حقمون رو بگیریم ولی بجاش با یه وام که کل زندگیمون رو پر قسط میکنه وا میدیم و میریم پراید 40 میلیونی میخریم
          حالا تو بگو حقمون نیست ؟

        2. Ali2240

          ۱۹ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (513 ديدگاه)

          برادر عزیز قربون اون اسم قشنگت برم استون مارتین جان
          کی برای پرایید ۴۰ تومن پول داده؟ مردم روی موج شایعه سوارن کلا
          پراید ۱۳۱ با اقساط ۴ساله حدود ۲۶تومن با تمام هزینه هاش تموم میشه کی برای پراید ۴۰تومن پول داده آخه؟
          درسته این آشغالا این قیمتا نمیارزن اما ۴۰ تومنم شایعست بخدا

        3. Ali2240

          ۲۰ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (513 ديدگاه)

          دوست عزیز اتفاقا بی سواد نیستیم
          این دوستمون آقا یاشار زحمت جمع و ضربش رو کشیدن حالا شما جمع بزن این اعداد رو شاید اصلا ۷۰میلیون در اوردی و مارو از بی سوادی نجات دادی

      2. american and japan

        ۱۹ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (199 ديدگاه)

        جناب علی 2240 شما اگر باسواد باشید((قصد جسارت نیست)) با چند محاسبه ی ساده متوجه میشین نزدیک 40 میلیون((دست کم))در اومده.خواهشا یک کم فکر کنید و جست و جو کنید بعد نظرات رو بیان کنید

        1. یاشار

          ۱۹ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (31 ديدگاه)

          من رفتم نمایندگی سایپا موقع وام 25 میلیونی
          برای پراید 131 se تک سوز 4 میلیون 384 هزار تومن پیش پرداخت داشت و 8 فقره چک 6 ماهه به مبلغ 2 میلیون 784 هزار و 200 تومان باید میدادیم حالا با یه جمع ساده مبلغ کل پرداختی میشه 26 میلیون 657 هزار 600 تومان.
          40 میلیون شایعه بود و هست لطفا منصفانه و با اطلاعات مناسب نظر بدید و دیگران رو به بی اطلاعی متهم نکنید.

        2. aston martin

          ۲۰ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (1346 ديدگاه)

          خیلی ساده این
          با سودش محسابه کردم من .
          فک کردین وام 25 میلیونی رو مفتکی میدن؟ با بهره اش و همینطور با هزینه ای که اون پراید از بابت خراب شدنش قراره روی دست خریدار بزاره قیمتش از چل تومن هم فراتر میره.اونم تو یه بازه ی زمانی خیلی کوتاه

    2. armin

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (420 ديدگاه)

      اقا چه ربطی داره … سایپا و ایران خودرو از بدو تاسیسشونم با اینا قابل مقایسه نبودن و از اولم مونتاژ کار خالص بودن یه جوری میگی انگار ایرانیا از اول خودشون طراحی و تولید میکردنً الان اینجوری شدن … نه داداش از اولم مونتاژ میکردن الانم همینطور ولی اونا از زمانی که بوجود اومدن فلسفه کاریشون فرق میکرد

      1. میثم

        ۲۱ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (50 ديدگاه)

        عجب !!!! قابل مقایسه نبودند ؟؟؟ اینا بعد ما شروع کردند تا جایی که اومدن و از خط تولید اریا و پیکان دیدن کردند و گفتند ارزو داریم ما هم مثل ایران خطوط تولید و مونتاژ خودرو داشته باشیم !!!! من فاتحه خوندم به اون آدمهای بی لیاقتی که تو این 50 سال وضع خودرو در ایران به اینجا رسوندند …..
        و سلامی هم بکنیم به ملت همیشه در صحنه که رفتند و تا تونستند آشغال خریدند و دزدا رو از مرگ حتمی نجات دادند !

    3. Zippo

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (248 ديدگاه)

      واقعا زیباست
      هیچی کم نذاشته
      یک اعلام خطر جدی برای المان ها
      حداکثر تا ۲ یال دیگه این ماشین رو در لیست های مجله های برتر دنیای خودرو در رده های بالا مشاهده خواهید کرد

      1. ali ayat

        ۱۹ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (716 ديدگاه)

        نچ اصلا فکرشم نکن تا بیاد خودشو جمع کنه تو موتور و سیستم تعلیق جا مونده

      2. aston martin

        ۲۳ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (1346 ديدگاه)

        چن بار بگیم محاله به المان برسه

    4. shahab

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (647 ديدگاه)

      در اینکه هیوندا داره خیلی پرسرعت پیشرفت میکنه شکی نیست
      اما جلو پنجرش که کامل مال آءودیه چراغ عقبشم که بنزs

      1. ali ayat

        ۱۹ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (716 ديدگاه)

        نه چراغ عقبش شبیه جگواره نه بنز

    5. Sina

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (384 ديدگاه)

      دوستان یادتون نره که ((سایپا در اندیشه ای متفاوت)) هست

      1. حمادی

        ۲۰ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (303 ديدگاه)

        یادمون میمونه برای همین پراید 40 تومنی رو داریم میگیریم

  2. ali ayat

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    از لحاظ طراحی آپشن و ظرافت عالی بود یه چیزی که هست امکان داره که این هیوندای با کمک شرکت های بزرگ این خودرو ها رو تولید کرده مثلا بنز یه شرکتی رو داره که فقط براش سنسور میسازه هیوندا با اون شرکت برای ساختن سنسور البته بطور اختصاصی برای خود هیوندا که سفارش خود شرکت هست براش میسازه و بنز و یا هر شرکتی تو نصب کمکش میکنه خیلی جالبه اگه یه بار به خارج از این جهان سوم سفری کرده باشید یه عجایبی میبینید که واقعا شوکتون میکنه مثلا یکی دوستام گفت که رقابت اینجا بی معنیه من گفت مگه امکانش هست ولی واقعا دوستان اینجور چیزی هست و تا نبینید شاید باور نکنید

    1. بهزاد

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2544 ديدگاه)

      خودروی خوش استایلی هست و معلومه وقت خوبی برای آماده کردنش صرف شده.
      ali ayat جان شرکت های زیادی در تولید سنسور فعالیت میکنند و قرار نیست هر شرکتی برای نصب سنسور با بنز همکاری کنه چون خود این شرکت هم از سنسورهای بوش و سایرین استفاده میکند.
      رقابت اونجا بی معنیه؟! کل سیستم اقتصادی و سیاسی اونجاها بر اساس رقابت شکل گرفته و احتمالا دوستان شما در بیان واقعه دچار مشکل هستند.
      اگر دوست داشتید بزرگترین تولید کننده های سنسورهای اتوموتیو را نام ببرم.

      1. ali ayat

        ۱۹ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (716 ديدگاه)

        نه نه اصلا آقا بهزاد قبول ندارم شما رو چه مدرکی میگی اونجا به خاطر رقابت اینجوره اولا من بنزی که گفتم مثالی بود که تو دهنم چرخید وگرنه منم میدونم که بنز و آِودی هم از انژکتور های engمدل پیزو تولید شرکت بوش استفاده میکنن ولی شاید بعدم خود من که طرفدار آلمانی هم میدونم که بی ام و برای تولید ماشین هیبریدی از تویوتا کمک گرفت پس این چجور رقابتیه ؟؟ البته نه که بخوام بگم گل و بلبل هستو همه چی آروم نه اصلا ولی اینجوری که جنگ باشه نیست مثلا همین هیوندا چند درصدی از سهام کیا رو خریده ولی یهو کیا یه محصول میزنه محصول همه رده هیوندا فروشش نصف میشه این یه جور بازیه چرا باید همیشه گرگ باشیمو خورده نشیم چرا باید این همه چیزو از هم مخفی کنیم و تنهایی بریم بالا این هم رقابته ولی چیزی که متاسفانه تو ایران و برخی از کشور ها رایجه

    2. Ali2240

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (513 ديدگاه)

      اینجا هم رقابت بی معنیه
      مثلا سایپا و ایرانخودرو قرار میزارن
      سایپا میگه بازار ماشین های زیر ۳۰ تومن با من بین ۳۰ تا ۵۰ واسه ایرانخودرو
      ۵۰ تا ۷۰ رو دوباره سایپا آشغال چینی میده دست مردم ۷۰ به بالا ایرانخودرو نخاله مثلا شاسی بلند چینی میده خورد مردم
      اینا تو چپاول جیب مردم همدستن و باهم رقابتی ندارن

  3. Ali2240

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (513 ديدگاه)

    خیلی دوسش دارم، خیلی

    خداکنه این قانون مسخره منع ورود ۲۵۰۰ برداشته شه حداقل این جور مجسمه های هنری رو در سطح شهر از نزدیک زیارت کنیم

  4. alif

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (128 ديدگاه)

    از استایله عقب که کپیه اس کلاس نسله قبله .اگه جاهای دیگشم بررسی کنی حتما کپی برداری از ماشینایی دیگس . در کلا اگه هیوندای بره سراغه همون ماشینایی خودش واسش بهتره تا اینکه لقمه بزرگ تر از دهنش برداره

    1. mohsen

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (110 ديدگاه)

      موتورش کپی پیکانه و سیستم سوخت و ترمز کپی پراید جلو داشبو ردشم عینا از سمند کپی کرده لاستیکاشو هم تراکتورسازی تبریز براش زده صندلی ها شم مال پجو کلا همه چیش کپی کپیه

  5. Hamid

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    چراغ جلو ماستنگ 2015
    چراغ عقب اس500

  6. محمود

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (251 ديدگاه)

    g90 از همه نظر ارتقاء پیدا کرده به جز قیمت!! ولی تو ایران از همه نظر پسرفت میکنن به جز قیمت !!!!

    1. حمادی

      ۲۰ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (303 ديدگاه)

      همینه دیگه …سایپا در اندیشه ای متفاوت است

  7. امین

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    دنیا در حال پیشرفتی سرسام آور و ما
    اندر خم یک کوچه درگیر نرخ ارز و تورم و حداقل دست مزد …
    خنده داره ولی بیشتر گریه دار

  8. Hamid

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    آرم = بنتلی

  9. sina

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    zippo جان کجایی ؟! بیا ک راست کار خودته این جنسیس

  10. Kamran.k

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (44 ديدگاه)

    کلا انگار از بنز s500 الگو برداری شده

  11. پویان

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (27 ديدگاه)

    ترکیب زیبایی از کپی یا الهام شدید گرفتن از چند ماشین. جلوپنجره آئودی. چراغ جلوی ماستانگ. عقب اس کلاس. فرم انتهایی شیشه های بغل شبیه رولزرویس

  12. mds

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (406 ديدگاه)

    همه به افتخار این مجسمه مرگبار یک ساعت سکوت..
    آلمانی ها به احترامش 2 روز تعظیم کنند..
    و ژاپنیها و چینیها یک هفته تعظیم مطلق…

    1. Mostafa&M-D

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (318 ديدگاه)

      mds رو نظرت فکر کن بعد بفرست هیوندای خیلی شرکت خوبیه ولی نه در حد آلمانیها
      آلمانیا به چیزی که ازشون کپی کردن تعظیم کنن!!!

    2. mahdi

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (208 ديدگاه)

      mdsجان انقدری که شما افتخار کردی به کره وهیوندایی خودشون هم انقدر افتخار نکردن به خودشون !!!!خیلی باحالی داداش( مجسمه مرگبار )!!

    3. KING 918

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      mds میشه بگی چرا المانیا باید تعظیم کنن ؟؟؟؟؟؟

      نکنه میخوای بگی بنز هنوز به این حد نرسیده ………!!!!!!!!!!!
      عجب بابا …………

    4. luis

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      ژاپن کنار چین؟؟؟؟ بعد ژاپن تعظیم کنه؟؟؟؟؟
      فک کردی لوکس سازی کشکه؟؟؟؟؟
      بزار حالا تا یه چند سال دیگه بت میگم

    5. erfan

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (77 ديدگاه)

      دوست عزیز با این اسکی که جنسیس از روی المانیا رفته شما ترجیحا 2 روز عزا عمومی اعلام کنید تا بعد…
      ماشاالله شما دوست عزیز یجوری کامنت میزاری انگار بنزو آیودی از رو هیوندای copy میکنن…

      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۱۹ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (810 ديدگاه)

        mds جان یه بار بنده عرض کردم که نمای عقبش کپی S class هست بازم میگم.
        شما گفتی طراحش آلمانیه و میاد از آلمانیا کپی میکنه…
        درسته پیتر شرایر از طراحان هست ولی دلیل بر کپی کاری نمیشه.بر هیچ کس علی الخصوص هیوندای پوشیده نیست که در مسیری پا گذاشته که خلاقیت و نوآوری مطلق رو میطلبه.
        هیوندای باید مثل هر خودروساز دیگری که سعی در پیشرفت داره طراحی خاص خودش رو داشته باشه نه به بهانه ی داشتن طراحی چون پیتر شرایر بیاد کپی کاری کنه…
        اصالت خیلی چیز مهمیه به ویژه در چنین کلاسی در خودرو ها…
        بنده نپسندیدم.
        البته اینها همه نظر شخصی من بود.
        ارادت

        1. یاشار

          ۱۹ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (31 ديدگاه)

          سلام باربد جان به نظرم هیوندای تو جنسیس همون راهی رو میره که تویوتا با لکسس رفت تازه با کپی کاری کمتر. عکسای لکسس اواخر دهه 90 میلادی رو ببین کپی مرسدس اس کلاس هستش فقط آرمش فرق میکنه

    6. mohsen

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      توصیه میکنم دوباره به سری 6 که اونروز سوارش شدید دوباره سوار شید سودایی مزاج شدید
      تنها کسی که تعظیم میکنه ملت بدبخت ماست که یه خورده پول داره میخواد ماشین بخره به اون پولش تو دنیا S Class میدن ولی انجا میشه یک سوم پول S class و مجبوره همین هیوندا رو بخره حالا عقل تو کلش باشه بنز و بی ام وه میخره با پولی که به این میخواد بده
      کاریم به کپی کاریش ندارم همون کپیم لیاقت میخواد که ما اونم نداریم یه ماشین لا اقل کپی کنیم

  13. benz

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خدایی همش تقلیده….ارمش از بنتلی…نما جلوس ائودی…پشتشم شبیه s500…هویت نداره هیوندایی

  14. ارمان

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    جلو a8 عقب s500 از کنار کادیلاک xts واسه شروع بد نیست

  15. Hamid

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    من متوجه شدم هرچه دیدگاهت به واقعیت نزدیکتر باشه تعداد دیسلایکها بیشتر میشه.
    عجب موجوداتی هستیم ما ایرانیها (:

  16. حسین

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    هیولای لوکس

  17. احمد باقری

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    پس بالاخره فهمیدی که اگه حرف راست رو بزنی بیشتر دیسلایک می خوری.

    1. Hamid

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      آره ولی اصلن اهمیتی نداره. اینجا همه مدل آدم پیدا میشه و دلیلی برای ناراحتی وجود نداره جناب باقری.

  18. Kamran.k

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (44 ديدگاه)

    گل گفتی حمید جان

  19. تامکت

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (187 ديدگاه)

    ی ژاپنی دوست…ولی…
    آقا دمشون گرررم..ساختن ی خودروی لوکس یعنی داشتن تکنولوژی..ینی تونستن…خاستن..

  20. محمد

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    اقایون….چرا کلیک راست نمیشه کرد تو سایت؟؟؟
    اخه یعنی چی …اگه اینطوری باشه ماکه دیگه اصلا توسایت نمیذاریم…این واقعا توهین به کاربران سایت هست ..تا دو روز پیش کلیک راست رو عکسا و…بود الان یباره نیست
    گفتیم پدال بهترین سایت خودرو هست ازهمه بهترینه ولی الان….!!! بدترین سایت پداله

  21. امیرحسین

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (337 ديدگاه)

    دوستی که میفرمایید تا دو سال دیگه آلمانی ها به پایان راه می رسند و هیوندای جای آنها رو میگیره خدمت شما عارض ام که تو سایت پدال مرسدس E کلاس رو بررسی شده و اگر منطقی در وجود شما باقی مانده باشه میتونین قضاوت کنین که کدام برتر هست
    حتی مرسدس کلاس S هم نمیشه چه برسه به رولزرویس,بنتلی یا می باخ
    آقا جان کره ای تو بخش میان رده (برای مثال آزرا,کادنزا)تونستن ماشین های خوبی رو با قیمت مناسب برای طبقه متوسط تولید و رضایت مشتریان رو جلب کنن ولی هنوز خیلی مونده بتونن برای مشتریانی که به دنبال قابلیت های خاصی مثل سرعت,شتاب,آفرود, لوکس و غیره هستن ماشین طراحی کنن

  22. Kamran

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    امروز مدیر یکی از بخشهای سایپا اعلام کرد پراید اس ایکس 100 مقاوم سازی شده است. این کجا و آن کجا. واقعا خجالت دارد. البته با این مدیران لایق! انتظار بیش از این نمی رود. ما لیاقتمان همینها هستند و بس.

  23. شایان (ماشین برقی ، ماشین آینده!)

    ۱۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    خدایی خوبه …
    هیوندا خوب داره پیشرفت میکنه … کاش روی تعلیق و هندلینگش هم بیشتر کار کنه. مثل مزدا بشه خوب میشه دیگه هیچی کم نداره.

  24. Erfan

    ۲۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (246 ديدگاه)

    لوگو که بنتلیه، شایدم استون مارتین.
    عقبشم که بنز اس 500
    جلو پنجره هم که آئودی
    اسمشم که هیوندا :|
    در کل هیوندا یه بنز معرفی کرده :|
    کلاً مثل همن. سامسونگشونم اینجوریه، همش کپی از رو این و اون.
    —————————————————
    الآن یه عده میان میگن خب تو بلدی بهترشو بساز :|
    درسته هیوندا خوب پیشرفت کرده ولی این دلیلی نمیشه من از برند های کره ای خوشم بیاد.

    1. amir

      ۲۱ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (137 ديدگاه)

      اولا که چه شما خوشت بیاد چه نیاد واس اونا فرقی نداره ما ایرانیا اصلا تو دنیا *** دوما مطالعه نداری حرف نزن طراح هیوندای پیتر شرایره که اگر بدونی راجبش یکی از بزرگترین طراح های دنیاس و طراحی این ماشین اگر کپی کاریه تقصیر هیوندای نیست سوما چه شما بخوای چه نخوای چه بگی سامسونگ بده چه بگی خوبه بعد از اپل (که قلب تپنده ی گوشیاش رو سامسونگ میسازه)دومین موبایل ساز پرفروش دنیاست پس لطفا در مورد سامسونگ حرف بی مدرک نزن شما پولداری برو پورشه سوار شو الکی هم تو پیج ماشین های هیوندای تعصب خودت رو بیرون نریز

  25. sina

    ۲۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    انصافاااا…انصافاااا…
    این همه نقد میکنید و حرف میزنید که چی…
    ما فقط مصرف کننده هستیم…سوار میشیم و از امکانات لذت میبریم…
    فقط کافیه همه اینو تو خیابون و اتوبان ببینن آب از لب و لچشون میریزه…میگن اوووفف چه چیزیه…
    بعد میاییم میگیم فلان کپی فلان چیزه….
    سایپا و ایرانخودرو هم میتونن کپی کنن …بریم به فکر خودمون باشیم…

  26. hossein

    ۲۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    چراغهای جلو BMW -جلوپنجره Audi-چراغهای عقب Jaguar

  27. arvin

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (19 ديدگاه)

    عقبش کپی پیست مرسدس اس کلاسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا