جنسیسلینکلنهیوندای

دوئل جنسیس GV80 و لینکلن ناتیلوس

مرحلهٔ مقدماتی، گروه پانزدهم، شاسی‌بلندهای میان سایز لوکس، دوئل دوم

نتایج دوئل قبلی بین آئودی Q7 و رنجروور اسپرت

مجموع آراء: ۱۲۳۳

آراء آئودی: ۷۴۷

آراء رنجروور: ۴۸۶

پیروز دوئل: آئودی Q7 با کسب ۶۰ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

رنجروور اسپرت

آئودی Q7

آئودی Q7

لینکلن ناتیلوس

جنسیس GV80

؟

کادیلاک XT6

اینفینیتی QX60

؟

لندروور دیسکاوری

ب‌ام‌و X5

؟

لینکلن اویاتور

آکورا MDX

؟

مرسدس بنز GLE

ولوو XC90

؟

لکسس RX

فولکس‌واگن توآرگ

؟

جیپ گرند چروکی L

لکسس GX

؟

لینکلن ناتیلوس

تاریخ معرفی: نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۷

پلت‌فرم: CD4 فورد

امتیاز از کارانددرایور: ۵.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۲,۷۴۳ دستگاه

فروش چهار ماه نخست ۲۰۲۱ در آمریکا: ۷,۹۸۱ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: تنظیم نرم سیستم تعلیق، کابین زیبا، نمایشگر بزرگ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی

نقاط منفی: قیمت بالای تیپ بلک لیبل، فقدان احساس اسپرت، مصرف سوخت بالاتر از رقبا

چکیده: ناتیلوس تمام راحتی سدان لینکلن تاون کار را در بدنهٔ کراس‌اووری شیک و مد روز ارائه می‌کند

جنسیس GV80

تاریخ معرفی: ژانویه ۲۰۲۰

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۱,۵۱۷ دستگاه

فروش چهار ماه نخست ۲۰۲۱ در آمریکا: ۶,۳۲۷ دستگاه

گارانتی: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۱۰ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: محیط داخلی دوست‌داشتنی، ویژگی‌های استاندارد پیشرفته، هندلینگ چابک

نقاط منفی: فضای تنگ صندلی‌های ردیف سوم، عدم ارائهٔ پیشرانهٔ دیزلی در آمریکا، احساس سنگین فرمان

چکیده: GV80 با کابینی فریبنده و ساکت، دقیقاً همان کراس‌اوور پرچم‌داری است که جنسیس به آن نیاز داشت تا توسط خریداران آمریکایی جدی گرفته شود

مقایسهٔ مشخصات فنی

لینکلن ناتیلوس

جنسیس GV80

پیشرانه ۲.۷ لیتری V6 ۳.۵ لیتری V6
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۳۳۵ اسب بخار ۳۷۵ اسب بخار
گشتاور ۵۱۵ نیوتن متر ۵۳۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۵.۹ ثانیه ۵.۳ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۴ ثانیه ۱۳.۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۲۰ کیلومتر/ساعت ۲۴۰ کیلومتر/ساعت
توقف از ۱۱۰ ۵۱.۲ متر ۵۱.۸ متر
شتاب جانبی ۰.۸۳ جی ۰.۸۲ جی
مصرف سوخت ۱۱.۲ لیتر ترکیبی ۱۱.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۰ لیتر ۸۰ لیتر
وزن ۲۱۶۵ کیلوگرم ۲۲۷۲ کیلوگرم
طول ۴,۸۲۶ میلی‌متر ۴,۹۴۵ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۵۰ میلی‌متر ۲,۹۵۴ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۱۰۵۰ لیتر ۳۴۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۷ نفر
قیمت پایه آمریکا ۴۳,۴۹۵ دلار ۴۹,۹۴۵ دلار
قیمت موردبررسی ۶۶,۰۸۵ دلار ۶۰,۶۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند میان‌سایز لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه‌ها

  1. GT

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (433 ديدگاه)

    کابین لینکن بهتره ولی پرفورمنسش زیاد جالب نیست ولی بازم به لینکن رأی دادم

    موافقم 10
    مخالفم 6
    1. Reza

      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      لینکلن ناتیلوس

      موافقم 10
      مخالفم 7
    2. شاهین

      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (107 ديدگاه)

      هیوندا و توربو همین مدلی یاتاقان میزنه با توربو دیگه هیچی

      موافقم 7
      مخالفم 11
    3. امیرحسین

      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (157 ديدگاه)

      رقیب جنسیس جی وی 80، لینلکن اوییتور هست نه این… دوئل غلطه… ابعاد رو برید چک کنید دوستان متوجه میشید

      موافقم 10
      مخالفم 1
      1. M

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (160 ديدگاه)

        دقیقا ! اوییتور باید توی این لیست قرار میگرفت ، ناتیلوس توی کلاس glc و X3 و XC60 و … قرار میگیره ، امیدوارم پدال اصلاح کنه و اوییتور رو بیاره توی این لیست

        موافقم 5
        مخالفم 1
  2. Ninja

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    متاسفانه بدون تعصب به جنسیس رای دادم

    موافقم 11
    مخالفم 8
    1. محمد رستمی نژاد

      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      من هم به جنسیس رائ دادم

      موافقم 7
      مخالفم 8
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (10474 ديدگاه)

        در کل لینکلن انتخابم هست اما اگر بخواهیم نقطه‌ی قوت جنسیس را بگوییم ، بهتر هست بگیم طراحی داخلیش بی‌نظیره .

        اما جداً جرئت میخواد سوار خودرویی شویم که مُدام استرس آتش‌سوزی را در دل داشته باشیم !

        موافقم 7
        مخالفم 2
    2. نعمت اله آزموده

      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (475 ديدگاه)

      بنده که نظرم ناتیلوسه ولی اینجا باید بگید خوشبختانه چون که شما تعصب جلوی چشمتو نگرفته در چشم من ناتیلوس زیبا تره و در چشم شما جنسیس

      موافقم 8
      مخالفم 2
      1. محمدرضا

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1075 ديدگاه)

        بحث ظاهر نیست شما امتیاز کار اند درایو رو ببین به اصل قضیه پی میبرید

        موافقم 6
        مخالفم 8
        1. نعمت اله آزموده

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (475 ديدگاه)

          طراحی ناتیلوس رو با وقار تر دیدم بعد جمله مصرف سوخت بالاتر از رقبا در حالی که از جنسیس بهتره رایم رو ناتیلوس کرد شاید جنسیس ماشین بهتری بشه که به نظر هست اما دوئل بین محبوبیته بین کاربرا خب منم برند لینکلن رو بیشتر دوس دارم کابین های ماشینای لینکلن هم لوکس بودن رو دارند هم مدرنی اما قطعا جنسیس کار سختی انجام داده و ماشین خوبی ساخته

          موافقم 9
          مخالفم 2
        2. نعمت اله آزموده

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (475 ديدگاه)

          من به شخصه علاقه ای که به لینکلن داشتم و خصوصا متن زیر هر رای گیری در خصوص اینکه برای پی بردن به سلیقه کاربرانه به ناتیلوس رای دادم ولی جا داره بگم تلاش بسیار زیاد هیوندای برای پیشرفت الان دیده شده و حتی از رای های برند ارزشمندی مثل لینکلن بالاتره
          تلاش باس موفقیته

          موافقم 9
          مخالفم 1
        3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          جمع کن بابا،اگه لینکلن افتضاحه پس چرا آمار فروشش چند صد برابر جنسیسه؟
          قطعا لینکلن از هر نظری سرتره…

          موافقم 2
          مخالفم 1
    3. Farzad

      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      دوستان همیشه به اعداد و ارقام و قیمت ماشین برای رای دادن نگاه نکنید چون این اختلاف های ثانیه ای در عمل چیزی نیست ، بیشتر از همه چیز برای خودم طراحی بیرونی و اینتریور مهمه که اینجا لینکلن خیلی سر تر هست . حتی امتیاز کاراند درایو هم چندان ارزشی نداره کسی که میخواد یه ماشین بخره نمیاد امتیاز کاراند درایور چک کنه .

      موافقم 9
      مخالفم 6
      1. محمدرضا

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1075 ديدگاه)

        مثلا توی این کلاس ۱۰سانت فاصله محوریه بیشتر.و امکان انتخب صندلیه ردیف سوم .با این وجود شتاب بهتر صرفا عدد و رقم نیست برتریه واضحه

        موافقم 7
        مخالفم 5
      2. Farzad

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        فیک عزیز
        تو هر وقت یاد گرفتی به نظر و سلیقه دیگران احترام بزاری بیا باهم حرف بزنیم ، با اکانت اصلیت هم بیا .

      3. amirmohammad

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (212 ديدگاه)

        اینارو بگو بلکه خودت رو گول بزنی
        کار اند درایور مهم نیس نظرش.مشخصات جدول هم مهم نیس :))

        موافقم 1
        مخالفم 9
      4. امیر

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (14 ديدگاه)

        بله همه معیار ها صد درصد بی ارزشن. اعداد و ارقام بی ارزشن…میزان گارانتی بی ارزشه…امتیاز کار اند درایور بی ارزشه…میزان قیمت بی ارزشه…فقط نظر شما دوست عزیز معتبره و ملاک رای دادن ما هستش??

        موافقم 4
        مخالفم 5
        1. Farzad

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          یک نفر با ده تا اکانت فیک ?‍♂️?
          عجب مهد کودکی .

          موافقم 5
          مخالفم 3
      5. Farzad

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        دقیقا ماهان جان زدی تو خال ??

    4. حسین

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (131 ديدگاه)

      چقدر دلم میخاد بدونم این ایرانیا که دستشون به پیکان نمیرسه چرا از هیوندا و جنسیس اینقدر متنفرن؟؟؟

      چقدر دلم میخاد ……….

      هوووففف…….. ???

      ما ایرانیا چشم پیشرفت برادرمونم نداریم وگرنه تو چشم آدم کور هم میره که لینکلن در کنار جنسیس آشغال ته جاسیگاریشه ???

      موافقم 1
      مخالفم 1
  3. Farzad

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    صد درصد لینکلن ناتیلوس

    موافقم 8
    مخالفم 6
    1. Amirreza

      ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2732 ديدگاه)

      صد در صد جنسیس

      موافقم 4
      مخالفم 2
  4. محمدرضا

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1075 ديدگاه)

    یکی دیگر از فناوری‌های قابل‌توجه این کراس‌اوور لوکس کره‌ای اما کنترل الکترونیکی تعلیق با پیش‌بینی مسیر است. این سیستم با استفاده از دوربین جلو سطح جاده را بررسی کرده و سیستم تعلیق را مطابق آن تنظیم می‌کند.
    این سیستم واقعا ارزش داره.
    درسته لینکلن خیلی ارزون تره.
    ولی جنسیس همیشه ثابت کرده ارزشش بیشتر از مبلغ پرداختیه

    موافقم 6
    مخالفم 7
  5. R@m!n

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2240 ديدگاه)

    یه چیزی راجب نقدای سایت کار اند درایو برای کسایی که حال و حوصله ندارن و یا زبانشون ضعیفه.

    ببینین نقدای این سایت دو سه سالی میشه کاملا افت کرده و بشدت خلاصه وار شده و معیارای نمره دهیش هم مبهمه. راجب مقایسه این دو ماشین تو نقد ناتیلوس سر تا سر از این ماشین تعریف می کنه و صرفا بخاطر نسخه گرون بلک لیبل انتقاد می کنه و جالبه اصلا اشاره نمی کنه که این نسخه چی به مشتری میده در صورتی که بیشترین فروش لینکن ها با نسخه بلک لیبل هست و در آخرم بدون ذکر دلیلی نمره 5.5 میده.

    از اون ور جنسیس رو همون تو دو خط اول دو به دونه از لحاظ قیمت با رقبا مقایسه می کنه و یه سری اطلاعات ساده از خود ماشین میده و راجب بخش فنی هم صرفا اشاره می کنه به سواری نرم و بی سر و صدا !!!! و نه متریال بدنه نه فضای بار نه تجزیه بخش فنی رو انجام نمیده صرفا توی آپشن های ماشین ریز میشه بر عکس لینکولن رو کاملا موشکافی می کنه.

    این تعریف و تمجید عجیبشون از ماشینای کره ای بدون بررسی موشکافانه و صرفا اجمالی واقعا عجیب و شک برانگیزه. جالبه به مرسدس و بی ام و نمره 10 نداده.

    موافقم 11
    مخالفم 3
    1. محمدرضا

      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      بیشتر مواقع معیار پدال کار اند درایو بوده. و جز معتبر ترین مجلات خودرویی جهانه هالا که به برند مورد علاقتون رای ضعیف داده این همه مطلب براش نوشتین.

      موافقم 6
      مخالفم 10
      1. R@m!n

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2240 ديدگاه)

        رفیق من اینجا خودم با هر آدمی که از سر تعصب از هر برندی باشه بحث کردم اکثرشونم قبول کردن حرفشون از روی تعصب بوده تا منطق برو خودت ببین انگلیسی بلد نیستی گوگل ترنسلیت هست.

        من سایت کار اند درایورو هفت ساله دنبال می کنم و معیاراشون کاملا مبهم و عجیب شده. این حرفمم راجب کل خودروهای کره ای هست که تو این سایت تست میشه و همشون هم دقیقا با این فرمول بررسی می کنه اما ماشینای دیگرو کاملا موشکافی می کنه.

        1. محمدرضا

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1075 ديدگاه)

          من فکر کردم فن لینکلن هستی.
          الان متوجه شدم هیتر کره ای ها هستی.
          اعتبار کار اند درایو ثابت شده هست.
          کار اند درایو ول کن .
          اینه که کره ای ها چند ساله جوایز خودروی سال آمریکا سهم دارن چی .
          سال ۲۰۱۹ g70 خودروی سال شد.
          سال ۲۰۱۰ تلوراید بهترین خودروی کاربردیه آمریکا.
          کلا کره ای ها خیلی پیشرفت کردن با این خودرو هایی که توایران آخرین مدلش ۲۰۱۷ موجوده اونم انگشت شمار خیلی متفاوت هستن.

          موافقم 3
          مخالفم 8
        2. amirmohammad

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (212 ديدگاه)

          حقیقت تلخه اینقدر اذیت نکن خودتو :(

          موافقم 2
          مخالفم 6
        3. R@m!n

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2240 ديدگاه)

          ” کلا کره ای ها خیلی پیشرفت کردن با این خودرو هایی که توایران آخرین مدلش ۲۰۱۷ موجوده اونم انگشت شمار خیلی متفاوت هستن.” اوج حرفی که تو حمایت از ماشین کره ای می تونی بزنی خودت و چند نفر به اصطلاح فن کره ای همینه. من به جوایزش کاری نداشتم انتقادم از سایتی بود که ماشینو اینطوری بررسی می کنه. اگرم قرار بود به جوایز و نمره سایتا باشه الان باید جنسیس و کیا رکورد فروش بزنن نه اینکه یه دهمه رقبا فروش داشته باشن. صد بارم به خودتو رفقات گفتم با منطق از ماشین مورد علاقتون صحبت کنین که بلدم نیستین. کارتون شده مسخره کردن خودروهای ژاپنی یا هر کس میگه کره ای عیب داره یا کل کل با بچه ها یا تیکه انداختن و مسخره کردن. قبلنم بهت گفتم امیدوارم خدا انقدر بهت پول بده سوار چند تا ماشین بهتر بشی.

          موافقم 9
          مخالفم 2
        4. amirmohammad

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (212 ديدگاه)

          واقعا اشتباه میکنی که هر دفعه ۵۰۰ خط میای ضد کره ای مینویسی و هرکی هم که جوابتو میده رو میگی شماها از ماشین نمیدونین و فلان،الان ده هزار خط دیگه هم بنویسی نه نمره و نظر کارشناسی کار اند داریور و باقی مجلات تغییر میکنه نه اتفاق دیگه ای که باب میلت باشه میوفته چون حقیقت رو با این چیزا که نمیشه تغییر داد هرچقدر هم که تلخ باشه
          توی بحث فروش که نمیتونی برندی که تازه سه ساله تاسیس شده و خیلی جاها هنوز نمایندگی نداره رو با برندهایی که پنجاه ساله دارن بازاریابی میکنن رو مقایسه کنی! مگر اینکه بخوای خودتو گول بزنی،همیشه اسم فروش هم اومد یاد LFA بیوفت حتما!
          ولی تو بحث کیفیت میشه کاملا مقایسه کرد که داری نتیجه مقایسه ها رو میبینی که چه نمرات و نظراتی کسب میکنن توسط کسایی که واقعا تست میکنن نه مثل بعضیا در حد عکس هستن.نمره اینجا فقط یه نمونش هست

          موافقم 1
          مخالفم 8
        5. amirmohammad

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (212 ديدگاه)

          قوانین و سیاست های برندی که از پراید و فروش ناچیز رسید به بهترن ماشین سال و چهرمین گروه پرفروش دنیا و بالای تمام لیست های ایمنی و کیفی و رضایت مشتری رو زیر سوال نمیتونی بببری.اونا با همین تغییر اسم و فیس لفت مداوم به این جاها رسیدن و تو همین کشور خودمون محبوب ترینن.اگر سیاست هاشون غلط بود یا الان ورشکست بودن یا اونا جای تو بودن !!

          موافقم 1
          مخالفم 9
        6. amirmohammad

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (212 ديدگاه)

          تو بارته خوش بحالت عزیزم حالا برو برس به مقصد بار رو خالی کن
          نمره کار اندر درایور رو ببین همین کافیه دیگه جای بحثی نمیمونه من باز بخوام تکرار کنم حرفای قبلی رو

          موافقم 1
          مخالفم 6
        7. MOHAMMAD.n.r

          ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1141 ديدگاه)

          در جواب امیر محمد
          داداش میدونی ماشین تولید محدود و کلکسیونی چیه؟؟؟
          لکسس lfa رو نزد که هزارتا هزارتا بفروشه. فقط میخواست نشون بده که میتونه سوپر کار خوب تولید کنه.
          کلا ۵۰۰ دستگاه lfa تولید شد و ۵۰ تا مدل نوربرگ رینگ.
          زمان فروش قیمت مدل معمولی حدود ۳۵۰ هزار دلار بود ولی الان نمونه های کارکرده تمیز حدود ۷۰۰ هزار دلار قیمت پیدا کردن و نمونه های صفر کیلومتر که دست نمایندگی ها هستن حدود یک میلیون دلار!!!!
          همه ماشینا بعد از ۱۰ سال قیمتشون یک پنجم میشه ولی lfa قیمتش ۳ برابر شده.
          هر وقت فرق خودروی تولید محدود و کلکسیونی رو با ماشین های اقتصادی کیا و هیوندا فهمیدی بیا اینجا با بقیه کل کل کن و بحث الکی راه بنداز!!!!!!

      2. amirmohammad

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (212 ديدگاه)

        داداش همه میدونن که این اقا رامین اصلا ژاپنی فن هست و همیشه تو کامنتش مشخص بودخ ولی خب همیشه هم عکس ماشین امریکایی میزاره پروفایل که حالا کسی شک نکنه بیشتر
        این نمره ده بعضیا رو اذیت میکنه و باعث میشه ایراد بنی اسراییلی بگیرن .میگه کره ایز ها رو جور دیگه ای بررسی میکنن!!!.همیشه میگن حقیقت تلخه

        موافقم 2
        مخالفم 8
        1. R@m!n

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2240 ديدگاه)

          حرف زدن با یه عده همچون شما مثه کوبیدن آب تو هاونه. هزار بارم اینجا گفتم آرزو می کنم خدا به هممون انقدری پول بده که سوار ماشینای بهترم بشیم بعد بیاییم نظر بدیم.

          بعدشم چرا تا بحث فنی میشه همتون یه گوشه قایم میشین و نه اطلاعاتی از ماشین مورد علاقتون میدین نه حرفی.
          یه مدت طوطی وار می گفتین NHTSA، الان با سند میگم برو بخون ماشینای کره ای رو اصن بررسی نمی کنه و معیار نمره دهیش معلوم نیست چیه. راجب تجربه ماشین کره ای هم که یک نفرتون دو پارگراف نمی تونین به کسی اطلاعات بدین فقط یا چند نفر نمک میریزن خوشمزه بازی در میارن یا فقط بحث بیهوده می کنن. من بخوام راجب خرابی های هیوندای تو ایران واست بنویسم طومار طومار مطلب میشه چون تجربه داشتم و اگرم بگم ***

          موافقم 8
          مخالفم 2
        2. علی turbo s

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (277 ديدگاه)

          به نظرمن هم کاراند درایو اصلا منبع جالبی نیست‌. بااین که میدونید من ژرمن فمم +زیر مجموعه های ژرمن ها+فراری ومکلارن.
          اقا رامین میشه یه توضیح راجع تفاوت های اساسی v12وw12توضیح بدید و هرکدوم تو کجا استفاده بشن بهتره؟
          مثلا ولکس واگن برای بنتلی از w12و مرسدس برای میباخ از v12 استفاده میکنه.

        3. محمدرضا

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1075 ديدگاه)

          دیگه کلن همه مجلات و سایت هارو زیر سوال نبر.
          اگر به آمار فروش باشه که
          Lfa خیلی خودروی معیوبیه چون فروشش یه شکست فاجعه بار بود
          هنوز نمونه های صفر کیلومترش بعد از ۱۰ سال داره تو نمایشگاه ها خاک میخوره.ولی خب همه کارشناس ها به عنوان یه اسطوره ازش یاد میکنن.
          همه میدونن بحث فروش از بحث کارشناسی کاملا جداست.

          موافقم 3
          مخالفم 5
        4. R@m!n

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2240 ديدگاه)

          می بینی محمدرضا جان هیچی نداری بگی هیچی حتی فقط یک خط. مطمئنم حتی به خودت زحمت ندادی که بری بررسی که گفتمو بخونی.

          باز برگشتی به همون بحثایی که قبلا هم می کردین با بقیه در صورتی که نه بحثی از ژاپن بودو نه لکسوس.
          نه تلوراید و نه جنسیس ها به هیچ وجه ماشینای بدی نیستن اما وقتی میان کنار رقبا هنوز کار دارن مخصوصا مخصوصا جنسیس به ویژه تو بحث فنی و پایداری قطعات. تلوراید اوضاعش بهتره و فروش خوبشم تو آمریکا بخاطر استایل آمریکایی پسندش هست حالا معلوم نیست باز یه سال دیگه کلا ماشینو بکوبن یه چیز جدید بیرون مشتری هم هیچ ایده ای ازش نداره آیا بازم همین قدر می تونه بفروشه. به این مسائل میگن عقبه ذهنی. فورد اکسپلورر مثال می زنم، 30 سال اومده تو بازار فروشش دو برابر کره ای ها با همه چرا چون اعتماد به ماشین تو تک تک اجزاش حس میشه. حداقل 6 7 سال با همین فیس تولید میشه و فروشش حفظ میشه و صرفا هر سال یه سری ارتقاهای کوچیک داره اما کره ای ها وقتی 1 سال درمیون نسل عوض می کنن، ریسک نمی کنن، هرسال یه اسم جدید میزارن رو ماشینشون ناشی از عدم اعتماد به خودشونه با سیاستای بازاریابی زودگذر فقط تلاش می کنن تو بازار سهمی داشته باشن. اینا قابل پوششه اما به شرطی که پای این ماشینا وقت و هزینه بیشتری گذاشته. بحث کارشناسی صرفا انتخاب گزینه بین خوب و بهتر هست نه بیشتر نه کمتر و کلا یه فضای ژورنالیستی هست و اونا همشون ماشین صفرو بررسی می کنن و به دو سال بعدش کاری ندارن. داور اصلی مشتری و تجربه اون هست که چند ماه یا چند سال ماشین زیر پاش بوده.

          باز حرف از LFA زدی با داج وایپر مقایسه می کنیم که مثله لکسوس هنوز تو نمایندگی ها هستش. بنظرت وایپر شکست خوردست ؟؟؟؟ فلسفه تولید یه خودرو سطح بالا برای برندای اقتصادی نشون دادن قدرت و توانایی یه کمپانی هست نه کسب درآمد !!!! لکسوس فروش الان محصولاتشو مدیون اعتبار LFA هست. فکر کردی ژاپن دهه هشتاد نود چرا انقدر ماشین اسپرت ساخت برای اینکه به دنیا نشون بده ما اینکاره هستیم. ماشین می سازیم با آمریکایی و اروپایی رقابت می کنیم و خیلی جاها هم تونستن برنده باشن. خودتم و دوستانتم این چیزارو خوب می فهمین ولی چون دنبال ترول بازی و بحث کردن هستین راهنما میزنین میرین تو خاکی. به این میگن جمع اوری اعتبار و اعتماد عمومی. تویوتا سه بار لمانز برده یه کمپانی بنجل ساز می تونه لمانز ببره ؟؟
          من که می دونم باز فردا همین آش و همین کاسه هست و همون ماجرای میخ آهنین نرود در سنگه.

        5. mahan

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2309 ديدگاه)

          رامین جان این همه خودت رو خسته کردی و وقتت رو گرفتن.ولشون کن این فیک ها ارزش صحبت ندارن بعید میدونم دستشون به سراتو سایپایی حتی رسیده باشه.یک جمله هست که میگه
          گوهری طفلی به قرص نان دهد.
          یا اینکه:
          از قیاسش خنده آمد خلق را———کو چو خود پنداشت صاحب دلق را
          کار پاکان را قیاس از خود مگیر—————-گر چه ماند در نبشتن شیر و شیر
          جمله عالم زین سبب گمراه شد——————کم کسی ز ابدال حق آگاه شد

        6. mahan

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2309 ديدگاه)

          (((اجب تجربه ماشین کره ای هم که یک نفرتون دو پارگراف نمی تونین به کسی اطلاعات بدین فقط یا چند نفر نمک میریزن خوشمزه بازی در میارن یا فقط بحث بیهوده می کنن.)))
          همیشه همین بوده بار ها به وضوح دیدم کسی که سوار نشده خودشو برای دفاع از یک ماشینی به شیوه موشک نشینی برادران گریمزبی ازش دفاع می کنند.از کره ای فنی فقط عشقش رو دارن لااقل دوتا مطالعه نمی کنند

        7. MOHAMMAD.n.r

          ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1141 ديدگاه)

          در جواب محمد رضا
          داداش میدونی ماشین تولید محدود و کلکسیونی چیه؟؟؟
          لکسس lfa رو نزد که هزارتا هزارتا بفروشه. فقط میخواست نشون بده که میتونه سوپر کار خوب تولید کنه.
          کلا ۵۰۰ دستگاه lfa تولید شد و ۵۰ تا مدل نوربرگ رینگ.
          زمان فروش قیمت مدل معمولی حدود ۳۵۰ هزار دلار بود ولی الان نمونه های کارکرده تمیز حدود ۷۰۰ هزار دلار قیمت پیدا کردن و نمونه های صفر کیلومتر که دست نمایندگی ها هستن حدود یک میلیون دلار!!!!
          اون ۵۰ نسخه نوربرگرینگ هم قیمت خیلی بالاتری دارن، شاید نزدیک ۲ میلیون برای نسخه صفر کیلومتر!!!
          همه ماشینا بعد از ۱۰ سال قیمتشون یک پنجم میشه ولی lfa قیمتش ۳ برابر شده.
          هنوز بعد از ۱۰ سال تو نمایندگی خاک میخوره؟؟?? جون دل اگر بخواد به قیمت ۱۰ سال پیش بفروشه به ثانیه نمیکشه که فروش میره. اگر نسخه صفر کیلومتر زیر ۸۰۰ هزارتا پیدا کردی بهم خبر بده، شده باشه خونم رو بفروشم اینکار رو میکنم و lfa رو میخرم. ده سال دیگه میشه ۲ میلیون دلار!!!!!
          بوگاتی هم یه مدل خاص زد که ۱۶ تا ازش تولید شد و هنوز همشون فروش نرفتن پس بوگاتی هم تو فروش مثل کیا هیوندا شکست خورد??!!!
          هر وقت فرق خودروی تولید محدود و کلکسیونی رو با ماشین های اقتصادی کیا و هیوندا فهمیدی بیا اینجا با بقیه کل کل کن و بحث الکی راه بنداز!!!!!!
          خواهشا ندونسته در مورد چیزی نظر ندیم??
          در اخر گوگل بهترین دوست شماست، ازش استفاده کنید!!!!

  6. مهدی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    جنسیس با مشخصات بهتر ارزونتر هست

    موافقم 3
    مخالفم 2
  7. Aran Milan

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (280 ديدگاه)

    خوشبختانه بر تعصب غلبه کردم و به جنسیس رای دادم

    موافقم 4
    مخالفم 3
  8. ""new ""RAMIN

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    خدای من اختلاف در حد چی.
    اصلا خیلی به هم نزدیکن. نمیشه یکیشونو انتخاب کرد. تقریبا هم قیمت هستن از طراحی هم هردو خوبن.
    هردو بی نظیرن. نمیشه یکیشونو انتخاب کرد

    ولی خب من لینکن اولا طراحی داخلش به نظرم جذاب تره… حس لوکس تری بهم میده.
    از اون ور جنسیس هم مشخصات جالبی داره. خیلی سخت شد.
    ولی خب لینکلن… لینکلن یه چیزدیگس. جنسیس هم عالیه ولی من به خاطر علاقم به آمریکایی انتخابم لینکلن هست

    .
    ولی تو این کلاس صد در صد بدون شک انتخابم جیب گرند چروکی L هست. به نظرم برنده نهایی جیپ گرند چروکی L هست.

    موافقم 3
    مخالفم 3
  9. porsche

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (747 ديدگاه)

    کابین جنسیس رو نگاه کنید انقد ضرافت داره که دیگه داد میزنه منو با این مقایسه نکنین!!!!

    موافقم 3
    مخالفم 6
  10. Ferrari Fxx K Evo

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (14 ديدگاه)

    قطعا لینکلن ?

    موافقم 4
    مخالفم 3
  11. Sina10

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    هر دو بسیار نزدیک به هم هستن
    توی نمای خارجی جنسیس برتری داره
    توی نمای داخلی بسیار نزدیک هستن ولی جنسیس برتره
    توی پیشرانه که دیدیم جنسیس کمی بهتره
    کلا به نظرم بدون تعصب جنسیس ماشین برتر هست ولی خیلی نزدیک

    ولی چرا نمره های کارانددرایور اینجوریه؟؟
    به جنسیس ۱۰ داده به لینکلن ۵.۵ !!!
    مثلا گفته مصرف سوخت لینکلن زیاد تر از رقباست ،در حالی که از جنسیس مصرفش از لینکلن هم بیشتره ولی چیزی در این رابطه نگفته!!
    واسه همین دو دونه عیب که خیلی عیب های چشمگیری نیستن ۴.۵ نمره کم کرده!!
    وضع نمره دادن کارانددرایور خیلی خرابه
    و وقتی به یه ماشین ۱۰ از ۱۰ میدن که کمترین عیبی نداشته باشه در حالی که معایب جنسیس و لینکلن یکی هستن
    ولی چرا با هم ۴.۵ نمره اختلاف دارن
    ولی در نهایت رای من جنسیس بود بابت برتری هاش

    موافقم 4
    مخالفم 1
  12. Erfan

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (241 ديدگاه)

    بنظر من جنسیس برتری محسوس داره.
    من از جنسیس چندان خوشم نمیاد ولی از لینکلن اینجا بهتره و بنظر من یکی از نکات قوتش اتفاقا طراحی‌شه که خیلی زیبا بدور از شلوغی یه مستر پیس طراحی کردن که قیمتش هم 6000 تا کمتر از لینکلنه پس فکر میکنم جنسیس انتخاب بهتری باشه. ?

    موافقم 2
    مخالفم 3
  13. taha malek

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (916 ديدگاه)

    جنسیس واقعا بهتره واقعا
    اگه نزدیک به هم بودن بخاطر علاقم به آمریکایی ها به لینکلن رای میدادم

    موافقم 2
    مخالفم 1
  14. عارف

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (327 ديدگاه)

    بهترین داور خریداران هستند که نتیجه را مشخص میکنند . بنظر من آمار فروش تو بازار آزاد آمریکا خیلی چیزها را مشخص میکنه

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. محمدرضا

      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      مثلا آمار فروش وایپر که هنوز نمونه های صفر کیلومترش تو نمایشگاه ها خاک میخوره نشان از افتضاح بودن اون خودرو هست.
      و کارشناسان خودرویی کشک هستن

      موافقم 1
      مخالفم 6
      1. Farzad

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        مرزهای مقایسه فرسنگ ها جابه جا شد ?‍♂️?

        موافقم 2
        مخالفم 1
      2. SRT

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (625 ديدگاه)

        الان جدی میزان فروش وایپری ک چهار ساله تولیدش متوقف شده رو با این ماشین مقایسه کردی؟اصلا کوچک ترین ربطی ب هم دارن؟
        خدایا چرا باید اینارو ببینم

        1. mahan

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2309 ديدگاه)

          وایپر رو با الپر مقایسه میکنه !?
          همین میشه سند بچه دبیرستانی بودنی که ارزوی خریدن کره ای داره.
          درکل این یارو بنده خدارو اذیتش نکنید غرور جوانیش میشکنه بزار بیاد سر پست های هیوندای خودش رو خالی بکنه

      3. mahan

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2309 ديدگاه)

        ما دییگه چیزی نمیگیم یعنی نداریم که در وصف حالتان بگیم ***

      4. MOHAMMAD.n.r

        ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        هر وقت فرق سطل زباله های چرخ دار کره ای رو با خودرو های تولید محدود و کلکسیونی مثل وایپر و lfa و… فهمیدی بیا با هم حرف میزنیم!!!!

  15. mahan

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2309 ديدگاه)

    من به لینکن ناتیلومس رای دادم از تیپش خیلی خوشم میاد و همچنین از کارکتر و حسی که میده.مخصوصا تیپ بلک لیبلش رو اگر موجود بود حتما میخریدم کلا عاشق لینکن هستم خودروهاش یه روح خاصی دارند ولی جنسیس شاسی رو هم دوست دارم و خودروی ارزشمندی هست و هیچ چیزی کم نداره و برتری نسبی تو کاغذ داره ولی خب بهتر بود در شرایط واقعی و در بلندمدت تست بشه (دقت کنید نمیگم بده میگم بلکه به ظاهر هر دو خیلی هم خوب هستند ولی کارکردن با رقم بالا همه چیز رو معلوم می کنه وگرنه خودروی صفر اکثرا بی مشکل و استهلاکند)

    موافقم 2
    مخالفم 1
  16. mm.y@rlou

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (283 ديدگاه)

    به نظرم لینکلن خودروی اصیل تری هست وزیبا تر

  17. ارسلان

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (272 ديدگاه)

    من به لینکلن رای دادم چون برخلاف هیوندای توی اخبار و بررسی ها همیشه مثبت ظاهر شده و فرخوانهای ترسناک هم نخورده ابهت و کیفیت فنی ش هم در مقابل کره ای بسیار بالاتره ادم ماشینی بخره که خیالش راحت باشه نه اینکه فکر اینکه کی ماشین اتیش میگیره بشه کابوس هر روزه رانندگیش

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. Amirreza

      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2732 ديدگاه)

      اقا ارسلان یه متن دوستانه ای تو بخش فیس لیفت سوناتا و پالیسید براتون نوشتم لطفا مطالعه کنید

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. ارسلان

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (272 ديدگاه)

        همون موقع خوندمش الانم چک کردم چیز تازه ای نبود به تاریخ همون روز بود معمولا وقتی نظراتم پاسخ میخوره توی پروفایل توی بخش اعلانات میزنه ولی جدیدا نمیزنه انگاری البته مهم هم نیست چون من زیاد نظر نمیزارم مگه اینکه بخام چیزی رو بگم که کمتر بهش پرداخته شده و یا اینکه مثله پست دوئل نگارنده مقاله خودش بگه دلایل تون رو توی بخش نظرات بگید یا اینکه کسی سوالی ازم بپرسه توی اون پست شما منظور منو متوجه نشدید من اونجا منظورم این بود که هر کی ضربه میزنه اگه مدیون نباشه به اندازه ی اینکه مدیون باشه و ضربه بزنه زور نداره اگه ضربه زدن خالی اخلاقیات رو بیاره روی صفر ضربه زدن به کسی که بهش مدیونی اخلاقیات رو فرسنگ ها میبره زیره صفر و وقیحتر از این توی دنیا وجود نداره

  18. Ahmedreza2002

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1460 ديدگاه)

    فروش جنسیس چرا انقدر پاییه؟
    لینکلن معقول تره

  19. Amirreza

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2732 ديدگاه)

    جنسیس فنی بهتر ، کار اند درایو بیشترین امتیاز که تقریبا دوبرابر لینکلنه رو بهش داده ، ظاهر بسیار شکیل تر و زیبا تر ، اما دریغ که فقط با اختلاف ۶ درصد داره برنده میشه ، افسوس ، افسوس

    موافقم 2
    مخالفم 2
  20. مهدی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (140 ديدگاه)

    جنسیس جون! نازنینی تو ولی در حد و اندازه ی خویش … این مقایسه اصلا معقول نیست

    موافقم 1
    مخالفم 1
  21. فرشاد

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    از سایت وزینی چون پدال انتظار میرفت برای کابین جنسیس عکس بنتلی رو نذاره وگرنه همه میدونیم کره ایها اهل کپی برداری نیستن
    اصل مقاله کار اند درایو رو بخونین همش از ماشین تعریف کرده اخر سر چرا بهش داده 5.5 ؟؟؟؟

    موافقم 2
    مخالفم 1
  22. سیامک

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (223 ديدگاه)

    با قیافه جنسیس حال نمیکنم اون چه چراغ عقبیه فاجعه است

    موافقم 1
    مخالفم 1
  23. بهنام

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    اسم لینکلن رو تریلی هم نمیکشه یه عده به اون کره ای بی اصل و‌ نسب رفتن رای دادن . چیه این دوران اخه

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا