شاخهی استرالیایی هیوندای چشم خود را به توسعهی رقیبی جدید برای تویوتا هایلوکس و فورد رنجر دوخته است. هیوندای نهایتاً اعلام کرده که این خودرو را تولید خواهد کرد.
هیوندای از نظر فروش سومین برند محبوب بازار استرالیا بوده اما بدون تولید پیکاپی کامل و مناسب شانس اندکی برای پیشی گرفتن از مزدا یا تویوتا خواهد داشت. این را در نظر داشته باشید از هر ۶ خودروی جدید فروخته شده در استرالیا یک خودرو از نوع پیکاپ است.
قبل از میدانستیم که هیوندای در حال کار بر روی یک LCV جدید بوده تا به رشد روزافزون تقاضا برای این نوع خودروها در استرالیا، آمریکای جنوبی و جنوب شرق آسیا پاسخی درخور دهد.
اما خبر بد این است که رقیب هیوندای برای تویوتا هایلوکس حداقل تا سال ۲۰۲۱ پدیدار نخواهد شد.
مدیر هیوندای استرالیا گفته است:
اظهارنظر رسمی این است که پیکاپ هیوندای در حال توسعه بوده اما تا سال ۲۰۲۰ خبری از آن نخواهد بود. ما اطلاعات و جزئیات رسمی دربارهی این خودرو نداریم.
او ادامه میدهد:
این خودرو برای تعدادی از بازارهای متفاوت است. ما محصولی مشابه هایلوکس، کلرادو و رنجر میخواهیم.
و چراکه نه! هایلوکس و رنجر دو خودروی پرفروش بازار استرالیا بوده و کلرادو و تریتون نیز در پشت سر این دو خودرو حرکت میکنند.
البته دیگر پیکاپی که هیوندای در حال مطالعهی جوانب مختلف آن بوده و سانتاکروز نام دارد برای بازار آمریکا است.
مدیر هیوندای استرالیا در آخر میگوید:
ون iLoad هیوندای ثابت کرده که خودرویی قابلاعتماد است و حتی از عهدهی خودرویی چون تویوتا HiAce برآمده است. انتظار میرود پیکاپ هیوندای در بازار استرالیا با بازخورد مثبتی روبرو گردد.سانتاکروز ابعاد و تناسبات طراحی متفاوتی دارد و ما هیچ علاقهای به آن نداریم حتی اگر فرمان راست باشد و به اینجا راه یابد. ما در حال تمرکز روی یک تراک ۴×۴ و ۴×۲ کامل هستیم.
حسین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶تو سبد محصولات هیوندای
یک ماشین کروک
یک سدان فول سایز
یک اسپرت ۲ نفره
یک پیکاپ کمه
امپراتور لامبورگینی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶به نظر من چون مردم استرالیا تفکرات و تعصبات پوسیده و بچگانه ی بعضی از ما ها که فکر می کنیم ماشین های کره ای آشغالن و ( هر جور شده سعی می کنیم به زور واسشون ایراد بتراشیم ) رو ندارن ، شانس موفقیت این ماشین در بازار استرالیا بسیار بالاست.
من که تا الان از هر جنس کره ای که خریدم راضی بودم
کیان
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶جنس کره ای شاید راضی کننده باشه اما آیا ارزش قیمتیش با کاردهیش برابر با محصولات همرده خودش هست ؟!
فک کنم اگر تیتر و میزدن پیکاپ هیوندای پنجه در پنجه وانت آریسان منطقی تر بود تا …
امپراتور لامبورگینی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶متعصبین پدال !
« جمعیت غالب !!!! »
کیان
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶اره درسته قبول دارم
اکثریت ماشینها رو فقط تو مقالات و عکسها دیدن و این باعث شده که لایک و دیسلایک ها صرفا بر اساس خواندن متن هست که این واقعا حداقل برای ماشین نمیتونه نظری قابل قبول باشه !!!
امپراتور لامبورگینی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶لایک و دیسلایک برای هیچ چیز نمیتونه قابل استناد و قابل قبول باشه.
اما این به بحث ما ربطی نداره.
مطمئنم شما هم تجربه ی مالکیت این ماشین ها رو نداشتی .
کیان
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶من هم تجربه المانیشو داشتم هم ژاپنی و هم کره ای !!!!
البته اگر بخوایم بگیم میشه گفت فرانسویهای میان رده رو هم نشستم فقط
واقعا ماشین کره ای جای دفاع نداره ، بدون تعصب دارم میگم
فقط تجربه خودم از فروش ماشین ژاپنی و بعد از اون به پیشنهاد نمایشگاه دار بخاطر خوش فروش بودن کره ای دنبال کره ای رفتن و دور زدن با کره ای های گران قیمت ، و نتیجه این شد تو ذهنم که مردم واقعا چرا برای ماشین کره ای پول میدن
madjid
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶.
به نظر من وقتی یک ماشین اینقدر مشتری داره حتما عملکرد رضایت بخشی داشته.
رقیب هم زیاد دارن در بازار ایران ولی خوش فروشن…
شما نشستی پشتش حالا به هر دلیلی خوشت نیومده دلیل نمیشه اون ماشین واقعا بد باشه و دلیل نمیشه چون شما ماشین های مختلف داشتی حرفت 100 در 100 درست و قابل اعتماد باشه.
کیان
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶یه زمانیم پیکان خیلی مشتری داشت
الانم پراید خیلی مشتری داره ، آیا حتما عملکردشون درسته ؟!
اصلا بذار من یه حرف دیگه بزنم شاید شما بیشتر خوشت بیاد
ماشین آلمانی تقریبا بالاتر نداریم ، اما به نظرم حداقل تو کشور خودمون اون غولی که ازشون ساخته شده اشتباس ، اونا واقعا خوبا ولی ما مردممون کلا رو هوا تصمیم میگیرن
ندیده و نشناخته چه حالا کره ای چه آلمانی
امپراتور لامبورگینی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶قضیه ی پراید خیلی فرق میکنه.
حسین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶۹۰ درصد مردم تلوزیون و موبایل و لوازم خانگی و غیرشون کره ای هست .. ولی خودرو کره ای رو قبول ندارن .
کیان
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶در رابطه با لوازم خانگی باطر این هستش که ارزونترین خارجی میشه کره ای !!
#ali.m#
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶این دلیل نمیشه که از ژاپنی ها بهترن .سونی و پاناسونیک رو به سامسونگ و الجی ترجیح میدم . بوش المان. رو به الجی ترجیح میدم .
امپراتور لامبورگینی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶چون شما ترجیح میدی یعنی بهترن؟؟!
علي
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶این وانتش به مرحله تولید و اجرا برسه خیلی برندهای خودروسازی که کارشون ترک و وانته تحت تاثیر قرار میگیرن و جالب اینجاس وقتی نگاش میکنی همون (((سانتافه خودمونه))) با ی تغیرات خاص تبدیلش کردن به وانت.بیخود((( سانتافه برفروشترین در ایران و اروپاست))) .
با تچکر
#ali.m#
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶در ایران و اروپا؟؟?????
sina
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶از اون جایی که بعد از امریکا، استرالیا آزادترین بازار خودرویی دنیاست (اگه ترامپ شعارهاش رو عملی کنه استرالیا میشه آزادترین بازار خودرو دنیا) رقابت با برندهای با سابقه امریکایی و ژاپنی بسیار سخت خواهد بود براش و از طرفی آب هوای استرالیا جوری هست که هر خودرویی اونجا حوابگو نیست مخصوصا در مورد خودرویی که برای کار ساخته میشه مث تراک.
خلاصه باید خیلی قوی ظاهر بشه تا شانسی داشته باشه.
یوسف
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶تو یک پیک آپ مهمترین فاکتورها جون سختی و دوام بالاست و نه صرفا یه طراحی زیبا، با پیک آپ هایی مثل هایلوکس، کلرادو و رنجر میتونی به دل بی آب و علف ترین بیابونای دنیا بزنی در حالی که پشتت گرمه و خیالت راحت، و ساخت چنین مدل هایی پشتوانه یه تجربه طولانی رو میطلبه، حالا باید دید هیوندای که اتفاقا داره دیر وارد این رده میشه از پسش برمیاد یا نه.
حمیدرضا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶به نظرم میتونن موفق باشن چون تجربه سالها ساخت خودروی سنگین رو گروه هیوندای داشته البته در اسیا تویوتا و میتسوبیشی و همچنین شرکت های چینی کم و بیش موفقن و رقابت با اونا حتی برای امریکایی ها خیلی سخته استرالیا رو نمیدونم
#ali.m#
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶رقابت با بهترین های دنیا تو این بخش کار هر کسی نیست .مخصوصا تویوتا و فورد.
چون تو تراک ها دوام و کیفیت مهمه که رسیدن به این موارد سخته.
البته هیوندای ثابت کرده که میتونه پیشرفت کنه .در نهایت من هرچی پیش بیاد هایلوکس رو انتخاب میکنم .