ظاهراً هیوندای برنامههایی برای تولید شاسیبلندی بزرگ و خشن به منظور سرشاخ شدن با اسطوره صنعت خودروسازی یعنی تویوتا لندکروزر دارد. این خودرو در جایگاهی بالاتر از هیوندای پالیسید ۸ نفره قرار خواهد گرفت.
خودروی مورد بحث هنوز چند سالی با خط تولید فاصله دارد بنابراین جزئیات زیادی از آن در دست نیست. هیوندای به دنبال بررسی بازخورد بازارهای گوناگون همچون استرالیا، خاورمیانه و آمریکا برای تولید چنین خودرویی است. بنا به گفته وبسایت استرالیایی Car Sales، این شاسیبلند بزرگ طولی بیشتر از ۵ متر خواهد داشت و بنابراین طویلتر از لندکروزر ۴.۹۵ متری خواهد بود. هنوز مشخص نیست که زیرساخت این شاسیبلند بزرگ نسخه کشیده شدهی مونوکوک پالیسید خواهد بود یا اینکه از ساختار بدنه روی فریم استفاده خواهد کرد.
بسته به جایی که هیوندای میخواهد این خودرو را عرضه کند شاید بخواهد دیگر سنگ محکها را نیز امتحان نماید زیرا لندکروزر از تقاضای بسیار کمی در آمریکا برخوردار بوده است. این خودرو از ژانویه تا جولای سال جاری تنها ۱۷۱۲ دستگاه فروش در آمریکا داشته درحالیکه در مدت مشابه سال پیش فروش ۱۷۲۵ دستگاهی را نشان میداد. در مقام مقایسه باید گفت در این بازه زمانی ۱۳۵۴۱۳ دستگاه از مدل سه ردیفه هایلندر به مشتریان آمریکایی فروخته شده است.
sina
۳ شهریور ۱۳۹۷نسل جدید لندکروزر کی معرفی میشه ?
datsun
۳ شهریور ۱۳۹۷خبرهای هست تا ۲۰۲۰ معرفی میشه
Genius
۳ شهریور ۱۳۹۷شاید رقیب قدری برای لندکروزر بشه اما بعید میدونم بتونه به جایگاه سلطان لندکروزر تعدی کنه!ناگفته نمونه من بشخصه از طراحی های کیا-هیوندای برای بازار امریکا خیلی خوشم میاد مثلا کیا موهاوی و هیوندای وراکروز
madjidiano rolambo
۳ شهریور ۱۳۹۷میتونه موفق باشه ، هیچ چی غیر ممکن نیست
بستگی داره هیوندای چقدر رو این مدل کار کرده باشه
درست مثل مک لارن که اومد و اقتدار چندین دهه ای فراری رو با ۷۲۰ اس ، سنا و پی ۱ تهدید کرد.
Arman
۴ شهریور ۱۳۹۷با جملت موافق بودم تا جایی که رسید به قضیه مک لارن! پی وان واقعا واس لافراری تهدید آنچنانی که شما اشاره کردی نیست! ۷۲۰ عالیه ولی بایذ منتظر پیستا موند تا نشون بده دنیا دست کیه
علی
۳ شهریور ۱۳۹۷بابا یکی جلوی این هیوندارو بگیره . خوب داره جلو میره. فکر کنم تو ایران با این قیمتها باید خوابشو ببینیم مثلا اسب سفید خودش با هیونداش امده دنبالمون ?.
با تچکر
sami
۳ شهریور ۱۳۹۷خوشگله.پرقدرته.با گارانتی های هیوندای هم میتونه موفق بشه
سام
۳ شهریور ۱۳۹۷اصلا هم خوشگل نیست.
Arman
۴ شهریور ۱۳۹۷شما خودتو ناراحت نکن :))) کانسپته بعد از خوندن کامنتتون درستش میکنن :)
خدایی این همه زیر همه پست ها بد میگی راجع به کره ای زشته! مدیر عاملش میخونه ناراحت میشه فروش جهانیش هم میاد پایین استاد سام :))
۴۶۴ کامنتی که گذاشتی ضد کره بود! اینقدر جای دیگه تلاش کرده بودی الان خودت یه برند خودرو زده بودی :))
Sajjad
۳ شهریور ۱۳۹۷چندی پیش زیر یکی از پست های دنده پنج کامنتی گذاشتم با موضوع عدم وجود زبان طراحی خاص در محصولات شرکت هیوندای
متاسفانه عده ای اومدن منو بستن به فحش که تو سواد نداری و هیوندای فلان و هیوندای در فلان رتبه از رضایت مندیه
اصلا متوجه حرفم نشدن که گفتم زبان طراحی خاص خودشو نداره
مثلا شما یه پورشه رو توی هر سگمنت ببینی متوجه میشی پورشه هست، چون زبان طراحی و اصالت داره
یا مثلا چلنجر از سال های دور همین شکلی بوده.
اما آزرا توی سه نسل، سه چهره کاملا متفاوت داشته
حالا اگر هم از خودرویی کپی کرده بماند
اما نمیدونم چرا انقد متعصب داریم!
مطمئنم خیلی ها حرف منو رد خواهند کرد
javad
۳ شهریور ۱۳۹۷اینستاگرام پر از کسایی که فکر میکنن تو همه چی واردن
حسن
۳ شهریور ۱۳۹۷البته تویوتا هم همین جوریه تازه به نظرم هیوندای محصولاتش شباهت بیشتری به هم دارند.تویوتا حتی هنوز جلوپنجره یکسانی هم نداره.با این حال هیچ خودروسازی به اندازه ی تویوتا موفق نیست.هیوندای هم جزو موفقهاست.
Arman
۴ شهریور ۱۳۹۷هیوندا خودش گفته که نمیخواد محصولات شبیه هم باشن،تو پدال هم موجوده
گرچه بنظر ماشیناشون شباهت خودشون رو دارن مثل سأنتافه و سوناتا و النترا و توسان که شبیه هستن تا حدودی
سام
۴ شهریور ۱۳۹۷کی هیوندای همچنین حرفی رو زده؟ رو کدوم مدرک و سند؟
Arman
۵ شهریور ۱۳۹۷تو همین سایت پدال تو بخش هیوندا هست تاریخ مطلبش هم ۱۵ مرداده
اینم سند و مدرک :))))))
برو اونجا هم تلاش کن :)))
Roham
۱۲ شهریور ۱۳۹۷موافقم که هیوندای زبان طراحی خاصی نداره(لا اقل تا به حال) ولی موضوعی که هست اینکه خیلی از آسیایی ها اینجور هستند (شاید غیر از مزدا تمام آسیایی ها اینجورن) شما سه نسل اخیر پرادو رو ببین و یا حتی اون رو با چهره راو۴ مقایسه کن ببین اصلا شباهت یا امضای منحصر به فردی می بینی؟!
آسیایی ها کلا فقط با سلیقه روز مردم پیش میرن
امضای انحصاری برای کارشون ندارن و این خوب نیست به نظرم
NAVID۰۰۹۸
۳ شهریور ۱۳۹۷بله ، میرود .
هرچی مدلهای دیگه کره ایها تونستن به جنگ ژاپنیها بروند ، این مدل هم میتواند برود .
کره ایها میشی هستند در لباس گُرگ که ظاهری زیبا دارند اما زمانی که سوارش میشین میفهمید ماه من تا ماه گردون زمین تا آسمان فاصله دارد .
همیشه گفتم ، باز هم میگم که بهترین سنجش برای خرید خودرو ، فروش در بازار آزاد آمریکاست که مشخص میکنه چی خوبه و چی بد ، به این دلیل که بازار آزاد و متنوعی داره و ژاپنیها بخصوص تویوتا حرف اول را میزنند و سپس باقی برندها .
کره ایها تو لذت و حِس رانندگی موندن ، حالا میخوان رقیب هم درست کنن برای حضرت لندکروز .
شاید هم تیتر اشتباهی بوده ، البته وقتی تبلیغ سراتو جدید در کنار اونتادور گرفته میشه ، دیگه حساب دست همه باید بیاد که کره ایها جَو بِده خوبی هستند .
برای اون یارویی خوبه که مثل وحشیها مامور راهنمایی را تو جاده ارژن شیراز گرفته به باد کُتک و میگه میدونی ماشینم یک میلیارده ، خوب بیشرف اگه آمریکا بودی که پلیس با یه تیر خلاصت میکردن و بیجا کردی به ایست پلیس بَها ندادی و تازه فُرش هم میدی ، بیا هیوندای رقیب لندکروز اومد بخر و پزشو بده تا یک میلیارد ضرر نبینی وحشی بی نزاکت ، برای همچی آدمهایی اکسیژن هم حرومه ، چه برسه حضرتی چون لندکروز .
همیته دیگه ، وقتی اقتصاد مریض باشه ، باسوادامون پژو و پراید سوارن و بیسوادهامون بنز ، پورشه و لندکروز .
تازه ماشینشم ۶۰۰ میلیون نمیرزید که این کارو میکرد و میخواستی بیمه بدنش کنی تو که اینقدر وحشی هستی .
madjidiano rolambo
۳ شهریور ۱۳۹۷ژاپنی ها به چه مرحله ای از حس و لذت رانندگی رسیدن؟
تویوتا کرولا سوار شدی؟!
datsun
۳ شهریور ۱۳۹۷تو ژاپن اگه کورلا ساخته میشه در کنارش امثال gtr و nsx هم ساخته شده
#ali.m#
۳ شهریور ۱۳۹۷اقای مجیدیانو رولامبو .
اول که کرولا پر فروش ترین ماشین تاریخه این یعنی قطعا خانواده ها برای سال های طولانی
کرولا رو به فولکس جتا یا هوندا سیویک ترجیح دادن .و این یعنی تو این سگمنت تونسته نیاز بازار رو رفع کنه .
و رانندگی خسته کنندش دلیل بر بد بودنش نیست .
.
دوما
با فولکس آپ و جتا میشه کل ماشینای المانی رو قضاوت کرد؟
یعنی شما کرولا و gtrو سیویک تایپ ار رو یکی حساب میکنی؟
سام
۳ شهریور ۱۳۹۷با شما کاملا موافقم.میشی در لباس گرگ ….واقعا تشبیه جالبی کردید.در واقعیت هم همینطور هستند.جالبه یه عده تو ایران برای این برند دارند خودکشی می کنند.عقب افتادگی و بدبختی که شاخ و دم نداره….
سام
۳ شهریور ۱۳۹۷طبق آخرین مندرجات سایت های خبری،پلیس اعلام کرد که راننده آن لندکروزری که وحشیانه مأمور راهنمایی رانندگی رو مضروب کرده یک مجرم رذل سابقه دار بوده و خوشبختانه دستگیر شد.حیف ماشین لندکروز که چنین اراذل و اوباشی سوارش می شن.جالب اینجاست که مأمور وظیفه شناس راهنمایی رانندگی مشغول کمک به سرنشینان یک پژو 206 در کناره جاده بود و نکته جالب تر اینکه این راننده رذل و وحشی لندکروز،سرنشینان پژو 206 رو هم کتک می زنه!
#ali.m#
۳ شهریور ۱۳۹۷نوید جان .
شما درست میگی
کره ای ها با شیب وحشتناکی دارن پیشرفت میکنن .
ولی لندکروزر یک نماده.
دربین اهلش به شدت محبوبه و طرفدار های دو اتیشه ی زیادی داره .
اینقدر محبوبه که سری 70هنوز داره بدون هیچ تغییری تولید میشه .(مثل لندرور دیفندر)
و سرسخت ترین افرودر دنیاست .
درتمام جنگ های خاورمیانه از اول تا الان فقط از لندکروزر استفاده میشه .
در ارتش بسیاری ازکشور ها و ناوگان ماشین های سازمان ملل تماما از لندکروزر استفاده میشه .
هیوندایی شاید بتونه ماشینی بسازه که با ابعاد بزرگ لندکروزر توانایی افرودبالایی هم داشته باشه .
ولی نمیتونه اینجوری همه جا رخنه کنه .
ADAK
۵ شهریور ۱۳۹۷لندکروزر یک نماده ؟!!؟
لندکروز فقط تو ایران و 4تا کشور خلیجی طرفدار داره
برو به آمار فروش جهانیش بکن
الکی یه چی را گنده اش میکنین
شایان
۱۵ شهریور ۱۳۹۷داداش برا منو تو نماده که F150 یا ندیدیم یا کم دیدیم اگه F150 بیاد تو ایران اون حضرت در مقابلش موشه
حسن
۳ شهریور ۱۳۹۷البته با اون بخش سخنت درباره راننده ای که مامور راهنمایی و رانندگی رو کتک زد موافقم.احتمالا اگر هر جای دنیا بود با گلوله می زدنش.ولی با کم فروش بودن کره ای ها در آمریکا مخالفم.سانتافه و سورنتو جزو پرفروشهای آمریکا هستند.
Arman
۴ شهریور ۱۳۹۷بله اون کره ای که شما میگی تو حس و لذت مونده پراید هست که دیگه کره ای حساب نمیشه! الان سال ۲۰۱۸ هست کره محصولاتی مثل استینگر رو زده که جوایز رو درو کرده یا جنسیس جی نودی ساخته که تو مجلات معتبر به رقابت با ماشین های عالی مثل سری هفت و اس کلاس مقایسه میشه و بینشون داوری میشه
یه برند رو فقط بر اساس ماشین هایی که خودمون ازش سوار شدیم و دیگه حداقل بیست ساله از اون برند تولید نمیشن قضاوت نکنیم :)))
Arman
۴ شهریور ۱۳۹۷واس سنجش ماشین هم میتونیم به درصد رضایت مندی خودرو رجوع کنیم که تو بریتانیا و استرالیا و امریکا برند های ژاپنی إین سه سال عقب تر از کره ای ها بودن،تو فروش هم که تو امریکا خود امریکایی ها پرفروش ترینن و باز هم کره ای ها تو ده برند اول پرفروش بودن
بله پراید ۱۳۱ حس رانندگی بدی داره ماه گردون :)) مرسی از تست و بررسی که روی این ماشین انجام دادین :)
net
۳ شهریور ۱۳۹۷مثل سانتافه ۲۰۱۹ زشته
هادی
۳ شهریور ۱۳۹۷حقیقتش اینه که وقتی کسی در اوج قرار داره همه انگیزه دارن خودشون رو بهش برسونن. منتهی وقتی در اوج قرار گرفتن اون انگیزه تبدیل به ترس میشه که مبادا کسی جاشون رو بگیره. هیوندای الان انگیزه داره به تویوتا برسه.در اوج موندن سخت تر از به اوج رسیدنه. البته این رسیدن ها هرگز معنی خاصی نداره چون برند ها تقریبا الان همگی در یک سطح قرار دارن و بیشتر شرایط فروش جذاب و قیمت ها و خدمات پس از فروش تعیین میکنه که کدوم فروش بیشتری داشته باشن
Arman
۴ شهریور ۱۳۹۷خیلی زوده برای قضاوت هنوز هیچ اطلاعاتی ازش بیرون داده نشده اما خب با توجه به پیشرفت های فوق العاده کره حتما ماشین خیلی خوبی قراره بشه خیلی هم وقت گذاشتن واسش
ببینیم جی میشه
سام
۴ شهریور ۱۳۹۷چه عاشق سینه چاکی برای هیوندای پیدا بشه.جدا به شرکت هیوندای تبریک می گم….