سبد محصولات هیوندای N با سرعت زیادی در حال گسترش بوده و این شرکت قبلاً مدلهای i30 N و ولوستر N را معرفی کرده است. سومین محصول این بخش مدل i30 N فست بک است که در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. هماکنون خبر جدیدی منتشر شده و در آن ادعا میشود دو محصول دیگر نیز توسط بخش N تولید خواهد شد.
رئیس بخش خودروهای پرفورمنس هیوندای در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته که چهارمین مدل N قبلاً در برنامه طولانیمدت این شرکت قرار داشته است. او همچنین اشاره داشته پنجمین مدل نیز شاید در زمانی کوتاه چراغ سبز تولید را دریافت کند.
آلبرت بیرمن به جزئیات زیادی اشاره نکرده اما گفته تیم N میتواند فرصت خوبی برای معرفی یک خودرو در دو یا سه ماه آینده داشته باشد. او میگوید بسته به حالت کنونی شاید ما چراغ سبز برای مدل جدید را بگیریم.
اگرچه اکثر خودروها بدون بررسی و برنامهریزی زیاد وارد پروسه تولید نمیشوند اما این اولین باری نیست که هیوندای N کارها را سریع پیش میبرد. همانگونه که اتوموتیونیوز میگوید، مدل i30 N فست بک برنامهریزی نشده بود اما بیرمن پس از دیدن موفقیت مدل استاندارد اقدام به تولید این نسخه کرد.
هیچ اطلاعاتی درباره خودروی مرموز N منتشر نشده اما بیرمن میگوید دیر یا زود یک خودروی پرفورمنس الکتریکی وجود خواهد داشت. او از نظر تئوری به آیونیک N با قوای محرکه الکتریکی اشاره میکند که برای قدرت بیشتر از پیشرانه و اینورتر بزرگتر میتواند استفاده کند.
علیرغم اشاره به احتمال تولید محصولات N الکتریکی شده پس از سال ۲۰۲۱، به نظر میرسد بیرمن ایده تولید خودرویی با قوای محرکه سلول سوختی را رد کرده است.
البته این تنها ایدهای نیست که بیرمن رد کرده زیرا او گفته خودرویی همچون جنسیس G70 N نیز هرگز رنگ خط تولید را نخواهد دید. هیوندای به دنبال تولید مدلی جدید پیش از تبدیل جنسیس به برندی جدید بود اما به نظر میرسد که الآن تولید چنین خودرویی اصلاً مطرح نیست. آرزو داشتیم جنسیس G70 N تولید شود تا رقابت جذاب آن با بامو M3 را ببینیم.
AMG 63
۱ شهریور ۱۳۹۷تمام موتورهاى پرفورمنسشو واسه G70 ارائه کرده دیگه . هم ۲ لیترى توربو هم ۳.۳ جدیدش .G70 اسپورت رو به نوعى میشه نسخه N تصور کرد
Saeed
۱ شهریور ۱۳۹۷واقعا همفکر نکنمتا جا افتادن کامل برندش نیازی باشه برای ارائه مدل n.همین موتورهای فعلیشم قوی هستند در انداره های خودش.فکر کنمنیاز داره زودتر کراس اوورهاشو بده بازار جای موتور قوی سدان
Saeed
۱ شهریور ۱۳۹۷چون سبد محصولای جنسیس هنوز خیلی ناقصه.کراس اوور.کوپه ۲ درب.کوپه ۴ درب……هنوز فکر کنم برای نسخه های پرفورمنس ارائه دادنخیلی زوده.البته پیشرفتش فوق العاده بوده و قطعا موفق میشه فقط زمانمیخواد.
Madjidiano Rolambo
۱ شهریور ۱۳۹۷ببینیم جنسیس طرف چند سال آینده میتونه جایگاه لکسوس به عنوان چهارمین لوکس ساز پرفروش رو تهدید کنه یا نه؟
بعدم شاید آئودی ، بیامدبلیو یا حتی بنز
رضا
۱ شهریور ۱۳۹۷اعتبار و اطمینان چیزی نیست که بشه تو مدت کوتاه بدست اوورد. خصوصا تو مدل های رده بالا که به اعتبار برند ها توجه بسیاری میشه.
Arman
۱ شهریور ۱۳۹۷اگه اینطور بود جنسیس جی نود پارسال بیشترین درصد رضایت مندی امریکا رو کسب نمیکرد…
رضا
۱ شهریور ۱۳۹۷همین جی نودی که میفرمایید مگه چن وقته که اومده ؟
واسه اثبات کیفیتش باید چن سالی از عمره ماشین بگذره .
منکر خوب بودنش نیستم ولی باید چند سال از عمره تولیدش بگذره تا کیفیتش اثبات شه و به نوعی این برند جا بیافته.
خیلی برند نوپاییه.کره ای ها خودشون رو کشتن و با هزار جور اپشن و امکانات و بهره گیری از طراحان روز دنیا بعد سی چهل سال تونستن یه برند جاافتاده بشن.هر چند همین الانشم از دید یه سری مردم مثلا برند های آلمانی و ژاپنی و امریکایی تو اولویت تر از کره ای هان.
#ali.m#
۱ شهریور ۱۳۹۷چرا که نه اقا رضا؟
چرا نتونه؟
همونطور که الان لکسس بزرگترین رقیب المانی هاست .و یه تحدید قوی به حساب میاد و خیلی از لوکس ساز های پر سابقه رو رد کرده.
شاید هم جنسیس یه روز رقیب بزرگی در بازار خودروهای لوکس بشه .
کسی چه میدونه .
Arman
۱ شهریور ۱۳۹۷نکته دقیقا همینه که با اینکه زمان کوتاهی از اومدنش میگذره اما موفقیت زیادی کسب کرده و همونطور که گفتم جنسیس جی نود تونست بیشترین درصد رضایت مندی رو کسب کنه یا اینکه از دید کانسومر سال گذشته برترین خودرو ساز سال بشه .بررسی های جی دی پاور واضح تر توضیح داده
جنسیس ارتقا یافته ی کیا و هیونداست و اونا امتحان خودشون رو پس دادن،از دید یه سری دیگه هم عکس اون جمله ای که گفتی صدق میکنه و اولویت فرق میکنه
نوید جهرمی
۲ شهریور ۱۳۹۷فعلا اول از همه باید ب فکر ارائه چند تا مدل کراس اوور باشه.