جنسیسهیوندای

نه به مدل‌های N از برند جنسیس!

یکی از مقامات ارشد برند لوکس جنسیس اعلام کرد این شرکت برنامه‌ای برای تولید نسخه‌های اسپورت N به منظور رقابت با بخش ب‌ام‌و M، مرسدس-ای‌ام‌جی و آئودی اسپورت ندارد.


Manfred Fitzgerald در خلال مصاحبه با موتورینگ و در زمان رونمایی از جنسیس G70 سدان تأیید کرد بخش خودروهای اسپورت تنها روی مدل‌های ساخت هیوندای کار خواهد کرد. او در پاسخ به سؤالی درباره احتمال ساخت مدل N از محصولات جنسیس گفت که این اتفاق نمی‌افتد.

Genesis G80 Badge
او معتقد است زمانی که الکتریکی سازی بخش جدایی‌ناپذیر صنعت خودرو باشد، خودروهای پرفورمنس خیلی سریع‌تر و قدرتمندتر از نسخه‌های استاندارد خود نخواهند بود.
Fitzgerald گفت:

پرفورمنس دیگر همان پیش‌قراول تمایز بین مدل‌های تولیدی امروزی نخواهد بود. هر فردی قادر است یک پیشرانه الکتریکی ساخته و آن را در خودرو قرار دهد بنابراین ارزش‌های عملکردی تقریباً یکسان خواهند ماند؛ بنابراین من فکر می‌کنم تفاوت‌ها به سطح و زمینه کاری مربوط خواهد شد.

Genesis G90
یکی از اهداف کنونی جنسیس الکتریکی سازی بوده و ظاهراً یکی از خودروهای دوستدار محیط‌زیست این شرکت در آینده از نوع الکتریکی و با پرفورمنس بالا خواهد بود.

GENESIS G80 2018
با در نظر گرفتن توجه برندهای لوکس به الکتریکی سازی در سریع‌ترین زمان ممکن، جای تعجبی نیست که علاقه‌ای به صرف هزینه روی خودروهای اسپورت با قوای محرکه احتراق داخلی وجود ندارد. همچنین این برند تاریخچه‌ای غنی از موتور اسپورت همانند ب‌ام‌و M نداشته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    راحت نیست رقابت با AMG و MPOWER، اما غیر ممکن هم نیست. . . خواستن توانستن است.
    با نظرشون موافقم که خودروهای استاندارد در صورت استفاده از موتور الکتریکی، می‌تونن به سطح بالایی از پرفورمنس دسترسی پیدا کنن، درسته که گشتاور بالا و دائمی و شتاب خیلی خوب الکتریکی‌ها همه چیز نیست، اما خیلی خیلی به افزایش توانایی‌های یه خودرو کمک می‌کنن.

    1. تیاگو

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (99 ديدگاه)

      توی طراحیش که خیلی از مزدا کپی کردند
      مخصوصا جلو پنجره

      1. شایان

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (145 ديدگاه)

        از لحاظ سطح فروش و بزرگی برند و کمپانی هیوندایی از مزدا بالاتره پس دلیل نداره از اونا کپی کنه

        1. کاوه آهنگر

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (432 ديدگاه)

          جناب شایان , بزرگتر بودن و بدنبال اون میزان فروش بیشتر یک شرکت دلیلی بر کپی کار نبودن اون شرکت نمیشه. هیوندای قابل مقایسه با مزدا نیست, حالا حالاها مونده تا هیوندای و کیا به کارنامه پرافتخار یک شرکت ژاپنی مثل مزدا و یا سایر شرکت های ژاپنی و اروپایی و آمریکایی برسن. این صحبت من به معنی ضعیف و بد بودن هیوندای و کیا نیست بلکه اتفاقا کارشون درسته و قابل قبول هستن, منظور من اینه که رسیدن به جایگاه شرکت های مطرح مثل مزدا زمان زیادی رو میطلبه. الان تو هرجای دنیا که بری اسم مزدا یادآور مدل های rx7 و rx8 و میاتا است, یادآور موتورهای وانکل مزدا و در حال حاظر موتورهای اسکای اکتیو است, یادآور طراحی های فوق العاده زیبا و کیفیت عالی و خودروهایی در حد خودروهای لوکس است

        2. شایان

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (145 ديدگاه)

          آقای کاوه آهنگر حالا حالا هااااا مونده برسه؟؟؟چی میگی برادر واقعا بین مزدا و کیا من انتخابم کیا هستش هم از طراحیش خوشم میاد هم ماشین قابل اطمینانیه کیا و هیوندای بالاتر از مزدا نباشن پایین تر نیستن این حرفا دورش گذشته…

        3. کاوه آهنگر

          ۳۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (432 ديدگاه)

          شایان جان موفق باشی

      2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        به جز G70 (نمای جلو و جانبی) هیچ‌کدوم از محصولات جنسیس شبیه محصولات مزدا نیستن‌.
        کابین G70 خیلی جیگره!

  2. اميرحسين رادفر

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (52 ديدگاه)

    چه طرز فکر احمقانه اى ? مگه پرفورمنس فقط توو انجین خلاصه میشه که این اقا گفته با ورود باترى ها و موتور هاى الکتریکى سطح پرفورمنس خودرو ها یکى میشه !! مگه M power و AMG فقط انجین و تقویت مى کنن !؟ پس این وسط نقش تنظیمات شاسى و قطعات ایرودینامیکى و تقویت ترمز ها و … چى میشه !؟ اینا جزء تغیرات یه خودرو پرفورمنس و عادى نیست !؟ تفاوت ها تو هدف ارامش و لذت رانندگى و …. مهم نیست !؟ یا این متن تو ترجمه شدن دچار یه مفهوم اشتباه شده یا واقعا طرز فکر این ادم عامیانه و احمقانست

    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      شاسی خوب، قطعات آیرودینامیک و ترمز‌های قوی رو میشه تو هر خودروی با کیفیتی پیدا کرد اما موتور قوی رو نه، همه اینا دست به دست هم میدن یه خودرو با پرفورمنس عالی رو میسازن اما موتور قوی، بیشتر از همه نقش داره این وسط‌.

      1. اميرحسين رادفر

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (52 ديدگاه)

        شما باله هاى بزرگ قطعات فیبرکربنى ایرودینامیک ارتفاع کم سیستم تعلیق سخت و … رو تو همه خودرو هاى عالى مى بینى !؟ اتفاقا خیلى خودرو ها انجین قوى دارن اما رفتارشون لوکس و موقر قطعا استفاده از انجین قوى یه بخش از تفاوت هایه خودرو پرفورمنس با عادى اما یه سرى قطعات ایرو دینامیک تنظیمات شاسى تنظیمات تعلیق ترمز هاى سرامیکى کیت هاى اگزوز پر سر و صدا و حتى انتخاب نوع و سایز رینگ و لاستیک بین یه خودرو پرفورمنس با عادى متفاوت مثال من فقط همین یه مورد و باز مى کنم شما تو خودرو پرفورمنس بیشتر از اسایش و راحتى چسبندگى مى خواین که به تونین از عهده پیچ ها بر بیاین اما تو تکاملى ترین و بهترین خودرو هایى که براى اسایش ساخته میشن هم بیینین رینگ و لاستیک جورى انتخاب میشن که اول ارامش سرنشین تضمین شه بعد چسبندگى یا تو خودروهاى پرفورمنس غرش موتور و سیستم اگزوز یه مزیت بزرگ و برترى اما تو خودروهاى عادى تمام تلاش خودرو ساز اسایش سرنشین حتى خودروهاى پرفورمنس تو تنظیمات تعویض دنده تنظیمات دریچه گاز و انجین با خودروهاى عادى فرق دارن الان یه سرى دوستان هم میان راجع به مد هاى مختلف و قابیت تغییر میگن که حتى این حالت ها هم بین یه ماشین عادى و پرفورمنس به طرز قابل لمسى متفاوتن حرف من این والا شما توو یه E200 موتور E63s و بنداز الان این این ماشین E63 میشه !؟

        1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          من گفتم همه چی با هم تاثیرگذاره، اما موتور بیشتر. . ‌.
          خودروهای پرفورمنس هم همه چی رو با هم ندارن به طور مثال شما تو E63 S و M5، باله بزرگ عقب و ترمز سرامیکی استاندارد میبینی؟!

    2. نوید جهرمی

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3792 ديدگاه)

      با این روند که ماشینا دارن پیش میرن و خودران ها گسترده میشن حتی برندینگ هم شکل جدیدی ممکنه پیدا کنه و تفاوت بینشون خیلی کم شه. مثل لپ تاپ و موبایل و … .طرز فکر اشتباهی نیس. اما مربوط به آینده نزدیک هم نمیشه.

  3. Amin

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (91 ديدگاه)

    طبیعیه خب،لکسوس با اون عظمتش با f sport حریف m power و amg نشد،اونوقت جنسیس چیکار میخواد بکنه مثلا؟

    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      به امثال کونیگ‌زگ نگاه کن امین جان، یه کمپانی تازه کار و ناشناخته بود، ناشناخته‌تر و کاملا بی‌تجربه‌تر از جنسیس فعلی، اما اومد نفس بهترین سوپر اسپورت‌ها رو برید، حالا به نظرت چون لکسوس نتونست، قطعا جنسیس هم نمیتونه؟! به نظر من هیچی غیر ممکن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا