هیوندای الانترا اخیراً یک فیس لیفت وسیع و گسترده را تجربه کرده و حالا مشخصات و قیمت آن منتشر شده است.
بزرگترین تغییر این خودرو اضافه شدن گیربکس جدید متغیر و هوشمند است که جایگزین گیربکسهای ۶ سرعته دستی و اتوماتیک قبلی بکار رفته در مدلهای مجهز به پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری شده است.
اگرچه کنار گذاشته شدن گیربکس دستی در این روزگار خبر خوشی نیست اما گیربکس جدید این خودرو باعث کاهش مصرف سوخت الانترا میشود.
الانترا ۲۰۲۰ جدای از گیربکس دارای تجهیزات استاندارد بیشتری همچون سیستم تهویه مطبوع خودکار و دو ناحیهای، صفحهنمایش ۳.۵ اینچی بین پشت آمپرها و چندین سیستم ایمنی جدید میباشد. از جملهی این سیستمهای ایمنی میتوان به دستیار پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار توجه راننده اشاره کرد.
زیر کاپوت الانترا سه پیشرانه را میتوان انتخاب کرد. پیشرانهی ۲ لیتری یاد شده قدرت ۱۴۷ اسبی داشته درحالیکه مدل الانترا اکو از پیشرانهی ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربوی ۱۲۸ اسبی سود میبرد. این نسخه از سیستم استارت/استاپ جدیدی بهرهمند است.
هیوندای الانترا ۲۰۲۰ تا چند وقت دیگر روانهی بازار خواهد شد و قیمت پایهی ۱۸۹۵۰ دلاری آن ۱۷۵۰ دلار بیشتر از قبل خواهد بود. این افزایش قیمت اگرچه زیاد به نظر میرسد اما زمانی که گیربکس جدید خودرو را در نظر بگیرید در واقع این اختلاف قیمت به ۷۵۰ دلار کاهش خواهد یافت.
efk
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ی کمپانی این همه زحمت میشه و با بهترین برندا شدید ترین رقابت هارو انجام میده، کلی هزینه تحقیق و توسعه و تولید میده بعد اینجا یارو مفت مفت چن برابر اونا سود میزنه به جیب
محمد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸دلالی که جای خود دوست عزیز!
.
“قیمت پایهی 18950 دلاری آن 1750 دلار بیشتر از قبل خواهد بود. این افزایش قیمت اگرچه زیاد به نظر میرسد اما زمانی که گیربکس جدید خودرو را در نظر بگیرید در واقع این اختلاف قیمت به 750 دلار کاهش خواهد یافت.”
.
یه زمانی قیمت خودرو وارداتی سال جدید،با وجودی که سازنده گرونش نکرده بود، اینجا کرونتر بود
یا ۲ تا خودروی رقیب، چون یکیش از نظر بازار خوش قیافه تر بود، با وجودی که قیمت پایه یکی بود، اینجا خود وارد کننده گرونتر میفروخت
یا خود واردکننده ماشین مدل ۲۰۱۷ وارد میکرد با ارز ۴۲۰۰ تومنی، سال ۲۰۱۹ صفر میفروحت به قیمت دلار ۱۵.۰۰۰ تومنی
اشاره به خودروساز خاص آلمانی هم نمیکنما
بعد میگیم چرا همه دلال شدن کی به کی رحم میکنه؟؟؟
فروشنده رسمی؟؟
سازمانهای حمایتی؟
خریدار؟؟
دلال؟؟
ناظرین بی طرف بازار؟؟
NAVID۰۰۹۸
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸این روزها خودروهای کره ای رو به عقبگرد شدیدی زده اند در بحث طراحی .
روزی طراحی کره ایها پیشقدم در کلاس خود بودند و هیچ طرفدار غیره کره ای نمیتوانست در مورد طراحی خوب اونها نظر بده ، اما نسلهای جدید سونوتا ، الانترا ، سانتافه و….. دارند در مقابل رُقبا جون میکنند .
تنها نقطه قُوَت این خودرو ، گیربکس ۷ سرعته اونه .
نوید جهرمی
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸اگه چینی ها در زمینه برندینگ محصولاتشون قوی کارکنن بعید نیست که جایگاهی که کرده ای ها به دست آوردن رو از دستشون در بیارن. با این تفاوت که خودروسازی های کره شرکت دیگه ای رو تصاحب نکردن ولی چینی ها این کار رو انجام داده و میدن.
عبدالناصر فنائی
۱۵ دی ۱۳۹۹دوست محترم نه اینکه خودروهای تولید ایران خیلی زحمت برای ایران خودرو وسایپا داره درزمینه طراحی طراح اونها خارجیه کسانی که سالها درصنعت خودرو زحمت کشیده اند اینهمه هزینه تحقیق وتوسعه تا مرحله تولید آخرسر هم بااین همه محصولات مدرن سودشون از خودروسازهای ما خیلی کمتره چون اونها اول به کیفیت بعد به سود فکر میکنند ولی ما میخواهیم خودرویی تولید کنیم که حداقل هر خودرو تولیدی رابه قیمت ۲ برابر درکارخانه بفروش برسانیم هرسال هم از کیفیت تولیداتمون کم میشه کدام خودرو ایرانی تونسته یک خودرو به کشورهای صاحب سبک صادربشه اما کره ای ها به اروپا وامریکا صادرمیشن باید قبول کنیم کشوری که از ما درزمینه تولید خودرو عقب تر بود بهداندازه ۱۰۰ سال از ما پیشی گرفته چرا محصولاتشون را از نطر طراحی باید زیرسوال ببریم اینکار اصلا درست نیست شما انگار درآلمان زندگی میکنی وایران مرسدس بنز تولید میکنه که اینطور نظر میدی
mazda-MX5
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸افتضاح طراحی
سامان اذری
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸یعنی یکی باس *** کرولا جدید مزدا سه 2019 و سیویک رو ول کنه بیاد اینو بخره
نوید جهرمی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸جیگره
جیگره
جیییگررره
سورنا
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸انصافا گند زدن به طراحیش
حیف اون طراحی مدلای قبل ۲۰۱۵ یا سوناتا های قبلی و …
هیوندای فازش چیه واقعا ؟
مسعود
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸چهره اش بدک نیست و یه مقدار چراغ هاى جلوش بدفرمه. اگر وضعیت ایران نرمال بود مردم این ماشین را جاى پراید سوار میشدند و لذتش رو میبردند. یک چرخ این ماشین مى ارزه به کل هیکل پراید
AMANTE
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸تا وقتی که از نزدیک ندیدمش میگفتم چهره ای بدی نداره و خوبه.
ولی وقتی این نسل و دو نسل قبلی رو کنار هم دیدم یه چیز اومد تو ذهنم اونم اینکه که نسل های قدیمش بخصوص مدل های 2015 به پایین یه چهره ای داشت که میگفت من هیوندای ام، ولی نسل جدیدش به نظرم اینجوری نیست.
مهدی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸طراحیش داره اروپایی تر میشه ماشین خوب کیفیت وقیمت مناسب
Ebi
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸هر روز از یه برند کپی میکنه
رامتین
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸تو این کلاس، کرولای جدید را انتخاب میکنم. عملا طراحی بسیار بهتری پیدا کرده و موتور بهینه 2لیتری طبیعی180 اسبی هم داره که در ایران واقعا عالیست. طراحی این النترا خصوصا در نمای جلو اصلا جالب نشده. سوناتا هم همینطور! هیوندا میگه با توسانی بزودی مواجه میشید که از نظر طراحی غافلگیرتون میکنه! پس صبر کنیم تا مثل النترا غافلگیر بشیم…