هیوندای i20 مدل ۲۰۱۳ | ۷۵ |
هیوندای i30 مدل ۲۰۱۲ | ۹۰ |
هیوندای ولاستر | ۱۱۰-۱۱۵ |
هیوندای النترا ۲۰۱۴ | ۹۰-۱۰۵ |
هیوندای اکسنت ۲۰۱۴ | ۱۱۰-۱۲۰ |
هیوندای سوناتا ۲۰۱۳ | ۱۲۰-۱۲۵ |
هیوندای سوناتا ۲۰۱۴ | ۱۱۵-۱۳۵ |
هیوندای گرنجور ۲۰۱۴ | ۱۸۰-۲۱۰ |
هیوندای جنسیس ۲۰۱۳ | ۲۳۰ |
هیوندای جنسیس ۲۰۱۴ | ۲۷۰-۳۰۰ |
هیوندای سنتنیال ۲۰۱۳ | ۳۴۰-۳۶۰ |
هیوندای جنسیس کوپه ۲۰۱۲ | ۱۴۰ |
هیوندای جنسیس کوپه ۲۰۱۳ | ۱۸۵-۲۰۰ |
هیوندای سنتنیال ۲۰۱۳ | ۳۴۰-۳۶۰ |
هیوندای ix35 جدید | ۱۲۰-۱۴۰ |
هیوندای ix55 | ۱۸۰-۲۲۰ |
هیوندای سانتافه ۲۰۱۲ | ۱۴۰-۱۶۰ |
هیوندای سانتافه ۲۰۱۳ | ۱۵۰-۱۷۵ |
کیا پیکانتو | ۷۰ |
کیا سراتو ۱.۶ لیتری | ۹۰ |
کیا سراتو ۲ لیتری ۲۰۱۴ | ۱۱۰ |
کیا سراتو کوپه ۱.۶ لیتری ۲۰۱۳ | ۹۵ |
کیا سراتو کوپه ۱.۶ لیتری ۲۰۱۴ | ۱۰۰ |
کیا سراتو کوپه ۲ لیتری ۲۰۱۳ | ۱۰۵ |
کیا سراتو کوپه ۲ لیتری ۲۰۱۴ | ۱۲۰ |
کیا اپتیما ۲۰۱۴ | ۱۱۵-۱۳۵ |
کیا کدنزا ۲۰۱۳ | ۱۸۰ |
کیا کدنزا ۲۰۱۴ | ۲۱۰-۲۲۰ |
کیا اسپورتیج ۲۰۱۴ | ۱۲۵-۱۴۰ |
کیا سورنتو ۲۰۱۴ | ۱۹۰-۲۱۰ |
کیا موهاوی | ۲۱۰ |
سانگ یانگ اکتیون ۲۰۱۱ | ۱۱۰ |
سانگ یانگ اکتیون ۲۰۱۳ | ۱۰۵-۱۲۵ |
سانگ یانگ کایرون | ۱۵۰ |
سانگ یانگ رکستون | ۱۶۵ |
سانگ یانگ رکستون W | ۱۸۵ |
۷۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
فرامرز
۲۵ دی ۱۳۹۲هر چی فکر میکنم نمیفهمم چطور یه عده میرن ۱۸۵ تومن میدن سانگ یانگ! نه طراحی داره نه کیفیت و احتمالاْ نه بازار قطعات و خدمات!!!
مهران
۲۵ دی ۱۳۹۲سانگ یانگ داری شما ؟ شاید طراحیش جالب نباشه ولی فنیش مورد تائید مرسدس بنزه
فرامرز
۲۶ دی ۱۳۹۲نمره ۱۰ و ۲۰ جفتشون نمره قبولی هستن! من نمیگم سانگ یانگ بده ولی قیمتش باید ۶۰-۷۰ تومن باشه نه بالای ۱۵۰. اگه یه روز مرسدس حاضر شد لوگوی خودش رو رو ماشین های سانگ یانگ بزنه اون وقت میشه گفت کیفیتش در حد مرسدس هست. ۴۰۵ هم تحت لیسانس و تایید پژو هست ولی حتی از ۴۰۵ بیست سال پیش هم کلی بی کیفیت تر شده!
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۶ دی ۱۳۹۲فرامرز اتفاقا رکستون w از هر نظر بهتر از ماشینایی مثل سورنتو هست . اینو وقتی با هردو خارج جاده (که هدف و فلسفه این ماشیناست) تست کنی و تجربه رانندگیشو داشته باشی به خوبی متوجه میشی . متاسفانه بازار و استقبال مردم کشور ما کاملا ضد کیفیت و بر اساس معیارهای نه چندان مناسبه . مثلا از چینی های بی کیفیت استقبال میشه ولی از رکستون (هر چند بازار رقابتیش سخت تره) اصلا استقبال نمیشه و فروشش داستان میشه اگه کسی بخره . تاکید میکنم بسیار بسیار بسیار با کیفیته اگر از کیا و هیوندای بهتر نباشه بدتر نیست . خصوصا تو سواری که به دلیل استفاده از شاسی پله ای سه طبقه مرسدس واقعا عالیه ، شاید موتور و گیربکسش کمی قدیمی باشه ولی باید بپذیریم به هر حال شما صدای یه بنز تمام عیار رو میشنوی . توصیه میکنم حتما امتحانش کنی . نظرت عوض میشه .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ دی ۱۳۹۲درود.
حرف حمید کاملا درسته.
مثلا همین رنو کلئوس.تو خود کره ساخته میشه.کیفیتش هم از
کیا اسپورتیج و هیوندای توسان بیشتر و بهتره ولی
استقبالی نشد ازش.البته نباید مساله ی خدمات پس از
فروش را نادیده بگیریم.
مثلا کوراندوی جدید و اکتیون و رکستون و کایرون رو
هفته نامه ها تست کردن.از توی امتحانشون هم سربلند
بیرون امده.
((( ایران و المان )))
امیر
۱۹ اسفند ۱۳۹۲اگه پودمانی باشه با 10 میفتی
یه پسل باهوش
۲۵ دی ۱۳۹۲آن صدایی که بجایی نرسد فریاد استـ
فریاد است
Zonda R
۲۶ دی ۱۳۹۲F.A
منم همین فکرو کردم
مگه قیمت بازار جهانیش چنده؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ دی ۱۳۹۲درود.
فرامرز جان حرف شما درسته.ولی پیشنهاد میکنم بری ازمایش فنی اونهارو
مطالعه کنی.چرا همه چیز رو توی قیافه میبینید.
ماشین های خوبی در امدن.این حرفت رو بیشتر در مورد چیرمن قبول دارم.شما
از کجا میگی کیفیت نداره؟؟؟تازه بنز هیچ وقت لوگوی خودشو روی سانگ یانگ
نصب نمیکنه.سانگ یانگ فقط و فقط شریک تجاریه بنز محسوب میشه.اگرم لوگوی
بنز بره روی این ماشین باز هم به نظر من کار بیخودیه.
سانگ یانگ ها در حد خودشون خوب هستند.تفاوت فاحشی با هیوندای و کیا
نمیکنه.ولی از نظر طراحی و اپشن و یکذره کیفیت و خدمات پس از فروش ،
عقب تره.کسانی که داشتند راضی بودند.دیگر مجله ها در عین حالی که ماشین
رو مورد تست و ازمایش قرار میدن ، از صاحبان انها هم نظر خواهی میکنند.
((( ایران و المان )))
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۶ دی ۱۳۹۲میلاد جان باهات موافقم به جز یه قسمت کوچیک . اصلا سانگ یانگ بی کیفیت تر از هیوندای و کیا نیست به هیچ عنوان ، چون پای آبروی بنز وسطه ، مرسدس هرگز اجازه استفاده از شاسی و موتور و انتقال قدرتشو به برند بی کیفیت نمیده ( حتی اگه تکنولوژِی روز بنز نباشه و قدیمی باشه).مسئله بعدی اینه که دید شما نسبت به آپشن چی باشه ،وقتی میخوای یه suv سوار شی چی مهمه ؟اگه سه مانیتور نیست سر کوچه میدم روش بذارن اگه سنسور جلو نداره میذارم ولی نمیتونم روش HDC بذارم.منظورم اینه که امکانات اساسی روی سانگ یانگ هست و نمیشه بگیم کم آپشنه چون keyless نیست!!!مسئله بعدی اینه که من فکر میکنم تکنولوژی نسل قبل بنز به مراتب بالاتر از نسل فعلی هیوندای و کیا هست و حاضرم رو این موضوع بحث کنم.اگر میخواستم با 180 تومن suv بخرم فقط و فقط یه چیز مانع خرید رکستون میشد اونم دیدگاه مردم که فروشش رو سخت میکنه باید باهاش ازدواج کنی . به هر کی بگی سانگ یانگ فقط 2 ساعت باید توضیح بدی چینی نیست کره ایه!!!(بارها تو همین پدال نظر خوندم گفتن چینیه) ولی به جز رکستون w بقیشون خیلی بی ریختن ، قبول دارم.البته به زودی کوراندو جدید میاد که یه مقدار بهتر شده و ادعا میکنن میخوان اولین suv کوپه رو در ایران ارائه کنن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ دی ۱۳۹۲البته حمید جان اونی که شما میگی کوپه است ، اکتیونه.
کوراندو با اکتیون فرق داره.
((( ایران و المان )))
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۷ دی ۱۳۹۲درسته اشتباه کردم .
بهزاد پرسپولیس
۲۸ دی ۱۳۹۲دوست عزیز من خودم اسپورتیج دارم ولی باید بگم سواری که اکتیون داره 10 برابر بهتر از اسپورتیج 2014 هست واقعا شاسی بلند زده روی دفترچه ها آرم بنز خورده
arash1354
۶ بهمن ۱۳۹۲با اینکه این شرکت ماشینهای با کیفیتی تولید میکنه ولی قیافه خوبی نداشتند که این موضوع توی مدلهای 2014 تا حد زیادی بهبود پیدا کرده
سهراب
۲۱ بهمن ۱۳۹۲ماشینهای سانگ یانگ از نظر فنی و ویژگیهای آفرودی و اون ویژگیهائی که یه ماشین شاسی بلند باید داشته باشه الان در بازار ایران بی رقیب هستند.در تستی که توسط خودرو امروز روی اکتیون انجام گرفته بود حتی اف جی کروزر رو هم شکست داده بود اسپورتیج که اصلا جرات نکرده بود بره تو اون جاده کوهستانی.چرا در مورد چیزی اطلاعات ندارید اینقدر ساده نظر قاطع میدید.دست کم بپرسید این ماشینهای سانگ یانگ چی دارن که همچین قیمتی دارند؟ضمنا موتور تمام سانگ یانگها از موتورهای مرسدس بنز هست.منتها ایراد کار ما اینه که شاسی بلند را برای استفاده شاسی بلندی نمیخریم فقط برای شکلش میخریم و همینه که چینیها یه اتاق شاسی بلندی میزارن روی پلت فرم یه ماشین سواری و به مردم ایران میفروشند.
یاسر
۲۷ بهمن ۱۳۹۲رکستون ماشین خوبیه هرچند یه خورده185تا واسش زیاده.
4MATIC
۲۷ بهمن ۱۳۹۳شاسی وبدنه ی سانگ یانگ از بقیه کره ای ها بهتره
masoud v12
۲۵ دی ۱۳۹۲چه باور کنید چه نکنید قیمت هاشون حداقل 3 برابر بیشتر از ارزش واقعی شون هستند با این قیمتها میشه چیا خرید تو دبی! با پول هیوندا سنتینانتال میشه یک بنز اس 500 مدل2014 فول آپشن خرید و با پول سنگ یانگ رکستون دبیلیو هم میشه یک بی ام و ایکس 5 خرید و بالاخره با قیمت کیا کادنزا 2014 میشه یک آیودی آ8 با آپشن پایین خرید من دیگه چیزی نمیگم خودتان مقایسه کنید!
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۶ دی ۱۳۹۲چرا باور نکنیم مسعودجان؟! کرولا که مدل”2013″ش فقط “17” هزار دلاره!الان اینجا کرولا “2011-2012” قیمتش 110 میلیونه! و با 17هزاردلار یک فروند “207ایرانخودرو” (206 با سپر و چراغ متفاوت!) تقدیم شما میکنند!!!
فرامرز
۲۶ دی ۱۳۹۲قبول دارم که ما داریم بیشتر از ارزش ماشین ها پول میدیم و تو چند سال اخیر کاهش ارزش ریـال رو داشتیم اما مدل پایه مرسدس بنز اس کلاس تو آلمان ۸۰ هزار یورو هست و اس ۵۰۰ جدید حداقل ۱۰۴ هزار یورو قیمت خورده. حتی بدون مالیات هم چیزی بیش از ۴۰۰ میلیون میشه که البته حدود یک چهارم قیمت بازار ایرانه. به نظرم باید شرایط اقتصادی و اوضاع خودرو به گونه ای باشه که امکان خرید خودروهای دارای استاندارد روز برای همه فراهم بشه. تو آلمان اگه درصدی از قیمت خودروها رو پرداخت کنید (مثلاْ ۳۰ هزار یورو برای همین اس ۵۰۰) میتونید بقیه رو در اقساط بلند مدت (حتی بیش از ۱۰ سال) با سود حدود ۱-۲ درصد پرداخت کنید. البته هزینه های جانبی خودروها و مالیات نگهداری مردم رو مجاب میکنه که خودروهای ارزونتر و البته کم مصرف تر رو انتخاب کنن. چیزی که مهمه اینه که هیچ وقت آرزوی مردمشون رو نمیکشن! ما به یه جوون ایرانی (به استثنا اونایی که دستشون تو جیبه ملته) بگیم یه روز یه اس کلاس خواهی داشت میگه یعنی میشه یه روز یه کار داشته باشم که یه خونواده رو بچرخونم؟ اس کلاس پیش کش!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ دی ۱۳۹۲حرفت کاملا درسته.
تو اون منظره هم اقای خاکساری گفت که هیچ کجای دنیا ماشین هارو
نه پیش فروش میکنند و نه نقد میفروشند.
ما چه پوست کلفتیم داریم دوام میاریم!!!!
ما که سوختیم امیدوارم که بچه های ما و نسل های بعدی این مشکلات
و نداشته باشند.
((( ایران و المان )))
فرامرز
۲۶ دی ۱۳۹۲دوستم بی ام و سری ۳ گرفته با قسط ۱۲ ساله شده حدود ۲۱۴۰۰ یورو (کارکرد ۱۵۰۰۰ کیلومتر). حدود ۷۰۰۰ یورو موقع تحویل داده و بقیه رو ماهی ۱۰۰ یورو از دم قسط!!! یه همسایم میگه ویلای ۴۰۰ متری که باباش ۲۱۰۰۰۰ یورو خریده ۵۰۰۰۰ یورو نقد داده بقیش ۲۰ سال ماهی ۷۰۰ یورو! کرایه ویلاش ماهی ۳۰۰۰ یورو هست!!! (من خودم واسه یه آپارتمان ۳۰ متری ۶۰۰ یورو ماهی کرایه میدم). ما هم تو ایران دلمون خوشه دولت خدمتگذار و خدمات مشتریان داریم!!!
سهراب
۲۱ بهمن ۱۳۹۲آقای فرامرز این حرفها بیفایده است گفتنش .هیچ کجای دنیا این اندازه که ما دشمن خودمونیم نیستند.اصلا ما شدیم هیچ کجای دنیا.کجای دنیا یه شلنگ گازوصل میکنند به ماشین بنزینی با 2میلیون قیمت اضافی میفروشند به مردم. و کجای دنیا مردمش اینجور ماشینو رو هوا میخرند و از اینکه تو سرمای منفی 10 درجه 5ساعت وایستند تو صف گاز کیف میکنند و میگویند 2000 تومان نفع کردیم.بهتره حرفشو نزنیم. همینی هستیم که هستیم نه بیشتر.
یاسر
۲۷ بهمن ۱۳۹۲همه اینا درست ولی اینجا ایرانه وبا معیارهای دولت و مردم و خودروساز و گمرک و …. خودمون باید مسائل را سنجید
على
۲۵ دی ۱۳۹۲نمى ارزه ماشین هاى کره اى
مثلا سوناتا قیمتش با اکورد یکیه ولى باید جلوش لنگ بندازه
یا هیونداى ورنا با موتو ۱۶۰۰ هشتاد ملیون به جاش یه سمند سورن میخرى ۳۰ تومن با همون قدرت ویه کم امکانات کمتر
اگه اجازه واردات ماشین هاى امریکیایی رو بدن هیچکس سراغ ماشین هاى کره اى نمیره چون هم کیفیت جنس امریکایی بهتره هم مردم ایران عشق جنس امریکیی هستن
امیر
۲۶ دی ۱۳۹۲داداش نمی دونم چرا والی نمی تونم کره ای ها رو با خودروساز های برنر دنیا مقایسه کنم و فکر نکنم ارزش این مبالغ رو داشته باشن مثلا به نظرم به جای آزرا و کادنزا بهتره c180 خرید یا x1 رو به جای وراکروز. درسته تو یه کلاس نیستن و آپشنای کره ای ها بیشتره ولی آلمانی بی آپشن هم صد میارزه به کره ای فول آپشن پر استهلاک کم کیفیت و بی کیفیت
Hooman
۲۶ دی ۱۳۹۲نه واقعا یا فقط یادگرفتی شعار بدی یا واقعا خودتو زدی به اون…
X1 به جای وراکوروز؟؟؟ این خود حقارته…وقتی میتونی با پول برابر ماشینی سوار شی که امکاناتش از سر و کلت بالا میره چرا بیای پول خونتو بدی که حالا ماشینت ۴سال بیشتر زیر پات باشه؟فک میکنی افرادی که این ماشینا رو دارن فکر استهلاکشن؟؟؟ نه ۲سال که سوار شی خسته میشی…واقعا دیدگاه مسخره ای داری…از بس تحقیر شدیم نمیتونیم پول کمتر بدیم و لذت ببریم…فقط آره چون مارک اون فلانه پس بی آپشنترینشم عالیه…
فرامرز
۲۶ دی ۱۳۹۲تفاوت ماشین های اروپایی و ژاپنی با ماشین های کره ای فقط کیفیت قطعات و عمر بالاتر نیست. هندلینگ و عملکرد سیستم تعلیقشون و همچنین ایمنیشون خیلی تفاوت داره.
Hooman
۲۶ دی ۱۳۹۲آقا فرامرز لطفا هر وقت با یه پرادو و یه وراکوروز رانندگی کردی بعد بیا نظرتو صادقانه بگو…۴تا مجله ماشین خوندن به آدم نمیتونه همه اطلاعاتو بده…راحتی و سیستم تعلیق وراکوروزو هیچ وقت پرادو نداره…پرادو خشکه و تو دس انداز آدمو میبره رو ویبره ولی تو وراکوروز اصلا دس اندازی حس نمیکنی
milad
۹ بهمن ۱۳۹۲هومن جان حالا من نمیدونم چرا اینقد از ماشینای کره ای تعریف میکنی ولی من خودم سوار وراکروز شدم دیگه اینطوری هم که شما میگی نیستش .ماشینای معروف تر و گرونتر از اونم در این حد نرم نیستن چه برسه به وراکروز که توی بیشتر کشورهای دنیا حرفی برای گفتن نداره
بهرام
۱۸ فروردین ۱۳۹۳همه چی که برند نیس داداش.الان دیگه اسیای ها هم افتادن رو دور فول اپشن ولی ارزون ترکیفیتشون هم ب المانها نمیرسه ولی بیشتر از پولی ک میدی می ارزن
مهران
۲۶ دی ۱۳۹۲داخل بازار های خارجی ماشین ها با توجه به کلاسشون طبقه بندی و قیمت گذاری میشن برای ارزش گذاری روی ماشین های خارجی لطفا به بازاره خودمون که دسته دلاله اتکا نکنید
بهرام
۳۰ دی ۱۳۹۲از دوستان اگه پارس اتومات دارید 2میلیون اقساطی حاضرم بخرم چونه نزن ارزش ماشین ایرانی در همین حد هست
بهرام
۱۸ فروردین ۱۳۹۳دور بر ماشین ایرانی اتومات نرو رشتم مکانیکه فرستاده بودنم کاراموزی ایرانخودرو چارراه لشکر تهران ماشین اتوماتو تو قسمت مکانیکی پذیرش نمیکردن اصلا ی مکانیک داشت کارش واقعا درس بود (حسین رحمانی)اون همه بلد بود میترسید دس ب ماشین اتومات بزنه
رضا
۱۶ بهمن ۱۳۹۲حالا جالبه بدونی که همین هیوندایی و کیا جزو زیر مجموعه های جنرال موتور امریکا هستن و در اصل امریکایی بحساب میان
بهرام
۱۸ فروردین ۱۳۹۳امریکای نشد هم نشد المانی وایتالیایی ها هم خوبن
hoseyn
۲۶ دی ۱۳۹۲اگر واقعا اکسنت از النترا گرون تر باشه یعنی باید رفت مرد!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ دی ۱۳۹۲درود.
شاید پدال اشتباه زده.
محمدرضا١٦٦
۲۶ دی ۱۳۹۲با این قیمتهای بی حساب کتاب باید تااخر عمرتو ارزوی سوارشدن محصولات درجه ۲ یا ۳ جهانی بمونیم
مصطفی
۲۶ دی ۱۳۹۲واقعا ما ملت بحران زده حقمون هست 60-70 تومن بدیم واسه i20 و پیکانتو؟؟؟!!!!
فرامرز
۲۶ دی ۱۳۹۲به گوش مسئولین نرسه اما پیکانتو هم در حد همون تیبای خودمونه. من که از نزدیک دیدم طراحیش اصلاْ جالب نبود. کیفیتش هم تفاوت زیادی نداره. شاید ایمنیش بهتر باشه اما قدرت و لذت رانندگیش هم میشه حدس زد که داغونه! در حد ۲۵ میلیون بود ازش خریدن داشت.
یاسر
۲۷ بهمن ۱۳۹۲آره خداییش خیلی مزخرفه
Alireza
۲۶ دی ۱۳۹۲کی باورش می شه که برای کره ای با موتور 1600 بیشتر از 100میلیون باید هزینه کرد یادمه اولین سری مرسدس جدیدا اومده بود میگفتن 100میلیونهههههه 100ملیون!!!
مسی
۲۶ دی ۱۳۹۲2 سال پیش بی ام و سری 5 پلاک ملی رو میشد با کمتر از 100 میلیون خرید … ولی الان باید بریم بمیریم.
یاسر
۲۷ بهمن ۱۳۹۲یادش بخیر
Kurosh
۲۶ دی ۱۳۹۲از موقعی که چشم قیمت هارو دیده.؛ سرم داره گیج وویژ میره…!!
Zonda R
۲۶ دی ۱۳۹۲F.A
فکر کنم خوده کمپانی ها هم ببینند
شاخاشون بزنه بیرون
محمد44
۲۶ دی ۱۳۹۲خوش بحال سرمایه دار ها من که یک رانای آشغال دارم ؟
محمد44
۲۶ دی ۱۳۹۲من که رانا دارم بدرد هیچی نمیخوره لگنه ایران خودرو از خودش یچیزی ساخته مردم رو گول میزنه
saeid
۲۶ دی ۱۳۹۲ماشین های کره ای پر ادعا و کم کیفیت…
زیگما
۲۶ دی ۱۳۹۲منتظرم هر چه زودتر جنسیس نسل جدید بیاد.(انتقاد ها زیادی بر این خودرو وارده ولی به خاطر قیمتش ،انتظارشو میکشم)فکر کنم ارزون ترین سدان دیف عقب لوکس در بازار ایران باشه(درست میگم؟) و نسل آیندش ارزان ترین خواهد بود.البته کی به کیه؟شاید چینی ها هم اومدن تو این کلاس!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ دی ۱۳۹۲چین با تولید بیش از 18 میلیون دستگاه خودرو به بزرگترین خودرو ساز
جهان تبدیل شد.
ایرنا : انجمن خودروسازان چین روز پنجشنبه اعلام کرد تولید کنندگان این
کشور در سال گذشته میلادی 18میلیون و 700 هزار دستگاه خودرو تولید و
روانه بازار کردند.در واقع از میان 82 میلیون و 500 هزار دستگاه خودرو
تولید شده در سراسر جهان 22ممیز هفت دهم درصد از کارخانه های چین خارج
شده است.
تولید خودرو در سال 2013 میلادی در چین در مقایسه با یک سال قبل از آن 12
درصد افزایش یافت که رقمی بسیار چشمگیر درسطح جهان محسوب می شود.
رشد بعدی تولید خودرو با 9 درصد و 11 میلیون دستگاه متعلق به آمریکاست.
بیشترین تولیدات خودرو چین اتومبیل های با مارک آلمانی بوده است.
((( ایران و المان )))
زیگما
۲۶ دی ۱۳۹۲آره امسال فولکس واگن در بازار چین از جی ام جلو زد.ولی اختلاف فروش و تولید اندک بود.فورد 50درصد رشد کرد در بازار چین!!!(به گفته یکی از بچه های پدال)
فرامرز
۲۶ دی ۱۳۹۲با همین تعرفه ۴۰ درصدی باید فورد فیستا زیر ۶۰ میلیون باشه اما ما به پیکانتو ۷۰ میلیون میدیم!!!
mohammad reza
۲۸ دی ۱۳۹۲به نظر من قیمتش هر چقدر باشه واقعاارزشش روداره.
ali
۲۶ دی ۱۳۹۲سلام خدمت دوستان من خیلی در زمینهی ماشین وارد نیستم برای همین میخواستم از شما کمک بگیرم و بپرسم به نظر شما lexus ES 2013 که 6سیلندر هست بهتره یا benz E200 2014 که 4سیلندره. قیمتاشون حدود 10 الی 20 میلیون فرق داره. منمون میشم اگه راهنمایی فرمایید. با تشکر.
mammad
۲۶ دی ۱۳۹۲ای بابا ی زمانی بود ما اینارو با نصف قیمت میتونستیم بخریدیم
کجایی ان زمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ دی ۱۳۹۲به نظر من باید واردکننده هارا هم تحریم کنیم.اخه این چه قیمتاییه؟؟؟
از سایپا و ایرانخودرو مینالین ، اونوقت تو جیب اونها میریزیم.
تا زمانی که اون پولداره صداش در نیاد و بخره ، وضع ما همینه.
ولی در دیگر کشور ها اولا اینقدر فاصله ی طبقاتی نیست ، اگرم باشه بیشتر
دولت هوای اون پایینی هارو داره.ما چقدر بد بختیم که از دو طرف ضربه
میخوریم.
((( ایران و المان )))
*عرفان*
۲۶ دی ۱۳۹۲داداش من قبول دارم که گروونه ولی خوب داری پول عشق حالت و میدی
پول امکانات میدی پول مصرف سوخت پایین پول شتاب سرعت قدرت..
پول 300 سال جلو بودن از ملت و میدی.
علبت خودم یه جوونی هستم که ماشین ندارم..
اما ادم این قیمتا و این ماشینارو میبینه…
شاید 1000 بار دلت بسوزه اما یه تلنگری برات ه که برا رسیدن به اینا باید تلاش کنی..
mohammad reza
۲۸ دی ۱۳۹۲آقاعرفان منم باهات موافقم.تلاشت رو بکن سوار میشی مثل من
50
۲۶ دی ۱۳۹۲قیمتا مزخرفه — only genesis 3.8 sedan
بنده خدا
۲۶ دی ۱۳۹۲سلام.به نظر من اجناس کره ای یه سطح پایین تر از ژاپنی و آلمانی و آمریکایی…ولی سانگ یانگ ماشین اداری و نظامی ارتش کره هستش…ظاهرا جون سخت تر از هیوندا و کیا باید باشه…مهم جنس خوب بما هو خوب…نه صرف ظاهر خوب…من اگه می خواستم بین اسپورتیج و اکتیون جدید و آی ایکس35 یکی رو انتخاب کنم اکتیون رو هر چن از نظر قیافه پایین تر باشه ولی زمانی یه ارگان نظامی ماشین سازمانیش رو اکتیون میکنه مثل ارتش کره حتما جون سخت و با کیفیت این ماشین…با پیشرانه بنز…هرچند نسل قبل این موتور باشه…
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۶ دی ۱۳۹۲غیر از پیشرانه ، گیربکس و کل انتقال قدرت و شاسی هم بنزه
mahsa
۲۶ دی ۱۳۹۲جدیدا اصلا حس ندارم تو پدال نظر بذارم.آخه چه فایده؟؟؟؟!!!!
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۶ دی ۱۳۹۲منم یه مدته این جوری شدم
محمد
۲۶ دی ۱۳۹۲هیوندای و کیا هم شورشو در اوردن…ماشین هاشون رو باید اینقدر گرون بخری آخرشم بعد دو ماه کارشون به تعمیرگاه میکشه
Rafi
۲۶ دی ۱۳۹۲قیمت اکسنت با النترا جابه جا شده،لطفاًًًَ اصلاح کنید.
رامتین
۲۷ دی ۱۳۹۲بر خلاف نظر دوستان و موافق با نظر آقا فرامرز منم کاملا اعتقاد دارم کیفیت سانگ یانگ جالب نیست و بجاش میشه میتسوبیشی asx گرفت که خیلی بهتره. ضمنا تست فنی توسط هر کسی که پشت فرمون میشینی قابل اعتماد نیست و اصلا درست نیست، چون اطلاعی از فناوری های مکانیکی نداریم و در واقع صرفا احساستو از برتر بودن اون اتومبیل میتونی بیان کنی.
در حال حاضر مثلا گوشی اپل یا نوت بوک اپل (و 95%همه گوشیها یا لپتاپهای جهان) در چین تولید میشه. آیفون5 الان نزدیک 3 تومن هست و کاملا تحت نظارت اپل آمریکا که در چین تولید میشه ولی آیا کیفیتش با گوشی ای که از خود کالیفرنیا و شرکت اپل بخری یکی هست؟ مسلما نه.
black-Alpha
۶ بهمن ۱۳۹۲خود امریکا اپل تولید نمیکنه دوست عزیز !!! لطفا در مورد چیزی که اطلاعات ندارید نظر ندید ! چقدر هم ریلکس میگه اپل کالیفرنیا ! آخه شرکت اپل که تو کالیفرنیا نیست برادر من !
محمد
۱۳ بهمن ۱۳۹۲ماشین مدرن باید تو کشور مدرن سوار شد…
بهرام
۱۸ فروردین ۱۳۹۳اینم حرفیه اخه فک کنید بنز یورو فلان بهش بنزین ک معلوم نیست تو چه جور برجی استخراج شده رو بهش بزنی:)بنز بدبخت دوماه بعد باید لاشه موتورشو جمع کنی(اخه از بنزین هم میدزدن 4 لیتری رو پر میکنی میبنی نوشته 5L چطوری میشه؟
قاسم
۲۵ بهمن ۱۳۹۲سلام دوستان
نظرتون در مورد سانتافه نیو چیه?
ماشین خوبی هست?
بهروز
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود عمو قاسم
من خیلی دربارش تحقیق کردم خیلی کارش درسته.تو هر موردی دربارش سوال داری بگو هر کمکی بتونم میکنم.
بهروز
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود
میگن تو بعضی شهرها مثل اصفهان ومشهد بنزین اکتان بالا توضیع میشه .کسی خبری داره؟
اصغر
۶ خرداد ۱۳۹۳باعرض سلام.من اکتیون دارم ازش راضیم .
farzad
۱۹ مرداد ۱۳۹۳کیا و BMW فقط فقط
Saye
۲۸ آبان ۱۳۹۳خسته نباشین ..چه فایده داره؟؟شما دارین میگن این ماشینا این قیمته؟؟پراید که اصن یه قوطی کبریته و ارزش اسب از اون بالاتره کیفتش بالاتر از اونه اون الان بالای هفده یا هجده میلیونه..اونوقت..
تو ایران ماشین جایگاه نداره..فقط ظاهر مهمه ..اینکه امریکایی باشه چینی کره ای یا .. مهم نیست.
هیچ جای دنیا مثل اینجا نیست.این همه محدودیت..قیمتا سر به فلک میکشن..الان با سرمایه های کلان نمیشه اینجا زندگی کرد
مردم ما دارن از گشنگی و بیچارگی میمیرن ..جز یه عده کمی بقیه به نون شب محتاجن
اما به اینا کی توجه کرده؟
ملتی که هنوز جووناش با مدرک لیسانس و بالاتر از اون بیکارن ملتی که از جیب خودشون هم می دزدن
دو هزار صداقت ندارن با هم هیچکی هم جلوشونو نمیگیره یا توجه نداره به اونها
ملتی که پول ندارن کار ندارن اینقدر بدبختن این ماشینا رو چجوری سوارشن؟؟البته تو ایران
خرج خوده من یک نفر ماهی بیشتر از هشت نه میلیونه..ما با این فرهنگ و با این محدودیت ها هرگز به جایی نمی رسیم .
یادش بخیر یه زمانی قیمتا انقدر ارزون بود که با حدااقل 100 تا میشد یه ماشین درست حسابی گرفت
الان چی؟
هه
و یادش بخیر یه زمانی ما ایرانیا زبان زد دنیا بودیم تو فرهنگ تو همه چی
الان جای رقابتی برای این ماشینا تو ایران نیست.
البته چیزایی هست که دیدم
شاید کسی حرفام رو قبول نداشته باشه ولی حقیقت همینه.