هیوندای سرانجام قیمت پیکاپ سانتا کروز را اعلام کرده که بدون احتساب ۱,۱۸۵ دلار هزینهٔ حمل تا مقصد، از ۲۳,۹۹۰ دلار آغاز میشود. هرچند این قیمتگذاری بد نیست اما بهمراتب از قیمت پایهٔ ۱۹,۹۹۵ دلاری فورد ماوریک گرانتر است. تیپ پایهٔ سانتا کروز که SE نام دارد، به شیشههای عقب دودی، رینگهای آلیاژی ۱۸ اینچی، درب پشتی برقی با قابلیت باز کردن از راه دور، نمایشگر ۸ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم صوتی با شش بلندگو و سیستمهای ایمنی دستیار نوربالا، حفظ حرکت میان خطوط و هشدار هوشمند محدودیت سرعت مجهز است.
زیر کاپوت تیپهای SE و SEL سانتا کروز یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی قرار دارد که ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این موتور به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل است تا نیروی خود را به چرخهای جلو برساند اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم با پرداخت ۱۵۰۰ دلار قابل سفارش خواهد بود.
کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند اما باید سراغ تیپ پریمیوم با قیمت پایهٔ ۳۵,۶۸۰ دلار بروند زیرا در این تیپ است که موتور ۲.۵ لیتری توربو با ۲۷۵ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور ارائه میشود. این موتور در کنار گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه قرار میگیرد و بهصورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است. با این پیشرانه، ظرفیت یدک کشی سانتا کروز از ۱۶۰۰ کیلوگرم به ۲۲۷۰ کیلوگرم افزایش پیدا میکند.
بالاترین تیپ سانتا کروز هم لیمیتد نام دارد که قیمت آن از ۳۹,۷۲۰ دلار آغاز شده و تقریباً همقیمت رم ۱۵۰۰ بککانتری ادیشن است. البته سانتا کروز در این تیپ به پیکاپ نسبتاً لوکسی تبدیل میشود و در بیرون هم با جلوپنجرهٔ کرومی تیره و رینگهای ۲۰ اینچی از دیگر تیپها متمایز است. تیپ لیمیتد در داخل هم با صندلیهای چرمی با گرمکن و تهویه، گرمکن غربیلک فرمان، نمایشگر بزرگتر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی با تکنولوژی تشخیص صدا، نورپردازی داخلی، دریچهٔ تهویه برای سرنشینان عقب و سیستم صوتی پریمیوم Bose، کاملاً مجهز است.
هیوندای سانتا کروز در آلاباما تولید میشود و فروش آن اواخر همین ماه آغاز خواهد شد.
A only She reminds Me of love A
۲۳ تیر ۱۴۰۰تراک و پیکاب غیر آمریکایی حَرامه!
Ninja
۲۳ تیر ۱۴۰۰پیکاپ غیر امریکایی فقط هایلوکس و دو سه تا امسال ژاپنیش رو قبول دارم اینم قیافه جالبی داره ولی ……
NAVID۰۰۹۸
۲۳ تیر ۱۴۰۰سلامعلیکم
علیکمسلام
مشکلی نیست ، این هم به زودی میپیوندد به جمع شکستخوردههای دیگر کرهایها !
این خط و این هم نشان ، یادتان باشد کی گفتم !
مهدی
۲۴ تیر ۱۴۰۰تو هنوز ا..م نشدی🤣🤣🤣
امیر
۲۳ تیر ۱۴۰۰من هم طرفدار پیکاپ های ژاپنی هستم هم آمریکایی ، اونوقت تکلیف چیه ؟
ولی خداوکیلی از حق نگذریم این سانتاکروز هم بد نیست.
به عنوان اولین تلاش به نظرم قابل قبوله
Ali
۲۴ تیر ۱۴۰۰اون که بله خدایان و پادشاهان پیکاپ تراک ها امریکایی ها هستن
البته ناگفته نماند ژاپنی ها هم سربازان جان بر کفی هستن که قابل قبول هستن ولی کره ای ها دیگه همون سواری ها رو تولید کنند سنگین تر هستن چون نمیتونن در اون حد ظاهر بشن.
Ninja
۲۳ تیر ۱۴۰۰با این قیمت اینو با فورد رنجر مقایسه باید کنی نه با ماوریک که در اون صورت هیچ پخی نیست ماوریک هم همینطور فروشی ندارن مخصوصا این چون قیمتش به رنجر خیلی نزدیکه ولی مشخصات 😕
زیزیگولو
۲۳ تیر ۱۴۰۰طراحی و چهره ش که خوبه ولی باید دید واقعاً میتونه کارایی یه پیکاپ رو داشته باشه یا نه ؟
امیرحسین
۲۳ تیر ۱۴۰۰سلام.
تشکر از جناب دهقان.
توسان کروز😂😂
Mad.z.Max
۲۳ تیر ۱۴۰۰با این پول میشه ماوریک دو دیف خرید، یه هزار دلار ناقابلم روش بذاری میتونی دو دیف با گیربکس هشت دنده اتوماتشو بگیری که از سی وی تی خیلی باحالتره، و بازم هزار بار می ارزه به این
KASTECH
۲۳ تیر ۱۴۰۰تا رنجر هست سانتاکروز و موریک ارزش خرید بالایی ندارند
Ninja
۲۳ تیر ۱۴۰۰دقیقا
حرف حق
🇩🇪👑MERSEDES BENZ👑🇩🇪
۲۳ تیر ۱۴۰۰خوبه ولی قیمتش آخرش بود ۳۰۰۰۰تا ماوریک هم قیمت پایش برا رقابتی شدن ۱۵۰۰۰ تا
میثم
۲۳ تیر ۱۴۰۰تقریباً همقیمت رم ۱۵۰۰ بککانتری ادیشن
رم خیلی گزینه بهتریه
احمدرضا
۲۳ تیر ۱۴۰۰تا وقتی ماوریک هست چرا کسی باید اینو بخره دقیقن 😑😐
ماوریک به مراتب قشنگ تر و کاربردی تره 😍
(Saeed(peugeot
۲۴ تیر ۱۴۰۰پژو لندترک با قیمت پایین تر میارزه به کل این ماشین ….
Reza Waffen SS
۲۴ تیر ۱۴۰۰پیکاپ فقط آمریکاییش