سرانجام هیوندای مشخصات مدلهای N Line و پلاگینهیبریدی نسل جدید توسان را برای بازار ایالاتمتحده اعلام کرده است. پکیج N Line ویژگیهای ظاهری جذابی را به همراه دارد درحالیکه نسخهٔ پلاگینهیبریدی پرفورمنس شگفتانگیزی را در کنار مصرف سوخت مناسب ارائه میکند.
توسان N Line با سپرهای خاص، جلوپنجرهٔ منحصربهفرد، آینههای جانبی مشکیرنگ، سر اگزوز دوتایی و اسپویلر عقب، مطمئناً اسپرتتر و تهاجمیتر از نسخههای معمولی به نظر میرسد. رینگهای ۱۹ اینچی خاص N Line تکمیلکنندهٔ ویژگیهای بیرونی این نسخه هستند و نشانهای N Line نیز یادآوری میکنند که این یک توسان معمولی نیست. خریداران میتوانند این نسخه را با رنگهای بیرونی مشکی، سفید مرواریدی، خاکستری تایتان و قرمز زرشکی سفارش دهند.
در داخل توسان N Line نیز رو سقفی مشکیرنگ به همراه تریم قرمزرنگ در صندلیها و رو درریها ارائه شده است. صندلیهای مذکور نیز با روکشهای چرمی و پارچهای پوشیده شده و نشان N Line را روی پشتی خود دارند. این نشان همچنین روی شیفتر دنده و غربیلک فرمان چرمی هم به چشم میخورد. البته همانطور که گفته شد، N Line صرفاً یک پکیج ظاهری است و هیچ تغییری در مشخصات فنی توسان ایجاد نمیکند.
از سوی دیگر اما توسان پلاگینهیبریدی به یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری توربو به همراه یک موتور الکتریکی مجهز شده که مجموعاً ۲۶۱ اسب بخار قدرت تولید میکنند. یک پکیج باطری ۱۳.۸ کیلووات ساعتی هم امکان پیمودن تا ۵۰ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی فراهم میکند. در همین حال، توسان پلاگینهیبریدی از قابلیت شارژ سریع سطح دو هم برخوردار است که در کمتر از دو ساعت باطریها را بهطور کامل شارژ میکند. این نسخه بهصورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است و میتواند تا ۹۰۰ کیلوگرم را بکسل کند.
هیوندای همچنین وعدهٔ تجربهٔ رانندگی جذابی را داده و میگوید توسان پلاگینهیبریدی را نسبت به رقبا برای رانندگی جذابتر طراحی کرده است. بدین منظور، این خودرو به تکنولوژی کنترل گشتاور e-handling مجهز شده است. این سیستم میتواند در هنگام ورود به پیچها، با استفاده از موتور الکتریکی، کمی نیروی اضافی به چرخها بفرستد تا پاسخگویی خودرو بهبود یابد. در همین حال، در هنگام خروج از پیچها نیز سیستم تا حد امکان قدرت را به سمت چرخهای عقب هدایت میکند تا با کمفرمانی مقابله کرده و به سریعتر طی کردن پیچها کمک کند.
به گفتهٔ هیوندای، قیمت توسان N Line از ۳۰,۶۰۰ دلار آغاز میشود اما هنوز قیمت نسخهٔ پلاگینهیبریدی اعلام نشده است. فروش توسان N Line از همین بهار آغاز میشود اما کسانی که خواهان توسان پلاگینهیبریدی هستند باید تا تابستان صبر کنند.
نخود آش
۲ فروردین ۱۴۰۰انگار هیوندای دیگ ب زیبایی محصولاتش توجه نمیکنه?
پناه بر خدا
GT
۲ فروردین ۱۴۰۰توسان هایی که در ایران هستند خیلی زیبا تر هستند اما طراحی این بی روحه انگار توسط ربات ها طراحی شدند
متأسفانه تقریبا تمام خودرو ساز های دنیا در طراحی ضعیف شدند به جز چند مورد خاص
زیزیگولو
۲ فروردین ۱۴۰۰داشبورد سانتافه ۲۰۲۱ از داشبورد توسان ۲۰۲۱ خیلی قشنگتره البته از نظر من
NAVID۰۰۹۸
۲ فروردین ۱۴۰۰توجهی که به محصولات جدید هیوندای داشتم ، طراحی پیچیده و زیبای رینگ این محصولات بوده که بسیار زیبا طراحی شدهاند و باعث متمایز شدن محصولات این شرکت شدهاند .
افشار
۲ فروردین ۱۴۰۰Waoooooooooooo نوید آفتاب از کدوم طرف طلوع کرده که داری از هیوندای خوب میگی ؟؟؟
کیان
۲ فروردین ۱۴۰۰هیوندای باید تضمینی بده یا گزینه ای رو به گارانتی اضافه کنه برای قبول خسارت و … در مقابل اتش سوزی
جدیدا ک فراخوان زیادی برای مدلهایی ک باتری داشتن بخاطر آتش سوزی داشته و خریدارها متحمل خسارت شدن
دیروز هم ک برند لوکسش بدون داشتن باتری همین مسئله براش پیش اومده
من یاد گوشی های سامسونگ افتادم، سامسونگ هم منفجر میشد
یه چاشنی چیزی تو محصولاتشان اینها اشتباهی کار میکنن و هنوز نفهمیدن چیه ک اینقدر آتش سوزی میشه
00BEHZAD00
۲ فروردین ۱۴۰۰۱۰۰ هزار تای هیوندای کجا ۲ میلیون تویوتا کجااااا
۸۰۰ هزااااااار تای نیسان کجا ?????
بزار …….. شرکت جاپنی تاکاتا خشک بشه بعد درباره هیوندای نظر بده
Amir
۳ فروردین ۱۴۰۰با کمال احترام باید بگم فروش این دو رو هم باید مقایسه کرد
میزان تولید و فروش تویوتا و نیسان کجا ، هیوندای کجا !
Amir
۳ فروردین ۱۴۰۰با کمال احترام باید بگم فروش این دو رو هم باید مقایسه کرد
میزان تولید و فروش تویوتا و نیسان کجا ، هیوندای کجا !
هر که بامش بیش
برفش بیش
Dayan5775
۲ فروردین ۱۴۰۰۲ میلیون فراخوان یادت نره ?با اختلاف صدر جدوله تویوتا
Ali
۳ فروردین ۱۴۰۰واقعا هیوندای یه ماشین کم نظیر ارائه داده توسان جدید فوق العادست