هیوندای راه درخشانی را در طول چند سال گذشته طی کرده است. محصولات این خودروساز در چند سال گذشته به عنوان جوکهای دنیای خودرو مطرح بودند اما بجای آنکه هیوندای دست روی دست گذاشته و تنها به تولید همین خودروها بسنده کند اقدام به همکاری با بزرگان و توسعه تکنولوژیهای جدید کرد. محصولات کنونی این خودروساز کرهای از نظر جذابیت و کیفیت در رتبههای بالا قرار میگیرند.
آینده برای هیوندای روشن است. مدلهای فعلی این خودرو از نظر ارزش در برابر مبلغ پرداختی فوقالعاده بوده و هر روز بیشتر از دیروز جذابتر هستند. یکی از دلایل اصلی این موضوع معرفی زبان طراحی جدید با نام Sensuous Sportiness است که برای اولین بار در خودروی هیوندای لافستا دیده شد. محصولات آینده هیوندای از طراحیهای برجسته مشابهی سود خواهند برد و برخلاف بسیاری از رقبا، هیوندای طراحیهای مشابهی در محصولات خود بکار نخواهد برد.
هیوندای اخیراً اعلام کرده محصولات گوناگون شرکت طراحیهای متمایزی خواهند داشت.
در طول ۲ سال آینده هیوندای بهتر از همیشه خواهد بود. در ادامه شما را با محصولات جدید این برند آشنا میکنیم.
مدلهای جدید فعلی
هیوندای سال ۲۰۱۸ را با عرضه مدلهای جدید و فیس لیفت شروع کرد. شاید مهمترین محصول این شرکت در سال جاری نسل جدید سانتافه باشد که قیمت پایه ۲۵۵۰۰ دلاری در آمریکا داشته و طراحی آن در مقایسه با نسل قبلی بسیار متفاوت است.
همچنین هیوندای توسان فیس لیفت نیز اخیراً با ظاهر جدید معرفی شده است. هیوندای نکسو با قوای محرکه سلول سوختی نیز وارد بازار شده است. سوناتای فیس لیفت هم چند ماه است که در بازار حضور داشته و البته نسل جدید ولوستر را نباید از یاد برد.
آنچه خواهیم دید
- هیوندای i30 N-Line و i30 N فست بک
هیوندای آماده گسترش محصولات N خود میشود و دو مدل جدید را تولید خواهد کرد. اولین مدل که i30 N-Line نام دارد در جایگاهی بین مدلهای مرسوم i30 و هاچبک داغ و پرچمدار i30 N قرار خواهد گرفت. تستهای اخیر این خودرو نشان دهنده کیت بدنه چشمگیر و کابینی متفاوت بودهاند.
هیوندای i30 فست بک نیز نسخه N را دریافت کرده و از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۷۱ اسب بخار استفاده خواهد کرد و بهصورت سفارشی به پکیج پرفورمنس مجهز خواهد بود.
نسل فعلی الانترا که در کره جنوبی با نام آوانته شناخته میشود آماده فیس لیفت میشود و پروتوتایپ بدون پوشش آن اخیراً با استایل تیزی در جلو دیده شده است. گفته شده این خودرو از سیستم اطلاعات سرگرمی با ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی سود خواهد بود. انتظار میرود الانترا فیس لیفت ماه آینده در کره معرفی شود.
- هیوندای i20 فیس لیفت ۲۰۱۹ و هیوندای i10 2019
هیچیک از این دو سوپرمینی در آمریکا عرضه نمیشوند اما محبوبیت زیادی در دیگر بازارها دارند. مدل i20 اکتیو اخیراً فیس لیفت شده و اگرچه تفاوت زیادی در مقایسه با مدل قبلی نداشته اما کمی بهبودیافته است.
نسل بعدی i10 سال آینده با طراحی و قوای محرکه جدید و بهبود یافته وارد بازار خواهد شد.
- هیوندای پالیسید ۲۰۲۰
- هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۰
هیوندای هنوز بصورت رسمی تولید پیکاپ سانتاکروز را تأیید نکرده اما انتظار میرود این خودرو در سال ۲۰۲۰ عرضه شود. طراحی این خودرو از کانسپت سال ۲۰۱۵ سانتاکروز الهام خواهد گرفت و به جنگ رقبایی همچو فورد رنجر، جیپ اسکرامبلر، شورولت کلرادو، جی ام سی کانیون، هوندا ریجلاین، تویوتا تاکوما و نیسان فرونتیر خواهد رفت.
سام
۲۶ تیر ۱۳۹۷هیوندای را می توان الگوی واضحی برای پیشرفت در دنیای خودروسازی دانست.اما اینکه خودروسازان ما روزی به چنین پیشرفتی دست یابند در کوتاه مدت و حتی میان مدت بسیار بعید است.دلیل آن خیلی ساده است چون ما کره ای نیستیم و در دنیای دیگری سیر و سلوک می کنیم،دنیای توهمات و هپروت و خوش خیالی محض!….ما دوست داریم که همه چیز خود به خود درست شود بی آنکه کوچکترین حرکتی،دوباره تأکید می کنم کوچکترین حرکت و زحمتی در نیل به پیشرفت انجام دهیم.باید قبول کنیم که ما مردمانی هستیم که چندان در پی پیشرفت نیستم و هر یک خر خود را می رانیم.وطن پرستی ما حداکثر در چارچوب منافع و چاردیواری خانه و البته جیب ما خلاصه می شود و بس!…
حسن
۲۷ تیر ۱۳۹۷دوست عزیز رسیدن ما به اونها غیرممکنه چون فاصله ما با اونها در حال افرایشه نه کاهش یعنی هر روز از علم و صنعت دنیا بیشتر جا می مونیم.
MH
۲۸ تیر ۱۳۹۷هر چه سرعت پیشرفت اونا صعودی تره سرعت پسرفت ما هم نزولی تره،تا زمانی که برای بالا رفتن روی هم پا میزاریم،تا بشیم نردبان ی عده،تا زمانی که به قول شما فقط در خیال رویا پردازی میکنیم،تا زمانی که از حسادت داشته های هم میمیریم تازمانی که با خرید ی ماشین خارجی به هر قیمتی بهم پز میدیمو قیافه میگیریم،خیلیا حتی با پول خودشون نیست و از درون پوچیم بهتر از این نمیشه،حرف خیلی ولی کو جای حرف!
کامنتت بسیار زیبا بود سام عزیز،حیف خیلی چشا بستست.
NAVID۰۰۹۸
۲۶ تیر ۱۳۹۷با جنسیسها بیشتر حال میکنم تا خودروهای تولیدی جدیدش .
shirko
۲۶ تیر ۱۳۹۷پیشرفتشون قابل تقدیره ، ولی هنوزم تا رسیدن به خودروهایی نظیر تویوتا و نیسان و … یه فاصله کوچک دارن .
امیر
۲۶ تیر ۱۳۹۷وجدانن طراحیای نیسانم خیلی جالب نیستن
emad1990
۲۶ تیر ۱۳۹۷از کجا میدونی فاصله دارن؟؟و از کجا میدونی اون فاصله کوچیکه؟؟
با چه معیاری اخه؟
shirko
۲۶ تیر ۱۳۹۷ینی شما می فرمایید هیوندا با تویوتا تو یه جایگاهه ؟؟؟
علی
۲۷ تیر ۱۳۹۷شاید بالاتر هم باشه معیار و شاخص شما چیه
ولی مطمئنم اسم برند و ژاپنی بودن شاخص مناسبی برای ارزیابی نیست
emad1990
۲۷ تیر ۱۳۹۷جواب سوال منو با سوال میدی shirko!!!!!!
اینم اضافه کنم معیار من مجله های معتبر اروپایی و امریکایی ه که پدال ازشون مطلب میذاره
معیار شما چیه؟!!!
shirko
۲۷ تیر ۱۳۹۷اقای عماد ۱۹۹۰ معیار بنده ۴۰ سال کارکرد خودروهای تویوتا و هنوز سرحال بودنشون و نزدیک به ۱۰ سال کارکرد خودروهای هیوندای با استهلاک و خستگیشونه ، لطفا و خواهشن قبل از رسیدگی به تئوریات به تجربیات هم فکر بکنید !!!!!!
آرمان
۳۰ تیر ۱۳۹۷معیارت کاملا بی معنی هست چون چنین چیزی نیست دیگه،امار های خرابی خودرو جی دی پاور رو میتونی مطالعه کنی که رتبه کره ای ها از ژاپنی ها بهتره!!
حداقل پنج ساله که دیگه فاصله ای بینشون نیست و تو یه سری کلاس ها کره ای ها خودروی بهتری ارائه دادن
power active
۲۶ تیر ۱۳۹۷از نظر ظاهر کم ندارن اما از نظر کیفیت با ژاپن اندک فاصله ای دارن ایجور که دارن پیش میرن از ژاپنم میزنن جلو :)
کیان
۲۶ تیر ۱۳۹۷حتما جلو میزنن
شک نکن
الان هم المان و جا گذاشتن
Kian70
۲۶ تیر ۱۳۹۷اینقدر که انحصارگرایی تو هر زمینه ای لطمه میزنه هیچی ضرر نمیزنه ؛ همین ایرانیا مگه نیستن موشکای نقطه زن تولید میکنن با اون فناوری بسیار پیشرفته تو همین مملکت تحریم زده
:::pooriya:::Bmw::: Germany
۲۷ تیر ۱۳۹۷هیوندای خیلی قابل احترامه ولی کیا رو ترجیح میدم به هیوندا
Genius
۲۷ تیر ۱۳۹۷اینها از نتایج غیرت و حمیت تک تک مردم و تصمیم صحیح سیاستمداران برای چرخش بسمت امریکا بجای روسیه و چین است.میخوام بگم هیچ مملکتی رنگ پیشرفت رو نخواهد دید مگر اینکه هم مردم و هم مسئولین اصلاح بشن اما اگر یکی از این دو طرف ماجرا لنگ بزنه خبری از پیشرفت نخواهد بود
حمیدرضا
۲۷ تیر ۱۳۹۷کره ای ها خیلی دارن تلاش می کنن و در عرصه جهانی بزرگترین مزیتشون آپشن فراوان نسبت به قیمت هست در واقع بیشتر مقرون به صرفه هستن تا کیفیت رانندگی داشته باشن یا موارد دیگه البته سال گذشته یکم با افت فروش جهانی مواجه بودن که اونم دلیلش رشد فروش فولکس و تویوتا بود به هر حا ل تنها کشور دنیا که فکر میکنه هیوندای یه برند لوکس هست ایرانه
esi_car
۲۸ تیر ۱۳۹۷فکر میکنم قدرت پیشرانه 3.3 تویین توربو رو اشتباه نوشته باشید . 365 اسب هستش