تنها حدود یک سال از عرضه نسل جدید هیوندای سوناتا میگذرد. این خودروی کاملاً دگرگون شده به دنبال تغییر قواعد بازی در کلاس سدان های میان سایز بوده و این امر در ظاهر متمایز و گیرای سوناتا کاملاً خود را نشان میدهد. برخی افراد سوناتای جدید را زیباترین نسل این خودرو میدانند اما برخی هم نظری کاملاً متفاوت دارند.
هیوندای به دنبال افزایش حداکثری جذابیت این خودرو بوده و سوناتا ۲۰۲۱ را با رینگهای بزرگتر ۱۹ اینچی در تریم های SEL پلاس و لیمیتد معرفی کرده است.
رینگهای جدید با لاستیکهای ۲۴۵/۴۰ چهارفصل پیرلی پی زیرو همراه شدهاند. هیوندای میگوید این لاستیکها مناسب افرادی است که خواهان ترکیبی از پرفورمنس، هندلینگ، دوام، کشش و زیبایی میباشند.
از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو میتوان به هشدار خروج امن در تریم های SEL، SEL پلاس و لیمیتد اشاره کرد. این سیستم در هنگام پارک دوبل و با استفاده از رادارهای پایش نقاط کور راننده و سرنشینان را از ترافیک و وجود خودروهای دیگر آگاه میکند.
هیوندای همچنین تنظیمات ارتفاع الکترونیکی برای صندلی سرنشین جلو را نیز در تریم های لیمیتد اضافه کرده است.
این تجهیزات در حالی به سوناتا ۲۰۲۱ اضافه شدهاند که قبلاً نیز تجهیزات استاندارد زیادی در این سدان کرهای وجود داشته است. از جمله تجهیزات این خودرو میتوان به پشت آمپرهای ۱۲.۳ اینچی، صفحه مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی، ناوبری، اپل کارپلی، اندروید اتو و… اشاره کرد. سوناتا آپشن هایی نیز دارد که برخی از آنها عبارتاند از شارژ بیسیم گوشی هوشمند، هدآپ دیسپلی و کلید دیجیتال هیوندای.
هیوندای سوناتا ۲۰۲۱ از ماه آگوست وارد بازار خواهد شد. فعلاً جزئیات مربوط به قیمت این خودرو منتشر نشده است.
AMIR-REZA
۴ مرداد ۱۳۹۹خوبه (بد نیست) ولی عالی نیست…..
در کل به نظرم اپتیما از این سر تره…..
زیزیگولو
۴ مرداد ۱۳۹۹هیوندای سوناتا همیشه با تغییراتو به روز رسانیایی که توی هر نسل انجام میده چندین قدم نسبت به نسل قبلش صعود میکنه …. نمای جلوییشم خیلی شبیه ماشینای اسپرت آلمانیه
Regrafan
۴ مرداد ۱۳۹۹نمای جلوش انگار مخلوط مازراتی و بنز هستش
بنظرم
ارش
۴ مرداد ۱۳۹۹اوه اوه خبر دسته اول دارم براتون درک مک لارن ۷۲۰ و پورشه ۹۱۱ توربو اس بدید تماشا کنید یا زودتر پدال رحمتش رو بکشه فوق العاده ست این پورشه
ایلیاا
۴ مرداد ۱۳۹۹حالا که این دو شاهکار دستشون بود چرا فقط یبار درگ رو برگزار کردن آخه؟
مکلارن به وضوح دیر استارت زد و چندین متر پشت سر پورشه موند. ولی بازهم رسید و خط پایان رو خیلی نزدیک رد کردن.
شاید اگه رقابت تکرار میشد نتیجه تغییر میکرد.
توی رولینگ هم مکلارن فاصله ی زیادی داشت.
البته 911 توربو اس قدرت بمراتب کمتری داره نیست به 720 و بنظرم الان بهترین سوپراسپورت بازاره
.
۴ مرداد ۱۳۹۹ظاهرش واقعا جسورانه و زیباست چه داخلش چه خارجش از نظر فنی کم گذاشتن ولی موتور های قوی تر هم باید براش در نظر میگرفتن
تیرداد
۴ مرداد ۱۳۹۹اگه این ماشین پس اینا چی زیر پای ما
AMIR_REZA
۴ مرداد ۱۳۹۹لگن !!
مهرآیین
۴ مرداد ۱۳۹۹@تیرداد
در ایران به جای واژه بلند ((خودروی گران قیمت و کم کیفیت داخلی)) میگوییم لگن !! و سالهاست که همیشه از خودمان میپرسیم که چرا کار ما به لگن کشید !!؟؟ لگنهایی که حالا ارزانترینشان صد میلیون تومان شده !! قیمتهای دستوری و عرضه خودرو به قیمتهای زیر قیمت بازار درآمدهای هنگفت به جیب واسطهها سرازیر میکند تا جایی که روی هر پراید حدود چهل و پنج میلیون الی پنجاه میلیون تومان از جیب مصرف کننده نهایی به دلالان و افراد دارای امتیازات ویژه منتقل میشود…………………………….
مهدی دهقان
۴ مرداد ۱۳۹۹والا لگن خیلی اسم بزرگیه براشون افتابه متناسب تره
MjM
۵ مرداد ۱۳۹۹این سوناتا هیچی
اینو باید بکوبن از نو بسازن
از تاریخچه سوناتا باید حذف بشه کلا!
Hadi
۵ مرداد ۱۳۹۹من فقط کابین این نسلو قبول دارم
ظاهرش افتضاحه…
yf ظاهر به مراتب بهتر و هماهنگ تری داره…
net
۵ مرداد ۱۳۹۹طراحی داخلی خوبه ولی طراحی بیرونی بدی داره و از جلو مثل سوسک هست