هیوندای اقدام به معرفی ولوستر ۲۰۲۰ با اعمال برخی تغییرات در طراحی ظاهری و سطح تجهیزات آن کرده است.
تغییرات یاد شده در حد بسیار کمی بوده و تنها بازنگری صورت گرفته در ظاهر ولوستر ۲۰۲۰ جایگزین کردن جلوپنجره، بخشهایی از نمای عقب و جلو و رکابهای جانبی مشکی تیره با نمونههای براق میباشد. بله همهی تغییرات ظاهری به این مورد ختم میشود.
مشتریان بالقوهی این خودرو به غیر از تغییر یاد شده هیچ بازنگری دیگری را در بدنهی ولوستر مشاهده نخواهد کرد. موضوع دیگر اینکه مدل توربو اولتیمیت این خودرو دیگر با گیربکس دستی در دسترس نیست.
اگر هنوز هم خواهان ولوستر با گیربکس دستی هستید باید مدل توربو R-Spec را انتخاب کنید که هماکنون بهصورت استاندارد از هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب سود میبرد.
مدل توربوی ولوستر همچنان نیروی خود را از پیشرانهی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری گاما با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۲۶۴ نیوتون متر میگیرد. علاوه بر گیربکس ۶ سرعته دستی یاد شده، هیوندای گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه با پدال شیفترهای روی فرمان را نیز بهصورت آپشن ارائه میکند. مدلهای دستی توربو R-Spec همچنین با شیفتر اسپورت B&M مسابقهای نیز در دسترس هستند.
net
۱۰ مرداد ۱۳۹۸اگر چهار درب یا دودرب بود خوب بود و ۳ درب جالب نیست
بهراد
۱۰ مرداد ۱۳۹۸در سمت راننده از در سمت شاگرد بزرگتره یا من اونجوری حس می کنم؟
سجادی
۱۰ مرداد ۱۳۹۸درش بزرگتره