بی ام وجنسیسهیوندای

مقایسه ب‌ام‌و سری 3 تورینگ و جنسیس G70 شوتینگ‌بریک

جنسیس آماده حمله به رقبای لوکس اروپایی می‌شود و یکی از سلاح‌های این برند کره‌ای برای حضور در این نبرد یکی از جذاب‌ترین استیشن‌هایی است که در چند سال اخیر دیده‌ایم.

نکته مهم اینکه استیشن موردنظر یعنی جنسیس G70 شوتینگ بریک وارد بازار آمریکا نخواهد شد. این خودرو به‌طور خاص برای بازارهای اروپایی طراحی شده و علیرغم محبوبیت بی‌چون‌وچرای کراس اوورها و شاسی بلندها، استیشن‌هایی همچون ب‌ام‌و سری ۳ تورینگ همچنان در قاره سبز محبوب هستند.

سری ۳ تورینگ هم در بازار آمریکا عرضه نشده اما این امر باعث نمی‌شود ما دو خودروی موردبحث را با یکدیگر مقایسه نکنیم. پس با ما همراه باشید.

  • ابعاد مشابه، استایل بسیار متفاوت

با نگاه به ابعاد دو خودرو متوجه تفاوت بسیار کمی خواهیم شد. ب‌ام‌و با طول ۴۷۰۹ میلی‌متری تنها چند میلی‌متر طویل‌تر بوده و از نظر پهنا و ارتفاع نیز تنها چند میلی‌متر تفاوت بین این دو خودرو وجود دارد؛ اما خط سقف G70 نسبت به ب‌ام‌و نزدیک‌تر به زمین بوده و این موضوع از استایل متمایز و سقف خمیده جنسیس مشهود است. در واقع محصول جدید جنسیس بیشتر خودرویی برای سبک زندگی است تا یک اسب کاری واقعی. دراین‌باره می‌توانیم به اولین نسل لکسس IS اسپورت واگن چند سال پیش اشاره کنیم.

از نظر ما G70 شوتینگ بریک خودروی جذاب‌تری بوده هرچند نسخه تولید محدود فرست ادیشن که در تصاویر دیده می‌شود شکیل‌تر از نسخه‌های استاندارد است. البته از نظر فضای کابین و بار داستان دیگری برقرار خواهد شد. اگر فضای سری عقب این خودرو با سری ۳ تورینگ برابری کند سورپرایز خواهیم شد. همچنین با توجه به طراحی درب پشتی احتمالاً بارگیری سری ۳ تورینگ آسان‌تر از حریف کره‌ای خواهد بود.

جنسیس اشاره‌ای به ظرفیت محفظه بار نکرده اما گفته که نسخه شوتینگ بریک ۴۰ درصد فضای بیشتری نسبت به صندوق ۴۱۵ لیتری مدل سدان ارائه خواهد کرد و بنابراین مدل استیشن شاید فضای حدود ۵۸۰ لیتری داشته باشد.

این در حالی است که سری ۳ سدان و تورینگ به ترتیب ۴۸۰ و ۵۰۰ لیتر ظرفیت بار دارند بنابراین احتمال دارد جنسیس ظرفیت بار محصول خود را تا سقف اندازه‌گیری کرده باشد اما ب‌ام‌و این میزان را تا کاور محفظه بار حساب نموده است.

  • کابین و تجهیزات

کابین هیچ‌کدام از این خودروها ظاهر رادیکالی ندارد. در مورد G70، داشبورد نسبت به شاسی‌بلند جدیدتر GV70 محافظه‌کارانه‌تر طراحی شده است. ب‌ام‌و اندکی مدرن‌تر به نظر می‌رسد اما هر دو خودرو خوش‌ساخت بوده و در آن‌ها می‌توان اکثر گجت های موجود در خودروهای بزرگ‌تر و لوکس‌تر را سفارش داد.

تا زمانی که جنسیس مشخصات کامل G70 شوتینگ بریک را اعلام نکند ما به‌طور دقیق نمی‌توانیم تریم ها و تجهیزات آن را بدانیم اما می‌توان انتظار داشت این خودرو نیز از فلسفه تجهیزات استاندارد بیشتر نسبت به رقبا سود ببرد.

  • ۹ پیشرانه برای ب‌ام‌و، ۳ پیشرانه برای جنسیس

جنسیس پیشرانه‌های بکار رفته در این خودرو را اعلام نکرده اما منطقی است که این خودرو از همان پیشرانه‌های ۲ لیتری توربوی ۲۵۱ اسبی و ۶ سیلندر توربوی ۳۶۵ اسبی بکار رفته در برادر سدان استفاده کند. همچنین یک پیشرانه ۲.۲ لیتری توربودیزل ۱۹۹ اسبی نیز برای بازارهای اروپایی در نظر گرفته شده است.

اما سری ۳ تورینگ در این بخش کاملاً دست‌ پر ظاهر شده و ۴ پیشرانه بنزینی، ۴ نسخه دیزلی و یک مدل هیبریدی 330e را در دسترس قرار داده است. جنسیس فعلاً پیشرانه‌ای هیبریدی را عرضه نکرده است.

پیشرانه ۲ لیتری ۲۵۱ اسبی جنسیس تنها ۲ اسب بخار با ب‌ام‌و 330i تفاوت دارد اما از نظر گشتاور کاملاً در سطح پایینی است. پیشرانه ۶ سیلندر ۳۶۵ لیتری این خودروساز کره‌ای با M340i که قدرت ۳۶۹ اسبی دارد در یک سطح قرار می‌گیرد و در بخش پیشرانه دیزلی نیز نمونه ۱۹۹ اسبی ۹ اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به بیمر دارد.

  • می‌توان گیربکس دستی را انتخاب کرد؟

بر اساس آنچه از G70 سدان می‌دانیم، هر دو خودرو به‌صورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک در دسترس هستند؛ اما ب‌ام‌و M340i بر نشان xDrive خود تأکید دارد. شما نمی‌توانید G70 را با گیربکس دستی سفارش دهید اما واقعیت این است که خریداران زیادی نیز این نوع گیربکس را انتخاب نمی‌کنند؛ بنابراین شما فقط مدل پایه 318i تورینگ را می‌توانید با این گیربکس انتخاب کنید.

  • M3 واگن در راه است اما جنسیس چه؟

M3 جدید یک عضو بسیار لذت‌بخش خواهد داشت و آن‌هم نسخه تورینگ استیشن است؛ اما جنسیس فاقد زیربرند پرفورمنس مخصوص خود است و بنابراین به نظر نمی‌رسد رقیبی در این بخش برای اروپایی‌ها بتراشد.

  • بحث مهم قیمت

فعلاً قیمت جنسیس G70 شوتینگ بریک در اروپا اعلام نشده اما برای فهمیدن اینکه خودروی موردبحث به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از سری ۳ تورینگ خواهد بود هوش زیادی نیاز نیست.

ب‌ام‌و 330i در آمریکا قیمت ۴۲۲۴۵ دلاری دارد درحالی‌که نسخه پایه G70 با قیمت ۳۸۵۷۰ دلار عرضه می‌شود. همچنین ما می‌دانیم که سدان G80 با ابعاد مشابه سری ۵ قیمت بسیار کمتری نسبت به این سدان آلمانی دارد و حتی با بهایی ارزان‌تر از سری ۳ عرضه می‌شود.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد رستمی نژاد

    ۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    انتخاب من بی ام و است .
    برسی هایش را دیدم خیلی خوب بود .
    الخصوص کیفیت ساخت عالی.
    عاشق اون آپشن دسته دنده کریستال هستم ، بسیار ماشین رو زیبا و شکیل میکنه.

    موافقم 6
    مخالفم 6
  2. RezaRs

    ۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1612 ديدگاه)

    پس نش کشی کدوم بهتره اقای ۲۶۴۶
    مهندس در بی ام و بهتره فضای جنسیس بهتر کدوم رو انتخاب کنیم ؟

  3. Amirreza

    ۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2733 ديدگاه)

    در کل انتخابم بی ام و هست ( به غیر از ظاهر خارجی ) ، بی ام و سری ۳ خیلی ماشین جذابیه ، اما جرئت و شجاعت جنسیس هم قابل تقدیره که برای رقابت با بزرگان آلمانی ماشین ساخته اما باید خیلی بیشتر تلاش کنه تا بتونه رقبای قدر ژاپنی و آلمانی و آمریکایی خودش رو بیشتر تحت فشار بزاره

    1. سپهر

      ۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (388 ديدگاه)

      به آلمان که هیچوقت نمیرسن ولی همین الانش از ژاپن بهتر شدن

  4. ""new ""RAMIN

    ۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    ناراحت نشید ها ولی با توجه به قیمت ها و کلاسشون هیچ کدوم به پای zeekr 001 نمیرسن. چند وقت پیش عکساشو داده بودم. بازم میدمشون.
    البته زیکر الکتریکی هست ولی خب…

    http://www.uplooder.net/img/image/99/6102a516127cee562b608e65e6a15c1e/1bf9cacbb1e25505010ac7c94a1b603803.jpeg
    .
    http://www.uplooder.net/img/image/33/52c2ca4ab8b019b18dff603d94cb0086/zeekr-001-9.jpg
    .
    http://www.uplooder.net/img/image/17/9b0c1916ec37cfda7a5589365e5b21cc/e77f769c23c0d2bb86854c46063ce25902.jpg
    .
    http://www.uplooder.net/img/image/29/04fef475d9257ac5cacedf50fc8fba6a/Zeekr-001-IMG001.jpg
    .
    http://www.uplooder.net/img/image/4/07dd7c985711115d8cd91d542becc205/Zeekr-001-IMG003.jpg
    .
    http://www.uplooder.net/img/image/30/d9ff0881b2afe93bc2cf964cdc01b7f8/2021-zeekr-001-100789350.jpg
    .
    اینم از عکس داخلش
    http://www.uplooder.net/img/image/66/530537f22fb951f63331aa2c55ceb3dd/ZEEKR-001-16.jpg
    .
    قیمت zeekr 001 از 42 هزار دلار شروع و در پایان به 56 هزار دلار میرسه…
    شوتینگ بریک هست. فوق سریع هم هست. جذاب هم هست. کیفیت هم برای خودش یه پا پورشس عکس داخلش داره اینو میگه…

    با زیر مجموعه لینک اندکو از همون اولش حال نمیکردم. فقط طراحی بیرونش خوب بود

    اما این zeekr از همون اول دله همه مونو برد! وای به حال محصولات آیندش.
    ( نمیتونید انکار کنید وقتی دل یه مرد 44 ساله میره نوجوانان و جوانان بماند.)

    .
    خیلی ها میگفتن وقتی بزرگان وارد صنعت خودرو برقی بشن تسلا دیگه دیده نمیشه.
    نیازی به حضور بزرگان نیست همین خودرو های چینی به مرور خوب حال تسلا رو جا آوردن و جا خواهند آورد. نیازی نیست بزرگان وارد شوند! ?

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. محمد رستمی نژاد

      ۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      رامین این همه زحمت میکشی برای نوشتن کامنت هایت..
      چرا عضو اصلی نمیشی؟!

    2. MOS

      ۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (715 ديدگاه)

      خدایی ۴۴ سالته ؟ ?

      1. mahan

        ۳ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        ???خدا نکشتت

      2. ""new ""RAMIN

        ۳ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        بار ها گفتم. خیلی بار… اما فکر کنم 44 رو دوست نداری ،خب 50سال خوبه ؟؟؟
        ( البته به زودی میشم 45 دیگه اون موقع باید بنویسم 45…)
        اصلا من وجود حقیقی ندارم ! از آینده اومدم دارم آینده رو میگم. ??

        اون چیزی که سبب میشه دیدگاه من با شما تفاوت داشته باشه در سن هست.

        هر وسیله نقلیه ای ربطی به مکان ساختش نداره. ربطی به برندش هم نداره.
        باید دید اون خودرو قیمتش چنده و چی بهت ارائه میده و رقباش کیا هستن.
        و چی در آستین خود نهفته…

        وقتی از مرز 40 سالگی میگذره دیدگاهت به پیرامون در هر چیزی عوض میشه.
        95 درصد افراد هم اینجوری هستن. کاریش هم نمیشه کرد.? البته نه در خودرو در هرچیزی نظرتون عوض میشه.

        http://www.globalchangan.com/data/upload/content/image/20210524/60ab0a858ba7f.jpg
        .
        https://p3.pstatp.com/origin/pgc-image/90dd9e3233b24b34b3887b3cd115408e.jpeg
        دیگه چیزی نرسید به ذهنم این عکس داره حد پایانی طراحی و کیفیت رو ارائه میده. اونم با قیمت سوناتا N LINE !!

        البته این یه چی دیگس…
        https://www.changan.com.cn/m/car/cs95-2019/images/meitu/2.jpg

        هرچند تا نبینید و برسی نکنید باور نخواهید کرد. اشکالی ندارد.
        زمان همیشه در این موارد به کمک انسان می آید!
        زمان حرف من را ثابت خواهد کرد.

        پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

        1. mahan

          ۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          رامین جان مرد بالای 40 ساله من!خرمدین بابا.من 40 ساله ها و بالای 40ساله یی رو تو اطرافم میشناسم که یکیش سدان اریون اسپرت داره یکی اس500 یکی 530 یکی 528 یکی x3 یکی e200,250 یکی لندکروز یکی پرادو یکی اوتلندر. راو4.سانتافه.سورنتو و …
          بنظرت دیگه بعد 40 سالگی ادم نباید یک ماشین درست و حسابی بشینه؟

    3. Amin

      ۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2187 ديدگاه)

      اره ،من این ماشین رو برسی نکردم و نمی شناسم، و لی واقعا طراحی اش خیلی خوبه ، خوب که … عالیه

    4. Farzad

      ۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      رامین ۱۰۰ میدم بی خیال شو

      1. mahan

        ۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        ببین اقا فرزادم داره برات هزینه میکنه.دیگه چی ازین بهتر.???
        تازه ماشینم میفرستیم برات ازین جدیدا

        1. Farzad

          ۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          ???

    5. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      دوتا چراغ بالای این زیگر میگر رو برداری میشه یه چارجر!دمت گرم رامین عجب گزینه هایی!???
      کسی که به تو نگفته بیا کارشناسی بده…

    6. RezaRs

      ۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1612 ديدگاه)

      اقا رامین واقعا ناپخته تر از ۴۴ سال رفتار کردین دو حالت داره
      اگه ۴۴ ساله هستید لطفا بیشتر شان خودتونو حفظ کنید و پخته تر عمل کنید
      اگر ۴۴ ساله نیستید و نمی توانید پخته تر عمل کنید دیگر دروغ نگویید
      انتظاری که از یک فرد ۴۴ ساله هست این نیست دوست عزیز شرمنده که در عمومی و در کامنت ها گفتم چون این مسائل باید سرپوشیده گفته شوند که بنده دسترسی به شما نداشتم تا الان هم خود کنترلی کرده بودم که نگفتم ولی دیگه الان لازم دونستم به خودم که بگم
      مانا و بدور از گزند

    7. mahan

      ۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      این چیه حاصل لقاح مصنوعی فراری با پورشه هست.
      ای مرد 44 ساله ای مرد تنهای شب با خود چه کرده ای؟با ما چه می کنی؟با انها چه خواهی کرد؟
      چه گویمت تورا!***

      1. mahan

        ۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        اقا من خودم تهشو سانسور کردم یک حرف رو ستاره گذاشتم شما چرا دوباره زحمت کشیدید???❤

  5. hssn

    ۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (491 ديدگاه)

    هردو به شدت جذابن اما انتخاب من بین این دو تا قطعا بیمر خواهد بود
    بخاطر امنیت خاطر بیشتری که به بهش دارم و همچنین تنوع مدل های بیشتری که سری سه داره
    اما جنسیس رو هم تحسین میکنم میتونه موفق باشه بنظرم در آینده

    موافقم 2
    مخالفم 1
  6. مسعود

    ۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    نمیشه این دو خودرو رو ادغام کرد و ظاهرش جنسیس باشه باطنش bmw؟
    لامصب ظاهر جنسیس خیلیییی قشنگ و دلرباتره

  7. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    ایکاش این جلوپنجره این مدل ب‌ام‌و مال سری ۳و۴بود نه اونی که هست! این یکی ب‌ام‌و خیلی قشنگتره…
    بین این دوتا هم من ب‌ام‌و رو انتخاب میکنم،منطقی ترین و بهترین انتخاب…

    1. UNIVERS

      ۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (51 ديدگاه)

      اقای آبتین خیلی ممنون از پاسخ گویتان.
      بعد شما گفتی یکی که درحال بازسازی جیپ آهو بود برای بدنه فقط 8 میلیون پول داد
      و هزینه باز سازی آهو بالا هست.
      خب یه سوال. با 210 میلیون یه آهو حدودا سالم پیدا کرد و بعدش میشه با 150 میلیون ماشین رو نو کرد ؟؟ منظورم نو صفر کیلومتر عین 50 سال پیش. البته اولویت موتور هست. اگه پول باشه قطعات هم باشه زمان بازسازی چه قدر میشه ؟ 6 ماه ؟؟

      یه آشنایی داریم میگه آهو دنگ و فنگش بالاس اگه خوش شانس باشی و قطعات باشه و منم روزی 3 یا 4 ساعت روش وقت بزارم حداکثر 3 ماه طول میکشه.

      یه چیز جالب که فهمیدم اینکه نوآ واقعا ارزونه. قیمت نوآ بین 65 الی 120 میلیون تومن هست که فکر کنم اگه 80 میلیون تومن هم صرف هزینه باز سازی کنم خیلی منطقی باشه
      و 200 میلیون به جای پول دادن به 206 تیپ 2 و 405 بشه یه نوا بازسازی شده گرفت خیلی خوب میشه. ولی همون دوستمون که گفتم میگه 3 ماه زمان میبره بازسازی آهو البته به شرطی که من روش خیلی کار کنم بهم گفت هر 3 یا 4 ماه باید بیاری پیش من یا کسی که کارش رو بلده کل ماشین رو برسی کنه مشکلی نداشته باشه چون پس از بازسازی عیب و ایراداش ممکنه یواش یواش معلوم شه. این حرف راسته ؟

      به اون آشنا مون هم گفتم گفتش :
      ‘کلا حرف کلاسیک رو نزن، که برم آهو بخرم با ته پولم کوییک. یا سمند میگیرم یا پارس.’
      آشنامون که داستاشن کنسل شد.

      حالا بریم سراغ خودم.
      والا یه تیبا صندوق دار بیشتر ندارم ? چی کار کنم ؟؟ خودرو های داخلی که بدرد نمیخوره.چینی ها هم باید صفر بگیرم که قیمتش بالا 400 میلیون هست اون قدر پول ندارم کره ای دست دوم هم جدید نیست قدیمی هست تازه کارکدشون هم بالاس اگه ارزون پیدا بشه اروپایی و ژاپنی هم که قیمتاشون سر به فلک کشیده.

      ماشینمم میخوام عوض کنم. البته نه فعلا در طی ماه های آینده. به نظرتون کلا دور کلاسیک رو خط بکشم برم سراغ همین خودرو های قدیمی داخلی مثل پارس سمند و و و
      ???
      علاقه که به کلاسیک دارم پولم فوق فوق فوقش بشه 300 میلیون. چی کنم ؟
      خودم به ایمپالا خیلی علاقه دارم ولی یه ایمپالا فوق العاده داغون پیدا کردم مرده میفروشه ولی کلا نابود شده باید بازسازیش کرد. قیمتش 220 میلیونه هزینه بازسازیش بالای 250 میلیون میشه. ایمپالا نمیشه آهو هم مثل اینکه قطعاتش به دشواری پیدا میشه.
      این نوآ مثل اینکه گزینه خوبی هست ولی من نوآ دوست ندارم ! پونیتتک که قیمتش فوق گرون هست. کادیلاک فیلت ویلد دوست دارم اونم خیلی گرونه. ولی دلم بدجوری به آهو افتاده. من زیاد با ماشین جایی نمیرم. فقط هر 2 هفته نقطه A میرم D و ماهی 1 بار هم میرم بیرون تهران. هر فصل هم میرم مسافرت شاید هم هر نتونم برم بشه هر 6 ماه یه بار. زیاد از خودرو استفاده نمیکنم. شما پیشنهاد چی میدید ؟

      کی از کلاسیک داره و زمان طولانی هست از اون استفاده میکنه ؟ راهنمایی کنید لطفا
      سپاس.

      1. مانی

        ۳ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        دوست عزیز وقتی‌ میخوای اینهمه سرمایه(وقت+پول)هزینه کنی‌ ماشین هائی رو انتخاب کن که
        در بیرون از کشور هم کلاسیک به حساب بیان
        متاسفانه تو ایران خیلی‌ از ماشین‌های کهنه و قدیمی‌ که تنها کهنه هستن کلاسیک حساب میشن

        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          الان بنظرت پیکان یا پی کی هم کلاسیکن؟ چون فقط کهنه حساب میشن؟کی الان خارج کشور می‌ره با یه ماشین کلاسیک پز بده وقتی بهترین مدل ها اونجاها ریخته،حتی افغانستان و عراق هم پره از تمام ماشین های مد روز.‌..

      2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        سلام مجدد آقای univers،انجام وظیفه بود…
        حالا….
        اگه شما پولشو داری یه آهوی تر و تمیز بخر که ایراداش کمتر باشه و هزینه بازسازیش هم کمتر،البته من موندم اون دوستتون چجوری توی ۳تا۴ماه یه ماشینی مثل آهو رو بازسازی می‌کنه چون من اینجا تو کرمونشاه آشنا سراغ دارم بابت جمع کردن یه موتور نوا ۳ماه فقط زمان برد تازه تا روش وصل کردن ۱۰روز دیگه هم طول کشید! بازسازی یه ماشین از صفر تا صد کار خیلی هزینه بر و البته زمان بریه و به این راحتیا نیست،احتمالا دوستتون یه تیم ۱۰،۱۵نفره برای این کار داره?…
        ″چون پس از بازسازی ممکنه عیب و ایراداش یواش یواش معلوم شه،این حرف راسته؟″
        معلومه که راسته،این ماشین های قدیمی کلا صاحب زیاد داشتن و هرکدوم هم انتظار یه کاربری متفاوتی از این نوع ماشین ها رو دارن،الان مال خودم نزدیک ۱۷تا برگه سند داشت!!جدی جدی ۱۷تا صاحب قبل من!جالبم اینجاست زیادم کار نکرده همش خوابیده بوده،از اینا گذشته،شما اگه واقعا علاقه به ماشین کلاسیک داری از یه انتخاب منطقی توی بازار کلاسیکا شروع کن،الان من یکی خودم عاشق کاپریس هستم اولین ماشینی که منو عاشق دنیای ماشین کرد همین ماشین بود و ارادت خاصی هم به این ماشین داشتم،از سه سالگی تا الان، اما پولم نرسید و خودتم بهتر میدونی کاپریس خیلی گنده تر و یغور تر از نوا هستش و کنترلش توی ترافیک خیلی آزاردهنده ست،برای همین از منطقی ترین انتخاب یعنی نوا شروع کردم که به جرئت میتونم بگم بهترین گزینه برای کلاسیک سواری هست،خوش فروشم هست قطعاتشم به نسبت بقیه خیلی راحت تر پیدا میشه،اگه اولین باره که کلاسیک سوار میشی،نوا بهترین گزینه ست،اذیتتم نمیکنه،شک نکن…
        این پاراگراف پایین جواب سوال آخر کامنتتون بود،به علاوه شما زیاد هم جایی نمیرید برای همین خیلی میتونه عالی باشه نوا براتون،الانم که ۳۰۰میلیون دارید میتونید نوا رو بطور کامل بازسازی کنید یا اینکه گزینه های دیگه‌ای مثل ایمپالا هایی که به شکل کاپریسن یا بیوک اسکای‌لارک و حتی مدلایی از کادیلاک سویل هم پیدا میشن،از من به شما نصیحت،خرید فرغون های داخلی فقط لذت کشی هست،نه جذابیتی دارن نه حس خاصی،فقط جا افتادن همین، البته بازم تاکید میکنم که این دیدگاه منه و شاید شما با من موافق نباشید،درهرصورت من تا جایی که تونستم راهنمایی کردم،موفق باشی…

        1. UNIVERS

          ۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (51 ديدگاه)

          آقای آبتین خیلی ممنون از راهنمایی تان. ???.
          حالا از چندین نفر در خانواده و آشنایان پرسدیم. از دوستان اینجا و چندتا سایت دیگه هم کمک گرفتم. بهتره خودم برم برسی از نزدیک قیمت ها هزینه و و و

          ممنون از راهنماییتان.

  8. Kf

    ۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (524 ديدگاه)

    تا نیاد و برسی نشه این چیزا فایده‌ای نداره اما ظاهر G70 خیلی خوشگله با این که نسخه فرست ادیشن هستش
    خیلی سخته از سری سه بگذری

  9. محمد

    ۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بی ام و انتخاب منطقی تری هست

  10. e36 s62

    ۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (722 ديدگاه)

    باید ببینیم جی هفتاد موفق میشه چون اولین تجربه جنسیس هست

  11. Chevy.c

    ۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    به نظر من جنسیس انتخاب منطقی تریه

  12. mahan

    ۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    منکه طاقت سوار شدن اینارو ندارم دست خودم نیست نمی تونم.می خوام وصیت کنم وقتی مردم منو با سدان ببرن خاک کنند.تازه صندلی جلو هم میشینم یعنی بنشونندم نه بنشانند مرا. ???

  13. England

    ۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    عجب طراحی داره این جی 70 خوشمان آمد :D
    ولی چه کنم آلمانیا رو بیشتر دوست دارم

  14. خوشنام

    ۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (215 ديدگاه)

    جنسیس بهترین انتخاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا