هیوندای

هیوندای اکسنت 2015، مدعی آرام کره‌ای

برخی از مدل‌ها حق بزرگی بر گردن یک مجموعه داشته و به‌نوعی پیشاهنگ و قافله‌سالار آن محسوب می‌گردند؛آن‌ها هستند که مسیر را برای دیگر مدل‌ها هموار نموده و بار ملامت و شکایت را بر ذمه خویش حمل می‌نمایند. شاید بتوان مدل ACCENT هیوندای را از این زمره دانست، این قهرمان کوچک، که همواره نامش تحت‌الشعاع آوای گوش‌خراش برادران مهترش واقع شده و از او کمتر یاد شده و می‌شود؛ خودرویی که جانشین خلف EXCEL است و ادامه‌دهنده راه او.

2015 Hyundai Accent
۲۰۱۵ Hyundai Accent
نسل اول این خودرو در سال ۱۹۹۴ میلادی، به‌جای سلف خویش EXCEL، روانه بازارهای جهانی شد. از همان آغاز، به دلیل زیبایی و کیفیت نسبی که از آن برخوردار بود و همچنین بهای پایین‌ترش نسبت به همتایان غربی و ژاپنی، به‌سرعت توجهات را به‌طرف خویش جلب نمود، تا جایی که با چندین نام متفاوت در اقصی نقاط دنیا تولید و عرضه شد، مثلاً با نام دوج ATTITUDE در مکزیک و دوج بریسا در ونزوئلا و یا هیوندای به ریو در پورتوریکو و…
2015 Hyundai Accent
۲۰۱۵ Hyundai Accent
نسل دوم این خودرو هم در سال ۲۰۰۰ میلادی به جهانیان معرفی شد. ناگفته نماند که این سری از ACCENT در کشورمان هم با نام VERNA مونتاژ می‌شد، تا آنکه با تشدید تحریم‌ها از چرخه تولید خارج گشت. سری بعدی یا نسل سوم این خودرو در سال ۲۰۰۵ میلادی و نسل چهارم یا فعلی آن نیز در اواخر سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازارشدند. واپسین سری این خودرو هم توانست موفقیت اسلافش را در مقیاس بیشتری تکرار نماید، تا حدی که این خودرو – که در روسیه به نام هیوندای سولاریس مونتاژ می‌شود- قادر شد در سال ۲۰۱۱ میلادی، عنوان پرفروش‌ترین خودروی آن کشور را به دست آورد. علاوه بر این، نسل سوم اکسنت هم توانست نام نیکی را از خود در زمینه کیفیت و دوام درازمدت به‌جای نهد، به‌طوری که در شاخص VDS این موسسه – که به ارزیابی قابلیت اطمینان خودروها پس از سه سال می‌پردازد- توانسته در کنار رقبایی همچون هوندا FIT و کیا ریو بالاترین رتبه‌های جدول را در کلاس خودروهای -SUB COMPACT- از آن خود نماید. این امر خودش به تنهایی بیانگر آن است که خودروهای کره ای از لحاظ دوام پا به پای ژاپنی‌ها در حال حرکت‌اند و مرز بین آن‌ها – لااقل در این زمینه خاص- روزبه‌روز کمرنگ‌تر می‌شود. نسل فعلی این خودرو علاوه بر کشور کره جنوبی در ممالکی همچون چین، هندوستان، روسیه و همچنین کشور آفریقایی موزامبیک تولید می‌شود.
2014 Hyundai Accent
۲۰۱۴ Hyundai Accent

خلاصه بررسی

کل امتیاز این خودرو:۳.۵ از ۵

درگذر سال‌ها و هنگامی‌که به نظر می‌رسید که طراحان هیوندای در حال غرق شدن در وضعیت موجود هستند، تصمیم بر آن شد که شور و نشاط بیشتری به‌تمامی مدل‌های این برند تزریق شود. هیوندای اکسنت ۲۰۱۵ عهد نموده که با رقبایی همچون هوندا سیویک و نیسان سانی به رویارویی بپردازد.

2015 Hyundai Accent
۲۰۱۵ Hyundai Accent

نمای ظاهری

هیوندای اکسنت مدل ۲۰۱۵ از سیمایی دلپذیر برخوردار است، با آنکه از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون دگرگونی‌های اندکی در آن روی داده است، ولی مثل همیشه بهتر از نمونه‌های پیشین اش به نظر می‌رسد.چراغ‌های جدید جلو، به همراه نوارهای LED بر روی آن و همچنین ردیفی جداگانه از دیودهای LED، که در کف پیله لامپ‌های چراغ راهنما جای خوش نموده‌اند، سیمای بیرونی آن را شاخص‌تر و با هویت‌تر کرده است.

2015 Hyundai Accent
۲۰۱۵ Hyundai Accent

کابین

جهش‌ها و خیزش‌هایی که در نمای بیرونی این خودرو رخ داده، به درون آن نیز راه یافته و اثراتش را بر کنسول میانی مرتب و خالی از آشفتگی این خودرو، باقی نهاده است. برای جبران کمبود استراحتگاه میانی دست در این خودرو، هیوندای به‌طور جزئی دسته صندلی سمت راننده را به سمت پایین کشیده است. با این وجود، به‌منظور پایین نگه داشتن هزینه‌ها، حدود ۸۰ درصد از اجزای داخل کابین با پلاستیک سخت ساخته شده، که این امر شامل حال آفتاب‌گیرهای جلو نیز می‌گردد! با وجود اینکه جای پا و فضای سر در نشیمنگاه‌های عقب کافی هستند ولی فضای متعلق به نفر سوم در آن چندان کافی نبوده و کمی تنگ می‌باشد.

2015 Hyundai Accent Interior
۲۰۱۵ Hyundai Accent Interior

مهندسی

شاسی هیوندای اکسنت ۲۰۱۵ با استفاده از مکانیزم پراکندگی بار در تصادفات ساخته شده است. در این مکانیزم، در صورت وقوع تصادف از روبرو (شاخ به شاخ)، نیروی حاصل از برخورد در سه مسیر متفاوت توزیع شده و انرژی ناشی از آن نیز در جهت حفاظت بیشتر خودرو، جذب می‌گردد.

2015 Hyundai Accent Engine
۲۰۱۵ Hyundai Accent Engine
آنچه که در این خودرو ارائه می‌شود

هیوندای اکسنت مدل ۲۰۱۵ با دو پیشرانه متفاوت ۱.۴ و ۱.۶ لیتری، که در زیر کاپوتش قرار دارند، در دسترس مشتریان خواهد بود. توان خروجی نمونه ۱.۴ لیتری، معادل ۹۹ اسب بخار ارزیابی شده و گشتاور آن نیز برابر با ۱۳۳ نیوتن متر است، پیشرانه ۱.۶ لیتری کمی قوی‌تر از آن بوده و توانی معادل ۱۲۲ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۵۶ نیوتن متر را ارائه می‌دهد. هیوندای در جهت اضافه نمودن چاشنی هیجان به این خودرو، کاری را صورت داده که این روزها تقریباً به رویه ای رایج در میان همه سازندگان درآمده و آن‌هم اضافه نمودن گزینه تعویض دنده از پشت فرمان می‌باشد.

2015 Hyundai Accent
۲۰۱۵ Hyundai Accent

جمع‌بندی نهایی

با توجه به برچسب قیمت ۴۳۵۰۰ الی ۵۳۵۰۰ درهمی این خودرو، در مجموع هیوندای اکسنت از نمایی خوبی برخوردار است و همچنین مدلی راحت و مقرون‌به‌صرفه برای یک خانواده کوچک می‌باشد. تجهیزات استانداردی همچون شیشه‌های برقی، پورت USB و نیز اتصالات بلوتوث در آن وجود دارد که مجموع همه این موارد، نوید خریدی امیدوارکننده را به مشتری می‌دهد.

نکات مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»

طرح جدید چراغ‌های جلو نمایی زیبا را به این سدان کره ای اعطا نموده است.

بهای بسیار خوب این خودرو، خرید آن برای توده‌های مردم مقرون‌به‌صرفه می‌کند.

نکات منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»

فقدان محفظه ذخیره‌سازی و انبار کالا برای سرنشینان عقب.

[jwplayer mediaid=”۱۰۱۹۴۲″] [دانلود ویدئو]

مشخصات فنی

نمونه ۱.۴ لیتری:

حجم موتور: ۱۳۹۷ سی‌سی

توان: ۹۹ اسب بخار در ۶۳۰۰ دور/ دقیقه

گشتاور: ۱۳۳ نیوتن متر در ۵۰۰۰ دور/دقیقه

شتاب صفر تا صد: ۱۳.۴ ثانیه

حداکثر سرعت: ۱۸۰ کیلومتر

نوع جعبه دنده: ۴ سرعته اتوماتیک

مصرف سوخت: ۵.۹ – ۶.۳ لیتر

نمونه ۱.۶ لیتری (ارائه شده در ایران):

حجم موتور: ۱۵۹۱ سی‌سی

توان: ۱۲۴ اسب بخار در ۶۳۰۰ دور/دقیقه

گشتاور: ۱۵۶ نیوتن متر در ۴۲۰۰ دور/دقیقه

شتاب صفر تا صد: ۱۱.۴ ثانیه (در برخی از منابع ۱۰.۵ ثانیه هم ذکر شده است)

حداکثر سرعت:۱۸۴ کیلومتر (در برخی از ۱۹۰ کیلومتر هم ذکر شده است)

نوع جعبه دنده: ۴ سرعته اتوماتیک

مصرف سوخت: ۶ – ۶.۴ لیتر

سیستم تعلیق جلو: مک فرسون استرات با فنر پیچشی

سیستم تعلیق عقب: محور پیچشی

ابعاد

طول/عرض/ارتفاع: ۴۳۷۰/۱۷۰۰/۱۴۵۷ میلی‌متر

فاصله بین دو محور: ۲۵۷۰ میلی‌متر

وزن:۱۰۸۷ الی ۱۱۹۰ کیلوگرم

حجم صندوق بار: ۳۸۹ لیتر

ظرفیت باک: ۴۳ لیتر

اندازه تایرهای جلو وعقب: ۱۹۵/۵۰ R 16 (نمونه ۱.۶ لیتری عرضه شده در ایران)

ایمنی

کسب ۴ ستاره ایمنی از موسسه NHTSA آمریکا

این خودرو در انستیتو بیمه ایمنی بزرگراه‌های آمریکا (IIHS) نیز تست شد و توانست در بخش‌هایی همچون استحکام سقف، حفاظت سر و صندلی‌ها و برخورد از نیمه جلو، بالاترین رتبه یا نمره خوب (GOOD) را از آن خود نماید. علاوه بر آن در برخورد از بخش کناری (بغل) خودرو هم امتیاز قابل قبول را دریافت نمود ولی در تست برخورد از کناره جلو و یا همپوشانی کوتاه (SMALL OVERLAP) نمره ضعیف را کسب کرد.

مجهز به ۶ عدد ایربگ (راننده، سرنشین جلو، جانبی، پرده ای)

سیستم ضد بلوکه ترمز ABS (ترمزهای هر چهار چرخ دیسکی می‌باشد)

سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD

سیستم کمکی ترمز EBA

سیستم کنترل پایداری ESC

کمربندهای ایمنی با قابلیت پیش کشانندگی و تنظیم ارتفاع

برخی از تجهیزات رفاهی این خودرو

سانروف برقی و دوحالته به همراه سیستم ایمنی

چراغ‌های مه شکن جلو

کامپیوتر سفر (TRIP COMPUTER)

سیستم ورود بدون کلید (KEYLESS)

مجهز به نمایشگر سوپر ویژن

مجهز به سیستم ECO DRIVING

چراغ‌های هالوژن جلو به همراه LED و سیستم AUTOLIGHT

کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان + MP3 + CD + بلوتوث + پورت‌های ارتباط با AUX،USB،IPOD و IPHONE

تهویه مطبوع اتوماتیک

صندلی‌ها با روکش ترکیبی

محفظه نگهداری عینک

سنسورهای پارک عقب خودرو

دوربین دید عقب

چراغ‌های ترکیبی عقب

2015 Hyundai Accent
۲۰۱۵ Hyundai Accent

قیمت

در ایران: ۱۰۴.۲ میلیون تومان (نمونه ۱.۶ لیتری – ثبت نام در نمایندگی)

در امارات: ۴۳,۵۰۰ درهم (نمونه ۱.۴ لیتری) – ۵۳,۵۰۰ درهم (نمونه ۱.۶ لیتری)

Hyundai-Accent-2013
نوشته: سام کاویانی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۸۰ دیدگاه‌ها

  1. کافر مقدس

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    104تومن ! 14هزار دلار ضبدر چند شده؟

    https://www.hyundaiusa.com/accent/index.aspx

    سایتش عجیب اتمسفر سایت فورد رو داره!

    1. Maysam..LaFerrari

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (581 ديدگاه)

      اگه 14000 دلار رو ضربدر 3400 تومن کنیم میشه حدودا 48 ملیون تومن !!! 56 ملیون تومن ایرانیا دارن اضافه برای این ماشین پول پرداخت میکنن!! عجب کشور باحالی داریم…البته میدونم مقصر اصلی گمرکه

      1. aref

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (29 ديدگاه)

        مقصرگمرکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قانون مالیات و تعرفه رو جای دیگه تصویب می کنند و گمرگ فقط اجرا می کند( البته تعرفه ها فقط برای حمایت از خودرو ساز داخلیه یکموقع فکر نکنی دولت برای پولش دندون تیز کرده )

        1. ISS

          ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (27 ديدگاه)

          اخه کاشکی این خودرو ساز داخلی یکم به خودشون رهم میکرد تا دلیلی داشته باشن ازش دفاع بکنن
          به ایرانخودرو گفتن باید دنا رو با قیمت شورای رقابت به بازار بدی ایرانخودرو هم گفته نه اگه نذارید با قیمتی که خودم میگم بدم به بازار میتونم به سوریه و عراق و این کشورا با سود بالاتر بفروشم

        2. ISS

          ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (27 ديدگاه)

          این پراید که میبینین فورد سال 1985 بصورت هاچ بک دو در (فابریکی دو در زدن) تولید کرد چند سال به عنوان نا امن ترین خودرو رتبه اورد
          بعدش لیسانسش رو داد به کره بعدش ماله سایپا شد
          حالا ما تازه اومدیم چراغاشو عوض کردیمو وانتش کردیمو و…. خلاصه سایپا هزار جور رنگش کرد و به ما چاپوند

    2. میثم

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (59 ديدگاه)

      دقیقا ضربدر 2.15 شده!!!

    3. فرهاد تبریزی

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (90 ديدگاه)

      من از این ماشین خیلی خوشم اومده بود ولی هر جورم حساب کنی به این پولی که میدن ارزش نداره.مخصوصا اون 8 درصد واسه ادم خیلی زیاد میاد که حساب کنی تو این ماشین 10میلیون باید همینجوری بدی هوا.البته تو همه ماشینا هست ولی اسان موتور یه قیمت ماشینو میزنه یه 8درصد که یه کم…

    4. آرماااام

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام ببخشید بچه ها این سوالم بی ربطه که میپرسم،خودرو دنا که یه خودرو ملیه با دوتا موتور ۱/۵و۲لیتری میخواد بیاد ولی اون که موتورش حجمش کمتره چرا قیمتش بیشتره؟کسی میدونه چرا؟
      توی سایت باما دیدم(یه سایته مربوط به فروش خودرو)

      1. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        درود
        1- اصلا عرضه نمونه2 لیتری این خودرو منتفی شد و همه با پیشرانه1.7 (نه1.5لیتری) هستند!
        2- اگرم قیمت نمونه1.7لیتری زیاد تر بود جای تعجب نداشت چون قدرت بیشتر و گشتاور بیشتر همراه با مصرف کمتری ارایه میداد.
        اون باما هم فقط اون قسمتش برای پر کردنه و هنوز دنا تحویل داده نشده.
        3-البته معدود دنا هایی در سطح شهر تهران مشاهده میشوند که این خودرو های خارج از فروش سراسری بوده و به قیمت51 میلیون تومان فروخته شده اند.
        4-وسلام نامه تمام

        1. "Amir"

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (728 ديدگاه)

          با این قیمت به نظرم رنو اسکالا(مگان جدید) میتونه گزینه ی بهتری باشه هم از نظر کیفیت کابین،سواری و…

        2. 4MATIC

          ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1051 ديدگاه)

          خوب دخ تومن دیگه ادم می ده النترا رومی خره

  2. امیر

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    واقعا 104 میلیون تومان نمی ارزه

    1. Mostafa&S

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (318 ديدگاه)

      با این پول میشه مزدا 3 خرید…

      1. سجاد

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (64 ديدگاه)

        تو منطقه آزاد (انزلی) که خیلی طرفدار داره!
        اینجا حدود 55 تومنه .
        یه سدان متوسط با ظاهری جذاب و مصرف کمتر از پراید .

        1. Zonda R

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          بعد از تغییرات زیباتر بنظر میرسه
          بخصوص گرافیکه چراغایه جلوش
          تو سگمنت سختی میجنگه جایی که یاریس غوله طوله عمر فیستای زیبا مزدا 2 تازه نفس و هوندا فیت شورلت سونیک و…محکم ایستادن و دایه ی بهترین بودن رو دارن
          ولی شرایط گارانتی بلند مدت و قیمته پایین تر نسبت به رقبا و البته کشف بازارهایه بکر تونسته فروش مناسبی داشته باشه
          اماااااا
          در ایران زمانی که 85 تومن بود ارزش فکر کردن رو داشت اما با 105 تومن بنظرم هم یاریس 2015 صفر هست هم میشه با کمی صرف هزینه بیشتر تا 10 تومن یه دست دومه خوب و تمیز از سگمنت های دیگه خرید
          و البته ریو هم هست که تقریبا 12 تومنی ارزونتر هستش
          ولی پسرفت زیادی در ارزشه پول و قدرت خرید کردیم
          روزگاری مدل 1992 در ایران تاکسی بود
          بعد مدل جدیدش هم قیمته سمند بود و مونتاژش میکردیم
          اما حالا چی باید 3 برابر بیشتر پول بدیم
          و در قبالش چی دریافت کنیم
          ممنون که خوندید

      2. TerraByte

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (116 ديدگاه)

        MG350 هم هست! 20 میلیون از این ارزونتره ولی تفاوت آنچنانی با هم ندارن که 20 میلیون بیارزه!!

        1. سجاد

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (64 ديدگاه)

          طراحی کم جزئیات و داشبرد کچل MG گویای همه چیزه!
          در مقابل دکمه های روی فرمان و علائم کنار دسته دنده ی اکسنت هم بک لایت دارن . . . این یعنی جزئیات کم نظیر در طراحی که در این رده قیمت بی نظیره!!!

        2. TerraByte

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (116 ديدگاه)

          آقا سجاد 20 میلیون واسه دکمه های رو فرمون و دنده پشت فرمون !!!
          البته داشبورد MG هم به نظر من ساده و زیباست و مشکل خاصی توش نمیبینم.

        3. سجاد

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (64 ديدگاه)

          حتی اگه این دو ماشین با این اختلاف قیمت به یک اندازه امکانات داشتن و طراحیشون مثل هم بود ، بازهم اکسنت یک “هیوندا” بود و MG یک MG
          .
          بذار یه مثال برات بزنم!
          من چند روز پیش رفتم گوشیم رو بفروشم ، چند جا مراجعه کردم اما وقتی برند گوشیم (که غیر چینی هم هست) رو میگفتم طرف ندیده میگفت نمیخریم!
          چرا؟
          چون این برند تو ایران تو بورس نیست .
          بهرحال هیوندا هیونداست و MG هم MG . . .

    2. afish

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (32 ديدگاه)

      خدارو شکر من 104 میلیون ندارم ولی اگه داشتم 10 15 میزاشتم روش النترا یا کرولا میخریدم کاری که اکثر اونایی که 104 میلیون دارن میکنن

      1. نوید

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        آقا حرفت که درست ولی کلا النترا رو با کرولا مقایسه نکن!!!!!!!!!!

  3. AliZeus

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (419 ديدگاه)

    105 میلیون واسه یه موتور 125 اسبی یکم گرونه..90 خوب بود.

  4. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    104.200.000 تومن!!!
    ما موظف به پرداخت پول خون پدر خیلی ها هستیم ظاهرا…
    :| :| :| :|

      1. REZA

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1406 ديدگاه)

        اولی رو ول کن حیف دومی
        حیف …..

        1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          از بنزه ناراحت نیستم
          اون فیگور غرورمندانه منو کشته که هرچی فکر می کنم نمیفهمم فازش چیه!!! :|

    1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      هه :-D :
      http://s6.uplod.ir/i/00526/pi8h0uuf9x1r.jpg
      این برای احمد:
      http://s6.uplod.ir/i/00526/occwyhqgzg2x.jpg
      این برای میلاد:
      http://s6.uplod.ir/i/00526/mzp7qgq09pma.jpg
      اینا برای خودم:
      http://s6.uplod.ir/i/00526/tb5h9wtblh37.jpg
      این دوباره برای میلاد:
      http://s6.uplod.ir/i/00526/wkz2mx2wdtm4.jpg
      اینام برای آقا حسین گل:
      http://s6.uplod.ir/i/00526/klsc1u1dmt42.jpg
      http://s6.uplod.ir/i/00526/6x1vk2av3jz9.jpg
      http://s6.uplod.ir/i/00526/5io1lx520u81.jpg
      http://s6.uplod.ir/i/00526/y6jho0haubxu.jpg
      http://s6.uplod.ir/i/00526/5i4zk9d27fyb.jpg
      ممنون از جناب James Cumming بابت این عکس های زیبا…
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      الکی مثلا من مجری تلویزیونم :-D

      1. REZA

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1406 ديدگاه)

        اقا رضا مثل اینکه شما هم مثل من از ماشین های کلاسیک خوشتون میاد

        1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          مرسدسه و کلاسیکش !!!!

      2. Zonda R

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        رضا عزیز
        عکسهات عالی بودن

        1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          قابل شما رو نداشت
          اگه فرستادن، بازم میذارم … ;)

      3. حسین

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        درود. رضا جان دمت گرم داداش خیلی باحال بودن. اولی رو که باز کردم، دیدم آرم بنز روشه شک کردم که برای من گذاشتی! بعد که دیدم عکس هنریه یادم افتاد…

        الکی مثلا من عکاس هنریم :-D

      4. حسین

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        رضا جان این عکس بی ربطه ولی قبلا راجع به تکنولوژی ای که ب ام و داره روش کار میکنه گفته بودم، اینم عکسش:

        http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/BMW-CES-automated-driving-01.jpg

        1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          رانندگی خودکار با اجرای حرکات نمایشی؟!؟!؟!
          .
          .
          .
          ما هم چند تا چیز داریم به زودی رو میکنیم ;)
          منتظر باشین!

      5. Ahmad..F12

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        رضـــــــــــا….. :) :) :) :)

        عاشقـتــــــــــتم….

    2. Mostafa&S

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (318 ديدگاه)

      داداش رضا نمیدونم ایران چرا اینجوری شد هر قیمتی دوست دارن رو ماشین میزارن انگار مملکتو خریدند…
      ارادت

      1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        والا اصلا خیلی قیمت ها اصلا معلوم نیست رو چه اساسیه
        حرفی نمیمونه که آدم بزنه :|
        مخلص شما هم هستیم…

  5. REZA

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    گرونه
    نمیدونم چرا بعضی ها اینو میخرن
    با این پول میشه یاریس خرید

  6. امیر محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    هاچ بک بود بهتر بود با صندوق تاقریبا زشته

    1. جواد

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (79 ديدگاه)

      فکر کنم تاقریبا یعنی خیلی

  7. alireza

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من میتسوبیشی لنسر 1600 سی سی خیلی سر تره چون هرچی باشه یک ژاپنیه

  8. Pooya

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (398 ديدگاه)

    سلام، اگه ۱۲۰ میلیون داشتید ( من ندارم ) چه ماشینی می خریدید؟

    1-MG6 لایک
    2-Camry دیسلایک
    3-دیگر ( نام ببرید، البته لطفا )

    1. REZA

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      هوندا سیویک
      نسبت به قیمت تکنولوژی و کیفیت بسیار خوبی داره

      1. REZA

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1406 ديدگاه)

        تویوتا کورولا هم دوست دارم

    2. غمگین

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (143 ديدگاه)

      نیسان تیانا کارکرده.

      1. REZA

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1406 ديدگاه)

        تو این مملکت به ماشین صفر هم نمیشه اعتماد کرد
        شما می خوای دست دوم بخری
        عزیزم اینجا ایران است مرکز […] جهان

    3. محمدرضا ♥BMW♥

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (290 ديدگاه)

      با 120 تومن که کمری نمیدن کمری با اپتیما و سوناتا مقایسه میشه که 100% کمری بهترین گزینس اما اگرم 120 تومن بود دیگه خیلی بهترین گزینه میشد با 120 تومن ام جی 6-النترا-سراتو-کرولا-سیویک-مزدا3 میشه خرید که انتخاب من ام جی 6 هست. :)

    4. مهدی

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من اگه 120 میلیون داشتم ی آزرا 2011 میخردریدم خیلی خوشگل و با کلاسه

    5. hamid reza

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (381 ديدگاه)

      1.ام جی 6(0کیلومتر)
      2.میتسوبیشی لنسر 1800(2014 0 کیلومتر. 2015 130 ملیون هست)
      3.هوندا سیویک(0 کیلومترش فکر نمیکنم باشه دیگه)
      4.تویوتا جی تی86(اپشن پایه2013)(0کیلومتر)
      5.سوزوکی کیزاشی(دست دوم)
      6.مزدا3(دست دوم)
      7.نیسان قشقایی(دست دوم)
      8.رنو اسکالا و فلوئنس(0کیلومتر)
      9.کیا سراتو(0کیلومتر)
      10.هیوندایی الانترا(0 کیلومتر)
      11.الفارمئو میتو (دست دوم)
      به ترتیب نیس نوشتم اومدم پایین امیدوارم مفید باشه :)

    6. Ali

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (266 ديدگاه)

      بدون شک آزرا دست دوم.

      1. نوید

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        شنیدی میگن مورچه چیه که کله پاچش چی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟…

    7. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      الفا میتو کارکرد کم یا 15 تومن دیگه روش میذاشتم 0شو میخریدم
      هیوندای ولستر2014 0 کیلومتر هم بد نیس

  9. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    من ام جی 350 رو انتخاب میکنم . قیمتش معقول تره . اما خب این هم بازار بهتری

    داره و هم موتور بهتری . اما 104 نمیرزه .

  10. mahdi

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود
    داش میلاد دیگه از ما یادی نمیکنی
    با ما به از این باش که با خلق جهانی
    من همیشه نظرم در مورد قیمت گذاری ماشین توی ایران این بوده که میان پرداخت مردم برای یه ماشین رو در نظر میگیرن و کاری هم به قیمت واقعی + سود ندارند
    به عبارت بهتر هر چقدر بیشتر بتونن ………… کنن همون قدر قیمت میذارن
    متاسفانه این یه واقعیته
    اما برای اینجور موارد هم راه حل هست
    104 تومن برای اکسنت خیلی زیاده
    من پیشنهاد میدم 95 بدن یه مزدا3 بخرن و 5 تومن روش خرج کنن (لوازم مصرفی رو عوض کنن) هرچند مزدا ماشین بادوامی هست ، و از یه ماشین باکیفیت ژاپنی نهایت استفاده و لذت رو ببرن
    البته در مورد کرولا این روش رو هم میشه انجام داد
    من شخصا میگم بجای اینکه ماشین کره ای بخرید ماشین ژاپنی بخرید (سالم) ولو اینکه یک یا دوسال مدل پایین تر و مقداری هزینه براش انجام بدید در نتیجه یه ماشین با کیفیت و سواری بالا در اختیار دارید
    سپاسگزارم
    مهدی (فرزند کوروش)

  11. عباس

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    برای خودمون متئسفم که داریم چنین مبالغی را میدیم به خدا اگه دو ماه ماشین نخریم قیمت ها نصف میشه مشکل از خودمونه

    1. میثم

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (59 ديدگاه)

      نه فکر نکنم. یه مثال میزنم پاسات موقعی که قیمتش 200 میلیون بود تقریبا هیچکی نمیخرید، من گفتم لااقل 50 تومن ارزون میشه بعد تازه دیدم 50 تومن گرونش کردن!

  12. کافر مقدس

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    آقای میثم لافراری میشه بفرمایید این گمرکی ها کجا میره؟ و سرف چه موارد و کجا هزینه میشه؟

    با تشکر

  13. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2706 ديدگاه)

    ماشین محکم و خوبیه
    اما
    104 تومن نمی ارزه
    85تومن بود جای تامل داشت
    و میتونست بهترین گزینه باشه
    اما با104 تومن
    بهترین گزینه یه جیلی ایکس7 هست که هم شاسی بلنده هم موتورش قویه و هم امکانات بیشتری داره

  14. Amirhossein

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    اصلا اصلا اصلا به صرفه نیست میشه بیستا ماشین بهتر انتخاب کرد
    من بودم داستر میگرفتم اگه حتما میبایستی سواری باشه لنسر میگرفتم

  15. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    توی موزامبیک هم تولید میشه اما توی ایران نه و باید دوبل قیمتش پول داد
    یعنی ما از موزامبیک هم پایین تریم…!؟

    1. siavash

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (101 ديدگاه)

      بله دوست عزیز به لطف برادران آشغال ساز چینی و فرغون سازهای سودجو داخلی و تبلیغات چی های آنها برای خودروهای بی کیفیت چینی یواش یواش داریم از موزامبیک هم میریم پایین تر….!
      واقعاً اینا ایرانین؟

    2. آرمان

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (108 ديدگاه)

      داستان ربطی به چین نداره و ربطی به خودرو سازان داخلی هم نداره. مشکلات ریشه ای هستند. کجاهای دیگر مملکتمون روبراس که خودرو سازی نیست؟ میراث فرهنگی؟ وضعیت هواپیماها؟ کشاوزری؟ اینترنت و مخابرات؟ صنعت ساختمان؟ توریسم؟ …یه موبایل هم درست و حسابی نمیتونیم بسازیم برادر من چه برسه به خودرو.

  16. علی

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    سلام ببخشیدمیدونم بی ربط هست ولی الان داشتم تواتوبان شهید کسایی تبریزباپرایدخودم رانندگی میکردم که یک فوردماستانگ ابی رنگ باچنان صدای وحشتناکی ازپیشم ردشدکه موبه تنم سیخ شدبه خدانزدیک بودمنووپرایدموکلا ازجاده پرت کنه بیرون واقعاشانس اوردم هرچی ابهت هست تواین ماشین جمع شده.

  17. احمدرضا

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (187 ديدگاه)

    ماشین قشنگیه. امکانات متعادلی هم داره ولی 104 میلیون به نظر زیاد میاد براش. 104 میلیون یعنی تقریباً پول سه تا 206. در حالی که حداقل روی کاغذ خیلی بالاتر از 206 نیست. به نظرم توی این بازار آشفته و خصوصاً وضعیتی که برای خودروهای خارجی به وجود آوردند نهایت باید 90 میلیون قیمت پیدا کنه. ولی اگه کسی اصرار داشته باشه که ماشین خارجی اونم غیرچینی بخره و نخواد زیر بار خودروهای بدون آپشنی مثل لنسر 1600 تیپ 1 بره راهی نیست که 104 میلیون بده به این ماشین.

  18. sunmartin

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    دوام بالا کیفیت عالی طراحی زیبا و قیمت بالا درست مثل کیا ریو 2015 که اطلس خودرو با غیر نحتمل ترین قیمت داره عرضه میکنه اگه قیمت متعادل داشت در رنج 80 تا 84 تومان خیلی از چینی ها از گزدونه فروش خارج میشدند همینطور کیا ریوی 100 ملیونی که جزو با کیفیت های انگلیس و به دوام های استرالیا لقب گرفت البته با قیمت معقول

  19. siavash

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (101 ديدگاه)

    ماشین خوب و با کیفیتیه و تمام استانداردها رعایت شده ولی به استایل و ابعادش نمیخوره جای ماشین لوکس استفاده بشه ولی 104 میلیون برای ما ایرانیا بخاطر ارزش پایین پولمون لوکس محسوب میشه
    چون لوکس نیست لزومی نداشت پر آپشن ترین اون وارد بشه که 104 قیمت بخوره شاید وارد کننده اگر کمی درنگ در ابعاد خودرو میکرد مدل کم آپشن تر را وارد میکرد تا تبدیل به یک خودرو اقتصادی در حد 85 میلیون بشه و بتونه فروش خوبی کنه
    من معتقدم ماشینی در حد جنسیس سدان باید کلیه آپشن هارو داشته باشه تا کسی که پول براش مهم نیست بتونه از لوکس ترین امکانات استفاده کنه ولی ماشینی در حد و اندازه اکسنت هر چقدر اقتصادی تر ولی با رعایت استانداردها باشه بهتره
    و به این هم داشتم فکر میکردم که این نمونه کم آپشن اگر در داخل مونتاژ میشد میتونست قیمت خودشو به 60 میلیون برسونه که همکاری با هیوندای کره میتونست باعث پیشرفت صنعت ما هم بشه و مردم هم بتونن با مبالغ پایین ماشین باکیفیت داشته باشند ولی حیف که در این رنج قیمت شدیم مونتاژ کار دوچرخه سازها و چرخ خیاطی سازها
    و این کلاً به ضرره خودروساز و مردم و قطعه ساز ما تموم میشه

    1. احمدرضا

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (187 ديدگاه)

      خیلی هم پرآپشن نیست. در حد قیمت خودش اپشنهای معقولی داره. نمونه های کم آپشنشم هم به صورت غیرشرکتی با قیمت پایینتر هم وارد میشه.

  20. siavash

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (101 ديدگاه)

    من تو page ام جی 350 نخواستم زیاد بحث و منحرف کنم ولی تو این page به اندازه یک کامنت اشاره میکنم که واردات خودروهای چینی مثل ام جی به اندازه مونتاژ خودروهای چینی خطرناک نیست چون وارد میشه تونست رقابت کنه میکنه اگه نتونست از گردونه خارج میشه ولی وقتی زیر ساخت ها و ظرفیت شرکت های خودروسازی مثل کرمان موتور که در حد مونتاژ هیوندای آوانته هست و سابقه تولیدشم داشته صرف آشغالای چینی میشه هیچ پیشرفتی تو صنعت پدید نمیاد و ما هم محکوم میشیم به استفاده از خودروهای چینی ، سایپا هم همینطور با 60 میلیون برلیانس آشغال H330 میخواد تولید کنه و مونتاژ کار هم سود بیشتری میکنه و مردم ضرر
    دوستان موافق مونتاژ خودروهای کره ای باکیفیت هستند و ارزان تر شدن آنها به اندازه بیش از 1/4 قیمت وارداتی یا موافق مونتاژ خودروهای چینی هستند؟

    1. احمدرضا

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (187 ديدگاه)

      کسی مخالف مونتاژ خودروهای مرغوب از جمله خودروهای کره ای نیست ولی باید توجه کنیم که الان در شرایط تحریم هستیم در شرایط تحریم عملاً امکان مونتاژ با خودروسازهای خوب دنیا نیست. به توقف تولید مگان و مزدا3 نگاه کنید. مطمئناً کسی توی ایران مخالف ادامه مونتاژ این دو تا خودروی مرغوب نبود هم برای صنعت خودروی ایران خوب بود و هم مردم هم خودروی خوب سوار میشدند. ولی در شرایط تحریم کشور مبدا خیلی راحت زیر قول و قرارها میزنه و هر وقت دوست داشته باشه کارو متوقف میکنه.
      یک بحث دیگه هم اینکه اگه قراره خودرویی توی ایران مونتاژ بشه باید با اصل خودرو یکسان باشه یا اگه آپشنهایی ازش حذف میشه امکان اضافه کردن این اپشنها به صورت سفارشی محیا باشه. اینکه مثل سراتو بیاییم اینقدر از آپشنها حذف کنیم که فقط یک جنازه از خودروی اصلی باقی بمونه به درد نمیخوره. ما جنازه نمیخوایم خودروی درست و حسابی میخوایم

      1. siavash

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (101 ديدگاه)

        دوست عزیز من دوست ندارم زیاد رو سراتو بحث کنم ولی باز میرسم به سراتو ولی عیبی نداره بهرحال بحث و تبادل نظره
        این دو مدل سراتو توسط سایپا آپشناش حذف نشده دو مدل از پکیج های انتخابی که بسته به شرایط کشور و قیمت آن توسط سایپا خریداری شده سایپا که خوده کیاموتورز نیست هر مدل که شما بخوای با هر آپشنی تحویلت بده این دو مدل جهت فروش بنا به شرایط کشور انتخاب کرده حالا درست یا غلط
        یه نگاه به تبلیغ های سراتو در آمریکا تو سایت آپارات بنداز اگر پیدا هم نکردی بگو من لبنک بدم تو همین page سراتو چند صفحه قبل ماشین سانروف نداره تو یه تبلیغی من دیدم حتی ماشین پرژکتور هم نداشت و دستکیره های داخلی اون حتی بجای کرومی پلاستیکی بودن ولی 6 ایربگ رو داشت ولی مدل سایپایی پرژکتور جلو و حتی عقب که تو وارداتیا نداره داره دستگیره کروهی داره ولی 2 ایربگ داره این ضروریات شماره گذاری اینجاس و اون ضروریات شماره گذاری اونجا
        معمولاً مدلهای وارداتی ایران سفارش کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند و پر آپشن ترین ها هستند که اگر سایپا اونو وارد میکرد و قیمت 100 میلیون میزد که دیگه فروش نداشت شایدم فروشش بیشتر میشد نمیدونم ولی بدون آپشنها پکیج هستند و سایپا حذف نکرده

  21. بنده خدا

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.در کل زیبا نیستش….ریو2014 ازش قشنگتره….یکی از دوستان مدل2014رو داره میگه خیلی خشکه….

  22. علی

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    از ریو نرم تره. ریو با اون رینگ 17 و فاق لاستیک 45 نسبت به اکسنت با رینگ 16 فاق 50 صد در صد خشک تره…..

  23. E 36

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    یه زمانی با 104 تومن میشد یه ب ام و کروک در حد صفر خرید !

  24. hero

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    ماشینای چینی خیلی از این قشنگنترن!

  25. آرمان

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    به نظر من خودرو سازان وطنی اگه قراره خودرویی رو مونتاژ کنن ولی با قیمت وارداتی عرضه کنن در حق مردم اجحاف کردن. درسته که مونتاژ باعث اشتغال میشه ولی ارزش اون به این خواهد بود که از قیمت بین المللی کمتر بشه .اینها نه تنها به این قیمت نمیدن بلکه عوارض گمرکی رو هم میکشن روش.و مردم شوربخت ایران چاره ای جز خرید ندارن. خداییش هیچ جای دنیا مثل ایران ماشین گرون نیست.

  26. سعید

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    رنگ سفدیش قشنگه

  27. حامد

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (75 ديدگاه)

    نسبت به قیمتش نمی ارزه. میتسوبیشی لنسر بهتره.البته اگه من تو این بازه قیمتی میخواستم ماشین بخرم فقط ماکسیما رو انتخاب میکردم.

  28. میلاد

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام.من بادلار۳۳۰۰حساب کردم،بیشتراز۸۰تومن نشد!!!(40%تعرفه،و…

  29. پویا

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو تبریز اگه از منطقه آزاد ارس بخرین قیمتش حدود 45 میلیون تا 50 میلیونه که واقعا ارزش خریدش رو داره . البته تو بازار آزاد 100 میلیون هستش که یکم گرونه ولی از منطقه آزاد بخریش خیلی قیمتش با صرفه است

  30. وهاب

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من اکسنت 2014 دست دوم خریدم. حدود 80 میلیون با کارکرد زیر 40هزار
    هندلینگ و فرمونش عالیه
    توش جا داره و واقعا کم مصرفه. باور نکردنی
    از لحاظ ظاهرم خیلی قشنگ تره نسبت به مگان و سراتو.
    شبیه سوناتا و النتراست.
    با پول کمتر ماشینی با رخ سوناتا و النترا سوارید.
    در جاده هنوز تست نکردمش ولی در شهر عالیه.
    البته کمی در شتاب سربالایی سخت سرعت میگیره که اصلا دردسر ساز نیست.
    به هر حال به نظر من با بودجه 80 تومنی بهترین گزینه در بین ماشینهای رده بالای دست دوم است. بقیه ماشینهای هم رده کارکردهای بالای 80 هزار دارند و ظاهری نه چندان رقابتی با اکسنت/
    در مجموع اکسنت رو ماشین خوب و راحت و زیبایی دیدم.پیشنهاد میکنم به دارندگان بودجه های 75 تا 85 میلیونی که در بازار دست دو ها دنبال ماشین خارجی خوبند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا