کلاس خودروهای جمعوجور اروپا بسیار رقابتی است و هیوندای با عرضهی نسل جدید i30 در این کلاس حضوری قویتر خواهد داشت.
پیشازاین تیزرهای پیشنمایشی این خودرو دیده شده و مدیر ارشد طراحی این خودروساز یعنی پیتر شرایر در این باره گفته است که:این خودرو برای همه است و ما با طراحی این خودرو تنها دنبال یک مصرفکننده نبودهایم. ما روی بخش گستردهای از مردم تمرکز کرده ایم. این طراحی در واقع تکامل یافتهی زبان طراحی هیوندای است و در آن خطوط سیال طبیعی، سطوح صیقلی و بدنهای زیبا را به منظور خلق ظاهری همیشگی شاهد هستیم. با عرضهی نسل جدید هیوندای i30 ما در حال معرفی جلوپنجرهی توسعه یافتهی خودمان یعنی جلوپنجرهی آبشاری هستیم.
هیوندای i30 مدل ۲۰۱۷ که در اروپا مراحل طراحی، توسعه و تست خود را گذرانده از جدیدترین تکنولوژیهای کمپانی سود خواهد برد و برای موفقیت باید در برابر رقبای بزرگی چون فولکس گلف، فورد فوکوس و اوپل آسترا قرار بگیرد.
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مرداد ۱۳۹۵پیشرفت هنوز ادامه داره. معلوم که هدف خوبی دارن کره ای ها
Madjid S
۲۳ مرداد ۱۳۹۵دمشون گرم. عالی کار میکنن.
کره راهش با چین 180 درجه زاویه داره.
کره از تکنولوژی و تجربه ی مهندسان فرانسه، آلمان، ایتالیا و مخصوصا ژاپن و امریکا استفاده میکنه.
امیدوارم همینطوری جلو بره
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مرداد ۱۳۹۵چین هم هیچی نبوده ولی پیشرفتش خوبه ولی نسبی
كوروش
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ژاپن وامریکا؟؟
یه سرچ کن اکثرشون کره ای و المانی هستند بازاریابی و طراحی ارشدشون هم با المان هاست جالبه نصف مهندسای zf المان رو هم از مدت ها قبل به خدمت داشته که باعث شده واقعا گیربکس های خوبی تولید کنند
بهزاد
۲۳ مرداد ۱۳۹۵بزرگترین تامین کننده و تولید کننده گیربکس در کره و برای ماشین های کره ای در خارج از کره شرکت borg warner آمریکاست و این شرکت حدود 6 کارخانه تولیدی به صورت مشترک در کره داره و به غیر از گیربکس این شرکت بزرگترین تامین کننده توربو شارژ برای شرکت های کره ای میباشد.
در مجموع حدود 18 مدل از برندهای کیا و هیوندای و سنگ یانگ از گیربکس های borg warner استفاده میکنند.
همچنین شرکت TRW آمریکا یکی از تامین کنندگان اصلی سیستم جلو بندی و اکسل و… به خصوص برای کیا محسوب میشه.
و بسیاری از تامین کننده ها که از آلمان و ژاپن و فرانسه هستند و اسم بردن تک به تکشون یک کتاب میشه.
كوروش
۲۳ مرداد ۱۳۹۵اول از اینکه بازار با بازار فرق داره یعنی بنده سوناتا با گیربکس اسین هم توی ایران دیدم هم امریکایی اکسل و تجهیزات هم همینطور مثلا لوازم هیوندایی و سنگ یانگ توی بازار من برزیل و ترکیه و کره هم دیدم
دوست عزیز بحث من اینه که گفتید مهندس ها و طراح ها منظور من این نبود که کی تجهیزات رو تامین می کنه الان توی اقتصاد جهانی همه شرکت ها همینن حتی فولکس که میگه ۸۰٪ ماشیناشون المانیه یا همین ایرانخودرو که اگه فرانسه ecu و چند قطعه مهم نده اینا تو همین ۲۰۶ می مونن .
امير علي
۲۳ مرداد ۱۳۹۵افرین بر هیوندا
Genius
۲۳ مرداد ۱۳۹۵والا تیزر ساینا با شعار زیبا و پر مغز “صفر تا صد لذت رانندگی”بسیار بیشتر از تیزر I30 در مخاطب هیجان و نشاط بر می انگیزاند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته که نشستن تو ماشینی که عملا داخلش هیچ فرقی با کف آسفالت نداره برای راننده و سرنشینان هیجان انگیزتره اما فقط خدا میدونه آخر و عاقبت این هیجان مفرط به کجا ختم میشه!!!
بهزاد
۲۳ مرداد ۱۳۹۵یک لحظه فکر کردم خبر برای اینفینیتی هست!
طراحی شیکی داره و معلومه خوب کار کردن یا به قول معروف الگوبرداریشون خوب بوده.
Sardar
۲۳ مرداد ۱۳۹۵اولش فک کردم اینفینیتی هست. خدا وکیلی اینو کپی کرده دیگه
جواد
۲۳ مرداد ۱۳۹۵جلو اینفینیتی q50عقب ب ام و سری1
حميد
۲۳ مرداد ۱۳۹۵خیلی عالی هیوندای به یک زبان طراحی خاص خود دست پیدا کرده
افرین کارشون رو خوب بلدنند
Armin
۲۳ مرداد ۱۳۹۵اینفینیتی
sunmartin
۲۳ مرداد ۱۳۹۵عجب عوجوبه ای هست این پیتر شرایر آلمانی نشان داد که آلمانی ها درطراحی و صنعت و مکانیک حرف اول و آخر میزنند روح آئودی/ فولوکس در محصولات کیا هیوندای موج میزنه آی 30 جدید بهتر از آنچه باید میبود طراحی شده لنزهای با زاویه 90 درجه در هدلایت و استفاده از جواهرات ساواروسکی اتریش در اونها نوید یک خودروی با صلابت زیبا و اروپایی پسند میده که بازار اروپا را هدف قرار داده قابل توجه کاربرانی که منکر فروش کره ای ها در اروپا بودند امروز خبری مشاهده کردم مبنی بر افزایش 26 درصدی و 24 درصدی هیونداب/کیا در اروپا از جمله آلمان ایتالیا و فرانسه دوستمون خیلی خوب اشاره کردند در ابتدای کامنت ها راه چین و کره جنوبی بسیار از هم دور هست و دوراه متفاونه چین به فروش بیشتر بهر روشی فکر میکنه و کره جنوبی به کیفیت خلاقیت و استفاده از دانش آلمانی ها و ژاپنی ها
Ehsan
۲۳ مرداد ۱۳۹۵بدترین چیز خودروهای کره ای و چینی کپی کردنشونه واقعا
این ماشن هم مثل بقیه کره ای ها جز سانگ یانگ کپی محض هست متاسفانه
بعد این طرحهای کپی و بزک شده به علت پخته نبودن بسیار زود از چشم میوفتند
uss zumwalt DDG-1000
۲۴ مرداد ۱۳۹۵دوست عزیز شما خودروهای کره ای دوس نداری بگو دوس ندارم دیگه دلیل های الکی که منطقی نیست
ali
۲۴ مرداد ۱۳۹۵نکته جالبی رو عنوان کردید دقیقا علت زود دموده شدن خودوهای کره ای کپی کردنشون هست طوریکه به وضوح در تمامی قسمتها اثر کپی رو میشه دید و زیاد شلوغش میکنند که باعث از چشم افتادن میشه
احمد باقری
۲۳ مرداد ۱۳۹۵داره خیلی خوب کار میکنه.
علی
۲۳ مرداد ۱۳۹۵از نظر ظاهری باهوش تر به نظر میرسه نسبت به نسل قبل تا سواریش چی باشه
احمد
۲۴ مرداد ۱۳۹۵جلو پنجره ها خاص هیونداست الکی جو ندید از اینفینیتی کپی کرده
کپی شیک اینفینیتی ال ای 2012 از سوناتا 2011 نگاه کنید
اینفینیتی ال ای 2012
https://www.netcarshow.com/infiniti/2012-le_concept/1024×768/wallpaper_03.htm
سوناتا 2011
https://www.netcarshow.com/hyundai/2011-sonata/1024×768/wallpaper_37.htm
Ali
۲۴ مرداد ۱۳۹۵خدایی چرا فک میکنیم چون کپیه (که به نظرم نیس) بده .هر چیه بلدن کپی کنن ولی چند سال پراید رو نمیندازن به مردم
علیرضا
۲۴ مرداد ۱۳۹۵بابا دیگه یه عده مسخرشو در آوردن جلو پنجرش شبیه اینه چراغشو از اون کپی کرده و….اگه اینجوره نود درصد آدما هم قیافشون کپی همدیگست چشای این شبیه اونه دماغش رو از اون کپی کرده همه این کپی کاری ها که میگید هیچ کدوم از ماشینا که تو خیابون میبینی شبیه هم نیستن و با دیدن هرکدوم کاملا میفهمی این نیسانه اون بنزه این هیونداست اون فورد و…
احسان(احسان سابق)
۲۵ مرداد ۱۳۹۵با سرعت نور پیشرفت می کنن