ساعتهای هوشمند نیز میتوانند همانند گوشیهای هوشمند، برای مالکان خودروها مفید واقع شوند. هیوندای برنامه ای تحت اندروید برای ساعتهای هوشمند تدارک دیده که اجازه میدهد خودروی خود را بیابید، روشن کنید، تقاضای پشتیبانی کنید یا قفل آن را باز کنید.
این برنامه اساساً از همان ویژگیهای اپلیکیشن Blue Link هیوندای سود میبرد و با کمک بلوتوث و از طریق دستورات صوتی یا لمسی، وظایف را انجام میدهد. این APP را میتوان روی ساعتهای اندرویدی موتورولا، سامسونگ، سونی، آل جی و سایر ساعتهای هوشمند نصب کرد. در حال حاضر النترا GT و ولوستر از اولین خودروهای پشتیبانی کننده از این برنامه میباشند اما در آینده نزدیک، سایر محصولات هیوندای نیز از این برنامه پشتیبانی خواهند کرد. [jwplayer mediaid=”۹۸۵۰۱″] [دانلود ویدئو]۲۱ کمتر از یک دقیقه
AliZeus
۱۳ دی ۱۳۹۳کره یی ها منجی قشر متوسط…هرچقدر پیشرفت کنن به نفع مردم…دمشون گرم
ALIUnited
۱۳ دی ۱۳۹۳چیز باحالیه ولی هیچ مثله رانندگی خود آدم نمی شه منظورم لذتشه
Sina sh
۱۳ دی ۱۳۹۳خوشم اومد دم هیوندا گرم
Sina sh
۱۳ دی ۱۳۹۳فک کنم هیوندا با این کار میخواد محصولاتش بیشتر فروش کنه چون سره سوناتا جدید ضرر کرده چون فروشش در امریکا کم بوده
سجاد
۱۴ دی ۱۳۹۳آره … در سالی که همه برندهای خودرو سازی به سمت پیشبرد طرح ها و کیفیت تولیدات شون هستند ، هیوندای در یک اقدام غیر حرفه ای ، مدل 2015 سوناتا رو از روی اپتیمای نیوفیس کپی زد
/// یکی از مسئولان خودروسازی یکی از برند های اروپایی ( یادم نیست کدوم برند ) گفته بود این طراحی هیوندای رو 1سال عقب انداخت ////
به نظرم آزرا خیلی اصالتش رو بیشتر از سوناتا حفظ کرده.
مرسی عزیز
فرکانس
۱۳ دی ۱۳۹۳جالبه
آفرین
فرید
۱۳ دی ۱۳۹۳دمش گرم…
audi
۱۳ دی ۱۳۹۳ازکجابه کجااااااااااااا
"Amir"
۱۴ دی ۱۳۹۳کره واقعا داره پیشرفت میکنه تنها مشکلش کیفیت مواد داخل کابین هست ک اونم رو ب پیشرفت هست
علی آهنگر
۱۳ دی ۱۳۹۳چه کارایی میکنن این کره ای ها :D
rcz
۱۳ دی ۱۳۹۳واقعا احسنت به رقابتی که کره ایها با دیگر خودروسازان جهان میکنند به این میگن پیشرفت
4MATIC
۱۳ دی ۱۳۹۳اپشن کاربردی نیست
shahin
۱۳ دی ۱۳۹۳تقریبا هست. امانیست
فرامرز
۱۳ دی ۱۳۹۳یک کاربرد روزمره اش اینه: شما ماشین رو شب گذاشتی پارکینگ و تو زمستون چند دقیقه قبل از خروج از منزل دوست دارید روشن بشه و تهویه مطبوع اتوماتیک و گرم کن صندلی تنظیمات دمایی مورد علاقتون رو فراهم کنن! البته تو اروپا که اکثر مردم خودروها رو کنار خیابون یا تو پارکینگ بدون سقف پارک میکنن (دلیلش اولاْ امنیت بالای شهرهاشون و خودروهاشون هست و ثانیاْ هزینه بالای کرایه پارکینگ مسقف که تو شهرهای شلوغ به ماهانه بیش از ۱۰۰ یورو هم میرسه) این میتونه خیلی مفیدتر باشه.
farzam
۱۳ دی ۱۳۹۳گول این کره ای هارو نخورید بزارید یه چند تا مدرک رو کنم:
دروغ به سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا درباره مصرف سانتافه
تقریبا همه ی حداکثر سرعت ها و ۰-۱۰۰ ها که اعلام میکنن الکیه( اگه ۱ ثانیه به خاطر سوخت بد ایران- ۱ ثانیه به خاطر ارتفاع ایران- و ۱ ثانیه هم به خاطر دست فرمون راننده و شرایط جوی و از این جور چیزها بهونه بیاریم شاید با کارخونه جور در آد)
سوناتا ی مسابقه ای که قرار بود از ۲.۴ لیتر ۷۵۰ اسب در بیارن و توی نمایشگاه دترویت که چند ماه پیش بود رو نمایی بشه ولی حتی هیوندای در اونجا شرکت هم نکرد
کپی های شرم آور ( عقب سورنتو ۲۰۱۶ از جیپ چروکی نسل پیش جلوشم از ولوو اکس سی ۶۰) ( داخل سوناتا جدید کپیه بی ام و هستش به خصوص اون اسکرولر های سیستم تهویه و سیستم صوتی)(کپی جز به جز دسته دنده بیام و در کیا اکوس)
دیگه فکر کنم راضی شدین؟
Mostafa&S
۱۳ دی ۱۳۹۳بیخود از ماشینای کره طرفداری نکنید
یه پسر
۱۳ دی ۱۳۹۳خیلی باحاله روز به روز داره امکانات راحت تر می شه
احسان(احسان سابق)
۱۳ دی ۱۳۹۳جالبه حتی ماشین سازهای قشر متوسط مثل فورد و هیوندای دارن رو سیستم های جدید الکترونیکی مثل ابرشرکت های لوکس و مدرن ائودی و بنز سرمایه گذاری میکنن
چند روز دیگه CES تو لاس وگاس برگذار میشه که گفته شده قراره بخش خیلی بزرگی از این نمایشگاه مربوط به صنعت اتومبیل باشه.از پدال درخواست دارم به خوبی این بخش از نمایشگاه رو دنبال کنه
E 36
۱۴ دی ۱۳۹۳چی کار میکنن کره ای یا!
datsun
۱۴ دی ۱۳۹۳چیز تازه ای نیست قبلا خودروسازهای دیگه ازش استفاده میکردن و استفاده میکنن مثل نیسان برای مدلهای نیسمو
احسان
۱۶ دی ۱۳۹۳الکترونیکه دیگه، والا کار آنچنان شاخ وپیچیده ای نیست بیس اصلیش میکرو کنترلر هست و برنامه نویسیش همین