بخش پرفورمنس هیوندای بازهم مدیر دیگری از M بامو را به استخدام خود درآورده است. پیش از این و در سال ۲۰۱۵ هم آلبرت بیرمن به منظور گسترش بخش پرفورمنس N هیوندای به عضویت این تیم درآمده بود.
این مدیر جدید توماس شمرا نام دارد که سابقه طولانی در بخش فروش و بازاریابی داشته و اخیراً به هیوندای پیوسته است. شمرا که ملیتی آلمانی داشته و یک مهندس مکانیک نیز میباشد از سال ۱۹۸۷ تاکنون در BMW بوده و اخیراً مدیر بامو M و Individual در آمریکا بوده است. پیش از این نیز سمت مشابهی را در بخشهای آلمان و چین این خودروساز داشته است.
شمرا هماکنون در هیوندای نه تنها مدیر بخش فروش و بازاریابی خواهد بود بلکه وظیفه برنامهریزی تولید و استراتژی را نیز بر عهده خواهد داشت. او همکاری نزدیکی با همدانشگاهی قدیمی خود آلبرت بیرمن و مدیر طراحی کرهایها یعنی پیتر شرایر خواهد داشت.
این غول کرهای همچنین اخیراً پیر لکلارک که یکی از مدیران اسبق بامو M بوده را نیز به استخدام خود درآورده است. البته لکلارک در دپارتمان طراحی کیا انجام وظیفه میکند. پیش از لکلارک نیز لوک دانکرولک و الکساندر سلیپانف از گروه فولکسواگن به هیوندای پیوستهاند. اخیراً نیز فایض عبدالرحمان که مهندس پلتفرم BMW میباشد در بخش معماری برند جنسیس فعالیت میکند.
توماس شمرا یکی از بهترین متخصصان در بحث خودروهای پرفورمنس بوده و در تمامی بازارهای بزرگ تجربه دارد. من از حضور او در کنارمان هیجانزده بوده و مطمئن هستم تخصص او به سرعت بیشتر پیشرفت محصولات پرفورمنس هیوندای کمک خواهد کرد.
باید منتظر ماند و دید که شمرا در سمت جدید خود چه عملکردی خواهد داشت اما حضور او با گسترش بخش پرفورمنس کمپانی همزمان شده است. این خودروساز اخیراً هاچبک داغ i30 N را در اروپا و ولوستر N را در آمریکای شمالی عرضه کرده است و در آینده نیز قطعاً محصولات اسپورت تر بیشتری توسط هیوندای تولید خواهد شد.
حمیدرضا
۱۳ اسفند ۱۳۹۶راه درست پیشرفت یعنی استفاده درست از تجربه بزرگان و این اسمش کپی کردن نیست کره داره راه درست رو میره راهی که می تونه برای خیلی از خودروسازان الگو باشه البته اگر انحصار طلبی و حمایت های بی دریغ رو کنار بگذارند
حامد
۱۳ اسفند ۱۳۹۶مدیریت یعنی افراد بهترین افراد رو پیدا کنی و استخدام کنی
یکی از دلایل پیشرفت ژاپن و کره نبود غرور بی جا بوده
سورنا
۱۳ اسفند ۱۳۹۶دقیقا اونا هرچی گذشته بودن رو کنار گذاشتن و به فکر آینده بودن ولی ایرانی جماعت هنوز غرق تخیلات فرهنگ و تمدن ۲۵۰۰ سالست :)
ستار
۱۳ اسفند ۱۳۹۶تخیلااات؟؟؟؟!!!
همه آثار تمدن ۲۵۰۰ساله ثبت شده
اون چیزی که بیش از حد بها داده شده اتفاق ۱۴۰۰سال پیش
sunmartin
۱۳ اسفند ۱۳۹۶بواسطه جناب جی جی جناب پیار شدایر آلبرت بیرمن
و توماس شمرا و چندین مدیر ارشد و طراح دیگر که اکثرا آلمانی هستند بجز جی جی هیوندای کیا پیشرفت فوق العاده شگرفی داشتند بطوریکه در تمامی رنکینگ ها و رده بندی های کیفی کمی و اخیرا لاکچری خودنمایی میکنند
حامد
۱۳ اسفند ۱۳۹۶جمع آلمانیا خوب جمع هست اونجا?
ستار
۱۳ اسفند ۱۳۹۶رئال مادریدی برای خودش?
باشگاه ستارگان
Bilbo
۱۳ اسفند ۱۳۹۶. او همکاری نزدیکی با همدانشگاهی قدیمی خود آلبرت بیرمن و مدیر طراحی کرهایها یعنی پیتر شرایط خواهد داشت.
پیتر شرایط؟ یارو از بچه خلاف های ایرانیه که مریدا بهش لقب شرایط دادن.???
بامو چطور داره همچین باتجربه هایی رو از دست میده؟ یعنی دیگه باعث پیشرفت شرکت نمیشن؟ خیلی عجیبه برام.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۳ اسفند ۱۳۹۶اینا ذخیره های ب ام و بودن که خیلی بازی بهشون نمیرسید پس به طبع فروششون منطقی بود!!!((از دید فوتبالی))
عرفان
۱۳ اسفند ۱۳۹۶بحث فروش نیست
بحث قرارداده
هرجا پول و آزادی عمل بیشتری باشه میرن
Mohammadreza
۱۳ اسفند ۱۳۹۶واقعیت اینه که کره هنوز با ژاپن و المان فاصله داره
همینکه مهندس های سابق این شرکت ها رو استخدام میکنه اثبات این قضیه هست
ولی معتقدم که کره تا سال 2030 خودش رو به سطح اول خودرو سازی خواهد رسوند
کوروش
۱۳ اسفند ۱۳۹۶کره حداکثر پنج سال اینده چه از نظر کیفیت و چه از نظر جایگاه و برندینگ و اطمینان پذیری جز برترین های جهان خواهد بود بخصوص اینکه فاتحه خودرو های سنتی خوانده شده و برقی ها و هیبرید ها وارد میدان شدند بهمین خاطر قوانین سنتی هم دیگر اثر گذار نیستند پس شاید ایینده از ان برند های نو ظهور یا حتی گمنام باشد
E 36
۱۳ اسفند ۱۳۹۶جوری دارن جلو میرن ک دیگه کسی به گردشون نرسه ! دهه بعدی به سطح اول میرسن این کره ای ها
vahid 956
۱۳ اسفند ۱۳۹۶واقعا امیدوارم بی ام و جایگزین خوبی برای این افراد داشته باشه
sunmartin
۱۳ اسفند ۱۳۹۶طبق یه بررسی از چند مجله اقتصادی و پتنت و نوآوری که تو اینترنت سرچ کردم کره جنوبی تا سال 2030 حرف اول رر صنعت خووروهای لوکس و نیمه لوس میزنه البته در بحث پرفورمانس هم ورود پیدا کردن اما تجربه آلمانی ها مثل پورشه و بی ام دبلیو آئودی خیلی بالاست تو این فکرم که چه تدبیر خاصی برای خودش انتخاب کرده دقیقا ترکیه هم مبنای اقتصاد و حتی زبان و دست خطشون بر پایه آلمانی ها پایه ریزی کردن
achtung
۱۳ اسفند ۱۳۹۶کره ژاپن و چین سه مقلد و دنباله رو ابتکارات صنعتی هستند و خواهند بود و شرکتهاشون با ارزان فروشی سعی در بقا دارند
Fk
۱۳ اسفند ۱۳۹۶قردادهای مالی خوب
اولین نقطه جذب
البته باید دید این اقایون قبل از پیوستن ب اینجا تو بیمر شاغل بودن یا نه
بعید میدونم شرکتهای بزرگ ب این راحتی بذارن نیروهای توانمندشونو از دست بدن
تو پیشرفت کره و ژاپن هم شکی نیس
ولی مگه شرکتهای پس رفت میکنن !!!!؟؟؟؟؟
بعضی از دوستان جوری برداشت میکنن که انگار باقی تولید کنندها مشغول تیله بازی هستن!!!!!
شایان
۱۴ اسفند ۱۳۹۶پسرفت میکنن نمونش نوکیا