هیوندای

استقبال ناامیدکننده از سوناتای جدید

هیوندای سوناتا مدل ۲۰۱۵ با طراحی محافظه کارانه تر خود، در بازار ایالات متحده با فروش چندان امیدوارکننده ای روبرو نیست.

2015 Hyundai Sonata
۲۰۱۵ Hyundai Sonata
گزارش‌های موسسه مصرف‌کنندگان یا کانسومر ریپورتز، نشان می‌دهد در این کلاس بسیار رقابتی سوناتا با استقبال کندی مواجه شده است. فروش تنها ۴۱۹۹۴ دستگاه در چهار ماه نخست عرضه در بازار آمریکا نشان می‌دهد که این خودرو نسبت به سلف خود ۱۳ درصد کاهش استقبال را تجربه می‌کند. بسیاری از خریداران و مشتریان، طراحی سوناتای جدید را بیش‌ازحد بی‌مزه می‌دانند. در حالی که در قیاس با طراحی اسپرت و نوآورانه نسل قبلی، مدل جدید از طراحی محافظه‌کارانه‌تر و با شباهت بیشتر به مدلهای کیا، فورد و سایر رقبا، برگ برنده‌های کمتری دارد.
2015 Hyundai Sonata
۲۰۱۵ Hyundai Sonata
سوناتای جدید در هر بخش به شکل فوق‌العاده‌ای بهتر از نسل قبلی است. اما مصرف‌کنندگان در ابتدا از روی ظاهر به خودرو گرایش می‌یابند.
2015 Hyundai Sonata
۲۰۱۵ Hyundai Sonata
بازار ایالات‌متحده دومین بازار بزرگ پس از چین می‌باشد و شکست سوناتا در برابر رقبای فراوان این کلاس ازجمله هوندا آکورد، تویوتا کمری و نیسان آلتیما می‌تواند ضربه ای بزرگ به آن باشد. از سویی مشتریان کره ای ظاهراً علاقه کمتری به سوناتای جدید نشان داده‌اند و در ماه سپتامبر ۶۸۶۱ دستگاه از این خودرو به فروش رسیده که تقریباً نیمی از فروش ماه آوریل با ۱۱۹۰۴ دستگاه می‌باشد.
2015 Hyundai Sonata
۲۰۱۵ Hyundai Sonata
2015 Hyundai Sonata
۲۰۱۵ Hyundai Sonata
2015 Hyundai Sonata
۲۰۱۵ Hyundai Sonata
در سال ۲۰۱۴ هدف فروش هیوندای در بازار ایالات‌متحده رسیدن به آمار ۹۲۵۰۰ دستگاه می‌باشد که برای تحقق آن باید ۱۷ هزار دستگاه از آن طی یک ماه آینده به فروش برسد در حالی که فروش متوسط این خودرو در ماه تا ۱۰۵۰۰ دستگاه بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    هیوندای سوناتا رو خراب کرد همه جاش شبیه به اپتیما و فورده حیف شد
    امید وارم تویوتا کمری جدید بازهم رتبه ی نخست رو کسب کنه با تشکر

    1. slr722

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1342 ديدگاه)

      نظرسنجی :
      کدوم طراحی داشبرد بیشتر دوست دارین؟؟؟

      سوناتا 2014 (داشبرد قدیم) لایک + + +
      سوناتا 2015 (داشبرد جدید) دیس – – –

      1. رضا.2272

        ۵ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (186 ديدگاه)

        چرا اکثر ماشینای جدید آنتن باله کوسه ای دارن؟ مثل همین سوناتا یا اسپرتیج

        1. شهرام

          ۵ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (34 ديدگاه)

          آنتن بال کوسه ای علاوه بر زیبایی خارق العاده و حالت خشن و اسپرت جای کمتری اشغال میکنه و از هر لحاظ از آنتن های قدیمی بهتره .. دلیلیش اینه !
          _____
          ضمنا هیوندای واقعا سوناتا رو خراب کرد
          طراحی اسپرت و خلاقانه ی نسل دوم عالـــی بود
          مدل 2015 داشتبوردش و صفحه کیلومترش افتضاح ناامید کننده اس !!

        2. ToRMoZ_DaSTi

          ۵ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (71 ديدگاه)

          برای پایداری بیشتر در سرعت های بالا
          با این اندازه کوچیکش اثر زیادی داره

      2. امين

        ۵ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        داشبورد قدیمش معرکه بود

    2. یه پسر

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1123 ديدگاه)

      مشکل هیوندا اینه که عادت کرده از پشت به خودش زیر لنگی بزنه

      والی اگه همون نسل اولی رو هم که تو ایران اومد

      منظورم مدل 2008 اینا رو اگه تا همین الان هم وارد بازار می کرد کسی نمی گفت چرا تولید می کنه !

      به عقیده من نسل قبل خیلی نوگرا و دیوونه بود که این یکی اون مشخصات ظاهری رو نداره پس شکست می خوره

      در ثانی هیوندا از نظر من قابل احترام چون رنسانسی تو طراحی خودرو جهان کرد

      و الی نه آلمانی ها نه ژاپنی ها و نه حتی آمریکایی ها نمی خواستن طراحی های کهنه و صد البته جا افتاده ماشین هاشون رو تغییر بدن

      نمونه اش همین تویوتا کمری

      از وقتی هیوندا سوناتا و کیا اپتیما جدید رو معرفی شد

      خودشو به آب آتیش زد تویوتا تا یک کمری عامه پسند که اونقد ضمخت نباشه بده بیرون

      که تازه به جز این نسلی که قرار تازه بیاد بقیه اش افتضاح بود

    3. ASTON MARTin

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1331 ديدگاه)

      اصلا از هیوندای انتظار این اشتباه بچگانه رو نداشتم!
      واقعا حماقته! :|
      چرا برای اون ترکیبه عضلانی و فضایی باید یه رژیم لاغریه کلاسیک بگیره؟ اون هم با این سرعت؟ اون طوری رفته بالا بعد دوباره این شکلی استایل رو میکشه پایین؟ انتظار داره روند فروشش هم دستخوش فراضو نشیب نشه؟ ملت با چه جرعتی برن 2015 ای رو بخرن که در قیاس با 2014 انگار یه سقوط داشته؟ واقعا که کله شقی بود این طرح :|

      1. mory

        ۵ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (417 ديدگاه)

        متاسفانه بعد از اینکه تو پست »» تاریخچه‌ای کوتاه از کانورتیبل

        که گفتم بیاید همکاری کنیم نوبت همدیگرو رعایت کنیم و زیر کامنت

        اول کامنت ننویسیم بعضیا بعد از کمتر از یه روز دوباره به این کار

        مسخره ادامه دادن

        1. صادق

          ۵ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (17 ديدگاه)

          تو که اینقد نگران فرهنگه عمومی هستی یه ذره هم یاد بگیر به عقیده بقیه احترام بزاری بعدا با هم راجب کاری که سایر مردم میکنن بحث میکنیم
          رفتار ادم نشونه تربیتِ والدینشونه ، پس بیایید درست رفتار کنیم

        2. mory

          ۵ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (417 ديدگاه)

          منظورتو نفهمیدم یعنی چی به عقیده مردم احترام بزار ؟!

          میگم نوبتو نپیچونید به عقیده دیگران توهین کردم؟!

          اصلا منظورت به منه؟

  2. پرهام

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1128 ديدگاه)

    یعنی آمریکایی ها فقط به قیافه توجه می کنن؟

    1. فریا

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (676 ديدگاه)

      برگ برنده ی سوناتا دربرابر رقباش طراحیش بود

      وگرنه توان رقابت با فورد و هونداو نیسان و …
      رو نداره !

      داخلشم کپی چارجر نسل قبلــه !

      1. خاوری

        ۵ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (1100 ديدگاه)

        دقیقا و به نظرم نسبت به نسل قبل کاملا یه شکست در طراحی تلقی میشه… سوناتا یه محصول استراتژیک بود برای هیوندای و البته دوستان کره ای به طراحیش گند زدن

        1. Zonda R

          ۵ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (1858 ديدگاه)

          @.F
          بازاره امریکا طرفداره نواوریه در برندهایی مثله هیوندای و کیا
          یا حتی سامسونگ و ال جی
          اینها همیشه باید چیزی بیشتر از رقیبان داشته باشن تا بهشون توجه بشه
          با اومدن سوناتایه جدید اماره فروشه اپتیما بالاتر رفته
          و این خیلی جالب بوده برایه من
          و رقیبایه اصلی این سگمنت در امریکا کمری اکورد التیما فیوژن و علیرغم توجه دوستان به مزدا باید بگم مزدا با فروش 10 هزار دستگاه در ماه همیشه جزو 5 رتبه اخر و ناموفق تر از حتی سوناتا بوده
          منبع موتورترند

      2. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

        ۵ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2277 ديدگاه)

        بهتر که فروش نمیره!!!
        انگار خیلی خوشم ازشون میاد که حالا بیام از این موضوع ناراحت بشم…..

        1. علی

          ۵ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (242 ديدگاه)

          رضا راست میگه من از وقتی کره ای ها داخل بازی های اینچیون(درست نوشتم یا نه ببخشید)داورا انقدر طرف اون هارو میگرفتن دیگه با خودم عهد کردم محصول کره ای نخرم واقعا که شورشو در اورده بودن حتی شنیدم داخل همن بازی های معلولین هم دارن یه ناداوری هایی میکنن.

        2. مک میسل

          ۵ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2687 ديدگاه)

          همونو بگو رضا!!

        3. کیا

          ۵ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (1493 ديدگاه)

          کاملا در این مسئله موافقم

          کره ای همون چینی هستش با اندکی بزک و آپشن و کمی کیفیت بالاتر !!

          وقتی سونوتا 2011 نسل دوم طراحی وارداتی به کشورمون اومد عملا با یه ماشین دیگه سرو کار داشتیم که هیچ شباهتی به سوناتا قبلی نداشت ، تو هیچ کدوم از ماشینهای ژاپنی و آلمانی این و نمیبینیم اونم با این شدت !!

          شرکتی که ندونی شاسی بلند اولش وراکروز هس یا سانتافه

          ندونه بهترین سدانش سوناتاس یا آزرا و دایما جای اینها از لحاظ قیمت و لرزش عوض شه نباید انتظار بیشتری ازش داشت

          سوناتا بهترین کپی کار دنیای خودرو هستش
          از بهترینها جدا میکنه و اسمشو میذاره طراحی

  3. Hamed

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    یکی از رقابتی ترین کلاسهای خودرو همین کلاسه تنوع خودرو به شدت بالا هیوندا کار بسیار مشکلی داره

    به شخصه خودرو های ژاپنی رو بیشتر میپسندم

    مزدا6 نسل جدید با موتور sky active امسال واقعا خوش درخشید و فروش خوبی در آمریکا داشت
    کمری نسل جدید هم ک نیازی به تعریف نداره

  4. احمد

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (376 ديدگاه)

    اتفاقا ظاهرش نسبت به مدل قبلی خیلی بهتر و پخته تر شده
    نمیدونم چرا ازش استقبال نشده
    البته با وجود کمری و اکورد و مزدا خیلی کار سختی در پیش داره مخصوصا کمری که تو بازار امریکا رقابت باهاش تو این کلاس واقعا سخته

  5. آرش

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (193 ديدگاه)

    موافقم.من خودم طرفدار 2 آتیشه هیوندای هستم,ولی طراحی نسل جدیدش اصلا هیجان انگیز نیست.اگه یادمون باشه وقتی نسل قبلی رو شد چقدر تازه و پرهیجان بود و هرکسی دوست داشت یکیشو داشته باشه.متاسفانه به نظر میرسه هیوندای بعد از یک دوره صعود عالی دوران رکود و حتی نزول رو سپری کنه مگه اینکه دوباره طراحی های دلربایی بوجود بیاره.

  6. e36

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (914 ديدگاه)

    معلومه که نمیفروشه! رقیب هم وطنش یعنی اپتیما با اینکه 3 سال زودتر عرضه شده چند سال از لحاظ طراحی از این سوناتا بالاتره! تو این بازار یکم سهل انگاری جبران ناپذیر میشه

    1. هیوا

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (23 ديدگاه)

      اینجاست که ارزش اصالت مشخص میشه!

    2. ASTON MARTin

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1331 ديدگاه)

      جمله ی آخرت عجب درس زندگی ای درش نحفتس :)

  7. mamad

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    من خوذم این طراحی رو بیشتر میپسندم واقعا از طراحی قبلی خیلی هیلی بهتر شده..من خوشم از اومد..یه جورایی ابهت گرفته و از اون عروسکی قبلی و خسته کننده فاصله گرفته…بنظرم ماه های اینده فروش بیشتری میکنه

  8. mamad

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    ولی خیلی شبیه هوندا شده شاید واسه همینه فروش کمی داشته

  9. mamad

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    ببخشید الان یه نگاه انداختم پشتش کپی ناشیانه از بی ام و 650 هستش…همون که نادر فقیه زاده طراحیش کرده…اون کجا واین کجا..ولی خودمونیم آقای فقیه زاده عجب طراحی کرده

  10. مجید

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (71 ديدگاه)

    متاسفانه هیوندا اشتباهی کودکانه انجام داد. نسل قبل با چهره ای اسپرت بود و نسل کنونی بدون هیچ طرح جدید و کپی از فورد و کیا شد. نسل جدید و نسل قبل هیچ گونه سنخیتی با هم ندارند. هیوندا اشتباه بزرگی کرد. این است که میگویند خودروسازی بی اصالت است

  11. Just germany...

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (262 ديدگاه)

    تقصیر خودشه….
    بی تجربه بودن خودشو نشون داد
    نسل قبل سوناتا یه ماشین اسپرت و جوون پسند بود اما با این طراحی عملا فاصله بین سوناتا و آزرا از بین رفت.

    1. مک میسل

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2687 ديدگاه)

      نسل قبلیش واقعا یه چیزی بود اصلا ولی اون هم بعد1سال دل ادم رو میزد.
      این که دیگه شده پیرمرد!!

  12. وحید

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    بیچاره سوناتا…
    تو سبد محصولات هیوندای که همیشه موند زیر سایه سنگین آزرا..
    توبازار جهانی هم تا دلش بخواد رقیب قدرقدرت داره که هر کدوم از اونا جزو بهترین محصولات کمپانی هاشون هستن مثل کمری برای تویوتا و آلتیما برای نیسان.

  13. وحید

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    انصافا سوناتا هیچ برگ برنده ای به جز طراحیش نسبت به رقباش نداره مطمئنم شتاب فروش محصولات هیوندای در آینده کمتر هم بشه

  14. یه پسر

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1123 ديدگاه)

    وای وای یادش بخیر اوایل که اومده بود تو بازار شده بود سوگلی بازار ماشین ایران

    همون موقع هم خیلی ها می گفتن چرا طراحیش فضایی اینقدر
    و نمی دونم ایرادات دیگه

    باز الان می گن چرا مثل قبل نیس

    به نظر من سوناتا یه نمونه کپی ضعیف از اپتیما س البته تو طراحی اونم از نمای عقب بیشتر

    اما با این حال من این طراحیشو بیشتر می پسندم البته نه داخل ماشین

    داخلش شبیه این ماشین چینی ها شده بخدا

  15. REZA . JUST HYUNDAI

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1398 ديدگاه)

    دیگه سوناتا تک نیست
    مدل 2015 کپی اپتیما است
    هیچ ماشینی با قیافه ای مثل سوناتا 2014 yf نمی شه پیدا کرد و به خاطر همین مدل های 2010 تا 2014 خیلی موفق بودن و فروش زیادی داشتن
    البته امکانات مدل 2015 عالی است
    در مدل 2010 تا 2014 شما می تونستین با خرید این ماشین یک ماشین خانوادگی و هم یک ماشین اسپرت رو داشته باشین
    مردم سوناتا رو به خاطر اسپرت بودنش دوست داشتن ولی هیوندای در مدل جدید خواسته این ماشین خانوادگی و لوکس باشه که موفق نبوده و باعث شده این ماشین مورد توجه مردم نباشه
    طراحی بیرون این ماشین نسبت به سال قبل زیبا تر شده ولی داخل کابین رو هیوندای خراب کرده
    اولین طرح 2015 به این شباهت داشت ولی هم اسپرت بود و هم به اپتیما شباهت نداشت
    حتما سال دیگه هیوندای یه طرح جدید رو برای این ماشین میزنه

  16. REZA . JUST HYUNDAI

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1398 ديدگاه)

    هیوندای داره از یک طراحی برای ماشین هاش استفاده می کنه و می خواد کاری کنه ماشین هاش اصالت داشته باشن
    مثلا =
    سوناتا
    سانتافه
    جنسیس

  17. پرهام

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1128 ديدگاه)

    اینجا فقط مخالفت می کنن

    می گن هیوندای بی تجربست! پس تویوتا چرا تو طراحی کمری گند زد؟ اون که بیش از نیم قرن تجربه داره

    خواهشا الکی حرف نزنید

    1. مک میسل

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2687 ديدگاه)

      بله بی تجربس چون تویوتا نیومد طراحی کمری رو خراب کنه!!!
      ولی این مدل شکیلی واسپرت بودن نسل قبل رو نداره.
      برای همین میگوییم هیوندای بی تجربس!

    2. فرهاد

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (375 ديدگاه)

      دوست عزیز هیوندا و کیا فقط به خاطر طراحیشون طرفدار دارن. حالا که سونوتا
      یه خورده جذابیتش کم شد میبینی که فروشش اومد پایین
      ولی کمری یا آلتیما یا آکورد همیشه فروش خواهند رفت چه با طراحی خوب چه با طراحی بد چون همه میدونن که از نظر فنی چند پله از رقبا ی کره ای جلو تر هستند.

  18. sunmartin

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1879 ديدگاه)

    کیا موتورز با طراحی های اروپایی و جدی تر نسبت به هموطن خودش هیوندای کار بزرگی انجام داد این شرکت حتی در آمریکا هم خوش درخشید و کانسپت جدیدش برنده بهترین طراحی آینده نگرانه شد، در انگلیس دو خودرو از کیا 4 و 5 شدند از لحاظ اعتماد به برند و مقرون بصرفه بودن ، کیا در حال گذر از هیوندای هست همین مدل سراتو 2015 به نقل از مجله The car و در برابر 3 حریف هیوندای النترا md و تویوتا کرولا نیوفیس 2014 از لحاظ طراحی داخلی و خارجی ، کیفیت قطعات داخلی و تریم ، ترمز ها بازدهی انجین و سایر مشخصات اول شد ، همین خودرو که میزان فروشش کمتر از سال قبل در مدل مشابه هست هیچ پیشرفت قابل ملاحظه ای در طراحی نداره پس نباید انتظار داشت که خودروی موفقی باشه

  19. 4MATIC

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    هیوندا باتولیدسوناتاyfگورشو کند چون بی کیفیت واشغال بود الان یه ذهنیت بدی درباره ی سوناتا بوجود اومد منم ازطراحیش خوشم اومد ولی زیادی ازاپتیما کپی کرد مثل فرمان Dوجلوداشبورد مستطیلی ولی هنوز کسی نمی تونه درباره ی سواری وکیفیتش نظربده

    1. فرهاد

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (375 ديدگاه)

      نسل قبل با طراحی خوب خودش باعث فروش خوب این ماشین شد ولی چون کیفیت بالا نبود نارضایتی صاحبانش باعث شده که از این نسل بگذرن و سراغ رقباش برن
      البته این نظر شخصی بود شاید هم اشتباه باشه

  20. 4MATIC

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    پرهام تویوتا گندزد درسته ولی شمابرو مدل2015کمری روببین بعد بیا نظربده

  21. خاوری

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1100 ديدگاه)

    موری جون ببخشید من متوجه نشدم منظورتو…در کل برای پاسخ دادن اگه باشه جواب به کامنتها اشکالی نداره اما برای دیده شدن نه…

  22. سام

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (877 ديدگاه)

    با سلام

    مسئله اینه که هیوندای با ارائه نسل پیشین سوناتا(YF) دست به یک انقلاب در طراحی زد که از زمانه خودش جلوتر بود و همون باعث شد که فروشش به شدت بالا بره.نسل جدید خیلی زشت و یا بی کیفیت نیست،بلکه نتونسته مثل نسل قبلی در طراحی سنت شکن باشه.در کل نسل قبلی انتظارات مشتریان رو از هیوندای بالا برد.البته این مشکلات فقط توی بازارهای رقابتی اتفاق می افته.وگرنه در بعضی از جاهای دنیا اگه یک ماشین 100 سال! هم تو خط تولید باشه و قیافه اش هم تغییر نکنه،بازار فروشش زیاد تکون نمی خوره و گاهی امکان داره پررونق تر از سال های اولش هم بشه!

  23. میثم

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بازار آمریکا رقابتی هست شدیدن رقابتی مثل ایران نیست سی سال یه مدل رو بزنن باز ملت بخرن باید هر روز بهتر از دیروز باشی

  24. بهزاد

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2562 ديدگاه)

    به نظر نمیرسه خریداران آمریکایی تنها به ظاهر خودرو توجه و اقدام به خرید کنند و عوامل زیادی در فروش دخیل هست.
    مهمترین دوره فروش یک خودرو همان اوایل عرضه هست که دچار تغییرات گسترده شده و معمولا اگر یک دوره 5 ساله رو برای اون در نظر بگیریم تا 3 سال اول باید روند صعودی در فروش داشته باشه یا حداقل دچار افت محسوسی نشه.
    با اینکه این خودرو از نظر نویسندگان مطرح مجلات بسیار کاملتر شده و در تستها خوش درخشیده و احتمالا چندین جایزه هم دریافت کنه اما در بازار فروش به اهدافش نرسیده و با ورود نسل جدید خودروهایی چون آکورد و کمری و آلتیما و پاسات و لگاسی و… ممکنه باز دچار افت فروش بیشتری بشه.
    zonda جان به نقل از مجله ای عنوان فرمودند که مزدا 6 آمار فروش ماهیانه 10 هزار تایی داره و در انتهای جدول که باید عنوان کنم فروش مزدا 6 در آمریکا به طور میانگین ماهی 5 تا 6 هزار عدد هست که روند صعودی حدود 20 الی 25 درصد رو طی میکنه و این رشد خوبی برای یک خودروساز هست و قرار نیست هر خودروی جدیدی به یک باره به فروش 30 هزار تایی برسه.
    همانطور که روند صعود فروش آزرا نسل قبل با ورود نسل جدید دچار کاهش شد و سوناتا هم به اون سرنوشت دچار شده اگر نسل جدید الانترا هم با همین سبک روانه بازار بشه احتمالا هیوندای 3 خودرو استراتژیک خودش رو قربانی اشتباهات خودش خواهد کرد.

    1. سجاد

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (198 ديدگاه)

      مرسی بهزاد جان مثل همیشه توضیحت مفید و به درد بخور بود شما نمونه ی یه کاربر با اطلاعات و شعور بالا هستید… جالبه که کسی مثل شما با این معلومات همیشه کامنتش ته صفحست!!! این خودش خیلی چیزا رو نشون میده

      “Respect”

      1. بهزاد

        ۵ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2562 ديدگاه)

        ممنون سجاد جان این از لطف شماست.
        بنده مخلص دوستان عزیز پدال هستم و همگی در قلب من جا دارند.

  25. Behnam

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (132 ديدگاه)

    این طراحی نسل جدید سوناتا به مراتب از نسل قبلی زیباتر و معقول تره ولی اشتباه بزرگ هیوندا در اصل طراحی نسل قبلی سوناتا بود .
    و اینو مطمن باشید که اگه نسل قبلی با این طراحی فعلی تولید میشد فروش خیلی بیشتری داشت .

  26. HaMiDrEzA

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    به نظر من که این نسبت نسل قبلش خیلی بهتره، چه طراحی داخلی و چه خارجی.
    طراحی پخته تری داره. البته اگه 1-2سال بعد خود هیوندای توی سر محصول خودش نزنه.

  27. ali

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    هیوندا خراب کردی

  28. omid

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    اقا باز طراحی خارجیش قابل تحمله، طراحی داخلیو چی بگیم که یک چرخش صد و هشتاد درجه نسبت به نسل قبله. افتضاح شده !

  29. Alpha

    ۶ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (542 ديدگاه)

    به نظر من اصالتش خیلی بیشتر و بهتر شده و طراحی شیک تری داره ! قبلیه طرحش اغراق آمیز بود

  30. ali

    ۶ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    طراحی جلوش خوبه . ولی طراحی چراغهای عقب و داشبوردش خیلی چنگی به دل نمیزنه… اگه بتونه اینارو بازطراحی کنه و خوشکل ترش کنه مطمعنن فروشش خیلی میره بالا … از نسل قبل هم بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا