در حین مراسم معرفی نسل جدید هیوندای توسان، رئیس بخش مدیریت جهانی محصولات گروه هیوندای «لورنز گلاپ» اعلام کرده که پیکاپ آیندهٔ سانتا کروز با این کراساوور جدید اشتراک خواهد داشت. همچنین تصاویر جاسوسی جدیدی که از این پیکاپ کرهای منتشر شدهاند نیز شباهت زیادی را با نسل جدید توسان در بخش جلویی نشان میدهند. حال با توجه به این تصاویر جاسوسی و همینطور ویژگیهای طراحی توسان جدید، رندرهایی از سانتا کروز طراحی شده است.
با توجه به تصاویر جاسوسی مذکور، در پیکاپ سانتا کروز شاهد همان جلوپنجرهٔ بزرگ توسان خواهیم بود که دیلایتها در آن پنهان میشوند و چراغهای اصلی هم در طرفین آن قرار میگیرد. استتار دیگر قسمتهای بدنهٔ این پیکاپ سنگینتر است و به همین دلیل ویژگی دیگری را نمیتوان تشخیص داد اما در رندرها، دهانهٔ زاویهدار گلگیرها و خطوط تیز طرفین توسان در سانتا کروز اعمال شده که البته به نظر نمیرسد خیلی منطبق بر واقعیت باشد. در عقب پیکاپ نیز همان چراغهای تیز مثلثی که با نواری LED به هم متصل شدهاند کار شده است. البته فعلاً نمای خوبی از قسمت عقبی سانتا کروز ندیدهایم و نمیدانیم طراحی این رندر درست است یا نه اما به نظر میرسد در این قسمت هم شباهتهایی با توسان جدید وجود داشته باشد.
هرچند سانتا کروز و توسان روی یک پلتفرم مشترک ساخته میشوند اما هنوز نمیدانیم که آیا پیشرانههای آنها هم مشترک خواهد بود یا نه. توسان جدید بهصورت استاندارد با یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه خواهد شد درحالیکه یک نسخهٔ هیبریدی با پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری توربو هم برای آن ارائه خواهد شد که ۲۳۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. تولید سانتا کروز سال آینده در آلاباما آغاز میشود که این یعنی باید با مدل ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود. این در حالی است که کانسپت اولیهٔ پیکاپ هیوندای برای اولین بار در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵ معرفی شد.
Hadi
۳۰ شهریور ۱۳۹۹حالت کلی نمای جلو شبیه توسانه ولی یه فرق های ریزی وجود داره که از تصاویر جاسوسی دقت کنین مشخصه…
ولی امیدوارم که نمای عقب و شبیه توسان نکنن…
NAVID۰۰۹۸
۳۰ شهریور ۱۳۹۹بَه بَه
گل بودو به سبزه نیز آراسته شد… .
F22RAPTOR
۳۰ شهریور ۱۳۹۹همینطور که مشخصه یه پیکاب(بیشتر شبیه یه وانت دو کابینه) یونی بادی هست که بنظر میاد ابعادش از ریج لاین هم کوچیکتر باشه یه مقداری، دیگه هایلوکس رنجر ناوارا کلورادو توکاما کنیون اماروگ و البته گلادیاتور بماند
احتمالا ابعاد مشابهی با وانت دو کابین فورد
که داره مراحل تست رو طی میکنه داشته باشه وتو یه کلاس باشن.
مهدی
۳۰ شهریور ۱۳۹۹اقا ما یک رفیقی داریم بنده خدا چند سالیه از سربازی امدی ولی ادعا داره با بچه هاس دوبی میچرخه? کار ندارم ولی کارشناسان گفته بودن هیوندا جرات نداره بره تو این محدوده پیکاپا ولی ظاهرا چشم بادمیا سریعا فهمیدم و طبق معمول دو سه ساعته تر زدن به کارشناسی دوستان
NAVID۰۰۹۸
۳۰ شهریور ۱۳۹۹خودتون را بگذارید جای خریدار این خودرو در کشورهای آزاد و رقابتی .
شما باشید این را میخرید ؟
دلیل انتخاب این خودرو و ترجیهتون به رقبا چیه ؟
چرا باید یه پیکاپ اصیل و کاربردی از ژاپن و آمریکا را نادیده گرفت و کرهای انتخاب کرد ؟
(( تنها مزیت خرید این خودرو لیست آپشن زیاد نسبت به قیمت و قیمت کمتر نسبت به رقباست )) .
اگر غیر از اینه ، پس چرا من را متهم به بد گفتن از کرهایها میکنید .
همونطور که میگم کیا اپتیما یا سورنتو را در بحث طراحی دوست دارم ، همانطور که نسبت به بقیشون نقد دارم .
AMG_S73///
۳۰ شهریور ۱۳۹۹هیچوقت هیوندا رو دستکم نگیرید
این شرکت در اوج ناباوری همه رو شگفت زده می کنه
امیدوارم موفق شه
رامتین
۳۰ شهریور ۱۳۹۹جالب نیست..
net
۳۰ شهریور ۱۳۹۹ده سال هست هیوندای میخواد وانت مسخره سانتاکروز تولید کنه هنوز انجام نداده فقط تصاویر جاسوسی و کانسپت سانتاکروز منتشر میکنه
sina
۳۰ شهریور ۱۳۹۹ممکنه ماشین کره ای بخرم ولی پیکاپ جز امریکایی و ژاپنی نخواهم خرید (در صورت داشتن توانایی مالی و درسترسی و فیلان)
MjM
۳۱ شهریور ۱۳۹۹شکستی مثل ایکس کلاس در انتظارشه!