بعدازاینکه هیوندای رسماً نام پالیسید را برای کراساوور پرچمدار جدید خود تأیید کرد، حالا اولین تصویر رسمی از آن افشا شده است. همانطور که انتظار میرفت، پالیسید بر اساس کانسپت گرندمستر شکل گرفته که در ماه ژوئن رونمایی شد؛ بنابراین کراساوور جدید هیوندای در ظاهر شباهتهایی با کانسپت مذکور دارد. پالیسید در نمای جلویی همچنین به مدل کوچکتر سانتافه هم شباهت دارد اما در این قسمت، شکل کلی چراغها، جلوپنجره و سپر دستخوش تغییراتی شده است. ازجملهٔ ویژگیهای برجستهٔ نمای جانبی این کراساوور سه ردیفه نیز میتوان به خط کمر صاف و ستون C پهن اشاره کرد؛ بنابراین با توجه به این تصویر، مشخص است که هیوندای تلاش کرده استایل ظاهری پالیسید را از سانتافه متمایز کند.
هیوندای همزمان با معرفی نسل دوم سانتافه در سال ۲۰۰۶، کراساوور فول سایز وراکروز یا IX55 را هم بهعنوان مدلی بزرگتر از سانتافه معرفی کرد؛ اما پس خاتمهٔ تولید وراکروز در سال ۲۰۱۲، هیوندای نسخهٔ بزرگتر و سه ردیفهای از نسل سوم سانتافه را با نام گرند سانتافه، بهعنوان جایگزین وراکروز به بازار عرضه نمود و بدین ترتیب این کراساوور فول سایز از سبد محصولات هیوندای کنار رفت. حال اما سازندهٔ کرهای قصد دارد بار دیگر به ترکیب سابق بازگشته و پالیسید را بهعنوان مدلی مجزا و بزرگتر از سانتافه راهی بازار کند.
طبق اطلاعات اولیه، پالیسید روی پلتفرم مشترکی با کراساوور جدید کیا تلوراید ساخته شده است؛ بنابراین انتظار میرود این کراساوور فول سایز با پیشرانهٔ V6 و در حالت استاندارد بهصورت دیفرانسیل جلو عرضه گردد درحالیکه سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن قابل سفارش خواهد بود. هیوندای پالیسید رسماً در نمایشگاه لسآنجلس در تاریخ ۲۸ نوامبر رونمایی میشود.
آآآآرماااانننن
۲۰ آبان ۱۳۹۷قشنگ و هجومیه طراحیش
امیدوارم فنیش هم قوی باشه
محمد
۲۰ آبان ۱۳۹۷اتفاقا به نظر سانتافه از این زیباتره
و کیا تلوراید رقیب هموطنش که به شکل واضحی از این شکیل تره
بطور خاص ستون C و نمای جانبی شخصیت نداره و طراحی زیبایی نداره
اما نه کیا تلوراید این مشکلو داره نه هیوندا سانتافه
نمای جلو هم باز سانتافه زیباتره با وجود درشت بودن ردیف دوم چراغهای جلو
ایشالا نمای عقب خوب درومده باشه یا اینکه مدل تولیدی این نباشه
الهی
۲۱ آبان ۱۳۹۷کجاش قشنگه؟!!!
انگار کره ایها میخان برگردن به سمت طرحهای کاملا کره ای!!! خخخ
از نظر طرح داشبوردم.. کیا از هیوندایی بهتره..
البته کیفیتا نمیدونم…
مزدا
۲۱ آبان ۱۳۹۷جلو پنچره اش قشنگ نیست!!ا??
حسن
۲۰ آبان ۱۳۹۷اگه براش قىمت بالاى 50 هزار دلار درنظر داشته باشه فروشش بسىار کم مىشه طبق همىن وضعى که الان گرفتار شده و فروشش تو چىن کاهش چشم گىرى داشته
شرکتهاى مثل کىا و هىوندا قىمت بالا براشون معنا نداره و همونطور که فروششون از 10 درصد بازار چىن به 4 درصد کاهش پىدا کرد تو چىن و بازار رو به خودروسازان چىنى واگذار کرد بازهم از رقبا شکست خواهد خورد
آآآآرماااانننن
۲۰ آبان ۱۳۹۷عزیزم شما نگران همون محصولات امریکا باش که از ده برند غیرقابل اعتماد سال ۹ تاش مال اونا بود! از زمان انتشار این مطلب تو و ۲/۳ نفر دیگه که معرف حضور همه هستن طوری گیر دادین به کره که انگار تقصیر کره بود که صنعت خودروسازی امریکا هرسال گند میزنه! ?
کره همونطور که صنعت خودروسازیش رو از هیچ رسوند به رتبه سوم و یا چهارم ( در سال ۲۰۱۷)( بالاتر از امریکا) پرفروش ترین خودروسازی ها،الان هم بلده چطور سیاست هارو متناسب با درخواست بازار بکنه
قیمت بالا هم واس هیچ خودروساز اقتصادی معنا نداره چه فورد چه کیا و هیوندا چه تویوتا و فولکس
کاهش و افزایش هم کاملا طبیعیه اما اینکه هرسال اکثر برندهای یک کشور جزو غیرقابل اعتماد ترین خودروساز ها باشه یا اینکه یه کشور با ۱۲ برند فقط ۶ نامزد تو بهترین ها داشته باشه غیرعادیه!
حسن
۲۰ آبان ۱۳۹۷ارمان
شما حالتون خوبه؟
کى از امریکا و قابل اعتمادى حرف زد
شماى که تو همه جا کامنتهاى بى ربط مىذارى ولى تو پست کاهش فروش هىونداى تو چىن و امریکا نتونستى کامنتى بذارى
شما همىشه دم از فروش بالاى خودروسازان کره اى و فروش بالاشون مىزدى و امارهاى مىدادى که معلوم نبود از کجا اوردى
در لىست ماشىنهاى برتر سال 2018 کىا استىنگر مقامهاى اخر رو کسب کرده بود در صورتى که شما مىگفتى تمام مقامهارو کسب کرده
از طرفى مىگفتى سانتافه لقب ماشىن سال 2018 رو گرفته در صورتى که در بازارامریکا اصلا فروشى به اون صورت نداشته
تو بازار چىن کاملا رقابت رو باخته
حالا همش دم از اون بزن که تو لىست ماشىنهاى قابل اطمىنان بوده چه سودى براش داشته؟؟؟ فروشش از نصف هم تو چىن کم تر شده
از چى فرار مىکنى؟؟؟
آآآآرماااانننن
۲۰ آبان ۱۳۹۷اینقدر تلاش رو جای دیگع کرده بودی الان حداقل یه سراتو تولید ایران داشتی خداوکیلی
من تا سال ۲۰۱۷ امار میدادم که الان هم لینکشو باز میزارم واست که اتقاقا مال خود پدال هست که تو جدول گروه کیا و هیوندا رتبه چهارم فروش رو داشت در سال ۲۰۱۷،لینکش منتظر تایید هست
کیا استینگر هم اصلا سال ۲۰۱۸ کاندید نشد! سال ۲۰۱۷ کاندید شد که چهارم شد!! ماشین سال اتوگاید و کاندید بهترین ماشین موتور ترند هم شد چیزی کع واس امریکا ارزو هست :))
سانتافه هم امسال کاندید بهترین ماشین سال شده باز اونم خبرش تو پدال کار شده لینک اونم میزارم
من اینارو گفتم واس همشون هم لینک دادم :)
من اون موقع داشتم کامنت ها رو تو مطلب برندهای غیرقابل اطمینان سال و اینکه دوستان چطور از خجالت امریکا رو اومدن میخوندم و مبخندیدم :))
منکه گفتم کاهش و افزایش فروش کاملا طبیعیه و هرسال لیست پرفروش ترین ها تغییر میکنه و اصلا عجیب نیست
ولی از حقیقت فرار نکن و گند زدن امریکا رو هی با این ماست مالی نکن،اون مطلب قابلیت اطمینان چنان فشاری اورد که هنوز هم تو کامنتات مشخصه :(
حسن
۲۰ آبان ۱۳۹۷ببىن شما هرجور مىخواى فکر کن
برا من اهمىتى نداره تو چى فکر مىکنى درباره ى من
دوستان باتوجه به امارهاى سراسر اشتباهى که مىدى قضاوت مىکنن
کسى که امارهاى نادرست مىده منظور داره از کارش
شما با استدلالهاى و امارهاى اشتباهت به همه اثبات کردى که حرفهات از روى غرض هست و نه اصول
تىکه کلامت هم همىشه بود
((اینقدر تلاش رو جای دیگع کرده بودی الان حداقل یه سراتو تولید ایران داشتی خداوکیلی))
کسى که همچىن حرفى مىزنه وضعىتش مشخصه چکارست
آآآآرماااانننن
۲۰ آبان ۱۳۹۷أمار های اشتباه :)))
خب جی میل با اینستا یا تلگرام بده من عکس و منبعشون که اتفاقا همشون از همین پدال هست رو میفرستم خدایی چون اینجا تا تایید بشه طول میکشه،البته اگه جرات روبرویی با حقیقت رو داری :))
اینارو نشون ممد و علی نوا دادم ذیگه ساکت شدن :))
حقیقت تلخه کاریش هم نمیشه کرد
اون تلاش رو واس سراتو تولید ایران بکن حداقل :))
با غیرقابل اعتماد ترین برندها تنهات میزارم
آآآآرماااانننن
۲۰ آبان ۱۳۹۷https://www.pedal.ir/%d9%88%db%8c%da%98%d9%87/%d9%be%d8%b1%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/
این مال امار فروش
https://www.pedal.ir/%d9%88%db%8c%da%98%d9%87/%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%b2%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%82%d8%a7%d8%a8%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2019-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/
اینم مال کاندید شدن سانتافه
کی امار اشتباه میده حالا؟ :)
Mohammad
۲۰ آبان ۱۳۹۷ارمان اینارو یه جا کپی کن نگه دار مجبور نشی هر دفعه که کامنت میزاری همه شون دوباره تایپ کنی چون چیز جدید که نداری بگی
آآآآرماااانننن
۲۰ آبان ۱۳۹۷تو مطلب ولستر کلا ۱۲ تا کامنت بود ۶ تاش مال تو بود ?
تو مطلب فروش هیوندا هم ۲۸ تا کامنت باز۱۰ تاش مال تو?
این انتقادات رو بنویس رو کاغذ بعد بنداز تو صندوق انتقادات هیوندا ?
حسن
۲۰ آبان ۱۳۹۷پس اون پست کاهش فروش هىوندا رو خوندى ولى نتونستى حرفى بزنى چون به ضررت مىشد
من اونجا کامنت گذاشتم تا جواب حرفهاى بى اساس تو رو بدم جناب
توى که مىگفتى سانتافه ماشىن سال 2018 جهان شد
توى که مىگفتى جنسىس سدان رقىب سدانهاى جا افتاده لوکس بازاره
توى که مىگفتى……..
اونجا خوب متوجه شدى نمىتونى حرف منطقى بزنى برا همىن انگار نه انگار که ارمانى دو پدال وجود داشته
الان هم دارى من رو به کسى نسبت مىدى تا از بحث شونه خالى کنى و بحث رو منحرف
آآآآرماااانننن
۲۰ آبان ۱۳۹۷خب هیوندا کاهش فروش داشت که داشت چیکار کنم؟ من مثل شما نیستم که در برابر حقیقت زور بزنم :)) مثل اون مطلب برندهای غیرقابل اطمینان که هی زور میزدین بقیه رو راضی کنین و از حقیقت فرار کنین تو و علی نوا و ممد نویگیتور :)))
اگه جایی دیدی من گفتم سانتافه ماشین سال ۲۰۱۸ انتخاب شد همین الان لینکشو بده من دیگه نمیام سایت پدال ولی اگه نتونستی لینکشو بدی تو مرد باش دیگه نیا پدال،ببینم چه میکنی :))) منتظرم
الان هم میگم جنسیس رقیب سدان های لوکسه چون دقیقا حرف مجلات معتبر دنبا هست و تو همون امریکا بیشترین درصد رضایت مندی رو کسب کرد :)))
منتظر لینک حرفت هستم
حسن
۲۰ آبان ۱۳۹۷ترس؟؟؟؟
از چى؟؟؟
از شما؟؟؟؟
خدا کمکت کنه کسى که تىکه کلامش به همه اونکه مىگه ((اینقدر تلاش رو جای دیگع کرده بودی الان حداقل یه سراتو تولید ایران داشتی خداوکیلی)) ازش چه توقعى مىشه داشت؟؟
شخصىتت با همىن جمله برا همه تو پدال مشخص شده خىلى وقته
درضمن من با شما حرف خصوصى ندارم که تو تلگرام بگم
من مىخوام همه دوستان در پدال صحبتهاى من و شما رو ببىنن و قضاوت کنن
علی رضا
۲۰ آبان ۱۳۹۷زیبا نیست ولی تنومند ترو با ابهت تر از سانتافه ست ، میشه گفت شبیه خودروهای امریکایی شده ولی در کل خود ماشین یه طرف ، اسمش هم یه طرف.
البته با وضعیت الان هیوندا تو چین هیوندا پلاسید اسم مناسب تری بود
مجتبی
۲۰ آبان ۱۳۹۷تو این سایت با دو دسته از آدما زیاد بحث نکن چون فقط خودتو اذیت میکنی.
یک: کسایی که از اسباب بازیهای کره ای طرفداری میکنن.
دو: متعصبین بی منطق آلمانی که تاحالا تو عمرشون یک خودروی آلمانی نداشتن ولی یه جوری حرف میزنن انگار مهندس ارشد اون برند هستن.
وقت خودتو با این افراد هدر نده.
Mohammad
۲۰ آبان ۱۳۹۷خوشم میاد اصلا این کره ای ها فکر نمیکنن چی بسازند چطور بسازند
امروز میگن ماشین جدید میخوایم بسازیم
فردا تاییدش میکنن
پس فردا عکس هاشو میدن
پس اون فردا معرفی
فردای همون روز هم عرضه به بازار
من دو سال منتظر برانکو جدیدم قرار دوسال دیگه صبر کنم
Elmiraj
۲۰ آبان ۱۳۹۷یه کپی بدل از شورولت تراورز ………………
حمیدرضا
۲۰ آبان ۱۳۹۷بعیده موفق باشه خصوصا درامریکا چون اونجا برندهای خود امریکا خیلی موفقن اگر کره ای ها میتونستن کراس اور بزرگ بسازن همون وراکروز رو ادامه میدادن نه اینکه تولیدشو متوقف کنن
#ali.m#
۲۱ آبان ۱۳۹۷جالب شده
ولی بعید میدونم تو این سگمنت موفق بشه .
چون بازار کاملا دست ژاپنی ها و امریکایی هاییه که هرکدوم نماد خودرو سازی حساب میشن .
شاید با قیمت گذاری خوب بتونه موفق شه .
نه مثل ولوستر 150هزاردلاری ?
سامان اذری
۲۱ آبان ۱۳۹۷واسه اون هیکل گنده چراغهاش خیلی خوچیکه
Sajjad
۲۱ آبان ۱۳۹۷از نظر من که تحول خوبی بود برای هیوندای
ولی خب این ظاهر باید با موتور قوی و شتاب خوب مکمل باشه که فکر نکنم هیوندای به این فکر باشه
اگرم قدرت رو بالا ببره باید قیمت رو هم بالا ببره
در این صورت فکر نکنم فروش خوبی داشته باشه