هیوندای برای سال آینده تغییراتی را در النترای خود خواهد داد. از جمله چراغهای LED عقب جدید و آینه نشان دهنده نقاط کور، چرخهای تمام آلومینیومی، تغییر جلوپنجره، افزایش طول، ایمنی بیشتر و مهمتر از آنها، پیشرانه ۲.۰ لیتری جدید.
این موتور جانشین موتور ۱.۸ لیتری در مدلهای GT النترا خواهد شد. توان تولیدی این موتور ۲۵ اسب بخار افزایش یافته و گشتاور آن نیز ۲۳ پوند فوت رشد کرده و اکنون ۱۷۳ اسب بخار نیرو در دور ۶۵۰۰ و ۱۵۴ پوند فوت گشتاور در دور ۴۷۰۰ حاصل میگردد. مصرف سوخت النترای GT با موتور جدید، در شهر ۹.۸ لیتر و در بزرگراه ۶.۹ لیتر و به صورت ترکیبی، ۸.۴ لیتر در صد کیلومتر میباشد که تقریباً با مدل ۱.۸ لیتری برابر است. گیربکس مورد استفاده ۶ سرعته اتوماتیک است. در داخل کابین نیز تغییراتی به چشم میآید. دریچه های تهویه تغییر کردهاند. صفحه نمایش و دوربین دید عقب اختیاری، سرویسهای ناوبری ماهواره ای، پخش صوت با قدرت ۲۷۲ وات، رادیوی اینترنتی و عایق بندی بهتر برای جذب سر و صدا نیز از دیگر نکات قابل بیان میباشند. النترای GT جدید از ماه دسامبر و در ۱۵ ترکیب مختلف قابل سفارش و خرید خواهد بود.۷۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
زیگما
۲ آذر ۱۳۹۲به به به به.خیلی زیباست.هیوندای دوست دارم
شهاب
۲ آذر ۱۳۹۲اینو باید بدن جای پراید…
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲ آذر ۱۳۹۲درود.
اصلا با هیوندای حال نمیکنم.
کیا رو بیشتر قبول دارم.
((( مرد بزرگ کسی است ، که در سینه ی خود قلبی کودکانه داشته باشد )))
امین
۲ آذر ۱۳۹۲مصرفش خیلی بالاست …. آلمانی ها با موتور حجم تقریبا دو برابر این 6 لیتر ترکیبی میسوزونن
طرفداراش ناراحت نشنا….ولی یه جور نوشته بود((آینه نشان دهنده نقاط کور)) من گفتم دور تا دورش دوربین نصب کردن
درصورتی که تو عکسا میتونید ببینید ….. یه تیکه آیینه محدب چسبوندن کنار آیینه بغل که من با دیدنش یاد پیکان جوانان اسپرت افتادم!!
Aidin
۳ آذر ۱۳۹۲انگار شما ماشین فورد تاروس ندیدی.برو ببین فورد تاروس چطوریه
aLi
۲۹ مرداد ۱۳۹۳دوست عزیزم اولا که ژرمن ها و مخصوصا کمپانی بزرگ مرسدس بنز تصصشون کاهش مصرف سوخته
همونطور که تکنولوژی های
KOMPRESSOR-Blue Efficiency و… باعث شدن موتور های با حجم کم، مصرف کم و قدرت بالا داشته باشن (مثلا موتور روی مرسدی بنز کلاس B با حجم 1600 سی سی توان 160اسب بخار داره و این فوق العاده ست)
ولی خودروسازای اقتصادی مثل کیا و هیوندای فعلا بالا بردن سطح امکانات و کیفیتشون رو دستور کار دارن و تا رسیدن به آلمانی ها راه درازی دارن!
مورد دوم آینه نقاط کور
شما اگه سوار شده باشین این آینه زیر در راننده و سرنشین رو کاملا نشون میده که هم هنگام پیاده شدن از خودرو و هم هنگام پیچیدن و… میتونه کاملا کمک کنه
و پیکان هم روزی برای خودش خدایی میکرده!!
به نظرم این خودرو تو این شرایط قیمتی و تو این بازار وحشتناک ایران! بهترین گزینه میتونه باشه
یاحق
سام*
۲ آذر ۱۳۹۲فقط اینو میدونم هیوندایی داره خوب کار میکنه.
رامتین
۲ آذر ۱۳۹۲گاهی اوقات نمیدونم چرا اتومبیلهایی مانند آلانترا یا ولوستر بفروش میرسه! قدرت این 2 اتومبیل موجود در ایران 150 و 133 اسبه که مثلا در برابر زانتیا کم میاره! همچنین قیمتش حدود 120 تومنه.
کمی تامل میشه کرد و سر کیسه را شل کرد تا بشه با 150 تومن، اتومبیلی مثه تویوتا جی تی86 خرید که اولا با موتور 2 لیتری و بدون توربو قدرت حیرت انگیز 200 داره (که واقعا عددی باور نکردنیه) و قیاسش با بقیه اتومبیلهای آسیایی (جز ژاپنی) مقایسه ای خنده داره.
sorena330
۲ آذر ۱۳۹۲اولا النترا 95 تومنه نه 120تومن…(فول110)بعد هم اگه آدم دنبال قدرت میگرده و ماشین سدان کوچک هم نمیخواد میتونه یه جنسیس کوپه2011 کم کار با 130 بخره که هم موتور 3800 داره هم 306 اسب قدرت که gt86 باید جلوش لنگ بندازه هرچند قیافش بهتره از نظر من…
حمید
۲ آذر ۱۳۹۲ببخشید رامتین جان ، مثل اینکه شما اصلا میخوای تعریف ماشین رو عوض کنی !!! اولا النترا و ولستر به فروش میرسه برای اینکه شتاب فقط یک فاکتور جزئی ماشینه . اون زانتیایی که همه عاشقشن رو بهتره تست تصادفش رو ببینید قاتلیه واسه خودش . دوما من نفهمیدم کسی که میخواد النترا بخره چرا باید پول بیشتر بده واسه تویوتا GT ؟ اصلا ربطش به النترا چیه ؟ انگار من میخوام گوجه بخرم سالاد درست کنم بگم بهتره سر کیسه رو شل کنم نارگیل بخرم !!!!gt به درد مشتری النترا نمیخوره اصلا ! در ثانی اگر شما خیلی دوستدار شتاب هستی باید بدونی که باز هم اسب بخار فقط یه فاکتور از ده ها فاکتور شتابه . مثال ؟ مزدا 3 موتورش 147 اسبه از mg6 و cerato coup و النترا ضعیفتره و شتابش از همشون بیشتره . نکته بعدی اینه که شما چه شتابی مد نظرته ؟ اگه میخوای درگ بذاری بله زانتیا ولی اگه میخوای تو جاده وقتی پشت اتوبوس گیر کردی تو سربالایی داری 60تا میری میخوای شتاب بگیری اتوبوس رو جا بذاری . یه دفعه میبینی هیوندای توسان قدیم علیرغم صفر تا صد ضعیفتر از زانتیا ، بخاطر 6 سیلندر بودن و گشتاور بالاتر و فاکتورهای دیگه بهتر از زانتیا کنده میشه و اصلا هم ربطی به 100-0 نداره ( فقط مثال بود ، من تست نکردم ، برای منتقل کردن منظورم مثال زدم وگرنه توسان و زانتیا کاملا بی معنیه ).بعدشم راجع به gt86 شما اون قسمت از top gear که کلارکسون و می میخوان گندترین ماشین تاریخ رو انتخاب کنن حتما ببینید . کلارکسون میشینه پشت gt86 میگه لاستیک پریوس زیرشه و سر پیچ باهاش میره تو باغالیا . بعد عینک میزنه شروع میکنه مطالعه کردن وقتی سرعتش 40 کیلومتره فرمون میده ماشین تهش منحرف میشه و میگه میتونین در حین مطالعه دور خودتون بچرخین!!!درست عین بیوک ایران 40 سال پیش!!!نمیدونم چرا الکی همه gt86 رو دوست دارند!!!
فرهاد
۳ آذر ۱۳۹۲آقا حمید داداش داری درباره ی ماشین دوم جهان تو سال 2013 این جوری نظر میدی.
خوب عزیز این ماشین ساخته شده برای دریفت اصلاً واسه همینه که
لاستیک پریوس زیرش گذاشتن.
رکورد دریفتم که همین یکی دو ماه پیش با این ماشین شکستن.
تا اون جایی هم که من تاپ گیر دیدم کلارکسون از این ماشین فقط تعریف میکرد و میگفت این ماشین باعث خندیدن نا خودآگاه میشه(به دلیل لذت سواری) و تنها عیبشو طراحیش گفت که به نظرم یه خورده کم لطفی کرد.
برای مقایسه با جنسیس هم به قیمتا دقت کنین(قیمت هر دو صفر
باشن)
GT86 بدون کیت 136 تومان(چند روز پیش یکی از دوستام خرید)
جنسیس کوپه هم 190
حالا هر کی می بینه خواستش از ماشین چیه و یکی رو انتخاب میکنه
GT86:لذت سواری فوق العاده بالا
و ماشین دوم جهان(قیمت 50 میلیون کمتر)
GENESIS COUPE:شتاب بالا تر(50 میلیون بیشتر)
حمید
۳ آذر ۱۳۹۲دوست عزیز فرهاد جان ، شما کلیپ همین پدال رو ندیدی که جی تی سر پیچ میره تو گارد ریل به زور جمع میکنه برمیگرده میره تو این گارد ریل بخاطر همین لاستیک و مهندسیش ، بعدشم کی گفته ماشین برای دریفت باید لاستیکش پریوس باشه ؟ بهتره قطر لاستیکهای وایپر رو ببینی چنده . دریفت با استیبیلیتی نداشتن فرق میکنه . شما وقتی ماشین اسپورت طراحی میکنی باید سعی کنی حداکثر فشار جی رو بدون چرخش اسکاندیناوی تحمل کنی چون اگه بتونی بدون دریفت پیچ رو رد کنی سریعتر از پیچ میای بیرون و سر پیچهای سنگین در عین حال که ماشین به راحتی منجرف نمیشه بتونی اسکاندیناوی بزنی با تسلط پیچ رو طیکنی که قبل از پیچ ترمز نکنی.نه اینکه هر پیچ ریز و درشتی رو فقط دو ثانیه زمان واسه جمع کردن ته ماشین بذاری . اگر این طور بود تو فرمولا1 همه مثل GT86 میپیچیدن ولی میبینی که عقبشون منحرف نمیشه.فقط واسه پیچی که سنگینه باید این اتفاق بیفته . بعدشم کی و کجا اعلام کرده GT86 ماشین دوم دنیاست؟؟؟؟یعنی این همه شاهکار تو دنیا داریم GT86 فقط از یکیشون بهتر نیست؟؟؟؟؟گول تبلیغات رو نخورید . اصلا انتخاب کردن بهترین ماشین بین میلیونها مدل و این همه برند اصلا غیر ممکنه .
فرهاد
۳ آذر ۱۳۹۲عزیزم این ماشین دوم جهان شده
یعنی چی نمیشه انتخاب کرد
هر سال 3 ماشین برتر سالو انتخاب میکنند
برو یه خورده تحقیق کن
این لینک فینالیست های 2013
http://www.pedal.ir/%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87/%D9%81%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7-2013/
تو این سایت هم میتونی جایزه های این ماشینو ببینی
در مورد اون فیلم هم نظر ندیم بهتره چون یک فیلم نمیتونه یه ماشینو نقد کنه
پس حتماً شما نیسان GTR هم قبول ندارین چون اون جوری
با اون راننده ی خانمش رفت تو گارد ریل
با خواندن اون تاپیک مخصوصاً پست اقای NISMO
میفهمین این ماشین چیه؟؟؟
بازم خواهش میکنم قبل از پست زدن تحقیق کنین
فرهاد
۳ آذر ۱۳۹۲ببخشید لینک سایت یادم رفت :)
حمید
۳ آذر ۱۳۹۲فرهاد جان ممنون از تذکرت نمیدونستم باید تحقیق کنم بعد پست بذارم . تو که هیچ چیز قبول نداری ، میگم تاپ گیر قبول نداری ، واست استدلال میکنم ماشین چطور باید بپیچه قبول نداری . میگی ماشین 200 اسبی کوپه اسپورت برای دیریفت زدن لاستیک پریوس هاچ بک فسقلی خودروی سبز طرفدار محیط زیست زیرش گذشتن و این خوبه . خب کاملا مشخصه شما درست میگی. میخوام به تویوتا پیشنهاد کنم لاستیک پیکان بذاره زیرش ، از پریوس نازک تره بیشتر دریفت میکنه.
فرهاد
۳ آذر ۱۳۹۲من با دلیل و سند حرف میزنم
لینک دادم بهتون مطالعه کنین
هنوز جوایزی که این ماشین گرفترو قبول ندارین
اگه این جور که شما میگی این ماشین حتی نباید بین فینالیست ها میشد چه برسه به دوم شدن(من به شما گفتم تحقیق کنین چون شما قبول نداشتین هر سال بهترین ماشن ها رو انتخاب میکنن و این ماشین دوم شده)
بعدش کی گفته هر ماشینی دریفت بزنه پایداریش تو پیچ کمه
جنسیس کوپه هم خوب دریفت میزنه اما پایداری خیلی خوبی تو پیچ داره
در ضمن با عرض پوزش من استدلال شما رو قبول ندارم
اون کارشناسایی که به ماشین امتیاز میدن این ماشینو قابل دونستن و دومش کردنو قبول دارم(که خیلی از
من بی سواد وشما بیشتر میدونن)
یا حق
حمید
۳ آذر ۱۳۹۲لطفا سطحی نگر نباش ، یه نگاه به این لیست کن 10 خودروی برتر کدومها هستن؟من بهت میگم .هیچ پورشه ای جز 10 تا نیست حتی اگه اسطوره ای مثل 911 تولید کنه ، پرفروش ترین و موفق ترین محصول ب ام و یعنی سری 3 نیست ، هیچ سوپر اسپورتی جز 10تا نیست،کوروت اسطوره آمریکایی ها نیست ، GTR ژاپنی ها نیست ، به قول تویوتا سوارا کرولا پرفروش ترین و موفق ترین محصول تویوتا نیست ، یه SUV درست حسابی نیست ،فراری و غیره هم که اصلا ماشین نیستن ، اینا همه لگن میباشند و میلیونها آدم که سرتاسر دنیا طرفدار و کشته مرده اینها هستن همه بلا نسبت بلانسبت … هستند . حالا لیست رو ببین کیا ده تای اولن…پژو 208،پژو چیست؟خودرو ساز مفلوکی که نصف قدمتش در ورشکستگی سپری شده به زور با سیتروئن سرمایه هاشو ریخته رو هم بازم حل نشده ، حالا آویزون GM هستن که GM اعلام کرده دیگه قرونی حاضر نیست هزینه پژو سیتروئن کنه.خودروی بعدی رنوClio ، رنو چیست ؟ کمپانی مفلوکی که ورشکست شده و برای فرار از بدبختی آویزون نیسان میباشد .سوال اینجاست که این خودروهای برتر چرا روز به روز وضع کمپانی هاشون رو بدتر میکنن به جای این که بهتر کنن ؟خودرو بعدی هیوندای i30!!!توجه کنید که فقط هاچ بک به درد میخوره و بقیه کلاس هارو باید ریخت دور !!!این چه لیستیه ؟ یعنی ماشین اسپورت بهتر از GT86 با لاستیک پریوس نداریم!!!سری m و amg بنز و ب ام و کلا لگن هستن .تشکر از تحقیق شما!!!
حمید
۳ آذر ۱۳۹۲آقای فرهاد سند و مدرک درست ، ولی شما باید هر سندی رو قبول کنی ؟ هر کارشناسی نظرش درسته ؟ یه کمپانی بزرگ توش پر کارشناسه همشون هم از ما بیشتر میدونن بعد که محصول در میاد 600 نفر ایراد میگیرن تو پدال ، چطور اونجا حرف کارشناسهارو نمیپذیرین اینجا که به نفع خودرو محبوبتونه کارشناسها درست میگن ؟ پس عقل و فکر به چه دردی میخوره ؟ بدون فکر هرچی کارشناسها میگن قبوله ؟ ای بابا
حمید
۳ آذر ۱۳۹۲راجع به دریفت هم شما باید بیشتر بخونی ، من نگفتم ماشین خوش دریفت ناپایداره ، ولی شما به من بگو ماشینی که با سرعت 40 تا فرمون میده سرش میره یه ور تهش یه ور دیگه با بیوک ایران و شورولت نوا چه فرقی داره ؟ فرض کن تو اتوبان بخوای دو تا سه تا ماشین رو مارپیچ رد کنی . یه نیش فرمون بدی دیگه عقبش مال تو نیست ولی اگه سوار ب ام و باشی چی میشه (مثلا) ؟ مثل آدامس میچسبه به آسفالت تهش همون جایی میره که تو میخوای . دریفت میخوای میزنه نمیخوای نمیزنه . GT86 کلا دریفته ، عین پرگار عقبش دور جلوش میچرخه بخوای نخوای دریفت
فرهاد
۳ آذر ۱۳۹۲آقا حمید هیچ کس در خوب بودن این ماشینایی که میگین شک نداره ولی این ماشینایی که میگین یه مشکل کوچیک دارن و اون تعداد تولیدشون در ماه و سال هست. برای شرکت در این فهرست(ماشین برتر سال)باید تولیدشون در سال بیش از 5000 باشه(تنها قانون شرکت در این مسابقه)
شما حتی لینک هایی که میدمو نمیخونید وبعد دوباره مخالفت میکنی
لطفاً پاراگراف اخر این لینکو دوباره بخونین(البته اگه دفعه قبل خونده بودین)
http://www.pedal.ir/%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87/%D9%81%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7-2013/
خوب حالا معلوم میشه چرا سوپر اسپرت ها در این لیست نیستن چون این انتخاب برای مردم عادی هستش
نه سوپر اسپرت ها که دست افراد کمی بهشون میرسه ودر سال خیلی تولید محدودی دارن(البته یک مدل آستون مارتین هم در بین کاندید های مسابقه بود به دلیل تولید بالای 5000 که به فینال نرسید به دلیل ارزش کم در برابر پول پرداختی)
درباره ی کرولا هم که شما میفرمایین بله درست اما به این نکته دقت کنین که کرولا نسل قبل که تو سال 2013 چند سالی از عمرش گذشته بوده و به همین دلیل توی لیست نبود
اتفاقاً تویوتا کرولا 2014 در فهرست کاندید های امسال
قرار داره و باید دید که این ماشین در بین فینالیست ها قرار میگیره یا نه و میتونه مقامی بیاره یا نه(تو همین پدال بگردین پیدا میکنین حوصله نداشتم بگردم:))
حالا می بینیم نسل جدید جنسیس کوپه که تو همین سال 2013 رونمایی شد(همزمان با GT86) و تولید بالای 5000 تا هم داشت وهیچ مقامی نیاورده پس حتماً این GT86 یه چیزی داشته که اینجا دوم شده دیگه.درسته؟؟؟
در ضمن این جور که شما از این رنو و پژو بد میگینم نیست چون هر دوی این خوروسازها در سال جاری وضعشون بهتر شده(یکی از دلایلش همین ماشین ها بوده و فروش خوبشون)
امیدوارم قانع شده باشید
یا حق
فرهاد
۴ آذر ۱۳۹۲آقا حمید هیچ کس در خوب بودن این ماشینایی که میگین شک نداره ولی این ماشینایی که میگین یه مشکل کوچیک دارن و اون تعداد تولیدشون در ماه و سال هست. برای شرکت در این فهرست(ماشین برتر سال)باید تولیدشون در سال بیش از 5000 باشه(تنها قانون شرکت در این مسابقه)
شما حتی لینک هایی که میدمو نمیخونید وبعد دوباره مخالفت میکنی
لطفاً پاراگراف اخر این لینکو دوباره بخونین(البته اگه دفعه قبل خونده بودین)
http://www.pedal.ir/%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87/%D9%81%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7-2013/
خوب حالا معلوم میشه چرا سوپر اسپرت ها در این لیست نیستن چون این انتخاب برای مردم عادی هستش
نه سوپر اسپرت ها که دست افراد کمی بهشون میرسه ودر سال خیلی تولید محدودی دارن(البته یک مدل آستون مارتین هم در بین کاندید های مسابقه بود به دلیل تولید بالای 5000 که به فینال نرسید به دلیل ارزش کم در برابر پول پرداختی)
حمید
۴ آذر ۱۳۹۲اتفاقا به نکته خوبی اشاره کردی فرهاد جان ، شرطشون این بوده که تیراژ بالای 5000 باشه . یعنی اگر ماشینی زیر 5000تا تولید بشه نمیتونه جز ده تای اول باشه!!!این درسته ؟ یعنی یه ماشین بی نظیر اگه داشته باشیم که 3000 تا تولیدش باشه نمیتونه بهترین باشه یا حتی فینالیست باشه چون به 5000 تا نرسیده !!! حتی اگه فرض کنیم این لیست و کارشناسیش درسته ، نهایتا GT86 میشه ماشین دومی که بالای 5000تا تیراژ داشته و دوم اروپا نه دوم جهان (اون لینک پدال دوم اروپا بود) . نه اینکه شما بگی که من راجع به خودروی دوم جهان بد میگم . اگر همه خودرو ها باشن Gt86 رتبه 200 هم نمیشه چه برسه به 2 ، میدونید چند مدل ماشین داره تولید میشه در سطح دنیا ؟ و این جمله رو هم که نوشتی باید روش تجدید نظر کنی :
آقا حمید داداش داری درباره ی ماشین دوم جهان تو سال 2013 این جوری نظر میدی.
خوب عزیز این ماشین ساخته شده برای دریفت اصلاً واسه همینه که
لاستیک پریوس زیرش گذاشتن.
GT86 دومین ماشین جهان نیست چون مردم پول خرید بهترینهارو ندارن باید بهترین هارو از لیست حذف کنیم به جرم نرسیدن به 5000تا، اصلا منطقی نیست ، بعدشم مثل شما بیایم بگیم GT86 ماشین دوم دنیاست و واسه دریفت لاستیک پریوس زیرش گذشتن!!!!
حمید
۴ آذر ۱۳۹۲و موضوع دیگه اینکه من نمیفهمم شما چرا هی رو جنسیس کلید کردی ؟ مگه من اصلا اسم جنسیس اوردم ؟ اونجا واسه دریفت میگی جنسیس اینجا با جنسیس 2013 مقایسه میکنی ، من اصلا یه بار هم اسم جنسیس نیوردم . و نکته آخر اینکه باز هم با همه این حرفها این لیست خوبی نیست واسه ده خودرو ، همه میدونیم فورد فوکوس از موفق ترینهای فورده ولی نیست . واقعا i30 بهترین محصول هیوندای بوده ؟ چرا سوناتا انتخاب نشده ؟ هم فروشش بیشتره هم فنی و امکاناتش بهتره ، هیوندای که گرون نیست عموم بهش دسترسی دارن . یا چرا i30 هست ولی خبری از هاچ بکهای خود تویوتا نیست ؟ به نظر شما مگان هاچ بک بهتره یا clio؟اینا همه سواله . واسه همین میگم نمیشه انتخاب کرد ، شما هر ماشینی رو انتخاب کنی ماشین دیگه ای هم هست که برتر از اون باشه . i30 که موفق ترین محصول هیوندای نیست جز 10تاست ولی mazda3 هاچ بک که موفق ترین ماشین مزداست نیست.واکسال آسترا هاچ بک نیست این همه هاچ بک داریم و یه دفعه i30 فینالیست شده . و خیلی سوالهای دیگه و مثال هایی که تا فردا بنویسم تموم نمیشه .
حمید
۴ آذر ۱۳۹۲فرهاد جان من اصلا اسم جنسیس نیووردم هی با جنسیس مقایسه نکن ، بعدشم فرض کنیم که ماشین واسه عموم میخوایم انتخاب کنیم ، الان i30 با وجود اینکه موفق ترین محصول هیوندای نیست انتخاب شده خب ؟ یعنی i30 از آلفا میتو و جولیتا بهتره ، از مگان هاچ بک بهتره از هاچ بکهای خود تویوتا بهتره از واکسال آسترا که عمر تولیدش به اندازه قدمت کل هیوندایه بهتره، از سری 1 ب ام و بهتره ، از مینی ، بنز B،هوندا سیویک ، مزدا3 که موفق ترین و پرفروش ترین ماشین مزداست بهتره،از فورد فوکوس و فیستا بهتره!!!!!!!!و خیلی هاچبکها و هم کلاسهای دیگه که یادم نیست ، هیچ کدوم از این خودروهای عمومی که گفتم بهتر از i30 نیستن؟حتی هاچ بکهای خود تویوتا؟؟؟یاریس و پریوس و …!!!باور نکنید . سوناتا چرا تو لیست نیست ولی i30 هست؟سوناتا هم فروشش بیشتره هم آپشنش هم فنیش بهتره هم کیفیتش و به اندازه کافی هم ارزون هست که همه بخرن ، چرا نیست ؟ i30 هست!!!
فرهاد
۵ آذر ۱۳۹۲نخیر و همچنان این بحث ادامه دارد.
این بحثو ادامه نمیدم چون شما فقط نظرات شخصی خودتو قبول داری
ونظرات کارشناس ها و نشریات معروفو(یکیش موتور ترند) قبول نداری
و از همه بدتر مسابقه برترین ماشین های سال که 50 سال هست داره برگزار میشه
کلام آخر اگه این ماشین بد بود وفروش خوبی نداشت تویوتا تصمیم به تولید مدل سدان و کروک یا کانورتیبل(سقف بازشو)نمیکرد.
قضاوت با دوستان
دیگه درباره ی این ماشین پست نمیدم
طوفان
۷ دی ۱۳۹۲این دو ماشین اصلا جایی برای مقایسه ندارند. چون تفاوت قیمت آنها بالاست ( حدود 35 میلیون) و اینکه تیپ این دو ماشین کلا با هم تفاوت دارد .یکی اسپرت کوپه و دیگری سدان والسلام
Amir
۷ تیر ۱۳۹۳اقا حمید شما رو هوا داری. میگی یه چیزی مزدا ۳. از النترا ضعیف تر نی ولی از ام جی. و. سراتو بله ولی شما کیفیتی که مزدا ۳ داره رو هیچوقت نمیتونی. با این ۳ تا ماشینی که گفتی مقایسه کنی چون خنده داره
aLi
۲۹ مرداد ۱۳۹۳قبول ندارم
هرگز کیفیت مزدا 3 مونتاژی ایران تا این سطح بالا نیست
Aidin
۳ آذر ۱۳۹۲داداش تو میای زانتیای 20 سال پیشو با ماشین 2014 مقایسه میکنی؟؟؟
عرفان
۲ آذر ۱۳۹۲با اقا رامتین کاملا موافقم.الانترا ماشین بدی نیست اما یه کم سر کیسه رو شل کنی میتونی تویوتاGT86 بخری که خدا وکیلی تو هیچ چیز با این قابل مقایسه نیست
تویوتاGT86 با کیت بدنه ارزومه!!!
amin
۲ آذر ۱۳۹۲الانترا که هم کلاس 86 نیست آخه!!!! ربطی نداره
باید با کرولا و سراتو مقایسه بشه
reza
۲ آذر ۱۳۹۲آخه عزیزم کدوم کیسه ؟؟!!!!!!
km
۲ آذر ۱۳۹۲ظاهر النترا جی تی بهتره ولی درد و بلای کرولا بخوره تو کاپوتش!!
سام*
۴ آذر ۱۳۹۲کرولا که یه چیز دیگست.النترا به گردشم نمیرسه.تویوتا یه چیز دیگست.
احسان(احسان سابق)
۲ آذر ۱۳۹۲من که خیلی طراحی داخلی ماشین های هیوندای رو می پسندم و بیرونشون هم جذاب طراحی شده اما اعداد خروجی موتورش به اندازه ظاهر ماشین جذاب نیست
محمود
۲ آذر ۱۳۹۲من نمیدونم چرا بعضی ها 150 میلیون پول بی زبونو میرن میدن ماشینی مثل gt86 میخرن!!!!!!
با کمی تامل میشه یکم سر کیسه رو شل کرد و با 180 تومن ناقابل یه جنسیس کوپه 2014 خرید. اونم با موتور 3800 و قدرت 306 اسب بخار و اپشنهای فوق العاده عالی…. تازه اگر هم بخای بفروشیش راحت میشه پولش کردنه مثل بعضی تویوتا سوار ها بخوای التماس کنی.
می فهمی چی میگم یا نه !!!
km
۲ آذر ۱۳۹۲هر کی هر چی دلش میخواد میخره یکی از جنسیس کوپه خوشش نمیاد!! با 200 تومن پول خیلی چیزا میشه خرید فقط یابد یه اولویت خاص داشته باشی!!!
میم میم
۱۴ مرداد ۱۳۹۳درسته…مثلا من اگه 200 پول داشته باشم سورنتوی سال رو میخرم… هر کسی واسه خودش فاکتورهایی داره…دلیل نداره یه ماشین یه ماشین دیگه رو نقض کنه…
مجتبی
۲ آذر ۱۳۹۲اصلا از خودروسازی کره راضی نیستم،چون در قیمتی که دارن،به هیچ عنوان ارزش کیفی ندارن!!!یجورایی احساس میکنم میخوان سره مشتری کلاه بذارن.از لحاظ ایمنی هم که جایی برای تعریف نذاشتن.
ولی هر کاری کنن،نمیتونن مث 2 غول خودرو سازی ایران،سره مردم شیره بمالن…
باید 1 واحد پیش اینا پاس کنن،همچین شرکتای خوبی هستن اینا؛بعععله…
کیانوش
۲ آذر ۱۳۹۲داداش من قیمت ها واسه ما بالاست واسه اونا قیمت نسبت به کیفیت عالیه این الانترا رو نمیدونم اما قبلیش تو مدل پایه 14800$ قیمت داشت که به نظرم عالیه اگه با دلار 3 تومنی هم بزنی میشه یخقخرشقث 45 تومن که میشه هم قیمت پارس بنظرت اگه به قیمت واقعی بدن کسی سراغ ماشین منسوخی مثل پارس یا 206 یا 207 میره؟
sorena330
۲ آذر ۱۳۹۲کارن مکوندی مسئول هماهنگ سازی قانونی محصولات صادراتی کمپانی جنرال موتور علت موفقیت خودروسازان کره ای رو گران تر به نظر رسیدن از ارزش واقعیشون میدونه پس حتما ارزش کیفی در برابر بهای پرداختی دارن بعدش هم سر مشتری کلاه گذاشتن کار شبه خودروسازاد ایرانیه…
سیاست های فروش خودروسازان کره ای خیلی پیچیده تر از اون چیزیه که شما فرمودی…
PRC
۲ آذر ۱۳۹۲از خودرو سازی ایران چی؟
یه پسل باهوش
۳ آذر ۱۳۹۲چرا ما یادگرفتیم وقتی بخوایم فنی و تخصصی به یه موضوع نگاه کنیم
حتما باید جنبه ی هنری کار رو حذف کنیم
بعله علت پیشرفت خودروسازهای کره ای طراحی جذابشونه
البت نصبت به قیمت
دسشونم درد نکنه
واقعا هم برای یه استفاده ی پن شیش ساله ی شهری ونهایتا جاده ای
یه ماشین مث النترا از مرسدس سری سی هم بهتره
چون شما با یه پول خیلی کمتر یه ماشینی می خری که هم تو خیابون تو چشمه هم اپشناله
حالا برند نیس که نیس
نمی دونم کیفیت افسانه ای نداره
خوب نداره
همین دوو سی یلو چن ساله داره مث مرد تو ایران کار می کنه
!!!!!!
حمادی
۲ آذر ۱۳۹۲زیبا ست مثل همیشه (هیوندایی)
مموش
۲ آذر ۱۳۹۲مارفته بودیم کیش النترا رو دیدم خوشم اومد ولی نسبت به بدنش موتور ضعیفی داره.ولی من نمیدونم چرا مثلا 405 های قدیمی موتور2000 روشون دارن.
حمید
۳ آذر ۱۳۹۲2000 هستند ولی فناوری موتورشون سطحش پایینه مثلا با tu5 پژو 206 مقایسه کنید که 1600 هست ولی چون dohc و 16 سوپاپه و طراحی ecu و برقش به عهده siemens و bosch آلمان بوده بسیار بسیار قوی تره (البته این جدیداش بی کیفیت شده tu5 جدیدها یکم ضعیف شده ، ویران خودرو دیگه!!! دست رو هرچی میذاره گلاب میزنه بهش میره!!!)
فقط سری۳
۲ آذر ۱۳۹۲با این مشخصاتی که النترا ارائه کرده راحت تویوتا کرولارو میخوره . واقعا جالبه .
محسن.د
۲ آذر ۱۳۹۲چندوقته خیلی تو خیابونا دیده میشه.
امین
۲ آذر ۱۳۹۲طراحی جذابی داره. من که خوشم اومد. سدانش زیباتره به نظر من.
نیاز به یه مقایسه با کرولا 2014 داره. هرچند من طرفدار تویوتام
AR A SH
۲ آذر ۱۳۹۲یه سوال…
النترا gt همون i30 ه دیگه!؟
حمید
۲ آذر ۱۳۹۲بله در usa و canada به i30 میگن gt که همون النترا هاچ بک خودمونه.
http://en.wikipedia.org/wiki/Elantra_GT
سیر تکامل النترا رو ببینید جالبه . هیوندای بهترین نیست ولی پیشرفتش تحسین بر انگیزه . اینم النترای کوپه :
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d7/Hyundai_Elantra_Coupe_2.0_GLS_2013.jpg
yedoost
۲ آذر ۱۳۹۲سلام دوستان پدالی
من النترا چند روزی میشه خریدم …
مصرف عالی.. شتاب حرف نداره بخدا.. کیفیت .. اپشن … همه چیز داره. نسبت به پولی که دادم بهترین ماشین رو خریدم بسیار راضیم ازش…..تو جاده اصلا حرف نداره…
عليرضا نظريان
۳ آذر ۱۳۹۲من مگان دارم ایا النترا بگیرم؟
حمید
۳ آذر ۱۳۹۲آقای نظریان به نظر من بستگی به مگانتون داره . البته کاملا دارم نظر شخصی و سلیقه ای میدم . من اگه مگان 2000 داشتم و ازش رضایت داشتم یعنی اذیتم نمیکرد ، النترا نمیگرفتم و صبر میکردم تا بتونم مگان رو به مقصد ماشینی بهتر از النترا ترک کنم . البته النترا بهتر از مگانه در مجموع ، شک نکنید اما آنچنان هم اختلافشون چشمگیر نیست . موتور النترا (النترای فعلی موجود) چیزی حدود 15 اسب قویتره ولی شتابشون خیلی هم فرقی نمیکنه . امکانات ترمز مگان رو کاغذ بهتره ولی در عمل چطوره نمیدونم چون بعضی وقتها واقعیت با کاغذ فرق میکنه . آپشن هم مگان چیزی کم نداره فقط از یه سانروف و صندلی چرم باید چشم پوشی کنید و بقیش حل شدنیه مثل کروز که رو بعضیاش نیست ولی قابل نصبه . برتری اصلی النترا نسبت به مگان طراحیشه که هم خارجیش قشنگتره و هم داخلیش با کیفیت تره و موضوع دیگه اینکه دیگران فکر میکنن سرشناسترید در مقایسه با کسی که مگان داره(یکم قدیمی و عادی شده).در مجموع اینکه النترا بهتر از مگانه ولی نه خیلی،به نظر من اگر 2000 دارید صبر کنید ، اگر 1600 دارید حتما النترا با اختلاف زیادی برتره .(فقط نظر شخصی بود)
علیرضا نظریان
۱۲ آذر ۱۳۹۳من در ادامه بعد از فروش مگان و خرید النترا گزارش نوشته ام لطفا دوستان مطالعه کنند.
زیگما
۳ آذر ۱۳۹۲مغز متفکر.تو میای موتور پورشه 200 هزار دلاری رو با این ماشین 17000 دلاری مقایسه میکنی؟اصلا خود آلمان ها اینقدر توی طراحی خودرو های شهری شعیف هستند.مثلا رقیب این خودرو از آلمان فقط فولکس واگن پاسات هست.که فروش الانترا 2 برابرشه!!!جالبه این آلمان که اینقدر ازش تعریف میکنید تا این حد در تولید خودروی های معمولی ضعیفه!!!!توی مید سایز سدان هم همینطوره.هیچ خودروی موفقی آلمان ها برای رقابت با کمری و سوناتا ندارند
هی آلمان آلمان میکنن
حمید
۳ آذر ۱۳۹۲زیگما جان چقدر دلیل فروش پایینتر آلمانی هارو باید توضیح بدیم تو دست از سرمون برداری ؟ خب آلمانیا گرونتره مردم ندارن کمتر میخرن . اصلا فلسفه آلمان فروش نیست اونا دنبال علم و مهندسین . قبلا هم گفتم حتی آلیاژ موتورشون گرونتر از ماشینای دیگست . چون رو مهندسی خیلی بیشتر بودجه میذارن . رو نوآوری و ابتکار چندین برابر هیوندای وقت میذارن . شما پشت آمپر ب ام و رو بکش بیرون جنس عقربش رو با هیوندای مقایسه کن… مولکول به مولکول آلمانی ها با کیفیت تر و گرون تره . اونا اصلا فلسفشون فروش نیست . الان با این استدلالت بگیم فراری اخر مزخرفه چون فروشش پایینه ماشین برای عموم نداره تولیدش هم از پاژن مرتب خودرو کمتره!!!!دست بردار زیگما ، کچلمون کردی…بخدا خود سران هیوندای و کیا ادعا نمیکنن از آلمانی ها بهترن ، تو چرا کاسه داغ تر از آشی این وسط ؟
رامتین
۳ آذر ۱۳۹۲چقدر زود موضع میگیرید! معلومه کلاس ساخت آلنترا با جی تی فرق داره ولی ما فرض کردیم خریدار قصد خرید در یک کلاس مشخصی نداره و بسته به پولس، انتخاب بین کوپه و سدان یا حتی suv براش فرقی نداره.
بهرحال آلنترا اتومبیلی خوب هست ولی محمود خان یا اقا حمید قبول که جنسیس شتاب بیشتری داره (البته تنها 1.5 ثانیه بهتر از جی تی) ولی اگه همین جی تی بجای موتور 2 لیتر باک 3.8 داشت، قدرتش بالای 350 میشد و شتابش بیشک بسیار بهتر از جنسیس (راحت 4.8 را میاورد)
یا مثلا کرولا سالها برترین اتومبیل جهان از نظر فروش بوده و این در واقع نشون میده ژاپن یه تفاوتی با بقیه داره.
در مورد بحث شتاب هم با آقا حمید موافقم ولی مثلا بطور کلی بخوایم این مقایسه زیر را انجام بدیم:
1- جنسیس کوپه: موتور 3.8 – قدرت 350 و شتاب 5.5
2- آئودی ttrs: موتور 2.5 – قدرت 350 و شتاب 4.1 ثانیه…. !
به این دلیل بهتره نظرسنجی ای داشته باشیم و برای 1 بار هم که شده به یه توافق جمعی برسیم که مثلا بهترین اتومبیل (از هر نوع کلاسی) بین 0تا 20 تومن- 20 تا 40- الی آخر (بازه های 20 تومنی) در حال حاضر در ایران چیه؟ اگه پدال چنین برنامه ای را در نظر بگیره بد نیست و نتایج جالب و مفیده. میشه برای هر بازه تا 5 اتومبیل در نظر گرفت.
حمید
۳ آذر ۱۳۹۲با ایده ای که دادی کاملا موافقم و خیلی هم جالب و باحاله به نظرم . پدال جان به حرفش گوش کن …
محمود
۳ آذر ۱۳۹۲رامتین جان جنسیس کوپه قدرتش 306 اسب بخاره و شتابش هم 5 ثانیه هست. اشتباه ننویس عزیزم!!!!
مرتضی
۳ آذر ۱۳۹۲هیوندا حالا خیلی زمان میخواد تا برند معتبری مثل تویوتا بشه. کسایی که پراید سوار بودند حالا تقی به توقی خورده یه هیوندا خریدن فقط به به چه چه میزنن براش. اگه فقط یه سفر به اروپا داشته باشین متوجه حرف من میشین که برندایی مثل کیا و هیوندا تو اروپا باعث تمسخرند.
yedoost
۵ آذر ۱۳۹۲نه که الان خودت تو المان داری زندگی میکنی….
عزیز نسبت به موقعیت و کشور خودت بحرف… فدات شم چکار به اروپا داری تو؟؟؟
هیوندای برا ایران خوبه بد نیست با این جاده های ایران…
بی ام و و بنز اصلا هیچ بدرد ایران نمیخوره بخدا از نظر جاده و خرابی جاده ها منظورمه.. افتضاحه واقعا
فقط ماشینو داغون میکنه . همین
طوفان
۷ دی ۱۳۹۲مرتضی جان ببخشید اما با تعصب نسبت به بک برند نمیشه اون برند رو بررسی کرد باید قبول کرد هیوندای پیشرفت قابل توجهی داشته و مطمئن باشید در آینده نه چندان دور خودروسازهای کره ای ژاپنی ها رو میگیرن. حالا هرچقدر که ما تو ایران بشینیم بگیم کره ای ها آشغالن دنیا به ما توجهی نمیکنه و راه خودشو میره .
عرفان
۴ آذر ۱۳۹۲erfan-s
اولا از هیوندای متنفرم به خاطر کیفیت بسیار بسیار پایینش(منظورم از کیفیت چرم فرمون و چرم صندلی نیست) منظورم کلی هست مثلا یهو میای سواره یکی از ماشینای هیوندای بشی میبینی الکی کی لسش خراب شده و کد ماشین با کد سوییچ به هم ریخته یا یهو با سرعت صد تا داری میری و کروز کنترل ماشینتو فعال میکنی و چند دقیقه بعد میخوای غیر فعالش کنی و غیر فعال نمیشه و سرویس میشی یا اینکه با 120 تا سرعت تصادف میکنی و اون ایربگای مبارکه ماشین باز نمیشه و درجا میمیری. واسه اینه میگم کره آشغاله.
دوما حمید اصلا حرفاتو قبول ندارم.
سوما جی تی 86 اصلا در حد تویوتا نیست نمیدونم چرا اینقدر بد ساختنش خیلی بدرد نخوره.
آرش قشقایی
۵ آذر ۱۳۹۲شما همه موارد بالا رو تجربه کردی نه ؟
فکر کنم اواخر مورد اول دیگه مرده باشی برادر
ندا
۵ آذر ۱۳۹۲سلام . منم دو هفتست النترا خریدم و خیلی راضیم . به نظرم نسبت به پولم بهترین انتخاب رو کردم . البته خیلی تحقیق کردم و از خیلی ها که تو کار ماشینن مشورت گرفتم .
abolfazl
۲۳ شهریور ۱۳۹۳سلام نداخانوم قصد دارم بخرم اما بین النترا و توسان گیر کردم شما که تحقیق کردین میتونین کمکم کنین ؟ممنون
mammad
۱۴ دی ۱۳۹۲اصلا هیونداخیلی خشک وسفته رانندگی باهاش توی مسافرت ادم و کوفته می کنه
من خودم سوناتای2009رو دارم ازش خیلی ناراضیم
ادم میتوکنه
محمد
۲۷ دی ۱۳۹۲Only Toyota Corolla 2014
حسن
۳ بهمن ۱۳۹۲النترا نسبت به قیمتش عالیه لطفا با تحقیق در مورد این ماشین حرف بزنید بابای من خودش فولش رو داره
آرش
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳به نظر دوستان النترا بهتره یا سراتو؟؟؟؟
لطفا جواب بدین!!!!!
پوریا
۲۸ آبان ۱۳۹۳شک نکن النترا
بابک
۱۸ خرداد ۱۳۹۳النترا سراتو بزور خوشگلش کردن
arman
۶ مرداد ۱۳۹۳انقدر نشینید از هیوندای ایراد بگیرید . مگه تولید داخلی خودمون چه گلی به سرمون زده .هیوندای تو جمع خودروهای غیر لوکس تو دنیا مقام اول کسب کرد. بین کل کمپانیای لوکس و غیر لوکسم شد سیزدهم .یکم منصف باشید
anoush
۲۱ شهریور ۱۳۹۳من 4ماه النترای نیوفیس خریدم. خیلی ازش راضیم. شتاب خوبی داره سواری راحت و امکانات کامل
abolfazl
۲۳ شهریور ۱۳۹۳سلام بر دوستان عزیز
بین سه ماشین النترا-توسان و اپتیما اگه خواسته باشیم اولویت بندی کنیم برا خرید کدوم یکی بهتره؟(مصرف سوخت-زیبایی…)
ممنون میشم از راهنماییتون
پوریا
۲۸ آبان ۱۳۹۳دوست من من توسان رو پیشنهاد نمیکنم ولی بین اپتیما و النترااپتیما ظاهر ببرونی عالی داره ولی م از طراحی داخلیش زیاد خوشم نمیاد شتاب اپتیما هم بالاتر از النتراست ولی به درد داخل شهر نمیخوره مصرف سوختش هم نسبت به النترا خیلی بالاتره النترا ظاهر بیرونیش حرف نداره جوون پسنده طراحی داخلش هم که حرف نداره شتابش هم خوبه ولی به اپتیما نمیرسه النتره ماشین جمع و جوریه داخل شهر خیلی خوبه در کل هر دو تاشون خوبن من از نظر ظاهر اپتیما رو دوست دارم ولی ولی من با نظر شخصی خودم النترا رو پیشنهاد میکنم الان من حدود 1 ماهه سوناتا 2012 خریدم شتابش حرف نداره اپشنهاش عالس ملی مصرفش یکم بالاست وجمعو جور کردنش داخل شهر یکم سخته ادم تو داخل شهر استرس میگیره الانم گذاشتم فروش النترا مشکی بخرم.یا حق
علیرضا نظریان
۱۵ آذر ۱۳۹۳سلام به دوستان علاقه مند
پیرو صحبت های مطرح شده در این مقاله بنده النترا 2014 را تاکنون هزار کیلومتر تست کرده ام و مشکلات آن را به سمع و نظر عزیزان میرسانم:
1-عدم کارکرد درست سیستم ضد لغزش که منجر به خاموش کردم ماشین در باران اتوبان کردستان شد و چراغ موتور روشن گردید و نزدیک بود جان به جان آفرین تسلیم کنم.
2-بانک بسیار کم حجم 50 لیتری و مصرف وحشتناک صدی 13 لیتر در ترافیک آبان و آذر تهران بنا به گزارش کامپیوتر خود ماشین
3-پایین بودن کیفیت رنگ سپر ها و ریزش آن با کمترین ضربه
4-جای دکمه های بسیار بد روی فرمان که حین دور زدن و بوق زدن با کروز روشن می گردد یا میرود روی تلفن ماشین
5-داشبورد کم حجم با سیستم مسخره کول باکس که فقط به درد تابستان میخورد و خیس کردن داشبورد
6-افت شتاب توربو 150 اسبی ماشین بعد از هزار کیلومتر در حین تخت گاز رفتن
7-عدم تعبیه سنسور جلو در اکثر این مدل ها و مشکل دید سپر جلو
8-عدم قابلیت اطمینان در حین مانور دادن های شدید به ماشین ، در مقایسه با مگان و زانتیا که قبل داشتم شتابش عالی است ولی در مانور ترسناک عمل میکند و پایداری لازم را ندارد.
9-کم بودن مراکز مجاز تعمیرات هیوندایی در کلان شهر تهران
10-سیستم کولر خنگی که به محض بخار کردن شیشه کل هوای آلوده تهران را به سرعت به داخل ماشن میمکد.
11-عدم وجود لاستیک زیر پایی حین تحویل خودرو
12-فقط یک شیشه خودکار عمل میکند و راننده برای بسته شیشه ها حین خروج باید تک تک دکمه هارا نگه دارد.
13-آینه بقل ها اتومات نیست و باید هر بار باز و بسته کارد با دکمه
14-عدم امنیت خاطر عدم حرکت ماشین در سراشیبی ها با ترمز دستی ، حتما باید روی STOP بود تا لیز نخورد.
15-خنگی وحشتناک ABS حین ترمز شدیدو کویش بسیار کند روی ترمز ماشین
خلاصه با مبلغ 110 میلیون تومان در مقایسه با مگان و ماشین های کم قیمت تر مزایای رقابتی خود را دارد ولی اصلا قابل مقایسه با ماشین ژاپنی و فرانسوی نمی باشد و فقط لذت خوش طاهری آن بنده را راضی نگه داشته است.