هیوندای

النترای GT با چهره اسپرت‌تر

بااینکه هنگام بررسی مدل GT هیوندای، از دادن لقب اسپرت به آن به واسطه قابلیت‌های دینامیکی ضعیفش، اکراه داشتیم، اما لااقل در مورد طراحی ظاهری آن نمی‌توان چنین قضاوتی داشت. مخصوصاً مدل فیس لیفت آن که در نمایشگاه شیکاگو رونمایی شده است.

2016 Hyundai Elantra GT
۲۰۱۶ Hyundai Elantra GT
النترای GT مدل ۲۰۱۶ از یک جلوپنجره مشبک بزرگ‌تر با خطوط افقی برجسته استفاده کرده که به‌تنهایی، قسمت عمده ای از خشونت و طراحی اسپرت خودرو را بر دوش می‌کشد. خطوط مختلف روی بدنه و چرخ‌های جدید ۱۷ اینچی نیز در ایجاد جلوه بصری جوان‌پسند به کمک این خودرو آمده‌اند.
2016 Hyundai Elantra GT interior
۲۰۱۶ Hyundai Elantra GT interior
2016 Hyundai Elantra GT interior
۲۰۱۶ Hyundai Elantra GT interior
در داخل کابین، به نسبت گذشته از تجهیزات بیشتری استفاده شده است. صندلی‌های جلو با تهویه داخلی در این کلاس نادرند. سیستم مخابراتی BlueLink با ویژگی‌های تشخیصی، ثبت اطلاعات رانندگی و نگهداری خودرو و ناوبری به‌روزرسانی شده و امکان اتصال به ساعت‌های هوشمند برای کنترل خودرو از راه دور، سیستم سرگرمی جدید با رادیوی HD و ادغام با دستیار اپل سیری، از موارد جالب النترای GT می‌باشند.
2016 Hyundai Elantra GT
۲۰۱۶ Hyundai Elantra GT
2016 Hyundai Elantra GT
۲۰۱۶ Hyundai Elantra GT
قدرت این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر ۲.۰ لیتری تأمین می‌گردد که ۱۷۳ اسب بخار نیرو و ۲۰۸ نیوتن متر، گشتاور خروجی آن است. برای انتقال قدرت هم می‌توان یکی از دو گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک با امکان کنترل و تعویض دستی را انتخاب کرد.
النترای GT مدل ۲۰۱۶ در بازار آمریکا از ماه آینده با قیمت پایه ۱۸,۸۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. Mostafa&S

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (318 ديدگاه)

    درود
    خودروهای کره ای درسته ظاهر خوبی دارن ولی کیفیت ندارن
    امروز اپتیما رو بردم کارواش دیگه روشن نشد…

    1. afish

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (32 ديدگاه)

      با عرض ادب و احترام دوست عزیز این اتفاق 1000 تا دلیل ممکنه داشته باشه و دلیله پایین بودن کیفیت نیست

      1. NA-NikandreosApotheon-NA

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (126 ديدگاه)

        حالا چرا هاچ بکش کردن.ماشین ارزان و خوب کره ای

    2. Milad

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (60 ديدگاه)

      سانتافس که!!!!!!

      1. 4MATIC

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1051 ديدگاه)

        النترا خداییش درحد قیمتش خوبه

        1. ارشیا

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (5 ديدگاه)

          پس کرولا , سوپر خوبههه!

    3. جی تی ار

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      نمی دونم اپتیمای شما کدومه و مشکلش چی بوده, ونمیخوام بگم ماشین های کره ای کیفیتی درحد ژاپنی ها دارند,اما توی یه مقاله که ترجمش هم تو مجله ماشین این ماه هست, توی یه مقایسه ی شش تایی متشکل از بهترین های این کلاس رتبه دوم را کسب کرد,ضمنا ازکابین و کیفیت آن والبته امکاناتش هم به شدت تعریف شده بود…
      مقامات جنسیس جدید راهم که مستحضر هستید. پس دیگه به راحتی نمی توان راجع به ماشین های کره ای نظر داد و ایراداتی چون کم کیفیتی یا طراحی غیراصولی یا… راگرفت,هرچند به نظرم هنوزهم خودروسازی کره تا رسیدن به رقبایی مانند ژاپن کارداره…

    4. فرهاد تبریزی

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (90 ديدگاه)

      با درود
      شاید محصولات هیواندای بعد از مدت 5 یا 7 سال مشکل داشته باشه(شاید)ولی کیا فکر نکونم.

    5. سجاد

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      هیوندا و کیا جز معدود شرکتهایی هستن که علاوه بر اروپا ، تونستن بطور گسترده به بازار امریکا هم راه پیدا بکنن!
      همین دلیل برای اثبات کیفیتشون کافیه .

    6. ممل

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (14 ديدگاه)

      مشکل از شماست نه ماشین. اگر زحمت میکشیدید درب کاپوت رو بالا میزدید دقت می فرمودید که مشخصا نشون داده که “موتور شویی نشود!” ( علامتش یه دونه از این دسته ابپاش های کارواششیه که یه ضربدر خورده روش”. شما مطمئنا ماشین رو بردید موتورشویی.
      مشکل اینه که یکبار هم دفترجه راهنمای محصول رو نخوندید بالام جان

    7. شهریار

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (176 ديدگاه)

      دروغ به این تابلویی…زشته به خدا ..به خاطر به کرسی نشوندن حرفتون هر چی از دهنتون در میاد میگید…والا زشته
      بنده ضمن تجربه رانندگی و مقایسه این مدل با چند خودرو دیگر اون رو خیلی با کیفیت دیدم و فکر میکنم این حرفها رو فقط از روی قرض ورزی و از روی عادت کل گذاشتن با بقیه دوستان که به عادت روزمره ما تبدیل شده به زبان می آورید.

    8. محمد

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      آخه برادر من رفتی آب پر فشاری که باهاش سنگ برش میزنن رو گرفتی به موتور بدبخت، میخوای چیزی بمونه دیگه واست …

    9. military

      ۲۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (29 ديدگاه)

      ماشین بد بخت رو موتور شویی نکرده باشی صلوات

  2. MOHAMAD TBAG

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (146 ديدگاه)

    خیلی هم عالی …..
    قیمتش هم که خوبه …..

    ولی من از این مدل خودروها زیاد خوشم نماد ….

    1. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      خیلی قیمتش عالیه
      18 هزار دلار!
      به پول ایران میشه حدود65 تومن
      با این پول فقط میشه تو ایران جک اس5 رو خرید!
      این کجا جک اس5 کجا!
      واقعا کره دیگه جزو بزرگان شده
      ژاپن رو دیگه داره تو جیبش میذاره
      به افتخار کره دست،جیغ،هورا!
      خخخخخخخخخخ

      1. amin

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (99 ديدگاه)

        داداش الان کره بدجوری ژاپن کرده تو جیبش -_-
        کل فروش کارخونه های کیا و هیوندا رو همدیگه اندازه یک تویوتا نیست :/
        واقعا آدم میمونه چه جوری جواب بعضی ها رو بده :)

        1. نوید

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          داداش چرا حرف الکی میزنی
          فروش النترا در یک ماه از کل فروش تویوتا و زیر مجموعه هاش در یک سال بیشره!!!!!!
          اینو دیگه همه میدنن!!!!!!

      2. amir

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (21 ديدگاه)

        شما النترا رو بدون مالیات حساب کردی اس ۵ و با مالیات الترا با مالیات میشه حدود ۱۴۰ تومن که اصلا قیمت خوبی نداره در برابر لنسر و مزدا۳ و …

  3. E 36

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    با 173 اسب بخار و این جثه باید قابلیت دینامیکیشم خوب باشه ک !

  4. mahdi

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود
    قدرت و گشتاورش خوبه
    173ph و 203 گشتاور n
    النترا قیمت مناسبی داره البته نسبت به رقیبانش
    زنگ خطر برای رقیبان به صدا در آمد
    ژاپن دیگه نباید احساس تنها بودن کنه
    کم کم باید مزیت کیفیت بالای ژاپنی ها در برابر کیفیت نه چندان بالای کره ایها رو به فراموشی بسپاریم
    کره رو به جلو داره حرکت میکنه
    این یه واقعیته
    مهدی (فرزند کوروش)

  5. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    قبلاً گفتم بازم میگم پیشرفت کره رو در خودروسازی تحسین میکنم.من خودم به شخصه شورولت خیلی دوست دارم اما علیرغم این که در کل شوی خیلی جلوتر از هیوندای است طراحیش خیلی قدیمی شده و دلیل اصلی هم پسرفت جنرال موتورز و ضرردهی های پیاپی بود.شورولت اسپارک طراحیش خیلی ضعیف شده بود،ایکوناکس و سونیک و کروز هم پسرفت داشتن.حتی کامارو با اون طراحی معرکش در عوض کابینش از سال 2010 تا الان تنها یک مونیتور بهش اضافه شده هرچند عملکردش تن رقباش رو میلرزونه.میخوام بگم تمام این مدل های مذکور الان باید خیلی بهتر میبودن.به عنوان طرفدار دو آتیشه ی جنرال و شورولت اعتراف میکنم هم اکنون از نظرم حداقل طراحی خودروهای هیوندای بهتر از شورولت هست.(هرچند استثنا هم داریم)
    به جرات میتونم بگم الان بیشترین زحمت رو جنرال موتورز برای کادیلاک میکشه چه از نظر طراحی و چه از نظر عملکرد.
    کامارو طی این 5 سال پیشرفت نسبتاً خوبی داشته اما در حد رقیب اصلیش یعنی موستانگ.این قدر دلیل برای اثبات برتری کامارو دارم اما موستانگ طی این 5 سال کابینش ارتقای زیادی پیدا کرده.اگر در شرایط فعلی از من بپرسن که کابین کامارو دوست دارم یا نه جوابم بله خواهد بود اما اگه پنج سال پیش میپرسیدن میگفتن عالیه عالی!!!
    ببخشید سرتون رو درد آوردم اما دعا میکنم این مدت شورولت و در اصل جنرال موتورز به دوران اوج برگردن.

    1. مصطفی

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (9 ديدگاه)

      با سلام خدمت اقای باربد عزیز …مطالب شما باعث شد چند خطی بنگارم…
      مقایسه میان شرکت فورد با کل مجموعه ی جنرال موتورز نیز به سختی قابل انجام است چه برسد به انکه بخوا هیم یکی از زیر مجموعه های ان مانند شوی را با فورد مقایسه کنیم.و این مهم دلایل متعددی دارد.
      فورد به دلیل واحد بودن و کار انفرادی فرصت بیشتری برای کار بروی محصولات خود را دارد.و تمامی محصولات فورد دارای یک زبان طراحی خاص و مشخص هستند.
      جنرال موتورز با وجود چند زیر مجموعه و مدل های بسیار متنوع فقط 50 پلتفرم را تا سال 2013 ایجاد کرده بود این در حالی است که فورد به تنهایی 47 پلتفرم را تا سال 2013 ایجاد کرده بود.
      همانطور که خود شما گفتید تمرکز بیشتر جنرال موتورز بروی خودرو های کادیلاک است.
      خودرو های نامبرده از شورولت به هیج وجه توانایی رقابت با خودرو های فورد را ندارند به عنوان مثال خودرو های اسپارک و سونیک در هیچ سطحی از طراحی تا عملکرد قابلیت رقابت با همتایان خود مانند فیستا و فوکوس را ندارند.
      یا به عنوان مثال خودروی ایکوناکس اصلا محبوبیت و عملکرد خودروی ادج یا اکسپلوررفورد را ندارد.

      1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        درود بر شما مصطفی عزیز.
        حرف های شما رو تاحدودی قبول دارم اما برای نمونه موستانگ رقیب دیرینه ی کامارو هست و رقابتشون داستان طولانی ای داره اما بله باقی خودرو های مذکور ارتقای چندانی نداشته اند تا توان رقابت با مدل هایی مثل فورد کا،فیستا و فوکوس رو داشته باشند.
        اسپارک و سونیک مدل هایی از شورولت هستند که به طور کل رقیب فورد محسوب نمیشن.
        اما مدل هایی از شورولت اعم از کامارو،سیلورادو،تاهو،سابربن و… رقیب هایی از کمپانی فورد دارن.

  6. کافر مقدس

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    هیوندا کولن عادت داره ادا Ford رو دربیاره!

  7. REZA

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    اون وقت ها که هیوندای هیچی نبود عاشقش بودم عععاااششششققققق
    ولی الان ازش خوشم نمیاد نمیدونم چرا

    1. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      چون اون موقع پیشرفتشو تحسین میکردی
      ولی الان که جز بزرگان شده دیگه نیازی به پیشرفت زیادی نداره!
      برای همونه

      1. REZA

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1406 ديدگاه)

        دقیقا

  8. رامتین

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3252 ديدگاه)

    بنظرم کسی که 150 تومن پول داره و برای ماشین کره ای میده، پس میتونه تا 100 تومن دیگه هم خرج کنه و اونوقت اگه ماشین سدان دوست داره میتونه تویوتا آریون- هوندا آکورد و یا بی ام و320 بگیره و اگه شاسی بلند دوس داره فقط و فقط به سمت بی ام و x1 بره. این یعنی درست فکر کردن…

    1. ارشیا

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      داری میگی 100 میلیون نمیگی هزار تومن که!
      با 150 میلیون کرولا و میتسوبسشی ای اس ایکس و اپتیما یا سوناتا 2015 بهترین گزینه اند!!!
      100% بهتر از النترا هستن!!!

    2. erfan

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (61 ديدگاه)

      از اون حرفا زدیا

    3. نوید

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      مافیا4

  9. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    محصولات هیوندای طراحی خوبی دارن ولی در مورد طراحی النترا و سونوتا زیاد خوب عمل نکردن چون قیافه اغراق آمیز داره.
    ولی من در تعجبم من یه مطلب خوندم که النترا استاندارد های آمریکا رو بدست نیاورده و نمیتونه تو آمریکا النترا بفروشه .دقیق نمیدنم تو پدال خوندم یا نه ولی این که قیمتشو واسه آمریکا زده

    1. نوید

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (17 ديدگاه)

      عزیز من
      النترا سال 2014 جزو 20 خودرو پرفروش بازار آمریکا بود اون وقت شما می گی نتونسته استاندارد آمریکا را به دست بیاره؟!!

  10. سعید

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    چه GT قدرتمندی!!!
    داخلش که خیلی قشنگه ولی جلوپنجرش زشته!

  11. علی

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (209 ديدگاه)

    عالیه

  12. راد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    کی میگد 140 میلیون
    از 110 تا 120 میلیون
    تو خیلی کشورها ناوگان تاکسی رانیست
    اگر کیفیت نداشت تاکسی نمیشود

  13. بهزاد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2544 ديدگاه)

    یک سوال از دوستانی که بارها عنوان فرمودند ژاپن تنها نیست و زنگ خطرش به صدا دراومد و کم کم دارن میرسن و دم از این صحبتها و… مگر شرکت های کره ای برای اروپایی ها و آمریکایی ها رغیب نیستند یا تو کلاس کاریشون خودروسازانی به غیر از ژاپنی وجود نداره؟
    مثلا فردی تو این رده بخواد انتخاب کنه فقط الانترا و مثلا مزدا3 و تویوتا auris و … وجود داره و فولکس و اوپل و آلفا و فورد فوکوس و … جزو رقبا به حساب نمیاد و خطری برای اونها نیست؟

    1. نوید

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      واقعا درود

  14. sunmartin

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    خنده دار ترین جمله ای بود که در صفحات پدال خوندم خدا از مفرحی کمت نکنه دادش شمایی که میگی اپتیما بی کیفیته واقعا شوخی جالب بود

    1. حامد

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (47 ديدگاه)

      سلام ما 1 ماه اپتیما2015 داریم هر وقت میشینم پشتش یه حس تازه ای دارم این ماشین در حد اس 500 هست

      1. سامان

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (6 ديدگاه)

        من کاملا میفهمم چی میگی چون خودم وقتی بعد از سانتافه 3500 خریدمش انتظار همچین کیفیت و سواری رو نداشتم حالا ببین کادنزا چی میتونه باشه

  15. سامان

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    150 میلیون کجا و 250 میلیون کجا برادر به نظر من کره ای ها واقعا دارن قوی کار میکنن مخصوصا تو این رنج اپتیما و بالاتر و کلاس لوکسش کادنزا… من فکر میکنم ژاپنی ها البته نمیشه همشونو گفت منظورم تویوتا هست که از لحاظ دیزاین خییییلیی عقب موندن از بقیه حتی تویوتا همجنان به طراحی ضعیف اتاق و امکانات رفاحی کم ادامه میده فقط کیفیت شرط نیست جون همه بهش رسیدن من اپتیما 2014 دارم و بی نهایت ازش راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا