جنسیسهیوندای

ایمنی بالای جنسیس در تست تصادف

سدان لوکس جنسیس ۲۰۱۵ ساخت کمپانی هیوندای به تازگی توسط انجمن آمریکایی بیمه‌ی ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) مورد آزمایش قرار گرفت و حداکثر میزان رتبه‌ی ایمنی جاده‌ای را به خود اختصاص داد که این موضوع امری اطمینان‌بخش برای مشتریان به جهت خرید این اتومبیل خواهد بود.

IIHS test 2015 Genesis
IIHS test 2015 Genesis
ویدئوی منتشر شده توسط IIHS نشان دهنده‌ی تست همپوشانی یا اوورلب کوتاه در شرایط سخت انجام شده بر روی این اتومبیل است. بر اساس سیستم که در سال ۲۰۱۲ ارائه و منتشر شد تمامی اتومبیل‌ها می‌بایست مورد تست تصادف جاده‌ای با شرایط برخورد به یک مانع سفت و سخت با ارتفاع ۱.۵ متری با سرعتی معادل ۶۴ کیلومتر بر ساعت قرار بگیرند که طی آن تنها ۲۵ درصد از بخش جلویی اتومبیل در معرض برخورد قرار می‌گیرد. تست انجام شده با این شرایط کرنش و فشار کششی بسیار زیادی را در بخش مربوط به سرنشین جلویی ایجاد کرده و برخی از اتومبیل‌های جدید کمپانی‌های مختلف در این تست شکست خورده و حتی در برخی از موارد به ندرت مشاهده شده که درب اتومبیل از جا در آمده است. خوشبختانه جنسیس جدید با کیفیتی عالی ساخته شده است و اندازه گیری‌های ثبت شده در بخش مربوط به آدمک راننده میزان خطر بسیار پایینی در قبال مجروحیت و صدمات ناشی از این تصادف را نشان داده است.
hyundai genesis crashtest
Hyundai Genesis crash test
برای اخذ حداکثر امتیاز ممکن یا پلاس، جنسیس ۲۰۱۵ توانست یک درجه و مرحله بالاتر از امتیازی که اکثر محصولات کمپانی هیوندای به آن دست پیدا می‌کنند برسد. استانداردهای IIHS اتومبیل‌ها را موظف به تجهیز یک سیستم پیشگیری فعال و مطلوب در تصادفات می‌کند. در تست‌های جاده‌ای مربوط به مسیر اتومبیل (Tracks Test) اتومبیل می‌بایست با سرعت‌های مختلف ۱۲ مایل در ساعت و ۲۵ مایل در ساعت قبل از اصابت با مانع به صورت کامل بایستد و متوقف گردد. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”۷۳۰۶۳″] رئیس انجمن بیمه‌ی ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) آدریان لوند می‌گوید:

انتخابات مبتنی بر بیشترین ضریب امنیت بعلاوه طراحی‌های هنرمندانه‌ی داخلی و ایمنی مناسب در این اتومبیل به رسمیت شناخته شده است. جنسیس جدید نه تنها برای محافظت از مردم در مواقعی بروز سانحه مهندسی و طراحی شده است بلکه با سیستم ترمز اضطراری خودکار طراحی شده در آن توانسته در آزمون‌های ما رتبه‌های برتری را کسب نماید. این اتومبیل می‌تواند به رانندگان به جهت جلوگیری از بروز شایع‌ترین مجموعه از انواع تصادف کمک بسیاری نماید.

ترجمه از: امین رضائیان

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹۰ دیدگاه‌ها

  1. alireza

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (47 ديدگاه)

    استارت عالی برای کسب اعتبار بهتر

    1. meysam

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1768 ديدگاه)

      رقیب جدی لکسوس و زنگ خطری برای آلمانیهاست. تبریک به هیوندای و تبریک به مردم سختکوش کره جنوبی.

    2. چاپلو

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (487 ديدگاه)

      سلام به همه.
      افتخاری دیگر از هیوندای و باز هم انتقادهای بیجا و غیر منصفانه ی دوستان.
      عزیزان چرا نمیخواید قبول کنید که خوب بودن به اسم و رسم نیس به عمله. اخه چرا؟!!

  2. شاهین

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4710 ديدگاه)

    افرین به هیوندای.روز به روز داره بهتر میشه و فقط امیدوارم که توی طراحی های خودش و همچنین توی کیفیت محصولاتش به یه ثبات و پایداری قابل قبولی برسه.(منظورم زبان طراحی مختص هیوندای هستش.)

    1. شاهین

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4710 ديدگاه)

      یه نکته ی جالب،یکی از طراح های ارشد هیوندای توی ایالات متحده،فردی ایرانی به اسم “آرش بادیانلو” هستش.

      1. مصطفی

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (172 ديدگاه)

        بخدا ببین با این همه استعداد تو طراحی و وجود افراد مختلف تو شرکت هایی چون bmw و hyundai ما خودمون تو چه ماشین هایی سوار میشیم

  3. رضا

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1691 ديدگاه)

    پیشرفت کره ای ها واقعا قابل تحسینه
    هرچند از کره خوشم نمیاد ولی واقعیت رو نمیشه کتمان کرد که روز به روز بهتر میشن دقیقا نقطه مقابل ما

  4. مصطفی فقط p1

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    آفرین به هیوندای که آنقدر مسءولیت پذیره.

  5. parsa

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    عاشقشم

  6. سجاد

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (198 ديدگاه)

    این با کدوم ماشین کیا رقابت میکنه دوستان؟ تو ماشینای ژاپنی با کدوما مقایسه میشه؟

    1. شاهین

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4710 ديدگاه)

      سجاد جان یکی از مدیران ارشد هیوندای گفته بود که ما خودرویی با سواری رولزرویس فانتوم،کیفیت لکسس LS اما با قیمت کرایسلر 300 ساخته ایم!!!!

      رقباش مثل کرایسلر 300 و تویوتا اوالون هستن.

      1. زیگما

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        اوالون دیف جلو هست و ربطی به جنسیس نداره. رقیب اوالون ، ایمپالا تاروس و آزرا (تا حدودی)کادنزا(تا حدودی) هست.
        رقبای جنسیس در بازار، سری 5، ای کلاس، cts،و….هست.

        1. شاهین

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          زیگما جان من اینو از روی مقاله ای گفتم که مجله ی ماشین چاپ کرده بود و مقایسه ی بین جنسیس و اوالون و 2 تا ماشین دیگه بود که در نهایت اوالون در مقابل جنسیس شکست خورده بود.
          ضمنا داداشم ازرا رو اکثرا با اریون مقایسه میکنن.حالا این مقایسه ها درسته یا غلط؟! من اطلاعی ندارم.

        2. زیگما

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          یه جور میگید تو فلان مجله نوشته شده بود انگار این مجله ها از آسمون نازل میشن و هیچ اشتباهی ندارن! یه جوری میگید که ادم فکر میکنه نویسنده این مجلات پیغمبر هستن!
          شما باید عقل خودت رو بکار بگیری و حرفی رو بزنی یا نقل کنی! چون یک محله اینارو گفت که نباید شما هم بگی!
          هیچ اهل فنی ماشین دیفرانسیل عقب با موتور های نسبتا قوی و high performance رو با اوالون دیف جلو با یه موتور 4 سیلندر که به زور راه میره مقایسه نمیکنه!
          حالا عقل شما میگه این دوتا ماشین به هم مربوط هستند؟

          آریون هم چون در بازار امریکا نیست، من حرفی ازش نزدم.
          ببخشید اگه یه وقت تندی میکنم، اعصاب ندارم

        3. شاهین

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          مخلصم داداش.بالاخره هر کسی یه چیزی رو قبول داره و من کار اقای مسیح فرزانه توی مجله ی ماشین رو قبول دارم.این مقایسه ای رو هم که گفتم مجله ی ماشین ترجمه کرده بود.ارادتمندم.

        4. زیگما

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          قربونت داداش
          یادم باشه به مجله ماشین بگم مقاله اشتباه ترجمه نکنه.

        5. شاهین

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          زیگما جان اوالون ضعیف نیست.اینم مشخصات اوالون مقایسه شده با جنسیس 3.8 نسل قبل:

          مشخصات اوالون
          حجم موتور 3456 سی سی
          ضریب کمپرس به یک – 10/8
          نیروی تولیدی موتور – 268 اسب بخار در دور 6200
          حداکثر گشتاور – 248 در دور 4700
          شتاب صفر تا 96 – 6/2 ثانیه
          شتاب صفر تا 160 – 16/2 ثانیه
          قیمت با تجهیزات کامل 37894 دلار

          مشخصات جنسیس 3.8 نسل قبل
          حجم موتور – 3778 سی سی
          ضریب کمپرس به یک – 10/4
          نیروی تولیدی موتور – 290 اسب بخار در دور 6200
          حداکثر گشتاور – 264 در دور 4500
          شتاب از صفر تا 96 – 6 ثانیه
          شتاب از صفر تا 160 – 16 ثانیه
          قیمت با تجهیزات کامل 41835 دلار

          تازه فورد تاروس هم بود که اونو ننوشتم.عقل من میگه که اینا با هم مقایسه میشن.حرف من مستند هستش.

        6. زیگما

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          شاهین جان شما اول حرف منو تایید میکنی بعد میخوای نغزش کنی دوباره؟
          اوالون دیف جلو هست ولی اون عقبه
          اون برای شهری ولی جنسیس واسه ریس و مسابقه
          عجب گیری کردیما

        7. شاهین

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          زیگما جان من کجا حرف شما رو تایید کردم؟! من مستند حرف میزنم.این دیگه مشکل من نیست که شما مجله های خارجی و مجله ی ماشین رو قبول نداری.مساله دیف جلو یا عقب بودن نیست.اکثر مشخصات این دو تا خودرو توی یه رنج هستش.حالا شما میگی با هم مقایسه نمیشن،یه بحث دیگه ای هستش.
          داداش گیر کردن نداره که! داریم با هم بحث خودرویی میکنیم دیگه!!! شاد باش و خندان!

        8. زیگما

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          در ضمن شما باید ببینی هدف از ساخت یه خودرو چیه
          هدف از ساخت جنسیس رقابت با اون ماشینا هست که گفتم. جنسیس تقریبا یه برند لوکسه واسه هیوندای هست. ولی اوالون اینطور نیست.
          هم چنین شما باید فرق میان ماشین دیف عقب و جلو رو بدونی!
          و شاید ماشین هایی دیده بشه که مشخصات فنیشون یکی باشه ولی ربطی به هم نداشته باشن
          مثلا جی ام سی ترین با موتور 6 سیلندر از نظر مشخصات شبیه ب ام و ایکس 1 هست ولی ایا این دو خودرو برای رقابت با هم ساخته شدن؟

        9. شاهین

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          زیگمای عزیز! برادر من! شما گیر دادی به دیف جلو یا عقب! خب اوکی. از نظر دیف هم که مقایسه بکنی،باز هم حرف شما تناقض داره! چرا؟! داداش نوشتی رقیب جنسیس،تاروس هم هست.درسته؟! اگه حرف شما رو قبول داشته باشیم پس نمیشه تاروس رو با جنسیس مقایسه کرد چون تاروس AWD و جنسیس دیف عقب هستش.
          امیدوارم تفاوت RWD و AWD رو بدونی! ارادت. ;)

        10. زیگما

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          شاهین جان برای من بگو چرا باید جنسیس دیف عقب باشه؟
          چرا مثل اوالون دیف جلو نیست؟ اینجوری که خیلی ارزون در میاد!
          علت دیف عقب بودن جنسیس فقط و فقط رقابت با اون ماشین هاست که گفتم. چون اون هم دیف عقب هستند.
          در ضمن اینقدر تکرار نکن مستند مستند
          لابد من چرت و پرت و دری وری میگم!

        11. زیگما

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          شاهین جان جالب شد داداش. من کی گفتم رقیب جنسیس تاروسه؟ :O
          من اینو گفتم”اوالون دیف جلو هست و ربطی به جنسیس نداره. رقیب اوالون ، ایمپالا تاروس و آزرا (تا حدودی)کادنزا(تا حدودی) هست.
          رقبای جنسیس در بازار، سری 5، ای کلاس، cts،و….هست.”
          همون جور که می بینید من گفتم رقیب اوالون تاروس و ایمپالا و… هست! نگفتم رقیب جنسیس تاروس هست!!!
          تو روز روشن حرفای ادم رو تحریف میکنی :D
          شوخی کردم. لابد اشتباه کردی،
          منم اشتباه میکنم. طوری که نیست؟

        12. شاهین

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          زیگما جان درست میگی داداش.من اشتباها فکر کردم به جای اوالون نوشتی جنسیس.
          علی ای حال،اجازه بده من قانع نشم و در جهل خودم بمونم!

        13. شاهین

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          زیگما جان شرمنده اینقدر روده درازی میکنم ولی باز هم در کلیات بحث تفاوتی نداره! چون گیر دادی به دیف! پس اوالون رو با تاروس مقایسه نکن!
          (ول کن دیگه! تا شب این دور و تسلسل ادامه پیدا میکنه ها! :) )

        14. زیگما

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          تاروس هم دیف جلو هست فقط به صورت آپشن awd داره. خیلی از ماشینا awd به صورت سفارشی دارن که این موضوع روی کلیات تاثیر نداره. ولی دیف عقب بودن به دلایلی روی ماشین قرار میگیره….در ضمن من تا وقتی بحث به نتیجه ای نرسه،دست از بحث نمیکشم. روده درازی هم نیست این کار شما. هر کس ازاده نظرشو رو بگه

        15. فواد

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (291 ديدگاه)

          باز خوبه نگفتی M5 و AMG/// واقعا قشنگ مقایسه کردی.
          لابد رقبای سنتنیال هم سری 7 و s-class هستند؟؟؟؟ :)
          خوشی ها!! جنسیس = سری 5 ؟؟؟؟؟؟
          همینقدری هم که نوشتم بسه.

      2. Metalhead

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1674 ديدگاه)

        رقیب های جنسیس ، ب ام و سری 5 ، لکسوس GS و بنز E کلاس هستند

        راستی زیگما آوالون 4 سیلندر نداریم اصلا دکتر ، همچین هم میگه به زور راه میره انگار 268 اسب بخار و 0 تا 100 7 ثانیه ای کمه واسش

        1. شاهین

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          داداش چرت و پرت چیه؟ استغفرالله.شما سرور مایی! اینایی که گفتم از نظر من درسته.نمیدونم شاید عقل من تا همین جا قد میده!

        2. زیگما

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          ببخشید پس اوالون هیبریدی چند سیلندره؟
          در ضمن اقای محترم پاسخت رو در مطلب تویوتا هایلندر دادم برو ببین.

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          حق با هرسه ی شما است .

          زیگما درست میگه که نباید یک ماشیم دیفرانسیل جلو با

          دیف عقب مقایسه بشه .

          اما اوالون تنبل نیست . مثل قرقی میمونه . ازون

          ایرادها بود زیگماها .

          بعدشم کسی اینجا حرف از هیبرید نزد . اصلا هیبریدی در

          کار نبود .

          ولی مجله ماشین یک مطلبی بود که ترجمه کرده بود ،

          یعنی امریکایی ها تستش کرده بودن .

          در ان تست ازرا و اوالون و ماکسیما با هم مقایسه

          کرده بودن .

        4. Metalhead

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1674 ديدگاه)

          آقای محترم آوالون هیبریدی رو کدوم […]ی میاد با جنسیسی مقایسه میکنه که تو 100 کیلومتر 15 لیتر میسوزونه؟؟؟؟ تازه مدل هیبریدشم اگه تو شتاب عالی نباشه ، کم هم نمیاره

          جوابت رو هم دوباره توی پست هایدلنر دادم برو ببین

        5. fleetwood

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (270 ديدگاه)

          شاهین جان تو کوتاه بیا، دمت گرم ، اون نویسنده ای که 20 ساله داره مینویسه و هیئت تحریریه و سردبیر و …. کارشو کنترل می کنند اون اشتباه میکنه و زیگما نشسته توی خونشون ، اون درست میگه ،
          احتیاج به این همه توجیه و تفسیر نداره ، هیچ احمقی هم نمیاد بگه اینو با اون مقایسه نکن چون دیف عقبه یا جلو ، میگن :
          سدان کامپکت با کامپکت ، متوسط با متوسط ، بزرگ با بزرگ،
          مرحله بعد هم قدرت و گشتاور که تقریبا هر دو ماشین برابر باشه

        6. زیگما

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          آقای محترم
          خودروی دیفرانسیل عقب کاملا مجزا هستند از بقیه خودرو ها
          خودرویی که دیفرانسیل عقبه، از نظر هزینه بسیار به ضرر کمپانی سازنده میشه! دلیل اینکار هم که میکنن، به خاطر لذت رانندگی بهتره.
          در ضمن این فقط حرف من نیست بلکه در مطلب پدال در تست جنسیس این جمله گفته شده:” با ورود جنسیس جدید هیوندای، مدل‌هایی مانند لکسس GS، بی ام و سری ۵ و مرسدس بنز کلاس E احساس خط خواهند کرد.”(همون لینک اول در ابتدای این مطلب)
          اگه پدال اشتباه میکنه، لطفا سکوت کن یا از پدال برو! توی جایی که اشتباه میکنن، نباید موند! سریع برو.
          در ضمن اگه نویسنده 1000000 سال هم سابقه داشته باشه، باز هم اشتباه میکنه! در ضمن تو از کجا میدونی من نویسنده معتبر و پر سابقه خبری خودرو نیستم!

      3. سجاد

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (198 ديدگاه)

        دوستان ببخشید که سوالم دردسر درست کرد … من اطلاعاتم کمتر از شماست ولی نظرم اینه که حرف زیگما درست تره نه به دلایل فنی فقط بخاطر اینکه اون رقبایی که شاهین عزیز اسم برد زورشون اصلا به جنسیس نمیرسه و منطقیه که جنسیس با eکلاس و سری5 مقایسه بشه. ممنون که اطلاعتتون رو در اختیار بقیه میزارید

        1. شاهین

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          داداش کجا زورش نمیرسه؟! کرایسلر 300 کم ماشینیه؟! تو اکثر مقایسه ها جنسیس رو مغلوب کرده.اتفاقا جنسیس رو با BMW و بنز و امثالهم مقایسه نکنید.هنوز راه زیادی مونده تا به المانیا برسه.
          به قول شاعر:(المان خطاب به هیوندای) هنوز مونده تا برسی! اصلا هیچ موقع نمیرسی! بدووووووووووووووو تا برسی!!! :) :) :)

        2. زیگما

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          شاهین جان معلومه که فاصله بین جنسیس و رقیبان المانیش زیاده ، ولی موضوع اینه که هیوندای این ماشین رو برای رقابت با اون خودرو ها ساخته.
          هدف از ساخت یه چیزه، موفقیت هم یه چیز دیگر.

        3. sadegh

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (2117 ديدگاه)

          شاهین جون، حصین هم که گوش میدی! :)

        4. شاهین

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          بله داداش صادق! صد در صد!

  7. Metalhead

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1674 ديدگاه)

    هرچی پیچ و مهره تو موتورش بود ریخت بیرون که

  8. امین

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    واقعا باید احسنت گفت به هیوندای.
    خوشبحال کره ای ها که کشورشون اینطور سریع پیشرفت میکنه.

  9. yedoost

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    ایول هیوندای…پیشرفتت تو حلقم :D
    ماهم خداروشکر داریم پیشرفت میکنیم پراید 151 زدیم دیگه پژو پارس یورو4 زدیم…خیلی پیشرفت کردیم خلاصه…

  10. زیگما

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    نه تورو بخدا میخوای ایمنیش بد باشه! سدان لوکس دیفرانسیل عقب اگه ایمنیش بد باشه که مفت هم نمیارزه….. اینهمه پولشه بالاخره باید یه چیزی داشته باشه.
    طراحی خارجیش که حرفی برای گفتن نداره نسبت به رقبا
    داخلش هم که مثل ماشین های معمولیه
    کیفیت مواد داخلی به کار رفتش هم که در حد یه خودروی معمولیه
    بالاخره یه چیزیش باید خوب باشه که اونم ایمنیشه! نیازی به این همه تحسین هم نیست. این خودرو نصفش هم در خود کره طراحی نشده!قطع به یقین اینو میگم!

    1. زیگما

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (3058 ديدگاه)

      پدال این مسخره بازی ها چیه؟ کامنت میذاری باید در انتظار تایید باشی! یه جور رفتار میشه انگار ما همه کاربرای فیک هستیم! یس کنید بابا
      لااقل یه فرقی بین من و یه تازه وارد باید در اینجور موارد باشه.

    2. mohsen

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (23 ديدگاه)

      کیفیت مواد داخلی به کار رفتش هم که در حد یه خودروی معمولیه!!!!…. جوری میگی که ،انگاری تستش کردی!!….مرد حسابی اکه قرار بود کیفیت مواد داخلیش در حد یه خودروی معمولی باشه که هیوندایی باید درشو گل میگرفت !

      1. زیگما

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        اقا جان شما چشم دارید ؟ داشبورد رو می بینید؟ فرق پلاستیک و چرم رو در عکس متوجه میشید؟
        فرق داشبورد چرمی و داشبورد فومی رو چطور؟
        من میتونم فرق اینارو توی عکس متوجه بشم، شما نمیتونی ، مشکل من نیست.

        1. mohsen

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (11 ديدگاه)

          برو توی قسمت دنیای خودرو بعد خودروهاس المانی و بع بنز
          توی صفحه 5 همین تست راجب بنز ml مدل 2014 هستش.
          میشه بگی فرق دوتا رو (منظور مواد و مصالح) توی عکس و فیلم چطوری میشه فهمید.

        2. زیگما

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          اگه خط دوخت رو بتونید روی داشبورد تشخیص بدید، داشبورد چرم دوخته شدس
          اگر در عکس، نور بیش از حد روی داشبورد دیده بشه، داشبورد به احتمال زیاد از پلاستیک سخته
          اگر هم دو حالت بالا دیده نشه، داشبورد از مواد نرم و فوم مانند هست
          این جور تشخیص ها بر میگرده به تجربه شما، شاید تشخیص یک قطعه الومینیومی در خودرو از یک قطعه کرومی از روی عکس، برای یک تازه کار کار ساده ای نباشه ولی وقتی کمی تجربه پیدا بشه تشخیص هم راحت میشه.

        3. mohsen

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (23 ديدگاه)

          باریکلا!!! خیلی خوبه که میتونی فرق چرم و پلاستیک و چوب رو‌بفهمی!!!:)))…باورکن این تواناییت واقعا منحصر بفرده!!!…مگه داری در مورد I20 یا النترا حرف میزنی که میگی جنس‌موادش بی کیفیته!! عزیز من این جنسیسه!! سدان لوکسه!!… درسته لوکس بودنش در حد بنز اس نیست،ولی خبر مرگش میخواد لوکس باشه!!! اونوخ مگه پغز‌خر‌خآرپه که بیاد از مواد بی کیفیت استفاده کنه!!! این همه پول خرج طراحیش کنن بعد بیان تو مرحله اجرا گند بزنن به ظاهرش!!‌ اصن منطقی بنظر میاد!!؟ …نمیدونم واقعا چرا با این تجربت‌( بقوله خودت) هنوز تو فهم این چیزا مشکل داری!؟

        4. mohsen

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (23 ديدگاه)

          خودت تو کامنتا نوشتی که قراره با CTS و سری ۵ رقابت کنه….و‌ گفتی دیف عقبه و کمپانیا واسه اینکار کلی ضرر میکنن…این حرفارو بذار بقل حرفی که گفتی کیفیت مواد داخلش پایینه…دیگه روت میشه کامنت بذاری!؟

        5. mohsen

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (23 ديدگاه)

          واقعا خیلی توانایی منحصر بفردی داری که میتونی از روی عکس چرم و پلاستیک و چوب رو تشخیص بدی!!!:))… خودتو دسه کم نگیر!

  11. احسان(احسان سابق)

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    به شرکت هیوندای و خریدارای این ماشین از الان تبریک میگم.هیوندای واقعا کار بزرگی با جنسیس قبلی انجام داد و با نسل جدید این ماشین کارش رو داره تکمیل میکنه

  12. خاوری مزراتی

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1100 ديدگاه)

    تو شماره جدید نشریه معتبر اکونومیست که پریروز اومده بیرون هیوندای تبلیغی انجام داده که دراون یه دستگاه جرثقیل بابلندکردن و گذاشتن یک الماس بزرگ در یک دستگاه خرد کن بزرگ تعدادی از خودروهای هیوندای رو بیرون داده از خروجیش
    این نشون دهنده اعتمادبنفس بالای هیوندای هست..گرچه تا سالها هیوندای نمیتونه خودروهایی حتی نزدیک به مرسدس یا ائودی بسازه اما تلاش و برنامه ریزیش تحسین برانگیزه
    به هر شرکتی که برای انسان و جان انسان احترام قائله باید آفرین گفت

  13. hosein

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    با این که از هیوندایی و کیا خوشم نمیاد و تا حالا هیچ کدوم رو نداشتم
    ولی هیوندایی از سال 2006 به بعد یه انقلاب اساسی داشت که هر روز نسبت روز قبلش پیشرفتشو بیشتر کرد
    دیگه اونایی هم که مثل من هستن ( کره ای دوست ندارن ) باید قبول کنیم به زودی ( متاسفانه ) هیوندایی جای تویوتا رو تو آسیا میگیره ( شاید تا سال 2017 این اتفاق بیوفته )
    در مورد ماشین های لوکسش هم فکر نکنم حالا حالا ها بتونه با بزرگا رقابت کنه بیشتر تو ماشین های کلاس متوسط باید فوکوس کنه و ماشین های کلاس لوکسش رو هم در سایه کلاس متوسط ها بهتر کنه
    بیایید واقع بین باشیم من با اینکه از هیوندایی متنفرم ولی این بود واقعیت

    1. فواد

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (291 ديدگاه)

      اخوی چیزی که شما میگی شاید توایران باشه و هست. چرا؟ چون عقل مردم به چشمشونه و دستشون تو جیب خالیشون. یارو میگفت نو هیوندای که میشینی حال میکنی. تویوتا که فروششش تودنیا بیشتره و بیشتر هم خواهد بود. اونروز سوار یه سوناتای 12 شدم چرم صندلیش هاش داغون شده بود. کمری 2007 صندلی هاش مثل دسته گل میمونه لامصب جنس صندلیشم عالیه.

  14. Ehsan

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1243 ديدگاه)

    هیوندا راه پیشرفت رو داره به خوبی طی میکنه ، ولی امیدوارم در زمینه طراحی بالاخره به یک ثبات برسه

  15. saied

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1261 ديدگاه)

    مرسی کره :) اگه تو نبودب علان اکثر مردم ما داشتن ار دی میروندند

  16. یه پسل باهوش

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1123 ديدگاه)

    اقا به نظر من یکی از پارامتر های مهم توی ماشین قیمتشه

    با این حساب این ماشین تو این کلاس و این امکانات با ان قیمت واقعا عالیه

  17. alireza

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این که خودرو سازی اونا پیشرفت کرده غلطه اونا تو همهی زمینه هادپیشرفت کردن الان سامسونگ رو نگاه کنید داره با اپل رقابت میکنه این نمیشه که یهوما ماشین با کیفیت بزنیم کلا مشکل از پایه هست

  18. sadegh

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2117 ديدگاه)

    تبریک به هوادارای هیوندا، و ایول به این پیشرفت.

    ولی یه چیزی، توی این تست چه ماشینایی شرکت کرده بودن؟ از BENZ و BMW و volvo و… هم بودن؟؟

    1. محمد

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (246 ديدگاه)

      من متوجه نمیشم، مگه مسابقه یا مقایسه ست که قراره خودروی دیگری هم شرکت کنه؟ این موسسه با استانداردای خودش یه امتیاز ایمنی رو در نظر گرفته واسه جنسیس که قضا را بالاترین امتیاز ممکن رو گرفته و جنسیس از نظر ایمنی با امتسازی که کسب کرده در حد محصولات ولوو بوده تو این تست…

      1. sadegh

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (2117 ديدگاه)

        محمد جان، اینطوری که نمیشه حساب کرد!

        توی آمریکا هم یه بار مگان و زانتیا و پراید و چند تا ماشین دیگه رو تست ایمنی کردن، که توی این آزمایش مگان از 5 ستاره، 5 ستاره رو دریافت کرد، حالا ما هم بیایم بگیم که مگان از فراری و بنز و بی او دبلیو و… ایمنتره!!!

        بعدشم در کل میخواستم بدونم چه ماشینایی رو تست کردن؟

        1. mohsen

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (2 ديدگاه)

          اقا صادق شما فقط پیشرفتو داشته باش.
          این مهمه

        2. sadegh

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (2117 ديدگاه)

          محسن جان، خیلی مهمه و من هم دقیقا به همین توجه کردم،
          درسته که ماشینای کره تا ماشینای سطح اول دنیا مث آلمان فاصله دارن، ولی همیشه پشرفشونو تحسین میکنم، ولی در کل من یه چیز دیگه رو میخواستم بدونم

  19. احمدرضا بی ام و

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (128 ديدگاه)

    واقعا آدم سری 5رو ول کنه اینو سوار شه آدم باید دیونه باشه

  20. mahdi

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    میلاد جان من متن خبر در مورد تعرفه ها رو خوندم و اینطور متوجه شدم که تعرفه خودروهای هیبریدی چهار درصد بوده به اضافه مالیات بر ارزش افزوده (هشت درصد ) که جمعا میشه 12 درصد
    اینطور میخوام بگم ما الان 12 درصد تعرفه ورود خودروهای هیبریدی رو داریم
    آیا درست فهمیدم؟
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

  21. قاقالی

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (149 ديدگاه)

    ماشین قشنگیه ولی انگار جلو پنجره ش رو از آئودی کپی کرده لوگوش رو هم از بنتلی با اینحال تو این تست عالی عمل کرد

  22. امید

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1320 ديدگاه)

    دارن پیشرفت میکنن

  23. کافر مقدس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1627 ديدگاه)

    شاسی فورد- ستون ها فورد-چهره فورد و…ش هم فورد:D میخوای ایمن نباشه!

  24. mahan

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    اقا زیگما باز شما اعصابت میکشه یه کامنت میزاری من که اولش یه چند تا گذاشتم بعضیاشم حذف شد دیگه بی خیال شدم نظرام تو دلم موند دیگه

    1. زیگما

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (3058 ديدگاه)

      اره واقعا سخته ادم رفتارش رو کنترل کنه مخصوصا وقتی که معتقدی داری درست میگی….

  25. mohsen

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    قابل توجه افرادی که با تعصب به خودروهای کره ای نکاه میکنن.
    خداوکیلی پیشرفتو داشته باشید.
    کره هر روز داره کیفیت خودروهاش میره بالا و به سرعت داره جاشو توی دنیای خودرو پیدا میکنه.
    هر روز با کیفیت تر همراه با امکانات فراوان و قیمت مناسب.
    ای لگن سازان وطنی ما از شما خودرو نخواستیم بگزارید خودروهای خارجی با قیمت واقعی وارد مملکت بشن.

  26. انزو

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (365 ديدگاه)

    ینی بنز و بی ام و کشکن ک این شده ایمن ترین؟!!!!!

    1. Aidin

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (80 ديدگاه)

      میبینی هی بگو ما تعصبی نیستیم.

      بی ام و یا بنز هم شاید بودن.اما جنسیس رو میگه خیلی عالی عمل کرده.یعنی در کنار بهترین هاااا

  27. چاپلو

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (487 ديدگاه)

    سلام به همه.
    عالی عالی.جدا کارت حرف نداره. من که هیوندای رو دوس دارم
    متاسفانه هیوندای اگه یه ماشین بزنه 10000 دلار شتابش باشه 3 ثانیه مصرفش باشه صدی 4 ایمنی 5 ستاره بازم دوستان خرده میگرن. باشه هیوندای اصن در اون حد نیس که با بنز و ب ام و رقابت کنه اما ماشین خوبی که هس.
    اگه روزی چین هم یه ماشین خوب و عالی بسازه که قیمتش هم مناسب باشه از اونم خوشم میاد چون اسم و رسم مهم نیس مهم عمله.
    یه واقعیت هس که میگه تلاش برای نیاز کمتر از تلاش برای هدفه
    شرکت های خودرو سازی بزرگ دنیا نیاز دارن تا در صدر بمونن وگرنه ورشکست میشن اما شرکتی مس هیوندای قصدش رقابت با بزرگانه و این رو به عنوان یک هدف برای خودش قرار داده نه یک نیاز.
    باز هم میگم انتقاد ها رو قبول ندارم چون عادلانه نیستند.

    1. بهزاد

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (2560 ديدگاه)

      چاپلو جان انتقادها برای همه ی برندها و مدلهاش صورت میگیره و تنها مختص به هیوندای نیست و شاید یکی از مهمترین دلایل بیشتر شدن این انتقادها نوع تبلیغات و طراحی این شرکت هست که کمی بزرگنمایی میکنه به عنوان مثال:
      برای تبلیغ آزرا از این کلمات استفاده کرد:
      این خودرو قویتر از بی ام و 528 و جادارتر از سری 7 هست!
      یا برای نسل قبل همین جنسیس اونو با سواری رولزرویس و لکسوس و قیمت کرایسلر معرفی کرد.
      یا در برنامه تاپ گیر کره ای کیا k900 تونست تو پیست از پس بنز s و سری7 و آئودی a8 بر بیاد و الگو برداری هایی که از سایرین صورت میگیره و…
      اگر این بازی با کلمات و واژه هایی که در کالبد اون خودرو جای نمیگیره حذف بشه شاید کاربران بهتر بتونن موضوع رو هضم کنند.
      به هر روی این خودرو نسبت به نسل قبلش پیشرفت زیادی داشته و پخته تر عمل کرده و تنها برگ برندش قیمتش هست و در زمانی معرفی شده که تا سال آینده چندتا از رقیبان مدل های 2016 رو روانه ی بازار خواهند کرد مثل eکلاس و سری5 و لکسوس gs و آئودی a6 و آکورا tlx و کادیلاک و… که کار برای جنسیس سخت تر از معرفی نسل قبلیش هست و نیاز به معجزه و بازاریابی قوی داره تا سربلند بیرون بیاد.

  28. شلبى

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (704 ديدگاه)

    نمیدونم جرا وقتى به ماشیناى کره اى نکاه میکنى انکار هر تیکشو از روى یه ماشین باز کردن اوردن کذاشتن روش، بیشرفتشون قابل تحسین ولى سبک ندارن ، بى هویتن، مثلا همین ماشین جلوش شبیه کرایسلر، براى مقایسه هم بنظرم دوستان همشون هم درست میکفتن هم غلط، مثلا یکى فقط از نظر سایز ماشین مقایسه میکرد یکى از نظر مشخصات موتور و یکى هم از نظر دیفرانسیل جلو یا عقب بودن ، اطلاعات همه دو ستان هم خوب ، ادم بعضى وقتا بیشتر از نظراى دوستان جیز یاد میکیره تا مطالب سایت ولى به نظرم منطقى نیست دیفرانسیل جلو با عقب مقایسه بشه.

  29. واروژ

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو بحث شاهین و زیگما اصلن به اصل موضوع اشاره نشد جز یکی از دوستان که مدل اتاقهارو اشاره کردن..
    جنسیس در سگمنتی ساخته میشه که سری5 و E-class تولید میشن درنتیجه برای رقابت در اون بازار هدف گیری شده که البته برای کره ای های تازه کار جسارت و شجاعتشون و اعتمادبه نفسشون رو در بازار هدف نشون میده..
    ولی اینکه چرخ متحرک یا بقول شما دیفرانسیل عقب باشه یا جلو ملاک در تعریف کاربری نداره بلکه در سیاست و خط مشی تیم طراحی برای بازار و سگمنت هدف داره!
    مثلن چرا فورد فیستا و فوکوس مثل مورد ماستنگ دیف عقب نیستن درصورتی که هردو مدلهای اسپرت و صاحب نامی در بازار اسپرتی ها هستن!؟

  30. سروش

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (117 ديدگاه)

    ببین ما ایرانیه چه قدر عاشق هیوندای هستیم که این همه نظر میدیم نزدیکه 1000 تا نظر داده شده جان من برین ببینید جلو پنجرش شبیه چه ماشینیه ؟ من میگم کلا کپیه ایودی هست مرگ بر ماشین کره ای پرایدم جزوشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا