هیوندای

تعیین برد نسخه آمریکایی هیوندای آیونیک 5

هیوندای آیونیک ۵ مدل ۲۰۲۲ با پیکره‌بندی رده‌بالا در ایالات‌متحده ارائه خواهد شد. این به معنی استفاده از باتری‌های ۷۷.۴ کیلووات ساعتی در مدل تک موتوره و دیفرانسیل عقب می‌باشد که می‌تواند شعاع حرکتی بیش از ۴۸۲ کیلومتر را طبق استانداردهای EPA فراهم سازد.

در اکثر بازارها آیونیک ۵ با دو انتخاب باتری‌های ۵۸ کیلووات ساعتی و ۷۲.۶ کیلووات ساعتی در دسترس خواهد بود. بنابراین نسخه آمریکایی آن اندکی ظرفیت بالاتری ارائه می‌کند.

البته هنوز هیوندای از مشخصات فنی نسخه مخصوص ایالات‌متحده اطلاعات دقیقی منتشر نکرده است. ظاهراً نسخه دوموتوره پرچم‌دار هم در ایالات‌متحده ارائه می‌شود که ۳۰۲ اسب بخار توان و ۶۰۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این مشخصات به این خودرو اجازه شتاب‌گیری صفر تا صد را در ۵.۲ ثانیه می‌دهد. البته این مشخصات با توجه با افزایش ظرفیت باتری نسخه‌های ایالات‌متحده می‌تواند اندکی تغییر کند.

هیوندای آیونیک 5

هیوندای آیونیک ۵ علاوه بر طراحی منحصربه‌فرد و آپشن های متعدد، از قابلیت‌های شارژر ۸۰۰ ولتی نیز سود می‌برد. این بدان معنی است که باتری خودرو را تنها در ۱۸ دقیقه می‌توان از ۱۰ درصد به شارژ ۸۰ درصدی رسانید. در حال حاضر آیونیک ۵ با قیمت ۳۶۹۹۵ پوند در انگلستان به فروش می‌رسد و قیمت نسخه آمریکایی آن هنوز مشخص نیست.

هیوندای آیونیک 5

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. میثم

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    خیلی خوشگله
    خیلی
    چه داخل و چه خارج
    باریکلا

    البته هوندا E و نیسان آریا هم واقعا زیبا هستن تو آسیاییها
    ببینیم تویوتا چی تو چنته داره

    1. Muty

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      همون که محل اتصال کابل شارژ را نذاشته وسط آرم جلو پنجره واقعا جای تقدیر و تشکر داره
      واقعا موندم تو بعضی کارای دنیا کلا
      یه احمقی میاد یه اتفاقی رو وایرالش میکنه ، همه مثل بز ازش تقلید میکنن
      خو آخه آرم جلو ماشین باز بشه !!! کابل شارژ توش وصل کنن ؟؟!!!
      خب بزار یه جا دیگه اون بی صاحاب رو…

  2. شاهرخ

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (338 ديدگاه)

    چقدر احمقانه من که حالم از برقی بهم میخوره ولی خب اگه کسی بخواد برقی بخره که دیگه میره تسلا بخره واسچی باید سمت همچین ماشینی
    تسلا هم طراحیش بهتره هم بردش بیشتره هم قدرت و سرعتش بیشتره تازه برندشم با ارزش و معتبره
    البته خب بازم میگم حااااااااااااااااااااااااالم از برقی بهم میخوره

    موافقم 6
    مخالفم 13
    1. مهدی

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (195 ديدگاه)

      طراحیش که سلیقست به نظر من طراحی تسلا بهتر نیست
      در ضمن گاها به کیفیت تسلا انتقاداتی شده هرچند خیلیاش رو من خوندم درست شده
      و در مورد برد هم شما هرچقدر حجم باتری رو افزایش بدی برد زیاد میشه درست ولی از اونطرف زمان شارژ هم زیاد میشه اگه کشوری زیرساخت مناسبی برای شارژ داشته باشه سرعت شارژ فاکتور مهمتری میشه

      موافقم 10
      مخالفم 1
  3. ""new ""RAMIN

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    واقعا ماشینه زیبایی هست مشخصاتش واقعا خوبه. طراحی بیرون واقعا خوبه. حدودا بی نقصه…

    ولی من با طراحی داخلش ارتباط برقرار نمیکنم. یه جوریه… حالا بگذره ببینم شاید ارتباط گرفتم. (ولی بعد اون کپی وحشتناک آزرا در صفحه نمایش. هیوندای بد جوری ازش چشمم افتاد.)
    حالا بگذره ببینم چی میشه.

    ولی نسبت به قیمتش میزان پیمایشش خوبه. ?

  4. محمد . فقط دوج . فقط آمریکا

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    در مورد افرادی که در پست شوتینگ بر یک در باره خانمشان چه چیز ها که نوشتند
    خب ، فکر کنیم خانم شان کامنت را دیده پس:
    خانم: این چیه نوشتی
    آقا:چی، من ننوشتم
    خانم: آره ، تو نوشتی ، اسم تو هست بالای کامنت
    آقا: خب …. خوردم ، ببخشید
    خانم: …. نزن ، پس میخواهی من رو توی صندوق عقب بندازی
    آقا: من شکر بخورم این کار رو بکنم
    خانم : از خونه گمشو بیرون تا بفهمی توی صندوق عقب بودن چه طور است.
    قاضی: ماجرا از کجا شروع شد؟
    آقا: از یک کامنت
    قاضی????????

    موافقم 3
    مخالفم 7
    1. اشکان

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (213 ديدگاه)

      چقدر بی مزه

      موافقم 4
      مخالفم 1
    2. جمعی از دوستان پدالی

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چه اصراری داری زیر هر پست حتما باید کامنت بزاری
      لطفا لطفا خواهش میکنم اینقدر کامنت بدون محتوا نذار
      پدال خواهش میکنم منتشر کن

      موافقم 5
      مخالفم 1
    3. Rman

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (108 ديدگاه)

      محمد
      یه بخشی از اون پیام ها مال منه یه بخشیش مال 2646. البته یادمه 2646 در مورد مازراتی خانمش به ماهان گفت که هنوز ازدواج نکردن. خلاصه اون بخشش به من ربطی نداره. خودش خواست جواب میده اما در مورد خودم.
      یه چیزهایی رو تا طرف تست نکنه نمیشه بهش توضیح داد. اینجا رو نبین که اکثر افراد بدون هیچ تجربه ای دارن یه چیزی رو نقد می کنن یا ازش تعریف می کنن. تو دنیای واقعی تا چیزی رو تست نکنی خودت نمی تونی در موردش حرف بزنی.
      اینجا اکثر کاربرا جوون و نوجوون هستن و به زن گرفتن و زندگی مشترک فانتزی نگاه می کنن. زندگی مشترک خیلی چیز عجیبیه. یه مرد باید حتی برای چیزهایی که هیچ تاثیری توش نداشته 10 بار روزی بگه غلط کردم. یه رفیقی داریم میگه خانمم تو سالادش نمی تونه گوجه رو شکل گل رز دربیاره من باید بگم غلط کردم ?.
      خلاصه عشق و زندگی مشترک این نیست که تو همیشه مسخ و عاشق یه نفر باشی که بخوای بغلش کنی. گاهی ازش ناراحت و عصبانی و حتی متنفر میشی. عشق اینه که حتی تو اون حالت هم دوستش داشته باشی. تو دنیای واقعی یه سری مردها زن شون رو موقع مسافرت نمیگذارن تو صندوق عقب. با احترام می گذارنش خونه و ازش خداحافظی می کنن و با یه شریک دیگه میرن مسافرت. مرد اونه که حتی وقتی از زنش ناراحته یا عصبانی ببردش مسافرت …
      نمی خوام بگم من ادم خوبی هستم و جانماز اب بکشم. منتها تا وقتی چیزی رو امتحان نکردی خودت نمی تونی در موردش قضاوت و فکر کنی.

    4. Mad.z.Max

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      خوشحالم میبینم بچه های سایت واقعیت رو میبینن..

  5. محمد مختاری آذر

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    واقعا عالی هستش یونیک 5 طراحی زیبا قدرت متوسط و شتاب عالی

    موافقم 3
    مخالفم 2
  6. porsche

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    همه چی عالی به جز طراحی داخلی

  7. زیزیگولو

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    هیوندای آیونیک نسخه ی کره ‌ای تویوتا پریوس هیبریدی و حتی شاید بهترین رقیبش باشه چون با خیلی از ماشینای هیبریدی که تغییر مدلای بنزینی متداول کمپانیها هستن مثل سوناتای هیبریدی متفاوت هستش

    1. Rman

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (108 ديدگاه)

      دوست عزیز
      حالا انشاالله یه روزی این بحث رقابت تویوتا و هیوندا تو سایت تموم بشه اما این ماشین هیچ ربطی به تویوتا پریوس یا سوناتا هیبریدی که گفتی نداره.
      پریوس هییرید هست و این تمام برقی
      پریوس سدان کامپکت هست و این ظاهرا کراس اوور هست. هم اندازه توسان.
      سوناتا هیبرید که اصلا با هیچ کدوم رقابتی نداره. تمام تویوتاهای هیبریدی سی وی تی هستن ولی سوناتا دنده اتوماتیک معمولی هست. اندازه شون هم که با چشم معلومه سوناتا سدان بزرگ تری از پریوس هست.
      تویوتا هنوز ماشین برقی نزده که ماشین های هیوندا رقیب شون تلقی بشه.

      1. زیزیگولو

        ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (6036 ديدگاه)

        با احترام به نظر شما ….. اولاً با کمی تحقیق بیشتر متوجه میشین که آیونیک از روز اول یکی از رقیبای اصلی پریوس هیبریدی بوده و الانم همینجوره، دوماً من در مورد آیونیک هیبریدی گفتم و در مورد آیونیک ۲۰۲۲ نسخه آمریکایی جدید تمام برقی، سوماً من هیچوقت وارد بحث و دعوای کره ای و ژاپنی نشدم

        1. زیزیگولو

          ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (6036 ديدگاه)

          اصلاح میکنم ….در مورد آیونیک ۲۰۲۲ نسخه آمریکا نگفتم و بطور کلی گفتم

        2. Rman

          ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (108 ديدگاه)

          الان سرچ کردم و متوجه شدم که هیوندا ایونیک هیبرید هم داره. البته اون اصلا ربطی به این ماشین نداره. نه سایزش و نه مشخصاتش.
          اگر منظور شما اون ماشین هست بله حق با شماست اما اگر منظورتون این است که خوب اصلا به نظر من ربطی ندارن.

  8. mahan

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    پکیج خیلی خوبی رو با توجه به قیمتش ارائه داده هم ظاهر بیرونی و داخلی خوبه و هم مشخصاتش خوبه

  9. AHMET 2002

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    هیوندام انقد خوشتیپ؟
    چه خوبه

  10. پرهام رهام

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (224 ديدگاه)

    عاشق این ایونیک هستم

  11. Amirreza

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2733 ديدگاه)

    با اینکه طراحیش رادیکاله ولی خیلی خیلی به دل میشینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا