جنسیسهیوندای

بررسی اجمالی جِنِسیس G90 مدل 2017

در این قسمت نسخه ۳.۳ لیتری دو دیفرانسیل جِنسیس G90 را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با پدال همراه باشید.
هیوندای سال گذشته زیرشاخه لوکس خود را با نام جِنسیس (Genesis) رسماً پایه‌گذاری کرد و برای شروع، برنامه عرضه شش مدل مختلف تا سال ۲۰۲۱ را در دستورکار قرار داد. G90 یکی از این شش برادر است که جایگزین اِکوئس (Equus) شده و هم‌اکنون در سبد فروش این برند جای دارد. اما سوال اینجاست که آیا می‌تواند راه را برای جا افتادن یک برند لوکس کره‌ای در بازار آمریکا و سایر مناطق دنیا هموار سازد؟!

2017-genesis-g90-33t-htrac-premium-front-three-quarter-e1479930799233
سبک طراحی کلی خودرو شاید به نظر عده‌ای زیاد از حد ملایم و آرام باشد، اما حقیقتاً متانت و وقار دل‌چسبی دارد. همه‌چیز طبق اصول متعارف امروزی پیش رفته و اغراق خاصی در نقاط مختلف به چشم نمی‌خورد. حتی رینگ‌ها هم با ظاهر صیقلی و چشم‌نواز خود به زیبایی بصری آن کمک کرده‌اند. از نمای بیرون که بگذریم، داخل کابین نیز وضعیت به همین منوال است. با وجود شباهت برخی عناصر به رقبای ژاپنی و آمریکایی فضای کلی اتاق حس و حال بسیار خوبی دارد. کیفیت بالای مواد و تجهیزات متنوع و پیشرفته مثل پوشش چرم ناپا برای صندلی‌ها، چوب‌کاری بخش‌های مختلف، گرم‌کن و تهویه صندلی‌ها، سیستم صوتی ساخت لِکسیکون (Lexicon) با ۱۷ بلندگو و فناوری ساروند (Surround-Sound) و هدآپ دیسپلی اختصاصی از ویژگی‌های چشمگیر این سدان لوکس کره‌ای هستند. شاید برایتان جالب باشد که تمامی موارد رفاهی و ایمنی به‌صورت استاندارد عرضه می‌شوند و هیچ گزینه سفارشی وجود ندارد. تنها ایراد فاحشی که می‌توان در این قسمت گرفت تعدد دکمه‌های کنسول مرکزی و پیچیدگی استفاده از آن‌هاست که البته تا حدودی توسط نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی جبران می‌گردد. درمجموع می‌توان گفت ظاهر و اتاق G90 نمره خوبی گرفته و در مقام مقایسه، نسبت به اِکوئس چند پله بالاتر است.

2017-genesis-g90-33t-htrac-premium-rear-three-quarter
زیر کاپوت اتفاقات هیجان‌انگیزتری می‌افتد. مدل پایه از پیشرانه ۳.۳ لیتری شش سیلندر V شکل توربو دوقلو با ۳۶۵ اسب بخار قدرت و ۵۰۹.۷ نیوتون‌متر گشتاور به همراه جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار سود می‌برد. این مجموعه قادر است خودرو را طی ۵.۴ ثانیه (۰.۱ ثانیه سریع‌تر از اِکوئس) به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند. بااین‌که توان خروجی از اِکوئس (۴۲۹ اسب بخار) کمتر است اما ازنظر چابکی و سرعت عمل چیزی کم ندارد. سایر ارقام فنی نیز به شرح زیر هستند:
طی مسافت یک‌چهارم مایل: ۱۳.۹ ثانیه / ۱۶۲ کیلومتر بر ساعت
آزمایش figure-eight: 26.9 ثانیه / ۰.۶۷ جی (میانگین)
فاصله ایست از سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت: ۳۵.۹ متر

2017-genesis-g90-33t-htrac-premium-engine
برای کسانی که مدل V6 راضی‌شان نمی‌کند یک بلوک هشت سیلندر ۴۲۰ اسب بخاری و ۵۱۹.۲ نیوتون‌متری با شتاب اولیه ۵ ثانیه‌ای هم ارائه می‌شود، اما در شرایط واقعی ازنظر حس رانندگی و پویایی عملکرد تفاوت عمیقی با بلوک شش سیلندر نداشته و می‌توان گفت به قیمتش نمی‌ارزد.

2017-genesis-g90-33t-htrac-premium-rear-three-quarter-in-motion
این مرکب جوان کره‌ای طبق آزمایش مصرف سوخت واقعی موتورترند، در یکصد کیلومتر شهری، جاده‌ای و ترکیبی به ترتیب ۱۳.۷، ۸.۹ و ۱۱.۶ لیتر بنزین می‌سوزاند؛ درنتیجه مخصوصاً در بعد شهری بازدهی جالبی نداشته و طبق ارقام EPA در پس رقبای شش سیلندر خود مثل آئودی A8 L و ب‌ام‌و 740i ایکس‌درایو (هردو با مصرف ترکیبی ۱۰.۶ لیتر) جای می‌گیرد.

2017-genesis-g90-33t-htrac-premium-front-three-quarter-in-motion-02-e1477947344964
برای اظهارنظر جامع درباره تجربه رانندگی G90 هنوز زود است اما می‌توان گفت که راحتی و آرامش آن در همان روزهای اول توجهتان را جلب خواهد کرد. سواری کاملاً تحت کنترل بوده و هیچ‌گونه تکان و کوبش خاصی حس نمی‌شود. این حالت حتی به هنگام عبور سریع از روی دست‌اندازها نیز برقرار بوده و به‌هیچ‌وجه ضربه ناگهانی به اتاق و سرنشینان وارد نمی‌گردد. چُنین ویژگی مثبتی قطعاً می‌تواند نقش بسزایی در جا افتادن این سدان کره‌ای و نیز برند جِنسیس به‌عنوان عضو جدید کارزار خودروهای لوکس دنیا، ایفا کند.

2017-genesis-g90-33t-htrac-premium-front-end-in-motion
بد نیست با هم نگاهی به نظرات چندی از دست‌اندرکاران مجله موتورترند بی‌اندازیم:
جانی لیبِرمن (Jonny Liberman): سواری آن از تمامی خودروهای کره‌ای که تاکنون رانده‌ام بهتر است، حتی خودِ اِکوئس.
اِد لو (Ed Loh): نرمی و حس لوکس G90 همانند جاری شدن شراب ناب ایرلندی است. از واکنش‌های پیشرانه و سامانه تعلیق گرفته تا نحوه کنترل بدنه و عایق‌بندی اتاق همه و همه جداً فوق‌العاده‌اند. پس از رانندگی با رقبا بیشتر به خوبی‌هایش پی می‌برید.
آنگس مک‌کِنزی (Angus Mackenzie): یک سدان لوکس کره‌ای که به هر آنچه آمریکا و ژاپن می‌توانند بسازند، ازجمله مدل‌های لِکسس، برتری دارد.
اِسکات ایوانز (Scott Evans): ابعاد خودرو بزرگ بوده و کمی حس سنگینی القا می‌کند، اما سر پیچ‌ها رفتار مناسبی داشته و رانندگی پرفشار با آن لذت‌بخش است.
البته یک نکته را فراموش نکنید. اتاق G90 علی‌رغم سواری، آرامش و سکوت تحسین‌برانگیز هنوز هم حس قایق مانند مرسوم در این کلاس را دارد و از این نظر همچنان دچار ضعف می‌باشد. تنها راه‌حل موجود نیز انتخاب حالت اسپورت است که تا حدودی از شدت آن می‌کاهد.

2017-genesis-g90-33t-htrac-premium-cockpit

2017-genesis-g90-33t-htrac-premium-front-interior-seats

2017-genesis-g90-33t-htrac-premium-rear-interior-seats
به‌طورکلی می‌توان گفت جِنسیس G90 مدل ۲۰۱۷ انتخاب بسیار خوبی است و در کنار راحتی فوق‌العاده، انواعی از تجهیزات و امکانات مختلف ارائه می‌کند، اما هنوز آن شاکله و روح لازم در یک سدان لوکس گیرا و جذاب را ندارد و نمی‌تواند آن‌طور که بایدوشاید مشتریان این سگمنت را به سمت خود بکشاند. امروزه بزرگان کارزار خودروهای لوکس همچون ب‌ام‌و، لِکسس، مرسدس بنز و آئودی هرکدام با استراتژی خاص خود شناخته می‌شوند و زیرشاخه لوکس هیوندای برای دستیابی به این مرحله باید تجربه بیشتری کسب کند و به درجه بالاتری از پختگی و قوام دست یابد.

در پایان توجه شما را به مشخصات فنی نمونه موردبحث در این نوشتار جلب می‌نمایم.
نوع خودرو: سدان اندازه بزرگ / چهار درب / پیشرانه جلو
ظرفیت: پنج نفر
وزن خشک: ۲۱۲۸.۷ کیلوگرم
تقسیم وزن: ۵۲ درصد جلو / ۴۸ درصد عقب
طول/عرض/ارتفاع (میلی‌متر): ۵۲۰۴.۴ / ۱۹۱۵ / ۱۴۹۶
فاصله بین دو محور: ۳۱۵۹.۷ میلی‌متر
پیشرانه: ۳.۳ لیتری V6 توربو دوقلو – دارای ۲۴ سوپاپ – DOHC
حداکثر قدرت: ۳۶۵ اسب بخار
بیشینه گشتاور: ۵۰۹.۷ نیوتون‌متر
جعبه‌دنده: هشت سرعته خودکار
شتاب صفر تا یکصد کیلومتر بر ساعت: ۵.۴ ثانیه
طی مسافت یک‌چهارم مایل: ۱۳.۹ ثانیه / ۱۶۲ کیلومتر بر ساعت
متراژ ایست از ۹۶ کیلومتر بر ساعت: ۳۵.۹ متر
آزمون figure-eight: 26.9 ثانیه – ۰.۶۷ جی (میانگین)
متوسط شتاب جانبی قابل‌تحمل: ۰.۸۳ جی
میزان انتشار دی‌اکسید کربن: ۲۷۹ گرم در کیلومتر
[دانلود ویدئو]

منبع: motortrend

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. Mr.MRM.

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (27 ديدگاه)

    عقبش به نظرم حس میباخ رو داره!

    1. Madjid911 GT2

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      پدال جان چرا خبری در مورد لامبورگینی سستو المنتو 4.5 میلیون دلاری نذاشتی ؟!

      1. عاشق رولزرویس

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (26 ديدگاه)

        ماشین های کره ای خیلی پیشرفت کردن تعداد خیلی زیادی از اتومبیل های کره ای با تعداد خیلی زیادی از اتومبیل های آلمانی مقایسه می شن و این افتخار بزرگی برای شرکت های کره ایه که به پای آلمانی ها رسیدن.

  2. محمد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (24 ديدگاه)

    پشتش واقعا شبیه s500هست (نظر شخصی!! )

    1. ?ReventОn

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (282 ديدگاه)

      عجب،اس 500 شبیه آینه
      کافیه یه نگاه به اکویس بندازین تا ببینین بنز رو هیوندا اسکی رفته یا این چراغ عقب تکامل یافته چراغ عقب اکویسه!

      1. كوروش

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (1129 ديدگاه)

        الان جدی گفتی ؟

  3. حميد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    چقدر طراحی داخلی عالی داره امکاناتش هم عالی
    نقطه منفی طرح قدیمی عقب خودرو هست

  4. فرزاد لاکچری

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (119 ديدگاه)

    طراحی خارجی ۱۷
    طراحی داخلی ۲۰,
    پیشرانه ۱۶ چون خیلی مصرفش بالاس
    در کل ۱۷

  5. علی

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (67 ديدگاه)

    با توجه به کره ای ها احتمالا این ماشین رو هم ارزون قیمت میزنن یه جوری که بتونه یه حرفی جلوی لوکسای آلمانی و ژاپنی داشته باشه.
    باید صبر کرد.هنوز هیچ چیزی معلوم نیست.

  6. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    به نظر من که زییا و شیک هست.
    البته هنوز یارای رقابت با بزرگان آلمانی رو نداره

    1. AK_007

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (562 ديدگاه)

      ی سوال فنی
      الان ک در واقع جنسیس یه برند جدا شده جای سنتنیال کجاس?
      از جنسیس لوکستر محسوب میشه یا نه?

      1. ⭐️ LAMBORGHINI ⭐️

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        احتمالا به عنوان یکی از محصولات جنسیس عرضه بشه.

      2. Madjid911 GT2

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        Hyundai Equus یا به قول ما خاورمیانه ای ها Hyundai Centennial مدلی بود که از سال 1999 توسط هیوندای تولید میشد. سال 2009 نسل دومش معرفی شد. همونی که اومد ایران و الحق والانصاف امکانات خیلی خیلی زیادی داشت.
        البته پیشینه ی اکوئوس به هیوندای Dynasty در سال 1996 برمیگرده. این ماشین هم امکانات بسیار آینده نگرانه ای رو نسبت به زمان خودش داشت و اصلا مدلی درجه 2 و 3 نبود.

        قابل توجه کسایی که هیوندای رو یک لوکس ساز خیلی تازه کار میدونن. این حرف غلطه. هیوندای 20 ساله سابقه ی لوکس سازی داره.

        من تو مشهد مدل های 4600 سی سی وی هشتش از سنتینیال رو دیدم.
        هیوندای از بعضی سیستم های خودش مثل VAS ، CDS و EAS اولین بار در اکوئوس استفاده کرد.

        نفس های هیوندای سنتنیال با معرفی برند لوکس جنسیس در سال 2015 به شماره افتاد.
        نهایتا در سال 2016 بعد از 17 سال جای خودش رو به Genesis G90 ( در کره با نام EQ900) داد و خود خط تولید را بدرود گفت !

        1. AK_007

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (562 ديدگاه)

          تشکر بابت اطلاعات کاملت مجید جان
          در واقع الان G90 پرچمدار جنسیس و آزرا یا گرنجور پرچمدار هیوندای حساب میشه درسته?
          ممنون میشم مجید جان اگه یه راه ارتباطی با شما به من بدی
          چند تا سوال داشتم

        2. FERRUCCIO LAMBORGHINI

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          خواهش میکنم رفیق اختیار داری .
          در مورد هیوندای بله درست میگی.

          لطف داری ، من اطلاعات زیادی ندارم. همین 2 کلمه رو هم از دوستان یاد کرفتم.

          .

          قبلا گفتم به خاطر رشته ی تحصیلیم با انگلیسی ، آلمانی و فرانسوی آشنایی نسبتا کاملی دارم.

          خوشبختانه به لطف اینترنت میشه در یک دقیقه از بین صدها میلیون صفحه چیزی رو که میخوای پیدا کنی.

          دروغ چرا ، اکثر اطلاعاتی که در کامنت هام هست رو در همون لحظه سرچ میکنم، و بعد از پیدا کردن مقاله ی مناسب یک چکیده ای رو برای دوستان میذارم.
          به زبان های مختلف و در مجلات مختلف.
          اینجوری هم زبان هایی مثل فرانسوی که بسیار فرار هست رو فراموش نمیکنم و هم 2-3 نفر یه چیزی یاد میگیرن.

          دلیل این که میبینی 5000 کامنت گذشتم هم بیشتر هدفم زبان بوده تا ماشین.
          هم فاله هم تماشا.

          سوالی داشتی خوشحال میشم جواب بدم.
          خوشبختانه پدال پروفایل ها رو درست کرده. این کامنت رو با پروفایلم برات میذارم. کافیه همین جا روی اسمم کلیک کنی (البته اگر خودت هم باید پروفایل داشته باشی) و بری تو بخش پیام خصوصی.
          هر پیامی دوست داری بذار.
          همون موقع این بالا برای من notification میاد و … .

          پروفایل های پدال خیلی خوبن. پدال کلی گروه درست کرده، میتونی کاربران رو در لیست دوستانت قرار بدی و … .
          حتما پروفایل درست کن. 2 دقیقه بیشتر طول نمیکشه.

          همینجا هم میتونی بپرسی. حتما جواب میدم.

          تلگرام هم دارم. اما حدودا 3 هفتست الان واردش نشدم.

          شبکه ی اجتماعی دیگه هم عضو نیستم. فقط پدال. اونم گفتم بیشتر به خاطر زبان.

  7. Mehran

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (178 ديدگاه)

    فک کنم اروم اروم باید به هیوندا علاقه مند شیم
    دیگه خداییش نمیشه بعضی کاراشو نادیده گرفت

  8. آریا

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (80 ديدگاه)

    عالی عالی عالی.
    اما هرچی باشه یه ماشین کره ایه
    حتی اگه از همه لحاظ هم تراز اس کلاس باشه بازم اون پرستیژو نداره چیزی که لوکس سوارا میخوان داشته باشن.

  9. kasra

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (84 ديدگاه)

    این که یک اسباب بازی ساز حتی “فکر کنه” میتونه چیزی بسازه که با مرسدس اس کلاس و بی ام و سری هفت و آئودی ای 8 رقابت کنه خیلی سوز داره.
    البته انکار نمیکنم که خیلیا هستن به این اسباب بازی های دخترونه علاقه دارن. شاید شخصیتشون بیشتر از این کشش نداره وگرنه هیچ آدم حسابی کره ای باز نمیشه.
    بدبخت کسایی که گول قیمت کمش رو میخورن و فکر میکنن با قیمتی کمتر از اس کلاس یا سری هفت، ماشینی در سطح اونا رو بدست آوردن.

    1. Mehran

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      اقلن خودت خودتو لایک میکردی

    2. AK_007

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (562 ديدگاه)

      محض اطلاع شما چهل سال پیش لکسس خیلی پایین تر از این وضع بود و ببینید ب کجا رسیده
      شما فک میکنید بزرگان از همون اول بزرگ زاده شدن?!
      حداقل برید تاریخ بخونید و مطمئن باشید اگه قبل از اینکه کامنتتون رو سند کنید ۳۰ثانیه بهش فکر کنید به نتایج خیلی معقول تر میرسید

      1. kasra

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (84 ديدگاه)

        راستش میخواستم جوابتو بدم ولی ترجیح دادم با کسی که فکر میکنه هیوندای در حد مرسدس بنز و بی ام و هست یا حتی روزی به اونها میرسه، بحث نکنم چون بی فایدس.
        شما همون سانتافه و سوناتات رو سوار شو به بالاترش هم فکر نکن عزیزم. خوش باشی.
        (الان یه عده پراید سوار همیشه در صحنه میان کلللی مثبت بهت میدن و کللی منفی میدن به من، شما هم امر برت مشتبه میشه که آره سوناتا در حد رولزرویس فانتوم هست و سانتافه در حد جی کلاس و بنتایگا. بنابراین زیاد به اینکه مردم چی دوس دارن بشنون اهمیت نده چون اهمیتی ندارن، همیشه حرف حق رو بزن حتی اگه همه بدشون بیاد)

        1. AK_007

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (562 ديدگاه)

          میخواستم جواب شما رو بدم منتها ارزش نداره!
          فقط دوتا نکته
          ۱,من نگفتم هیوندای در حد بنزه
          برند مورد علاقه بنده هم رولز و Bmw هست
          ۲,من نه پراید دارم نه سوناتا نه سانتافه
          الان ب نتیجه رسیدم ۳۰ ثانیه که هیچ
          ۳۰ساعتم به کار شما نمیاد

      2. kasra

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (84 ديدگاه)

        هیچ فکر نکردی 40 سال پیش لکسوس وجود نداشته؟ اگه قبل از اینکه کامنتتو ارسال کنی 30 ثانیه فکر کنی و یا حتی تاریخ میخوندی به به نتایج خیلی معقول تر میرسیدی.
        (نمیدونم چرا چند از پاسخ ها حذف شد!!!)

        1. AK_007

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (562 ديدگاه)

          اولا که اون چهل منظور در واقع قدیمیتر بودن شرکت نسبت کره ایه
          دوما فرضا حدود ۳۰ سال
          چه فرقی تو اصل ماجرا میکنه
          مطمئن باشید مثل شما ادعای علامه دهر بودن ندارم
          و گر نه تو همین پست از دوستان سوال نمیکردم

        2. AK_007

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (562 ديدگاه)

          دلیلش میتونه این باشه که مسئولین عزیز پدال میدونن چه پاسخ هایی رو باید حذف کنن!

      3. kasra

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (84 ديدگاه)

        اگه در یک بحث تخصص نداری چرا میای نظر میدی؟ من هم اس کلاس(نسل قبلش) سوار شدم هم سانتافه و هم جنسیس(اینایی که توی ایرانه) و هم سری هفت بی ام و(نسل قبلش)، با مقایسه سواریشون و کیفیتشون مطمئنم تا سالهههههها کره ای ها به “امروز” آلمانی ها نمیرسن، تو و امثال تو میگن کره پیشرفت کرده، آره کرده ولی مگه آلمان نشسته نگاه کرده؟ آلمان 100 برابر پیشرفت کرده. اینکه یه نفر بیاد جنسیس رو با اس کلاس مقایسه کنه فاجعس …
        مشکل اساسی تفکر تو و امثال تو اینه که فکرتون از بیخ و بنیان اشتباهه، الان سومالی شروع به پیشرفت کنه، هیچ وقت به آمریکا نمیرسه چون آمریکا هم ننشسته که پیشرفت سومالی رو ببینه که، اونم با سرعت بیشتری پیشرفت کرده، حالا از اون گذشته، کره که از خودش صنعت خودرو نداشته، با الهام از آلمانی ها و ژاپنی ها شروع به ساخت ماشین کرده و هیچ وقت هم نمیتونه به آلمانی ها برسه.

        وای خدا دیوونه شدم، دارم با یکی بحث میکنم که آلمانی ها بهتره یا کره ای ها. تا حالا به همچین کسی برخورد نکرده بودم.

        1. AK_007

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (562 ديدگاه)

          اولا که تو ن و شما
          دوما مجبور نیستید جواب بدید
          سوما خوش ب حالتون ک امتحان کردید
          چهارما برید تو آمریکا ازتون به عنوان دستگاه دیدن آینده استفاده کنن
          مثال بارزش شرکت کره ای سامسونگه که از سونی با اون عظمت فروشش و کیفیتش بیشتر شده
          موفق

        2. AK_007

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (562 ديدگاه)

          و برای بار آخر میگم
          من نگفتم جنسیس از اونا بهتره و ن حتی مقایسه کردم
          شما خودتون خودتونو دیوونه کردید

    3. تيرداد

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (16 ديدگاه)

      بحث نداره فرض کنین یه مقدار پول دارین چی میخرین اینو یا s class یا سری ۷ یا a8 یا کواتروپورته یا پانامرا یا lsیا جگوار هرکی یه سلیقه و نظری داره حالا بگین کدومو میخرین این یا اونا

  10. امیر

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (103 ديدگاه)

    پرچم آسیا بالا

  11. reza-a

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (455 ديدگاه)

    طراحی خارجی ماشین خوبه من خوشم اومد طراحی مناسب یک ماشین تو این رده هست برند لوکس هیوندای خوب ظاهر شده
    از این که همه امکاناتش به شکل پایه روش هست هم خوشم اومد
    منتظر مدل کوپه جنسیس هستم

  12. جواد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (990 ديدگاه)

    اونوقت برند ds ادعا لوکس بودن داره با اون همه پشتیبانی و تاریخچه گروه سیتروئن

    1. تيرداد

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (16 ديدگاه)

      این حرفو نزن ds واقعا ماشینه خاصیه بازار نداره جدیدم هست رانندگیم باهاش نکردم که نظر بدم ولی از نظر ظاهری که نشستم توشو دیدم ds5 واقعا خاصیه از نظر من شایدم بنظر بعضیا اینطوری نیست قیمتم در نظر بگیریم

  13. sunmartin

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    چرا به کره ای ها کاربران ایرانی اینقدر بی اعتمادند؟
    آیا کاربرانی که پشت مانیتور و یا گوشی اسمارت خود نشسته اند از تحلیل گران برتری که در گزارش بالا نام برده شد و همگی اروپایی و یا آمریکایی هستند تجربه مهارت و دانش بالاتری دارند؟؟؟
    چطور میتوان با یک نه !و نفی محصولی که حاصل سالها و ساعت ها تجربه بزرگان خودروسازی آلمان است جهش هیوندای را نادیده گرفت و موفقیت هایش را تخریب کرد؟ فقط بواسطه اینکه ما ایرانی ها یاد گرفته ایم در مورد هر چیزی حتی سیاره کپلر و کهکشان آندرومیدا و نیز ریز پردازنده های جدید سامسونگ و بررسی علل تضاد کوانتوم با فیزیک و نسبت عام ابراز نظر کنیم بدون هیچ دانشب در مورد اظهارات خود ،
    من بشخصه از محصولات کیا هیوندای رضایت کامل دارم و تا کنون خودروی بی کیفیتی از این دو خودروساز تجربه نکردم آنطور که مشخص است هیوندا وارد ساخت خودروهای لاکچری شده و باید خود را اثبات کند کاری که قبلا هم در خوددوهای کم استهلاک و قابل اعتماد انجام داده.

    1. Madjid911 GT2

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      هیوندای 21 سال پیش اولین سدان فول سایز لوکس خودش رو ساخته.
      تازه وارد این حیطه نشده.

  14. ایمان

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (93 ديدگاه)

    خیلی خوبه و تا چند سال دیگه عالی هم میشه!
    اگر اشتباه نکنم در حال حاضر هیوندایی پنجمین خودروساز بزرگ دنیاست و خوب بودن این خودرو و نظرات اون کارشناسان جای تعجب نداره.

  15. آرمین

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (66 ديدگاه)

    عاشق این ماشینایی هستم که تو طراحیشون خطوط اضافه و الکی ندارن خیلی شیک و ساده اگه جاییشم بخوره صافکار راحت درش میاره یه سوناتا داشتیم گلگیرو درش خورد هر کاری کردیم مث اولش نشد

  16. نت

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (363 ديدگاه)

    چراغ عقبش از بنز کپی کرده و جلو پنجرش از ایودی کپی کرده طراحی بیرونیش از بی ام و سری7 کپی کرده و طراحی داخلیش هم از بی ام و سری7 و بنز اس 500 کپی کرده.در کل جنسیس جی 70 اصلا جالب نیست.تو محصولات هیوندای فقط هیوندا سانتافه اسپرت 2017 و هیوندای گرنجور 2017 زیباست.منظورم هیوندای گرنجوری که 3 ماه پیش طراحی جدید شده نیست منظورم گرنجور قبلی هست

    1. سید علیرضا

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (236 ديدگاه)

      .
      حالم به هم میخوره از کسا یی که هی میگن کپی کرده کپی کرده
      رفیق طرف مرض نداشته که خودروش شبیه خودرو دیگه کارخونه ای شده
      وایسا ببینم مثلا خودت بودی بهتر طراحی می کردی ؟؟؟

      1. آرمین

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (66 ديدگاه)

        اگه در وسعم بود پونصد بار لایکت میکردم

  17. Sardar

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (165 ديدگاه)

    بعنوان یک کره ای قابل تحسینه . آفرین واقعا

  18. parham

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (111 ديدگاه)

    مساله مهم‌ برای خریداران این سگمنت خودرو ها پول نیست بلکه اصالت و حس برتری این دست خودرو ها هست.

    1. الهی

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (640 ديدگاه)

      اصالت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. parham

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (111 ديدگاه)

        بله البته شما با مفهوم اصالت آشنایی ندارید.چون اصالت برای شما مفهومی نداره.

  19. سپهر

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    پیشرفت کره ای ها غیر قابل انکاره ولی هیچوقت به المانیا نمیرسن چون مطمئنا المان همینجور واینمیسته پیشرفتشونو نگاه کنه تا بهش برسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا