جنسیسهیوندای

بررسی هیوندای جنسیس کوپه 2015

چندین دهه از تولید اولین کوپه دیفرانسیل عقب می‌گذرد، بازار این خودروها تاکنون خودروهای موفقی مثل تویوتا سوپرا، نیسان 240SX و مزدا RX-7 را تجربه کرده است حالا با تسلط ماستنگ، کامارو و چلنجر بر بازار این کلاس، خودروهای دیگری مثل سایون FR-S و برادر دیگرش BR-Z نمی‌توانند سهم زیادی از بازار داشته باشند. اما داستان جنسیس از کجا شروع شد؟ نزدیک به شش سال قبل هیوندای تصمیم گرفت که خودرویی قدرتمند را به مجموعه ی خود اضافه کند تا در این بازار هم حضور داشته باشد. هیوندای با مبنا قرار دادن جنسیس سدان، خودرویی کوپه و دیفرانسیل عقب طراحی کرد. جنسیس سدان با بهترین سدان های آلمانی رقابت می‌کرد و هیوندای با تولید جنسیس کوپه از رقابت با ماستنگ و کامارو ابایی نداشت.

2015 Hyundai Genesis Coupe R-Spec 3.8L
۲۰۱۵ Hyundai Genesis Coupe R-Spec 3.8L
آخرین باری که با جنسیس کوپه رانندگی کرده بودم سال ۲۰۰۸ و قبل از تولید انبوه این خودرو بود حالا بعد از هفت سال وقتی هیوندای، جنسیس کوپه ۳.۸ لیتری R-Spec را برای یک هفته تست در اختیارم گذاشت نمی‌دانستم که باید از خودرو چه انتظاری داشته باشم. هیوندای با تمرکز بر خودروهای پرفروش سوناتا، الانترا و جنسیس سدان در حق جنسیس کوپه کم‌لطفی کرده است چراکه این خودرو رقیب و جایگزینی شایسته برای ماستنگ، کامارو و چلنجر محسوب می‌شود.
2015 Hyundai Genesis Coupe R-Spec
۲۰۱۵ Hyundai Genesis Coupe R-Spec
جنسیس در نسل اول با دو موتور چهار و شش سیلندر توربوشارژ تولید شد که به ترتیب با حجم ۲ و ۳.۸ لیتری ارائه شدند. اما هیوندای در نسل‌های بعدی در حالی تولید مدل چهار سیلندر را متوقف کرد که رقیبان این خودرو یعنی کامارو و ماستنگ در همان حین موتورهای چهار سیلندر توربوشارژ را به تولید رساندند.
2015 Hyundai Genesis Coupe R-Spec
۲۰۱۵ Hyundai Genesis Coupe R-Spec
خودرویی که آن را بررسی می‌کنیم مدل میانی جنسیس است. مدلی بین جنسیس ۳.۸ لیتری پایه و جنسیس ۳.۸ لیتری آلتیمیت. مدل R-Spec با ویژگی‌هایی مثل رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی، سیستم تعلیق جاده ای تنظیم‌شده، ترمزهای برمبو، لغزش محدود دیفرانسیل عقب و صندلی‌های اسپرت همراه شده است.
2015 Hyundai Genesis Coupe R-Spec
۲۰۱۵ Hyundai Genesis Coupe R-Spec
موتور ۳.۸ لیتری این خودرو ۳۴۸ اسب بخار نیرو و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس شش سرعته دستی به‌صورت استاندارد بر روی مدل R-Spec قرار گرفته و سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته اتوماتیک نیز به عنوان اپشن در نظر گرفته‌شده است. این خودروبا توجه به حجم و قدرت بالایش، مصرف بالایی دارد و در هر صد کیلومتر در حالت ترکیبی ۱۲.۸ لیتر بنزین مصرف می‌کند که مصرف در شهر به ۱۴.۷ لیتر و در جاده به ۹.۸ لیتر می‌رسد.
2015 Hyundai Genesis Coupe R-Spec Interior
۲۰۱۵ Hyundai Genesis Coupe R-Spec Interior
اما رانندگی با این خودرو چگونه است؟ در مقایسه با جنسیس سدان که خودرویی شیک و با استایلی است، جنسیس کوپه شخصیت خام‌تری دارد اما این موضوع نشان می‌دهد که تولید خودرویی اسپرت با گیربکس شش سرعته دستی برای هیوندای کار ساده ای است. احتمالاً به خاطر استفاده از سیستم قدیمی هیدرولیک به‌جای سیستم الکتریکی جدید فرمان پذیری جنسیس کوپه خوب و مناسب شده است. با سیستم تعلیق مؤثر و ترمزهای برمبو همه چیز در خودرو تحت کنترل شماست و رانندگی مطمئنی خواهید داشت.
2015 Hyundai Genesis Coupe R-Spec Interior
۲۰۱۵ Hyundai Genesis Coupe R-Spec Interior
باوجود موتور شش سیلندر ۳.۸ لیتری احتمالاً از خود می‌پرسید که چرا زمانی موتور ۲ لیتری هم برای این خودرو موجود بود. با ۳۴۸ اسب بخار نیرو با ضربه ای بر پدال قدرت زیادی تولید می‌شود که غرش این موتور و دور بالای آن جنسیس را خواستنی و دوست‌داشتنی می‌کند.
2015 Hyundai Genesis Coupe R-Spec
۲۰۱۵ Hyundai Genesis Coupe R-Spec
اما چند نکته ی منفی در مورد این خودرو
اگرچه جنسیس کوپه سواری لذت بخشی دارد اما ترجیح می‌دادیم که طراحی داخلی این خودرو مثل مدل سدان آن کمی لوکس‌تر و مدرن‌تر بود. جنسیس کوپه که یکی از مدل‌های قدیمی در مجموعه هیوندای محسوب می‌شود باید جلوه ی خوبی داشته باشد اما با باز کردن درب خودرو، بیشتر از هر چیزی پلاستیک سخت می‌بینیم که کابین خودرو را کم‌ارزش و بی‌کیفیت نشان می‌دهد. داشبورد طراحی خوبی دارد و استفاده از آن آسان است اما احساس خودرویی قدیمی را به شما القا می‌کند و این قضیه زمانی تشدید می‌شود که صفحه‌نمایش لمسی در کنسول وسط نباشد، البته مدل التیمیت این خودرو صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی دارد اما در مدل R-Spec خبری از این صفحه‌نمایش نیست. مثل سایر کوپه‌ها صندلی عقب جادار و کامل نیست اما دو سرنشین می‌توانند در صندلی‌های عقب برای مدت کوتاهی بنشینند.
2015 Hyundai Genesis Coupe R-Spec Interior
۲۰۱۵ Hyundai Genesis Coupe R-Spec Interior
اگرچه جنسیس کوپه به‌اندازه‌ی ماستنگ و کامارو جذبه ندارد اما لیاقت توجه بیشتری دارد. این خودرو برای طرفداران کوپه‌های دیفرانسیل عقب سواری مفرحی دارد اما به دلایلی نامعلوم مشتریان از مشخصات این خودرو بی‌خبرند. بیاید امیدوار باشیم که هیوندای نسل جدید جنسیس را هر چه زودتر معرفی کند چراکه احتمالاً با حضور جنسیس سدان با موتور هشت سیلندر و حجم ۵ لیتری در خیابان‌ها توجه بیشتری به این خودرو جلب می‌شود. جنسیس کوپه پایه قیمتی ۲۶۷۵۰ دلاری دارد که ۸۹۵ دلار هزینه جابه‌جایی به آن اضافه می‌شود. قیمت این خودرو در مدل R-Spec به ۲۹۵۰۰ دلار می‌رسد. منبع: thetorquereport

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸۰ دیدگاه‌ها

  1. AlirezaF12

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    به نظر من GT86 از این بهتره / جنسیس صدا داره ولی راه نمیره
    نسبت به صداش سرعتش کمه / ولی تویوتا ….

    1. سامورایی

      ۹ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (182 ديدگاه)

      تو داری Toyota GT86بزرگ رو با جوجه ماشینی مقایسه میکنی
      پسر عموم gt86 خریده ,واقعا عالیه در ضمن من جنسیسم سوار شدم قابل قیاس با GT86نیست

      1. آرمااااان

        ۹ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (358 ديدگاه)

        آقای سامورایی منم به قطع میگم شما تا حالا نه سوار جنسیس شدی و نه gt86 در ضمن جی تی۸۶خودروی خوبی هست ولی به هیچ وجه نمیتونه با جنسیس رقابت کنه،جنسیس با موتور ۳۸۰۰سیسی رو داری با یه موتور ۲۰۰۰که خروجی ۲۰۰اسب داره مقایسه میکنی؟؟
        از نظر راحتی هم انتظار نداشته باش که هر دوتاشون نرم باشن چون هر دو خودرو اسپرتن پس سواریشون با یه خودروی مثلا لوکس که نباید یکی باشه

        1. hesam

          ۲۱ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1 ديدگاه)

          ببخشید شما دارید تویوتا86 سال 2012 رو با جینسیس سال 2015 مقایسه میکنی تویوتا 86 که در ایران هست برای 2012 است و دیگر بالا تر از ان وارد ایران نمی شود چون سی سی ان بالا تر از حد مجاز ایران است شما بریید تویوتا 86 برای 2015 رو ببینید بعد بیاید قدقد کنید

      2. امير حسين

        ۸ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (3 ديدگاه)

        سوار شدن چه ربطى داره gt کجا سلار شتابو قدرت کجا

    2. محمد

      ۹ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (247 ديدگاه)

      یعنی چی صدا داره ولی راه نمیره؟
      دیگه انصافا نباید با gt86 مقایسه بشه، جنسیس توی کلاس و سایز بالاتریه و از هر نظر سر تره

    3. shahryar

      ۹ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (236 ديدگاه)

      تویوتا نه صدا داره نه را میره

      1. AliZeus

        ۹ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (419 ديدگاه)

        ای بابا…راه میره، صدا نداره…صدا داره را نمیره..:D
        لامصب تحلیل که نیست!

      2. mds

        ۹ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (219 ديدگاه)

        نظرارو؟!!!
        شما احتمالا یه جا دیگه نشستى نه تو جنسیس!
        اون اشغاله ژاچینى که نصف قدرت و ابهت جنسیسو نداره از جنسیس سرتره؟!!! یه رینگ جنسیسو با کل تویوتا و ژاچین عوض نمیکنم

        1. shahryar

          ۹ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (236 ديدگاه)

          mds دیگه شما زیادی تعصبی هسی!!!
          با ژاپن شوخی نکن که

    4. فقط سری 3

      ۹ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (130 ديدگاه)

      واقعا تویوتا رو باشتاب8.5ثانیه رو با جنسیس 5.9ثانیه ای مقایسه میکنی بعد تازه میگی جنسیس شتاب نداره !!!!!!!

  2. sAMG

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (74 ديدگاه)

    تنها هیوندایی که همه ی جهان قبولش دارن…فک کنم دیگه تو ایران نبینیمش طبق موضوع 2500ccبه بالا منظورم هس!!!

  3. RETOLEX

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    یادش به خیر یه زمانی جنسیس کوپه میدیم . با خودم میگفتم این دیگه چیه . ماشین به دردنخور!!!!
    اما الان همین برام شده رویا
    اگه خدا یاری کنه و این ماشین وارد بشه و با همت مسئولین عزیز این خودرو 1 میلیارد تومان قیمت میخورد که بسیار هم مناسب هست

    واقعا ماشین خوبی هست . کم کم داشتم فراموشش میکردم
    اگه این برای رقابت در بازار امریکا اومده باید خشن و قوی تر از اینا باشه

  4. کافر مقدس

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    با این پول گزینه های بهتری از جنسیس هم هست

    پ ن: واقعا یه خارجی بخواد ماشین بخره سرش گیج نمیره؟ با 30هزار دلار نزدیک به 56مدل کار میتونه انتخاب کنه!

    1. maysam..laferrari

      ۹ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (581 ديدگاه)

      باحال گفتی اما فکر کنم بیشتر از اینا سرش گیج بره چون قطعا از 56 مدل بیشتر میتونه انتحاب کنه!!

  5. کافر مقدس

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    شباهت جنسیس کوپه به infiniti g37 coupe 2008 رو هیچ وقت متوجه نشدم . البته الان چراغ های عقب عین نمونه 2011ـه g37شده

    تو گرن توریسمو هروقتg37رو برداشتم همه گفتنE جنسیس کوپه:|

  6. saji

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (120 ديدگاه)

    موتور 5 لیتری بذارن سرش خو وا میره !

    1. sAMG

      ۹ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (74 ديدگاه)

      نه داداش وا نمیره…رو سدانش بنظرم گذاشته یا مخواد بذاره!…اینو ول کنید این bmw i8 هایی که اومده ایران قیمتشون چن هس…؟دوستان جواب بدین لطفا.

      1. AMGs

        ۹ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (48 ديدگاه)

        3 میلیارد

        1. sAMG

          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (74 ديدگاه)

          اول اینکه اسمت جالبه که برعکس منه!!!در جواب آقا رضا هم باید بگم که هم تو بندرعباس هم تو انزلی اومده…3تا نیست وبلکه 8تا هستند…

        2. امین

          ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1 ديدگاه)

          چه ارزون.

      2. Mohammad Reza

        ۹ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (4 ديدگاه)

        یه چیزی حدود 500،600 میلیون
        چون گمرکش 12 درصده
        این سه میلیاردو از کجا میارن بعضیا نمیدونم!!
        فول آپشن ترینشم باشه حدود 120 هزار دلاره…با دلار 3.5 و گمرک 12 درصد حساب کنی یه چیزی حدود 500،600 میلیون میشه

        1. رضا

          ۹ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          طبق حساب و کتاب درست میگی داداش ولی اینجا ایرانه!!!حساب کتاب نداره
          منم شنیدم 3تا وارد شده قیمت گذاشتن 3میلیارد نوبرانه!

        2. SAMANpes

          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (19 ديدگاه)

          بله قیمتش حدودا بین 500 تا 600 هست

          4 تا تو انزلی اومده منتظره پلاک شدنه :

          http://s3.picofile.com/file/8191266550/img_3JGxmWIpXB_1_.jpg

        3. AMGs

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (48 ديدگاه)

          رو چه حسابی ۵۰۰ میلیون این قیمت یه بی ام وه سری پنجه
          i8 های وارداتی به ایران از گمرگ باهنر سه میلیارد قیمت گذاری شدند http://tnews.ir/news/6C7441796296.html
          گمرگی هم صد درصده نه دوازده درصد .

        4. eMaD

          ۱۴ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (18 ديدگاه)

          i8 مبلغ پایه 135 هزار دلار آمریکا جهت فروش در آمریکا
          تو منطقه آزاد انزلی وارد شده
          میگن برای ورزشکاران
          قیمتش رو از چند نفر داخل منطقه آزاد 3 میلیارد شنیدم
          جالبه دوستم تو آلمان زندگی میکنه میگه نمایندگی های BMW تازه آوردن واسه فروش!

  7. walid

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (44 ديدگاه)

    ماشین قشنگیه ولی داخلش میتونست بهتر باشه. در ضمن شتاب 0 تا 100 چقده؟

    1. فقط سری 3

      ۹ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (130 ديدگاه)

      5.9 ثانیه

  8. احمدرضا

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    این عقربه های وسط خیلی مسخره اند

    1. shahryar

      ۹ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (236 ديدگاه)

      ی لحظه اون عقربه ها منو یاد کمری انداخت.داخلش میتونس بهتر شه

  9. Archi khan

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    اصلا اینکه این ماشین خوبه یا نه به کنار.
    من هیچ وقت نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.
    در ضمن با ۲۹هزار دلار گزینه های خیلیییی بهتری هست…

  10. احمد باقری

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین باحالیه ولی به پای تویوتا نمی رسه. اون قدرت، صلابت و استحکام تویوتا رو نداره.

  11. محمد

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    تویوتا چیزی دیگه هست….

  12. امیرحسین (Lion26)

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (256 ديدگاه)

    من می رم به جای اینکه اینو بگیرم،پژو Rcz-R می گیرم.

    هم خیلی قشنگ تره و هم با کیفیت تر.

    http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/rcz-r-2014/

    موتور 1.6 لیتری با 270 اسب بخار و گشتاور 330 نیوتون متر.

    Just France.

    1. BMW4ever

      ۹ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (155 ديدگاه)

      اصلا این بحث رو بی خیال من هر وقت از جنسیس کلیپ دونات دیدم موتور سوزونده GT 86
      یاBRZوFS-R از این خیلی بهترن توی تاپ گیر گفتن اگه کسی پول LFA رو نداره GT86 بهترین گزینه است

  13. فرهاد کرمستجی

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (254 ديدگاه)

    فکر کنم جرمی از جی تی کلی تعریف می کرد.البته اگه بازار خودرو ایران رقابتی بود و همه برندها می تونستن ماشین بفروشن فکر کنم کمتر کسی جنسیس کوپه می خرید البته شاید …

  14. h112

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (434 ديدگاه)

    نسبت به مدل های سال قبل تغییر خاصی نداشته(خطاب به دوستانی که میگن کره ای هر سال رنگ عوض میکنه)….داشبوردش اصلا خوب نیست و چیز خاصی نداره….در مجموع اگه هیوندای یه دستس رو داشبوردش بکشه خیلی خوبتر میشه…..البته قیمت فولش تا 33 هزار دلار هم میرسه واینجاست که رقیب های سر سختی خواهد داشت…

  15. samurai

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (598 ديدگاه)

    حیف پول بدی این مسخره رو بخری
    جلوش عینه یه وزغه که داره میخنده

  16. رضا

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    هیچوقت از ته دل ازش خوشم نمی اومده

  17. پیرهن مشکی

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    من که از هیوندای و کیا منتفرم.جنسیس در برابر تویوتا جی تی ۸۶ و پژو RCZ R سر خم می کنه و عمرا بتونه به پای این دو سلطان برسه.هم از نظر ظاهری و هم از نظر باطنی و آپشن.

  18. حامد

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    من حدود 8 ماه داشتم. به نظر من شتاب و سرعتش فقط به درد یه اتوبان صاف و خلوت میخوره .چون عقب ماشین سبکه. اگه مهارت رانندگیت کم باشه احتمال اینکه عقب ماشین از دستت در بره زیاده. سواریش هم چنگی به دل نمیزنه.کوبشش زیاده. تو سرعت بالا بندازی تو دست انداز احساس میکنی ماشین دیکه تو دستت نیست که این اصلا خوب نیست.تو 40000 هزار تا کار کرد غربیلک فرمون ماشین دچار ساییدگی زیادی شد که تعجب اور بود واسم. الان با قیمت 200 تا 220 واسه صفر کیلومترش امکان نداره دوباره برم سراغش.ارزنده نیست.

  19. Armin

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (420 ديدگاه)

    هر چی هست الان جز بی کلاس ترین ماشینای ایرانه

  20. Us muscle

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    جاتون سبز ماستانگ اتاق جدیدو از نردیک دیدم.. این ماشین خوب کره ای اصلا قابل مقایسه نیست.. خیلی خوبه که کره اینقدر پیشرفت کرده ، بنظرم خیلی از محصول های خوبه بازار مدیون احساس ترسیه که کره ایجلد کرد.. فقط نمی دونم چرا امریکایی ها ۱ فکری بحال اسب بخار موتورهای ۶ سیلندرشون نمی کنن..!؟ ( راستی با هم خوب باشین.. چتونه..!!)

  21. american and japan

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    تویوتا gt86 خیلی هندلینگ بهتری داره.در واقع هندلینگش جز بهترین هاست…از افتخارات دریفتش فراوون شنیدیم.کیفیت هم صد برابر بهتر از اینه.ولی این قدرت و شتاب داره.

  22. ghost

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (193 ديدگاه)

    احساس میکنم کاپوتش از چلنجر کپی شده

  23. سامان از تبریز

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    سلام
    پارسال دقیقا با همین اپشنها از ارس وارد کردیم
    صدای اگزوزش خوب بود
    قدرت و کشش هم خوب بود
    دقیقا هم قیمت موستانگ و کامارو بود
    ولی به هیچ عنوان نمیتونه جای اونا رو بگیره
    توذشهر هم تا 18 تا میسوزوند

  24. shayan

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    واقعا بعضی از دوستان یا سواد ندارن یا از ماشین سر در نمیارن.خود مجله داره جنسیسو با موستانگ و کامارو مقایسه میکنه بعد دوستان جنسیسو با جی تی 86 مقایسه میکنن تازه رایم به سود جی تی 86 میدن.دوما کی میگه جنسیس صدا داره راه نمیره.دقیقا شتاب 0 تا 100 6 ثانیه است بعد تویوتا با شتاب 8 ثانیه ای برتره؟؟؟؟؟
    ممکنه گفتم ممکنه از لحاظ عمر قطعات تویوتا سر تر باشه چون تویوتاست گفتم ممکنه.

  25. سعید

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    ظاهرش قشنگ و جذابه مخصوصا رنگ زردش،شبیه ماشین دیگه ای نیست

    1. حامد

      ۱۲ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (13 ديدگاه)

      آره خدایی فقط زردش

  26. erfanseed

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ادمو پوکرفیس میکنن بعضیا!
    یکی میگه صدا داره راه نمیره یکی میگه تویوتا صدا نداره راه میره یکی میگه نه صدا داره نه راه میره
    اه مشکلتون صداست من با سوراخ کردن منبع و هزینه 2 هزار تومن صدا ماستانگ میدم به ماشینتون
    شما سر مسائل مهمتر بحث کنید لطفا////

  27. رضا

    ۲۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اصلا جنسس با تویوتا gt مقایسه کردن […] هست.
    تویوتا یا موتور 4000 سی سی میاد 270 اسب بخار تولید میکنه.
    پس در بحث قدرت و شتاب حرفی برای جنسس نیست که خیلی ماشین کنار میزنه و با خیلی غول های خودرو سازی تو کلاس خودش به پای رقابت میره. تفاوت در مدل 2011 و 2013 جنسیس خیلی زیاد هست موتور و گیربوکس 8 دنده و هندلینگ بالا سیستم تعلیق کامل تغیر کرده و نقص ها مدل قبلی تقریبا برطرف شده.

    چیزی که هیوندا از تویوتا عقب تر نگه میداره دوام و سرو صدای کم تر تویوتا هست. که در این بخشش تویوتا روی خودروهای آلمانی هم کم کرده و کره اصلا دیگه حرفی نمیتونه داشته باشه.

  28. رضا

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    جنیسس نیو فیس البته
    348 اسب بخار قدرت
    شتاب 5.2 ثانیه

    حالا لطفا دوستان بیان و خودرو های بنز و بی ام و تا 250 ملیونی در ایران بزارن کنار این مطمئن باشید
    تا 300 ملیون هم اشکال نداره
    اصلا از فاز gt بدبخت بیاید بیرون اتاقش نصف جنسس هست موتورش هم نصف قدرتش هم تقریبا نصف

  29. sh.r

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خواهشا یکی خوب راهنمایی کنه ک بین 250 تا 300 میلیون چ ماشین اسپرتی خوبه.خواهشا راهنمایی کنین

  30. حامد

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    این همه ماشین سوار شدم و روندم تو این رنج قیمت هیچکدوم مثل جنسیس راه نمیرن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا