گروه هیوندای موتور هماکنون در حال عملی کردن مهمترین برنامهی خود است. علاوه بر برندهای هیوندای، کیا و جنسیس، یک برند مختص خودروهای الکتریکی با نام آیونیک نیز امسال وارد بازار خواهد شد. این گروه همچنین روی قوای محرکه هیدروژن سلول سوختی سرمایهگذاری کرده و در موتور اسپورت نیز حضور خواهد یافت.
Euisun Chung رئیس این کمپانی برخی از جزئیات برنامه استراتژیک هیوندای در سال جاری را ارائه کرده که دو نمونه از آنها توجه ما را به خود جلب کردهاند.
اول اینکه بهصورت رسمی تایید شده جنسیس کراس اوور تمام الکتریکی را اواخر امسال عرضه خواهد کرد و همچنین نسل جدید جنسیس GV80 و GV70 نیز در راه است. همچنین کیا به دنبال تولید یک کراس اوور الکتریکی است. آیونیک ۵ نیز که بر پایه کانسپت هیوندای ۴۵ بنا شده طی چند ماه آینده پدیدار خواهد شد.
کراس اوور الکتریکی جنسیس سورپرایز بزرگی نیست زیرا قبلاً خبرهایی درباره آن منتشر شده بود. هر سه محصول جدیدی که نامشان رفت از معماری خاص خودروهای الکتریکی با نام E-GMP سود خواهند برد. هیوندای میگوید این پلتفرم سیستم چند شارژ با توانایی شارژ ۸۰۰ و ۴۰۰ ولت را ارائه میکند.
این سیستم و پلتفرم یاد شده باعث میشوند خودرو با یکبار شارژ به شعاع حرکتی فراتر از ۵۰۰ کیلومتری دست یابد. همچنین تا ۸۰ درصد باتری را میتوان در عرض ۱۸ دقیقه شارژ کرد و تنها در ۵ دقیقه به شعاع حرکتی ۱۰۰ کیلومتری دست یافت. این گروه خودروسازی تلاش دارد تا سال ۲۰۲۵ تعداد ۲۳ خودروی الکتریکی را بر پایه همین پلتفرم بسازد. هدف گروه هیوندای فروش حداقل ۱ میلیون خودروی الکتریکی در سال است.
رئیس هیوندای گفته است:
با عرضه خودروهای جدیدی که بر پایه پلتفرم E-GMP شکل میگیرند ما گزینههای حملونقل جذاب و دوستدار محیطزیست را ارائه خواهیم کرد. همچنین تکنولوژی هیدروژن سلول سوختی که ما به عنوان پیشرفتهترین تکنولوژی در دنیا شناخته شده باعث ایجاد تنوع بیشتر در گزینههای حملونقل شده و به رسیدن به حالت کربن خنثی کمک خواهد کرد.
هیوندای همچنین امسال ۲۰ جایگاه شارژ سریع را در کره جنوبی تأسیس خواهد کرد و به گسترش شبکه شارژ خود در اروپا نیز ادامه خواهد داد.
Hadi
۱۶ دی ۱۳۹۹دم کره ای ها گرم
برنامتون برا امسال و آینده عالیه ?
خیلی دوست دارم شاسی بلند الکتریکی جنسیس رو ببینم…
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹به گفته موسسه جیدی پاور که سنجش کیفی برندهای مختلف جهان رو انجام میده تویوتا، بامو و سایر برندهای مدعی کیفیت در تلاشن تا به جایگاه کیفی کیا و هیوندای و برند لوکس جنسیس برسن که در طراحی و مشخصات فنی خود کمترین نقص را دارا هستن که براساس رتبه بندی اولیه موسسه جی دی پاور برای سال 2018 این سه برند کره ای که همگی توسط گروه خودروسازی هیوندای موتور کنترل میشن در 100 خودروی جدید خود که به بازار معرفی کرده لودن دارای کمترین مشکلات فنی بودن
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹اصلاح میکنم : “این دو برند کره ای”
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹بگذارید این دفعه جور دیگر با شما صحبت بشه ، به گفتهی شما و اِدِآیی برای سال ۲۰۱۸ در حالی که الان ۲۰۲۱ هست !
در نظر بگیرید همین حالا گرینکارتتون آماده شده برای سفر به آمریکا ، هدفتون هم خرید یه خودروی خوب و لاکچری هست ، از روی بیریایی و تعصب جواب بدین و گیریم که جنسیس اصلاً بهترین خودروی جهان ، شما میای (( 1- بنز 2- بیاِمو 3- آئودی 4- لینکلن 5- لکسوس 6- اینفینیتی 7- آکورا 8- کادیلاک )) را وِل کنی و جنسیس بخری ? !
این ثابت شده که اکثر مردم جهان حرفشون با عملشون فرق میکنه ، مثلاً طرف میخواد موبایل بخره و عاشق هوآوی هست اما میره در عمل اَپل یا سامسونگ میخره !
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹آره تو راست میگه هفت میلیار نفر جمعیت جهان مشنگ هستن و حرفشون با عملشون فرق میکنه !! کره جنوبی، الان صاحب فناوری در صنعت خودرو هست و صاحب دانش فنی و فناوری و برند و شبکه های فروش و خدمات پس از فروش و شبکه های مالی هست پس در نتیجه کره جنوبی میتونه محصولاتش را در بازارهای هدف تولید کنه و جالبه که بدونی شرکت های کره جنوبی در سال های اخیر سرمایه گذاری های عظیمی در اروپا و آمریکا انجام دادن و کارخانجات اروپایی خودشون رو نوسازی کردن و ظرفیت ها رو بالا بردن و تولید داخل کشور کره جنوبی افزایش پیدا کرده و تولید مجموع خودروهایی که با برند کره ای در دنیا فروخته میشن به شدت افزایش پیدا کردن و حالا میشه بگی مگر میشه این آمار و ارقام اتفاقی بدست اومده باشه ؟؟ حتی خبرش همین دو روز پیش در پدال هم بود که گفته بود “بازار قوی هیوندای در آمریکا”
Ramin
۱۶ دی ۱۳۹۹تا آخر بخونید آخرش مهمه ( جنسیس آخر کار میاد !!)
آقای نوید چیز عجیبی نیست که
من بنز و بی ام و و آئودی لینکلن لکسوس اینفینتی آکورا کادیلاک رولز رویس بنتلی و… ول میکنم میرم هونگچی سوار میشم !!!!!!!
برید تست و برسی شو ببیند تو یوتویب نمیدونم راست بود یا نه ولی طرف خودش اهل بریتانیا بود نشست پشتش گفت: این لوکس ترین خودرو جهانه !!!
( تست های زیادی هست من یکیشو دیدم ) مرده میگفت نسبت به قیمتش
فوق العاده لوکسه.
انتخاب من در لوکس سواری هونگچی هست . ولی از بین جنسیس و هونگچی
انتخابم جنسیس !!!
چون جنسیس قابل اعتماد هست . منطقی هست . ارزان است .
جنسیس رقیب کمی داره نسبت به قیمتش.
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹Ramin جان
کامنتهای عجیبی میگذاری ، حداقل از دید من عجیب میاد !
اینکه میای هونگچی را با لوکسهای بزرگ مقایسه میکنی و در آخر انتخابت هم هونگچی هست !
و اینکه میای هونگچی را با جنسیس مقایسه میکنی و انتخابت جنسیس هست !
خب معلومه جنسیس در بدترین حالت هم از هونگچی برتر هست یا اصلاً کی نگاه به این چینیه متظاهر میکنه !
مثلاً از چه نظر اون هونگچیه مورد بحث شما بهتر از بقیه هست ، به جز قیمت کمتر که همونش هم اضافست !
شما خودروشناسی ؟! ، یعنی وقتی یه انگشتر طلایی رنگ بَدَل به شما میفروشن میدانی زیر اون رنگ طلایی فلز برنج خوابیده یا نه واقعاً طلا خوابیده و رنگش نکردن یا اصلاً میدونی ۱۸ عیار هست یا ۲۴ عیار و… !
مگه شوخیه علم رسیدن به استفاده از آلیاژ و متریالهای برتر با قیمت مناسب ، مگه غیر از اینه حاصل سالها پیروزی و شکست خودروسازان در آزمون و خطای مسابقات و بازارهای جهان هست !
جالبتر اینکه انتخابت بین بزرگان این صنعت هونگچی هست و انتخابت بین هونگچی و جنسیس ، جنسیس هست !
عزیز من چرا شما ماستهارو میریزی تو قیمهها !
خود من هم بین هونگچی و جنسیس ، حتی به هونگچی نگاه هم نمیکنم ، چه برسه به اینکه انتخابش کنم ولی آینده را از آن چینیها میبینم !
овsкиكMас
۱۶ دی ۱۳۹۹با توجه به پنج هزار کامنتت معلومه کی ناراحته!!
حسین
۱۶ دی ۱۳۹۹چه جالب که در همون سال 2018 پنجاه درصد افت فروش تجربه کردی جنسیس جان شما
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹در سال ۲۰۲۰ هیوندای توسان برگ چغندر بود پس !!!! هیوندا توسان که یکی از پرطرفدارترین مدلهای کمپانی هیوندای (Hyundai) که تونسته با فروش خوبش در سال ۲۰۲۰ در لیست پرفروش ترین های سال ۲۰۲۰ قرار بگیره و تعجبی هم نداره که توسان تونسته باشه یکی از پرفروش های این جهان از شرکت هیوندای باشه برای این که این کراس اوور جمع و جور و با کیفیت بازار رو قبضه کرده و البته برعکس خیلی از ژاپنیهای بی خاصیت که کاهش فروش داشتن یا اون لندکروز که مثل پیرمردهای سالخورده زشت و مریض احوال میمونه که به دلیل همین فروشش در آمریکا متوقف شد البته فروشی نداشت که بخواد متوقف بشه در واقع در بازار آمریکا یک شکست مفتضحانه از رقیباش خورد
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹راستی یادم رفت بگم که یه سال قبلش یعنی سال 2019 جنسیس G70 خودروی برتر سال موتورترند شد !! اون کارشناسها چقدر احمق بودن نه ؟؟ باید از تو مشاوره میگرفتن !!
Ramin
۱۶ دی ۱۳۹۹اقای نوید هونگچی واقعا نسبت به قیمتش از هر خودروی دیگر هم بهتر هم لوکس تره. من رولز رویس 1 میلیونی رو ول میکنم میرم هونگچی 75 هزار دلاری سوار میشم. چرا ؟ چون به اندازه 75 هزار دلار بهم امکانات و ایمنی و شتاب میده در صورتی که اون رولز رویس 1 میلیون دلاری به اندازه 1 میلیون دلار امکانات نداره…
نکته بعد اینجا هست مثلا جنسیس G90 جدید خیلی خوبه قیمتشم 80 هزار دلاره ( نسخه فول ) که تقریبا نزدیک هونگچی h 9 هست
با برسی این 2 خودرو میفهمیم ارزش جنسیس بیشتره…
در کل من جنسیس G90 جدید و هونگچی H9 رو با 1000 رولز رویس عوض نمیکنم ولی از بین این 2 خودرو انتخاب من جنسیس هست.
( هونگچی 8 ایبرک جنسیس 12 ایربک ) ( هونگچی شتاب 8 ثانیه جنسیس حدود 7 ثانیه ) و…
از نظر من هم هونگچی هم جنسیس از کلی خودرو گران و مثلا لوکس بهتر است….
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹آخه Ramin جان
اصلاً کلاس کاریه رولزرویس چیکار به جنسیس یا هونگچی داره !
شما چی را با چی داری مقایسه میکنی !
و از اون مهمتر ، اصلاً شما هدفتون داشتن آپشن هست ، پس حق میدهم به شما ، به نظرم یه نیسان زامیاد بخرید و پشتش را اختصاص بدین به تجهیز آپشن از هر نظر تا کامل به هدفتون برسید و از هونگچی هم ارزانتر درمیاد و اینکه هرجا هم سفر کردی میتونی پشتش جا پهن کنی بخوابی تا آپشن هتل و کمپر هم داشته باشه ?♂️?♂️?♂️ !
خدایا توبه !
آقا رامین هرچی شما بگی درسته ، من اشتباه کردم ?? !
amirmohammad
۱۶ دی ۱۳۹۹نوید اینقدر اعصاب خودت رو خراب نکن برادر بشین پا درس و مشق که بهتره این صحبت ها هست اینجا تهش با تلاش های فراوان فروش بسیا بالای i30n یا سایر خبرهای این مدلی رو هی مبینی حالت بد میشه نتیجه هم نداره تلاش های تو از بازار جهانی کسی اهمیت نمیده به صحبت هات وگرنه نباید تو امریکا اینقدر موفق میبود هیوندا
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹سلمان لطفا منبعی که توسان پرفروش شده رو قرار بده.
تا جایی که یادم میاد تو ۱۰ تای اول جهان هیچ کره نبود!!!!!
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹تو ۱۰ تا اول جهان که هیچی !!!
حتی تو ۲۰تا پرفروش بازار آمریکا هم نیستند !!!
غیر از این باشه که به این افراد نمیگویند ترول !
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹اشتباه گفتم آمار پرفروشهای سال 2020 رو سرچ کن
ناخدا
۱۶ دی ۱۳۹۹کره ای ها طراح های آلمانی رو کش رفتن تا براشون طراحی کنن
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹چه ربطی داره ؟ فلان آقای ایرانی هم در شرکتهای خودروسازی آلمانی طراحی کرده یا فلان شخص ایرانی هم در شرکت نیسان مقام مدریتی داره ؟ بله ممکنه شرکت هیوندای با دو برابر یا چهار برابر یا ده برابر حقوق نیروی داخلی استخدام افراد خارجی رو انجام داده باشه ولی دانشی که به دست آورده ارزش بالایی داره و درسته که شرکت های هیوندای و کیا طراح های خودروهای شرکت های آلمانی مثل آئودی رو در سال های اخیر استخدام کردن اما ما باید روند تغییرات شرکت های هیوندای و کیا را با شرکت های دیگه مقایسه کنیم تا تاثیر همچین استخدام هایی رو متوجه بشیم و در نهایت شرکت هیوندای نیروی انسانی خبره رو با هزینه بسیار بالا استخدام کرده مثل این هست که یک مربی خارجی رو برای تیم فوتبال یا والیبال استخدام کنیم که عین این داستان در صنعت خودرو هم میتونه اتفاق بی افته و در همه جای دنیا مرسوم هست حتی در ژاپن
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹کاربر ناخدا
کِش رفتن ، چرا ؟!
خب این یه روش مرسوم و متداول در تمام صنایع هست .
اگر ایران خودمون برای تمام مسائل مدیر یا طراح وارد میکرد و به قول شما کِش میرفت ، مطمئناً حال و روزمون بعض الان بود و این همه از روی نادانیه اَقلیتهای خودجوش به ۸۰ میلیون ایرانی آسیب نمیرساندیم !
(( یه شیر میتونه یه گله گوسفند را پیروز میدان کنه و یه گوسفند میتونه یه گله شیر را به خاک سیاه بنشاند )) !
همه میدانند تقریباً با کرهایها حال نمیکنم ، اما بیانصافی نیاید کرد اگر بهترین طراحان را به خدمت میگیرند که حاصلش میشه به نفع مشتری و به وجود آمدن اثری صنعتی که چشم از آن لذت میبرد !
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹سلمان.
درست گفتی سال ۲۰۱۸ در بررسی کیفیت اولیه جنسیس رتبه اول شد.
ولی دقت کن در *بررسی کیفیت اولیه* یعنی زمانی که ماشین صفر هست و هیچ مشکلی نداره و هیچی کار نکرده که بخواد به مشکل بخوره.
ولی در بررسی های پایان سال دیگه خبری از جنسیس در رتبه اول نیست. چون بعد از یک مدت کار کردن گندش در میاد.
در کل رتبه فروش هست که همه چیز رو مشخص میکنه…
سال ۲۰۱۸
1 بنز
2 ب ام و
3 لکسس
4 ائودی
5 بیوک
6 اکورا
7 کادیلاک
8 اینفینیتی
.
.
.
15 (اخر) جنسیس با ۵۰٪ کاهش فروش.
منبع:
https://www.pedal.ir/ویژه/آمار-فروش-برندها-لوکس-ایالاتمتحده-2018/
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹تازه امسال فروش لکسوس از بنز و بی ام و بیشتر شد
پدال هم خبرش رو گذاشت
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹نوید و امثال شما ها فقط بلدین آسمون و ریسمون ببافین به هم و حالا هم یه موضوع مسخره رو پیش کشیدی و میگی : “زمانی که ماشین صفر هست و هیچ مشکلی نداره و هیچی کار نکرده که بخواد به مشکل بخوره” !! احتمالاً نمیتونی ربطی بین عروس شمسی خانوم با آمار فروش خودرو پیدا کنی ??? مرسی که هستی نوید و باعث خنده بچه ها میشی??
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹هر چی شما بگی درسته.
ژاپنی ها اشغال کره ای ها اعلا مثل اون کامنتی که گفتی لوکس ترین ماشین جهان جنسیس هست در پایین همین صفحه.
با کسی که همچین حرفی میزنه نباید بحث کرد…
овsкиكMас
۱۶ دی ۱۳۹۹تا الان ۱۸ تا کامنت اینجا گذاشته شده ۱۴ تاش مال همون دو سه نفری هست که همیشه از کره بد میگن و تو سایت پیش بقیه خیلییییی محبوبن و همه موافقشونن ( :)))) ) از اون ۱۴ تا هم ۸ تاش مال همون همیشگی هست :)))
اقا اگه کره ای بده و شما شب ها خوابشو نمیبینین پس چرا اینقدر پیگیرین ؟ :))) کسی تا تو کف چیزی نباشه اینقدر پیگیرش نمیشه که
این همه زور میزنه طرف پنج هزارتا کامنت بزاره اخر یه مطلب میاد از فروش قدرتمند هیوندا کیا تو آمریکا میگه و میزنه تو برجکش! اذیت نکنین خودتون رو
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹دوستان من از جنسیس متنفر نیستم !
برای چی باید متنفر باشم !
چرا حرف را نمیگیرید و متعصبانه منقلب میشوید و باعث به راه افتادن دلخوری میشوید !
من بارها گفتم که جنسیس از نظر برند و باطن هیچگاه قدرت عرضاندام در برابر بزرگام نامدار را نداره و محصولات کرهای از دیدگاه جهانی یه خودروی مابین کم یا زیاد ۳۰هزار دلاری ارزش داره و نه بیشتر !
به شخصه طراحی ( داخلی ) جنسیسها را میپسندم بخصوص اون مدل کراساوور را اما در مبحث پرفورمنس و ارزش پرداختی در برابر رقبا حماقتی بیش نیست و آمار فروشش هم در سطح جهانی بخصوص چین و آمریکا صادق هست .
$Ãbţìň$
۱۶ دی ۱۳۹۹والا برو به اون کسی که هیوندای سنتیننتال داره بگو ماشینتو میفروشی یا نه؟یارو مگه دل میکَنه ازش،کافیه سوارش شی خیلی ماشین خوبیه،من کره رو بیشتر از ژاپن قبول دارم و ژاپن رو هم بیشتر از کره به چند دلیل:
۱_کره ای های با سابقه ۵۰ساله تونستن به بزرگان دنیا برسن اما ژاپن شاید از کره بهتر باشه اما در نظر بگیریم که سابقه بیشتر از ۱۰۰سال داره،از روی تعصبات مزخرف پس مزه نریز.
۲_کره ای ها توی طراحی مخصوصا این اواخر خیلی خوب شدن،درحالیکه ژاپن هنوز روی فیس لیفت مدلای قدیمی درجا میزنه،برای مثال هایلوکس قبل فیس لیفت قشنگ تر بود،یا تویوتا کراون توی نسل قبل جذابیت بیشتری داشت احساس میکنم (البته نظر شخصی خودمه)
۳_ژاپنی های دهه ۹۰و۸۰ میلادی رو خیلی بیشتر از کره دوست دارم بخاطر ماشینای اسپرت و بسیار قابل برای تیونینگ،مثل اسکایلاین،سیلویا،ae86، سوپرا،ماکسیما و …..(توی کره هم تنها ماشین اسپرتی که شخصا دوسش دارم همون جنسیس کوپه ست)
۴_ماشینای ژاپنی درسته جون سختن اما همه ماشین که جون سختیش نیست،البته از نظر من همون که آپشن نداشته باشه بهتره،اما توی دنیای امروز که همه شدن آپشن باز باید یه دستی به سر و گوش مدلای لندکروزر و سکویا میزد تا از بازار آمریکا خارج نشه
۵_درضمن باید اضافه کنم که اگه مدیر عامل رنو نبود افسانه هایی مثل 350z یا 370zرو الان ژاپن نداشت،منبع قسمت ۵:نگاهی عمیق به محصولات اسپرت نیسان،زومیت
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹البته اگر مدیر عامل رنو نبود سیلویا هنوز وجود داشت و سری زد هم اینقدر کهنه نمیشد.
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹بفرما مقاله و موضوع راجب جنسیس هست و آبتین هم راجب جنسیس و کره ای ها گفته بعد آقا میپره وسط میگه
کیان
۱۶ دی ۱۳۹۹جنسیس مثه توسان و کنا اتیش نگیره جمعش کنن !
یادش بخیر نوت 7 ممنوع الورود به هواپیما بود، احتمالا جنسیس هم ممنوع الورود به خیابانها میشه
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹آمار فراخوانهای ژاپنیها به دلیل خطر آتش سوزی موجوده یه سر به لیست پنجاه تایی اشکان بزن????
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹اشکان که خود شمایی??
حسین
۱۶ دی ۱۳۹۹وقتی از سر حرص و ندانستن یه چیزی بگی همین میشه جناب فیک.
اولا من تو اون کامنت گفتم جنسیس پنجاه درصد کاهش فروش داشت تو چرا حرف از توسان زدی؟ با مغالطه راه به جایی نمیبری.
فروش جنسیس در آمریکا در پایان سال 2018 ک به قول شما کلی جایزه برد پنجاه درصد کاهش نسبت به سال 2017 داشت.
توسان هم هیجوقت جزو پر فروس های ملاس خودش نبود چون تو اون سگمنت راو فور، سی آر وی و فولکس واگن تیگوان رتبه های اول تا سوم هستن توسان این وسط چیکارست؟ حالا کی بی خاصیته؟
حرف از لندکروز زدی. همون سال 2018 موتورترند بررسس بین لندکروز و رانگلر و بنز جی کلاس برگزار کرد و لندکروز رو در رتبه اول قرار داد. تا صد سال دیگه هم هیوندای نمیتونه مثل لندکروز بسازه که اگر میتونست میساخت.
اون زمانی که تو خود کره هم کسی هیوندای رو نمیشناخت برند تویوتا مدل سوپرا رو میساخت با سیصد و بیست اسب قدرت که خیلی راحت تا هزار اسب تیون میشد. اون زمانی که برندی به اسم هیوندای وجود نداشت تویوتا اسطوره ای به اسم 2000gt ساخت.
جداول فروش هم در تمام سگمنت ها موجوده. پس با حرص و عصبانیت خوت رو تخریب نکن
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹همین که خودت میگی لیست ۵۰تایی اشکان و میخندی ، یعنی جای شُکرش باقیه که خودت هم میدانی چه طنزی میگی و میخندی ?
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹حسین نوید محمد !! ببین بالاتر اومدی گفتی رنو سیلویا که هیچ ربطی به موضوع نداره بعد میخوای از من ایراد بگیری !!! حداقل جنسیس و توسان هر دوشون محصول هیوندای موتور هستن و اما در مورد فروش هیوندای همون مقاله دو روز پیش پدال راجب بازار قدرمند هیوندایی در آمریکا جواب محکم و دندون شکنی بود برات ?? و اما در مورد لندکروز و موتور ترند گفتی که بازم حرفت خنده داره چون لندکروز از بازار آمریکا شوت شد بیرون ولی شاسی بلندای کیا و هیوندای سرجاشون موندن حالا تو هچقدر میخوای تقلا کن و دست و پا بزن ?? میگی اون موقع که ژاپن فلان و فلان میساخت هیوندای کجا بوده ؟؟ آخه مرد حسابی این چه حرفیه ؟؟ اگر به این حرفها باشه اون زمانی که ایران ابرقدرت جهان بود اصلاً آمریکا وجود نداشت ولی حالا ………….????? بله نوید جون ??? حالا باز تقلا کن
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹این ماشین از لحاظ فنی امتیازای بالایی دریافت کرده که نشان از کارایی بینظیر اون داره و اما دوستان گرامی با این حال اگر در حال حاضر نیم نگاهی به کیفیت و عملکرد خودروهای هیوندای بندازین متوجه میشین که هم از لحاظ کارایی هم از لحاظ عملکرد خودروهای هیوندای یک سرو گردن از خودروهای ژاپنی بالاتر قرار دارن
حسین
۱۶ دی ۱۳۹۹جداول قابلیت اعتماد جی دی پاور موجوده فیک جدید. لکسس، تویوتا، پورشه و مزدا قابل اعتمادترین های دنیا هستند.
از لحاظ کارایی و عملکرد بالاترین؟ دقیقا از کدوم عملکرد صحبت می کنید؟ مصرف سوخت؟ قدرت؟ کیفیت؟ یک سر و گردن بالاترن? برندی که هنوز نه آفرودر ساخته نه سوپراسپرت ساخته چون توانش رو نداشته بهتره با همون تاتاموتورز مقایسه بشه چون حدش همونه.
البته جدیدا چینی ها هم دارن از هیوندای جلو میزنن
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹قبلاً هر وقت میخواستی مهر تاید بزنی به حرفهات میگفتی آمار جی دی پاور ?? حالا دیگه جی دی پاور هم فیک شد ???
حسین
۱۶ دی ۱۳۹۹به تو گفتم فیک دانشمند نه به جی دی پاور??
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹دقیقاً حسین جان ، حرف من از اول تا آخرش همین بوده .
اما ترولها با هدف میان تا بحث راه بیاندازند که انگاری جنسیس اِرث پدر من را خورده !
کلاس لاکچری و خریدارانش دنبال این نیستند که جنسیس بهترینِ فلان بوده یا نبوده ، دنبال عَقَبه و اصالت و پرستیژ برند هستند !
بهترین مثالش حرفی بود که چند سال پیش رئیس شرکت رولزرویس زد زمانی که از او پرسیدند چرا برای محصولاتت تبلیغ نمیکنی و در جواب حرفی زد که همه مات شدند ((( گفت مشتریهای ما اصلاً به تبلیغ نگاه نمیکنند چون فرصت نمیکنند و رولزرویس را میخرند بخاطر نام و اصالتش))) .
من همیشه میگم اگر خودم را بگذارم جای خریدار ، چرا باید جنسیس بخرم تا بنز یا آئودی و… هست ؟!
این در حالیه که مثلاً سوناتا یا اپتیما را میخرم ولی تا به جنسیس میرسیم به فکر فرو میرویم برای خریدش !
اما خب بلاخره باید از جایی شروع کرد اما نحوهی شروع و پرستیژ در این کلاس بسار حیاتی و مهم هست که هیوندای بسیار شتابزده عمل کرد و گند زد به پرستیژ جنسیس !!!
((( نظر شخصی ، شخصی ، شخصی ، نظر شما هم محترم ?? برای کاربران محترم ))) !
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹متاسفانه اکثر خودروهای ژاپنی مانند خیلی از مدلهای تویوتا و نیسان بعد از گذشت سالهای زیادی از تولیدشون همچنان به همان سبک و سیاق به بازار عرضه میشن که در سال ۲۰۲۱ در برابر کره ای ها خیلی زشت به نظر میرسن که همین ژاپنیها خودروهای قدیمیشون رو با چندتا تغییرات کوچک جزئیِ داخل خودرو و یا طراحی چراغ ها به عنوان مدل جدید به بازار مصرف معرفی میکنن که نوعی دزدی و کلاه برداری و توهین به شعور مخاطبان و مشتریها هست وگرنه ژاپنیها فقط تبلیغات و پروپاگاندا در مورد کیفیت و طراحی راه انداختن در حالی که از درون پوچ و بی محتوا و بی کیفیت و تو خالی هستن و هیچ چیزی برای گفتن ندارن
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹فعلا که آمارای فروش جهانی چیز دیگه ای میگن و اما همه میدونیم که تنها آفرودر ژاپن فقط لندکروز هست که داره از بازار آمریکا شوت میشه بیرون?? برای اینکه با وجود آفرودرها آمریکایی و اروپایی و وجود پیکاپهای متنوع آمریکایی کسی به ژاپنیها نگاه هم نمیکنه ?♂️
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹این همه اطلاعات غلط رو از کجا میاری؟؟؟؟
نیسان ارمادا هم در امریکا عرضه میشه و تقریا ۵ برابر لندکروز فروش داره.
فیک…
حسین
۱۶ دی ۱۳۹۹کسی به آفرودر ژاپنی نگاه نمی کنه🤣🤣🤣
محض اطلاعاتت تویوتا فور رانر در سگمنت خودش و همچنین لکسس gx در سگمنت خودش جزو پر فروش ترین های آمریکاست.
تویوتا تاکوما هم پر فروش ترین پیکاپ میان سایز آمریکا هست.
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹مشتریهای بازار آمریکا همیشه از خودروهای شاسی بلند استقبال بینظیری کردن طوری که این وسائل نقلیه به یکی از محبوبترین دستهبندیهای خرید خودرو در این کشور تبدیل شدهاند و اما پر فروشترین شاسی بلندهای آمریکا در سال 2020 :
۱. کادیلاک اسکلید (Cadillac Escalade):
۱۶ هزار و ۲۵۱ دستگاه
۲. اینفینیتی کیو ایکس (Infiniti QX۸۰):
۱۰ هزار و ۶۱۱ دستگاه
۳. مرسدس بنز جی ال اس (Mercedes-Benz GLS):
۹۸۸۵ دستگاه
۴. رنج روور (Range Rover):
۹۲۲۲ دستگاه
۵. لینکولن نویگیتور (Lincoln Navigator):
۸۸۵۶ دستگاه
۶. بی. ام. و ایکس ۷ (BMW X۷):
۸۸۱۴ دستگاه
۷. مرسدس بنز جی کلاس (Mercedes-Benz G-Class):
۳۸۱۹ دستگاه
و حالا شاید لکسوسم اون آخرای جدول بزور مشغول بال بال زدن باشه
نوید جون آمارهای کوچه بازاری از منابع کوچه بازاری نزار که خندم بگیره???
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹در ضمن حاکم بلانازع پیکاپها در بازارهای آمریکا و جهان پیکاپهای آمریکایی هستن و تویوتا در رده های خیلی پایینتری مشغول فروختن جوجه رنگی هست??
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹ای خدا خودت بهم صبر بده !!! من نمیدونم چرا مردم کودن و احمق آمریکا و اروپا و میرن هیوندای و کیا میخرن و نمیدونم کارشناسهای خودرو مگر مغز خر خوردن که کیا تلوراید به عنوان خودروی سال 2020 انتخاب میشه !!! رو که نیست !! سنگ پای قزوینه ! یادم میوفته به اون کیسه هواهای تاکاتا کل برندهای ژاپنی رو رسوا کرد در جهان به دلیل میلیونها فراخوان تویوتا و مزدا و نیسان و لکسوس و …..?
حسین
۱۶ دی ۱۳۹۹سلمان یا همون اشکان یا فرید.
واقعا متوجه نیستی یا خودتو زدی بخ اون در😅
من میگم جنسیس پنجاه درصد افت فروش کرده تو میگی توسان فلانه.
من میگم فوررانر و تاکوما تو میای اینجا لیست اس یو وی ها و کراس اور های لوکس رو ردیف می کنی واسه من😂 خدایی از دسته بندی ها و کلاس بندی های صنعت خودرو چیزی سر در میاری یا نه!!! ؟؟؟
فوررانر اس یو وی فول سایز رده غیرلوکس سال 2020 توی آمریکا 112 هزار فروش داشته. پیکاپ تاکوما هم سگمنت میان سایز 209 هزار دستگاه.
و اما کلاس بندی خودروهای لوکس که لکسس rx از پر فروش ترین های کراس اوورهای لوکس در دنیاست.
لکسس gx هم 24 هزار دستگاه در آمریکا که از اسکالیدی که خودت فرستادی بیشتر فروخته هرچند در یک سگمنت نیستن.
اینفینیتی اس یو وی فول سایط هم که خودت زحمتش رو کشیدی😅
حالا تو این لیستای که فرستادی جنسیس کجای کاره؟!! 😆😆
روزمون با لطیفه هات ساختی اشکان یا فرید یا سلمان یا مرد هزارچهره
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹این آمارها رو بی خیال بقول جناب نوید مردم حرف و عملشون یکی نیست ?? اینایی که میگم رو چندبار تکرار کن تا بشه ملکه ذهنت : “کیا تلوراید خودروی برتر سال 2020” و “جنسیس G70 خودروی سال متورترند در سال 2019” یادت نره عزیزم مرتب با خودت تکرار کن
amirmohammad
۱۶ دی ۱۳۹۹تو جی دی پاور که ژاپنی ها همیشه ته جدول رو گرفتن همین پدال هم همیشه هر سال لیست رو میزاره
فعلا که چینی ها ژاپنب ها رو ترکوندن همون جیلی وضعیت افزایش فروش سالانش از اکثر ژاپنی ها بهتره
اون لکسوس هم که امسال تو برترین های موتور وان نقش هویج رو داشت خخخ
حسین
۱۶ دی ۱۳۹۹منبع حرفات کتاب ریاضی سوم دبستانه امیر محمد جون؟ آخه عزیزم حقیقت که دیگه اینقدر ناراحتی نداره چرا حرص میخوری.
اون مزدایی که راجع بهش حرف میزنی پسر خوب کلا برندی هست که تیراژ تولیدش پایین بوده. از قدیم تا به الان. اما از نظر جوایز و افتخارات به اندازه ای که مزدا جایزه گرفته تو این دو سه سال هیچ برندی نداشته از جوایز طراحی تا جوایز خودروی خانواده و پرفورمنس و غیره. راجع به قابلیت اعتماد هم آقا پسر اگه دقت کنی اون لیست هایی که بهش اشاره می کنی قابلیت اعتماد کوتاه مدت هست. در لیست های میان مدت و طولانی مدت هیوندا و کیا بین رتبه هشتم تا پنجم نوسان داشتن.
راستی اون اکانت های اشکان و فرید رو چیکار کردی؟
سراشیبی فقط اونجایی که با الکتریکی شدن صنعت خودرو و حرکت چینی ها در این زمینه، هیوندای تنها مزیتش یعنی قیمت پایین و آپشن زیاد رو از دست میده اونوقت بیاد ببینیم میخواد چیکار کنه که به حال و روز سانگ یانگ دچار نشه
овsкиكMас
۱۶ دی ۱۳۹۹حسین اینقدر حرص نخور سکته میکنی ?از وقتی که پدال مطلب فروش قدرتمند هیوندا کیا رو گذاشت تا الان آروم نگرفتی ?راستی موتور وان چرا لکسوس رو حساب نکرد اصلا؟? یک لیوان آب بخور بهتر میشی عزیزم
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹فروش قدرتمند حتی یک دهم فروش ژاپنی ها هم نیست ?
در ضمن مزدا فروش نداره ولی هر چی باشه صد برابر بهتر از هیونداست
تو طراحی هاش اصالت داره و پارسال جایزه برترین طراحی سال رو گرفت
فناوری اسکای اکتیو موتور های مزدا مصرف سوخت رو تا ۳۰ درصد کم و گشتاور رو زیاد می کنه
موتور های روتاری مزدا RX7 , RX8 از حجم ۱.۳ لیتر ۳۰۰ اسب بخار قدرت داشتن
مزدا 787B از موتور ۲.۸ لیتری ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور داشت و سی سال پیش قهرمان لمانز شد
هیوندای حتی تو رالی هم حضور نداره ولی مزدا سی سال پیش قهرمان لمانز شد ???
حسین
۱۶ دی ۱۳۹۹فروش قدرتمند? ای جان به این قدرت.
فعلا دریاب که گروه تویوتا پر فروش ترین گروه خودروسازی سال 2020 هست بر اساس آمار هایی که تا الان منتشر شده ?
ممد ژانگولر
۱۶ دی ۱۳۹۹داداشا بذارید براتون اینجوری بگم که
فکر کنید تو قرعه کشی لاتاری برنده شده اید که عمرا بشید دیگه
الان دو ساله از این خبرا نیست به خاطر ترامپ ?
حالا گیگیریم برنده شدید
اولین گزینه
از روی عجله و هول هولکی محصولات تویوتا اکونومی خواهد بود الخصوص محصولات کلاه برداری مثل هیبریدیاش با ایربگهای ویژه تاکاتا ?
حالا اگر بخوای با صبر و منطق بخری در همون بودجه مطمئنا برندهای هیوندا و کیا گزینه های لوکس تر خیلی خیلی بهتری خواهند بود
دار مکافات …
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹فک کن رفتی آمریکا
اگه پول زیاد نداشته باشی و دلت بخواد یه ماشین یه بار مصرف بخری هیوندای و کیا انتخاب اولت خواهد بود اگه برقی باشه انفجار درون سوز باشه یاتاقان
اگه عقل داشته باشی و یه ماشین بخوای که بعد ده سال مثل روز اول کار کنه ژاپنی ها و آمریکایی ها انتخاب اولت خواهد بود
همون طور که از آمار معلومه اکثر مردم عقل دارن
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹اگه اسمت را ژانگولر نمیزاشتی از رو کامنت هات می شد اسمت رو فهمید ?
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹خدایی این همه اعتماد به نفس رو از کجا میارید؟؟!!!
امار فروش چیز دیگه ای میگه…
۳ ماهه اول ۲۰۲۰ (امار کلی هم چند وقت دیگه میاد)
منبع: خودروبانک
1-فورد سری F 589,034
2-شورلت سیلورادو414,650
3-پیکاپ رم402,410
4-تویوتا راوفور302,574
5-هوندا CR-V 237,334
6-تویوتا کمری204,945
7-هوندا سیویک200,941
8-شورلت اکونیکس191,727
9-جی ام سی Sierra 174,645
10-نیسان روگ (ایکس تریل)167,401
11-تویوتا کرولا166,214
12-تویوتا تاکوما163,618
13-فورد اکسپلورر160,209
14-جیپ گرند چروکی152,856
15-جیپ رانگلر150,202
16-هوندا آکورد145,291
17-تویوتا هایلندر141,301
18-سوبارو فارستر134,082
19-فورد اسکیپ131,753
20-نیسان آلتیما97,082
21-فورد فیوژن90,664
22-هیوندای النترا75,103
23-شورلت مالیبو73,399
24-نیسان سنترا69,873
25-کیا فورت (سراتو)62,911
با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه. مدرک بیارید…
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹یاد دیالوگ قیصر افتادم.
حالا به همه میگیم کره ای بهتره.
شما هم بگید بهتره.
آرررره ، خوبیت نداره(نَارره)???
овsкиكMас
۱۶ دی ۱۳۹۹خوب فقط مزدا که با اون همه سابقه تولید آمار فروشش فرسنگ ها با کره ای ها فاصله داره :))))
amirmohammad
۱۶ دی ۱۳۹۹مزدا جان شما با اون پروفایلت راجع به برندی که حداقل تو دو سال گذشته دو برابر کل تاریخ مزدا جوایز کیفی و رضایت مندی گرفته و با وجود قدمت خیلی کمتر فروش خیلی بالاتری داشه نظر ندی بهتره مثل همون مزدا که تو سراشیبیه فقط خیره شو
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹از نظر امار فروش اندازه کیا میفروشه ولی کمتر از هیوندا.
و حمایت دولتی هم پشتش نیست مثل کره ای ها. کره ای ها اگر حمایت دولت پشتشون نبود اوضاع فروششون خیلی خراب تر بود. مثل سانگ یانگ که دولت ازش حمایت نکرد و تموم شد( حمایت دولت باعث میشه برند از نظر مالی قوی باشه و بتونه شرایط فروش متنوع تر و بهتری ارائه کنه که باعث افزایش امار فروش میشه)
چرا مزدا رو به عنوان خودرو ساز پنجم ژاپن مثال میزنی در امار فروش؟؟؟ میخوای مقایسه کنی امار فروش مزدا رو با سانگ یانگ مقایسه کن و هیوندا رو با تویوتا.
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹امیر محمد
۴ تا مقاله راجع به جوایز کیفی بزار تا ما هم ببینیم!!!
اخرین چیزی که که پدال در مورد جوایز کیفی و… گذاشت قابلیت اطمینان بود که مزدا اول شد.
مزدا از نظر امار فروش پنجمین خودروساز ژاپن هست. میخوای امار فروش رو مقایسه کنی برو با تویوتا مقایسه کن.
مزدا تو سراشیبیه؟؟??عجب!!!
از روزی که لایک و دیس ها قفل شدن داره به تعداد فیک ها با اسامی مختلف اضافه میشه.
amirmohammad
۱۶ دی ۱۳۹۹تو امار کیفیت که حداقل توی سه سال گذشته که من یادمه مزدا از کره ای ها پایین تر بود و امسال کیا دوم و مزدا 21 شد رتبش.تو امار ارایه تکنولوژی و میزان وفاداری مشتری و ایمنی و سیستم های خودران باز هم کره ای ها بالاتر بودن همشون تو پدال موجوده تو بحث فروش هم که اصلا صحبتی نیست و واضحه.تو جوایز بهترین خودرو سال و اروپا و امریکا و موتور وان که کره ای ها از همه ژاپنی ها بیشتر نماینده داشتن باز هم تو پدال موجوده لینک ها. تو فروش هم امسال تنها گروهی شد که کاهش فروش نداشت
اره خوبیت نارررره با برندی که با عمر کمت نتیجه خیلی بهتر داره بحث کنی #سراشیبی
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹خوبه حالا پدال خبرشو گذاشت که مزدا و لکسوس مورد اعتماد ترین برند شدن
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹طراحی مزدا میرزه به کل کیا هیوندای
حالا هیوندای فروشش هر چقدر میخواد باشه
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹امیر محمد
پارسال مزدا رتبه دوم شد.امسال هم اول.
از سه سال پیش پایین تر از کیا و هیوندا بود؟؟???داری از دست میری فکری برای خودت بردار??
فیک
$Ãbţìň$
۱۶ دی ۱۳۹۹شد ۱۱تا آمریکایی،۱۲تا ژاپنی و ۲تا کره ای، میدونی چرا آمریکایی ها ژاپنی بیشتر میخرن؟بخاطر هزینه نگهداری کمتر!اگه قسمت شد از یه آمریکایی که بجای فورد تویوتا رو میخره بپرس چرا تویوتا رو انتخاب کردی؟ممکنه جواب بده هزینه نگهداری و تعمیراتش ارزونه!خیلیا همین نظرو دارن،البته آمریکایی ها دنبال آفرود هم هستن احتمالا بهترین گزینه هی همون ماشین های ژاپنی باشه
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹????
овsкиكMас
۱۶ دی ۱۳۹۹وقتی که مزدا فن هستی و ادعات هم میشه :)))) امسال گروه هیوندا کیا چهارمین گروه پرفروش سال شد بعد از فروش و طرفدار صحبت میکنی :)) گل به خودی نزن داداش! مزدا پارسال کلا ۸۰۰ هزار تا فروخت بعد کیا ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه سر چه حسابی میگی مزدا اندازه کیا فروخت؟ تو خواب ? جی دی پاور هم کابوسشونه امسال هم که باز هیچ توفیقی کسب نکردن تو جوایز ! أوج بدبختی
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹فروش کل مزدا ۲ میلیون و ششصد هزار هست.
امار و منبع هم میفرستم برات
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹تویوتا 8/5 میلیون
هوندا 5/5م
نیسان ۵ م
سوزوکی 3/2
مزدا 2/6
سوبارو 1/2
میتسو ۱
امار فروش سه تای اولی بدون شاخه لوکس هست.
جایزه مهم نیست. اگر جایزه و تعریف و تمجید مهم بود الان ایران بهتر از امریکا و اروپا بود.
مهم فروشه که…
یه سر مقالات پدال در مورد مزدا رو بخون جایزه هم پیدا میکنی?
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹اون سایتی که میگی کیا یک م و ششصد فروخته امار غلط داده. فروش کیا پارسال حدود 2/7 م بوده.
اون سایت رو پارسال دیدم. فروش تویوتا رو زده بود ۵م و فولکس رو هم همین حدودا در حالی که همه میدونن تویوتا و فولکس فروش خیلی بیشتر دارن.
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹آمارهای کوچه بازاری از سایتهای کوچه بازاری ?? این سلیقه مردم و نوع خریدشون هست که خط مشی شرکتها و بازار فروش رو تعین میکنه میشه بگی پس چرا تلوراید خودروی سال 2020 شد ؟؟ چون انتخاب بیشت خریدارای خودرو در جهان بود
$Ãbţìň$
۱۶ دی ۱۳۹۹آقای محمد،برنامه تاپ گیر رو که میبینی؟تو یکی از قسمت هاش دقیقا نمیدونم کدوم اما مال ۲۰۱۸بود گفته بود ژاپن کلا تو دنیا ۸,۵میلیون دستگاه خودرو فروخته،کره رو یادم نیست اما چین اولین بود با ۲۴و خورده ای میلیون ماشین،میشه بگی منبع این کامنتت کجاست؟
MOHAMMAD.n.r
۱۷ دی ۱۳۹۹جناب ابتین.
در تخت گاز گفته شد ژاپن 8/5 میلیون فروخته و کاملا درست هست چون تعداد خودرو های تولید شده در کشور ژاپن سالانه این تعداد هست. ولی نباید یادمون بره که برند های ژاپنی در کشور های زیادی کارخونه دارند از چین و کشور های اروپایی و روسیه و تایوان تا امریکا و کانادا و امریکای جنوبی.
در تخت گاز کفته شد چقدر خودرو در هر کشور تولید میشود ولی گفته نشد برند های اون کشور چقدر تولید کردند.
برای مثال خودرو هایی که با برند های ژاپنی در کشور چین تولید شدند جزو اون ۲۴ میلیون کشور چین حساب شدند.
ارادت??
در جواب اشکان هم بگم که صبر کن امار فروش بیاد ببینیم تلوراید چکار کرده. ایا تونسته به اندازه جایزه هایی که گرفته بفروشه یا نه؟؟!!
овsкиكMас
۱۶ دی ۱۳۹۹واقعا دارن با برنامه خیلی دقیق و موثری میرن جلو،نتیجش هم دارن میبینن ألبته ترول ها نظر دیگه ای دارن !
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹بله درست میگی واقعیت اینه که کره جنوبی یک بازیگر اصلی در صنعت خودروی جهان هست و این نقش اصلی رو در همه زنجیره ها از جمله طراحی و قطعه سازی و تولید خودرو داره و فراتر از این حوزه کره ای ها در شبکه فروش و شبکه خدمات پس از فروش هم خیلی موفق تر و بهتر از ژاپنیها عمل کردن
Ramin
۱۶ دی ۱۳۹۹شاید جنسیس زیر مجموعه هیوندا باشه
ولی از نظر من جنسیس تنها خودرو ساز خوب کره ای هست.
بقیه کار دارن تا بهش برسن…
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹Ramin
بهترین خودروساز کره که خیلی اصولی و معقول خودش را جاانداخته و زود از حول حلیم توی دیگ نیوفتاده ، کیا هست !
میدونی چرا ، چون به نظر من اینه که جنسیس با طوفانی از محصول شروع کرد و این در حالیه که همهی محصولات یکی هستند با ظاهر و آپشن متفاوت پس در باطن توخالیه و این در حالیه که اگر به برندهای دیگر نگاه بندازید میبینید که گذر زمان و جاافتادنها در بازار کلاسهای متفاوت امروزشون را ساخته که با اعتماد به نفس محصول ارائه میکنند و مشتریهای مشخص و پروپاقرص خودشون را دارند و اینکه تحمیل کنند به بازار که یکدفعه سرشکسته شوند !
جنسیس جوری داره وارد میشه که انگاری از چیزی میترسه و یا اینکه بازار تشنهی جنسیس هست !
نمیدونم چطور باید بیان کنم ، اما نظر من اینه جنسیس در بخش لاکچری وارد شده ، خریداران لاکچریها با خودروهای اقتصادی متفاوتند و مشتریای که لاکچری میخره دنبال جزئیاتی هست که مشتریهای خودروهای اقتصادی نمیبینند و یا باید با گذر زمان تجربه کنند !
به نظر من جنسیس کلاس لاکچریها را برده زیر سوال ، چون اگر با یک یا دو برند وارد میشد و با گذشت زمان تعدادش بیشتر میشد ، دیدگاه زیبایی هم از خودش به جا میگذاشت ، خریدار ثروتمند لاکچری دنبال خرید چهارچرخه نیست و ابتدا به برند و اصالت و پرستیژ نگاه میندازه و سپس مسائل دیگر !
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹محض اطلاعت جنسیس G90 لاکچری ترین خودروی سدان ساخته شده در کره و البته جهان هست و در کلاسی قرار داره که بی ام و سری 7 و مرسدس کلاس S نیز در اون حاضرن
بنده خدا کجای کاری ؟ کیا و هیوندای قریب به 20 سال هست که در بازار خودروی آمریکا فعالیت دارن و هر دو کمپانی کره ای در حالی پا در این بازار گذاشتن که قیمت های رقابتی همراه با کیفیت و امنیت مطلوب ارائه میدن عزیزم و باید بدونی که متاسفانه در دنیای امروز باورهای غلط به راحتی جایگزین حقایق میشن تصورات و احساساتی که به دلیل پروپاگاندا و تبلیغات دروغ خیلی راحت مردم اونها رو به عنوان حقیقت قبول میکنن و در صورت نبودن وجود مدرکی برای اثباتشون جایگزین واقعیاتی میشن که با مدرک قابل اثبات هستن !!! یکی از عرصه هایی که در اون تقابل بین حقیقت و ابهام خیلی به چشم می آد صنعت اتومبیل سازی پوشالی ژاپن هست که فقط با تبلیغات دروغین و پروپاگاندای جهانی سرپا مونده
MOHAMMAD.n.r
۱۶ دی ۱۳۹۹*جنسیس G90 لاکچری ترین خودروی سدان ساخته شده در کره و البته جهان هست*
خداوکیلی موقع نوشتن این جمله خندت نگرفت???
خیلی باحالی??یکساعت دارم میخندم.??
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹آره بخند چون خنیدن یا گریه کردن تو روی اصل موضوع هیچ تاثیری نداره فعلا که G70 وارد کلاس لوکس ها و لاکچریها شده و کارشناسهای بین المللی هم تایدش کردن
$Ãbţìň$
۱۶ دی ۱۳۹۹بعدش میاد و ادعای خودروشناسی هم میکنه!باید بگم کیا و هیوندای هردو یه شرکتن اما سبک محصولاتشون متفاوته، اگه میشه یکم مطالعه بیشتری کن…
سلمان
۱۷ دی ۱۳۹۹ادعای خودرو شناسی داری بعد میگی کیا و هیوندایی یک شرکت هستن !! ?کیا موتورز “شرکتیه که زیر مجموعه هیوندای” هست و دو برند کاملا جدا هستن دلبندم
challenger
۱۶ دی ۱۳۹۹چه کاریه جنسیس بگیره کلا چراغ هارو حذف کنه دیگه انقدر نازک جالب نیست نه
ولی به نظرم پیشرفت جنسیس از شرکت مادر خود یعنی هیوندا خیلی بهتره و بهتر میشه برنامه ریزی های دقیقی دارن و واقعا خودرو های با کیفیتی تولید میکنه
Elmiraj
۱۶ دی ۱۳۹۹۲۳ خودرو روی یک پلتفرم…!!!!!!
حتما میخوان با یه پلتفرم به همه کلاس ها وارد شن..!!!
.
چالش ها و پیچیدگی پلتفرم الکتریکی اینجاست که خودشو نشون میده .
RoadRunner
۱۶ دی ۱۳۹۹این خیلی عالیه.
جنسیس رو خیلی دوست دارم، اولین ماشینی که با برند جنسیس دیدم هیوندای اکوئوس بود که بعد ریبج شد به چنسیس جی ۹۰ و حقیقتا عاشقش شدم
جنسیس و کلاً خودروسازی و صنعت کره ی جنوبی خیلی مورد قبولمه، چون اصولی و مهندسی شده و با ابتکار و جذب نخبه ها بالا آمده، نه مثل چین با دزدی تکنولوژی.
امسال هم از نظر کیفیت گل کاشتن و همه ی رقبا شوت شدن داخل ظرف باقالی ها
$Ãbţìň$
۱۶ دی ۱۳۹۹ماشین باز واقعی اینطور تحلیل میکنه،نه با تعصب
افشار
۱۶ دی ۱۳۹۹نوید میگه از هیوندای متنفره ولی از اول تا آخر ستون نظرات فقط نظرات نوید هست ?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️ اگر متنفری چرا هرجا خبر از هیوندای باشه همیشه حاضری?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹منتظر آتش سوزی هاش هستیم ????
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹یاد فراخوان میلیونی تویوتا هیبریدی به دلیل خطر آتش سوزی افتادم ??
samurai
۱۶ دی ۱۳۹۹بی هویت زشت هر چی زور بزنی پول بدی تو مجله ها اسم در کنی بازم کسی خریدار این مسخره نیستن
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹وای???? بازار جهانی با این کامنت تو متحول شد و جنسیس به اسفل السافلین سقوط کرد ???
$Ãbţìň$
۱۶ دی ۱۳۹۹سامورایی تو که طرفدار جنبش ضد فیک ها بودی؟چی شد خودتم یکی از اونا دراومدی؟!
اینو بدون همه چیز از خودت آدم شروع میشه،اگه تو سایت جنبش ضد ژاپنی هست بخاطر فیک های تو و ۰۰۹۸هست،نه اشکان و سلمان یا هرکس دیگه ای