هیوندای سوناتا برای مدل ۲۰۲۰ خود کاملاً نونوار شده و میتوان آن را در کلاس سدان های میان سایز خودرویی بسیار خوب و متمایز دانست. با ظاهری وحشیانه و کابینی ارتقا یافته، سوناتا واقعاً متمایز نشان میدهد. با معرفی برنامه مشوق جدید این خودروساز کرهای، سوناتا جذابتر هم شده و بزرگترین تخفیف برای این خودرو مبلغ ۲۵۰۰ دلار است که به تریم SE تعلق دارد.
هماکنون سوناتا SE بهصورت اقساطی در دسترس بوده و با پیشپرداخت ۲۶۹۹ دلاری و اقساط ماهانه ۲۱۹ دلاری به مدت ۳۶ ماه میتوان این خودرو را انتخاب کرد. مبلغ پیشپرداخت برای مدلهای SEL و لیمیتد پرچمدار نیز به ترتیب ۲ هزار و ۱۷۵۰ دلار میباشد.
با هزینهی ۲۹۴ دلاری در ماه بر پایه قیمت نقدی ۲۴۳۳۰ دلاری و پیمایش ۱۶ هزار کیلومتری در سال، سوناتا SE 2020 از اکثر رقبای خود همچون هوندا آکورد LX 2020 و تویوتا کمری LE 2020 ارزانتر است. موضوع جالبتر اینکه لیزینگ این خودرو ارزانتر از کراس اوور هیوندای Venue درمیآید. در حقیقت اقساط ماهیانه کراس اوور هیوندای ۳۲ دلار در ماه بیشتر از سوناتاست.
Sajjad
۲۵ آذر ۱۳۹۸ظاهری وحشیانه؟!
فکر کنم مفهوم وحشی رو درست متوجه نشدن
amin
۲۵ آذر ۱۳۹۸منظور اینه که یه آدم وحشی محکم زده تو نمای جلویی ماشین از ریخت افتاده!!!
MehdiTurbo
۲۵ آذر ۱۳۹۸حداقلش اینه که افتخار کلی محصول دارند که بهش افتخار ککند وحشیه نه مثل ما که یه سر کارم میریم فقط میریم که رفته باشیم اصن بازدهی نداره،تو بگو میمون همون میمونه تا ۲۰ سال پیش قدرت رقابت با ژاپنیا رو نداشت،تازه همین ماشی برای اونا از نظر قدرت خرید مثل یه چینی اریزو ۵ برای ما تازه نه تو این دوران اون موقع که ۶۰ تومن بودو تا ۲ سال اقساط میدادی میموند نه مثل ماشین چینیای ۳۰۰ میلیونیه الان.
مزدا
۲۵ آذر ۱۳۹۸خدایش مقاله یه چیزی تو مایه های پاچه خواری شدید بود !!!
با اینکه طراحی داخلیش خیلی خوب شده ولی گند زدند تو طراحی وحشیانه اش???
Farzad
۲۵ آذر ۱۳۹۸طراحی بدنه سوناتا 2015 بهتره اینه .
..Hossein
۲۵ آذر ۱۳۹۸7884 = 219 * 36
پیش پرداخت = 2699 دلار
10583 = 7884 + 2699 دلار
بنظرم اشتباه شده
علیx76
۲۵ آذر ۱۳۹۸این مربوط به لیزینگه
ینی اجاره به شرط تملیک
ینی شما اون ۲۷۰۰ دلار رو اول میدی ، هر ماه هم ۲۲۰ دلار میدی
بعد ۳ سال قرار داد تمومه و یا ماشین پس میدی ، یا میخریش
با توجه به افت قیمت بالای ماشین تو این کشور ها ، معمولا ترجیح میدن لیز کنن تا اینکه ماشین بخرن
مانی
۲۶ آذر ۱۳۹۸خیلی از ماشینهای ۳ سال کار کرده که اونور با ۵۰ درصد قیمت میخرن
یکی دیگه ۵۰ درصد دیگش رو پرداخت کرده؟
منظورم ماشینهای برگشتی لیزینگه
(Saeed(peugeot
۲۵ آذر ۱۳۹۸ظاهر مضحکانه بهتره تا وحشیانه
امیر.عارف
۲۵ آذر ۱۳۹۸ما هم تو صف ماشینهایی که چندین برابر قیمت واقعی به ما می فروشند سر و دست می شکنیم تا به مدیران نالایق بگوییم که ما از ارابه های مرگتان همایت می کنیم .
BH
۲۵ آذر ۱۳۹۸پلاک کجا نصب شه رو اون جلو پنجره؟
فکر کنم به جای پرچ باید با سیم و قلاب ببندی پلاک رو
از هیچ جاش خوشم نیومد، یکم عقبش جذابه که اونم به خاطر کپی بودن از رو هونداست وگرنه هیچی نداره
MOHAMAD.n.r
۲۵ آذر ۱۳۹۸این کارش از تخفیف گذشته.
باید یه چیزی هم دستی به خریداران این ماشین بدن تا …
محمد
۲۵ آذر ۱۳۹۸هیوندای توی طراحی آزرا و سوناتا برای سال 2020 فاجعه به بار آورده. نسل های فعلی این ماشینا به مراتب شکیل تر از نسل جدیدشون هستش. واقعا نمیدونم چه اتفاقی میوفته که یه تیم طراحی به این نتیجه میرسن که سوناتا رو این شکلی بدن بیرون.
سورنا
۲۵ آذر ۱۳۹۸این مطالیو با این شرایط میبینم بیشتر از قبل به بی عرضه بودن و بی بخار بودن نسل خودم ف ح ش میدم : )
Khosrow
۲۵ آذر ۱۳۹۸این موفقیت بزرگ رو به هیوندا تبریک میگم / زشت ترین اتومبیل تاریخ متولد شد ..
رامتین
۲۵ آذر ۱۳۹۸فقط طراحی داخل کابین زیباست…
Ali a
۲۵ آذر ۱۳۹۸طراحی جلوش جالب نیست و با بقیه قسمتای ماشین هماهنگ نیست…ولی طراحی عقب جذابه. داشبوردشم خیلی خوبه.قیمتشم که پایینتره از رقبا. ولی تا دلت بخواد رقیب داره… کمری. آکورد مزدا۶. کیا اپتیما جدید و….
مانی
۲۶ آذر ۱۳۹۸من که هرچی نگاه میکنم طراحیش خوبه
با این نظرات سایرین کم کم دارم به خودم شک میکنم
تا ببینیم نظر مجلات معتبر چیه