هیوندای سرانجام تصاویر رسمی نسخهٔ اسپرت سوناتا N Line را منتشر کرده اما همچنان از مشخصات فنی آن حرفی نزده است. بااینحال فعلاً حداقل میتوانیم ببینیم که نسخهٔ N Line طراحی تهاجمیتری نسبت به نسخههای معمولی سوناتا دارد که یکی از ویژگیهای آن سپر جلوی جدیدی با ورودی هوای پایینی تهاجمی و ورودیهای هوایی در طرفین با قاب مشکیرنگ است.
هیوندای همچنین سوناتا N Line را به رینگهای دورنگ مشکی نقرهای ۱۹ اینچی و همینطور رکابهای منحصربهفردی مجهز کرده است. ویژگیهایی در عقب خودرو شامل اسپویلر لبهٔ در صندوق، سر اگزوزهای چهارتایی، سپر منحصربهفرد و یک دیفیوزر مشکیرنگ نیز تکمیلکنندهٔ تغییرات بیرونی این نسخهٔ اسپرت هستند.
این تغییرات به داخل خودرو هم کشیده شده و شامل دوخت قرمزرنگ N Line روی غربیلک فرمان و صندلیهای اسپرت، تریم کرومی تیره، سیستم صوتی Bose و حالتهای رانندگی مختلف میشود که از طرق سیستم اطلاعاتی-سرگرمی قابلدسترسی هستند.
رئیس مرکز طراحی جهانی هیوندای «سانگیوپ لی» طی بیانیهای در مورد این خودرو گفته است:
سوناتا N Line مدل ۲۰۲۱ خریداران بیشتری را به سمت خانوادهٔ سوناتا و همینطور زیر برند محبوب N Line ما جذب خواهد کرد. سوناتا N Line نظر خریدارانی که تمایل به استایلی اسپرت در یک پکیج سدان دارند را به خود جلب خواهد کرد
هرچند هیوندای همچنان قصد ندارد از اتفاقاتی که زیر پوست سوناتا N Line رخ داده پرده بردارد اما گفته میشود این خودرو از همان پیشرانهٔ پسرعمویش یعنی کیا K5 GT استفاده خواهد کرد. این یعنی در سینهٔ سدان اسپرت هیوندای یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور قرار دارد که باید به یک گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه متصل شده باشد تا نیروی آن به چرخهای جلو منتقل گردد.
حسین وی
۳ مهر ۱۳۹۹جلوش شبیه بابا پنجعلیه
مزدا
۳ مهر ۱۳۹۹با این طراحی فک نکنم موفق عمل کنه
Arena
۳ مهر ۱۳۹۹عالی بود ??
محمد
۳ مهر ۱۳۹۹هر کاری بکنی بازم زشششششتتتتی
MASIHA
۳ مهر ۱۳۹۹خوشگله
بهنام
۳ مهر ۱۳۹۹جلوی ماشینو انگار از کره ساختن که در حال آب شدنه.
Mf1
۳ مهر ۱۳۹۹طراحی خوشکلی داره
مسعود
۳ مهر ۱۳۹۹من اصلا نتونستم با طراحی های نسل جدید هیوندای ارتباط بگیرم
سر و ته کلا زشته
هرکی ندونه فکر میکنه طراح اصلی هیوندای کرونا گرفته مرده و حالا کارکنانش دور هم یه طرح من در اوردی میزنن میگن اررررره این خوبه
نه سوناتا نه ازرا نه سانتافه و نه توسان به دلم ننشستن.اینا یجورایی ماشینای نوستالژی حساب میشدن و با اینا بزرگ شدیم حالا اومدن قیمه هارو ریختن تو ماستا
البته نسل جدید جنسیس رو دوس دارم
ارشیاSVJ
۳ مهر ۱۳۹۹کلا طراحی های جدید این شرکت زیاد جالب نیستن!!???
زیزیگولو
۳ مهر ۱۳۹۹بدون هیچ تعصبی باید بگم خوب شده
پارسا عشق ماشین
۳ مهر ۱۳۹۹قبلا خیلی از این ماشین بدم می اومد ولی الان یکم بهش عادت کردم به قول دوستمون شبیح بابا پنجلی شده
MehdiTurbo
۳ مهر ۱۳۹۹چراغ عقبش اگه اون دو تا نوار کشیده رو نداشت جلوشم اون نوار نداشت خیلی جذاب میشد مخصوصن عقبش به نظرم طراحیش برام قابل قبول شده اوایل خیلی میزد تو ذوقم ولی طراحی عقبش اون شکلی خیلی جذاب میشد تصورش که میکنم یه خودروی خاص میشد حیف با اون دوتا نوار گند زدن.
Hadi
۳ مهر ۱۳۹۹رنگ مشکی بیشتر بش میاد…
nikzad
۳ مهر ۱۳۹۹عقبش شبیه سدان های امریکایی هست و طراحی جلوش در عین بی حال بودن حالت اسپرت داره و نمیدونم چطور طراحیش کردن نمیگم طراحی بدی داره فقط متفاوته و از ادامه چراغ جلو تا بالای کاپوت خوشم اومد.
" Swedish Arrogant Tiger "
۳ مهر ۱۳۹۹ولی این نه لوکسه، نه اقتصادی، اسپرت هم که بنظر نمیاد.
جلو پنجره و چراغ هاش هم که خودشون
کاملا گویان.
sina
۳ مهر ۱۳۹۹این چیه ناموسا :/
ali
۳ مهر ۱۳۹۹از لحاظ طراحی بیشتر انتقادا به قسمت جلوش هست وگرنه طراحی داخلی و نمای عقب و کنار زیباست…این مدل توربو هم ضعف قدرت موتور و برطرف کرده پس گزینه خوبیه واسه خرید. من خوشم اومد
نیما
۳ مهر ۱۳۹۹داشبوردش انقد خلوته یاد داشبورد پراید صبا افتادم یلحظه
رامتین
۳ مهر ۱۳۹۹طراحی عقبش اگه یک خط پیوسته داشت بهتر میشد بجای دو خط موازی. جلو که افتضاح. کابین خوبه