هیوندای در حال توسعهی نسل جدید ولوستر است. نسل فعلی این خودرو در سال ۲۰۱۱ به بازار آمده و حالا فرصتی پیش آمده تا تصاویر جاسوسی این خودرو را ببینیم. همانگونه که مشخص است این هاچبک بهروز شده از پوششهای فراوانی برخوردار بوده و تستهای خود را در دمای بالای صحرا پشت سر میگذارد.
ولوستر بهروز شده از همان فرم کلی و عمومی مدل فعلی استفاده میکند. طراحان هیوندای همچنین طراحی نامتقارن درب عقبی سمت سرنشین را برای آسانتر شدن سوار و پیاده شدن افراد حفظ کردهاند.
جلوپنجرهای بزرگ باعث تسلط کامل به نمای جلو شده است. حدس میزنیم چراغهای جلوی خودرو نمونهی نهایی نباشند. جدیدترین مدلهای هیوندای نظیر آیونیک و البته تصاویر جاسوسی i30 CW اروپایی زوایای تیزتری دارند.
پوششهای هیوندای نمیتوانند فرم این هاچبک را در بخش عقبی پنهان کنند. شیشه عقب در مقایسه با مدل فعلی کوچکتر به نظر میرسد اما شاید پوششها بخشی از شیشه را دربر گرفته باشند. چراغهای عقب نیز طراحی افقیتری دارد. این مدل هنوز هم خروجیهای جفت اگزوز را در پشت داشته اما شاید آنها هم طراحی نهایی را به همراه نداشته باشند.
ولوستر جدید نیز به استفاده از پیشرانههای تنفس طبیعی و توربو ادامه خواهد داد. تصاویر جاسوسی سال گذشته نشان دادند که بخش N پرفورمنس هیوندای شاید در حال کار بر روی نسخهای پیشرانه وسط همانند RM16 N کانسپت است. گلگیرهای عقب پهنتر و ورودیهای هوای یکپارچه شاید هوای بیشتری را به پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی این خودرو برسانند.
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۴ بهمن ۱۳۹۵امیدوارم موفق باشی.
ولوستر طیف وسیعی از موتور های ضعیف تا فوق العاده قوی * نسبت به جثه ی ماشین * داشت.
از شانس ما بیخود ترین و ضعیف ترین موتورش وارد ایران شد.
sunmartin
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ولستر طراحی عجیبی داره و هر کسی نمیتونه باهاش کنار بیاد اگه انجین پر قدرتش بیا مسلما یکی از بهترین گزینه های خریده
حامد
۱۴ بهمن ۱۳۹۵خودرویی بدون فلسفه در طراحی و کاربری..
فرشاد سجادیان
۱۴ بهمن ۱۳۹۵طراحی خاص و متفاوتی داره، سنت شکنی سازندش رو تحسین میکنم اما یه هاچبک با طراحی عامیانه، تو بلند مدت حفظ جذابیتش بیشتره؛ به شخصه قرینه بودن در طراحی، برام مهمه.