یکی از خبرسازترین محصولات جدید هیوندای در سال پیش شاسیبلند بزرگ پالیسید بود. ظاهراً محصول جدید دیگری نیز در دست تولید است که نسل آتی الانترا محسوب میشود. برای اولین بار تصاویر جاسوسی این خودرو هنگام تست فنی در جادهها به ثبت رسیده است.
اگرچه برای اولین بار با این خودرو روبرو میشویم اما میتوانیم برخی پیشبینیها دربارهی این خودرو را انجام دهیم. نسل بعدی الانترا احتمالاً از ویژگیهای طراحی سوناتا ۲۰۲۰ معرفی شده در سال جاری سود خواهد برد و شاید هیوندای با این حربه بتواند پاسخی شایسته به انتقادات از طراحی کسل کنندهی نسل فعلی بدهد.
زیر کاپوت این خودرو تفاوتهای بنیادین با نسل فعلی الانترا نخواهد داشت. پیشرانهی ۴ سیلندر تنفس طبیعی همچنان در الانترای جدید موجود خواهد بود اما احتمالاً این پیشرانه جزو خانوادهی جدید اسمارت استریم خواهد بود. احتمالاً این قلب آهنین با یک گیربکس CVT و ۶ سرعته دستی ارائه شده در نسل فعلی همراه خواهد شد. انتظار میرود یک پیشرانهی توربو هم عرضه شود هرچند نمی دانیم آیا تریم اسپورت فعلی همچنان تولید خواهد شد یا نه. هیوندای شاید مدل N Line را بجای نسخهی اسپورت تولید کند زیرا اخیراً همین روش را برای دیگر محصولات خود بکار گرفته است. همچنین شایعاتی نیز دربارهی تولید الانترای الکتریکی به گوش رسیده هرچند در حد شایعه باقی مانده است.
اگرچه نسل جدید الانترا احتمالاً در بحث طراحی دنبالهروی سوناتا خواهد بود اما انتظار نداریم در کابین نیز همین روند ادامه یابد. اگرچه تصویری از کابین منتشر نشده اما هیوندای به احتمال زیاد طراحی مدرنی را برای رقابت با دیگران انتخاب خواهد کرد.
مشخص نیست که هیوندای الانترای جدید چه زمانی معرفی خواهد شد اما برخی گفتهاند این خودرو به عنوان مدل سال ۲۰۲۲ وارد بازارمی شود ولی احتمال عرضهی آن در سال آینده و به عنوان مدل سال ۲۰۲۱ نیز وجود دارد؛ اما نسخهی هاچبک الانترا GT روش متفاوتی را در پیش گرفته و نسل جدید این خودرو تا زمانی که i30 جدید در سال ۲۰۲۲ معرفی شود عرضه نخواهد شد.
سی بی آر
۲ مرداد ۱۳۹۸کاش گیربکسش cvt نباشه
چرا واقعا ؟ مکه گیربگس 6 سرعته اتومات قبلی چشه!
نوید جهرمی
۲ مرداد ۱۳۹۸چون این ماشین برای مصارف عادی و بهره وری اقتصادی برای خانواده هاست.
ولی برای بهتر شدن میشه منتظر سری ان بود.
Alireza
۲ مرداد ۱۳۹۸ببینیم میتونه به طراحی النترا هم مثه سوناتا گند بزنه یا نه من اگه جای مدیران هیوندابودم سر طراح شرکتو در ملا عام رنده میکردم بقیشونم میفرستادم خونه هاشون بادکنک بازی کنن
کورش
۲ مرداد ۱۳۹۸سوناتا ی جدید خیلی زشت شده به نظر من
Khosrow
۲ مرداد ۱۳۹۸هیدن بازی مال اینجور ماشین ها نیست / مال این شرکت ها هم نیست / وقتی هیدن بازی در میاری — وقتی که رو کردی باید فوق العاده جذاب باشی نه که با افت فقط سروصدا کنی ..
Omid622
۲ مرداد ۱۳۹۸در بحث طراحی خارجی بهترین محصول هیوندای
که فراتر از محصولات این برند بوده
اکسنت هستش
خیلی زیبا
رامتین
۲ مرداد ۱۳۹۸طراحی نسل فعلی النترا بشدت بد بود و جالبه خیلی از دوستان سایت میگفتند خوبه! هنوز 10 ماه از شروع نسل مذکور نگذشته که نسل بعدیش در سال 2020 قراره بیاد. در تاریخ باید ثبت شه که یک نسل از خودرویی، یک سال هم دوام نیاورد. این یعنی هیوندا بشدت در طراحی مشکل داره.
Mehdi
۳ مرداد ۱۳۹۸مدل های شرکت هیوندای حداکثر تا دوسال میتونن تو یه قیافه باشن، بعد دو سال حتما قیافشون کلا دگرگون میشه. خریدن هیوندای واسه خریدار یه ریسکه، چون تو مدت کوتاهی ماشینش از مد می افته. ولی برای مثال، یه بی ام و، همیشه یه بی ام وس. در ضمن، مثلا برای سوناتا، از سال ۲۰۱۱ تا الان، ببینین چند تا تغییر انجام شده. تامین قطعات این همه تیپ مختلف یه مدل چطوری امکان پذیره؟
راستی، هیوندای الانترا با اون چراغای مثلثیش که همین چند وقت پیش معرفی شد