به نظر میرسد تصاویر رسمی هیوندای i20 2020 در فضای مجازی منتشر شده و طراحی ظاهری رقیب فولکسواگن پولو و فورد فیستا را نشان میدهد.
نسل جدید هیوندای i20 که قرار است در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شود دگرگونی زیادی در طراحی خود را تجربه نموده و جزئیات برجستهتر و نمای جلو و عقب برجسته و متمایزی به دست آورده است.
بدنه این خودرو بهصورت دو رنگ در دسترس بوده و این ویژگی باعث میشود i20 جدید خودرویی برجستهتر نسبت به رقبا باشد.
ما هنوز اطلاعاتی درباره تغییرات فنی این خودرو نداریم اما انتظار داریم کابین بهروز خودرو به جدیدترین تکنولوژیها از جمله پشت آمپرهای دیجیتالی و صفحه لمسی بزرگتر مجهز شود.
پیشرانهها نیز شامل واحدهای کنونی همچون ۳ سیلندر ۱ لیتری توربو و ۴ سیلندر ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی خواهند بود اما انتظار میرود نسخهای الکتریکی شده برای کاهش آلایندگی و همخوانی با استانداردهای آلایندگی جدید تولید شود.
برای اولین بار در تاریخ i20، هیوندای ظاهراً نسخه پرفورمنس N از این خودرو را نیز تولید خواهد کرد. خودروی یاد شده احتمالاً از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با قدرت حدود ۲۰۰ اسب بخار استفاده خواهد کرد.
منتظر رونمایی رسمی این خودرو در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ باشید.
مجله پدال همچون همیشه با جدیدترین اخبار روز دنیا به ویژه پوشش اخبار نمایشگاه ژنو در خدمت شما عزیزان خواهد بود.
[دانلود ویدئو]
MAHDI
۲۹ بهمن ۱۳۹۸عادیه!!!
مسعود
۲۹ بهمن ۱۳۹۸غیر از رینگ های جذابش ، طراحی جدید و بدیعی نداره …
مهدی
۲۹ بهمن ۱۳۹۸چراغ عقبش زورچپون شده انگار
محمد
۲۹ بهمن ۱۳۹۸این چه طرحیه واسه چراغ هاى عقب آخه؟بخدا نسل قبلیش خیلى از این سر تر بود.هم نماى جلو هم نماى عقبش.هیونداى هم با این طراحى هاى دیدش(سوناتا و آزرا i20 )و آدمو یاد طراحى هاى جدید بى ام و میندازه.عالم و آدم میگن این با جلو پنجره گند زدى به کل طراحى ماشین اونوقت خودشون میگن تو بازار رقابتى این تغییر رویه ها لازم و واجبه…بله واجبه تغییر رویه ولى دیگه نباید گند بزنى به اصالت ماشین.
parvaz
۲۹ بهمن ۱۳۹۸هیوندای عالیه شکی نیست، ولی طراحی جلوش منو یاد آئودی میندازه !!!
بهراد
۲۹ بهمن ۱۳۹۸عقبش یه نگاه به لکسوس کردن
Farzad
۲۹ بهمن ۱۳۹۸نمای جلو عالی ، عقب فاجعه
Hossein gh
۲۹ بهمن ۱۳۹۸جلوش هم شبیه a کلاس جدیده هم مزدا 3 جدید.ولی خوب حرفه ای الگو میگیره دیگه
رامتین
۲۹ بهمن ۱۳۹۸زیاد جذاب نشده. پولو یا 208 خیلی زیباترند. کلا نمیدونم چرا حس میکنم هیوندا در طراحی انگار به بن بست خورده. از اون طرف کیا روند نرمالشو حفظ کرده. مثلا سورنتوی جدید را نمیشه گفت از نسل قبل بهتر شده و یا نمیشه گفت بدتر شده.
MjM
۲۹ بهمن ۱۳۹۸جلوپنجره ی بزرگ مسخره. ورودی های هوای مثلثی و عمودی و فرو رفته مزخرف ک تازه مد شده!. چراغ عقبهای بهم وصل شده زشت. چراغهای جلوی بیخود و نا هماهنگ وساده و… اینا از ویژگی های طراحی های جدید هیونداست!