نسل بعدی هیوندای النترا کامپکت سدان قرار است تا اواخر امسال ارائه شده و در سال ۲۰۱۶ در معرض فروش قرار گیرد. بر این اساس، هیوندای در مدل ۲۰۱۶ از النترا برخی تغییرات انجام داده تا با نسل کنونی یک وداع مناسب داشته باشد.
بزرگترین تغییر، اضافهشدن تریم النترا «ولیو ادیشن» است که در بین تریم پایه SE و تریم سطح بالاتر لیمیتد قرار میگیرد. با هزینهای برابر ۵۵۰ دلار بیشتر از مدل پایه SE با گیربکس اتوماتیک و پکیج «تجهیزات محبوب»، النترا ولیو ادیشن با قیمت ۲۰ هزار و ۵۲۵ دلار در اختیار شما خواهد بود که در آن تجهیزاتی مانند چرخهای آلومینیومی ۱۶ اینچی، یک سقف آفتابگیر، دکمه فشاری استارت و ورودی بدون کلید، گرمکن صندلیهای جلو و یک پوشش چرمی برای غربیلک فرمان و همینطور دکمههای شیفت اضافه میشود. مدل «ولیو ادیشن» تنها با موتور ۱/۸ لیتری چهار سیلندر و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته در دسترس قرار میگیرد و این در حالی است که در مدل SE میتوان با شروع قیمتی برابر ۱۸۰۷۵ دلار از یک گیربکس دستی ۶ دنده استفاده کرد.
هیوندای النترا اسپورت ۲۰۱۶ نیز برخی تغییرات در زمینه امکانات به خود دیده است. در این مدل، صندلیهای چرمی و سقف آفتابگیر دیگر به شکل استاندارد در دسترس نیستند و در ازای آن قیمت خودرو به اندازه ۱۳۵۰ دلار کاهش یافته است. قیمت هیوندای النترا اسپورت با گیربکس دستی ۲۱۰۷۵ دلار و با گیربکس اتوماتیک ۲۲۰۷۵ دلار اعلام شده است. تریم «اسپورت» اولین بار برای مدل ۲۰۱۴ معرفی شده و شامل یک موتور قویتر ۲ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۷۳ اسببخار میشود.
در نهایت، به هیوندای النترا لیمیتد میرسیم که قیمت اولیه ۲۲۵۲۵ دلار را حفظ کرده و در عین حال، صاحب دو ویژگی استاندارد جدید شده است: استارت فشاری و ورودی بدون کلید و همینطور سیستم کنترل هوای اتوماتیک. النترا لیمیتد به صورت استاندارد از موتور ۱/۸ لیتری چهار سیلندر و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته استفاده میکند و همینطور دارای برخی تریمهای متفاوت طراحی خارجی، صندلیهای چرمی، صندلی تنظیمشونده راننده و سیستم تلماتیک «بلو لینک» هیوندای میشود.
تمام این موارد، حاکی از ارزشمندتر شدن هیوندای النترا در مدل ۲۰۱۶ است؛ خودرویی که قرار است در ماه آینده روانه بازار شود. در همین حال، هیوندای النترای ۲۰۱۷ با یک طراحی کاملاً جدید احتمالاً تا اواخر سال جاری میلادی از راه خواهد رسید.
هوندا تویوتا سوبارو فولکس
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴اصلا از قیافش خوشم نمیاد. یه جوریه. بیشتر به درد خانمها میخوره. چجوری بگم اون تیپ شخصیتی باوقار و متانت نجیبانه رو نداره. البته قصد بی احترامی ندارم و یه نظر شخصیه.
رضا
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴استارت فشاری، ورود بدون کلید، کنترل هوای اتوماتیک و… که در مدل 2014 فول هم هست! مدل 2016 چهره اش اندکی تغییر یافته و اینی که در عکسها نشان داده شده مدل 2015 است!
احمد رضا
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴من تویوتا کرولا ترجیح میدم
احمد رضا
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴تکمه های کروز کنترل چرا انقدر زیاداند کسی می دونه مال چی اند؟
محید
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴من خودم یکیشا دارم و از مصرف و همه چیز اون راضی هستم
این ها دکمه فرمون 3 حالته و دکمه TRIP و دکمه صوتی و کروز کنترل و دکمه که می توان از روی فرمان پاسخ به تلفن همراه داد.
جی تی ار
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴فکر می کنم قیافش برای سال 2016 تغییر خوبی کرده است. چون چند وقت پیش که یه سری عکس جاسوسی از آن به عنوان مدل 2016 گرفته بودند, خیلی پیشرفت کرده بود…
احمد رضا
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴به نظر شما بین نسخه 2014و 2016چقدر تفاوت قیمت هست؟ایا این تفاوت منطقی هست؟ایا ارزش خرید رو داره؟
مجتبی(ساروی)
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴قدرتش خیلی مناسبه هر روز بهتر از دیروز به این میگن سلطه ی خیزشی بازار البته شرکتای دیگه بیکار ننشستن
احسان(احسان سابق)
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴من که تغییری ندیدم
Archi khan
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ازرش 120-110 میلیون پول بی زبون را داره ؟!
milad
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴النترا ماشین بادوامی هست..کم مصرف و کم اصطحلاکه خیلی فروش بالایی داشته و نسبت به سالی که وارد شده طراحی پیشرفته داشته.بنظر من عالیه ولی نه برای نصرف کننده ایرانی 110میلیون برای یه ماشین توی این کلاس خیلی زیاده البته تقصیر ماشینه نیست پول ما خیلی بی ارزشه.
ارش
۵ خرداد ۱۳۹۴بیشترین تقصیر گردن شرکتای خودرو داخلی هستش وقتی پژو35میلیون ال ممد42 سمند پیشرفته(دنا)50میلیون النترا باید دویست میلیون باشه نه 120تا
مایکل جکسون تریلر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴آقای ARCHI KHAN معلومه ارزش داره . منظورت از پول بی زبون چیه ؟ خب همه پولهای دنیا بی زبانن . پول که زبان دار نمیشه .
بلوندی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴امیدوارم طراحی هیوندا روی جلوپنجره شش ضلعی تثبیت بشه تا از طراحی ها بی ریشه دست برداره
Mamas
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴من سراتو سدان و ترجیح میدم به این
ahmad reza
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ای کاش یه کم زیبا تر بود .معلوم نیست هدفشون قابلیت های رانندگی بوده یا اپشن ؟کولا هم زیبا تر(نظر شخصی) و هم اسپورت تر هست .سراتو هم اپشن هاش بیشتر هست
احمد باقري
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ظاهر جالبی داره. برای کاربردهای روزمره ماشین خوبیه.
حامد
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴من حدود 1 ماه پیش با یه تاکسی النترا 2014 از سمنان به تهران سفر کردم. به نظر من صندلی عقب این ماشین راحتی خوبی که در حد ماشین 120 میلیونی باید داشته باشه رو نداشت. با اینکه قد اینجانب حدود 170 سانتیمتر است ولی احساس راحتی خوبی نداشتم..اگه بخوام مقایسه کنم نسبت به چند تا ماشین دیگه ای که سوار شدم فارغ از قیمت ماشین جیلی.مزدا 3 ماکسیما کمری وحتی پرشیا سواری صندلی عقبشون بهتر از النترا بودن.
امیر سابق
۱۲ تیر ۱۳۹۴من که بار اولمه میشونم النترا تاکسی تو ایران باشه.
اونی که شما سوارش شدی احتمالا النترا نبوده […]
درضمن شما که این ماشین رو با ماشین بی کیفیت مثل جیلی یا پرشیا مقایسه می کنی […]
من پرشیا هم دارم النترا هم دارم. راحتی این ماشین اصلا با کمری هم قابل مقایسه نیست. حالا شما اومدی اینجا میگی با پرشیا؟ (خخخ جک جالبی گفتی جناب حامد.)
mehrshad
۲۰ بهمن ۱۳۹۴اصن واقعا خیلی قشنگ توصیف کردی مسافرتتو… با این کـــــه قد اینـــــجانــــب 170 ســــانتی متر اســـــــــت!؟ پرشیا غیر سواری چی جوریه مثلن؟؟ موتور ، وانت، مینی ون، چی بوده؟
سعید
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴از نظر ظاهری سراتو بهتره
امیر سابق
۱۲ تیر ۱۳۹۴شاید از نمای جلو بله
ولی از پشت النترا خیلی بهتره
احمد
۱۲ تیر ۱۳۹۴من حدود شش ماهه مع مدل ۲۰۱۴ أین ماشین رادارم.وااااقعا خوب هست.نرم و إمکانات خوب.از خریدم راضیم ولی فکر کنم اگر کسی بنونه ژاپنی بخره بهتره.البته فک کنم.موفق باشید
پدرام
۱۲ تیر ۱۳۹۴خودمونى النترا مجهز به مسیر یأب هست
محمد
۷ مرداد ۱۳۹۴به نظر من طراحیش واقعا بی نظیره . امکانات یه ماشین ایده آل رو هم داره . بی نظیره . مدل 2016 تغییرات زیادی کرده اصلا این ماشین نیست . جلو پنجره سانتافه ای داره . پشت آمپرش مثل اپتیما ساده است . عکسش تو اینترنت هست . ازلحاظ شکل ظاهری و داخلی فوق العاده است . تابه حال ماشین به این خوشگلی ندیده بودم . این اقتصاد پویای کره است . احسنت به همت شون . فروش جهانی دارن . دمشون گرم . آفرین به غیرتشون . مسئولین مملکت ما یاد بگیرن . ما هنوز ماشینای دهه 1960 دنیا رو سواریم .عقب موندگی تا کی ؟
علیرضا
۲۲ مرداد ۱۳۹۴عالی. عالی.
علیرضا
۲۸ مرداد ۱۳۹۴البته دوستان این ماشین قیمتش در منطقه ازاد 50-60 م هست با گمرک و تعرفه ای که میخوره به این قیمت میرسه -امیدوارم روزی برسه که ما هم بتونیم با پولی که داریم ماشین خوب سوار بشیم -ولی متاسفانه بعضی افراد جیب پر کن تو جامعه ما هستند که تا هستند نمیشه
امیر
۳ مهر ۱۳۹۴من یک هیوندا النترا رو ابتدای سال 1394 ثبت نام کردم. قرار بود سه ماهه تحویلش بگیرم. الان اوایل مهر ماه هست و شش ماه از زمان ثبت نام گذشته. هنوز خودرویی تحویل بنده نشده. یکی دو ماهه دیگه هم مدل 2016 این خوردو میاد و کلی از ارزش خودروی من کم می شه. حتماً پولومو پس می گیرم . این واقعاً وضعیت تعاسف باریه در فروش خودرو.
حسن
۱۶ آذر ۱۳۹۴النترا زیباترین ماشینیه که تا بحال دیدم
علی
۳ دی ۱۳۹۴سلام دوستان.مدل 2014 سفارش امارات من خریدم فوق العاده و بی نظهره.از سفر داشتم.55 هزار کارکرد رفتم باهاش.قبلا کرولا داشتم.این بهتره
روژان
۴ دی ۱۳۹۴من واقعا دوستش دارم کلی تحقیق کردم بین این ماشین و سراتو و حتی مزدا .مزدا که تولید ایران شده و سراتو دو نوع شده یکی سایپا تولید میکنه و یکی تولید کره هست که بنظرم قیافشم یه جوریه و بنظرم نمیارزه همه فکر میکنن سایپا خریدی و کرولا که درسته تویوتاس و خیلی خوبه ولی خدایی زشته .باز النترا حداقل خوشگله باتوجه به اپشنهاش قیمت خیلی مناسبی داره حتما بزودی میخرمش
علاقمند
۱۹ بهمن ۱۳۹۴سلام و تشکر
من متن رو نخوندم ولی بر اساس مشخصات و تصاویر سایت ویکیپدیا، الانترا از سال 2016 وارد نسل ششم شده و کل ظاهر بیرونیش عوض شده و این عکسایی که شما گذاشتید مال نسل پنجمشه که همین الانم تو خیابونای خودمون موجوده !!!
https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Elantra
محمد
۱۹ بهمن ۱۳۹۴سلام دوستان. من شنیدم النترا 2016 فول که الان دارن تحویل میدهند کلی تغییر کرده و جلو پنجره ان جدیده و کاملا عوض شده و مثل الترا آونته شده ولی از درون خودرو بی خبرم ایا اونم تغییر کرده یا نه و ایا واقعا مدل جدیدش جلو پنجرش عوض شده یا خیر .ممنون میشم کسی که دیده و اطلاعات کاملی داره توضیح بده
محمد
۲۱ بهمن ۱۳۹۴سلام دوستان عزیز.من النترا 2016 ثبت نام کردم ولی دو ماهی مانده تا تحویل ان .ولی النتراهایی که الان دارن تحویل میدن نیوفیس هستند و خیلی ظاهرشون و زشت کردن مثلا رنگ مشکی آن را با قهوه ای ادغام کردن فقط ی بال رو صندوق عقب اضافه کردن و دور تا دور ماشین و سپر جلوی آن را رکاب کشی کردن انکار رفتی اسپرت سازی و دور تا دو ماشین و رکاب اضافه کردن و مدل 2015 آن خیلی زیباتر هست وقتی دیدید به حرفم میرسید و لی الان نظرم کاملا عوض شده سراتو را خیلی دوست دارم چون با ابهت ولی یکم از داخل کابینش نگرانم چون زیبایی داخل النترا خیلی بیشتر ولی اپشن های سراتو و موتور 2000 آن فکر کنم حرف اول و میزنه و تصمیم گرفتم درخواستم و تغییر بدم و همان سراتو 2016 وارداتی بگیرم . آیا تصمیم درستی گرفتم !! لطفا نظر بدهید.متشکرم
جواد
۲۶ بهمن ۱۳۹۴کیفیت سواری ژاپنی رو ب صدتا آشغال کره ای نمیدم ک فقط قیافه داره