جنسیس در نمایشگاه لسآنجلس اقدام به نمایش نسخه فیس لیفت شده سدان لوکس و پرچمدار خود یعنی G90 کرد. پیشرانههای این خودرو تغییری نکرده و بنابراین همان نمونههای ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربوی ۳۶۵ اسبی و ۸ سیلندر ۵ لیتری ۴۲۰ اسبی در دل خودرو میتپند اما ظاهر و کابین G90 تغییرات قابلتوجهی داشته است. قیمت این خودرو فعلاً مشخص نشده اما احتمالاً در همان محدوده ۷۰ هزار دلاری نسخه قبل از فیس لیفت خواهد بود.
از آنجایی که G90 جایگزین ارزانتر خودروهای دیگری همچون آئودی A8، بامو سری ۷ و مرسدس بنز S کلاس است ما میخواهیم یک لیست خرید کارکرده و هوشمند برای افرادی تدارک ببینیم که چنین محصولات سطح بالایی را خریداری کنند. در این نوشتار ۷ سدان لوکس و کارکرده ارزانتر از جنسیس G90 صفرکیلومتر را خدمت شما عزیزان معرفی میکنیم.
کادیلاک CT6 مدلهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹
کادیلاک با سدان دیفرانسیل عقب CT6 در سال ۲۰۱۶ دوباره وارد کلاس سدان های لوکس و بزرگ شد. اگرچه این خودرو تنها چند سال کوتاه در بازار حضور داشت اما خبرها دربارهی جایگزین احتمالی آن منتشر شده و نمونههای کارکرده آن نیز قیمت مناسبی دارند. چندین نمونهی کارکردهی مجهز به پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۳۳۵ اسبی یا ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۶۵ اسب بخاری با قیمت ۲۵ هزار دلاری در بازار موجود است. حتی مدل ۶ سیلندر توئین توربوی ۴۰۴ اسبی را میتوان با قیمت کمتر از ۳۰ هزار دلار هم پیدا کرد.
لینکلن کانتیننتال مدلهای ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹
لینکلن هم مثل کادیلاک با سدان فول سایز کانتیننتال به بازار بازگشت. البته آینده این خودرو نیز در هالهای از ابهام قرار دارد. لینکان پیش از ورود رسمی این خودرو به خط تولید چند دستگاه از مدلهای مجهز به دربهای عقب خاص را تولید کرد. نمونههای مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری ۳۰۵ اسبی کانتیننتال را هماکنون میتوان با قیمت زیر ۲۰ هزار دلار پیدا کرد درحالیکه مدلهای دارای پیشرانه ۲.۷ لیتری توئین توربو حدود ۶ هزار دلار گرانتر هستند. اگر خواهان مدل قویتر ۶ سیلندر ۳ لیتری ۴۰۰ اسبی باشید باید حدود ۳۰ هزار دلار کنار بگذارید.
کیا K900 مدلهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷
از میان خودروهای موردبحث کیا K900 شاید بهترین ارزش را داشته باشد. شما میتوانید مدل مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری ۳۱۱ اسبی را تنها با قیمت ۱۳ هزار دلار بخرید و اگر به دنبال مدل قویتر ۸ سیلندر ۵ لیتری ۴۲۰ اسب بخاری باشید تنها چند صد دلار بیشتر پرداخت خواهید کرد که K900 را به یکی از بهترین خودروهای کارکرده ارزانقیمت دنیا تبدیل میکند. حتی نمونههای تائید شده این خودرو که با گارانتی ۱۰ ساله عرضه میشوند قیمت حدود ۲۰ هزار دلاری دارند.
هیوندای اکوئوس مدلهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶
پیش از تولد برند جنسیس، هیوندای سدانی اجرایی با نام اکوئوس را تولید کرد. این خودرو در ابتدا تنها با پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۶ لیتری ۳۸۵ اسبی عرضه میشد اما بعدها پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری ۴۲۹ اسب بخاری نیز برای آن ارائه گردید. مدلهای کارکرده این خودرو قیمت پایه زیر ۱۰ هزار دلار داشته و حتی نمونههای کم کارکرد آن را میتوان با قیمت زیر ۳۵ هزار دلار پیدا کرد. این خودرو طراحی خیلی جذابی ندارد اما حتی با استانداردهای سال ۲۰۱۹ نیز محصولی لوکس به شمار میرود.
لکسس LS 460 مدلهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷
این سدان یکی از ارزانترین و قابلاعتمادترین جایگزینهای سدان های لوکس آلمانی محسوب میشود. نسل پیشین این خودرو هماکنون قیمت مناسبی داشته و مدلهای کارکرده آن حتی با بهای زیر ۱۰ هزار دلار نیز در دسترس هستند. لکسس به خاطر قابلیت اطمینان بسیار بالا شناخته میشود و پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۶ لیتری ۳۸۰ اسبی آن حتی با وجود کارکرد بالا نیز مثل ساعت کار خواهد کرد.
بامو آلپینا B7 مدلهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴
در ابتدا گفتیم که کاری با سدان های لوکس آلمانی نخواهیم داشت اما آلپینا B7 یک خودروی مرسوم و سنتی نیست. این خودرو نسبت به سری ۷ استاندارد ظاهری متمایز، کابینی سفارشی و رینگهایی فوقالعاده دارد. نمونههای کارکرده این خودرو که مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو با قدرت بین ۵۰۰ تا ۵۴۰ اسب بخار هستند را میتوان با قیمت زیر ۴۵ هزار دلار پیدا کرد. این خودرو از نظر هزینههای نگهداری رتبه خوبی کسب نمیکند اما هرچه باشد یک آلپیناست.
فولکسواگن فیتون مدلهای ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶
اگر به دنبال خرید جنسیس G90 هستید احتمالاً خواهان متمایزترین خودرو در میان همسایهها میباشید؛ اما شما خودرویی خاصتر از فولکسواگن فیتون پیدا نخواهید کرد. این خودرو که فقط دو سال در آمریکا عرضه شد یک پروژه ناکام برای فولکسواگن محسوب میشد. فیتون مهندسی خوبی داشته و در واقع بخش اعظم قطعات آن با بنتلی کانتیننتال مشترک بود. دو پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۲ لیتری ۳۳۵ اسبی و ۱۲ سیلندر ۶ لیتری ۴۴۴ اسب بخاری برای فیتون آمریکا در نظر گرفته شده بود. همانند آلپینا، فیتون هم نیازمند توجه زیادی بوده اما آن را میتوان یکی از جالبترین خودروهای تاریخ دانست.
ببخشید دوستان یه سوال دارم که ربطی به تاپیک فوق نداره. شما با۴۰۰ میلیون هوندا اکورد۲۰۱۳ کارکرده رو انتخواب میکنید یا مزدا۳ صفر کیلومتر.خیلی گیرم خواهشا راهنمایی کنید.میخوام ماشین رو برای بیشتر از۱۰سال استفاده کنم. مزدا۳صفر??? لایک هوندا اکورد ???۲۰۱۳دیسلایک ممنونم????
الان واسه قطعات آکورد این قدر شرکت وارد کننده هست که از دبی و ترکیه لوازم هرچی بخواین وارد میکنن دو سوته دستتون میرسه. من آکورد مدل ۱۹۹۱ داشتم خدای ماشین بود.
آکوردو بخری صاحب اولو آخرش خودتی.ماشین خوبیه اما خدمات صفر.اصلا تو بورس نیست.مزدا سالیان سال تولید میشه من از نسل اولش داشتم حداقل جز نمایندگی کلی تعمیرکار داره.اما قطعات آکوردو اونمبا قیمت فضایی از کجا میشه گیر آورد! تو بازار ایران اگر سدان مید سایز با این قیمت میخوای کمری اپتیما سوناتا تو اولویتن .بعد ۱۰ سال کار میخوای صد در صد مزدا که صفر کیلومتره بهتره
این سوال دیگه خیلی تکراری و کلیشه ای شده دوست عزیز.چون فک کنم کسی که تو زندگیش فقط یبارم خرید و فروش ماشینکرده باشه میدونه تو ایران ۴۰۰ میلیون مزدا ۳ صفر منظور همون مزدا ۳ نسل دومه.
یاااااااا خود خداااا،قیمتا رووووو،K900 همش ۱۳۰۰۰ تا؟؟؟LS و سنتنیال زیر ۱۰۰۰۰تا؟؟؟اصن همشون عجیب ارزونن حتی اون آلپینا!!! اینجاس که باید بگم خدایا هدفت از خلقت ما ایرانیا چی بوده؟؟ها یادم نبود ما موشک داریم در عوضش،اقتدارم داریم(:
حالا هی بگید حالا بیشتر حرص بخورید بیافتید وبال خونوادتون ی بارم گفتم همین دودیقرو اضافه کار بگیرید سیگار بکشید دود کنید هوا فایدش بیشتره ن جرات اعتراض داریم ن عرضه تغییر فقط چرت و پرتای دیگری و گاها خودومو کپی پیست میکنیم زیر هر پست مربوطو نا مربوط و حرص میخوریم(بولله نمیخام مسخره کنم عاقل اندرسفیه باشم از دید خودم میگم ی دید جدید هم داشته باشید ک با این کامنتا هیچی نمیشه فقط حرصی تر میشیم) انتظار دیگه ای هم نمی داشت جمعیت جوون ما ک باید سر مسائل کلان سرش درد بگیره مسالش شده اینترنتش ک قطع نشه ک لذایذش قطع نشه از همچین ادمی ک چنین عاداتی (xxx)داره میشه انتظار کار مردونه داشت؟؟؟؟ ی اعتراض خودمم نامربوط ک سر ی سری اتفاقات دور و بر دیونم کرده: حاضرم شرط ببندم جز عده ای معدود شکایتشون ازین نیست ک چرا وضع خرابه و دزدی هست شکایتشون اینه ک چرا ما نخوریم ندزدیم؟ پیشنهاد بشه ب خیلیامون ردش نمیکنیم منصب دزدیو اینارو ینی دستاورد ما ی مشت باروت بالقوس ک با ی جرقه کوچک تبدیل ب زنجانی ها و دزدای دیگ میشه هفتاد میلیون ادم ک هدفشون دزد شدنه عه سرتونو درد اوردم ببخشید داشتم میترکیدم
داداش دست خودمون نیس،من یکی وقتی به یه همچین مطلبایی برمیخورم آب روغن قاطی میکنم و به مرز واشر زدن میرسم و دیگه میپکونم،هر چند میدونم کار از کامنت و اینجور چیزا گذشته ولی حس میکنم تا نریزم بیرون نمیشه،در ضمن سیگاری نیسم که با سیگار بتونم حلش کنم?
به قول عالیسیه هنشو بده.خدا 10 چوب بدی ls سوار بشی.نا امید نباشیم اتحاد و تیک تاک پایلن تاریکی….تیک تاک تیک تاک تیک تاک پایان سیاهی و ظهور روشنایی نزدیک است.اتحاد اتحاد اتحاذ
مسئله امنیت کنارکه بازدمشون گرم / تو هر کوچه و خیابون خلافکار داریم / مثل مور و ملخ همه جا هستن / خیلی خیلی سخته جمع کردن این داستان / فقط باید قوانین رو- وحشتناک کنن که ترس ورشون داره / زندان برای خیلیاشون خوشاینده / ما جماعت به هیچ چی راضی نیستیم / هرکی هم داره سهم مارو خورده / اکثریت بیماریم / روشن فکرا؟ ..
گول قیمتهای کم این ماشینارو نخورید خرید ماشین یه بحثه از پس تعمیر و نگهداری و خرجش براومدن یه بحثه دیگس دوستی دارم تو برلین ساکنه آئودی آ۶ کارکرده خریده بود امسال برای پاس کردن معاینه فنی مجبور شد ۵۰۰۰ یورو خرج کنه
اگر خرج یکبار باشه حرف شما درسته ولی به نظر من کسی که ماشین های آلمانی یا برندی مثل کادیلاک رو دست دو میخره نباید فکر کنه که داره سود میکنه ( فروشنده هم خیرات نداره که ماشین لوکس رو به این قیمت بفروشه) بلکه باید حداقل به اندازه خود ماشین پول رو برای تعمیرات ماشین در 3 تا 5 سال نظر بگیره (مثلا برای کادیلاک 25 هزار دلار) بعد اگر زمان فروش رسید و چیزی از اون پول مونده بود شاید بتونه بگه سود کردم ولی در اون زمان هم دیگه ماشین برای فروش ارزشی نداره و به همین دلیل هست که در کشورهای پیشرفته لیزینگ خودروهای لوکس مثل ب ام و بسیار افزایش پیدا کرده (نسبت به فروش) چون شما عملا افت قیمت ماشین رو میپردازید و همیشه ماشین صفر سوار میشید
دقیقا درسته .عمدتا خرید ماشین لوکس دست دوم بعد از گذشت ۴-۵ سال خودکشیه.نه تو ایران که و تمام دنیا.معدود خودروهای لوکسی هستن مثل بنز و لکسوس که به خاطر هزینه کم و دیر به خرج افتادن ارزش خرید دارن والا کلا دردسره ماشین لوکس دست دوم.
بهترین گزینه دست دوم واسه خرید ماشینهای ژاپنی بویژه تویوتا و لکسس هستن و در ردیف بعدی ماشینهای امریکائی هم خریدهای خوبی هستن . ماشینهای دست دوم المانی اصلن ارزش خرید ندارن و هدر دادن پول هستش.
والا ما ماشین ده سالکارکرد آلمانی داریم و ارزونترین بنزین هم میزنیم خدا رو شکر مشکلی نداریم. تو آلمان ژاپنی کم پیدا میشه و بازار فروش دست دومش هم قابل مقایسه با خود آلمانیا نیست. تو شرایط یکسان مزدا ۳ و کرولا تو آلمان از گلف هم گرونتر هستن و هم پر خرج تر، مخصوصا در صورت نیاز به تعمیر خرابی یا تصادفات
MOHAMAD.n.r
۱۱ آذر ۱۳۹۸ببخشید دوستان یه سوال دارم که ربطی به تاپیک فوق نداره.
شما با۴۰۰ میلیون هوندا اکورد۲۰۱۳ کارکرده رو انتخواب میکنید یا مزدا۳ صفر کیلومتر.خیلی گیرم خواهشا راهنمایی کنید.میخوام ماشین رو برای بیشتر از۱۰سال استفاده کنم.
مزدا۳صفر??? لایک
هوندا اکورد ???۲۰۱۳دیسلایک
ممنونم????
مهدی
۱۱ آذر ۱۳۹۸خرید ماشین ژاپنی اونم هندا کارکرده با این اوضاع قطعات و تعمیرات ریسک بالایی داره مخصوصا بد بخر هم هست مزدا ۳ صفر بهتره البته اگر یافت بشه
power active
۱۱ آذر ۱۳۹۸الان واسه قطعات آکورد این قدر شرکت وارد کننده هست که از دبی و ترکیه لوازم هرچی بخواین وارد میکنن دو سوته دستتون میرسه. من آکورد مدل ۱۹۹۱ داشتم خدای ماشین بود.
Saeed
۱۱ آذر ۱۳۹۸آکوردو بخری صاحب اولو آخرش خودتی.ماشین خوبیه اما خدمات صفر.اصلا تو بورس نیست.مزدا سالیان سال تولید میشه من از نسل اولش داشتم حداقل جز نمایندگی کلی تعمیرکار داره.اما قطعات آکوردو اونمبا قیمت فضایی از کجا میشه گیر آورد! تو بازار ایران اگر سدان مید سایز با این قیمت میخوای کمری اپتیما سوناتا تو اولویتن .بعد ۱۰ سال کار میخوای صد در صد مزدا که صفر کیلومتره بهتره
فرامرز
۱۲ آذر ۱۳۹۸منظور از مزدا ۳ صفر مزدا ۳ مدل ۲۰۰۹ که هنوز بعد از چند نسل تو ایران به عنوان نیو مونتاژ میشه؟
Saeed
۱۲ آذر ۱۳۹۸این سوال دیگه خیلی تکراری و کلیشه ای شده دوست عزیز.چون فک کنم کسی که تو زندگیش فقط یبارم خرید و فروش ماشینکرده باشه میدونه تو ایران ۴۰۰ میلیون مزدا ۳ صفر منظور همون مزدا ۳ نسل دومه.
MOHAMAD.n.r
۱۲ آذر ۱۳۹۸با تشکر از راهنمایی های تمام عزیزان?????از همتون خیلی خیلی خیلی ممنونم??✋✋
آرین
۱۱ آذر ۱۳۹۸نظر بنده رو میخوای آکورد ?
Abbas.Lambo
۱۱ آذر ۱۳۹۸یاااااااا خود خداااا،قیمتا رووووو،K900 همش ۱۳۰۰۰ تا؟؟؟LS و سنتنیال زیر ۱۰۰۰۰تا؟؟؟اصن همشون عجیب ارزونن حتی اون آلپینا!!!
اینجاس که باید بگم خدایا هدفت از خلقت ما ایرانیا چی بوده؟؟ها یادم نبود ما موشک داریم در عوضش،اقتدارم داریم(:
" Swedish Arrogant Tiger"
۱۱ آذر ۱۳۹۸امنیت رو یادت رفت.
Car lover
۱۱ آذر ۱۳۹۸حالا هی بگید حالا بیشتر حرص بخورید بیافتید وبال خونوادتون
ی بارم گفتم همین دودیقرو اضافه کار بگیرید سیگار بکشید دود کنید هوا فایدش بیشتره
ن جرات اعتراض داریم ن عرضه تغییر فقط چرت و پرتای دیگری و گاها خودومو کپی پیست میکنیم زیر هر پست مربوطو نا مربوط و حرص میخوریم(بولله نمیخام مسخره کنم عاقل اندرسفیه باشم از دید خودم میگم ی دید جدید هم داشته باشید ک با این کامنتا هیچی نمیشه فقط حرصی تر میشیم)
انتظار دیگه ای هم نمی داشت جمعیت جوون ما ک باید سر مسائل کلان سرش درد بگیره مسالش شده اینترنتش ک قطع نشه ک لذایذش قطع نشه از همچین ادمی ک چنین عاداتی (xxx)داره میشه انتظار کار مردونه داشت؟؟؟؟
ی اعتراض خودمم نامربوط ک سر ی سری اتفاقات دور و بر دیونم کرده:
حاضرم شرط ببندم جز عده ای معدود شکایتشون ازین نیست ک چرا وضع خرابه و دزدی هست شکایتشون اینه ک چرا ما نخوریم ندزدیم؟ پیشنهاد بشه ب خیلیامون ردش نمیکنیم منصب دزدیو اینارو
ینی دستاورد ما ی مشت باروت بالقوس ک با ی جرقه کوچک تبدیل ب زنجانی ها و دزدای دیگ میشه هفتاد میلیون ادم ک هدفشون دزد شدنه
عه سرتونو درد اوردم ببخشید داشتم میترکیدم
Abbas.Lambo
۱۱ آذر ۱۳۹۸داداش دست خودمون نیس،من یکی وقتی به یه همچین مطلبایی برمیخورم آب روغن قاطی میکنم و به مرز واشر زدن میرسم و دیگه میپکونم،هر چند میدونم کار از کامنت و اینجور چیزا گذشته ولی حس میکنم تا نریزم بیرون نمیشه،در ضمن سیگاری نیسم که با سیگار بتونم حلش کنم?
Car lover
۱۲ آذر ۱۳۹۸Pepsi
یانکی
۱۱ آذر ۱۳۹۸به قول عالیسیه هنشو بده.خدا 10 چوب بدی ls سوار بشی.نا امید نباشیم اتحاد و تیک تاک پایلن تاریکی….تیک تاک تیک تاک تیک تاک پایان سیاهی و ظهور روشنایی نزدیک است.اتحاد اتحاد اتحاذ
Amir
۱۱ آذر ۱۳۹۸یانکی جان سنبه ی تاریکی خیلی پر زوره،بی دفاعیم ما :))
ساسان
۱۱ آذر ۱۳۹۸از دوران نوجوانی عاشق کادیلاک بودم. و تنها خودرویی که منو وسوسه کرد تا به جنسیس کمتر فکر کنم تو اینلیست کادیلاک بود..کادیلاکو خاطرات شیرین فیلم جزیره و سوپراسپرت Cadillac Cienانتهایی فیلم که تا چندسال بعدش فک میکردم اون ماشین لامبورگینی بودبخاطر درهای قیچی مانند طراحی بسیار رادیکالی وتیزش! الان که حرفش شد هوس کردم اون فیلمو دوباره ببینم!
http://www.gtopcars.com/wp-content/uploads/2016/12/Cadillac-Supercar-Cien.jpg
https://cdn.motor1.com/images/mgl/EZezv/s3/2002-cadillac-cien.jpg
https://cdn.motor1.com/images/mgl/RAB7m/s3/2002-cadillac-cien.jpg
FLANKER
۱۱ آذر ۱۳۹۸یکی از دوستامو خفت کرده بودن رفته بود شکایت کنه بهش گفته بودن برو خدارو شکر کن پسر جون خودتو نبردن .امنیییت به معنای واقعی.
Khosrow
۱۱ آذر ۱۳۹۸مسئله امنیت کنارکه بازدمشون گرم / تو هر کوچه و خیابون خلافکار داریم / مثل مور و ملخ همه جا هستن / خیلی خیلی سخته جمع کردن این داستان / فقط باید قوانین رو- وحشتناک کنن که ترس ورشون داره / زندان برای خیلیاشون خوشاینده / ما جماعت به هیچ چی راضی نیستیم / هرکی هم داره سهم مارو خورده / اکثریت بیماریم / روشن فکرا؟ ..
Just bentley continental
۱۱ آذر ۱۳۹۸فیتون خیلی دوس داشتم چرا نسل جدیدش تولید نشد حیف.
البته اونجوری فولکس به بازار ائودی a8 خودش لطمه وارد می کرد.
محسن
۱۱ آذر ۱۳۹۸گول قیمتهای کم این ماشینارو نخورید خرید ماشین یه بحثه از پس تعمیر و نگهداری و خرجش براومدن یه بحثه دیگس دوستی دارم تو برلین ساکنه آئودی آ۶ کارکرده خریده بود امسال برای پاس کردن معاینه فنی مجبور شد ۵۰۰۰ یورو خرج کنه
Abbas.Lambo
۱۱ آذر ۱۳۹۸داداش بذار اون ال اس رو زیر ۱۰هزارتا بخرم اصن ۲۰ هزارتا واسه معاینه فنی بقیه چیزاش بدم،حلالش
SS
۱۱ آذر ۱۳۹۸اگر خرج یکبار باشه حرف شما درسته
ولی به نظر من کسی که ماشین های آلمانی یا برندی مثل کادیلاک رو دست دو میخره نباید فکر کنه که داره سود میکنه ( فروشنده هم خیرات نداره که ماشین لوکس رو به این قیمت بفروشه) بلکه باید حداقل به اندازه خود ماشین پول رو برای تعمیرات ماشین در 3 تا 5 سال نظر بگیره (مثلا برای کادیلاک 25 هزار دلار)
بعد اگر زمان فروش رسید و چیزی از اون پول مونده بود شاید بتونه بگه سود کردم ولی در اون زمان هم دیگه ماشین برای فروش ارزشی نداره و به همین دلیل هست که در کشورهای پیشرفته لیزینگ خودروهای لوکس مثل ب ام و بسیار افزایش پیدا کرده (نسبت به فروش) چون شما عملا افت قیمت ماشین رو میپردازید و همیشه ماشین صفر سوار میشید
Saeed
۱۱ آذر ۱۳۹۸دقیقا درسته .عمدتا خرید ماشین لوکس دست دوم بعد از گذشت ۴-۵ سال خودکشیه.نه تو ایران که و تمام دنیا.معدود خودروهای لوکسی هستن مثل بنز و لکسوس که به خاطر هزینه کم و دیر به خرج افتادن ارزش خرید دارن والا کلا دردسره ماشین لوکس دست دوم.
Khosrow
۱۱ آذر ۱۳۹۸کادیلاک / خیلی دوست دارم یه روز کادیلاک داشته باشم / تنها امریکایی که فوق العاده ست ..
حسین
۱۱ آذر ۱۳۹۸فیتون از همش خاص تره هر چند به نظرم LS منطقی ترین گزینه و آلپینا ارزشمندترین گزینه تو لیسته. من خودم باشم فیتون 12 سیلندر انتخاب می کنم.
امیر
۱۱ آذر ۱۳۹۸الپینا و کادیلاک جذاب ترین گزینه ها هستن
power active
۱۱ آذر ۱۳۹۸کادیلاک. لینکلن ???
Abbas.Lambo
۱۱ آذر ۱۳۹۸فک کنم پدال منو گذاشته تو بلک لیست،کامنتام همه میرن تو در انتظار تایید!!!چرا پدال؟؟?
Saman
۱۱ آذر ۱۳۹۸بهترین گزینه دست دوم واسه خرید ماشینهای ژاپنی بویژه تویوتا و لکسس هستن و در ردیف بعدی ماشینهای امریکائی هم خریدهای خوبی هستن . ماشینهای دست دوم المانی اصلن ارزش خرید ندارن و هدر دادن پول هستش.
فرامرز
۱۲ آذر ۱۳۹۸والا ما ماشین ده سالکارکرد آلمانی داریم و ارزونترین بنزین هم میزنیم خدا رو شکر مشکلی نداریم. تو آلمان ژاپنی کم پیدا میشه و بازار فروش دست دومش هم قابل مقایسه با خود آلمانیا نیست. تو شرایط یکسان مزدا ۳ و کرولا تو آلمان از گلف هم گرونتر هستن و هم پر خرج تر، مخصوصا در صورت نیاز به تعمیر خرابی یا تصادفات
پیام
۱۲ آذر ۱۳۹۸هیچ کدومشون با جنسیس قابل قیاس نیستن.