فیسلیفت هیوندای آزرا برای سال ۲۰۱۵ شامل تغییراتی جزئی در طراحی ظاهری و چند ارتقای داخلی میشود. نسل پنجم آزرا از سال ۲۰۱۱ وارد بازار شده و خودروی نسبتاً جوانی میباشد. این خودرو همچنان از زبان طراحی جدید هیوندای که در سوناتا و جنسیس جدید شاهدیم، فاصله دارد. در عوض شاید همین طراحی جسورانهتر آن، باعث تمایز و اقبال آن باشد.
سپر جدید جلو با هواکش عریضتر در پایین که چراغهای LED مه شکن را نیز دربر گرفته اولین تغییری است که جلب توجه میکند. با دقت بیشتر، مشاهده میکنید که میلههای افقی جلوپنجره هم فرم سهبعدی همانند نیزه پیدا کردهاند. تغییرات در پشت خودرو هم با تغییر کامل سپر مخصوصاً در قسمت زیرین آن و تغییر فرم خروجیهای اگزوز قابل مشاهده است. چرخهای آلیاژی خودرو هم از طراحی جدیدی سود میبرند. تقریباً در درون کابین، تغییری قابل تشخیص نیست. اما یک رکاب پادری با نور داخلی، سیستم سرگرمی بروز شده با صفحه نمایشگر لمسی ۸ اینچی با قابلیتهایی نظیر پاندورا و جستجوگر گوگل از تغییرات انجام شده میباشند. این خودرو میزبان تجهیزات استاندارد مناسبی از قبیل روکش چرمی، تهویه مطبوع اتوماتیک دو ناحیه ای، صندلیهای جلو و عقب گرم شونده و نسل جدید سیستم ارتباطی Blue Link میباشد. در بخش فنآوریهای پیشرفته هم یک سیستم تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک متقابل، چراغ نوربالای خودکار، هشدار خطر برخورد و تصادف و هشدار خروج از خط جاده برای آزرا در نظر گرفته شدهاند.۶۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
علي
۲۵ آذر ۱۳۹۳به غیر از سر دندش و ی مقداری طراحی داشبورد داخلیش تغریبا در موارد دیگر ماشین قابل تحسین و راضی کننده ای هستش.
AliZeus
۲۵ آذر ۱۳۹۳زیبا…پر قدرت…با امکانات خیلی خوب …قیمت نسبتا خوب…
احمد
۲۵ آذر ۱۳۹۳در برابر رقباش چه از نظر قدرت و چه از نظر قیمت حرفی وتسه گفتن نداره
AliZeus
۲۵ آذر ۱۳۹۳دوتا مثال بزن!؟!
خاوری
۲۶ آذر ۱۳۹۳تویوتا آوالون… کیا کادنزا… کریسلر 300 و …
AliZeus
۲۶ آذر ۱۳۹۳کادنزا: از لحاظ قدرت موتور و قیمت مساوین..امکاناتش کمتره و کیفیت ساخت داخلی پایین تر از آزرا…
آوالون: هر چند تویوتاست ولی، قدرت موتور کمتر (248)..گرانتر…امکانات هم به نسبت کمتر…
احمد
۲۶ آذر ۱۳۹۳من میخواستم مثال بزنم خود جناب خاوری عزیز زحمت کشیدند
ازرا توی بازار های بین المللی عملا یک خودروی شکست خوردست
احمد
۲۶ آذر ۱۳۹۳دوست عزیز همه چیز اعداد و ارقام روی کاغذ نیست
در عمل چه از نظر قدرت و شتاب کادنزا و اوالون ازرا رو قورت میدن
AliZeus
۲۶ آذر ۱۳۹۳باشه دوست عزیز!
رو کاغذ مهم نیست…روی هوا مهمه!!
آرش
۲۶ آذر ۱۳۹۳شما یا سوار ازرا نشدی یا احتمالا نمیدونی قدرت یعنی چی.با وجود اینکه طرفدار 2 آتیشه هیوندای هستم آزرا اصلا ماشین قلدری نیست.
رسول
۲۷ آذر ۱۳۹۳صحیح.ولی هرچی باشه با خودروهای ژاپنی نمیشه مقایسه کرد
behdad
۲۵ آذر ۱۳۹۳خوبه
بدک نیست
مجتبی(ساروی)
۲۵ آذر ۱۳۹۳تو کشور ما مزدا که دیگه نمیاد تویوتا که حدمات پس از فروشش به اندازه ی هیوندا زیاد نیست تازه اگرم باشه تو شهرستانا خیلی کمه واسه ی شهرستانیا به دلیل نمایندگی های فراوان بهترین گزینه هیونداست
4MATIC
۲۵ آذر ۱۳۹۳نظر سنجی
کیا کادنزا=دیس لایک
هیوندای ازرا گرنجور=لایک
4MATIC
۲۵ آذر ۱۳۹۳گرنجور واقعا از نظر امکانات وظاهر وقدرت موتور عالیه البته بین کادنزا ولکسوسES250
هرچند که از لکسوس کم می اره ولی قیمتش از لکسوس کمتره
amir
۲۵ آذر ۱۳۹۳اصلا با لکسوس قابل قیاس نیست!ES فقط با جنسیس مقایسه میشه وبس.خودروهایی مثل آزرا و کادنزا و …تعریف خودروهای لوکسی مثل بنز ای کلاس یا ائودی A6یا حتی لکسوس ای اس را ندارن.در واقع اونها یک کلاس پایینتر هستند.
سپهر
۲۵ آذر ۱۳۹۳ماشین واقعا عالییه باور کنین من تاحالا باهاش رانندگی نکردم ولی از چند نفر خوبیشو شنیدم به خصوص در مورد شتاب و موتورش مهمترین عیبش اینه که فرمونش بعد از یه سال پوست پوست میشه که اونم قابل ترمیمه.
محمد ب
۲۵ آذر ۱۳۹۳تو خودرو بانک تست شد
hamid reza
۲۵ آذر ۱۳۹۳باسلام خدمت همه ی دوستان عزیز من همین امروز با این سایت آشنا شدم از کامپیوتر چیز زیادی بلد نیستم میشه لطف کنین بگید چه طوری میتونم عکسی رو به عنوان آواتور تنظیم کنم خیلی ممنون از شما.
محمدرضا ♥BMW♥
۲۵ آذر ۱۳۹۳فهمیدی به منم بگو لطفا :)
مک میسل
۲۶ آذر ۱۳۹۳برید عضو شید تو سایت بعدا روی صفحه اسم بالاتون کلیک کنید بعدا برید تو حالت نمایه و بعدش یه عکس برای خودتون انتخاب کنید و انوقت اواتار دارید و فقط باید از طریق ورود به ضفحه کاربری میتونید اواتار بارگذاری کنید.
امیر محمد
۲۸ آذر ۱۳۹۳ممنون
محمدرضا ♥BMW♥
۲۵ آذر ۱۳۹۳توی ماشین های هیوندای گرنجور رو از همه بیشتر قبول دارم :)
HaMiDrEzA
۲۵ آذر ۱۳۹۳واقعا پیشرفت هیوندای و کیا قابل تحسین هست. توی همین سایت هم میبینید که دوستان دارن با بی ام و و لکسوس هیوندای رو مقایسه میکنن. این برای هیوندای یه برد هست.
ای ماشین هم خوشبختانه تغییر قابل توجهی نداشته از نظر ظاهری. سوناتای نسل جدید هم به نظر من طراحیه پخته تری نسبت به نسل قبل داشت. شاید هیوندای هم داره توی راهی قدم میذاره که بتونه برای خودش اصالت ایجاد کنه و مدام طراحیه ماشیناش رو عوض نکنه.
ولی خب هنوز هم نمیشه منکر فاصله هیوندای و کیا با برندهایی نظیر لکسوس و مرسدس بنز و بی ام و . … شد.
احمدرضا
۲۵ آذر ۱۳۹۳آوالون
یکمی پول بیشتر بدی با امکانات بیش تر es بگیری
www.aparat.com/rashtcars.
۲۵ آذر ۱۳۹۳من 6 تا از فول ترین نمونشو وارد کردم ، یدونشو الان دارم و باید بگم از بنز سی 200 مدل 2013 بهتره و من رضایت بالایی دارم
امکانات بالا،موتور پر قدرت و پر شتاب ، زیبایی اتاق بویژه نور مخفی هاش هیچی کم نداره
kamran
۲۵ آذر ۱۳۹۳به نظر میرسه شرکت هیوندایی ب ام دبلیو رو الگو قرار داده و این کارو داره عالی انجام میده و واقعا داره پیشرفت میکنه و در اینده رقیبی برای خودرو ساز های المانی میشه حالا ایران خودرو بعد از ده سال مونتاژ کاری پژو پارس نتونسته حتی تو ظاهر این ماشین یه تغییری کوچولو ایجاد کنه حالا بقیه اپشنها پیشکش…
مجتبی(ساروی)
۲۵ آذر ۱۳۹۳کامران خدا پدرت بیامرزه خودشونو جر دادن سمند سورن اشغالو یه فیسلیفت کردن قیمت دادن 51میلیون گفتن تازه اگه48تومن بفروشیم سودمون صفره این همه اهن و تولوپ تازه 114اسب از توش دراوردن برادر من که درس مکانیک و مدیریت نخوندم و رشتم کامپیوتره بزارن رییس ایران خودرو و سایپا(به فرض محال )میدونی چیکار میکنم
اول میرم با یه شرکت طراحی ماشین قرارداد میبندم مثل پنین فرارا که اقا 4تا ماشین ابرومند واسم طراحی کنین بعدشم میرفتم با یه کارخونه ی ابرومند ماشین سازی که ماشین های با قیمت متوسط تولید میکنه مثله خیلی ها فولکس واگن تویوتا مزدا اشکوا جی ام و……(20تا میشه اسم برد )قرارداد انتقال تکنولوژی امضا میکردم 200تا مهندس و تکنیسین میفرستادم 3تا 4 سال اموزش ببینن بعدشم به جای دزدی و کلاه برداری از مردم بدبخت که تو این انحصاری جهنمی گیر کردن بعد سه 4چهار سال 4تا ماشین ابرومند با قیمت مناسب و همچنین مناسب با تکنولوژی روز دنیا (به طور واقعی )به مردم ارایه میدادم تا این ملت فلک زده افتخار کنند نه اینکه ننگ ملی باشم .باور کنید به همین راحتیه ولی افسوس و صد افسوس که چاپیدن جیب این ملت بیچاره که دستشون به هیج جا بند نیست از زیر تا راس شده کار این بی پدر و مادر ها.میدونم الان همه میگن ای کاش به همین اسونی بود ولی باور کنید اگه اقایون بخوان از اون چیزی که فکر میکنین ساده تره
Archi KHAN
۲۵ آذر ۱۳۹۳با سلام
در مورد 2 محصول آزرا و سوناتا شرکت هیوندا
حس اصالت و وقار که در مدلهای قبلی (2010-2006) هست یه چیزه دیگه اس
آزرا با اون فرم زیبای صندوق عقب و نمای جانبی عالی…
و سوناتا…
نظر سنجی :
آزرا و سوناتا قدیمی (2010-2006) : +
آزرا و سوناتا فعلی : –
((صرفا از نظر استایل و فرم طراحی))
محمدMOHAMMAD
۲۵ آذر ۱۳۹۳به قیمت خودش خیلی هم خوب هست هیچی هم کم نداره هرکسی هم میگه بده تا حالا سوار نشده
محمدMOHAMMAD
۲۵ آذر ۱۳۹۳فقط اگر جای پلاک عقبش را یکم کوچک می کردند خیلی عالی می شد فقط همین
نیما
۲۶ آذر ۱۳۹۳من این ماشینو از سال ۲۰۱۲ که گرنجور یا همون آزرای اطاق جدیده دارم ماشین فوق العاده عالیه هستش شتاب خیلی خوب امکانات بالا سیستم رادار خیلی عالی ، سرد کن صندلی ، سیستم صوتی خوب و …. از هر نظر تصور کنین عالیه فقط دو ایراد داره یکی سیستم ترمزش هست که هنگام ترمز در دست اندازهای شدید آزاد میشه و دیگری کف ماشینه که پایینه .
ارمان
۲۶ آذر ۱۳۹۳بسیار سواری خشکی داره صدای زیاد هنگام رانندگی سر نشینهای عقب تکانهای نسبتا زیادی رو حس میکنن , و از گیربوکسهای هیوندای گیج تر ندیدم
ضمن اینکه ایم مصرف سوخت پذیرفته نیست و قابل قیاس با هوندا مزدا و نیسان نیست با audi که دیگه اصلا
ممنون
4MATIC
۲۶ آذر ۱۳۹۳گرنجور ماشین خوبیه ولی:
1دید ماشین خوب نیست
2وزن زیاد
3اتاق زود به صدا می افته
ارمان
۲۷ آذر ۱۳۹۳کاملا درست
وحید
۲۶ آذر ۱۳۹۳من نزدیک یکسال گرنجور داشتم از لحاظ طراحی و آپشن و وقار فوق العادست تعلیق خوبی داشت فرمون عالی رادارش خوب کار میکرد اما چندتا ایراد داره:
اولیش زاویه دیدشه کلا به هیچ کجای ماشین تسلط نداشتم توشهر سر درد میگرفتم اما یه حسنی که داشت هم جلو هم عقب سنسور داشت
دومی اینکه گیربکس گیجی داشت جایی که نباید معکوس بده معکوس میداد و …
سومی ترمز ضعیفش بود که تمام محصولات هیوندای ترمزشون در حد نیسان آبیه الانم سانتافه دارم ترمز در حد لواشک سازیه
یه ایراد دیگه اینکه سرپیچ ها تو سرعتای بالا مثل ماکسیما پشت ماشین گیج میرفت البته نه به اندازه ماکسیما
bse7en
۲۶ آذر ۱۳۹۳کره ای صفر کیلومتر = لایک
آلمانی و ژاپنی دست دوم = دیس لایک
مک میسل
۲۶ آذر ۱۳۹۳معلومه بچه2ساله هم میگه المانی دست2 ولی ژاپنی رو…نمیدونم!!!
4MATIC
۲۶ آذر ۱۳۹۳ماشین المانی 10سال کارکرده می ارزه به صدتاکره ای
ولی ماشین المانی اگه توخرج بیافته ادم روبیچاره می کنه
این جاست که شاعر می گه :هیچ چیز گرون تر از یک بنز ارزون نیست
واقعا جمله ی سنگینی بود
4MATIC
۲۶ آذر ۱۳۹۳اقا وحید کی گفته ترمز ماشین های هیوندا مثل نیسان ابیه اخه ای ن چه حرفیه شما می گی
من 3ماهه النترا2014 دارم بایه نیش ترمز ماشین میخ کوب می شه درکل ترمزاش عالیه بعد اونوقت شما می گی……………
وحید
۲۶ آذر ۱۳۹۳سلام برادر چهار ماتیک
من تجربه رانندگی با الانترا رو ندارم اما تجربه رانندگی با سوناتا و گرنجور الانم با سانتافه دارم بزرگترین ضعفشون ترمزشون بود. راستی یه سر به سایت خودرو بانک بزن “تست و بررسی گرنجور” در تهران تو سایت آپارات هم هست. اونجا ایرادای زیادی از گرنجور نگفته فقط به ترمز ضعیفش اشاره کرده جوری که گفته اگه برای اولین بار سوار گرنجور میشید خیلی مراقب باشید!!
محمد
۲۶ آذر ۱۳۹۳منکه باهیوندایی اصلا حال نمیکنم مزخرفن
امروز ماشین میسازه میادتوبازار همه یباره توپ حال میکنن بعدیه مدت اگه کنارخیابون ببینی کاملابی تفاوت ازکنارش ردمیشیم
طراحی ازلحاظ ماندگاری عیب وایراد داره توکیفیتم چندان موفق نیست البته نسبت به خودروهای داخلی واقعا عالی هستن+
من اصلا با هیوندایی حال نمیکنم فقط این گرانجورش توپه مخصوصاعقیش
کامرانی
۲۶ آذر ۱۳۹۳اقایون محترم ارش. خاوری و….. اخه با عرض معذرت خدمت دوستان دیگه مگه شما چن سال با این ماشین رانندگی کردن یا نه اصلا چن بار باهاش سفر رفتین من 2 سال پیش گرنجور داشتم فول کامل ماشین به حدی فوقالعاده و زیرپایی نرمی داشت که اضلا دلت نمیخواس از ماشین پیاده شی من الان که 528iدارم بازم میگم گرنجور ماشین خاصیه توی هیوندای تنها بدی که داره مصرف سوختشه که یکم بالاس اونم طبیعیه به خاظر موتور 3000 شما باید با انصاف ماشینی رو که مورد بحث هستش نقد کنید نه اینکه ریشه ماشین رو خشک کنید لطفا تا ماشینی رو سوار و رانندگی کامل باهاش نکردین اظهار نظر نکنید ممنون ببخشید اگه یکم تند کردم
وحید
۲۷ آذر ۱۳۹۳آقا کامرانی من زیاد از محاسن گرنجور حرفی نزدم ولی به تعلیق خوبش و فرمون پذیری عالیش اشاره کردم. شما این چیزایی که من در مورد گرنجور نوشتمو قبول نداری؟؟؟
4MATIC
۲۷ آذر ۱۳۹۳اقا وحید فیلم بررسی گرنجور رو اولین بار توسایتcar.irگذاشتن ومنم اولین نفردیدم شاید ترمز بعضی از هیوندا ها ضعیف باشه ولی نه همه مدلا
وحید
۲۷ آذر ۱۳۹۳حتما همین جوره که شما میگی
4MATIC
۲۷ آذر ۱۳۹۳اقا کامرانی چرابنزE250 مدل2014 نگرفتی هم خوشگل تره وهم قوی تر ودرکل ازهمه نظر بهتر
sunmartin
۲۹ آذر ۱۳۹۳یک هفته در کیش بودم امشب برگشتم فرصتی بدست آمد تا خودروهای رنگ وارنگ و برند های مطرح مثل فورد کامارو دوج فیات هوندا هیوندا کیا فولکس تویوتا و مزدا و نیسان از نزدبک ببینم و در مواردی سوار شدم (تویوتا کمری نیوفیس 2014 تویونا کرولا 2014 فورد اکیپلورر فورد تاواروس مزدا 6 ) یک مطلب که تازه متوجه سدم سواری اکثر خودروها مثل هم است تویوتا کلا طراحی خشک و بی روحی داره برخلاف تصور خیلی ها کیفیت آنچنان برتری نسبت به کره ای ها نداره
یک جمع بندی از نظر شخصی نشان میده هیوندا و کیا د اکثر مدل ها به جرات در طراحی از سایر شرکت ها بسیار بهتر دیزین شده اند بخصوص از محصولات آمریکایی طراحی بسبار جدیدتری دارند در مرد آزرا گرنجور جدید فقز در یک کلام زیبا و با وقار همانند کیا کادنزا قابل اطمینان ،خودروهای کره ای بسیار خوش درخشیده اند حتی هز بسیاری از خودروهای اروپایی جذالیت بیشتری دارند
hero
۲۹ آذر ۱۳۹۳نسل به نسل زشت تر!
بزن دیسلایکو!!!
خسرو
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴آقایون داداشام.. آزرا گرنجور بهترین ماشین چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ قدرت است.. هر کی میگه بده.. سوار نشده…. ممنونم.. همیشه دوست داشتم سوارش شم که سوار هم شدم..