هیوندای

جزئیات و بهای هیوندای توسان 2018 در استرالیا

شاسی‌بلند میدسایز هیوندای توسان به منظور رقابت بهتر با مزدا CX-5 جدید به‌روزرسانی‌های جدیدی را دریافت نموده است. این به‌روزرسانی‌ها در حوزه‌ی پیشرانه و تجهیزات اطلاعات سرگرمی بوده‌اند.

2017-hyundai-tucson-front-three-quarter-in-motion-01
هم‌اکنون پیشرانه‌ی جدید تزریق مستقیم ۲ لیتری GDi جایگزین نمونه‌ی قبلی ۲ لیتری MPi شده است. پیشرانه‌ی جدید این خودرو قدرت ۱۶۲ اسب بخاری و گشتاور ۲۰۳ نیوتون متری دارد. شایان ذکر است پیشرانه‌ی قدیمی خروجی ۱۵۳ اسبی و گشتاور ۱۹۲ نیوتون متری داشته است. این پیشرانه را می‌توان به همراه گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک سفارش داد.

2017-hyundai-tucson-cabin-03
تغییری درباره‌ی پیشرانه‌های ۱.۶ لیتری توربو یا ۲ لیتری توربودیزل وجود نداشته و بهای پایه‌ی خودرو همچون گذشته، پیش از اضافه شدن هزینه‌های جاده‌ای از ۲۸۵۹۰ دلار استرالیا آغاز می‌شود.

از دیگر تغییرات بزرگ توسان ۲۰۱۸ می‌توان به ارائه‌ی سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو در تمامی نسخه‌ها اشاره کرد. این سیستم‌ها قبلاً در تریم های اکتیو و اکتیو X در دسترس بودند.

2017-hyundai-tucson-rear-three-quarter-02
این تغییرات با ورود دومین نسل مزدا CX-5 که اخیراً نقدهای خوبی را دریافت نموده همراه بوده است. توسان نهمین خودروی پرفروش بازار امسال استرالیا بوده و تعداد ۵۴۳۰ دستگاه از آن تا به اینجای سال فروخته شده است. مزدا با فروش ۵۹۷۳ دستگاهی بالاتر از این خودرو قرار داشته و البته نیسان X-Trail به تعقیب رقبا می‌پردازد.

اینجا بهای مدل‌های مختلف هیوندای توسان ۲۰۱۸ در بازار استرالیا پیش از اضافه شدن هزینه‌های جاده‌ای اعلام شده‌اند:

Active 2.0 GDi 2WD manual: 28590 دلار

Active 2.0 GDi 2WD auto: 31590 دلار

Active 2.0 CRDi 4WD auto: 35090 دلار

 

Active X 2.0 GDi 2WD manual: 31150 دلار

Active X 2.0 GDi 2WD auto: 33650 دلار

 

Elite 2.0 GDi 2WD auto: 36250 دلار

Elite 1.6 T-GDi AWD DCT auto: 39250 دلار

Elite 2.0 CRDi AWD auto: 41250 دلار

 

Highlander 1.6 T-GDi AWD DCT auto: 45450 دلار

Highlander 2.0 CRDi AWD auto: 47450 دلار

یادآوری: قیمت‌ها بر مبنای دلار استرالیا اعلام شده اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. حميد

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    چقدر مدل داره این وتوسانها که تو ایران 195 ملیون قیمت میخوره از کدام مدل هستند

    1. ...::: فقط لمبورگینی :::...

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      این نسل از توسان از همه ی هم کلاسان لوکس و غیر لوکس خودش که در بازار ایران هستند زیبا تره.

      1. #ali.m#

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        خود رییس هیوندایی هم همچین حرفی نمیزنه که شما زدی .یعنی توسان از x3وx1و nxو کاین و ماکان و اووک و راو4 زیبا تره؟
        ??

        1. ...::: فقط لمبورگینی :::...

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          گفتم در بازار ایران.
          من به رئیس هیوندای چه کار دارم؟
          مگه من نماینده ی ایشونم ؟
          .
          کاین که اصلا موتور زیر 3 لیتر نداره.
          ماکان هم که من تا الان 5 یا 6 تا دیدم.
          توسان از Rav4 که صد درصد زیباتره.
          از NX هم دلچسپ تره.
          در مورد X3 درسته حواسم بهش نبود. به پای X3 دیگه نمیرسه.

        2. مهندس

          ۱۳ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (1 ديدگاه)

          بله صددرصد که زیباتره…

    2. peyman

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2095 ديدگاه)

      مزدا کجا و توسان کجا!!cx5خودعشقه

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. Amir

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (56 ديدگاه)

    من نیسان x-trail یا رنو کلیوس رو بین این ترجیح میدم

  3. #ali.m#

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    امیر جان قیمت رو هم باید در نظر گرفت .
    توی ایران توسان و x_trail اختلاف 60 میلیونی دارن
    و گرنه کسی ماشین ژاپنی رو به کره ای ترجیه نمیده .(مخلص)

    japan&america

    1. ...::: فقط لمبورگینی :::...

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      اگر ماشین کره ای بهتر از ژاپنی باشه چرا که نه.
      من ترجیح میدم.

      1. #ali.m#

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        شما گویا خیلی وقت ازاد. دارید مجید جان
        چون تو هر مطلب بالای 10تا کامنت میذارید .خیلی جالبه
        و خیلی هم تعصب شدید نسبت به المانی ها و دشمنی عجیب نسبت به ژاپنی ها دارید که دلیلشو نمیدونم .البته سعی میکنی خودتو منعصب نشون ندی جاهایی که دیگه هیچ راهی نداری یه کامنتایی میزاری که بگی نه متعصب نیسیتی ولی این کارا فایده نداره .
        شما . مثل اینکه توسان رو بهترین ماشین تو سگمنت خودش میدونی طبق کامتت خودت ک بالا تر هست توسان از تمام نمونه های لوکس و غیر لوکس بازار زیبا تر دونستی شما در یه پست مربوط به لکسس هم گفتی x3زیبا ترین سدان بازاره .بالاخره کدم ؟توسان یا x3

        1. ...::: فقط لمبورگینی :::...

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          علی جان :
          گویا شما شمردن بلد نیستید.
          اگر در هر صفحه ی این سایت میخواستم 10 یا حتی 5 کامنت داشته باشم الان بالای 10 میلیون کامنت داشتم.
          من فقط جواب دادم.

          حرف غیر منطقی میزنید و انتظار دارید بقیه هیچ چی نگن.
          من با ماشین ژاپنی دشمنی ندارم. اگر 100 بار تعریف کنم به چشمتون نمیاد و دو بار که انتقاد کنم میشه (دشمنی عجیب و بی حد و مرز) !!
          .
          اصلا نیازی نمیبینم الکی سعی کنم نشون بدم متعصب نیستم. حالا مثلا اگه شما فکر کنی من متعصبم چی از من کم میشه ؟
          تعصب یک چیز صفر و یکی نیست. اینقدر کودکانه فکر نکنید. آدم ها رو سیاه و سفید نبینید. همه ی ما از یک سری برَند هایی خوشمون میاد. این علاقه هر چه قدر زیاد تر بشه متعصبانه تر میشه.
          .
          هیچ کس نمیتونه ادعا کنه نسبت به علایقش تعصب نداره.
          .
          شما چند روز پیش آمدی زیر کامنت بهزاد نوشتی (همین کامنت می ارزه به کل تعصب دوستان طرفدار خودروسازی آلمان)!!! ِ. یعنی حتی متصب آلمانی و ژاپنی واست فرق میکنه و با متعصب ژاپنی مشکلی نداری !!!!!

        2. ...::: فقط لمبورگینی :::...

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          در ضمن من هیچ وقت نگفتم X3 زیباترین سدان بازاره.
          یعنی خدا نکنه من اینو بگم.
          چون خودتم میدونی X3 کراس کامپکته.
          من حتی همین حرفو هم نزدم. یکی دیگه گفته فکر میکنی من گفتم.
          در مورد توسان هم من گفتم در سگمنت خودش ؛ در بازار ایران.

        3. reza

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (223 ديدگاه)

          دوست عزیز یه سری افراد هستن که زیبایی و امکانات بلا استفاده رو دوست دارن.
          اینا همون هایی هستن که ماشین های چینی و کره ای براشون ساخته میشه.
          هر کسی یه انتخابی داره.
          واز این مطمئن باش هر کسی که بخواد از بد بودن ماشین ژاپنی حرفی بزنه . ارزشش به همونه که بره ماشین های چینی و کره ای سوار شه

  4. یاسین

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    یه سوالی مزدا Cx 5 نیسان ایکس تریل سگمنت D کراس اورن هم سگمنتشون میشه سانتافه و سورنتو باید فروش اینو با قشقایی و پژو 3008 و مزدا Cx4 مقایسه میکرد نه؟
    در کل من یه دوری با توسان جدید زدم اتاق بی صدا و ارومی داره موتورش حس اسپرتی نداره ولی کشش و قدرت کافی داره نرمی ماشین خوبه ولی یه دوتا تا چیز کوچیک به چشمم اومد یکی اینکه عقبش 3 نفر خیلی راحت نمیشینن چون تونل شفت بزرگ اومده بالا جای پای نفر سم یکم اذیت شده چیزی که تو نیسان قشقایی خیلی کمتره اونطور که تو نقد ها خوندم پژو 3008 هم اصلا تونل شفت نداره و جای پای راحتی روربرای نفر سوم فراهم کرده ولی فضای صندوقش خوب و جاداره
    وقتی راهنما میزنی رادار نقطه کور روشن میشه صدای راهنما و رادار یکم بهتر میتونست تنظیم بشه فرکانسشون نسبت به هم صداشون یه جورایی بد باهم مداخله میکنه چیزی که مثلا تو المانیا که اگه دیده باشین خیلی خوب تنظیم شده والا در کل ایرادی فاحشی نداره فقط مصرفش یکم بالا بود
    حالا کاری به تیپ تک دف حدود 170 تومنیش ندارم ولی راسیتش با قیمت 195 برای تیپ های خوبش به نظرم نمی ارزه من اگر من بخوام تو این رنج قیمت به کسی پیشنهادی بدم فضا براش مهم نباشه با کمتر این پول میگم جوک اسپرت بگیره که که به شخصه از دوستان که عید رفتن تست درایوش شنیدم اصلا وقتی بشینی پشت فرمون جوک اسپرت دیگه نمیخوای پیاده شی بسکه حس رانندگیش معرکس با قدرت 190 اسبیش
    اگه بگه از قیافه جوک خوشم نمیاد میگم یا تویوتا CHR هیبرید بگیره یا با خیلی کمتر میتسوبیشی ASX که جالبه بر خلاف سگمنتش که کراس اور ساب کامپکته اتاق خیلی بزرگی داره و با وجود مهجور بودنش تو بازار ماشین خیلی خوبی برای مثلا یه خانواده چهار نفرس
    اگرم بگه برام فضا مهمه بهش میگم بره سمت تیپ 3 و 4 اوتلندر یا رنو کولئوس یا اینکه صبر کنه برای پژو 3008

  5. نوید جهرمی

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    میدسایز نیست کامپکته.
    توسان جدید طراحی خوبی دنباله روی سانتافه پیداکرد ولی بر خلاف ظاهر اسپورت و خشنش، توان رانندگیش رو افزایش نداد. البته با وجود موتور ضعیف تر عملکرد یکسان(بعضا اندکی بهتر) از نسخه قبل رو ارائه داده.
    خوبه که مثل سوناتای هایبریدی، علاوه بر نمونه پیل سوختی نمونه هایبریدی این مدل رو وارد بازارکنه.
    نمیدونم چرا توایران رسم شده هر چی مدل جدید اومد حتی اگه نمونه اصلی کاهش قیمت هم داشته باشه، اما اینجا چندین میلیون میکشن روش.افزایش قیمت 20 تا 30 میلیونی برای نسل جدید توسان و اسپورتیج خیلی زیاده.
    در داخل در حال حاضر وی این محدوده رنو کولئوس توجیح داره. هم بزرگ تره هم موتور وگیربکس امتحان پس داده نیسان ایکس تریل داره.

  6. فيصل.

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    الان اگه همین ماشین رو مثلا تویوتا زده بود داد و بیداد میکردن که چرا موتورش اینقد ضعیفه و قیمتش اینقد گرونه. یعنی هیوندای موتور ۲.۵ لیتری رو کرد ۲ لیتری و ماشین ضعیفتری تحویل داده با قیمت بالاتر و همه هم ازش تشکر میکنن.

  7. Amir.dp

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (64 ديدگاه)

    البته این سری توسان دوست داشتنیه ولی اگر من بخوام انتخاب کنم جدا از قیمت، سری جدید مزدا cx5 رو انتخاب میکنم .من نیسان x-trail و قشقایی جدید رو زیاد دیدم ،این دو تا(مزدا و توسان)خیلی ظاهر شیکتر و جذاب تر دارند.البته به بعضی دوستان برنخوره همه ی اینها سلیقه ای

  8. Ali.gh

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام
    دوستان اگر قرار باشه ک ماشین کره ای با آلمانی ها مقایسه بشه (ماشین 200میلیونی با 400 میلیونی) پس انتخاب من بنز e200
    باید هر ماشینیو با همرده های خودش مقایسه کرد

  9. سیامک

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط توسان 2017

  10. حمید

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (7 ديدگاه)

    باچه اپشنی میدن،من اول سال رفتم منطقه ماشین توسان فیس جدید بگیرم دیدم از۷۸تومان بیسیکش هست تا۱۱۵تومان فول،از۱۶۰۰توربوتا۲۴۰۰سی سی ،ازمونتاژچین گرفته تا آمریکا و چک و برزیل ومکزیک،بیچاره مردم که نمیدونن چی تحویل میگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا