پیشازاین میدانستیم که هیوندای برند لوکس خود را به همگان معرفی کرده و برنامهای احساسبرانگیز برای تثبیت خود در بازار دارد اما این اولین بار است که ما میتوانیم مدلهای آیندهی این خودروساز را ببینیم.
یک تصویر واضح برنامههای آیندهی جنسیس را نشان میدهد. این تصویر گرفتهشده توسط بلاگ خودروی کرهای آشکار میکند که این برند لوکس برنامه دارد تا حداقل ۴ مدل جدید را تا سال ۲۰۲۰ روانهی بازار نماید.
این مدلها عبارتاند از G70، نسخهی تولیدی کانسپت نیویورک که رقیبی برای سری ۳ میباشد، دو شاسیبلند لوکس برای رقابت با خودروهایی چون آئودی Q7 و Q5 و یک مدل اسپورت کوپه که احتمالاً بر پایهی مدل ذکرشدهی G70 خواهد بود. طبق تصویر موجود، جنسیس برای معرفی G70 قبل از ۲۰۱۷ برنامه دارد و مدلهای بعدی نیز رفتهرفته معرفی خواهند شد. این کمپانی کرهای در حال حاضر سدان لوکس فول سایز G90 را پیشنهاد میکند که نسخهی بهروز شده و تغییر نام یافتهی EQ900 و G80 است که پیشازاین با نام هیوندای جنسیس شناخته میشد. خبرهای پیشین پیشنهاد میکردند که جنسیس نهتنها در اندیشهی عرضهی مدلهای پلاگین هیبرید است بلکه فکر ارائهی نسخههای قدرتمند آنها را نیز برای رقابت با بخش MAMG مرسدس بنز و بخش M بامو در سر میپروراند.
خب دوس تعزیزمون خسته شده که متعصب به آلمانیهاس ، مهدی توربو هم حرفش درسته ، ولی هر دوصحبت کاملا درسته ولی از دو دیدگاه متفاوت مهدی توربو شاید برای ما نه تنها نگاه به کره دردآور هست بلکه خبری که خودم خوندم 2 روز پیش برای ورود خودروی هندی با 3 مدل دردآورتر هست !! خسته شده هم واثعا درس میگه ، البته خود مسئول های هیوندایی هم اذعان به این که کپی میزنن دارن و یا حتی خیلی شرکتهای دیگه !!! اما به شخصه به دور از تعصب نرم این هستش که هیوندای و محصولاتش مثه سامسونگ هستن ، سامسونگم هر روز یه مدل میده بیرون یه پرچم دار جدید با کلی مشخصات و … هیوندایی فقط در حال توسعه دادن و رنگ و لعاب دادن هست ، به ایجاد زیر ساخت فنی قوی و کیفیت احسنتر انگار خیلی اهمیت نمیده و یا شاید توانش و نداره همین مقالات سایت هرجا صحبت از بررسی ترین ها در سگمنت شد هیچ محصولی از سبد کره وجود نداشت البته همینقدریم که به خودش میبینه که با بی ام و رقابت کنه خیلی صحبت زیادی هستش .
دوست عزیز یه حرف بی پایه و اساس زدید در مورد این که در این سایت در بررسی بهترین سگمنت ها شرکت های کره ای حظور نداشتند پس تصمیم گرفتم چند تاشو بهتون یاداوری کنم اول از ایمنی شروع میکنم که ماشین های هیوندای توسان جدید کیا اپتیما و هیوندای سوناتا ۲۰۱۶در مقالاتی تو همین سایت بالاترین مقام ایمنی رو از سازمان تصادفات امریکا گرفتن این یکیش تو یک مقاله ی دیگه موتور هیوندای سوناتا توربو جزو ده تا از بهترین موتور های ۲۰۱۵ گرفت این دومیش تو یکی دیگه از مقاله ها ی همین سایت برند هیوندای قابل اعتماد ترین و کم استهلاک ترین برند ۲۰۱۵معرفی شد توسط یک سایت بررسی کننده ی معتبر این سومیش در یکی دیگه از مقاله ها که مقایسه بین هیوندای سوناتا تویوتا کمری مزدا۶و سوبارو لگاسی که از بهترین های سدان های نیمه لوکس هستند هیوندای سوناتا و مزدا۶مقام اول رو تو امتیاز به دست اوردند فکر کنم همینا کافی باشه برای اثبات نادرستی حرف شما پیشنهاد میکنم اول اطلاعاتمون رو بالا ببریم بعد نظر بدیم
کاملا درسته خودروهای هیوندای عموما از آلمانیا کپی میشن ولی خب مغز طراحیشون آلمانیه و تفکر اروپایی توی ذهن و وجودشه پس طبیعیه که خودروهای هیوندای هم به روز تر و جوان پسند تر بشن و هم به اروپایی ها شباهت پیدا کنن بخصوص آئودی. اما، الآن همه ی کمپانی ها دارن از این المان استفاده میکنن جلوپنجره ی شش ضلعی همه همینجور شدن. اگر جلوپنجره نیست، خطوط جلوی ماشین هستن که این شکلی اند.
بهتره به جای کلمه ” تقلید ” از کلمه ” الهام ” استفاده کنیم … و الهام گرفتن از یکدیگر در خودروسازهای مطرح دنیا یک امر کاملا جاافتاده است . کما اینکه به عنوان مثال اسپورتیج طراحی جدیدی رو معرفی کرد که خیلی خودروها از اون الهام گرفتن یا مثلا داشبورد سوناتاءی ، یا همین 206 که سال 2001 که معرفی شد انقلابی در طراحی هاچ بک ها بود و الهام بخش بسیاری از خودرو سازها … و مثالهای فراوان دیگر متشکرم
فقط فول سایز SUV براى رقابت با 100.000 دلارى ها کم داره. ممکنه شکست بخوره از رقیباش یعنى کادیلاک اسکالید یا لکسوس LX570 و بنز و اینفینیتى و … ولى کاملا قابل احترامه که باشون مقایسه بشه(خدارو چه دیدین شاید بهتر هم بود)
پدال جان لطفا از نقشه راه یا بیراه ویرانخودرو مطلب بذار تا به فیض اکمل برسیم!البته من در اینجا یک پیش پرده خیلی مختصر از نقشه تعالی سازمانی آنها به سمع و نظر شما خواهم رسانید: بطور مختصر و مفید پلن پنجاه سال آینده خوراندن tu5 های ایرانی،هندی،چینی و اندکی هم فرانسوی به انواع سگمنتها از هاچبک کامپکت شهری گرفته تا ون یازده نفره در کنار طراحی محصولات فوق مدرن به نامهای دماوند و سهند و سبلان و بینالود و کرکس کوه و..بر روی پلت فرم فوق مدرن و آخرین سیستم پژو405 با همراهی گیربکس فوق العاده be3 با آن تقه های معروف و روحنوازش است که از فرط مدرن و بصرفه بودن و تشکیل صفوف منسجم اروپایی ها برای خرید آنها در ابتدا ما تهدید میشویم که در صورت عدم همکاری شورای رفاقت تمامی آنها راهی بازارهای پرکشش جهانی میشوند اما بعدها مدیران ویرانخودرو از سر ترحم هر پنجشنبه و جمعه با اعلام شرایط فوق العاده فروش محصولاتشان منت بر سر ما گذارده و به ما توفیق راندن با این پیشاهنگان دنیای تکنولوژی را میدهند و ملت غیور ایران هم مثل همیشه حماسه خواهند آفرید! و در طی این سالها کره جنوبی….
جنسیس با این قیمت هیچ وقت موفق نمیشه کما اینکه الان هم یک شکست خورده هست http://left-lane.com/european-car-sales-data/hyundai/hyundai-genesis/ ببینید تعداد فروش رو و همینطور امسال نسبت ب سال قبل یعنی سقوط آزاد رمز موفقیت خودروهای کره ای و چینی قیمت پایین اونهاست واگر قیمت بالا بره بازنده هستند چون مخاطب اونها تو دنیا قشر متوسط ب پایین هستند
ایمان جان اتفاقا در بازار امریکا در 3 ماه اول 2016 جنسیس فروش بسیار خوبی داشته! تو همون سایت چک کنی متوجه می شی. کلا تو اروپا نه فقط ماشین های کره ای بلکه ماشین های ژاپنی هم فروش آنچنانی ندارن البته استثنا هم داره مثل نیسان قشقایی در ضمن ماشین چینی را هر وقت که در بازار آمریکا براش خریدار پیدا شد با ماشین کره ای یکی کن!!!!!
وقتی کامنت ها رو میخونم سوالای زیادی واسم پیش میاد.مشکل ایرانیا با هیوندای چیه؟ایا اکثر ایرانیا در 4-5 سال گذشته هم از هیوندای و تویوتا و بی ام و خودرو داشتن و کیفیت هیوندای رو خیلی پایین تر از رقبا ارزیابی کردن؟هیوندای و کیا به خاطر ضعفشونه که 4مین خودروساز بزرگ دنیا شدن؟یا اینکه ایمنی فوق العاده ضعیفی دارن و موسسات ایمنی در امریکا دلشون واسشون سوخته که بهشون امتیاز خیلی بالا میدن؟ واقعا نمی دونم چه هیزم تری هیوندای به ایرانیا فروخته که به این بدی در موردش صحبت می کنن
جناب احسان عاجزانه از شما تقاضا دارم که سری به سایت دنده 6 بزنید تا موج کره ای ستیزی هیوندای کیا را در این سایت از نزدیک احساس کنید متاسفانه عده ای بازار یاب با تبلیغ خودروهای چینی و فرانسوی قصد نخریب با چاشنی دروغ و القا مضامین مبهم و بدور از عقل را دارند درجایی کاربران این سایت به بنده حمله ورشده و مینویسند کیا هیوندای در آسیا هم جزو رده های پایینتر از لیفان و چانگان و چری است ،و یا در قسمتی از کامنت ها آمده ایت رنو با ساخت مگان کیا سراتو را زیر پا له کرد و در خود کره جنوبی کسی خودروی کره ای نمیخرد تمامی مردم این کشور تشنه رنو ال نوت و رنو مگان و نیز سیتروئن آنهم از نوع زانتیا هستند با این کامنت های بی محتوی و پوچ و سراسر کینه و تخریب به دوسداران خودروهای کیا هیوندا منجمله بنده که بواسطه استفاده طولانی مدت ازین محصولات نتنها بدی و عیوبی مشاهده نکردم بلکه روز به روز بعگه کیفیت و استهلاک پایین آنها اطمینانم چندبرابر شد ،جز توهین و گزافه گویی پیامی دیگری ندارند لذا از افراد آگاهی که در مورد برند های کیا هیوندای و امتیازات بالای این دوخودروساز در رنکینگ ها و تست ها اطلاعاتی در دست دارند تقاضا مند است سری به سایت دنده 6 بزنند تا ببینید فضای ضد کره ای در این سایت و تخریب در چه حجم وسیعی در حال انجام است با تشکر از سایت پیشرو پدال که با گزارش های به روز و جامع خود اطلاعات خودرویی کاربران را همیشه به روز نگه میدارد
احسان جان این قضیه که شما می فرمایید به نظر من بیشتر جنبه روحی و روانی داره تا فنی! قبلا گفتم به نظر من در جامعه ما 2 گروه عمده وجود دارند که انتقادات تندی به خودروهای کره ای می کنند و حتی دیده شده که به خودروهای کره ای لقب بی کیفیت، لگن، آشغال و… میدهند. 1- کسانی که به لحاظ مالی توانایی خرید این خودروها را به هیچ عنوان ندارند و به دلیل بیشتر بودن این خودروها در خیابان ها( به علت قیمت کمتر نسبت به وارداتی های اروپایی و ژاپنی) نوعی موضع گیری خصمانه و فاقد منطق در گفته های آنان وجود دارد که ریشه در عقده های درونی این افراد دارد. 2- عده بسیار کمی هم به دلیل عقب ماندگی به اصطلاح صنعت خودروسازی ایران و با توجه به قدمت و سابقه نچندان طولانی کره ای ها در این صنعت، مشاهده پیشرفت خیره کننده کره ای ها برای ایشان سخت بوده و با غرض ورزی و حسادت در مورد محصولات کره ای ها که اکنون در سطح بازارهای جهانی مطرح هستند اظهارنظر می کنند!!!!! نه تنها در هیچ کشور توسعه یافته ای راجع به خودروهای کره ای اینگونه موضع گیری نمی کنند و انها را خریداری می کنند بلکه در کشور خودمان هم طبقاتی که دارای وضعیت اقتصادی- اجتماعی به نسبت مطلوبی هستند چنین نظرات تند و منفی راجع به خودروهای کره ای ندارند. متاسفانه ریشه همه این اظهارات مغرضانه فقر فرهنگی و وضعیت نامناسب اقتصادی است! بخصوص وقتی بعضی متوجه می شوند که این خودروها( کره ای) در کشور های دیگر عموما خودروهای ارزان و اقتصادی به حساب می ایند و متاسفانه شرایط به گونه ای است که آنها از داشتن همین خودروهای ارزان هم محروم هستند
sunmartin اتفاقا منم اطرافم زیاد ندیدم کسی از خودروی کره ای که داشته بناله. ایمان کاملا باهات موافقم.این حرف فقط جنبه روانی داره و برای مثال اگر از یکی بخوای واست توضیح بده چرا از هیوندای و کیا بدش میاد هیچ دلیل قانع کننده ای نمیاره. هیوندای و کیا بقدری پیشرفت کردن که در کنار فورد و شورولت و هوندا قرار گرفتن.هرکسی که مخالف پیشرفت کره ای هاست میتونه نظرشو برا خودش نگه داره چون وضعیت صنعت و بازار این کشور جزو ;کشورهای پیشرفته و توسعه یافته طبقه بندی میشه و ما درحال توسعه که یعنی رسما یک دوران کامل از ماجلوترن و در کنار کشورهایی مثل ژاپن و امریکا و انگلیس و المان قرار میگیره
دوست عزیز به نظر من این کره ای ستیزی تنها یه دلیل داره اونم حسادت ما به کرس زمانی که میبینیم شرکتی که حدودا ده سال بعد از ایرانخودروی ما شروع به کار کرد الان چهارمین خودرو ساز بزرگ دنیاس و ما نهایت ماشینی که میتونیم بسازیم یه دناس بایدم ازش بد بگیم تا یجوری خودمونو خالی کنیم
هفت سال قبل، برند برتر گوشی ،نوکیا بود و الان میبینید اثری ازش نیست، دوستان دنیای امروز، دنیای پیشرفت ثانیه ها ست و هر کی تو این بازار پررقابت بهتر کار کنه ، موفق تره، در مورد خودرو هم ،به همین شکل ، بنظر من، تو آینده کره در زمینه خودرو خیلی حرف برا گفتن داره ، مثل بازار صوتی و تصویری ، موبایل و….
من 206 مدل 90 دارم که صفر کیلومتر خریدم که میگن خیلی از قطعاتش چینیه تا الان 185 هزار کیلومتر کار کرده جز قطعات مصرفی یک بار سیفون بنزینش خراب شد که 40 تومن سیفون رو خریدم و یک بار هم دور کند فن ماشین از کار افتاد که یه قطعه ای بود فکر کنم اسمش مقاومت بود اگه اشتباه نکنم که قیمتش 5 هزار تومن بود و بعد ار 185000 کیلومتر خدا شاهده برای اولین بارحدود دو هفته پیش دست به زیر و بندش زدم که فقط و فقط دو تا طبق عوض کردم 250 تومن و 60 تومن هم دستمزد دادم. البته اینو بگم اتاق ماشینم تقریبا از همون روزای اول به صدا افتاد. حالا من یه سوال دارم کسایی که میگن خودروهای کره ای استهلاک دارن یعنی در حد خودروهای تولید ایران هم نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟ یا دوستم حدود 5 یا 6 ساله که ریو کره ای مونتاژ سایپا داره میگه تا الان جز قطعات مصرفی هیچی خرجش نکردم.
خوشبختانه شرکت کیا هیوندای بلحاظ رشد صنعتی و کیفی در “جهان” اول است در مجله فوربس رنکینگ این شرکت جزو 9 شرکت اول جهان است در رنکینگ کانسیومر ریپورز و سرویس جزو اول تا پنجم و در جی دی پاور هم سالانه جزو رده های دوم تا پنجم بوده اند حتی مجله اتو اکسپرس با انتخاب چندین خودرو کیا اسپرتیج و هیوندای توسان را در لیست 9 تایی خود جای داد دو نماینده از کره مورد بعدی استهلاک بسیار پایین کیا هیوندای است بطوریکه بجز موارد مصرفی درصورت استفاده صحیح و نرمال در طول 10 سال شما اصلا روی تعمیرگاه را بخود نمیبینید این مورد را خودم تجربه کردم بهر حال امیدوارم با ایجاد تحولی در فروش اقساطی با شرایط سهل تر اقساط کمتر و موعد تحویل سریعتر دوسداران کره ای ها هرچه زودتر بتوانند خودروی خودد را سوار شوند خودروهای کره ای هرسال کیفیت خودرا ارتقا میدهند و تقریبا قیمت را ثابت نگاه میدارند این دو آیتم در کنار قیمت پایینتر و گارانتب وارانتی طولانی جزو برگ برنده ای این کره ای های خوش استایل است
دوست گرامی همین آمار و ارقامی که شما اعلام میکنید کلی نقض درونش هست و به جای اینکه دیگران را متهم کنید به خصومت حداقل برخی آمارهارو به درستی مطالعه فرمایید. دو شرکت کیا و هیوندای ظرف دو سال گذشته کمترین میزان رشد خودشون در 10 سال اخیر را داشتند و به اهداف تایین شده نرسیدند. به طور میانگین چندین فصل متمادی مالی هست که دچار کاهش سوددهی شدن. در آمارهای گوناگون از موسسات مختلف مثل gd پاور و کانسومر رپورتز و kbb و … در میانه های جدول قرار دارند و به جزء مورد هزینه های پایین نگهداری که قابل پیش بینی هم هست هیچوقت دوم تا پنجم نبودن. منظور میانگین کلی برند هست وگرنه به صورت موردی چند خودرو از این دو شرکت رتبه های خوبی را بدست آوردند. ما خبرگزاری های فوربس و رویترز و بلومبرگ را زیر و رو کردیم ندیدیم جایی نوشته باشند از نظر رشد صنعتی این دو اول باشند و این حرف شما در صورتی رقم میخوره که با وجود رشد کم 1 تا 2 درصدی کلی کیا و هیوندای،شرکت های دیگر از رشد بیش از 10 درصدی برخوردارند و احتمالا کارشناسان مجله فوربس چیزی تو سرشون خرده که سایرین را نمیبینند. تجربه شما میگه 10 سال بدون دغدغه مشکلی برای اونها پیش نمیاد و رفرنس قرار میگیره ولی تجربه سایرین که از مشکلات صحبت میکنند درست نیست و همگی مغرضانه هست!
سلام دوستان من موبایل فروشی دارم به جرات می تونم بگم همون طور که تو صنعت موبایل در حال حاضر سامسونگ در رتبه اول فروش و هواوی در رتبه سوم و بالاتر از برند های قدیمی و بعضا ژاپنی مانند سونی توشیبا و اچ تی سی قرار گرفتند بخاطر کیفیت و امکانات فراوانیه که ارایه می کنن تو صنعت خودرو سازی هم چند سال دیگه کره ای ها و حتی چینی ها رقبای بسیار قدرتمندی برا آلمانی ها و ژاپنی ها خواهند بود اما ایرانی چی؟؟؟؟؟؟!!
دیگه قدیمی شده این کلمه تقلید! میگم اقای خسته شده هیوندای فرمون رو بزاره جای لاستیک ,باک بنزین رو بزاره جای چراغها, چراغها رو بزاره جای ترمز و…….کلا بی خیال این تقلید میشی؟
خسته شده
۴ خرداد ۱۳۹۵تقلید در این ماشین موج میزنه راحت میتونم همین الان فقط با یک نگاه بگم از کدوم بندها و مدلهاش کپی کرده
کیان
۴ خرداد ۱۳۹۵خب دوس تعزیزمون خسته شده که متعصب به آلمانیهاس ، مهدی توربو هم حرفش درسته ، ولی هر دوصحبت کاملا درسته ولی از دو دیدگاه متفاوت
مهدی توربو شاید برای ما نه تنها نگاه به کره دردآور هست بلکه خبری که خودم خوندم 2 روز پیش برای ورود خودروی هندی با 3 مدل دردآورتر هست !!
خسته شده هم واثعا درس میگه ، البته خود مسئول های هیوندایی هم اذعان به این که کپی میزنن دارن و یا حتی خیلی شرکتهای دیگه !!!
اما به شخصه به دور از تعصب نرم این هستش که هیوندای و محصولاتش مثه سامسونگ هستن ، سامسونگم هر روز یه مدل میده بیرون یه پرچم دار جدید با کلی مشخصات و …
هیوندایی فقط در حال توسعه دادن و رنگ و لعاب دادن هست ، به ایجاد زیر ساخت فنی قوی و کیفیت احسنتر انگار خیلی اهمیت نمیده و یا شاید توانش و نداره
همین مقالات سایت هرجا صحبت از بررسی ترین ها در سگمنت شد هیچ محصولی از سبد کره وجود نداشت
البته همینقدریم که به خودش میبینه که با بی ام و رقابت کنه خیلی صحبت زیادی هستش .
Mehdi TuRbO
۶ خرداد ۱۳۹۵بله صحبت شمام درسته،ممنون بابت وقتی ک گذاشتین.بله خبر تو سایت خوندم،منم حرفم همینه به خاطره همین نگرشامونه ک وضعیت اینه قیمت خودروهای چینی داره میره بالا.مام موش ازمایشگاهی متاسفانه.بعد چین هند،اوضاع قبل با اینک نق زدیمو ناراحت شدیم بهتر نشد بلکه بدترم داره میشه،میترسم روزی بیاد ک مثه امروز ک حسرت گذشته را میخوریم حسرت امروزمونو بخوریم.اگ مردم فقط برند کیش خودرو ی خیلی مدل پایین ک گرونم نیس و ی شب کرایه کنند قول میدم دیگ برا ی وام 25 میلیونی اینقد صف نبندد.من خودم خیلی وقته تو سایت هستم تغییرات زیاد سایتو دیدم بچها قدیم پدال.اما صحبت منفی تا حالا نکردم.مدت زیادیه این صحبتا تو سایت پیچیده و همه نق میزنند.اما این حرفا همون طور ک دیدید هیچ فایده ای نداره و تا 100 سال دیگم حرف بزنیم همینه.مهم عمل،تو همه زمینها.ببخشید طولانی شد.
amir
۷ خرداد ۱۳۹۵دوست عزیز یه حرف بی پایه و اساس زدید در مورد این که در این سایت در بررسی بهترین سگمنت ها شرکت های کره ای حظور نداشتند پس تصمیم گرفتم چند تاشو بهتون یاداوری کنم اول از ایمنی شروع میکنم که ماشین های هیوندای توسان جدید کیا اپتیما و هیوندای سوناتا ۲۰۱۶در مقالاتی تو همین سایت بالاترین مقام ایمنی رو از سازمان تصادفات امریکا گرفتن این یکیش تو یک مقاله ی دیگه موتور هیوندای سوناتا توربو جزو ده تا از بهترین موتور های ۲۰۱۵ گرفت این دومیش تو یکی دیگه از مقاله ها ی همین سایت برند هیوندای قابل اعتماد ترین و کم استهلاک ترین برند ۲۰۱۵معرفی شد توسط یک سایت بررسی کننده ی معتبر این سومیش در یکی دیگه از مقاله ها که مقایسه بین هیوندای سوناتا تویوتا کمری مزدا۶و سوبارو لگاسی که از بهترین های سدان های نیمه لوکس هستند هیوندای سوناتا و مزدا۶مقام اول رو تو امتیاز به دست اوردند فکر کنم همینا کافی باشه برای اثبات نادرستی حرف شما پیشنهاد میکنم اول اطلاعاتمون رو بالا ببریم بعد نظر بدیم
امین
۱۷ مرداد ۱۳۹۵کاملا درسته خودروهای هیوندای عموما از آلمانیا کپی میشن ولی خب مغز طراحیشون آلمانیه و تفکر اروپایی توی ذهن و وجودشه پس طبیعیه که خودروهای هیوندای هم به روز تر و جوان پسند تر بشن و هم به اروپایی ها شباهت پیدا کنن بخصوص آئودی.
اما، الآن همه ی کمپانی ها دارن از این المان استفاده میکنن
جلوپنجره ی شش ضلعی
همه همینجور شدن. اگر جلوپنجره نیست، خطوط جلوی ماشین هستن که این شکلی اند.
علي
۴ خرداد ۱۳۹۵جنسیس ، هر روز بهتر از دیروز. آینده خوبی در انتظارشه
بهنام طیبی
۵ خرداد ۱۳۹۵دقیقا
احمد باقری
۴ خرداد ۱۳۹۵پیشرفتش خیلی سریعه، هم در زمینه طراحی و هم در زمینه تکنولوژی.
حامد ف
۴ خرداد ۱۳۹۵بهتره به جای کلمه ” تقلید ” از کلمه ” الهام ” استفاده کنیم … و الهام گرفتن از یکدیگر در خودروسازهای مطرح دنیا یک امر کاملا جاافتاده است .
کما اینکه به عنوان مثال اسپورتیج طراحی جدیدی رو معرفی کرد که خیلی خودروها از اون الهام گرفتن یا مثلا داشبورد سوناتاءی ، یا همین 206 که سال 2001 که معرفی شد انقلابی در طراحی هاچ بک ها بود و الهام بخش بسیاری از خودرو سازها … و مثالهای فراوان دیگر
متشکرم
nissan
۴ خرداد ۱۳۹۵واقعا باید به هیوندای تبریک گفت که تو برخی از سایتها با BMWبزرگ و معظم مقایسه میشه..
Nima
۴ خرداد ۱۳۹۵فقط فول سایز SUV براى رقابت با 100.000 دلارى ها کم داره.
ممکنه شکست بخوره از رقیباش یعنى کادیلاک اسکالید یا لکسوس LX570 و بنز و اینفینیتى و … ولى کاملا قابل احترامه که باشون مقایسه بشه(خدارو چه دیدین شاید بهتر هم بود)
genius
۴ خرداد ۱۳۹۵پدال جان لطفا از نقشه راه یا بیراه ویرانخودرو مطلب بذار تا به فیض اکمل برسیم!البته من در اینجا یک پیش پرده خیلی مختصر از نقشه تعالی سازمانی آنها به سمع و نظر شما خواهم رسانید:
بطور مختصر و مفید پلن پنجاه سال آینده خوراندن tu5 های ایرانی،هندی،چینی و اندکی هم فرانسوی به انواع سگمنتها از هاچبک کامپکت شهری گرفته تا ون یازده نفره در کنار طراحی محصولات فوق مدرن به نامهای دماوند و سهند و سبلان و بینالود و کرکس کوه و..بر روی پلت فرم فوق مدرن و آخرین سیستم پژو405 با همراهی گیربکس فوق العاده be3 با آن تقه های معروف و روحنوازش است که از فرط مدرن و بصرفه بودن و تشکیل صفوف منسجم اروپایی ها برای خرید آنها در ابتدا ما تهدید میشویم که در صورت عدم همکاری شورای رفاقت تمامی آنها راهی بازارهای پرکشش جهانی میشوند اما بعدها مدیران ویرانخودرو از سر ترحم هر پنجشنبه و جمعه با اعلام شرایط فوق العاده فروش محصولاتشان منت بر سر ما گذارده و به ما توفیق راندن با این پیشاهنگان دنیای تکنولوژی را میدهند و ملت غیور ایران هم مثل همیشه حماسه خواهند آفرید!
و در طی این سالها کره جنوبی….
Iman
۴ خرداد ۱۳۹۵جنسیس با این قیمت هیچ وقت موفق نمیشه کما اینکه الان هم یک شکست خورده هست
http://left-lane.com/european-car-sales-data/hyundai/hyundai-genesis/
ببینید تعداد فروش رو و همینطور امسال نسبت ب سال قبل یعنی سقوط آزاد
رمز موفقیت خودروهای کره ای و چینی قیمت پایین اونهاست واگر قیمت بالا بره بازنده هستند چون مخاطب اونها تو دنیا قشر متوسط ب پایین هستند
ایمان
۵ خرداد ۱۳۹۵ایمان جان اتفاقا در بازار امریکا در 3 ماه اول 2016 جنسیس فروش بسیار خوبی داشته! تو همون سایت چک کنی متوجه می شی. کلا تو اروپا نه فقط ماشین های کره ای بلکه ماشین های ژاپنی هم فروش آنچنانی ندارن البته استثنا هم داره مثل نیسان قشقایی
در ضمن ماشین چینی را هر وقت که در بازار آمریکا براش خریدار پیدا شد با ماشین کره ای یکی کن!!!!!
احسان(احسان سابق)
۴ خرداد ۱۳۹۵وقتی کامنت ها رو میخونم سوالای زیادی واسم پیش میاد.مشکل ایرانیا با هیوندای چیه؟ایا اکثر ایرانیا در 4-5 سال گذشته هم از هیوندای و تویوتا و بی ام و خودرو داشتن و کیفیت هیوندای رو خیلی پایین تر از رقبا ارزیابی کردن؟هیوندای و کیا به خاطر ضعفشونه که 4مین خودروساز بزرگ دنیا شدن؟یا اینکه ایمنی فوق العاده ضعیفی دارن و موسسات ایمنی در امریکا دلشون واسشون سوخته که بهشون امتیاز خیلی بالا میدن؟
واقعا نمی دونم چه هیزم تری هیوندای به ایرانیا فروخته که به این بدی در موردش صحبت می کنن
sunmartin
۵ خرداد ۱۳۹۵جناب احسان عاجزانه از شما تقاضا دارم که سری به سایت دنده 6 بزنید تا موج کره ای ستیزی هیوندای کیا را در این سایت از نزدیک احساس کنید متاسفانه عده ای بازار یاب با تبلیغ خودروهای چینی و فرانسوی قصد نخریب با چاشنی دروغ و القا مضامین مبهم و بدور از عقل را دارند درجایی کاربران این سایت به بنده حمله ورشده و مینویسند کیا هیوندای در آسیا هم جزو رده های پایینتر از لیفان و چانگان و چری است ،و یا در قسمتی از کامنت ها آمده ایت رنو با ساخت مگان کیا سراتو را زیر پا له کرد و در خود کره جنوبی کسی خودروی کره ای نمیخرد تمامی مردم این کشور تشنه رنو ال نوت و رنو مگان و نیز سیتروئن آنهم از نوع زانتیا هستند با این کامنت های بی محتوی و پوچ و سراسر کینه و تخریب به دوسداران خودروهای کیا هیوندا منجمله بنده که بواسطه استفاده طولانی مدت ازین محصولات نتنها بدی و عیوبی مشاهده نکردم بلکه روز به روز بعگه کیفیت و استهلاک پایین آنها اطمینانم چندبرابر شد
،جز توهین و گزافه گویی پیامی دیگری ندارند لذا از افراد آگاهی که در مورد برند های کیا هیوندای و امتیازات بالای این دوخودروساز در رنکینگ ها و تست ها اطلاعاتی در دست دارند تقاضا مند است سری به سایت دنده 6 بزنند تا ببینید فضای ضد کره ای در این سایت و تخریب در چه حجم وسیعی در حال انجام است با تشکر از سایت پیشرو پدال که با گزارش های به روز و جامع خود اطلاعات خودرویی کاربران را همیشه به روز نگه میدارد
ایمان
۵ خرداد ۱۳۹۵احسان جان این قضیه که شما می فرمایید به نظر من بیشتر جنبه روحی و روانی داره تا فنی! قبلا گفتم به نظر من در جامعه ما 2 گروه عمده وجود دارند که انتقادات تندی به خودروهای کره ای می کنند و حتی دیده شده که به خودروهای کره ای لقب بی کیفیت، لگن، آشغال و… میدهند.
1- کسانی که به لحاظ مالی توانایی خرید این خودروها را به هیچ عنوان ندارند و به دلیل بیشتر بودن این خودروها در خیابان ها( به علت قیمت کمتر نسبت به وارداتی های اروپایی و ژاپنی) نوعی موضع گیری خصمانه و فاقد منطق در گفته های آنان وجود دارد که ریشه در عقده های درونی این افراد دارد.
2- عده بسیار کمی هم به دلیل عقب ماندگی به اصطلاح صنعت خودروسازی ایران و با توجه به قدمت و سابقه نچندان طولانی کره ای ها در این صنعت، مشاهده پیشرفت خیره کننده کره ای ها برای ایشان سخت بوده و با غرض ورزی و حسادت در مورد محصولات کره ای ها که اکنون در سطح بازارهای جهانی مطرح هستند اظهارنظر می کنند!!!!!
نه تنها در هیچ کشور توسعه یافته ای راجع به خودروهای کره ای اینگونه موضع گیری نمی کنند و انها را خریداری می کنند بلکه در کشور خودمان هم طبقاتی که دارای وضعیت اقتصادی- اجتماعی به نسبت مطلوبی هستند چنین نظرات تند و منفی راجع به خودروهای کره ای ندارند.
متاسفانه ریشه همه این اظهارات مغرضانه فقر فرهنگی و وضعیت نامناسب اقتصادی است! بخصوص وقتی بعضی متوجه می شوند که این خودروها( کره ای) در کشور های دیگر عموما خودروهای ارزان و اقتصادی به حساب می ایند و متاسفانه شرایط به گونه ای است که آنها از داشتن همین خودروهای ارزان هم محروم هستند
احسان(احسان سابق)
۵ خرداد ۱۳۹۵sunmartin اتفاقا منم اطرافم زیاد ندیدم کسی از خودروی کره ای که داشته بناله.
ایمان کاملا باهات موافقم.این حرف فقط جنبه روانی داره و برای مثال اگر از یکی بخوای واست توضیح بده چرا از هیوندای و کیا بدش میاد هیچ دلیل قانع کننده ای نمیاره.
هیوندای و کیا بقدری پیشرفت کردن که در کنار فورد و شورولت و هوندا قرار گرفتن.هرکسی که مخالف پیشرفت کره ای هاست میتونه نظرشو برا خودش نگه داره چون وضعیت صنعت و بازار این کشور جزو ;کشورهای پیشرفته و توسعه یافته طبقه بندی میشه و ما درحال توسعه که یعنی رسما یک دوران کامل از ماجلوترن و در کنار کشورهایی مثل ژاپن و امریکا و انگلیس و المان قرار میگیره
amir
۷ خرداد ۱۳۹۵دوست عزیز به نظر من این کره ای ستیزی تنها یه دلیل داره اونم حسادت ما به کرس زمانی که میبینیم شرکتی که حدودا ده سال بعد از ایرانخودروی ما شروع به کار کرد الان چهارمین خودرو ساز بزرگ دنیاس و ما نهایت ماشینی که میتونیم بسازیم یه دناس بایدم ازش بد بگیم تا یجوری خودمونو خالی کنیم
ابی
۴ خرداد ۱۳۹۵هفت سال قبل، برند برتر گوشی ،نوکیا بود و الان میبینید اثری ازش نیست، دوستان دنیای امروز، دنیای پیشرفت ثانیه ها ست و هر کی تو این بازار پررقابت بهتر کار کنه ، موفق تره، در مورد خودرو هم ،به همین شکل ، بنظر من، تو آینده کره در زمینه خودرو خیلی حرف برا گفتن داره ، مثل بازار صوتی و تصویری ، موبایل و….
alireza
۵ خرداد ۱۳۹۵من 206 مدل 90 دارم که صفر کیلومتر خریدم که میگن خیلی از قطعاتش چینیه تا الان 185 هزار کیلومتر کار کرده جز قطعات مصرفی یک بار سیفون بنزینش خراب شد که 40 تومن سیفون رو خریدم و یک بار هم دور کند فن ماشین از کار افتاد که یه قطعه ای بود فکر کنم اسمش مقاومت بود اگه اشتباه نکنم که قیمتش 5 هزار تومن بود و بعد ار 185000 کیلومتر خدا شاهده برای اولین بارحدود دو هفته پیش دست به زیر و بندش زدم که فقط و فقط دو تا طبق عوض کردم 250 تومن و 60 تومن هم دستمزد دادم.
البته اینو بگم اتاق ماشینم تقریبا از همون روزای اول به صدا افتاد.
حالا من یه سوال دارم کسایی که میگن خودروهای کره ای استهلاک دارن یعنی در حد خودروهای تولید ایران هم نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟
یا دوستم حدود 5 یا 6 ساله که ریو کره ای مونتاژ سایپا داره میگه تا الان جز قطعات مصرفی هیچی خرجش نکردم.
sunmartin
۵ خرداد ۱۳۹۵خوشبختانه شرکت کیا هیوندای بلحاظ رشد صنعتی و کیفی در “جهان” اول است در مجله فوربس رنکینگ این شرکت جزو 9 شرکت اول جهان است در رنکینگ کانسیومر ریپورز و سرویس جزو اول تا پنجم و در جی دی پاور هم سالانه جزو رده های دوم تا پنجم بوده اند حتی مجله اتو اکسپرس با انتخاب چندین خودرو کیا اسپرتیج و هیوندای توسان را در لیست 9 تایی خود جای داد دو نماینده از کره
مورد بعدی استهلاک بسیار پایین کیا هیوندای است بطوریکه بجز موارد مصرفی درصورت استفاده صحیح و نرمال در طول 10 سال شما اصلا روی تعمیرگاه را بخود نمیبینید این مورد را خودم تجربه کردم بهر حال امیدوارم با ایجاد تحولی در فروش اقساطی با شرایط سهل تر اقساط کمتر و موعد تحویل سریعتر دوسداران کره ای ها هرچه زودتر بتوانند خودروی خودد را سوار شوند خودروهای کره ای هرسال کیفیت خودرا ارتقا میدهند و تقریبا قیمت را ثابت نگاه میدارند این دو آیتم در کنار قیمت پایینتر و گارانتب وارانتی طولانی جزو برگ برنده ای این کره ای های خوش استایل است
بهزاد
۵ خرداد ۱۳۹۵دوست گرامی همین آمار و ارقامی که شما اعلام میکنید کلی نقض درونش هست و به جای اینکه دیگران را متهم کنید به خصومت حداقل برخی آمارهارو به درستی مطالعه فرمایید.
دو شرکت کیا و هیوندای ظرف دو سال گذشته کمترین میزان رشد خودشون در 10 سال اخیر را داشتند و به اهداف تایین شده نرسیدند.
به طور میانگین چندین فصل متمادی مالی هست که دچار کاهش سوددهی شدن.
در آمارهای گوناگون از موسسات مختلف مثل gd پاور و کانسومر رپورتز و kbb و … در میانه های جدول قرار دارند و به جزء مورد هزینه های پایین نگهداری که قابل پیش بینی هم هست هیچوقت دوم تا پنجم نبودن. منظور میانگین کلی برند هست وگرنه به صورت موردی چند خودرو از این دو شرکت رتبه های خوبی را بدست آوردند.
ما خبرگزاری های فوربس و رویترز و بلومبرگ را زیر و رو کردیم ندیدیم جایی نوشته باشند از نظر رشد صنعتی این دو اول باشند و این حرف شما در صورتی رقم میخوره که با وجود رشد کم 1 تا 2 درصدی کلی کیا و هیوندای،شرکت های دیگر از رشد بیش از 10 درصدی برخوردارند و احتمالا کارشناسان مجله فوربس چیزی تو سرشون خرده که سایرین را نمیبینند.
تجربه شما میگه 10 سال بدون دغدغه مشکلی برای اونها پیش نمیاد و رفرنس قرار میگیره ولی تجربه سایرین که از مشکلات صحبت میکنند درست نیست و همگی مغرضانه هست!
علیرضا۴۲۲۵
۵ خرداد ۱۳۹۵سلام دوستان من موبایل فروشی دارم به جرات می تونم بگم همون طور که تو صنعت موبایل در حال حاضر سامسونگ در رتبه اول فروش و هواوی در رتبه سوم و بالاتر از برند های قدیمی و بعضا ژاپنی مانند سونی توشیبا و اچ تی سی قرار گرفتند بخاطر کیفیت و امکانات فراوانیه که ارایه می کنن تو صنعت خودرو سازی هم چند سال دیگه کره ای ها و حتی چینی ها رقبای بسیار قدرتمندی برا آلمانی ها و ژاپنی ها خواهند بود اما ایرانی چی؟؟؟؟؟؟!!
فرزاد
۵ خرداد ۱۳۹۵دیگه قدیمی شده این کلمه تقلید! میگم اقای خسته شده هیوندای فرمون رو بزاره جای لاستیک ,باک بنزین رو بزاره جای چراغها, چراغها رو بزاره جای ترمز و…….کلا بی خیال این تقلید میشی؟