جنسیسهیوندای

جنسیس کوپه هزار اسبی

هیوندای با همکاری بی سی موتو (Bisimoto Engineering) برنامه ای برای تقویت چشمگیر کوپه جنسیس تدارک دیده است تا آن را در محور توجهات قرار دهد.

Hyundai Genesis Coupe by Bisimoto Engineering with 1000 hp
Hyundai Genesis Coupe by Bisimoto Engineering with 1000 hp

به عنوان یک ماشین خیابانی، جنسیس کوپه در دستان تیونر تبدیل به یک غول وحشی شده است. موتور V6 با حجم ۳.۸ لیتری استاندارد مجهز به توربوهای دوقلو شده است. پیستون‌ها، انژکتورهای سیستم تزریق سوخت و پمپ سوخت رسانی، کوئیل جرقه زنی و سیستم اینترکولر و همچنین اگزوزهای برنزی ضد زنگ دیگر تغییرات عمده در پیشرانه محسوب می‌شوند. نتیجه این تغییرات افزایش نیروی تولیدی به ۱۰۰۰ اسب بخار است. این در حالیست که یک جنسیس کوپه استاندارد ۳۴۸ اسب بخار نیرو تولید می کند!

Hyundai Genesis Coupe by Bisimoto Engineering
Hyundai Genesis Coupe by Bisimoto Engineering

در بدنه خودرو از قطعات فیبر کربنی استفاده شده و چرخهای آلومینیومی ۲۰ اینچی با تایرهای مسابقه ای تویو پوشانده شده‌اند.
باید دید که این اتومبیل پر توان، که قوی‌ترین خودروی تاریخ هیوندای نیز محسوب می‌شود، چه توانایی‌هایی در سرعت و شتاب را به نمایش می‌گذارد. رونمایی رسمی از این خودرو در نمایشگاه SEMA امسال خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. slr722

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    یه سوال اگه کسی هست دوست نداشته باشه ماشین کره ای پیشرفت کنه؟؟؟

    اره = لایک +++

    نه + دیس لایک _ _ _

    موافقم 12
    مخالفم 11
    1. km

      ۲ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (679 ديدگاه)

      کاش که این 1000 اسب رو یه ماشین ابهت دار بود نه یه کره ای!!!!

      موافقم 9
      مخالفم 14
      1. slr mclaren

        ۲ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (56 ديدگاه)

        ابهت رو خوب اومدی

        مخالفم 12
      2. یه پسل باهوش

        ۳ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (1134 ديدگاه)

        رنگ بندی بروز قشنگی داره

    2. احسان 16v

      ۲ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (133 ديدگاه)

      باید ببینی در عمل چکار میکنه،خیلی از ماشینا قدرتشون زیاد میشه ولی کارائیشون خیلی زیاد نمیشه….

      موافقم 2
      مخالفم 4
      1. فرید

        ۴ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (18 ديدگاه)

        این ماشینو با تویوتا GT86 مقایسه کنید جالب خواهد بود

        موافقم 2
        مخالفم 6
    3. aventador twin turbo

      ۲ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (4513 ديدگاه)

      با این که بسیار قشنگ است ولی رینگ هاش چنگی به دل نمی زنه!!

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

        ۴ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود.
        من هر کاری میکنم هیچ جوره نمیتونم با این جنسیس کوپه کنار بیام.
        نمیدونم چرا.
        حالا میخواد 1 اسب بخار داشته باشه یا 3000 اسب بخار.

    4. aventador twin turbo

      ۲ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (4513 ديدگاه)

      همین جوری صدای اگزوز جنسیس بسیار بلند و گوش نواز است حالا با قدرت 1000 اسب و اگزوز های بزرگتر خدا می دونه چه صدایی داره . صدایی که موتور جنسیس تولید می کنه از پورشه باکستر و انواع بی ام و و بنز هم قشنگ تره!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. نخود آش

        ۲ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (294 ديدگاه)

        مطمئنی صداش از بنز و پورشه بهتره؟؟؟؟؟

        موافقم 3
        مخالفم 3
      2. aventador twin turbo

        ۳ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (4513 ديدگاه)

        آخه از این لحاظ می گم که هر وقت از بقلم پورشه و بنز رد شده گاز نمی ده ولی هروقت جنسیس رد شده یه حالی هم به من داده!!!

  2. امین

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (244 ديدگاه)

    طراحی عالی
    تیونینگ عالی
    رنگ بندی عالی
    .
    .
    قدرت عالی
    هندلینگ عالی
    صدای اگزوز عالی
    .
    .
    هیوندای جنسیس هم از جمله ماشینایی هست که میشه هربلایی سرش اورد.
    چون ارزونه، طراحی پیچیده ای مثل لامبورگینی نداره، مشخصات فنی خوبی داره
    .
    .
    1000 اسب بخار خیلی عالیه واسه یه ماشین اسپرت نه سوپر اسپرت. دمش گرم
    .
    .
    :-D

  3. بردیا

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (99 ديدگاه)

    خیــــــــــــــــلی باحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاله

  4. amir.t.

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    1000 اسب بخار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اسفالتو میکنه …

  5. رامتین

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (3247 ديدگاه)

    چون آیرودینامیک بدنه جنسیس کوپه اشکال داره و به عبارتی علم خودروسازان اروپایی را در این زمینه نداره، شاید شتاب خودرو با قدرت 1000 به حدود 3.3 تا 3.5 ثانیه برسه (که باز هم عدد ضعیفیه) ولی حداکثر سرعتش به 330 نخواهد رسید.
    مثال: آئودی TT ultra با حجم 2 لیتر، قدرت 310 ،شتاب 4.2 ،سرعت 285
    جنسیس کوپه: حجم 3.8، قدرت 350، شتاب 5.2، سرعت 255 . چه انتخاب ساده ای:)

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. admin

      ۲ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (71 ديدگاه)

      داداش شما از کجا فهمیدی طراحی بدنه ایراد داره
      برادر لااقل یکی دوتا اصول عادی ایرودینامیک رو می خوندی بعد میگفتی ایراد داره
      اخه چرا یکی تا میاد پیشرفت بکنه ( حالا یا کره ای یا امریکایی ) ما الکی ایراد میگیریم که فلان جا ایراد داره بهمان جا ایراد داره
      من که از هیوندایی متنفر بودم ازش خوشم میاد چون هم بروزه از نظر طراحی هم داره سعی میکنه از نظر فنی پیشرفت کنه
      تازه اگه ملاک شما اروپاست باید بگم جنسیس تو همون ازمایشگاه فنی فولکس واگن گواهی گرفته که بوگاتی گواهی گرفته

  6. فقط سری3

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    خیلی جالبه .البته قابل توجه کسایی که میگفتن موتور نیسان GTRخیلی قابلیت زیادی داره که میتونن از 8/3 لیتر این قدرت بالا رو بگیرن حالا دیدید که از موتور هیوندای هم میشه این قدرت رو گرفت .

    موافقم 2
    مخالفم 1
  7. رهام

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (186 ديدگاه)

    باید تو عمل دید

    موافقم 1
    مخالفم 1
  8. عرفان

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (237 ديدگاه)

    erfan-s
    داداش رامتین دیگه ازین حرفا نزن ، مسخره.
    اولا من و تو سر در نمیاریم آیرودینامیک چیه چون درسش رو نخوندیم ولی آیرودینامیک جنسیس کوپه هیچ مشکلی نداره مشکلش وزن 1700 کیلوییشه که باعث شده شتابش بیاد پایین 90% شتاب ماشین به وزنش هست نه آیرودینامیک.آئودی TT که تو میگی ، وزنش خیلی پایینه واسه همینه که شتابش بالاست وگرنه آیرودینامیک جنسیس کوپه خیلی قوی تر و بهتر از audi TT هست.دیگه ازینا نگووووو.

    جنسیس کوپه با سیستم اگزوز آرک ، از خیلی از اسپرت های آسیایی سرتره.
    ERFAN-S

    موافقم 1
    مخالفم 1
  9. عرفان

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    خیلی باحاله ولی کردنش197 میلیون!ادم زورش میاد به خدا.من که باشم145تومن میدم سوناتا yf

    1. Alpacino

      ۲ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (19 ديدگاه)

      اره خدایی اون قیمت ارزش نداره
      ادم میره یه ب ام و سری 3 کروک میخره حالشو میبره

      موافقم 1
      مخالفم 2
  10. فقط سری3

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    قابل توجه کسایی که طرفدارنیسانGTRهستن وفکرمیکنن چون این ماشین موتورش خیلی خوب ساخته شده تیونر هامیرن سراقش برای تقویت کردنش ولی حالا موتور هیوندای هم تونست به 1000 اسب بخار برسه پس باید بگیم جنسیس هم بهتر از بوگاتی هستش ؟

    موافقم 3
    مخالفم 1
  11. حسین(جاسم)

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    چــــــــــــــــــــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر قشنگه خصوصا جلوش.

  12. علیرضا

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    لطفا کسایی که اطلاعات ندارن نظر نذارن غرض ورزی تا چه حد وزن بوگاتیم بالاست اما به لطف ایرودینامیک خارقالعادش الان سریعترین ماشین جهان مهمترین معیار تو ماشینای اسپرت و سوپر اسپرت که باعث می شه بهتر یا بدتر باشن ایرودینامیک وزن بالا باشه وقتی همه چی باهاش متناسب باشه طراحی و ساخت که به علم فیزیک و مهم ایرودینامیکه دیگه وزن اهمیت نداره والا بوگاتی از خیلی از ماشینای رنج قدرتیه خودش سنگینتره چرا سریعترینه؟البته از تموم عزیزان به خاطر این مقایسه عذر می خوام خواستم اهمیت ایرودینامیکو بگم که مطمئنن این ماشین از بیشتر ماشینا تو کورس شکست می خوره و اینجاست که فرق المات ایتالیا امریکا ژاپن با کره مشخص می شه درسته کره خوب پیشرفت داشته اما بعد این کشورا مورد قبوله

  13. امین

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    حیف این قدرت نیست!

  14. yashar

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    رادیاتورش معلومه خیلی ضایس

  15. نیما

    ۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (56 ديدگاه)

    1000 اسب بخار!!!!!!
    من فکر کن همه چیش از هم باز شه !!!! خیلی بلند پروازنس!

  16. رامتین

    ۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (3247 ديدگاه)

    عرفان خان من گفتم آئودی را با جنسیس مقایسه کن، بابا آسیا در برابر آلمان یا اروپا عددی نیست که. انگار شما کره ای هستی. دوس داری برو بخر. آوانتادور هم 1700 کیلوست.ضمنا یکی گفت طراحی جنسیس در شرکت فولکس بوده، خب بزار بگم طراحی موتور تیبا در مهد خودروسازی جهان یعنی آخن آلمان بوده. چقد ایرانیها تعصب الکی دارند.

  17. mds

    ۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (64 ديدگاه)

    عاشقان جنسیس کوپه این کوپه بی همتا این ویدئوها رو دانلود کنن

    1- 2013 با رینگهای vossen

    2 – 2013 با رینگهای vossen

    3 – 2011

  18. یارو

    ۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (290 ديدگاه)

    به نظر شما این بهتره یا یه پورشه 911کارخونه ای تیون نشده
    پورشه911 لایک
    این دیس لایک

  19. [ عشق ماشین ]

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (20 ديدگاه)

    به نظر من هیوندایی تو این چند سال خوب کار کرده.چه از لحاظ امکانات چه از لحاظ کیفیت چه از لحاظ قیمت

  20. yahya

    ۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    دوست خوب من اطلاعات کافی نداری نظر نده اولا وزن بوگاتی ویرون 2000کیلوه با 1001اسب بخار قدرت با16سیلندر اما جنسیس کوپه 1709کیلوه 6سیلندر 348اسب بخاره که به لطف تیونرای خارقالعاده به 1000اسب با همون 6سیلندر ارتقا یافته پس قابل مقایسه نیستن که داری رخ شتابشونو به رخ میکشی داداش من پس منطقی باشین خواهشا

  21. ناجي

    ۷ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    هیوندا به لطف طراحی بی نظیر، آپشن های متعددو به روز و اینکه یک نماینده رسمی و کلی نمایندگی تو تمام شهرهای ایران داره میتونه برای بخش عظیمی از خریدارهای خودرو گزینه مناسبی باشه .. میشه روش فکر کرد

  22. میثم

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    خدایی لج بازی نکنید اگر یکبار سوار این ماشین بشید می بینید که توی اون رده قیمت هیچ ماشینی بهش نمیرسه
    اگر تا 100 م بالاتر هم نگاه کنید باز رقیبی نداره
    لطفا منطقی حرف بزنید
    زنده باد هیوندا – کره

  23. Speed Hunter

    ۲۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    یه زمانی فقط بوگاتی 1000 اسب بخار قدرت داشت حالا هر ماشینی از راه میرسه می بینی تیونینگش کردن قدرتش اندازه ی بوگاتی شده
    می ترسم چند وقت دیگه پراید 1000 اسبیم بیاد

    موافقم 1
    مخالفم 1
  24. رضا

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (71 ديدگاه)

    هیچ ماشین ژاپنی به غیر از نیسان gtr نمیتونه جنسیس کوپه رو بگیره توی امارات جنسیس کوپه تمامی ماشین های ژاپنی رو زده البته به غیر از gtr جنسیس کوپه بخصوص زردش خییییییلی زیباست! البته الان باز سرکله یک خودروی 3 در به اسم هیوندایی ولستر به چشم میخوره که زده رو دست جنسیس کوپه اونم ولستر زرد که دیگه محشره!

  25. سالار

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیوندا با این قدمت نچندان زیاد و به لطف مدیریت و برنامه ریزی های دقیق و هدفمند توانسته سودآوری بالایی داشته باشه و همین که ما رو قلقلک بده که آن را با ابر برندهای خودروسازی جهان مقایسه کنیم بی حکمت نیست. ابتدا از خودروهای ارزان قیمت و بدون امکانات با طراحی های ضعیف شروع کرد وبعد که کمی پیشرفت کرد روی امکانات وطراحی تمرکز کرد و الان که بزرگ شده برنامه اش رو متمرکز کرده روی کیفیت. ( خوروسازی های چین هم دقیقا همین سیاست را دارن دنبال میکنند)
    لازم به ذکر است که قدمت خودروسازی کره کمتر از کشور ماست .

  26. reza

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (145 ديدگاه)

    سرعتش چنده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  27. فرشید

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    جنسیس هیچ خودرو ژاپنی رو جز نیسان gtr نزده؟!!!!!!!!!
    من اصلا قصد بحث ندارم چون جواب کالا مشخص هستش
    فقط یه چیزی بگم
    داداش من
    شاید دوستی واقعا قصد خرید خودرو داشته باشه و میخواد روی این نظرات تصمیم بگیره
    خواهش میکنم اگه فقط و فقط اطلاعات کافی دارید نظر بدید
    خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا