هیوندای در حال حاضر برای جانشینی جنسیس کوپه که عمری شش ساله دارد تلاش می کند. به نظر می رسد که این شرکت در حال کار روی نمونه مطالعاتی HND-9 برای نسل آینده جنسیس کوپه است. اما در سال ۲۰۱۴ ما تنها شاهد بهروزرسانی هایی در مدلهای فعلی جنسیس کوپه مخصوصاً در پیشرانه آنها خواهیم بود.
تغییرات ظاهری بسیار محدودند. از جمله آینه های گرم شونده خارجی و چراغهای مه شکن و رنگهای جدید بدنه. در داخل کابین هم شامل سیستم ناوبری بهبود یافته، کروز کنترل و آینه خودکار کاهش دهنده نور بالا، سیستم بی سیم کنترل HomeLink و سیستم هشدار جلوگیری از برخورد در نگاه اول جلب توجه می کنند. در زیر کاپوت می توان موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژر چهار سیلندر بهینه شده را یافت که ۲۷۴ اسب بخار نیرو و ۳۷۲ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در حالی که خروجی موتور ۶ سیلندر خورجینی ۳.۸ لیتری، ۳۴۸ اسب بخار و ۳۹۹ نیوتن متر می باشد. گیربکس شش سرعته دستی نیز ارتقا یافته و با سرعت و روانی بیشتری تعویض ها را انجام می دهد. گیربکس اتوماتیک هشت سرعته با پدال های شیفتر دستی نیز قابل سفارش است.۸۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
mammad
۱۰ بهمن ۱۳۹۲قیافش که فرق نکرده.
ولی گیربکسش واقعا تغیر چشم گیری کرده
ایول. ولی کلا از ماشینای کره ای خوشم نمیاد ولی کوپشون واقعا زیبا وخوب میسازن
sahand
۱۰ بهمن ۱۳۹۲جالبه,ماشینای کره ایی قیافشون تغییر نکنه ,همه بشون گیر میدن,ولی واسه ماشینای آلمانی همین فاکتور اصالتشون میشه!
50-GTR
۱۰ بهمن ۱۳۹۲دمت گرم اینو خوب اومدی….
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۱۰ بهمن ۱۳۹۲اگه فقط یک لحظه قدمت جنسیس رو با آلمانی ها مقایسه کنی بد نیست!
matin
۱۰ بهمن ۱۳۹۲ایران خودرو و هیوندای توی یه سال شروع به کار کردند و هیوندای بزرگترین تقلب دنیا رو انجام داده هم مارک و هم اسمشو از هوندا تقلید کرده کلا از کره ای ها بدم می آد ماشین فقط ماشین های ژاپن ، آلمان و آمریکا
طوفان
۱۲ بهمن ۱۳۹۲هیچ ربطی به قدمت نداره مهم پیشرفت در طول زمان هست که به نظرم مدیریت کره ایها واقعا موفق عمل کرده است.
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۱۳ بهمن ۱۳۹۲اصالت هیچ ربطی به قدمت نداره ؟؟؟؟!!! پس اصالت یعنی چی ؟؟؟!! بحث پیشرفت هم باشه تو همین چندسال باز آلمانی ها بیشتر پیشرفت داشتند اما چون کره از صفر شروع کرده پیشرفتش بیشتر به چشم میاد!!!
من
۱۶ بهمن ۱۳۹۲برادر محسن فقط المان ….
باید اول دید اصالت رو چی تعریف میکنید و جه فایده ای برای یک خریدار عادی داره. یک مثال بزنیم. در مورد گوشی های همراه اصالت نوکیا بر کسی پوشیده نیست! اما کمتر کسی میاد به جای ایفون و یا نوت سه نوکیا بخره. تکنولوژیش هم کمتر از رقبا نیست اصالت هم داره ها! اما اندروید و یا ای او اس نداره!
حالا شما اینجوری داستان رو ببین که یک خودرویی خوبه اصالت هم داره اما 50000 دلاره یک خودرویی خوبه خیلی اصالت هم نداره ها! اما 30000 دلاره شمام خریداری نه دلال به جیبت نگاه میکنی و فکر میکنی میخوام 3 تا 5 سال از این خودرو استفاده کنم. اصالت 20000 دلار می ارزه؟نه.( در مورد خریداری که میزان پول مشخصی رو میخواد هزینه کنه) به این میگن معادله ارزش/هزینه یعنی در قبال پولی که میدیدم جقدر ” ارزش” ایجاد میشه. بقیه جاهای دنیا این مهمه تو ایران این مهم نیست جون خیلی ها پول مفت دارن “گرونترین” رو میخرن فارق از اینکه به چی نیاز دارن.
شما به سنت نمیرسه قطعا اما دوره جوونی ما اسپرت کردن خودرو در ایران خلاصه میشن به پهن تر کردن لاستیک ها! یعنی لاستیک ماشین ها رو انقدر پهن میکردن که استهلاک ماشین به سال هم نمیرسید! یعنی افراط و تفریط الان هم به نوع دیگری همینه!
فقط المان فقط ژاپن فقط امریکا! این یعنی افراط و تفریط باید ببینی به چی نیاز داری و در معادله ارزش/هزینه جاش بدی.
خود تویوتا هم به همین موضوع رسیده واسه همینه که ماشین ارزون میزنه به نام تویوتا میده دست خلق الله ماشین گرون و لوکس هم میزنه بهش میگه لکسوس باز میده دست خلق خدا. این وسط طرفداری من و شما از تویوتا و امثال هم کجای این معادله است؟
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۳ بهمن ۱۳۹۲میدونی مشکل چیه برادر من؟ مشکل همونی هست که خودتون گفتین! “اصالت رو چی تعریف میکنید”؟؟؟!!!
اولا که مثال شما مثال درستی نیست! کی گفته آیفون اصالت نداره؟؟؟!!! و تنها دلیل عقب موندن نوکیا و بالا اومدن امثال سامسونگ فقط اندروید بود و بس! بگذریم…
شما فکر میکنید وقتی ما میگیم اصالت! منظورمون اینه که مثلا فرم کلی بدنه و چراغهای 911 حفظ شده! نخیر قربان! اصالت همش این نیست! اصالت یعنی اینکه شرکتهای آلمانی بعد از 100 سال! تجربه و آزمایش و تحقیق به یک چیزی رسیدند و مثلا شرکتهای کره ای 10 سال هست که پا به میدون گذاشته اند! شما که خودتون بنده رو بچه به حساب میارید و ظاهرا سن بالایی دارید! آیا درک الان شما بالاتره یا مثلا درک شما در 5 سال پیش؟ 10سال پیش چطور؟ پس میبینید که هیچ چیز جای تجربه رو نمیگیره. پس شما نمیتونید بگید 911 موتور 3800 داره و جنسیس هم موتور3800 داره! و هر دو خوب هستند!!! و پورشه داره پول برندش رو میگیره! به هیچ وجه اینطور نیست! ماشینهای آلمانی با وجود قیمت بالاشون نسبت به بقیه،کاملا ارزشش رو دارند و در قبال دلار به دلار پولی که میدید خدمات میگیرید. شما فکر میکنید مثلا بنز یا پورشه بلد نیستند ماشین ارزون تولید کنن؟؟؟!!! خیلی هم خوب بلدن ولی باید از کیفیت و مهندسی ماشینهاشون کم کنن که این مخالف هدف شرکت شون و خط مشی شون هست.(یا بهترین یا هیچ)و اگه این کار رو بکنن به سابقه برندشون لطمه وارد میشه.
اینی هم که ما اول اسممون”فقط آلمان” داریم به دلیل عشق و علاقه بیشتر ما به ماشینهای آلمانی که قطعا مهد خودروسازی جهان هست و همینطور همرنگ شدن با طرفداران آلمانی وگرنه من هم ماشینهای ژاپنی رو خیلی قبول دارم و هیچوقت هم نگفتم که تمام (به قول شما) خلق الله! باید و باید آلمانی بخرند!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ بهمن ۱۳۹۲درود.
چون تعادل ندارند.
حکایت اون سوراخ سوزن و در دربازه است.
این ماشین در عرض 6 سال فقط فیس لیفت داشته ، ولی کیا سراتو
در عرض 3 الی 4 سال نسل عوض میکنه . اون هم بدون فیس لیفت .
ای نشون میده که هنوز یکسری چیز هارو یاد نگرفته .
((( ایران و المان )))
رهگذر
۱۱ بهمن ۱۳۹۲بحث بحث فیل و فنجونه پسر جان اول اصالتو بدست بیاره بعد دربارش بحث میکنیم المان ها خیلی تغییر دادند یه نگاه به این ده پونزده سال اخیرشون کن فقط به طرز حیرت اوری اصالت دارند یعنی شاکله اصلی مونده سر جاش در حالی که کلی تغییر کردند ولی جنسیس یا هر کره ای یا حتی ژاپنی تغییر بده دیگه نمیشه شناختش
Zonda R
۱۱ بهمن ۱۳۹۲F.A
قدرتش خوبه
ولی خیلی خشکه
من نسل قبلشو 67 تومن خریدم
خشکیش و کالیبرای ترمزش بعد از داغ شدن قدرتش کم میشد و احتیاج به فشار زیاد داشت
Zonda R
۱۱ بهمن ۱۳۹۲F.A
بعد از 10000 تا فروختمش
63 تومن
یه سراتو کوپ گرفتم 47 تومن
matin
۱۰ بهمن ۱۳۹۲مگه مرض داریم BMW Z4 رو ول کنیم این رو بخریم صدای توی کابین ماشین های کره ای مثل سمنده
Zonda R
۱۰ بهمن ۱۳۹۲F.A
قیمت z4 2.0
300 میلیون
جنسیس 200 میلیون
خب
اون رودستره
این کوپه
من که نقطه مشترکی نمیبینم
بنده خدا
۱۱ بهمن ۱۳۹۲سلام.این رو مطمعنم سمند صدا کابینش از 405 و پراید کمتره…….
sorena330
۱۲ بهمن ۱۳۹۲ماشین اسپرت باید صدای موتورشو بشنوی،
اتفاقا این یه حسنه و بحث z4 به خاطر قیمتش کاملا جداست
SALAR
۱۰ بهمن ۱۳۹۲که چی ……….؟
Kurosh
۱۰ بهمن ۱۳۹۲بازم به جنم این کره ای ها…
مردشن ومیرن دست میبرن تو گیربکس وتوان وموتور…
فرغون سازهای ما فقط بلدن دوتا چراخ وسپر عوض کنن.. بعدش هی مدل پشت مدل بزنن 111 و131 و151 و132 وچنتا نمره عجیب وغریب دیگه…
matin
۱۰ بهمن ۱۳۹۲111و131و151و132 هم هر کدوم به SE & SL & TL & LX & EL و… تقسیم میشه حالا مردی بگو پراید چندتا تیپ داره
1- 43 تا
2- 45 تا
3- 47 تا
4- 50 تا
کنکور سراسری ریاضی 92
(( امین ))
۱۱ بهمن ۱۳۹۲با این صورت میشه 20 تا!!
carbonado aventador
۱۰ بهمن ۱۳۹۲من مدل های قدیمی اش رو که تو إیران هست بیشتر دوست دارم!!!!!!
mjh
۱۰ بهمن ۱۳۹۲همه میدونیم ماشین ساختن کار آسونی نیست درسته کره به آلمان و ژاپن و آمریکا نمیرسه ولی خب این همه پیشرفت قابل ستایشه اونا هم شرایط تقریبا مشابهی با ما دارن ینی میخوان خودروی تولید داخل خودشونو داشته باشن ولی ما ی نمونه شکست خورده ایم وکره ی نمونه کاملا موفق به نظر من هیچوقت به غولای خودروسازی نمیرسن ولی ی روز بالاخره باهاشون برابر میشن
saied
۱۰ بهمن ۱۳۹۲به نظرم ماشینایی که جوان های عرب دوس داون داشته باشن ماشین هایی مثل بوگاتی و فراری ولامبورگی ! و اگه خیلی متواضع تشریف داشته باشن ماشین هایی مثل پورشه و بنز و بی ام دبلیو واسه خودشون انتخاب میکنن!
ولی ما به حدی رسیدیم که ماشین های بی کیفیت و بی هیجان کره ای ارزوی جوان های ایرانی شده که اونم ۹۹٪ ارزو هامون به فنا میره .
فرزاد
۱۰ بهمن ۱۳۹۲خدایی عجب حرف شاخی زدی sahand
pentagon usa
۱۰ بهمن ۱۳۹۲اساسا تا زمانی که ایران خودرو و سایپا تو این کشور هستند نباید در مورد این ماشینا حتی فکر کرد چون جز حسرت هیچ حاصلی نداره..
آقا محمد ، فقط ژاپن ، فقط لکسوس
۱۰ بهمن ۱۳۹۲من خوشم نیومد
کافر مقدس
۱۰ بهمن ۱۳۹۲سهند جان کی گفته فاکتور های هیوندا آلمانی هاست!!!!!؟؟!!!!
ببخشید که هیوندا بعد از اینکه زیر مجموع GM شد اینقدر پیشرفت کرد!
0تا100 زیروبَم همشون هم Ford ـه
زیگما
۱۰ بهمن ۱۳۹۲راست میگی.اولش اومدن اسم شهر های امریکا رو ماشین هاشون گذاشتن.مثل سانتافه که مرکز ایالت تیومکزیکو هست.یا اومدن اسم یکی از شهر های آریزونا رو روی یکی از ماشین هاشون گذاشتن که شد توسان!بعد اومدن هر چی روش تبلیغاتی بود از امریکایی ها دزدین!نمونش اون عکس تبلیغ سانتافه که بغل یه مشت گاو بود. که از ایده عکس های وانت های رم دزدیه بودن!
matin
۱۰ بهمن ۱۳۹۲چند سال بعد چینی ها با این روش خودرو سازی کره رو به زمین می زنند ببین کی گفتن
HoSeIn
۱۰ بهمن ۱۳۹۲ایول دمشون گرم یکم از کره ای ها یاد بگیریم زیاد ظاهر ماشینو تغییر نمیدن بیشتر به فکر بالا بردن کیفیتن حالا خودروسازان ایرانی یه پراید و سمند دارن وانتش میکنن هاچ بک میکنن و… تبدیل میشه که نمیگنجه تو این مطلب بگم الان نمیدونم تشویق کنم افسوس بخورم هورا بکشم ما بهتریم اونا بهترینن ولی اینو میدونم که اصلا دل مسئولین به حال ما نمی سوزه فقط به فکر پر کردن جیب مبارکن که خدا میدونه به کجا لوله کشی شده این جیب!!!!!
زیگما
۱۰ بهمن ۱۳۹۲ساخت این گیربکس توسط هیوندای خیلی عجیبه.آخه کار هر کسی نیست ساخت یه هشت سرعته. جای تامل بسیار دارد.شاید اصلا عملکردش بد باشه.نمیدونم….
sahand
۱۰ بهمن ۱۳۹۲با همکاریه تویوتاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست
زیگما
۱۰ بهمن ۱۳۹۲سند؟
sahand
۱۰ بهمن ۱۳۹۲آخه الان سندم کجا بود!یه چی میگیا…
ولی 100% مطمئنم.
زیگما
۱۰ بهمن ۱۳۹۲یه لینکی چیزی بده تا مطمئن بشم.آخه عجیبه تویوتا با هیوندای همکاری کنه.
محمد
۱۰ بهمن ۱۳۹۲فکر کنم هشت سرعته zf باشه
آقا محمد ، فقط ژاپن ، فقط لکسوس
۱۰ بهمن ۱۳۹۲تا اونجایی که من شنیدم جنسیس 8 دنده از صفر تا صد خودش 3 تا دنده عوض میکنه که اصلا واسه ی یک ماشین کوپه جالب نیست….تویوتا آریون حتی با اینکه کوپه نیس از 0 تا 100 2 تا دنده عوض میکنه
Mr.joker
۱۰ بهمن ۱۳۹۲خوشگله ولی اون قسمت زائد چراغای جولوشو دوس ندارم
رنگ سیاهشم خیلی خفنه :)
محمد
۱۰ بهمن ۱۳۹۲اینارو ببین شاید نظرت عوض شد:
http://www.mrwallpaper.com/wallpapers/hyundai-genesis-vossen.jpg
http://www.mrwallpaper.com/wallpapers/hyundai-genesis-vossen-wheels.jpg
*عرفان*
۱۱ بهمن ۱۳۹۲داداش این عکسا که لینکشو گذاشتی ساختگیه..(ارتفاع)
danial
۱۰ بهمن ۱۳۹۲رفیب خوبی واسه z4 میتونه باشه
(( امین ))
۱۱ بهمن ۱۳۹۲ماله این مزه ها نیست!!!
محمد
۱۰ بهمن ۱۳۹۲زیباست ولی چراغای جلوش کمی بزرگ هستند که تو ذوق می زنه همچنین طراحیش با مدل قبلیش چندان تفاوت نداره
احسان(احسان سابق)
۱۰ بهمن ۱۳۹۲دست عکاس درد نکنه.چه عکسایی انداخته مخصوصا اونی که بین ساختمونا ایستاده(تقارن عکس ادم رو سکته میده) و اونی که داره تیکاف میکشه
50-GTR
۱۰ بهمن ۱۳۹۲گیر باکس قبلی جنسیس رو ژاپن میزد با zf آلمان—— این یکی رو هم احتمال زیاد یا آلمان زده یا ژاپن
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۱۰ بهمن ۱۳۹۲به نظرم نمای جلوی نسل فبلی بهتر بود.
مهسا فقط آلمان و ایتالیا
۱۰ بهمن ۱۳۹۲بنظر من هم قبلیه خوشگلتر بود
فدای فرا ری و لامبور بشم که تکن
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۱۰ بهمن ۱۳۹۲بسمه تعالی
ای جـــــــــــــــــــونم.
فراری رو خوب اومدی.
Zonda R
۱۱ بهمن ۱۳۹۲F.A
فراری و جنسیس
خیلی شبیهن!!!!!
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۱۱ بهمن ۱۳۹۲بسمه تعالی
میشه بگی کجای جنسیس شبیه فراریه؟!!
ESI
۱۰ بهمن ۱۳۹۲تا وقتی ماشین های محبوبی مثل کامارو موستانگ و دوج هستند کی نگاه میکنه به این کره ای ها
بهزاد
۱۰ بهمن ۱۳۹۲هیوندای در مدلهای جنسیس از 2 کمپانی گیربکس ساز aisin ژاپن و zf آلمان بهره میگیره و به احتمال قوی این گیربکس 8 سرعته ساخت zf هست.
SAEED
۱۰ بهمن ۱۳۹۲سلام.
آفرین هیوندای!!
هم ناز شده هم موتورش پیشرفت خوبی داشته
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۱۰ بهمن ۱۳۹۲بسمه تعالی
به نظر من ماشین های کره ای بخصوص هیوندا از نظر طراحی بهترند.
ولی از نظر فنی چیز خوبی نمی سازن.
خدا کنه تو سال 2014 با واردات خودرو ی خوبی برخوردار بشیم وگرنه…
دانیال
۱۰ بهمن ۱۳۹۲یه ماشین کوپه باید چهر ای خشن داشته باشه . به نظر من هیوندای اگر خواسته چهر ی جلو همه ی ماشینهاشو برای سال 2013 ( 2014 ) عوض کنه و یکی کنه در مورد جنسیس کوپه نباید این کارو میکرد . جنسیس کوپه باید خشن باشه . الان اکثرا چهره ی جلوی جنسیس کوپه های قبلی رو بیشتر می پسندن . منم قبلیهاشو بیشتر دوس دارم . ( ولی درمورد قدرت موتور و گیربکس و فضای داخل کابین خوب جدیداش بهترن )
Zonda R
۱۰ بهمن ۱۳۹۲F.A
من به شخصه
Gt 86
نیسان z
رو به این ترجیح میدم
فرهاد
۱۱ بهمن ۱۳۹۲نیسان z370 که سالاره
محمد
۱۱ بهمن ۱۳۹۲من با کسی کاری ندارم به کسی هم بر نخوره کامنت کسیم نخوندم
ولی اونایی که همش نمیدونم این جمله کلیشهای” آشغال کره ای” رو همه جا میگن…یا مازراتی و فراری وبنز و بی ام و واین چیزا زیر پاشونه سوار میشن همیشه و 10 تا ماشین دارن…. یا واقعا هیچی از ماشین سر در نمیارن و فقط ادعا دارن.. ازین 2 حالت خارج نیست
hero
۱۱ بهمن ۱۳۹۲وقتی جی تی 86 تو بازار ایرانه آخه کدوم ….ی سراغ جنسیس میره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ بهمن ۱۳۹۲درود.
این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من باشم میرم بنز CLA میخرم . سگش شرف داره به این.
((( ایران و المان )))
mehran911
۱۱ بهمن ۱۳۹۲میلاد جان منم نظرم دقیقا همینه
Yekta
۱۱ بهمن ۱۳۹۲اینهایی که میام میگن ، ماشین فقط المانی و ایتالیایی ، الان همین جنسیس رو بهتون بدن با کله میگیرینش ، هر کی ندونه ، فکر میکنه حتما یک پورشه یا فرار دم خونشون پارکه!
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۱۱ بهمن ۱۳۹۲بسمه تعالی
نه بابا!!!
توکه این همه از دهنت اسم فراری و لامبور میاد نکنه خودت فراری و لامبور داری ما خبر نداریم!!!
فرهاد
۱۱ بهمن ۱۳۹۲چه ربطی داره اگه پرایدم به هر کی بدن با کله میگیرتش
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ بهمن ۱۳۹۲درود.
تو بیا امتحان کن.
من یک بنز معماری رو باین لگن عوض نمیکنم.
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۱۳ بهمن ۱۳۹۲چه ربطی داره ؟!! شاید یه نفر از شرکت بوئینگ خوشش بیاد! پس باید یه 747 داشته باشه؟؟!!
amin
۱۱ بهمن ۱۳۹۲کسی مدل 4 سیلندر صفرش رو سراغ نداره واسه فروش
آلیاژ
۱۱ بهمن ۱۳۹۲بزارید فقط مدل HND-9 بیاد تو خیابون.. اونوقت دهن همه وا میمونه!!
کی گفته بی کیفیته؟ بهتر یه سر بزنید به نمایندگی بنز و بی ام و یا همون ژاپنی ها که به نظرم چندین ساله قید ماشینو زدن با این طراحیشون