جنسیسهیوندای

جنسیس کوپه 2014 با ارتقای پیشرانه و گیربکس

هیوندای در حال حاضر برای جانشینی جنسیس کوپه که عمری شش ساله دارد تلاش می کند. به نظر می رسد که این شرکت در حال کار روی نمونه مطالعاتی HND-9 برای نسل آینده جنسیس کوپه است. اما در سال ۲۰۱۴ ما تنها شاهد به‌روزرسانی هایی در مدلهای فعلی جنسیس کوپه مخصوصاً در پیشرانه آنها خواهیم بود.

2014 Hyundai Genesis Coupe
۲۰۱۴ Hyundai Genesis Coupe
تغییرات ظاهری بسیار محدودند. از جمله آینه های گرم شونده خارجی و چراغ‌های مه شکن و رنگ‌های جدید بدنه. در داخل کابین هم شامل سیستم ناوبری بهبود یافته، کروز کنترل و آینه خودکار کاهش دهنده نور بالا، سیستم بی سیم کنترل HomeLink و سیستم هشدار جلوگیری از برخورد در نگاه اول جلب توجه می کنند.
2014 Hyundai Genesis Coupe
۲۰۱۴ Hyundai Genesis Coupe
در زیر کاپوت می توان موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژر چهار سیلندر بهینه شده را یافت که ۲۷۴ اسب بخار نیرو و ۳۷۲ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در حالی که خروجی موتور ۶ سیلندر خورجینی ۳.۸ لیتری، ۳۴۸ اسب بخار و ۳۹۹ نیوتن متر می باشد.
2014 Hyundai Genesis Coupe
۲۰۱۴ Hyundai Genesis Coupe
گیربکس شش سرعته دستی نیز ارتقا یافته و با سرعت و روانی بیشتری تعویض ها را انجام می دهد. گیربکس اتوماتیک هشت سرعته با پدال های شیفتر دستی نیز قابل سفارش است. قیمت جنسیس کوپه جدید از ۲۶۳۵۰ دلار آغاز می شود و تا ۳۴۶۰۰ دلار برای گران ترین مدل، پیش می رود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۸۹ دیدگاه‌ها

  1. mammad

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (77 ديدگاه)

    قیافش که فرق نکرده.
    ولی گیربکسش واقعا تغیر چشم گیری کرده
    ایول. ولی کلا از ماشینای کره ای خوشم نمیاد ولی کوپشون واقعا زیبا وخوب میسازن

    1. sahand

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (136 ديدگاه)

      جالبه,ماشینای کره ایی قیافشون تغییر نکنه ,همه بشون گیر میدن,ولی واسه ماشینای آلمانی همین فاکتور اصالتشون میشه!

      1. 50-GTR

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (492 ديدگاه)

        دمت گرم اینو خوب اومدی….

      2. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1443 ديدگاه)

        اگه فقط یک لحظه قدمت جنسیس رو با آلمانی ها مقایسه کنی بد نیست!

        1. matin

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (230 ديدگاه)

          ایران خودرو و هیوندای توی یه سال شروع به کار کردند و هیوندای بزرگترین تقلب دنیا رو انجام داده هم مارک و هم اسمشو از هوندا تقلید کرده کلا از کره ای ها بدم می آد ماشین فقط ماشین های ژاپن ، آلمان و آمریکا

        2. طوفان

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (147 ديدگاه)

          هیچ ربطی به قدمت نداره مهم پیشرفت در طول زمان هست که به نظرم مدیریت کره ایها واقعا موفق عمل کرده است.

        3. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          اصالت هیچ ربطی به قدمت نداره ؟؟؟؟!!! پس اصالت یعنی چی ؟؟؟!! بحث پیشرفت هم باشه تو همین چندسال باز آلمانی ها بیشتر پیشرفت داشتند اما چون کره از صفر شروع کرده پیشرفتش بیشتر به چشم میاد!!!

        4. من

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (4 ديدگاه)

          برادر محسن فقط المان ….
          باید اول دید اصالت رو چی تعریف میکنید و جه فایده ای برای یک خریدار عادی داره. یک مثال بزنیم. در مورد گوشی های همراه اصالت نوکیا بر کسی پوشیده نیست! اما کمتر کسی میاد به جای ایفون و یا نوت سه نوکیا بخره. تکنولوژیش هم کمتر از رقبا نیست اصالت هم داره ها! اما اندروید و یا ای او اس نداره!
          حالا شما اینجوری داستان رو ببین که یک خودرویی خوبه اصالت هم داره اما 50000 دلاره یک خودرویی خوبه خیلی اصالت هم نداره ها! اما 30000 دلاره شمام خریداری نه دلال به جیبت نگاه میکنی و فکر میکنی میخوام 3 تا 5 سال از این خودرو استفاده کنم. اصالت 20000 دلار می ارزه؟نه.( در مورد خریداری که میزان پول مشخصی رو میخواد هزینه کنه) به این میگن معادله ارزش/هزینه یعنی در قبال پولی که میدیدم جقدر ” ارزش” ایجاد میشه. بقیه جاهای دنیا این مهمه تو ایران این مهم نیست جون خیلی ها پول مفت دارن “گرونترین” رو میخرن فارق از اینکه به چی نیاز دارن.
          شما به سنت نمیرسه قطعا اما دوره جوونی ما اسپرت کردن خودرو در ایران خلاصه میشن به پهن تر کردن لاستیک ها! یعنی لاستیک ماشین ها رو انقدر پهن میکردن که استهلاک ماشین به سال هم نمیرسید! یعنی افراط و تفریط الان هم به نوع دیگری همینه!
          فقط المان فقط ژاپن فقط امریکا! این یعنی افراط و تفریط باید ببینی به چی نیاز داری و در معادله ارزش/هزینه جاش بدی.
          خود تویوتا هم به همین موضوع رسیده واسه همینه که ماشین ارزون میزنه به نام تویوتا میده دست خلق الله ماشین گرون و لوکس هم میزنه بهش میگه لکسوس باز میده دست خلق خدا. این وسط طرفداری من و شما از تویوتا و امثال هم کجای این معادله است؟

        5. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          میدونی مشکل چیه برادر من؟ مشکل همونی هست که خودتون گفتین! “اصالت رو چی تعریف میکنید”؟؟؟!!!
          اولا که مثال شما مثال درستی نیست! کی گفته آیفون اصالت نداره؟؟؟!!! و تنها دلیل عقب موندن نوکیا و بالا اومدن امثال سامسونگ فقط اندروید بود و بس! بگذریم…
          شما فکر میکنید وقتی ما میگیم اصالت! منظورمون اینه که مثلا فرم کلی بدنه و چراغهای 911 حفظ شده! نخیر قربان! اصالت همش این نیست! اصالت یعنی اینکه شرکتهای آلمانی بعد از 100 سال! تجربه و آزمایش و تحقیق به یک چیزی رسیدند و مثلا شرکتهای کره ای 10 سال هست که پا به میدون گذاشته اند! شما که خودتون بنده رو بچه به حساب میارید و ظاهرا سن بالایی دارید! آیا درک الان شما بالاتره یا مثلا درک شما در 5 سال پیش؟ 10سال پیش چطور؟ پس میبینید که هیچ چیز جای تجربه رو نمیگیره. پس شما نمیتونید بگید 911 موتور 3800 داره و جنسیس هم موتور3800 داره! و هر دو خوب هستند!!! و پورشه داره پول برندش رو میگیره! به هیچ وجه اینطور نیست! ماشینهای آلمانی با وجود قیمت بالاشون نسبت به بقیه،کاملا ارزشش رو دارند و در قبال دلار به دلار پولی که میدید خدمات میگیرید. شما فکر میکنید مثلا بنز یا پورشه بلد نیستند ماشین ارزون تولید کنن؟؟؟!!! خیلی هم خوب بلدن ولی باید از کیفیت و مهندسی ماشینهاشون کم کنن که این مخالف هدف شرکت شون و خط مشی شون هست.(یا بهترین یا هیچ)و اگه این کار رو بکنن به سابقه برندشون لطمه وارد میشه.
          اینی هم که ما اول اسممون”فقط آلمان” داریم به دلیل عشق و علاقه بیشتر ما به ماشینهای آلمانی که قطعا مهد خودروسازی جهان هست و همینطور همرنگ شدن با طرفداران آلمانی وگرنه من هم ماشینهای ژاپنی رو خیلی قبول دارم و هیچوقت هم نگفتم که تمام (به قول شما) خلق الله! باید و باید آلمانی بخرند!!!

      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود.

        چون تعادل ندارند.

        حکایت اون سوراخ سوزن و در دربازه است.

        این ماشین در عرض 6 سال فقط فیس لیفت داشته ، ولی کیا سراتو

        در عرض 3 الی 4 سال نسل عوض میکنه . اون هم بدون فیس لیفت .

        ای نشون میده که هنوز یکسری چیز هارو یاد نگرفته .

        ((( ایران و المان )))

      4. رهگذر

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (41 ديدگاه)

        بحث بحث فیل و فنجونه پسر جان اول اصالتو بدست بیاره بعد دربارش بحث میکنیم المان ها خیلی تغییر دادند یه نگاه به این ده پونزده سال اخیرشون کن فقط به طرز حیرت اوری اصالت دارند یعنی شاکله اصلی مونده سر جاش در حالی که کلی تغییر کردند ولی جنسیس یا هر کره ای یا حتی ژاپنی تغییر بده دیگه نمیشه شناختش

      5. Zonda R

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1858 ديدگاه)

        F.A
        قدرتش خوبه
        ولی خیلی خشکه
        من نسل قبلشو 67 تومن خریدم
        خشکیش و کالیبرای ترمزش بعد از داغ شدن قدرتش کم میشد و احتیاج به فشار زیاد داشت

        1. Zonda R

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1858 ديدگاه)

          F.A
          بعد از 10000 تا فروختمش
          63 تومن
          یه سراتو کوپ گرفتم 47 تومن

    2. matin

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (230 ديدگاه)

      مگه مرض داریم BMW Z4 رو ول کنیم این رو بخریم صدای توی کابین ماشین های کره ای مثل سمنده

      1. Zonda R

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1858 ديدگاه)

        F.A
        قیمت z4 2.0
        300 میلیون
        جنسیس 200 میلیون
        خب
        اون رودستره
        این کوپه
        من که نقطه مشترکی نمیبینم

      2. بنده خدا

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (232 ديدگاه)

        سلام.این رو مطمعنم سمند صدا کابینش از 405 و پراید کمتره…….

      3. sorena330

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (741 ديدگاه)

        ماشین اسپرت باید صدای موتورشو بشنوی،
        اتفاقا این یه حسنه و بحث z4 به خاطر قیمتش کاملا جداست

  2. SALAR

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (364 ديدگاه)

    که چی ……….؟

  3. Kurosh

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    بازم به جنم این کره ای ها…
    مردشن ومیرن دست میبرن تو گیربکس وتوان وموتور…
    فرغون سازهای ما فقط بلدن دوتا چراخ وسپر عوض کنن.. بعدش هی مدل پشت مدل بزنن 111 و131 و151 و132 وچنتا نمره عجیب وغریب دیگه…

    1. matin

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (230 ديدگاه)

      111و131و151و132 هم هر کدوم به SE & SL & TL & LX & EL و… تقسیم میشه حالا مردی بگو پراید چندتا تیپ داره
      1- 43 تا
      2- 45 تا
      3- 47 تا
      4- 50 تا
      کنکور سراسری ریاضی 92

      1. (( امین ))

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (819 ديدگاه)

        با این صورت میشه 20 تا!!

  4. carbonado aventador

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (4496 ديدگاه)

    من مدل های قدیمی اش رو که تو إیران هست بیشتر دوست دارم!!!!!!

  5. mjh

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    همه میدونیم ماشین ساختن کار آسونی نیست درسته کره به آلمان و ژاپن و آمریکا نمیرسه ولی خب این همه پیشرفت قابل ستایشه اونا هم شرایط تقریبا مشابهی با ما دارن ینی میخوان خودروی تولید داخل خودشونو داشته باشن ولی ما ی نمونه شکست خورده ایم وکره ی نمونه کاملا موفق به نظر من هیچوقت به غولای خودروسازی نمیرسن ولی ی روز بالاخره باهاشون برابر میشن

  6. saied

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1261 ديدگاه)

    به نظرم ماشینایی که جوان های عرب دوس داون داشته باشن ماشین هایی مثل بوگاتی و فراری ولامبورگی ! و اگه خیلی متواضع تشریف داشته باشن ماشین هایی مثل پورشه و بنز و بی ام دبلیو واسه خودشون انتخاب میکنن!
    ولی ما به حدی رسیدیم که ماشین های بی کیفیت و بی هیجان کره ای ارزوی جوان های ایرانی شده که اونم ۹۹٪ ارزو هامون به فنا میره .

  7. فرزاد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (200 ديدگاه)

    خدایی عجب حرف شاخی زدی sahand

  8. pentagon usa

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (65 ديدگاه)

    اساسا تا زمانی که ایران خودرو و سایپا تو این کشور هستند نباید در مورد این ماشینا حتی فکر کرد چون جز حسرت هیچ حاصلی نداره..

  9. آقا محمد ، فقط ژاپن ، فقط لکسوس

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1674 ديدگاه)

    من خوشم نیومد

  10. کافر مقدس

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1627 ديدگاه)

    سهند جان کی گفته فاکتور های هیوندا آلمانی هاست!!!!!؟؟!!!!

    ببخشید که هیوندا بعد از اینکه زیر مجموع GM شد اینقدر پیشرفت کرد!

    0تا100 زیروبَم همشون هم Ford ـه

    1. زیگما

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3058 ديدگاه)

      راست میگی.اولش اومدن اسم شهر های امریکا رو ماشین هاشون گذاشتن.مثل سانتافه که مرکز ایالت تیومکزیکو هست.یا اومدن اسم یکی از شهر های آریزونا رو روی یکی از ماشین هاشون گذاشتن که شد توسان!بعد اومدن هر چی روش تبلیغاتی بود از امریکایی ها دزدین!نمونش اون عکس تبلیغ سانتافه که بغل یه مشت گاو بود. که از ایده عکس های وانت های رم دزدیه بودن!

      1. matin

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (230 ديدگاه)

        چند سال بعد چینی ها با این روش خودرو سازی کره رو به زمین می زنند ببین کی گفتن

  11. HoSeIn

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    ایول دمشون گرم یکم از کره ای ها یاد بگیریم زیاد ظاهر ماشینو تغییر نمیدن بیشتر به فکر بالا بردن کیفیتن حالا خودروسازان ایرانی یه پراید و سمند دارن وانتش میکنن هاچ بک میکنن و… تبدیل میشه که نمیگنجه تو این مطلب بگم الان نمیدونم تشویق کنم افسوس بخورم هورا بکشم ما بهتریم اونا بهترینن ولی اینو میدونم که اصلا دل مسئولین به حال ما نمی سوزه فقط به فکر پر کردن جیب مبارکن که خدا میدونه به کجا لوله کشی شده این جیب!!!!!

  12. زیگما

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    ساخت این گیربکس توسط هیوندای خیلی عجیبه.آخه کار هر کسی نیست ساخت یه هشت سرعته. جای تامل بسیار دارد.شاید اصلا عملکردش بد باشه.نمیدونم….

    1. sahand

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (136 ديدگاه)

      با همکاریه تویوتاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست

      1. زیگما

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        سند؟

        1. sahand

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (136 ديدگاه)

          آخه الان سندم کجا بود!یه چی میگیا…
          ولی 100% مطمئنم.

        2. زیگما

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          یه لینکی چیزی بده تا مطمئن بشم.آخه عجیبه تویوتا با هیوندای همکاری کنه.

    2. محمد

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (246 ديدگاه)

      فکر کنم هشت سرعته zf باشه

    3. آقا محمد ، فقط ژاپن ، فقط لکسوس

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1674 ديدگاه)

      تا اونجایی که من شنیدم جنسیس 8 دنده از صفر تا صد خودش 3 تا دنده عوض میکنه که اصلا واسه ی یک ماشین کوپه جالب نیست….تویوتا آریون حتی با اینکه کوپه نیس از 0 تا 100 2 تا دنده عوض میکنه

  13. Mr.joker

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خوشگله ولی اون قسمت زائد چراغای جولوشو دوس ندارم
    رنگ سیاهشم خیلی خفنه :)

      1. *عرفان*

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (4 ديدگاه)

        داداش این عکسا که لینکشو گذاشتی ساختگیه..(ارتفاع)

  14. danial

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رفیب خوبی واسه z4 میتونه باشه

    1. (( امین ))

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (819 ديدگاه)

      ماله این مزه ها نیست!!!

  15. محمد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (731 ديدگاه)

    زیباست ولی چراغای جلوش کمی بزرگ هستند که تو ذوق می زنه همچنین طراحیش با مدل قبلیش چندان تفاوت نداره

  16. احسان(احسان سابق)

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    دست عکاس درد نکنه.چه عکسایی انداخته مخصوصا اونی که بین ساختمونا ایستاده(تقارن عکس ادم رو سکته میده) و اونی که داره تیکاف میکشه

  17. 50-GTR

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (492 ديدگاه)

    گیر باکس قبلی جنسیس رو ژاپن میزد با zf آلمان—— این یکی رو هم احتمال زیاد یا آلمان زده یا ژاپن

  18. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    به نظرم نمای جلوی نسل فبلی بهتر بود.

  19. مهسا فقط آلمان و ایتالیا

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (309 ديدگاه)

    بنظر من هم قبلیه خوشگلتر بود
    فدای فرا ری و لامبور بشم که تکن

    1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (612 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      ای جـــــــــــــــــــونم.

      فراری رو خوب اومدی.

    2. Zonda R

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      F.A
      فراری و جنسیس
      خیلی شبیهن!!!!!

      1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (612 ديدگاه)

        بسمه تعالی

        میشه بگی کجای جنسیس شبیه فراریه؟!!

  20. ESI

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (385 ديدگاه)

    تا وقتی ماشین های محبوبی مثل کامارو موستانگ و دوج هستند کی نگاه میکنه به این کره ای ها

  21. بهزاد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2560 ديدگاه)

    هیوندای در مدلهای جنسیس از 2 کمپانی گیربکس ساز aisin ژاپن و zf آلمان بهره میگیره و به احتمال قوی این گیربکس 8 سرعته ساخت zf هست.

  22. SAEED

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    آفرین هیوندای!!
    هم ناز شده هم موتورش پیشرفت خوبی داشته

  23. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (612 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    به نظر من ماشین های کره ای بخصوص هیوندا از نظر طراحی بهترند.

    ولی از نظر فنی چیز خوبی نمی سازن.

    خدا کنه تو سال 2014 با واردات خودرو ی خوبی برخوردار بشیم وگرنه…

  24. دانیال

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (598 ديدگاه)

    یه ماشین کوپه باید چهر ای خشن داشته باشه . به نظر من هیوندای اگر خواسته چهر ی جلو همه ی ماشینهاشو برای سال 2013 ( 2014 ) عوض کنه و یکی کنه در مورد جنسیس کوپه نباید این کارو میکرد . جنسیس کوپه باید خشن باشه . الان اکثرا چهره ی جلوی جنسیس کوپه های قبلی رو بیشتر می پسندن . منم قبلیهاشو بیشتر دوس دارم . ( ولی درمورد قدرت موتور و گیربکس و فضای داخل کابین خوب جدیداش بهترن )

    1. Zonda R

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      F.A
      من به شخصه
      Gt 86
      نیسان z
      رو به این ترجیح میدم

      1. فرهاد

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (375 ديدگاه)

        نیسان z370 که سالاره

  25. محمد

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (69 ديدگاه)

    من با کسی کاری ندارم به کسی هم بر نخوره کامنت کسیم نخوندم
    ولی اونایی که همش نمیدونم این جمله کلیشهای” آشغال کره ای” رو همه جا میگن…یا مازراتی و فراری وبنز و بی ام و واین چیزا زیر پاشونه سوار میشن همیشه و 10 تا ماشین دارن…. یا واقعا هیچی از ماشین سر در نمیارن و فقط ادعا دارن.. ازین 2 حالت خارج نیست

  26. hero

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (590 ديدگاه)

    وقتی جی تی 86 تو بازار ایرانه آخه کدوم ….ی سراغ جنسیس میره

  27. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود.

    این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من باشم میرم بنز CLA میخرم . سگش شرف داره به این.

    ((( ایران و المان )))

    1. mehran911

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (2128 ديدگاه)

      میلاد جان منم نظرم دقیقا همینه

  28. Yekta

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    اینهایی که میام میگن ، ماشین فقط المانی و ایتالیایی ، الان همین جنسیس رو بهتون بدن با کله میگیرینش ، هر کی ندونه ، فکر میکنه حتما یک پورشه یا فرار دم خونشون پارکه!

    1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (612 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      نه بابا!!!
      توکه این همه از دهنت اسم فراری و لامبور میاد نکنه خودت فراری و لامبور داری ما خبر نداریم!!!

    2. فرهاد

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (375 ديدگاه)

      چه ربطی داره اگه پرایدم به هر کی بدن با کله میگیرتش

    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود.

      تو بیا امتحان کن.

      من یک بنز معماری رو باین لگن عوض نمیکنم.

    4. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1443 ديدگاه)

      چه ربطی داره ؟!! شاید یه نفر از شرکت بوئینگ خوشش بیاد! پس باید یه 747 داشته باشه؟؟!!

  29. amin

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (20 ديدگاه)

    کسی مدل 4 سیلندر صفرش رو سراغ نداره واسه فروش

  30. آلیاژ

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بزارید فقط مدل HND-9 بیاد تو خیابون.. اونوقت دهن همه وا میمونه!!
    کی گفته بی کیفیته؟ بهتر یه سر بزنید به نمایندگی بنز و بی ام و یا همون ژاپنی ها که به نظرم چندین ساله قید ماشینو زدن با این طراحیشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا