جنسیسهفته نامههیوندای

جنسیس G70، رقیب کره‌ای ب‌ام‌و سری 3 معرفی شد

جنسیس، برند لوکس و تازه تأسیس هیوندای سرانجام سدان اسپرت کامپکت خود یعنی G70 را به‌طور رسمی و کامل رونمایی کرده و به‌طور مستقیم بهترین‌های آلمان‌ها را هدف قرار داده است. این برند کره‌ای سال گذشته با معرفی سدان پرچم‌دار G90 معرفی شده و به دنبال آن مدل G80 را به بازار عرضه کرد که در اصل نسخهٔ ری‌بج شدهٔ نسل دوم هیوندای جنسیس است. حال جنسیس قصد دارد با این سدان جدید G70، در بخش خودروهای لوکس و اسپرت بیش از قبل پیشروی کند.

این خودرو با پیشرانه‌های چهار و شش سیلندر و همچنین انتقال قدرت دیفرانسیل عقب و چهارچرخ محرک به‌طور مستقیم در سگمنت سدان‌های لوکس و اسپرت کامپکت قرار می‌گیرد. این بدان معنا است که G70 در مقابل خود ماشین‌هایی چون مرسدس بنز C کلاس، ب‌ام‌و سری ۳، آئودی A4، کادیلاک ATS و آلفارومئو جولیا را به‌عنوان رقبای مستقیم می‌بیند.

جنسیس برای G70 در بازارهای جهانی سه پیشرانهٔ مختلف را در نظر گرفته است. موتور بنزینی پایهٔ این خودرو یک واحد ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۲ نیوتن متر گشتاور است. البته جنسیس یک پکیج اسپرت را هم برای این مدل در نظر گرفته که قدرت آن‌را تا ۲۵۵ اسب بخار افزایش می‌دهد؛ اما در صدر خانوادهٔ این سدان تازه‌وارد کره‌ای مدل G70 Sport قرار دارد که از پیشرانهٔ ۳.۳ لیتری V6 توئین توربو استفاده می‌کند.

این پیشرانه همان موتوری است که در کیا استینگر هم ارائه می‌گردد و ۳۷۰ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد. به گفتهٔ جنسیس، G70 Sport می‌تواند ظرف ۴.۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند که به‌احتمال‌زیاد این عدد متعلق به نمونهٔ چهارچرخ محرک است اما انتقال قدرت دیفرانسیل عقب نیز در تمامی مدل‌ها قابل سفارش خواهد بود. در لیست پیشرانه‌های G70 نهایتاً یک واحد ۲.۲ لیتری چهار سیلندر دیزل هم قرار دارد که ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند اما به‌احتمال‌زیاد این موتور در ایالات‌متحده عرضه نخواهد شد.

جنسیس G70 بر روی همان پلت‌فرم کیا استینگر ساخته شده و ۴.۶۸ متر طول، ۱.۸۵ متر عرض و ۱.۴ متر ارتفاع دارد درحالی‌که فاصلهٔ محوری آن برابر با ۲.۸۳ متر است. در بخش طراحی ظاهری، جنسیس می‌گوید G70 نشان‌دهندهٔ سبک جدیدی در طراحی این برند است اما دماغهٔ آن قطعاً مدل بزرگ‌تر G90 را یادآوری می‌کند. از ویژگی‌های اصلی ظاهری این خودرو نیز می‌توان به رینگ‌های نقره‌ای تیز، خط شانهٔ برجسته، چراغ‌های عقب LED و سر اگزوزهای بیضی‌شکل اشاره کرد. در کل هرچند طراحی G70 در مقایسه با استینگر محافظه‌کارتر است اما از طراحی ساده، شیک و زیبایی برخوردار است.

به‌تبع طراحی بیرونی، کابین G70 نیز طراحی ساده‌ای دارد. در اینجا به‌صورت استاندارد یک صفحه‌نمایش لمسی هشت اینچی تعبیه شده که از اندروید اتو و کارپلی پشتیبانی می‌کند. جنسیس می‌گوید G70 اولین خودرو در کرهٔ جنوبی است که به فناوری تشخیص صدا مبتنی بر پلت‌فرم هوش مصنوعی Kakao مجهز شده است. البته هنوز صحبتی از ارائهٔ این سیستم در ایالات‌متحده نشده است. علاوه بر این، در کابین G70 المان‌های لوکسی مانند دستگیرهٔ آلومینیومی درها، سطوح نرم خوش لمس و پوشش چرم کار شده است. برای این سدان لوکس یک سیستم صوتی فراگیر Lexicon با ۱۵ بلندگو نیز در نظر گرفته شده است.

جنسیس همچنین سدان جدید خود را به‌منظور ایمنی هرچه بیشتر، به تکنولوژی‌هایی چون سیستم کمکی جلوگیری از برخورد جلو، سیستم کمک رانندگی در بزرگراه، هشدار برخورد و هشدار آگاهی و توجه راننده مجهز کرده است. جنسیس می‌گوید با استفاده از این تکنولوژی‌های ایمنی هدف رسیدن به بالاترین استانداردهای تصادف در سراسر جهان را در نظر دارد. علاوه بر این، سازندهٔ کره‌ای در این ماشین سیستم لانچ کنترل، کنترل گشتاور پویا و دیفرانسیل لغزش محدود را هم ارائه کرده است درحالی‌که نسخهٔ اسپرت از نسبت فرمان متغیر و تعلیق قابل تنظیم نیز سود می‌بَرَد.

برای G70 درمجموع ۱۰ رنگ بیرونی مختلف در نظر گرفته شده که شامل نمونه‌هایی چون نقره‌ای پلاتینوم، سفید مرمر، مشکی تیتانیوم، خاکستری مسابقه‌ای، آبی رویال و… می‌شود. جزئیات جنسیس G70 برای بازارهای آمریکای شمالی، روسیه و خاورمیانه در اوایل سال آینده اعلام خواهد شد و آمریکایی‌ها نیز می‌توانند آن‌را برای اولین بار در ماه دسامبر امسال در نمایشگاه لس‌آنجلس از نزدیک مشاهده کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. سیروس

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (107 ديدگاه)

    نمیدونم از دید من اینطوریه یا واقعا اینطوریه که از هر زاویه که نگاه میکنم یاد یه ماشین دیگه میوفتم، حتی داخلش !!!! ولی کلا بعید میدونم رقیب جدی ای باشه.

    1. peyman

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (2099 ديدگاه)

      چراغ جلوش که منو یاد سدان های اینیفیتی میندازه و چراغ عقبش هم یاد محصولات چینی.واقعا هیوندای با این همه تجربه چرا چراغ عقب رو اینجوری طراحی کرده!!??

      1. MehdiTurbo

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (2372 ديدگاه)

        اتفاقن طراحی عقبش خیلی زیبا و اسپرتمخصوصن اون انحنای بالای دو چراغ و منو بیشتر یاد محصول قدیم بنز میندازه ک کشیده گوشه دار و مثلثی بود،داخلشم ک شیک و سادس و شبیه هیچ ماشینی نیس مخصوصن فرمونش خیلی زیبا طراحی شده،کپی هیچ ماشینی نمیشه گفت هس شاید ی جاهایی یاد ی ماشینی بندازه ک از بس زیاد شدند ماشینا خیلی، طبیعیه البته به نظر من این حرفم نمیشه زد،از نظر من فقط طراحی بدنش مشکل داره،صندوق عقب کوچیک و پهن و کاپوت جلو کشیده با دماغه باریک و جلو پنجرشم زیبا نیس اون جزئیات پشت جلو پنجره قشنگ نیس،و اینک جلوش خیلی باریک در صورتیک پشت پهن،اما خطوط شکسته جلو طراحی خاص و زیبای خود هیوندا رو داره ک تو النترا جدیدم شاهدشیم،به نظرم طراحی جلوش بیشتر شبیه محصول النترای هیونداس،تنها ایرادی ک از نظر من داره طراحی جلوشه ک اونم شخصیه.

        1. MehdiTurbo

          ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2372 ديدگاه)

          http://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2016/12/2017-Hyundai-Elantra-Sport-front-three-quarter-04.jpg
          به نظر من هیوندا یا کیا کلن کره ایها قشنگ ترین ماشینام بزنند بازم ی عده ایراد میگیرند نمیدونم چرا ی دیدگاه منفی هس بهش،اما من خیلی تحسینش میکنم این همون پراید!!!! چقد پیشرفت،امکانات عالی میده با قیمت مناسب ی عده میگند زود به صدا میوفته ولی ما فامیلمون ازرا ۲۰۰۹ داره ۲۰۰ هزارتا کارکرد چند روز پیش باش رفتیم مسافرت اصن حواسش رفته بود رو ۲۰۰ کیلومتر از بس بی صدا بود،خرجشم گفت فقط روغن و بنزین بوده تا حالا،گذشت اون موقع،خیلی از امکاناتی ک شاید الان هس به خاطره همین کره ایاس،گذشت اون موقع ک کیفیت پایین داش،چ باور کنیم،چ نکنیم.به نظر من همین ک طراحی هجومی زده جسارت به خرج داده،خیلی از ماشینا درست شیکند و زیبا ولی جسارت طراحی هجومی ندارند بی ام و سری ۳ و c خیلی شیک و سادند ولی هی۰ وقت هجومی نمیزند،همینم ک ی طراحی متفاوت هس خیلی خوبه.
          شاید یکی از علتای پیشرفت نکردنمون ایراد گرفتنه،شاید اگ تشویق کنیم مام ی روزی دوست داشته باشیم تشویق بشیم حتی فک میکنم مدیر عامل بی ام و و بنز تشویقش میکنند! شایدم این ی طرز فکر اشتباه اما احساس میکنم خارجیا بیشتر تشویق میکنند،تمام حرفم پیشرفت خودمون.ببخشید طولانی شد.

      2. MehdiTurbo

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (2372 ديدگاه)

        http://www.hicars.ir/images/benz-sl500-1.jpg
        https://preview2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-CL500-2011-1600-28.jpg
        چراغای پشتی ک مد نظرم بود،کلی دیدگاه نوشتم اومدم تو پدال دیدم هیچ کودوم نیس،پدال اگ نظرات پاک میشند ک الکی وقت نزاریم.

    2. Aminspoort

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (71 ديدگاه)

      همش ایراد و ایراد،جنسیس تازه اول راهه ولی تو این مدت کم کولاک کرده،قبل از اینکه ایراد از این ماشین فوق‌العاده بگیرید به این فکر کنید که تو این مدت کم (دو سال)جنسیس چطور تونست عنوان مورد اعتمادترین خودروی سال درآمریکا رو با مدل G90 به نام خودش کنه، اونم جنسیسی که تو آمریکا کلی برند معروف و اروپایی رقیبشن!!!!!!
      بعدشم اگه وقت کردین یه نیگاهم به صنعت خودروسازی خودمون بندازین که یوقتی کره ای ها تو خودروسازی و مونتاژ 50 سال ازمون عقب بودن و حالا……

      1. سیروس

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (107 ديدگاه)

        امین جون با حرفتموافقم، ولی دو تا مساله:
        1- برای شرکتی که قصد ورود به رقابت با غولهای اسپرت و لوکس رو داره زبان طراحی مستقل قدم اوله، باید بتونه خودشو اصیل نشون بده تا بتونه از مفهوم لوکس استفاده کنه
        2- قبوله که هیوندای و کیا بعد از ایران وارد صنعت خودروسازی شدن، ولی اگر حمایت امریکا نبود و اگر پلتفرم های اولیه و حتی اخیر رو از امریکا نمیگرفتن و حمایت نمیشدن الان وضعیتشون از ما هم بدتر بود.
        درسته که مشکل صنعت خودروسازی ما بنیادی هست، ولی محدودیت های دنیا و کشوری اجازه فروش یا حتی جوینت شدن رو با کمپانی های روز دنیا نمیده، اگه محدودیت نبود توان این مملکت خیلی بیشتر از سمند و رانا و ساینا و … هست، بهترین مثال کمپانی هایی مثل منصوری و رضوانی

        1. بهزاد

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2547 ديدگاه)

          این داستان مقایسه شروع خودروسازی در ایران و کره یک جورایی بد برداشت میشه!
          دوستان عزیزی که در مقام قیاس و نقد وارد میشوند در نظر بگیرند که از شروع انقلاب حدود 15 سال صنعت خودروسازی ما تقریبا خاک میخورد و تحریم هایی که 39 سال ادامه داره و عملا راه ورود تکنولوژی به ایران مسدوده و اصلا با صنعت کره که خودشو به روز جلو میبره و سرمایه گزاری و ورود تکنولوژی به این کشور در جریان هست قابل قیاس نیست.

      2. sunmartin

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1918 ديدگاه)

        کیا بهترین خودروی سال در نمایشگاه دیترویت معرفی کرد و بهترین خودروی نمایشگاه استینگر شد و جنسیس با g80 پس از کیا در رده بندی کیفیت دوم شد
        حال عده ای از کاربران ایرانی که ماشاله در هر عرصه و جهش علمی و فنی اظهار نظر و قضاوت میکنن از این خودروی زیبای جنسیس جی 70 ایراد تراشی میکنن درصورتیکه طراحیش قدرتش و اینکه یک آلترناتیو در برابر سایر خودروهای نامیه خودش بزرگترین پوانش است
        اواخر امسال کیا استینگر وارد بازار خاورمیانه میشه حیف که این قانون دست و پاگیر نمیذاره 3.3 لیتریش وارد بشه و الا بهتون ثابت میشد کیا هیوندا اگر اراده کنن میتونن در مبحث پرفورمانس یدی از قدرت برای خودشون باشن

    3. علی

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1206 ديدگاه)

      چراغ جلوش و قسمتی از داشبوردش منو یاد مزدا ۶ و مزدا ۲ میندازه
      چراغ پشتشم اشناست اما نمیدونم شبیه چیه
      شاید بنز CLA

      1. بنزما

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (505 ديدگاه)

        مهمترین چیز اینه که بعیده برند جنسیس بتونه تو بازار جهان به موقعیت خاصی برسه چون این قسمت لوکس اسپرت بازار خیلی خیلی رقابتیه و بازیگران قدیمیش هم تو رقابت کم میارن لکسوس بعد این همه سال اعتراف کرد که شخصیتی مثل بنز رو نتونسته
        پیاده سازی کنه رقبای سخت بی ام اینفینیتی لکسوس ایودی اکورا
        واقعا سخته

      2. عباس

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1 ديدگاه)

        نسل قبل سری 1 بی ام و

    4. شاهين

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      این که جلوش مزداس!!!!

    5. Stuttgart

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (54 ديدگاه)

      چقدررر زشت زده اینو وااایی کی میخره آخه…

  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ترکیبی از چهره خارجی مزدا ۶، مزدا ۳ و ب‌ام‌و سری ۲! با این حال زیباست به نظرم، مخصوصا کابینش که واقعا جدید و متفاوته ❤ تو برندهای کره‌ای، جنسیس رو بیشتر از همه می‌پسندم.

  3. Serial winner

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    من از طراحی جلوش خوشم نیامد
    جلو پنجره ی جالبی نداره
    ممکنه وارد ایران هم بشه و قیمت خوبی داشته باشه

  4. Reza

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (144 ديدگاه)

    کاش مینوشتید از چ سایتی ترجمه کردید

  5. Efk

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (211 ديدگاه)

    از جلو خیلی شلخته در اومده داخلش قشنگه از بقیه جهات معمولی

  6. نویدی

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (409 ديدگاه)

    چراغ جلوش که دقیقا کپی آلفارومئو جیولیاست.
    طراحی عقبش هم که با اندکی تغییر از سری s بنز کپی کرده.
    کره ای ها هنوز از توی فاز کپی کاری کاملاً بیرون نیومدن.

    1. - A M I R -

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (728 ديدگاه)

      اگه با این منطق بریم جلو خود جیولیا عقبشو از اپتیما ۲۰۱۳ کپی کرده ? (تکرار میکنم اگر با این منطق بخوایم به قضیه نگاه کنیم !) .
      واقعا شبیه آلفا نیست !
      درضمن کره ای ها کی توی فاز کپی کاری بودن که بخوان تازه بیان بیرون ؟
      من نمیگم شبیه نیست ولی به نظرم این شباهت تا حد زیادی به خاطر زبان مشترک طراحیه ، بهش نمیگن کپی
      یه سر به برندای گمنام چینی بزنی مفهوم دقیق کپی رو متوجه میشی ?

      1. نویدی

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (409 ديدگاه)

        شباهت با کپی فرق داره…!
        شاید به قول شما چراغ عقب جیولیا و اپتیما کمی شبیه باشه ولی هیوندای توی این ماشین دقیقا کپی کرده،طرح چراغ جلوش دقیقا جیولیاست،طراحی قسمت عقب حتی جای اگزوز و چراغای شب نمای بالای اگزوز و جای پلاک عقب هم عیناً از بنز سری s کپی شده.
        زبان طراحی هیوندای هر سال تغییر میکنه.طراحی ثابت و خاصی نداره.

        1. #ali.m#

          ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1835 ديدگاه)

          دوست عزیز اگر قرار بود هیوندایی مثل چینیا کپی کنه که الان در حد همونا ماشین درست میگرد .
          باید یه فرقی باشه یا نه؟
          .همونطور که بین کپی های زشت چینی و هیوندایی تفاوت هست .بین طراحی اصیل لوکس های بازار و طراحی های الهام گرفته شده ی جنسیس هم تفاوت هست .
          dsهم تازه تاسیس شده ولی یه زبان طراحی خاص و خالی از شباهت داره.
          جنسیس موفق میشه خیلی هم زود
          .چون از ماشین های محبوب الهام میگیره ولی به نطر من این موفقیت هیچ ارزشی نداره .

      2. amin

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1131 ديدگاه)

        سانگ یانگ که خودش استاد کپی کردنه!!

    2. Arman

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (297 ديدگاه)

      هر وقت اومدن التماس کردن گفتن بیا بخر بگو نمیخوام! زوری نیست که

      1. #ali.m#

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1835 ديدگاه)

        دوست عزیز arman
        این کامنتی که شما گذاشتی با اختلاف بی فایده ترین و مسخره ترین کامنت توی پداله.که هر کسی میتونه بنویسه .
        ما اینجاییم ک نظراتمونو بگیم اگه قرار باشه با منطق شما پیش بریم که واسه همه ماشینا باید بگیم به به و چه چه.

  7. علی

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (42 ديدگاه)

    مگه توی خواب ببینه که رقیب اروپاییا بشه

  8. ShoMpeT

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (271 ديدگاه)

    من متوجه نشدم قیمت این ماشین چقدر قرار هست باشه. اما خیلی دوست دارم یک نفر رو پیدا کنم که پول خرید سری 3 از BMW رو داشته باشه، بعدبیاد این ماشین رو بگیره. اگر کسی از بچه های سایت هست که با داشتن مبلغ کافی برای BMW باز هم میاد سراغ این، لطف کنه دلیلش رو توضیح بده.

    ممنون

    1. DEADPOOL

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (164 ديدگاه)

      می
      بیکاز آیم کریزی?

    2. serial winner

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      سوال جالبی بود !

  9. ehsan

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (310 ديدگاه)

    داخلش آودی بیرونش جگوار

  10. کوشا

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (118 ديدگاه)

    از استایلش خیلی خوشم اومده.
    ولی جلو پنجره یکم توخالی به نظر میاد! انگار فقط یه لایه پلاستیک مشبک ارزون کشیدن اونجا!

  11. سید مهران میرابوالقاسمی

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (260 ديدگاه)

    جلو ش شبیه مزداس

  12. mohammad_FM 480

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    خب بیاید رک باشیم جلوش اگه نگیم افتضاحه زیاد جالب هم نیست و بخش بزرگی از زشت بودد جلوی خودرو مربوط به جلو پنجره هست که بزرگ و توخالیه…
    ولی طراحیش داخلیش خیلی خوب در اومده بنظرم.
    بنظرم خطری برای سری سه و سی کلاس محسوب نمیشه

  13. Achtung

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (423 ديدگاه)

    چرا نمیگن رقیب لکسوس یا اینفینیتی؟ چرا همش به بی ام و گیر میدن؟! فکر میکنن اینتوری میتونن گندش کنن

  14. آلن رهنمود

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11 ديدگاه)

    قبلا از اینکه صفحه رو باز کنم توجه به تیتر نکردم فکر کردم اینفینتیه با اینکه ماشین جذابی به نظر میارد اما ثبات در طراحی هیوندای اکثر اتومبیل سازی اسیایی نمیشه دید فعلا لکسوس با این طراحی جدیدش که من یاد اوریگامی میندازه یک ثبات نسبتی در طراحی داره

  15. Sina

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (384 ديدگاه)

    آون رنگ قرمزش از جلو یه پا مزدا 3 هست واسه خودش ? ولی خداییش جلوپنجره مزدا کجا این کجا

  16. Sina

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (384 ديدگاه)

    بنظرم باید اسمشو میذاشت جنسیس معجون!… هر چی ماشین بوده باهم مخلوط کرده!

  17. مانی

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    نمایه بیرونیش استایل ب‌ام‌و رو داره
    تک تک اجزاش بعضیا شبیه آلفا،آئودی و بنز هست
    فرمونش شبیه بنز،طراحی داخلی‌ شبیه آئودی و آرمه ماشین شبیه بنتلیه
    اما بنظر من شخصیته مستقلی داره و از تمامی زوایا زیباست
    برایه کسی‌ که تو اوله راهه تقلید از بزرگان بد نیست،کره ای‌ها خیلی‌ خوب پیشرفت کردن
    جالبه یه موتوره دیزلِ خوب هم براش زده تو نسل بد مطمئناً شخصیت مستقل تری پیدا میکنه
    مطمئنم تو مدلهایی که از نظر موتور و تجهیزات رقیبه بنز و ب‌ام‌و باشه قیمتش حداقل ۵۰۰۰دلار کمتره
    و گارانتی طولانی‌تری ارائه میده که بتونه فروش قابل قبولی داشته باشه
    اما در کلّ نظر مثبتی رو کره یها ندارم و مثله سایر ایرانی‌‌ها ژنتیکی عاشق بنزم

  18. MUFC

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (35 ديدگاه)

    بسیار زیبا و چشم نواز، هم اسپورت هم با متانت و جا افتاده، واقعا لذت بردم، امیدوارم قیمت منطقی داشته باشه

  19. #ali.m#

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1835 ديدگاه)

    جلوش مزدا6. ?
    عقبش بنز c کلاس ?
    ولی انصافا کابین خوشگلی داره .
    حالا هی بازم بگین کره ای ها کپی نمیکنن .
    البته تو کیفیت قابل قبولش شکی نیست .

  20. حمیدرضا

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    کپی درست نیست واقعیت اینه تقریبا همه خودروها دارن از یه زبان پیروی میکنن چراغای کشیده با خم زیاد حتما خوب خواهد فروخت در حد خودش چون معمولا جنسیس قیمت کمتری نسبت به رقبا داره البته تکنولوژی المانی ها رو ندارن خوش نامی ژاپنی ها رو هم ندارن ولی خوب همه دنبال این چیزا نیستن

  21. احمد

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    جلوش شبیه جنسیس جی 90 عقبش شبیه فست بک هیوندای i 30 چراغ عقبشم همون فست بک که نصفش کردن طراحی چراغ عقبش میتونست بهتر باشه در کل هیوندا خوب کار کرده

  22. علیرضا

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (754 ديدگاه)

    همین که هرکسی میگه شبیه یه ماشینه یعنی کپی از هیچ کدوم نیست در غیر این صورت همه این ماشینا که گفتید کپی همدیگن تو کامنتا گفتید کپی از مزدا و اینفینیتی گرفته تا بی ام و و آلفا رومیو و….تنها ایرادی که داره که تو ذوق میزنه اینه که همه جاش از پشت جلو پنجرش پیداست

  23. hosein

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    جوک سال ?? جنسیس رقیب بنزو bmw…یه جا طرف با چه اعتماد به سقفی داشت میگفت سوناتا رقیب بنز sکلاس? خدایی پا چه حساب آخه. . داشبوردا ماشینا کره ای با پلاستیک بازیافتی انگار داخلشون مثل دنا ایرانخودرو میمونه… توروخدا از این جوکا نگید… هیوندای خیلی زوووووور بزنه با معمولیای تویوتا و مزدا بشه مقایسش کرد نه بنز ? بنزو bmw بشنون افسردگی میگیرن میرن معتاد میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا