جنسیس در سال جاری از سدان اسپورت خود با نام G70 رونمایی خواهد کرد و میگوید که این خودرو تواناتر از کیا استینگر خواهد بود.
پاسخ این برند تازهوارد کرهای به ب ام و سری ۳ و مرسدس بنز C کلاس از پلتفرمی با طراحی دیفرانسیل عقب بهره خواهد برد و طبق گفتههای شاخهی استرالیایی جنسیس، G70 جدید سبکتر و سریعتر از استینگر خواهد بود. خود استینگر میتواند در زمان بسیار قابلاحترام ۴.۹ ثانیه از زمین کنده شده و به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.
مدیر استرالیایی هیوندای که دربارهی این دو خودرو صحبت میکرد به موتورینگ گفته است:
جنسیس G70 و کیا استینگر نشان دهندهی فلسفهی طراحی متفاوت و موقعیتهای مختلف در بازار هستند.
استینگر یک سدان تورینگ ۵ درب است درحالیکه G70 به عنوان یک سدان اسپورت خالص وارد بازار خواهد شد. G70 کوتاهتر، کمعرض تر و سبکتر از استینگر خواهد بود و فاصلهی محوری کمتری خواهد داشت و از این رو میتوان گفت پرفورمنس بهتری نسبت به استینگر نشان خواهد داد.
انتظار میرود داغترین نسخهی جنسیس G70 از همان پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربوی استینگر استفاده کند اما خروجی آن نسبت به قدرت ۳۶۵ اسبی و گشتاور ۴۹۴ نیوتون متری محصول کیا افزایش اندکی را تجربه نماید.
اگرچه هیوندای و کیا از نظر بازاریابی بهصورت متمایز عمل میکنند اما این دو خودرو میتوانند روی فروش یکدیگر تأثیر بگذارند مخصوصاً اگر قیمتگذاری مشابهی داشته باشند.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۳۱ فروردین ۱۳۹۶.
فروش جنسیس در امریکا از حدود 6 ماه پیش شروع شد و قبل از اون از ژولای 2016 فقط در سئول مدل G90 رو عرضه می کرد.
جنسیس به نظر من آینده ی روشنی داره و ظرف 15 تا 20 سال آینده لکسوس رو از نظر فروش جا خواهد گذاشت.
دست گذاشته روی بعضی نقاط ضعف رقبا و در اون زمینه ها داره خیلی خوب خودشو معرفی میکنه.
در کشور های آسیایی ؛ بخصوص خاور دور جنسیس میتونه به موفقیت های رویایی برسه و تبدیل به لوکس ساز شماره ی 1 در آسیا بشه.
silver
۳۱ فروردین ۱۳۹۶با نظرت موافقم ، جنسیس با این پشتکار در سال های آینده به موفقیت میرسه
ولی درباره جا گذاشتن لکسوس و شماره ۱ آسیا شدن موافق نیستم
تا ۱۵ _۲۰ سال دیگه لکسوس نمیشینه نگاه کنه که جنسیس بازار رو ازش بگیره!!!!
پژمان
۳۱ فروردین ۱۳۹۶نظر سنجی…
جنسیس+++++++
استینگر———
آرمااااان
۳۱ فروردین ۱۳۹۶از لحاظ روانی مردم دوست دارن وقتی قراره یه مقدار پول ثابت رو بین دو خودرو بدن
یه خودرو با برند لوکس رو بگیرن
پس اول جنسیس
بعد کیا
حمید
۳۱ فروردین ۱۳۹۶چطور می تونین پیش بینی سقوط لکسوس رو بکنین؟
شما کارشناس بازارین؟این محصولات رو از نزدیک دیدین؟تتو محصولات لکسوس نقطه ضعفی میبینین که جنسیس بتونه تو ۱۰سال آینده بزنتش زمین؟
اینفینیتی و لینکلن و آکورا نتونستن بزننش زمین اونوقت هیوندایی میتونه؟
هیوندایی با جنسیس فقط داره سعی میکنه جا پای لکسوس بزاره و مسیری که ۲۰سال قبل لکسوس رفته رو بره..این یعنی لکسوس خیلی جلوتره..وضعیت کره ایها تو بازار محدود ایران رو به بازار کاملا رقابتی آمریکای شمالی بسط ندین..هنوز خیلی مونده تا کره ایها بتونن یه محصولی در حد لکسوس gs و ls بزنن.مگه اینکه لکسوس نه تنها وایسه و بجلو حرکت نکنه که عقب گرد کنه تا کره ایها بتونن بهش برسن.خواهشا فک کنین و نظر بدین.rx350 مدل ۲۰۱۰ تو ایران زیادن..همین الان کدوم محصول کره ای در حدشه.نه فقط هیوندایی که همه کره ایها رو بزارین کنار هم..
...::: فقط لمبورگینی :::...
۳۱ فروردین ۱۳۹۶.
اوج گرفتن یک نفر به معنای سقوط دیگری نیست.
.
لطفا کامنت های منو هر جور میخواید تفسیر نکنید.
reza
۱ اردیبهشت ۱۳۹۶دوست عزیز فقط دعا کن که ژاپنی ها خودرو سازی شون نابود بشه و کره ای ها کم بود کیفیت رو با بدون رقابت جبران کنن
حمید
۳۱ فروردین ۱۳۹۶بنظر من کره ایها باید نگران چینی ها باشن..چینیها بزودی محصولاتی در حد کره ایها خواهند داشت.بازار بزرگ و تقریبا نامحدود،شرراکت و در بعضی موارد تصاحب با خودرو سازهای بزرگ و دسترسی به تکنولژی هاشون .انرژی ارزان،نیروی کار ارزان،قیمت تمام شده پایینتر و …با این ابزار چینی ها بزودی یاد میگیرن چیکار کنن که دنیا مجبور شه به محصولاتشون احترام بزاره.همینکه برعکس ما اجازه دادن بازار کاملا رقابتی داخلی داشته باشن خودرو سازاشونو مجبور میکنه اشتباه نکنن.تصمیمهای سختری رو بگیرن.همین الان ولوو v60 رو تو بازار ایالات متحده دارن..
فيصل.
۳۱ فروردین ۱۳۹۶لکسس باید ۱۵ تا ۲۰ سال آینده مث ایران خودرو آشغال تولید کنه تا جنسیس برسه بهش انشالله
m__sport
۳۱ فروردین ۱۳۹۶ریشه هاشون داره خوب سفت میشه…
Ali
۳۱ فروردین ۱۳۹۶به نظر من بازم میگم به نظر مننن کلا لوکس سازی واسه هیوندای و کیا نمیتونه سود آور باشه !! این نوع برند ها معمولا برای قشر متوسط جامعه هستن و اصولا مدل های لوکس برای این برند ها همخوانی ندارد،یعنی بعید میدونم کسی به جای بنز بی ام و لکسوس و کادیلاک بیاد جنسیس بگیره!!یعنی کلا با منطق جور نیس که بخوای یه پول کلان بابت یه هیوندای بدی در حالی که میتونی بنز یا برندای معتبر دیگه بگیری
بهزاد
۱ اردیبهشت ۱۳۹۶جناب سردبیر در برخی صفحات کامنت ثبت نمیشه!
حمید
۱ اردیبهشت ۱۳۹۶با گفته های Ali موافقم.مشتری برندهای هیوندایی و کیا تو اروپا و ایالانت متحده و کانادا بیشتر قشر دانشجو و قشر متوسط رو به پایین هستن.تصور کنین چه دیدی نسبت به این نوع برندها وجود داره.اگه پژو یا سیتروئن یا فیات بیاد ی خودروی لوکس بسازه مثلا در حد سری5.. چند نفر تو بریتانیا میرن سمتش؟دقیقا هیچ کس توقع ساخت ی سدان 90هزار دلاری رو از تویوتا هم نداره..ولی ساخت این سدان بوسیله لکسوس اصلا عجیب نیست.البته قبول دارم که کره ایها دارن سعی میکنن ارزش برندشونو ببشتر کنن و بدرستی برند جنسیس رو هم مجزا کردن.ولی اینکه چجوری بخوان با بزرگای این بخش بازار سرشاخ بشن داستانش جداست.کاری که فرانسویها علی رغم تواناییهاشون نتونستن انجام بدن.
حمید
۱ اردیبهشت ۱۳۹۶محصول هیونداییاز بغل چقد هم شبیه سری 5 هستش.میدونم تو ی کلاس پایینتر جا میگیره ولی نمیدونم چرا فک میکنم از سری 5 الهام گرفتن!!!!