جنسیس میگوید برنامهای برای تولید نسخهی پرفورمنس G70 و رقابت مستقیم با بامو M3 و مرسدس-ایامجی C63 ندارد.
رئیس جنسیس در مصاحبه با کار اند درایور خط بطلانی بر گمانهزنیها دربارهی G70 قویتر و استفاده از فلسفهی مشابه با مدلهای N هیوندای کشیده است. فعلاً جنسیس روی تمایز خود از هیوندای و افزایش فروش محصولاتش تمرکز کرده است.
مانفرد فیتزگرالد دراینباره گفته است:
ما در حال تلاش برای استحکام پایههای خود هستیم. ما باید قوانین خاص خود را داشته باشیم.
اهداف کنونی جنسیس شامل گسترش سبد محصولات و تولید شاسی بلندهای جدید میباشد. به همین منظور شاسیبلند GV80 در سال ۲۰۲۰ و شاسیبلند کوچکتر دیگری در سال ۲۰۲۱ روانه بازار خواهند شد.
البته پیش از عرضهی این خودروها، جنسیس در حال برنامهریزی برای گسترش قابلتوجه شبکهی نمایندگی خود در آمریکا بوده و نهایتاً بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ نمایندگی خواهد داشت. اکثر این شورومها خاص جنسیس بوده اما مالکیت آنها در اختیار هیوندای خواهد بود.
مدیر جنسیس خاطرنشان ساخته است:
برند ما هر روز تکامل مییابد. ما به دنبال شرکایی هستیم که ما را باور دارند.
اگرچه طرفداران جنسیس از شنیدن خبرهای مربوط به عدم تولید رقیب M3 ناامید میشوند اما باید بدانند که شاید در آینده عقاید این خودروساز تغییر کند چراکه فیتزگرالد مردی عالی برای تولید چنین سدان اسپورتی میباشد. او قبلاً مدیر طراحی لامبورگینی بوده است.
موضوع عجیب اینکه گفتههای رئیس جنسیس در تضاد با گفتههای معاون برنامهریزی تولید هیوندای آمریکا بوده است. مدیر هیوندای چند روز پیش گفته بود که احتمال تولید نسخهی پرفورمنس G70 وجود دارد.
حامد
۷ بهمن ۱۳۹۷دقیقا اشتباه جنسیس همینجاست باید برای خودنمایی هم که شده خودرویی قابل رقابت با m3 و c63 بسازه و قدرتش رو نشون بده تا باعث جلب توجه بشه اون موقع طرفدارای زیادی پیدا میکنه،مردم عاشق خودرهای اسپرت چهار درب هستن
مطمعنم پروژه شاسی بلند جنسیس شکست میخوره چندتا تصاویر جاسوسی ازش دیدم که طراحیه جلوش افتضاحه
یا موقعی محصولاتشو عرضه میکنه که قابل رقابت با محصولات چند سال پیش شرکتای دیگست
شایان
۷ بهمن ۱۳۹۷شکست برا اونیه که حرکت میکنه
بچه ای که نشسته هیچ وقت زمین نمیخوره
زمین خوردن تو مسیره راه رفتنه
پس اونا شکست نمیخورن درس میگیرن
صدای موتور LFA
۷ بهمن ۱۳۹۷شایان
باریکلا به این کامنت قشنگت . هرچند کرهای دوست ندارم اما کاملا باهات موافقم .
Mآsكvيch
۷ بهمن ۱۳۹۷اصل قبول ندارم این صحبت رو حامد
این یه حرکت شتاب زده هست که برندی که ۳ سال از تاسیسش میگذره بیاد نسخه پرفورمنس بده
باید مدت زمان بیشتری کار کنن چون دیگه شرایط رقابت تو این بخش خیلی خیلی سخت تر میشه و انتظارات بالاست
اینم بدون جنسیس هیچوقت محصول زشت تولید نمیکنه
NAVID۰۰۹۸
۷ بهمن ۱۳۹۷فعلاً که میبینی زشترین محصول را تولید کرده ، با افت فروش شدید و ضرردِه
Sina
۷ بهمن ۱۳۹۷در عجبم!!! هیوندای برندی که خودش هنوز به تکامل نرسیده چجوری میاد یه برند لوکس از خودش درست میکنه.
جنسیس یه برند بی هویت ،بی اصالت ، گیج و سر در گم که نمیدونه کجای بازار هست و واسه چی هست و باید چجور خودشو بالا بکشه،با کی کل کل کنه
یه برند که هنوز درست نشده شکست خورده،
با ۴تا بزک دوزک و اپشن و طراحی بی هویت کپی کاری شلوغ پلوغ که ۲سال دیگه از مد افتاده فقط موقتی میشه ۴تا مشتری که عقلش به چشمش هست و جذب کرد.
صد در صد که اکثر خریداران خودروی لوکس به اصالت برند ،تاریخچه ،پختگی و…. توجه خواهند کرد و برندی مثل جنسیس کمترین سهم و از بازار خواهد داشت
Mآsكvيch
۷ بهمن ۱۳۹۷جوابت تمام این حرف های بی پایه و اساس فقط یه جمله هست: انتخاب جنسیس جی ۷۰ بعنوان ماشین سال موتور ترند و ماشین سال امریکایی شمالی به رای بیش از ۶۰ خبرنگار خبره حوزه خودرو نه افرادی که مثل بعضیا با رکابی از پشت نت نظر میدن :)
حالا میتونی بگی جنسیس فلانه و بهمانه :)))
Sina
۸ بهمن ۱۳۹۷اینده همه چیز را مشخص خواهد کرد
ایمان
۷ بهمن ۱۳۹۷جنسیس که جای خود ، C کلاس هم حریف M۳ نمیشه
چی فکر کردن پیش خودشون ؟؟؟؟ M۳ شدن الکی نیست
NAVID۰۰۹۸
۷ بهمن ۱۳۹۷جنسیس داره دور خودش میگرده و سر خودش مَعطَله .
خودش میدونه توان رقابت نداره که هیچ ، حتی نمیتونه تولید و رقابت کنه با کمتر از bmw .
جالب اینجاست بهانه تراشی هم میکنه و طبق خود متن که میگه حتی حرفهای مدیرانشون هم با هم هماهنگ نیست و این یه چیزی میگه و اون یکی مدیر یه چیز دیگر .
خودشون تو تولید جنسیس موندن که پولشون را حروم کردن و راه اصلیشون (( تولید اقتصادیها با قیمت رقابتی )) گُم کردند .
روزهای آینده ، به سبب ضررهای این استراتژی اِشتباه ، خبرهای بیشتری از کره ایها در پیش داریم .
جنسیس با تبلیغات طوفانی آغاز کرد ، اما حالا در حال سَرخَم کردنه متاسفانه .
sina
۷ بهمن ۱۳۹۷G70 رقیب سری سه هست و الان وارد شدن تو رقابت با پرفورمنس با ام 3 زوده براش.
البت از دید من با توجه به بازار کوچیک سدان های پرفورمنس در مقایسه با لوکس های معمولی عدم ورود به اون بازار کلا منطقی تره.
فرامرز
۷ بهمن ۱۳۹۷به نظرم جنسیس و هیوندای-کیا به لطف مهندسین آلمانی پیشرفت خارق العاده ای داشتن و شاید بتونن با نسل های قبلی ام ۳ رقابت کنن ولی با نسل جدید فاصله زیادی خواهند داشت. کارواو یه ویدئو از درگ ام۲ کامپتیشن با سری ۳ جدید (۳۴۰ با حدود ۳۸۰ اسب بخار) گذاشته و نتایج کاملاْ یکسان بوده (سری ۳ سنگینتره و قدرت کمتری داره ولی بجاش دنده اتوماتیک هست). مطمئناْ نسخه ام پرفورمنس و … خیلی قویتر از ۳۴۰ خواهند بود. به نظرم در واقع جنسیس اول باید از پس امثال نیسان ماکسیما بر بیاد بعد بیاد با ام ۳ و سی ۶۳ رقابت کنه
..::Majidio Lamborghini::..
۷ بهمن ۱۳۹۷هیچ چی M3 نمیشه. بازم میگم هیچ ماشینی به استاندارد های M3 نمیتونه نزدیک بشه.
کسی که نمیخواد 70 – 80 هزار دلار برای M3 بده خب گله ای بهش نیست.
اما کسی که این پولو میره خرج جنسیس میکنه و فکر میکنه زرنگی کرده و پول برند نداده و یک ماشین بهتر یا حتی در سطح M3 خرید ، واقعا باید به عقلش شک کرد