جنسیس G90 پرچمدار با یک سری تغییرات به عنوان مدل سال ۲۰۲۱ وارد بازار کره جنوبی شده است.
مهمترین تغییر این خودرو معرفی نسخه سفارشی “استارداست” در کره جنوبی است. این خودرو تنها به تعداد ۵۰ دستگاه عرضه خواهد شد و دارای بدنهای دو رنگ با عناصر کربنی ویژه روی نیمهی بالایی خودرو میباشد.
فرایند رنگآمیزی بدنه اکثراً توسط دستان هنرمند کارکنان جنسیس انجام شده و دلیل تولید محدود بودن G90 استارداست نیز همین موضوع است.
داخل کابین میتوان شاهد وجود صندلیهای چرمی سفارشی با طرح دو رنگ، تریم چوب ویژه و پوشش سقف مشکی بود. بدون هرگونه تعجبی این خودروی سفارشی بر پایه نسخه پرچمدار G90 5.0 پرستیژ ۸ سیلندر شکل گرفته است.
سانگ یوپ لی مدیر طراحی جنسیس میگوید:
G90 استارداست نشان دهندهی حد نهایی ظرافت است. در لحظهای که شما روی فرش قرمز قدم میگذارید هیچ کمبودی را انتظار ندارید.
علاوه بر معرفی مدل سفارشی استارداست، جنسیس G90 بازار کره جنوبی از برخی تجهیزات استاندارد برخوردار شده که از جمله آنها میتوان به سیستم تعلیق تطبیقی، چراغهای جلوی هوشمند، دستیار پیشگیری از برخورد در پارک و رینگهای ۱۹ اینچی جدید اشاره کرد.
جنسیس میگوید سیستم تعلیق تطبیقی این خودرو لرزشها را به حداقل رسانده و کیفیت سواری و فرمان پذیری G90 را بهبود میبخشد. سیستم پیشگیری از برخورد در پارک نیز از برخورد خودرو با عابران پیاده یا موانع تشخیص داده شده در زمان حرکت دندهعقب جلوگیری کرده و اگر ضروری باشد بهصورت خودکار ترمز میگیرد.
جنسیس G90 2021 با قیمت پایه معادل ۶۵۶۲۰ دلار در کشور کره جنوبی عرضه میشود. قیمت مدل لیموزین این خودرو نیز معادل ۱۱۰۹۰۰ دلار میباشد.
زیزیگولو
۱۰ تیر ۱۳۹۹انصافاً خیلی خوب شده
مک وال
۱۰ تیر ۱۳۹۹هر چه قدر جنسیس داره سال به سال قشنگ تر میشه، سوناتا داره سال به سال زشت تر میشه!
Abbas.Lambo
۱۰ تیر ۱۳۹۹فوق العادس این ماشین،علل خصوص کابینش
کیان
۱۰ تیر ۱۳۹۹این ماشین به فرض بهترین کلاس خودش، بهترین هندلینگ کیفیت و پرفورمنس و …
نواورترین، اپشنال ترین، لوکسترین و ….
در شرایطی ک حد اعلای کلاس پریمیوم هست این سگمنت، اس کلاس، سری ۷ و آئودی آ ۸،
در شرایطی ک آکورا، اینفینیتی، جگوار و لینکلن و بیوک و کادیلاک یا این سگمنت و حذف کردن یا احتمالا حذف میکنن یا با تغییرات فوق جدید ازائه میکنن و تنها لکسوس ال اس تو رقابت با المانها مونده.
واقعا واقعا واقعا با این برچسب گذاری قیمتی، کسی ک تو این کلاس خرید میکنه بنظر شما از پرستیژ و اسم و رسم و برند چشم پوشی میکنه و بیاد قیمتی بپردازه و المانی و سوار نشه ؟؟؟
میاد:لایک
نمیاد: دیسلایک
Abbas.Lambo
۱۰ تیر ۱۳۹۹داداش زورش رسیده،تونسته وارد شده،حالا یا شکست میخوره یا نمیخوره که اونم به خودش مربوطه،داداش وجدانن لازم نی شما خونتونو کثیف کنین،این برند سه چهار ساله اومده تو توقع داری جایگاه و پرستیژش در حد ژرمنا باشه؟اگه اینطوره که لکسسم هنو عددی نیست در مقابل اونا،والله یجوری شما و دو سه نفر دیگه میاین گارد میگیرین علیه کره ایها انگار حقتونو خوردن!!!
Saeed
۱۰ تیر ۱۳۹۹دوست عزیز کیان شما و چن نفر از دوستانتون که اینجوری فکر میکنن،باید خدمتتون عرض کنم هدف گذاری تولید هر کالایی و حضور در بازار متفاوته .شما اگر تو حوزه فروش و بازاریابی و برندینگ کمی مطالعه کنید اونوقت تولید این خودرو براتون معنا پیدا میکنه.دوست عزیز یه کمپانی بزرگ مثل هیوندای موتورز قطعا بهتر از من و شما میدونه این ماشین نمیتونه رقابتی با لوکس سازان آلمانی و حتی ژاپتی کنه اما وارد این حیطه میشه چون کالاهای یه کمپانی قرار نیست صرفا برگشت و سود مالی آنی داشته باشه.گاها کمپانیها با بخشی از سودی که از یه بخش عایدشون میشه(تو صنعت خودرو مثلا بخش خودروهای افتصادی) وارد بخش های پرمیوم و دست بالا میشن و به فکر فروش و سود آنی نیستن.اساسا این استراژی ها شامل برنامه های بلند مدته، نه کوتاه مدت و حتی میان مدت و بحث برندینگ هست .اگر قرار بود کمپانیها صرفا دنبای سود آنی باشن که الان لکسوسی در کار نبود چون اونم باید میگفت تا ژرمن ها هستن من چه کاری کنم.اما تویوتا زمانیکه تو فیلد اقتصادی برندش جا افتاد شروع به سرمایه گذاری در بخش لوکس کرد،ضرر دید ،یاد گرفت،پیشرفت کرد تا جاییکه الان نزدیک ترین رقیب ژرمنها تو لوکس سازیه و شما ارزش برند لکسوس رو صرفا ببیتید تازه متوجه آینده نگری میشید.مثال ساده، شما مثلا یه شعبه فست فود میزنید کارتون میگیره ،سود خوبی هم میکنید و درآمدتون اوکیه،حالا ۲ تا راه دارید یا تو همون لول بمونید و سودتونو در حدزیاد معمول کنید یا کارو گسترش بدید و شعبه های جدید بزنید و اسمتونو برند کنید.تو حالت دوم مجبورید از سود همین شعبتون هزینه کنید جای جدید بگیرید پرسنل جدبد….که همه اینا هزینس اول و ریسک ،اما راه بزرگ شدن و رقابت همینه .ممکنه حتی کار جواب نده منتها چون شما به یه ثبات تو کار اولیتون رسیدید و به زبون ساده از سود اضافه بر سازمان استفاده کردید ،ضرر غیر قابل جبرانی متوجهتون نمیشه و ارزش ریسکو داره.و علاوه بر اون در بدترین حالت این هزینه میده تو دل هرینه های بخش تحقیق و توسعه (r&d) و سوخت نمیشه.اینارو گفتم چون گاها یه تعدادی کمی از دوستان بی اطلاع میان میگن وای این چیه،این میخواد رقیب ژرمن ها بشه ….. و هیچوقت فکر نمیکنن خود هیوندا عقلش نمیرسه به این چیزا!!!!ا
محمد
۱۰ تیر ۱۳۹۹در تاییدیه حرف های آقا سعید
فکر میکنم از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ rx پر فروش ترین خودروی لوکس آمریکا بود
Saeed
۱۰ تیر ۱۳۹۹بله محمد جان درسته.بعنوان مثال برای خود من همیشه سوال بود چرا جنسیس علیرغم میل بازار و مشتریها به کراس اوورها،کلاسهای سدانشو اول و جلوتر از کراس اوورهاش تکمیل کرد و روانه بازار کرد.بعد چن تا مقاله خوندم فهمیدم ، مجبوره سدانهاشو کامل بده و حتی مدل کوپه داشته باشه ،چون لازمه سبد محصولات یه برنده لوکسه .در کل قطعا هیوندای موتورز همینطور که چن سال قبل اومد ۲ مدل سدان و کوپه بعنوان مدل جنسیس داد و بعد چن سال بعدش برندو جداش کرد،مشخصه بزنامه بلند مدت داره و به فکر سود و فروش آنی نیست.
محمد
۱۰ تیر ۱۳۹۹بله افرادی که از درون پر هستند و حرف مردم براشون بی اهمیته
MehdiTurbo
۱۰ تیر ۱۳۹۹این حرف زمانیم که لکسوس وارد رقابت با المانها شد صدق میکرد ولی الان کجاست ؟؟؟هیوندا و کیا خیلی پیشرفت کردند تو امریکا به نسبت بازارش فروش خوبی دارند.
korean car
۱۰ تیر ۱۳۹۹من میگم بریم کره یه چیزی میدونم دیگه دوستان گرامی البته بجز 0098….
ممد ژانگولر
۱۰ تیر ۱۳۹۹جنسیس تنها برند لوکسیه که تو کوتاه ترین مدت بیشترین پیشرفتو داشته و مطمئنا فاصلشو با رقبا کمتر هم خواهد کرد
من که باهاش حال میکنم و تحسینش میکنم
البته که اگر پول داشته باشم رقبای آلمانیشو ترجیح میدم
ولی لکسوس نخواهم خرید مگر لکسوس بقول آرش ? یک((( تکون )))اساسی بخودش بده
فرشاد
۱۰ تیر ۱۳۹۹یاد دی اس 9 افتادم
مهدی
۱۰ تیر ۱۳۹۹یک خودروی زیبا با ابهت و جذاب
رامین
۱۰ تیر ۱۳۹۹دیگه کم کم همه کمپانیا دارن دو تا مستطیل کشیده می زارن جلو راننده اسمشم میزازن طراحی مدرن کنسول. خیاله خودشونو راخت کردن.
ابوالفضل
۱۶ تیر ۱۳۹۹انگار ماشین مال دهه هشتاد میلادی امریکایی رو مدرن کردن