جنسیسهیوندای

اولین حضور جنسیس در اروپا، تابستان سال 2021

بیش از ۵ سال پس از پای نهادن در صنعت خودرو سرانجام جنسیس فروش خودروهای در اروپا را از تابستان سال جاری میلادی شروع خواهد کرد. بازوی لوکس هیوندای حضور خود در اروپا را پس از برگزاری کنفرانس خبری رسمی در فرانکفورت آلمان اعلام کرد. جنسیس قول قیمت‌گذاری شفاف محصولات و تولید خودروهایی باکیفیت را داده و گفته که برنامه‌ای ۵ ساله برای حضوری پرقدرت در قاره همیشه‌سبز دارد.

اولین محصولاتی که روانه اروپا خواهند شد سدان G80 و شاسی‌بلند GV80 هستند که هر دو در ابتدا فقط در کشورهای آلمان، بریتانیا و سوئیس عرضه خواهند شد. این برند کره‌ای به دنبال فروش مستقیم خودرو به مشتریان هم از طریق آنلاین و هم از طریق استودیوهای جنسیس است. اولین استودیوی جنسیس در لندن، مونیخ و زوریخ افتتاح خواهد شد.

دومنیک بوش مدیر جنسیس موتور اروپا می‌گوید:

ما از عرضه چنین محصولات قدرتمندی در اروپا هیجان‌زده هستیم. جنسیس قبلاً به خاطر استانداردهای سطح بالای خود در زمینه طراحی، تکنولوژی، ایمنی و قابلیت اطمینان شناخته شده است.

پس از دو خودروی یاد شده مدل‌های کوچک‌تر G70 و GV70 جنسیس روانه بازارهای اروپایی خواهند شد. این شرکت همچنین قول داده محصولی خاص برای بازارهای اروپایی تدارک ببینید. این خودرو قرار است پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه شود و احتمالاً G70 شوتینگ بریک خواهد بود. G80 الکتریکی نیز در این بازار عرضه خواهند شد و در نهایت شاهد ارائه دو محصول الکتریکی جدید در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.

جنسیس می‌گوید G80 و GV80 را در تأسیسات توسعه اروپایی خود ارتقا داده تا هماهنگی بهتری با انتظارات اروپایی‌ها داشته باشند. تاکنون پروتوتایپ های زیادی از محصولات جنسیس در نوربرگ رینگ مشاهده شده‌اند.

این خودروساز به‌منظور رسیدن به اهداف خود در بازارهای اروپایی اقدام به توسعه طیفی از ابزارهای دیجیتالی با کاربری راحت خواهد کرد. یک پلتفرمی ویژه نیز پیکربندی آنلاین محصولات را ارائه خواهد کرد. نهایتاً برنامه ۵ ساله نگهداری جنسیس نیز شامل به‌روزرسانی از راه دور و کمک‌های جاده‌ای خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad Rostami Nejad

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    ببینید هرکی گفت که جنسیس لوکس نیست
    اصلا بدون دروغ گو هست
    دیگه تعصب هم تا یه جا

    بعدش اونجا ( منظورم همه جای دنیا به جز ایران ) ماشین رو از قبل تست میکنن و باهاش رانندگی میکنن و خلاصه خوب برسی اش میکنن بعد میخرن
    دیلرشیپ هم وقتی میخواهی ماشین بخری، قشنگ ماشین بهت میده ، چک میکنی ، نگاهش میکنی، میشینی داخلش ، خلاصه سبک سنگین میکنن ، پس لطفا از اون نظر های فوق کارشناسانه تون ندید ‌که قابل حضم نیست
    من جنسیس رو دوست دارم ( حس‌خوبی بهش دارم)
    من با اینکه عاشق آمریکایی هستم و خیلی از آلمانی ها خوشم نمیاد ، ولی از مرسدس GT63 S خیلی خوشم میاد یا از سوپر سدان هاشون ( حس خوبی نسبت به GT 63 S دارم)
    ولی از سری هفت و آئودی A8 خوشم نمیاد ، قرار نیست چون من از سرب هفت بی ام و خوشم نمیاد ، هرجا فتم بگم بده ،آشغاله
    حس خاصی بهش ندارم
    اصلا همیشه گفتم ، برای لذت بردن از یک ماشین یا موتور ، لازم به یه شتاب صفر تا صد عجیب نیست

    مثلا حتما نباید یک سوپر بایک باشه تا تو حال کنی
    من خودم دیروز ساعت ۱۲ شب با یکی از بچه‌ها که یه موتور هارلی دیوید سون داره (سفارش داده از طهران براش آوردن اینجا ، ولی نمیدونم از کدوم کشور ) موتور خاصی هم هست
    اگزوز هاش هم خالی کرده ، صدای عجیبی میده ، هم بلند ، هم بم ، هم خیلی زیبا
    درسته شتاب عجیبی نداره، ولی من با اون حال میکنم
    عاشق صداش هستم
    پس هرکی با یه چیزی حال میکنه ، ممکنه با یک چیز خوب (یا ماشین یا دوچرخه یا موتور یا هرچی) حال نکنه ، دلیلی بر بد‌بودن آن چیز نیست
    (محمد رستمی نژاد )

    1. RezaRs

      ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1612 ديدگاه)

      اع دس خوش ممد توم به کمپین صلح بین طرفین خاک ریز پیوستی دیه تنها نیستم ? بین تبادل اتیش کامنتای دو جناح بودن سخته ? لامصبا اونایی که دارند هم انقدر دعوا نمی کنند

  2. مسعود بهروان

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    راه زیادی داره تا خودشو تو دل اروپایی ها جا باز کنه ولی قطعا بزودی این اتفاق خواهد افتاد …

    1. Philipp

      ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1109 ديدگاه)

      جای بنز و ب ام و رو که نمی تونه توی لوکسا بگیره
      اما فکر کنم بتونه با محصولات مثلا لوکس پژو رنو و فولکس رقابت داشته باشه

  3. Mohammad Rostami Nejad

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    درضمن یک چیز دیگه‌هم یادم رفت بگم
    این دوست ما موتورش رو ۱۴۰ میلیون خریده (آمریکایی ، هارلی دیوید سون)
    جالبه بعضی ها بهش میگن چه طور روت میشه با این موتور بگردی
    میگه پس ۱۴۰ میلیون دادم که نگاهش کنم
    راستی ست کامل لباسش رو هم داره .
    اون کت چرمی و کفش چرمی و دست کش چرمی و کلاه چرمی و زنجیر شلوار که مهم ترین ویژگی یه هارلی دیوید سون باز هست
    یک چیز در مورد اون زنجیر شلوار بهتون بگم که ، وقتی میبندیش، اصلا پات یک طرفه میشه ، اینقدر این زنجیر سنگین هست که‌ اون پایی که بهش بسته هست به یک طرف میره

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. بیژن

      ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (45 ديدگاه)

      آقا میشه یه نشونی, اطلاعات تماسی چیزی از این دوستت یا اونی که براش موتور واردکرده بدی؟ ممنون

  4. GENESIS

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    جنسیس بهترین خودروساز حال حاضر دنیاست،هر کس توانست خلافش رو ثابت کنه یه جایزه از من داره…

    1. مسعود بهروان

      ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (53 ديدگاه)

      باشه ، تو و جنسیس با هم خوبین

    2. RezaRs

      ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1612 ديدگاه)

      جوصله بحث با فیک میک ندارم جایزت اگه یه کادیلاک سویل تمیز باشه یا یه فلیتوود حاضرم اخ چه جالی میداد که اونم کرونا گرفت موقع بنزین زدن به ماشین امریکایی لوکس یه بسته اسکناس خوشکل نو در آری بدی به پمپ بنزینی بعدش یه انعامی هم بدی اوف لعنتی جذاب هعی چرا واقعا ماشینای کوچیک دنیا رو تسخیر کردن خدایی??????

    3. GT

      ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (433 ديدگاه)

      تو هر وقت تونستی ثابت کنی بر چه اساس جنسیس بهترین خودرو ساز دنیاست بیا با هم صحبت کنیم :)

  5. یوسف

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (745 ديدگاه)

    با توجه به اینکه سدان ها و کراس اوورهای بزرگ بازار محدودی در کشورهای نامبرده دارن بهتر بود کار و رو با مدل های G70 و GV70 آغاز میکردن تا G80 و GV80.
    کشورهایی که برای آغاز راه انتخاب شدن بازارهای ساده ای نخواهند بود. بازار آلمان به طور سنتی در چنته برندهای لوکس و عملکردی آلمانی هستش. سوییس بازار کوچیکی داره اما توان خرید بالاست و صرفا مانور روی آپشن بالا با قیمت پایین راهبرد کارآمدی نخواهد بود. بازار بریتانیا نسبت به برندهای غیر اروپایی کمی منعطف تره ولی باز هم ساده نخواهد بود. به طور کلی معتقدم جنسیس تو بازارهای شرق اروپا که برندهای کره ای جا افتاده تر و پر فروش تر هستن میتونه موفق تر عمل بکنه تا غرب اروپا.

    موافقم 5
    مخالفم 1
  6. Ho3in

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (361 ديدگاه)

    خیلی عالی رفت بالا
    به نظرم این برند یه برنامه ریزی خوب و یه سری مدیر خوب داره
    شاید یه روزی با مرسدس و بی ام و آئودی بتونه رقابت بکنه

    موافقم 2
    مخالفم 2
  7. R@m!n

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2240 ديدگاه)

    کار خیییییییییییلی سختی داره ولی کسی از آینده خبر نداره شاید موفق شد.
    بنظرم بهتر بود اول از لحاظ فنی ارتقا پیدا می کردن بعد وارد بازار اروپا می شدن، قیمتاشونم بیشتر از 55 هزار یورو باشه فکر نکنم استقبال شه ازشون.

  8. Amirreza

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2732 ديدگاه)

    چون قیمت مقرون به صرفه ای داره و طراحیشم بیشتر شبیه آلمانیاس تا آمریکاییا ، برا همین با سلیقه مردم اروپا بیشتر همخونی داره و به نظرم تو این بازار شانس موفقیتش بالاتره

    موافقم 1
    مخالفم 1
  9. mahan

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2309 ديدگاه)

    ازش خوشم اومده مخصوصا رنگ سربی.از جنسیس الاغ سال پیش که راضیم و نسبت به قیمتش واقعا امکانات و تجربه خوبی ارائه میده.اینا دیگه خیلی بهترند.اگه وارد ایران میشد حتما میترکوند.

  10. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    مبارکش باشه….

  11. حسن

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (303 ديدگاه)

    بنزوب ا وراتوخونه شا میکوبه دمشگرم جنسیس

  12. ae86

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (724 ديدگاه)

    من و کاربران پدال تعیین کننده فروش جنسیس نیستیم مشتری اروپا یا خریداره یا خریدار نیست بله

  13. samurai

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (601 ديدگاه)

    تو اروپا هم مگه کرره ای پولدار هس که این داغونا رو بخره تو امریکا که توش کرره ای زیاده کسی نمیخره اروپا که کلا عمرا حتی کرره ایاشم بخرن جمع کن همون بازار کرره شمالی و جنوبی واست زیاده داغون بی هویت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا