مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور سوم، قسمت هفتم، سومین دوئل از گروه سدانهای بزرگ. در این قسمت به سراغ دو آسیایی معروف و پرطرفدار آمدهایم. هرچند ما در ایران تنها با ماکسیمای چند نسل قبل آشناییم اما اخیراً با واردات تعداد معدودی آزرای نسل جدید، میتوانیم این محصول هیوندای را بیشتر ملاقات نماییم.
نتایج دوئل قبلی بین شورلت ایمپالا و بیوک لاکراس
مجموع آراء: ۵۸۱
آراء شورلت ایمپالا: ۱۲۷
آراء بیوک لاکراس: ۴۵۴
پیروز دوئل: بیوک لاکراس با کسب ۷۸ درصد از کل آراء
دوج چارجر | کرایسلر ۳۰۰ |
دوج چارجر | |
شورلت ایمپالا | بیوک لاکراس |
بیوک لاکراس | |
هیوندای آزرا | نیسان ماکسیما |
؟ |
هیوندای آزرا
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۱۶
نسل کنونی: ششم
پلتفرم: Y7 هیوندای-کیا
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۳,۰۶۰ دستگاه
نیسان ماکسیما
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۵
نسل کنونی: هشتم
پلتفرم: D رنو-نیسان
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۶۷,۶۲۷ دستگاه
مقایسهٔ مشخصات فنی
هیوندای آزرا | نیسان ماکسیما | |
پیشرانه | ۳.۳ لیتری V6 | ۳.۵ لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۲۹۰ اسب بخار | ۳۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۴۵ نیوتن متر | ۳۵۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | CVT |
محور محرک | جلو | جلو |
شتاب صفرتاصد | ۷.۴ ثانیه | ۶.۱ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۳۰ کیلومتر/ساعت | ۲۱۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۹.۸ لیتر (ترکیبی) | ۹.۲ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | ۷۰ لیتر | ۶۸ لیتر |
وزن | ۱۶۸۰ کیلوگرم | ۱۵۷۴ کیلوگرم |
طول | ۴.۹۳ متر | ۴.۸۹ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۸۴ متر | ۲.۷۷ متر |
حجم صندوق بار | ۴۴۵ لیتر | ۴۰۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه | ۳۷,۶۰۰ دلار | ۳۴,۱۶۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10142640]
datsun
۲۹ مهر ۱۳۹۷ماکسیما یه ماشین اثبات شدس
مزدا
۲۹ مهر ۱۳۹۷ماکسیما واقعا عالی هست .طراحی داخلیش خیلی اسپورت و جذاب شده ??
ZIPPO
۲۹ مهر ۱۳۹۷صنعت خودرو کره سال هاست که استارت سبقت از خودروساز های ژاپن رو آغاز کرده و همین الان هم در خیلی از بازار های بین المللی رقیب سرسخت ژاپنی هاست و حتی در برخی موارد اون ها رو شکست داده
بخصوص در بخش طراحی
کیان
۲۹ مهر ۱۳۹۷به عمو زیپو !!!! نبودی تا از نظرات فوق کارشناسانت یه مدت بهره مند شیم !!
اقا من فک کنم بعضی جاها عدد مطلق بهترین راه برای مقابله با کسانی هست که روی ماشینهای بزک کرده کره ای کراش دارن !!!
دئ تا لینک میذارم ، امار فروش نیسان ماکسیما و هیوندای ازرا هست، سایتم فارسی نیست.
ماکسیما تو سال 2017 ، 67627 تا فروخته
آزرا تو سال 2017، 3060 تا فروخته ، جدولها رو نگته کنید فروش ازرا از سال 2004 هست، حوصله داشتین بشین جمع کنید میبینید مجموع فروش ازرا از سال 2004 ، حتی به فروش یک سال ماکسیما هم نمیرسه، اونوقت حتی به فرض اینکه بگیم طراحی ماشین ژاپنی گاری هست، خب این چی هست که سایر دنیا نمیفهمن و ما میفهمیم ؟ البته شاید اونا کارشناسایی مثه زیپو ندارن !!!
http://www.goodcarbadcar.net/2011/01/nissan-maxima-sales-figures/
http://www.goodcarbadcar.net/2011/01/hyundai-azera-sales-figures/
آآآآرماااانننن
۲۹ مهر ۱۳۹۷به به عمو کیان !!!
خدایی از کامنتات زیر مطالب مربوط به کره ها یه عکس بگیر بفرست واس مدیرعامل هیوندا تا بهت یه النترایی سراتویی چیزی بدن بلکه کمتر تلاش کنی واس تخریب کره تا الان ٢۶۶ کامنت ضد کره ای گذاشتی :)))
این تلاشو جای دیگه گذاشته بودی الان مانی خوشبین شده بودی!
البته وقتی که میگی ٢٠۶ از کیا استینگر بهتره دیگه حرفی باقی نمیمونه :)))
آآآآرماااانننن
۲۹ مهر ۱۳۹۷تو طراحی که قطعا بقیه میفهمن اینم جوایز رد دات امسال
https://www.pedal.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c/%d8%ac%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%b2-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-2018-%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%d8%af%d8%a7%db%8c/
تو فروش هم که گروه هیوندا با دو برند و قدمت کمتر نسبت به رقبا اینم فروشش
https://www.pedal.ir/%d9%88%db%8c%da%98%d9%87/%d9%be%d8%b1%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/
حسن
۲۹ مهر ۱۳۹۷ازرا چه شکستى تو دوئل خورد
(Ali (Chevy nova
۳۰ مهر ۱۳۹۷با چه اختلافى نىسان برده
تو پدال رکورد زد
حسن
۲۹ مهر ۱۳۹۷معلومه نىسان
وقتى ژاپنى هست کى مىره سمت کره اى؟؟؟
Mohammad
۲۹ مهر ۱۳۹۷دقیقا تا برند دیگه ای هست چرا کره ای ??
آآآآرماااانننن
۲۹ مهر ۱۳۹۷من به شما سه تا کاری ندارم چون به اندازه کافی تو مطلب دوئل چلنجر و بنز و همچنین درگ ام۵ و دیمن و همچنین معرفی ایکس ٧ ضربه بهتون وارد شد تو کامنت ها :))) حالا هرچقدر میخواین بگین کره ای بنجل و فلان اشکال نداره :))) دوره سختی رو گذروندین خداوکیلی :))
فقط یه سؤال داشتم از ممد نویگیتور،راست میگن تو امریکا بیشترین درصد رضایت مندی رو یه کره ای کسب کرد؟ :)))))
٩ کاندید
۶ کاندید
راحت باش
Mohammad
۲۹ مهر ۱۳۹۷اینا که میگی مال مجله هاست ما مجله نمیخونیم ما تجربش میکنیم
مهم نیست کدوم مجله چند تا جایزه به کی داده
درگ دیمن مدرک اوردم ۸/۸
تو بخش ایکس هفت هم خیلی منتقد بود نه تنها من
ولی بقیه کاربران نشون دادند چلنجر ارزشش بیشتر از بنز سی کلاس هس
اینجا هم همون کار بر ها نشون دادند نیسان ارزشش بیشتر از هیوندای هست
علی
۲۹ مهر ۱۳۹۷محمد یادمه زیر یه پستی در مورد رپتور گفته بودی که منبعت مجله ها هستن
بعدم تو از کی امریکایی شدی ؟ اصلا راهت میدن؟
محمدامین
۲۹ مهر ۱۳۹۷قضیه برند و اینا واقعا نمیدونم چه اختلاف عمیق و مسخره ای بین ماشین دوستا هس:)
ولی از نظر من ماکسیما افتضاحه!
طراحی اسپرت،ارتفاع کم،گیربکس اسپرت،صندلی ها اسپرت،صدای موتور اسپرت!خدای سرعت و هندلینگ
واقعا یه ماشین فول سایز خانوادگی باید اینجوری باشه؟!!!
بیشتر باید یه ماشین کوپه یا کانورتیبل این مشخصاتو داشته باشه.
با تمام احترامی که واسه نیسان و اینفینیتی قائلم،ولی انتخابشون برای این کلاس مناسب نبود.و آزرا بین این دو ماشین گزینه ی بهتریه.
اتاق ساکت،صندلی ها راحت،طراحی دلنواز تر و همه چیز کلا خانوادگی تره
datsun
۲۹ مهر ۱۳۹۷محمد امین برادر شما چرا همه چیز رو قاطی میکنید مثل اون بندگان خدا که m5 سوپر سدان رو میان اینجا سدان خانوادگی معرفی میکنن نیسان این همه تو سر و کله خودش میزنه میگه ماکسیما سدان اسپورته بعد شما میگی سدان خانوادگی آلتیما سدان خانوادگی نیسانه
آآآآرماااانننن
۲۹ مهر ۱۳۹۷نیسان کجا گفت این سدان اسپورته؟ این کلاس کلا خانوادگیه ولی نیسان میخواست ماکسیما رو طوری طراحی کنه که هم جوان پسند و اسپورت باشه هم باب میل خانواده ها،اما وزنه بیشتر رفت سمت اسپورت بودن،حتی تو طراحی داخلیش و نوع سواریش
خریدار هارو هم نگاه کنی میبینی کم اکثر کسایی که ماکسیما نسل جدید دارن افراد جوان و عشق هیجان ولی کسایی که ازرا میخرن افراد مسن تر و دنبال سواری آروم و نرم و راحت
datsun
۲۹ مهر ۱۳۹۷نیسان همیشه گفته ماکسیما یه سدان اسپورت
اینم سایت نیسان آمریکا جای که یکی از خط تولیدش اونجاست ماکسیما رو سدان اسپورت معرفی کرده
https://www.nissanusa.com/vehicles/cars/maxima.html
datsun
۲۹ مهر ۱۳۹۷لینک گذاشتم در انتظار تاییده
محمدامین
۳۰ مهر ۱۳۹۷خب من نگفتم که نیسان میگه سدانش خانوادگیه!خب معلومه خودِ نیسان قبول داره که سدانش اسپرته!خودش ساخته ها://
من دارم میگم تو این سگمنت،طراحی و کارایی اسپرت مناسب نیست.
کسی که این سایز ماشین رو میخاد،و این مقدار هزینه میکنه ۹۰ درصد خانوادس!
کسی که دنبال اسپورت بودن باشه خب میره بی ام و سری ۳ دست دوم میخره یکم از این قیمتش بالاتره.یا میره فورد موستانگ میخره،یا حتی تویوتا gt
نظر هر کسی محترمه،و نظر من هم اینه که میدونم نیسان خیلی تواناییش زیاده و میتونه ماشین با فناوری و عملکرد عالی بده بیرون ولی نیاز نبود توی این سگمنت خودشو نشون بده.فورد و شورلت و تویوتا هم توانایی ساخت ماشین اسپرت رو دارن ولی توی این سگمنت همشون سعی کردن ویژگی های خانوادگی بودن داشته باشن.مثل اتاق ساکت،سواری نرم،طراحی ساده تر و لوکس تر و سیستم های کاربردی تر.
برحسب ویژگی های مورد نیاز توی این سگمنت،آزرا بیشتر عمل کرده!
هیچگونه مهر تاییدی هم بر پیشانی هیوندا نسبت به نیسان نمیزنم!!
اشکان
۳۰ مهر ۱۳۹۷به ماکسیما رای میدم ولی نه به خاطر ژاپنی بودنش!! و کره ای نبودنش !!
دوست ندارم بچه گانه ، سطح پایین و بنگاهی نظر بدم .
s.h
۲۹ مهر ۱۳۹۷یادش بخیر ماکسیما هنوزم رو بورسه و خیلیا دنبالشن
Amir
۲۹ مهر ۱۳۹۷آزرا به اندازه ی ماکسیما اسپورت نیست و برای رانندگی ماکسیما کمی بهتره اما اینجا دو تا سدان خانوادگی قرار دارند و آزرا با صندوق بزرگتر و فضای بیشتر و راحت تر در بخش عقب و سواری نرم تر انتخاب بهتریه به علاوه ظاهرش هم خیلی خوبه و همه رو راضی میکنه.
Saeed
۲۹ مهر ۱۳۹۷دقیقا.من تجربه رانندگی تو نسل جدید جفتشو دارم.کاملا فلسفه تولیدشون فرق داده.ماکسیما یه سدان بزرگ با روح اسپورته که الحق برای کسیکه دنبال شتاب هندلینگ قدرت هست یه سر و گردن بالاتره .فقط گیربکس cvt لذتشو کم میکنه که البته عملکردش بی نقصه.اما آزرا فلسفش ساخت یه سدان بزرگ نیمه لوکسه خانوادگیه .به لحاظ طراحی که البته سلیقه ای آزرا طراحیش لوکس تر و ماکسیما اسپورت گونه هست و البته فاصله محوری و حجم صندوق آزرا بیشتره و به لحاظ جاداری بهتر .اما خوب کسی دنبال پرفورمنس باشه قطعا ماکسیما انتخابشه.
Amir
۲۹ مهر ۱۳۹۷کاملا همینطوره.متاسفانه تا حالا ماکسیما جدید رو از نزدیک هم ندیدم اما داخل آزرا جدید نشستم و واقعا کیفیت سواری بسیار خوبی داره.داخلش بسیار راحت و ساکته و نسبت به ناهمواری های خیابان تا حد زیادی ایزوله است.
mmm
۲۹ مهر ۱۳۹۷دوستان یه سوال پلت فرم چیه منظور همون شاسی کشی هست که اتاق روش سوار میشه یا اینکه حالا اینا پیشرفته ترن بیس طراحیشون اونه ؟
(Ali (Chevy nova
۲۹ مهر ۱۳۹۷مجموعه شاسى و سىستم تعلىق رو مىگن
Mohammad
۲۹ مهر ۱۳۹۷با توجه به تجربه خودم از هر دو ماشین ماکسیما گزینه بهتری هست
آآآآرماااانننن
۲۹ مهر ۱۳۹۷ماکسیما قدیمی رو نمیگن داداش ماکسیما مدل جدید رو تو دوئل اوردن! پلاک ملی هم نمیشه و فقط تو مناطق ازاده،آزرا هم که انگشت شمار هست حتی تو مناطق ازاد اونوقت تجربه شخصیت کجا بود دقیقا؟
الان میگه ترکیه رفتم همه ماشینا رو سوار شدم :))
Mohammad
۲۹ مهر ۱۳۹۷ماکسیما ۲۰۱۷ خودم تجربه سواریشو دارم 😎💪 در منطقه ازاد ماکو در مرز بازرگان هم کلی از ماشین هایی که وارد ایران میشن رو زیارت کردیم
آآآآرماااانننن
۲۹ مهر ۱۳۹۷یه بار میگه ترکیه همه ماشین هارو سوار شدم یه بار میگه نه تو ماکو سوار شدم یه بار میگه امریکا رفتم سوار شدم :))) یه بار میگه اصلا تا حالا منطقه ازاد نرفتم :))
حداقل هماهنگ باش! ببینم دفعه بعد چی میکی
تو که تا حالا منطقه ازاد نرفتی واس چی میگی تجربه داشتم؟ دروغ چرا اخه؟ بگو ندیدم اقا جز توی نت! چه أشکال داره خدایی
Mohammad
۲۹ مهر ۱۳۹۷ارمان مجبور نیستم جوابتو بدم
و بدهی دروغ هم ندارم باهات تصفیه کنم
فقط اینو بدون چهار برار اون ماشین هایی که وارد ایران میشن ماشین سوار شدم ( منظورم تعداد مدل هست نه تعداد کمیت )
علی
۲۹ مهر ۱۳۹۷کلی چیز میگی اینجا محمد
باشه منم باور کردم بیشتر از همه ماشین سوار شدی
یه متخصص نخبه صنعت خودرو هستی و همه دنبالتن
باشه تو خیلی خیلی خوبی
فقط توصیه میکنم یه چیزایی بگو باهم بخونه چون من مثل شما خیلی نخبه نیستم و نمیتونم فکر نکنم دروغ نمیگی
AmirGT-R
۲۹ مهر ۱۳۹۷تا ماکسیما هست بقیه چرا؟!! ??
david
۲۹ مهر ۱۳۹۷با این که نیسان فنی بهتری داره اما قشنگ درنیومده هیچی ماکسیما قدیم نمیشه
امیر
۲۹ مهر ۱۳۹۷آزرا شیک تر ولوکس تر وراحت تره نیسان جالبه تو برنامه ماشین هفته بررسیش میکرد میگفت دوربین عقب اپشنه واستاندارد نیست واقعا اوج نامردیه
آرمین
۲۹ مهر ۱۳۹۷با اینکه به ماکسیما رای دادم ولی فضای پا سرنشینان عقب و نمای پشت آزرا خیلی جادارتر و زیباتر شده و همچنین احساس میکنم کیفیت رانندگی و مواد بکار رفته در کابین ماکسیما بیشتر از آزرا باشه و کلا محصولات هیوندا و کیا بیشتر جنبه خانوادگی ، راحتی دارن و محصولات ژاپنی بخصوص نیسان که با رنو همکاری داره جنبه اسپرت بودن همیشه در نظر میگیرن
حمیدرضا
۲۹ مهر ۱۳۹۷خیلی انتخاب سخته طراحی داخلی ماکسیما خیلی شلوغه ولی هیوندای هم ساده هم به نظر من شکیل تره طراحی خارجی هم باز هیوندای بهتره به نظر من ولی خوب از نظر فنی ماکسیما دست بالا رو داره موتور قدرتمندتر قیمت بهتر مصرف کمتر
نمیدونم به کدوم رای بدم
Solid Snake
۲۹ مهر ۱۳۹۷ماکسیما انتخاب بهتریه
آآآآرماااانننن
۲۹ مهر ۱۳۹۷یکن فلسفشون فرق داره،ماکسیما سوار شدم ولی ازرا نه ولی ماکسیما بیشتر اسپورت هست هم ظاهرش هم سواریش اما آزرا بیشتر خانوادگی هست
بستگی به کاربرد فرد داره
بهنام ناظمی
۲۹ مهر ۱۳۹۷در منطقه آزاد ماکسیما نسل جدید سوار شدم بسیار بسیار سیستم تعلیق نرمی داره کاملاً از نظر نرمی با جنسیس سدان 2011 که سوار شدم رقابت میکنه جنابعالی چطوری میگی که سواریش اسپورته؟
آآآآرماااانننن
۲۹ مهر ۱۳۹۷جنسیس سدان ٢٠١١ که اصلا سواری جالبی نداره نسبت به مثلا جنسیس ٢٠١۶ !! الان بیشتر گل به خودی زدی تا تعریف! حتی تو معرفی جنسیس جی هشتاد تو کار اند درایور بود فک کنم که گفتن مشکل سواری خشک جنسیس مدل قدیمی کاملا حل شد تو نسل جدید
اتفاقا سواری کاملا اسپورتی داره دقیقا مثل طراحیش،اگه ماشین های این رده مثلا جی ٨٠ رو سوار بشی این چیزی که گفتم رو متوجه میشی،حتی تو مقایسه جی ٨٠ و ماکسیما هم اینو گفتن حالا لینکشو میگردم پیدا میکنم میزارم واست بخونی
بهنام ناظمی
۲۹ مهر ۱۳۹۷والا کسی که به جنسیس 2011 میگه خشک منطقیه؟ یکی از نرم ترین ماشینایی که به عمرم سوار شدم جنسیس سدان بود. دیگه زانتیا رو که قبول داری به زمان خودش ماشین نرمی بود؟ جنسیس حتی از زانتیا هم نرم تره اون وقت میگی جنسیس خشکه؟
جنوب
۳۰ مهر ۱۳۹۷ازرا رو داشتم ۲۰۱۱ چیزی کم نداره قطعا نسل جدیدش بهتره. البته ماکسیما جدید هم فوق العاده س
نیما
۲۹ مهر ۱۳۹۷چه خبره تو ماکسیما اون همه کلید جلوشه؟
من که به آزرا رای میدم
سامان پارسایی
۲۹ مهر ۱۳۹۷یادش بخیر زمان خدمت راننده یه ماکسیما مدل ۹۰بودم واقعا چه حال میدادی ? آخی یاد روزای خوب
پرهام
۲۹ مهر ۱۳۹۷مکسی یه چیز دیگه ست !! خیلی با ابهت تره !!! اما انصافا آزرا هم خیلی زیباست مخصوصا نمای عقب که هویتش م حفظ شده .
میثم
۲۹ مهر ۱۳۹۷با وجود همه احترامی که برای آزرا قائل هستم(و البته همه کره ای ها که نشان داده اند، آدم باشی پیشرفت میکنی) چون کلا علاقه به ماشین های اسپرت تر دارم رای من ماکزیما بود، چه در طراحی و چه در عملکرد اسپرت تر نشون داده،البته بجز گیربکسش
Qwerty
۲۹ مهر ۱۳۹۷شما اگه اسپرت تر میخوای اصولا جعبه دنده CVT انتخاب نمیکنی
sina
۲۹ مهر ۱۳۹۷جناب دهقان
آوالون هم تو این دویل بود و حذف شد یا اصلا حضور نداشت؟
امیر دهقان
۲۹ مهر ۱۳۹۷بله آوالون در این گروه حضور داشت اما در مرحله مقدماتی در برابر شورلت ایمپالا حذف شد
https://www.pedal.ir/شورولت/دوئل-شورولت-ایمپالا-تویوتا-آوالون/
sina
۲۹ مهر ۱۳۹۷ممنونم امیر عزیز از پاسخ گویی
خدا قوت.
Amir Machine
۲۹ مهر ۱۳۹۷آمار فروش سدانهای فول سایز بازار آمریکا سال 2017:
رتبۀ اول دوج چارجر با 88,351 دستگاه
رتبۀ دوم شورلت ایمپالا با 75,877 دستگاه
رتبۀ سوم نیسان ماکسیما با 67,627 دستگاه
رتبۀ چهارم کرایسلر 300 با 51,237 دستگاه
رتبۀ پنجم فورد تاروس با 41,236 دستگاه
رتبۀ ششم تویوتا آوالون با 32,583 دستگاه
رتبۀ هفتم بیوک لاکراس با 20,161 دستگاه
رتبۀ هشتم کیا کادنزا با 7,249 دستگاه
رتبۀ آخر هیوندای آزرا با 3,060 دستگاه
این آمار دقیقاً میزان محبوبیت و برتری سدانهای فول سایز رو تو بازار کاملاً رقابتی آمریکا نشون میده، البته آمار فروش آزرا متعلق به نسل قبلیه و بخاطر فروش بسیار پایین، هیوندای نسل جدیدش رو تو آمریکا عرضه نمیکنه
امیر
۲۹ مهر ۱۳۹۷جفتشونو سوار شدم ازرا ارام و خانوادگیه اما لذتی ک ماکسیما داره رو نداره هیچ وقت
این دونسل هم کاملا برتری با ماکسیما هست قیمتشم ک ارزونتره مصرف سوختشم با حجم بالاتر،کمتره
طراحیشم ک اسپرته و جوان پسندانه اما بازم سلیقس
ولی مشخصه ک ماکسیما برتره از هرلحاظ
net
۲۹ مهر ۱۳۹۷فقط گرنجور ۲۰۱۷ نسل قبلی ،این ازرا جدید خییییلی زشته
ح.ع
۲۹ مهر ۱۳۹۷خود هیوندایی داره صحبت از حذف آزرا میکنه بدلیل وجود جنسیس g70.تو بازار آمریکا که قطعا عرضه آزرا قطع خواهد شد.اصلا آزرا قابل مقایسه با ماکسیما نیست.قرار نیست چون تو یه کلاس هستن آزرا رقیب قدری برای ماکسیما باشه..جالبتر اینه که قیمت پایش هم بیشتره اونم حدود 8درصد!!!!و اینکه اغلب کارشناسان خودرویی دنیا ماکسیما رو تو کلاس سدان های نیمه فول سایز یا اگه اشتباه نکنم Eیکی از بهترین سدان های دیفرانسیل جلو یا بعضا بهترین سدان میدونن.رقیب اصلیش هم تویوتا آوالون هست
amin
۲۹ مهر ۱۳۹۷اسم نیسان و نام ماکسیما خودش یه دنیا حرفه
Archi KHAN
۳۰ مهر ۱۳۹۷ماکسیما اثبات شده اش
اما خدایش آزرا طراحیش پخته شده اس …
Sina
۳۰ مهر ۱۳۹۷اخه کی ماکسی رو ول میکنه میاد سمت این پلاستیک کهنه بازیافتی کره ای
پارسا
۳۰ مهر ۱۳۹۷بنظرم ماکسیما بهتره
بنظرتون طراحی داخلی آزرا کپی ب ام و نیست ؟؟؟؟
R
۳۰ مهر ۱۳۹۷آزرا چرا اینجوری شده حیف نبود گرنجور ۲۰۱۳ پرستیژ خاص و سنگینی داشت
JVD
۲۲ تیر ۱۳۹۸ماکسیما 100 کیلو سبکتر، موتور بزرگتر، طبیعتا بهتر راه میره.
هرکس باهاش رانندگی کردئه باشه میدونه تو حالت اسپرت دنده ها رو دور موتور 5.5 عوض میکنه.
آزرا با 100 کیلو وزن بیشتر ، موتور کوچیکتر
مطمئن باشید رو حالت اسپرت ماکسیما مطلقا مصرفش اونی که تو جدول نوشته شده نیست.
در ضمن من نمیدونم آزرا نسل ششم شتابش چجوریه چون باهاش تجربه ندارم ولی با نسل پنج موتور 3.3 لیتری تو شمال ایران خودم شتاب 6.5 گرفتم