جنسیس در بازار آمریکا احیا شده که دلیل اصلی آن معرفی سدان اسپورت و جذاب G70 میباشد.
این خودروساز کرهای در نیمه اول سال جاری فروش ۱۰۰۰۷ دستگاهی در آمریکا داشته است. البته این رقم اصلاً قابلمقایسه با غولهای خودروسازی آلمان یعنی مرسدس، آئودی و ب ام و نیست اما بهبود ۳۷.۸ درصدی نسبت به فروش ۷۲۶۲ دستگاهی مدت مشابه سال پیش را نشان میدهد.
جنسیس نگفته دلیل افت فروش قابلتوجه این دو خودرو چه بوده اما حدس میزنیم برخی مشتریان بجای خرید این مدلهای بزرگتر به سدان کوچکتر و اسپورتتر G70 توجه نشان دادهاند.
اروین رافائل یکی از مدیران ارشد جنسیس در آمریکا میگوید:
رشد فروش سالبهسال ما نشاندهندهی حرکتی رو به رشد است. جنسیس در سه سال گذشته به خاطر وفاداری و رضایت مشتریان مشهور شده و حالا هم به دنبال گسترش شبکه فروش و رسیدن به آمار فروش درخوری هستیم.
نوید جهرمی
۱۵ تیر ۱۳۹۸رتبه های جی دی پاور و کانسومر ریپورتز هم بی تأثیر نبوده.
اما حالا حالاها کار داره تا بگیم دیگه جا افتاده. جی 80 و جی 90 باید عوض شن. شاسی بلند هم هنوز معرفی نکرده.
مقاله جناب فرهاد کاشانی راجب جنسیس رو در سایتش بخونید.
sajjad
۱۵ تیر ۱۳۹۸تبریک باید گفت به جنسیس
.
تونست با سدان های G70 و G90 تصویر خیلی خوبی از خودش به نمایش بگذاره . اگر تست و بررسی های این دو خودرو رو پیگیری کرده باشین از G70 به عنوان رقیبی برای بی ام و سری 3 جدید در زمینه ی هندلینگ بسیار یاد شده
خودروی G90 هم در تست ها و بررسی ها بسیار درخشیده . تست های سالانه ی کیفیت هم همیشه حرف از جایگاه خوب این برند میزدن .
فروش کم احتمالا برای موج خرید شاسی بلند نما هاست که امیدوارم شاسی بلند های جنسیس به زودی معرفی شن و در حد شایستی این برند نوپا باشند
سورنا
۱۵ تیر ۱۳۹۸این g70 انصافا خیلی خوبه هم ظاهرش هم تستا و بررسیاش
овsкиكMас
۱۵ تیر ۱۳۹۸قیافه بعضیا دیدن داره الان!
سال پیش گفته بودم که جوایز و امار سایت ها توی نظر خریدار ها تاثیر داره اما یه عده چون برند های مورد علاقشون چیزی نگرفتن میگفتن مهم نیست جوایز :)))
حسین
۱۵ تیر ۱۳۹۸دوست عزیز درسته حرف شما؛ اما باید توجه کلی خودروسازی که خودروهای بسیار بیشتری رو میفروشه معلومه رتبه پایین تری رو باید بگیره تا جنسیسی که تازه مستقل شده و فروش حتی یک دهم بعضی از خودروسازهایی که ازشون بالاتر بود هم نمیشه.
овsкиكMас
۱۵ تیر ۱۳۹۸چه ربطی به فروش و تعداد خودرو داشت؟! اینکه مثلا جنسیس جی ۷۰ ماشین سال موتورترند و بیزنس اینسایدر شد چه ربطی به اینی که گفتی داشت علی شوی!
سال ۲۰۱۹ به بدترین شکل ممکن داره میگذره واس طرفدارای خودروسازی یه کشوری :))
حسین
۱۶ تیر ۱۳۹۸دوست عزیز اشتباه گرفتی منظورمو. منظورم من سایتهایی مثل JD Power و Consumer Report و از امثال اینها بود.
وگرنه در مورد سایتهای نقد تخصصی حق با شماست.
قسمت آخر حرفتون رو از ” علی شوی! ………” رو میشه ترجمه کنی؟! |:
مانی
۱۵ تیر ۱۳۹۸اومدم بنویسم یه بنده خدایی بود که. . . .
دیدم خودت اومدی نوشتی
نوید جهرمی
۱۶ تیر ۱۳۹۸شخصا میگم که نظرم راجب جنسیس عوض شد.
sina
۱۵ تیر ۱۳۹۸سدان فول سایز لوکس زدن واقعا دیگه صرفه اقتصادی نداره بنظرم
بازار مال بی ام و و بنز و لکسس هست و بقیه حتی آیودی هم نمی تونه 1000 تا بفروشه. دیگه جنسیس و اکورا و … که بماند.
siavash
۱۶ تیر ۱۳۹۸من نمی دونم چرا نمی تونم هیچ رقمه با قیافش کنار بیام فاز طراحان هیوندایی چی بوده اخه؟ ماشین پرچم دار کره جنوبی باید این باشه !!!!!!!!!!!!!!!!
MehdiTurbo
۱۶ تیر ۱۳۹۸چقدر لذت داره ببینی هی پله پله داری پیشرفت میکنی
چقدر لذت داره مردمت از خودروی ملیشون و پیشرفتشون لذت میبرند
چقدر لذت داره خودروی ملیتو توی کشور دیگه ببینی
چقدر لذت داره خودروی ملیت جزو بهترینای سال باشه
چقدر لذت داره صاحب همچین شرکتی باشی
چقدر لذت داره کارمند همچین شرکتی باشی
چقدر لذت داره از سوار شدن محصول کشورت لذت ببری
چقدر لذت بردم از این لذتا از دور
استادمحمد
۱۷ تیر ۱۳۹۸جنسیس رویال یکی از زیباترین خودرو
رقابت با بنز و بی ام چیزه کمی نیست اون شرکتها سالهاست این خودروها رو دارن اما جنسیس تقریبا ۴ سال اومده به بازار واقعا پیشرفت خوبی کرده هیچ ایرادی نداره همه اپشن رو داره