هیوندای

اضافه شدن سرویس‌های رایگان 3 ساله به گارانتی محصولات هیوندای

شاید محصولات یک خودروساز به خاطر ظاهر، پرفورمنس، تکنولوژی و راحتی خود دل خریداران را تسخیر کنند اما همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم که سرویس‌های پس از فروش و نگهداری روتین یک خودرو فاکتور بسیار مهمی هستند مخصوصاً اگر مالک به دنبال نگهداری چندین ساله یک خودرو باشد و یا اینکه به هزینه‌های نگهداری یک خودرو اهمیت زیادی بدهد. برای بسیاری از افراد، بهترین تجربه مالکیت یک خودرو با سرویس‌های خوب یک خودروساز یا به عبارت دیگر گارانتی محصولاتش رقم می‌خورد. هیوندای به خاطر ارائه یکی از بهترین گارانتی‌های خودرویی آمریکا شناخته می‌شود زیرا کره‌ای‌ها گارانتی ۱۰ ساله/۱۶۰ هزار کیلومتری را برای قوای محرکه و گارانتی محدود ۵ ساله/۹۶ هزار کیلومتری برای خودروی جدید و سرانجام گارانتی ضد خوردگی ۷ ساله را برای محصولات خود ارائه می‌کنند؛ و خبر خوب اینکه گارانتی این خودروساز حتی بهتر هم شده است!

از اول فوریه ۲۰۲۰، تمامی محصولات جدید هیوندای با مدل ۲۰۲۰ با سه ۳ سال/۵۸ هزار کیلومتر سرویس تعریفی هم عرضه خواهند شد. درصورتی‌که سرویس‌های روتین خودروی خود را سر وقت انجام دهید پولی از بابت فیلتر روغن، روغن‌موتور و بازبینی چرخ ها پرداخت نخواهید کرد. در واقع این حرکت جدید هیوندای با تبلیغی تجاری آغاز خواهد شد. سرویس‌های تعریفی هیوندای جدیدترین عضو برنامه‌ی اطمینان این خودروساز است که هم‌اکنون شامل هزینه‌های نگهداری تعریفی و اطمینان خرید می‌باشد. خریداران با این برنامه راه‌های زیادی برای ساده‌تر کردن فرایند خرید و بهبود تجربه مالکیت و سرویس خودروی خود خواهند داشت.

تمامی این فعالیت‌ها برای ایجاد تجربه‌ای بهتر در خرید و مالکیت محصولات هیوندای می‌باشند؛ اما آیا این حرکات باعث خواهند شد خریداران به سمت محصولات هیوندای جذب شوند؟ زمان همه‌چیز را نشان خواهد داد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. حسن

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (195 ديدگاه)

    در واقع نمایندگی اکثر خودرو سازها در امریکا، این پیشنهاد را برای جذب مشتری میدن که مثلا تا یکسال (یا بیشتر) سرویس رایگان در همون نمایندگی خواهید داشت. ولی جالب اینجاست که هیچ وقت این بصورت رسمی نبوده و هیوندایی عملا تبلیغی کرد که خیلی براش هزینه بر نیست (در واقعیت داره اتفاق می افته)

  2. مهدی

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1328 ديدگاه)

    گارانتی فوق العاده نشدن از اطمینان هیوندا به کیفیت محصولاتش هست برای مردم سخت گیر امریکا یک اشتباه میتونه کشنده باشه

  3. سامان اذری

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3218 ديدگاه)

    کارش خیلی عالیه
    ولی برا من که سخته بخاطر گارانتی یکم طولانی تر سوناتا رو به
    سه برادر ( کمری مزدا ۶ و آکورد ) ترجیه بدم
    درحالی که اونا هم خدماتشون عالی هستن

    1. محمد

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      خب شما نخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا