هیوندای تائید کرد در پیکاپ خبرساز خود از شاسی فریم نردبانی استفاده خواهد کرد.
مدیر اجرایی هیوندای استرالیا اعلام کرده پلتفرم یونی بادی بکار رفته در کانسپت مشهور سانتاکروز وارد خط تولید نخواهد شد.
جان کت گفته است:
موضوعی که باید روشن شود این است که استفاده از شاسی نردبانی در یک پیکاپ گزینهی بهتری خواهد بود. ما اول باید طراحی این خودرو را به اتمام رسانده و سپس به بحث کاربرد هم توجه کنیم. این بخش مهمی بوده و ما روی آن کار میکنیم. میخواهیم مطمئن شویم که وقتی پیکاپ هیوندای تولید شود یک خودروی بسیار خوب وارد میدان خواهد شد.
هیوندای میگوید بهمنظور رقابت مستقیم با رقبای کارکشتهای همچون تویوتا هایلوکس و فورد رنجر باید شکلهای مختلفی از پیکاپ خود را به مشتریان متفاوتی بفروشد.
مدیر هیوندای خاطرنشان میسازد:
ما به رقبا نگاه میکنیم. زمانی که وارد بازار پیکاپ ها شوید باید بین مدلهای تک یا دو دیفرانسیل یکی را انتخاب کنید. هر کدام از این خودروها قوای محرکهی مخصوص و کابینهای تک یا دوگانه دارند و…
ما میخواهیم دربارهی این نسخهها هوشمندانه کار کنیم. مدیر تولید شرکت ما شبهای زیادی را بیدار مانده تا روی این موارد کار کند زیرا ما به سرعت به خط تولید روبرو میشویم اما خب باید با احتیاط کار کنیم و وقتی مردم به محصول ما نگاه میکنند بگویید بله همین را میخواهیم.
استرالیا تنها کشوری نیست که مدنظر هیوندای میباشد. معاون تولید هیوندای آمریکا نیز اخیراً تائید کرده بود پیکاپ کرهایها وارد این کشور خواهد شد و احتمالاً در آمریکای شمالی روی خط تولید خواهد رفت.
بهنام
۶ مهر ۱۳۹۸طبل توخالی همچون همیشه
مزدا
۶ مهر ۱۳۹۸به نظرم پیکاپ از لحاظ باری جادار باشه کاربردش برای بار زدن هست ولی این پیکاپ هیوندایی جالب نیس
Farzad
۷ مهر ۱۳۹۸این چه جوری میخواد با هایلوکس و فورد رقابت کنه آخه ….؟؟؟؟